Toon posts:

Het Grote Metal Topic V

Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:00
toolkist schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:13:
Hoera, Tool gaat weer touren *O*
Hoera, door de wachtrij heen *O*
Hoera, vak kunnen selecteren wat ik wil *O*
*******, 255 euro voor 2 kaarten... -O-
Alt-F4
In 2019 was het in een paar minuten uitverkocht. Nu kun je dus om 10:17 nog gewoon aansluiten in de wachtrij. Hoge prijzen én alleen zitplaatsen, dat drukt het enthousiasme wel een beetje.

Op de plek waar normaliter staanplaatsen zijn, daar gaan ze waarschijnlijk iets heel gevaarlijks doen, gezien deze disclaimer:
“You voluntarily assume all risks and danger incidental to the event for which a ticket is issued, whether occurring before, during or after the event, and to the extent permitted by applicable laws you expressly waive any claims for personal injury and liability against Tool, management, facilities, artists, other participants, and all of Tool’s respective parents, affiliated entities, agents, officers, directors, owners and employees on behalf of yourself and any accompanying minor. You bear all risks in inclement weather. Tool, its entities and affiliates are not responsible for conditions or the actions of the crowd at any event nor are they responsible for any changes made at the venue including, but not limited to, seating arrangements or venue conditions. Objects may fly into the spectator area during an event and injury may occur. Stay alert at all times before, during and after the event or performance. If struck immediately ask an usher for directions to a medical station.
No Cameras or Audio Recording Devices Allowed.”
:? :X 8)7

Punctuality is the politeness of kings

• Khaine
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08-12 17:12

Khaine

Python liefhebber

Je kunt ook even wachten op een nieuwe tour behorende bij de nieuwe plaat van deze mannen :D

DISCLAIMER: Ik vindt tool ook tof, maar geen 125 euro per kaartje tof ....

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• riesjaar
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:09
Zojuist Emigrate ontdekt, een Side project van Richard Z Kruspe de
leadgitarist van Rammstein, bij deze band is hij zanger en leadgitarist
De nieuwe cd komt 05-11-2021 uit en heet The Persistence of Memory
De muziek wordt ook geschreven door Richard
Ik vind dit persoonlijk een heel erg vet nummer, deze zou niet misstaan als
een soundtrack voor een James Bond film

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:00
riesjaar schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:37:
Zojuist Emigrate ontdekt, een Side project van Richard Z Kruspe de
leadgitarist van Rammstein, bij deze band is hij zanger en leadgitarist
De nieuwe cd komt 05-11-2021 uit en heet The Persistence of Memory
De muziek wordt ook geschreven door Richard
Ik vind dit persoonlijk een heel erg vet nummer, deze zou niet misstaan als
een soundtrack voor een James Bond film

[YouTube: Emigrate - You Can't Run Away (Official Video)]
offtopic:
Je post wordt iets beter leesbaar als je minder vaak tussendoor op Enter drukt en juist wel af en toe een punt gebruikt.

Maar, dat klinkt wel als iets om eens verder op te zoeken. ;)

Punctuality is the politeness of kings

• Ramon 73
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 03-10 08:32
toolkist schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:13:
Hoera, Tool gaat weer touren *O*
Hoera, door de wachtrij heen *O*
Hoera, vak kunnen selecteren wat ik wil *O*
*******, 255 euro voor 2 kaarten... -O-
Alt-F4
Sportpaleis Antwerpen heeft nog kaarten, wel zitplaatsen helaas. Per plaats €87,87 dus dat valt nog best mee.
Datum 13.5.2022

Zelf gaan we naar Nightwish in december en Sabaton in maart 2022.
Nog eens bedenken of ik ook nog naar Powerwolf wil, is al binnenkort.

[Voor 20% gewijzigd door Ramon 73 op 02-10-2021 00:03]

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08-12 23:39
Gister grote teleurstelling gehad met bestelling van TOOL kaartjes voor in het ziggodome, zat bij de eerste 1500 in de wachtrij maar ik kreeg een foutmelding na het bevestigen van het adres. Ik was echt pissed off, ik ga normaal nooit na concerten, maar TOOL is al sinds m'n 15de m'n favo band en heb altijd gezegd dat ik hun live wilde zien.

