Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ikzelf ga voornamelijk voor Sylvaine, Heretoir, Winterfylleth, Wiegedood. Op de zaterdag was voor mij enkel Enisum interessant, dus wou alleen daarvoor geen dubbele prijs betalen.
Tevens ook tickets gehaald voor Kanonenfieber in de 013 in maart volgend jaar. Ik zag ze hierboven al ergens genoemd, goed om te zien dat ze veel erkenning krijgen!
Sylvaine FFO Alcest, ik vind het leuk dat ze zowel mooie clean vocals als high pitched fry screams kan doen
Helaas een paar weken terug ze niet kunnen zien optreden, wel jammer want ik had ze graag gezien.
Geinig
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Ja. 1914 wordt imho steeds een tikje beter. Iets meer polished enzo. Erg gaaf.RoanV schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 14:17:
1914 heeft ook weer een nieuw nummer uitgebracht, en er staat een nieuw album gepland voor 14 november dit jaar!
Die jongens kunnen er wat van verdorie, bij pitfest live gezien en dat was echt prachtig.
[YouTube: 1914 - 1916 (The Südtirol Offensive) (Official Video) | Napalm Records]
Vind in dit nummer vooral indrukwekkend hoe ze even relatief kalm aan doen, SCHIEßEN schreeuwen, en dan dat erg krachtig benadrukken met de instrumentals.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Grooved erg lekker door voor een 20 jaar oud nummer
Topaanbeveling dit, genieten deze band!ThoNohT schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:38:
Aephanemer komt ook weer met een nieuw album.
[YouTube: Aephanemer - La Règle du Jeu (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]
Roots and Leaves vind ik erg lekker
Track 1 is lekker in het stijltje van hun eerste albums
(Niet "Ulcerate" vernieuwend, maar wel weer lekker)
Godverdomme. Kut ziekte
Hele album is hier te luisteren op Youtube: YouTube: Igorrr - Amen (FULL ALBUM)
Spotify linkje:
https://open.spotify.com/...si=xyjOE929QHy5R-_DjVDKtw
En de titelsong op YT:
1 v/d softere nummers op het album.
[EDIT]
Iemand trouwens bekend met de Black Metal band "Abigail Williams"?
Heel album "A void within existance" is lekker, maar deze bijna sludgy monotone bass/drum combo blijft bij mij echt al weken rondhangen.
[ Voor 32% gewijzigd door Khaine op 21-09-2025 21:27 ]
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Lekker
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het algoritme van Tidal vond dat ik dit album wel tof moest vinden en zoals wel vaker bleek Tidal het volledig bij het juiste eind te hebben. Fucking sensationeel album.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
"Ik luister niet vaak naar algoritmes. Maar als het algoritme Igorrr aanraadt, luistert de hele straat mee"Klauwhamer schreef op woensdag 24 september 2025 @ 09:37:
[...]
Het algoritme van Tidal vond dat ik dit album wel tof moest vinden en zoals wel vaker bleek Tidal het volledig bij het juiste eind te hebben. Fucking sensationeel album.
(insert plaatje van die oudere man
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Deze nieuwe releases vind ik vet:
[ Voor 28% gewijzigd door Lamith op 24-09-2025 10:10 ]
Nou ik kende Igorr van "vroeger" van naam alleen, nooit echt naar geluisterd. Ik probeer op gezette tijden zoveel mogelijk -voor mij- onbekende dingen en dan op momenten dat ik er écht voor kan gaan zitten met volle aandacht. Wat een traktatie bleek Igorr zeg, allemachtig. Ik ben nu met z'n discografie bezig naar aanleiding van mijn start, Amen. Het is smullen geblazen.Vrijdag schreef op woensdag 24 september 2025 @ 10:02:
[...]
"Ik luister niet vaak naar algoritmes. Maar als het algoritme Igorrr aanraadt, luistert de hele straat mee"
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
En voor de black metal fans, ik kwam er achter dat Gaerea ook weer iets nieuws heeft:
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Dat wordt ongetwijfeld weer genieten, de singles van dit album waren al heerlijk!
Klein beetje een andere stijl, maar Orbit culture heeft ook een nieuw album uitgebracht
en een mooie live versie van Vampiria van Moonspell
Godark
Secret Chord
Van Portugal naar Frankrijk
Aephanemer, blijft geweldig
[ Voor 103% gewijzigd door Jron667 op 06-10-2025 21:04 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Blijft een bijzondere band, zal niet iedereens cup of tea zijn, maar ice nine kills heeft ook een nieuw nummer uitgebracht.