Maar vanmorgen lees ik @Ramon 73 z'n post en ben ik gaan kijken, en in het sportpaleis kon ik ook geen 2 kaartjes krijgen... Maar wel 1! Dus deze meneer gaat na 16 jaar eindelijk z'n favo band live zien! Deze dag kan niet meer stuk. *O*

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MsD
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:19
Zo dan. Gisteren eindelijk weer een binnenconcert gehad. (16€ 😀)

Cryptosis. De vernieuwde Distillator.

Ik was eigenlijk behoorlijk onder de indruk. Mischien muzikaal wat minder, want de old-school thrash die deze jongens speelden was zeer ok, maar het next level aanpakken van een show en een enorm stuk professionele inzet.
Een enorm led-video scherm als backline, geweldige media presentatie erbij, super goed geluid, onder de indruk. En natuurlijk ook nog eens drie behoorlijke muzikanten. Eerlijk is eerlijk.

Ik verwacht/vermoed dat we deze band nog wel eens vaker gaan zien.

Leuk vind ik het om ooit misschien wel het eerste Distillator optreden gezien te hebben (of één van de eersten...) en nu dus ook het laatste als Distillator. En direct het eerste als Cryptosis.

YouTube: CRYPTOSIS - Death Technology (OFFICIAL VIDEO)

• 82ndalltheway
  • Registratie: oktober 2021
  • Laatst online: 07-12 15:59
Iemand nog tips voor een concert? Muziek die ik luister is AC/DC, Iron Maiden, Nightwish, Eluveitie, Amaranthe, Tesla (niet in volgorde van voorkeur oid.

Tool heb ik geluisterd, gezien draadje hierboven. Dat is voor mij niet wat ik zoek. Sabaton ga ik al heen, Nightwish hoeft niet zo nodig.
Eluveitie tourt door Scandinavia of te ver weg in Duitsland of Oostenrijk, die hoop ik nog eens te zien in het echt. Is volgens mij meer festival band dan zaal werk. Ben nog nooit op een festival geweest.

[Voor 52% gewijzigd door 82ndalltheway op 03-10-2021 23:39]

• anboni
  • Laatst online: 11:06
Als je Nightwish kunt waarderen, kun je Epica ook eens proberen. Staan begin december in ieder geval in Bibelot en Effenaar.

https://www.socialcooling.com/

• _jero_813
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-12 10:57
82ndalltheway schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:32:
Iemand nog tips voor een concert? Muziek die ik luister is AC/DC, Iron Maiden, Nightwish, Eluveitie, Amaranthe, Tesla (niet in volgorde van voorkeur oid.

Tool heb ik geluisterd, gezien draadje hierboven. Dat is voor mij niet wat ik zoek. Sabaton ga ik al heen, Nightwish hoeft niet zo nodig.
Eluveitie tourt door Scandinavia of te ver weg in Duitsland of Oostenrijk, die hoop ik nog eens te zien in het echt. Is volgens mij meer festival band dan zaal werk. Ben nog nooit op een festival geweest.
Amaranthe samen met Beyond The Black in Utrecht :)

https://www.tivolivredenb...ond-the-black-06-02-2022/

• Renegade666
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:24
82ndalltheway schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 23:32:

https://www.ticketmaster....ard-rock-metal/200/events

Beast in black past wel wat in jou rijtje.
En idd Epica zoals hierboven aangegeven word.

Maar Marduk of Finntroll is er ook, nog veel mooier :D

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• 82ndalltheway
Renegade666 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:19:
[...]

https://www.ticketmaster....ard-rock-metal/200/events

Beast in black past wel wat in jou rijtje.
En idd Epica zoals hierboven aangegeven word.

Maar Marduk of Finntroll is er ook, nog veel mooier :D
Beast in Black zag ik in het voorprogramma van Nightwish, November 2018. Niet echt mijn ding.
Epica wel eens (van) gehoord, denk dat dat ook wel gaat passen in mijn stijl. Thnx.
Amaranthe *O* Elize Ryd <3 *O* YouTube: Amaranthe - Metal - Elize Ryd - Antwerp 2020 - Sabaton
YouTube: Amaranthe with Elize Ryd at Sabaton - Sportpaleis Antwerpen
Stonden in het voorprogramma van Sabaton, Februari 2020. Beyond the Black ken ik dan weer niet, eens even luisteren vanavond.

Als ik zo die "oude" foto's bekijk dan krijg ik nog steeds kippenvel bij de herinnering. Wat was het toch altijd geweldig, de muziek, de sfeer, enthousiasme van de band, mensen om je heen.
Net ontdekt dat ik in Juni 2022 ook nog naar Iron Maiden ga in Arnhem. *O* *O* *O* is zo vaak gewijzigd dat ik het niet meer heb bijgehouden.
Sabaton, Nightwish, Iron Maiden. En als het ff kan ook Amaranthe in Vredenburg.

[Voor 25% gewijzigd door 82ndalltheway op 05-10-2021 16:15]

• Negakinu
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:28
Nederlandstalig! Folky, slepende (black) metal met plechtige, cleane bariton vocalen en nostalgische dungeon-synth achtige keyboard passages. Ik ga er hard op!

De zanger zit trouwens ook in Bezwering, Wederganger en is ex-Heidevolk. Nodfyr klinkt echter behoorlijk anders. Minder bm dan Bezwering en Wederganger, en veel minder "blij" dan Heidevolk.

[Voor 28% gewijzigd door Negakinu op 05-10-2021 17:36]

RTX build 2021: https://pcpartpicker.com/b/r7gJ7P

• Renegade666
Kwam net deze van Epica tegen, lekker 37min aan 3 nummers:D

En een lekker stukje zwart metaal:

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 11:41
Kingdom of heaven is een van mijn favoriete nummers van Epica. Heel Design your universe is een fantastisch album. Laatste keer dat ik ze live zag was Kingdom of heaven deel 1 ook onderdeel van hun live-set :D *O*

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Star One (van de one and only Arjen Lucassen) komt op 18 februari met een nieuw album: Revel In Time *O*

Arjen is langzaamaan op de Facebookpagina van Ayreon de meewerkende artiesten uit de doeken aan het doen. Dit keer heeft elk nummer een eigen zanger - een verandering ten opzichte van de vorige twee albums. Floor Jansen is de eerste die al bevestigd is!

Bron: https://metalstorm.net/ev...omments.php?news_id=43566

De album cover is in ieder geval al heel vet als je het mij vraagt. En het is een fysiek schilderij!

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Pyr0_
Evest schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 15:23:
Star One (van de one and only Arjen Lucassen) komt op 18 februari met een nieuw album: Revel In Time *O*

Arjen is langzaamaan op de Facebookpagina van Ayreon de meewerkende artiesten uit de doeken aan het doen. Dit keer heeft elk nummer een eigen zanger - een verandering ten opzichte van de vorige twee albums. Floor Jansen is de eerste die al bevestigd is!

Bron: https://metalstorm.net/ev...omments.php?news_id=43566

De album cover is in ieder geval al heel vet als je het mij vraagt. En het is een fysiek schilderij!

[Afbeelding]
Ik wist niet eens dat Arjan er nog een band naast Ayreon had! Weer wat te luisteren :D

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 11:54

Touchdomex

Meisje!

Pyr0_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:00:
[...]

Ik wist niet eens dat Arjan er nog een band naast Ayreon had! Weer wat te luisteren :D
Hij heeft ook nog dingen solo uitgebracht :+ en ook nog guilt machine :+ Oh ja ook nog The gentle Storm.

Ohw en deze post nog :+

Touchdomex in "Het Grote Metal Topic V"

Heb je alweer genoeg? :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Evest
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

En dan was er ook nog Ambeon, maar dat is geen metal :p

@Touchdomex thanks, die post had ik zelf gemist. Marcela Bovio is een goede ja :Y

[Voor 3% gewijzigd door Evest op 11-10-2021 19:31]

• Renegade666
Pyr0_ schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:00:
[...]

Zware steen zeker :+

Ben ook weer benieuwd, vond de laatste ayreon wat minder, maar heb wel zin in wat StarOne _/-\o_

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Evest schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:24:
En dan was er ook nog Ambeon, maar dat is geen metal :p

@Touchdomex thanks, die post had ik zelf gemist. Marcela Bovio is een goede ja :Y
Ja de rest van de muziek is niet des Ayreons maar zij is best prettig inderdaad :Y

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Pyr0_
Renegade666 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 19:53:
[...]

Zware steen zeker :+

Ben ook weer benieuwd, vond de laatste ayreon wat minder, maar heb wel zin in wat StarOne _/-\o_
_O-
Gewoon nooit bij stilgestaan eens wat verder te zoeken. Maar goed dat ik dit topic heb, zo kom je nog eens ergens achter. :)

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:47

Punkrocker

Mostly harmless

Na ruim anderhalf jaar weer eens een concert bezocht.
Om er in te komen een lekker avondje gouwe ouwe klassiekers meezingen:
Up The Irons, een coverband van, je raadt het al, Iron Maiden.

Deze tour spelen ze de hele Life After Death LP na. Dus geen nieuwere nummers, voor mij ideaal want ik ken de laatste albums niet. Heb sowieso al ruim 20 jaar geen LP van ze opgezet.... Af en toe komt er een nummer langs op Spotify. Verrassend genoeg kan je na al die jaren toch nog (bijna) alles woord voor woord meezingen. Wat de zaal dan ook vol overgave deed. :Y ( <-- headbangen met mijn huidige coupe...)

De band speelde goed en heeft een goede zanger die een goeie show geeft (met de nodige humor).
Zoals de echte Bruce altijd roept: "Scream for me XX!" Waarbij XX de plaats van optreden is. Zo ook gisterenavond "Scream for me Goes!" *O*

Uiteraard is een Maiden show niet compleet zonder Eddie en die kwam dan natuurlijk het podium op.
Naast Eddie en de duivel }) hadden ze meer show elementen, te beginnen met de kapotgeschoten vlag van The Trooper. Een draagbaar "rookgeweer", vuur en rookkolommen. Het zag er allemaal goed verzorgd en professioneel uit.

Geen avondje moeilijk doen met de nieuwste hypeband maar ongecompliceerd meebrullen voor deze ouwe lul.

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Renegade666
Lekker plaatje van Arch Enemy.

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07-12 15:48

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Om alvast in de Halloween stemming te komen

• Rakward
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06-12 14:17
Hulkoff heeft een nieuw album uitgebracht, voor wie ze niet kent(ouder liedje):

Deze kerel heeft ook een project Raubtier, ook de moeite waard:

• MsD
Nou. Net nog een keer na nog een keer geluisterd, maar vind er geen zak aan.

Enorme over productie, Alissa die echt minder heftig klinkt, die solo :| Geen sprankeltje nieuwigheid.

Jammer. Nog steeds een topband hoor, daar niet van. Maar dit is echt even de automatische piloot aangezet en er weer iets uitgepoept hebben.

Maar goed, so far voor de oude lullen modus :)

De aankondiging van het Hedon Zwaar nieuwjaar, gaan daar nog Tweakers naar toe ? _/-\o_

• Renegade666
MsD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:38:
[...]

Nou. Net nog een keer na nog een keer geluisterd, maar vind er geen zak aan.

Enorme over productie, Alissa die echt minder heftig klinkt, die solo :| Geen sprankeltje nieuwigheid.

Jammer. Nog steeds een topband hoor, daar niet van. Maar dit is echt even de automatische piloot aangezet en er weer iets uitgepoept hebben.

Maar goed, so far voor de oude lullen modus :)

De aankondiging van het Hedon Zwaar nieuwjaar, gaan daar nog Tweakers naar toe ? _/-\o_
Hmm, had juist het idee dat het anders was, beetje thrashy, maar meningen kunnen verschillen :P

• mux
  • Laatst online: 08:45

mux

99% efficient!

Ik had geen idee dat ze nog produceerden :P maar ik deel de mening van MsD, niet heel erg interessant ofzo. Moet zeggen dat mijn kennis van hun muziek stopt bij Burning Bridges, Stigmata en Black Earth, letterlijk muziek uit de vorige eeuw :D

Laat ik trouwens ook eens iets nuttigs bijdragen aan het topic. Mijn top listens van de laatste weken zijn Ne Obliviscaris (wat zwaardere prog metal, denk vroege Opeth maar helaas zonder de tegen elkaar in melodiërende gitaren):

en Kanonenfieber (extreem goede blackened death metal, ik daag je uit dit niet ontzettend gaaf te vinden vanaf de eerste luistersessie):

Word er erg blij dat er zoveel muziek in mijn smaak wordt gemaakt de laatste jaren :)

[Voor 59% gewijzigd door mux op 22-10-2021 22:04]

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

• MsD
Mouflon:

YouTube: Mouflon - On the frontlines

Ernems Trots :-) beukband Live. echt heel lekker.

Burial Remains

YouTube: BURIAL REMAINS - SPAWN OF CHAOS (OFFICIAL VIDEO)

En waarom horen we zo lang niemand Asphyx noemen ? verdikkie Neerlands Metal export product 1. En weer knallen ze een Death Metal ding de werld in die een gemiddeld vulkaantje met schaamrood op zijn kaken weer terug zou doen kruipen.

YouTube: ASPHYX - The Nameless Elite (OFFICIAL VIDEO)

Waarom is Graceless nog nooit genoemd hier ? De heren uit Leiden die een verpletterende live indruk weten te maken:

YouTube: Graceless - Embrace the Rain

Later meer:-)

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
MsD schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:18:

[
En waarom horen we zo lang niemand Asphyx noemen ? verdikkie Neerlands Metal export product 1. En weer knallen ze een Death Metal ding de werld in die een gemiddeld vulkaantje met schaamrood op zijn kaken weer terug zou doen kruipen.

YouTube: ASPHYX - The Nameless Elite (OFFICIAL VIDEO)
Euhm wel een beetje het topic bijhouden hè, Asphyx is hier zeker weten voorbijkomen net na de release :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:29

BM

Moderator Spielerij

Ik ken Star One niet zo, maar dit doet me een stuk meer dan het laatste Ayreon album :)

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Punkrocker schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:56:
Na ruim anderhalf jaar weer eens een concert bezocht.
Om er in te komen een lekker avondje gouwe ouwe klassiekers meezingen:
Up The Irons, een coverband van, je raadt het al, Iron Maiden.

Deze tour spelen ze de hele Life After Death LP na. Dus geen nieuwere nummers, voor mij ideaal want ik ken de laatste albums niet. Heb sowieso al ruim 20 jaar geen LP van ze opgezet.... Af en toe komt er een nummer langs op Spotify. Verrassend genoeg kan je na al die jaren toch nog (bijna) alles woord voor woord meezingen. Wat de zaal dan ook vol overgave deed. :Y ( <-- headbangen met mijn huidige coupe...)

De band speelde goed en heeft een goede zanger die een goeie show geeft (met de nodige humor).
Zoals de echte Bruce altijd roept: "Scream for me XX!" Waarbij XX de plaats van optreden is. Zo ook gisterenavond "Scream for me Goes!" *O*

Uiteraard is een Maiden show niet compleet zonder Eddie en die kwam dan natuurlijk het podium op.
Naast Eddie en de duivel }) hadden ze meer show elementen, te beginnen met de kapotgeschoten vlag van The Trooper. Een draagbaar "rookgeweer", vuur en rookkolommen. Het zag er allemaal goed verzorgd en professioneel uit.

Geen avondje moeilijk doen met de nieuwste hypeband maar ongecompliceerd meebrullen voor deze ouwe lul.
Hmm, 29 januari in de Baroeg. Dat is nog te bereizen. Misschien ook maar eens kijken. Ik hou wel van de old skool Maiden albums.

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• anboni
  • Laatst online: 11:06
Fijn om Roy Khan weer actief te horen. Die miste ik na z'n vertrek uit Kamelot wel.

https://www.socialcooling.com/

• Renegade666
Nog meer nieuw spul :P

• Carthrax
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08-12 22:11
Nieuwe Be'lakor plaat is nu uit! Ik had op het laatste moment toch maar een pre order gedaan bij Napalm Records voor een shirt en cd. Ik ben benieuwd.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Rakward
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 06-12 14:17
Welk genre is dit? Black doom metal?

Ik vind het geweldig hypnotiserend en heb de film niet eens gezien.

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Rakward schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:43:
[YouTube: Sardaukar Chant Extended - 1 hour (Dune 2021)]

Sand- of spice metal gok ik :P

• Renegade666
Damn, Momenteel Behemoth live stream te kijken. Lekker staaltje metaal 😁

• Hans1990
  • Laatst online: 10:59
Deze week overigens ook nieuwe albums van Whitechapel en Archspire uit....

Maar die zullen iedereen wel kennen. Hopelijk hier wat nieuws:

Deze maand heb ik hun album The Dark Pool inmiddels wel stuk gedraaid. Heerlijk (soort ambient) proggy metalcore. Lekker zweverig op de vocals (ook deels dankzij al die echo), maar dan afgewisseld met wat lekker pittig vocals/gitaarwerk :-)

Gloednieuw nummer.. deze is wat anders O-) Ik vind het nog wel leuk om te horen, de groove zit er (soms) wel goed in, maar de stijl is verder wat smaakgevoelig denk ik..

• berzerker
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 07-12 12:23
Carthrax schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 14:58:
Nieuwe Be'lakor plaat is nu uit! Ik had op het laatste moment toch maar een pre order gedaan bij Napalm Records voor een shirt en cd. Ik ben benieuwd.
Ik heb de CD op de dag van release besteld. Als het ook maar in de buurt komt van 'Vessels' kan het niet tegenvallen.

• Floydian
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 07-12 14:43
Volgend jaar een nieuw album van Porcupine Tree! Zag ik niet echt aankomen, blij verrast.

Ook 7 november 2022 in de Ziggo Dome.
https://zwaremetalen.com/...e-kondigt-nieuw-album-aan

• Renegade666
Behemoth!

[Voor 97% gewijzigd door Renegade666 op 03-11-2021 20:44]

• rhwerkman
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:44
Dat is zeker toch Epica

Eerst luisteren, dan reageren :X

[Voor 8% gewijzigd door rhwerkman op 02-11-2021 21:01]

• Renegade666
@rhwerkman

Hmm, dit gebeurd mij vaker bij tweakers dat hij de verkeerde link plaatst als ik het via de mobiel doe...

Zal hem aanpassen

• Kasparov
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 08-12 23:32
Even iets promotie voor een metalfestival waar ik help. Aankomend weekend is in Apeldoorn het Brainstorm Festival. Met de nieuwe persconferentie is het nu zeker dat het door kan gaan.
https://www.brainstormfestival.com/tickets

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:48

SD5k

>4&X

Kan me nog herinneren dat het album waarop dit nummer staat pas uitgekomen was (Thelema.6), inmiddels meer dan 20 jaar geleden, nu voel ik me echt oud. :/

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Nu online
Rakward schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:43:
[YouTube: Sardaukar Chant Extended - 1 hour (Dune 2021)]

Klinkt eerder als Mongoolse throatsingers.

Misschien is dit ook wel wat voor je:

Of het metal is, nuja, tenzij je The Hu noemt misschien ;)

[Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2021 11:10]

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Renegade666
rhwerkman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:00:
[...]

Dat is zeker toch Epica

Eerst luisteren, dan reageren :X
Nu wel Epica _/-\o_

• WernerL
Was deze ook al langsgekomen? Nieuwe Sabaton:

• metallicattim
Ben ik nu gek? Metallica.com geeft aan dat de pre-sale vandaag is, maar linkt doodleuk naar www.pinkpop.nl, maar daar begint de verkoop pas morgen!?

Of komt die link pas om 10:00 beschikbaar wellicht?

• MsD
Kasparov schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:11:
Even iets promotie voor een metalfestival waar ik help. Aankomend weekend is in Apeldoorn het Brainstorm Festival. Met de nieuwe persconferentie is het nu zeker dat het door kan gaan.

[Afbeelding]
En? Alles gelukt? Was vrijdag nog even in de gigant (film) en zag nog een fotoshoot... Zag er weer ouderwets knus uit allemaal.
(en altijd grappig als er een bandlid naar je toe komt om te vragen hoe het was.)
Van alle bands op Brainstorm kende ik aleen Orden Ogan, omdat ik die per ongeluk een keer op een festivalletje heb gezien.
Wel leuk dat Brainstorm wat erkenning krijgt.

• TMV
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 06:46

TMV

Where did that damn icon go?!?

Kasparov schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 21:11:

[Afbeelding]
Zeker leuk dat we in Apeldoorn nog wat te doen hebben.. Helaas was de line-up voor mij niet echt interessant.. Maar de band die me heeft overtuigd om toch kaarten te komen was Hamferd _/-\o_ Wat een heerlijke band!

• Renegade666
Weer even wat clipjes oOo

[Voor 53% gewijzigd door Renegade666 op 13-11-2021 11:12]

• Pharminepulse
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-12 10:34

[Voor 98% gewijzigd door Pharminepulse op 14-11-2021 17:55]

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

Deze EP heb ik nu meerdere keren geluisterd en hij blijft maar aan mij groeien en groeien.

Zo fijn. Zo hard en zoveel emoties.

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:48

SD5k

>4&X

Touchdomex schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:02:
[YouTube: Knocked Loose "A Tear in the Fabric of Life" (Animated Film & New EP)]

Deze EP heb ik nu meerdere keren geluisterd en hij blijft maar aan mij groeien en groeien.

Zo fijn. Zo hard en zoveel emoties.
Ik vind hem ook heerlijk om na een drukke dag in de auto op te zetten. :) De track 'God Knows' is mijn favoriet.

• Touchdomex

Touchdomex

Meisje!

SD5k schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:46:
[...]

Ik vind hem ook heerlijk om na een drukke dag in de auto op te zetten. :) De track 'God Knows' is mijn favoriet.
Hier zet ik hem gewoon op tijdens het werken :P Lekker op de achtergrond.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 11:55

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik ken alle termen niet meer (vroeger was het makkelijker :P), maar is iemand bekend met Trna?

Geen zang en dat vind ik heerlijk om naar te luisteren O+

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Moby
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Star One – Fate of Man (Brittney Slayes, Michael Romeo)

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• TR1969
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Nieuwe band uit Overijssel :)

YouTube: Left Aside

of Spotify

https://open.spotify.com/...si=W8qBfYs5QrerAosgytLq0g

[Voor 6% gewijzigd door TR1969 op 17-11-2021 14:08]

• Renegade666
Lekker stukje metal.

Tip, indien je wel van de BM bent, volg dan Black Metal Promotion, komt veel leuk spul langs de laatste tijd :D

[Voor 15% gewijzigd door Renegade666 op 24-11-2021 19:24]

• Negakinu
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11:28
Heerlijke eind jaren negentig symfonische black metal worship. Oude Emperor, oude Dimmu Borgir, Borknagar en een beetje Bal Sagoth vibes. Ik ga er hard op!

RTX build 2021: https://pcpartpicker.com/b/r7gJ7P

• metallicattim
Iedereen de nieuwe Hypocrisy geluisterd? GVD wat een lekkere plaat! Als Hypocrisy fan, natuurlijk wel beetje bevooroordeeld, dus ben benieuwd wat anderen denken :)

Ook leuk, dit was het eerste metal album dat de "ruimte" in gegaan is :) 34,5km hoogte bereikt.

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

metallicattim schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:54:
Iedereen de nieuwe Hypocrisy geluisterd? GVD wat een lekkere plaat! Als Hypocrisy fan, natuurlijk wel beetje bevooroordeeld, dus ben benieuwd wat anderen denken :)
Jajajajaja, wat een onverwacht lekker geheel. Vooral worship zelf klinkt als old-school virus-era Hypo. Ik kan dit best waarderen :)

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@metallicattim dank voor de tip - ik luister de laatste tijd te weinig metal merk ik dus ik heb een playlist aangemaakt en deze er als eerste in gezet. Morgen lekker wakker worden (of de rest van de buurt/file).
@Negakinu Stormkeep ook toegevoegd! Dank

[Voor 9% gewijzigd door franssie op 29-11-2021 20:58]

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• 82ndalltheway
Niet geheel onverwacht, maar toch vervelend. Concerten worden nu langzaam aan afgezegd. Ik zou vrijdag 10 december naar Nightwish in Antwerpen zijn gegaan. Verzet van 2020 naar 2021, en wordt nu weer verschoven :(

Naja, niet onverwacht en áls het wel was door gegaan dan was het met mondkapje geweest. Dat zag ik 1-2-3 ook niet voor me.
Wordt dan nog druk in 2022, Iron Maiden, Nightwish en Sabaton in hetzelfde jaar. Iron Maiden is in de zomer, dus dat scheelt weer.

[Voor 16% gewijzigd door 82ndalltheway op 01-12-2021 16:41]

• Renegade666
Hammerfall doet het ook nog :P

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

82ndalltheway schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:40:
Niet geheel onverwacht, maar toch vervelend. Concerten worden nu langzaam aan afgezegd.
Igorrr ging van 7 december aanstaande naar whopping 22 augustus volgend jaar :X

Ik houdt mijn hart vast.

• Evest
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Nightwish in de Ziggo Dome ging van 22/23 november 2021 gelijk naar 27/28 november 2022, hopende dat de zevende/achste/negende golf dan geen roet in het eten gooit :/
En dan te bedenken dat ze eigenlijk al in november 2020 gepland stonden...

• WernerL
Epica + Apocaliptica helaas ook uitgesteld tot Januari 2023. Jammer want keek uit naar dat concert.

In ander nieuws, Devin Townsends nieuwe plaat is vandaag officieel uit. Puzzle en Snuggle. Puzzle schijnt nogal experimenteel/chaotisch te zijn, maar ben benieuwd. Nu aan het luisteren. :)

• Renegade666
Nieuwe Blind Guardian :D

Nog een van Epica _/-\o_

Grailknights nog even

[Voor 52% gewijzigd door Renegade666 op 03-12-2021 18:18]

• WernerL
Deze band in de HK ontdekt doordat iemand het in het GKMT postte een tijdje terug. Maar de Eskimo callboys hebben een nieuw nummer uitgebracht. Het is enorm fout, maar wel catchy :D

Ook volbeat heeft blijkbaar weer een nieuw album.

[Voor 22% gewijzigd door WernerL op 03-12-2021 19:51]

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

WernerL schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 19:48:
Deze band in de HK ontdekt doordat iemand het in het GKMT postte een tijdje terug. Maar de Eskimo callboys hebben een nieuw nummer uitgebracht. Het is enorm fout, maar wel catchy :D

[YouTube: Eskimo Callboy - PUMP IT (OFFICIAL VIDEO)]
Ja en ook dit is weer geweldig fout :*)

Als het nog doorgaat ga ik ze in Januari ook nog live zien. PUMP IT!

• Renegade666
Lekker stukje, goeie cover.

Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee