Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
mphilipp schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:25:
[...]

Nou...dit soort mannen horen te kunnen roeien met de riemen die ze hebben. Je mag ervan uitgaan dat ze uitgebreide schietervaring hebben met alle bedenkbare wapens. Evengoed is het ook gewoon een film. De situaties zijn dan misschien we realistisch, maar het gedrag van de spelers wordt ook in grote mate bepaald door de beperkingen in tijd en snelheid van het verhaal. Dus vandaar dat er soms rare dingen gedaan worden. Ik vind het niet zo ernstig. Er zijn uiteindelijk 1000 redenen te bedenken waarom iemand a doet en niet b. Het verhaal lijdt er niet heel erg onder.
die uitgebreide schietervaring ben ik het wel mee eens, evenals het roeien met de riemen. Ik heb zelf weleens met een kalashnikov mogen schieten (geen IS trainingskamp o.i.d. maar vakantie Vietnam, toeristenval), geen kunst aan.
Maar je hebt een goed werkende gun in je handen, bent gehaast want je zit achter een uber terrorist aan. Stop je dan om een ander geweer te pakken, een geweer waar je de staat niet van kent (geladen? goed werkend?) plus dat het ook nog eens tijd kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik bevind me niet in dergelijke situaties, en heb geen combat ervaring. Ik kan er dus geen zinnig woord over zeggen...en nogmaals: het is een film, dus andere regels zijn van toepassing. Als het in het script staat, gebeurt het zo. Geen zin om daarover te discussiëren. Tenzij je een CIA agent of Special Forces man kent die zou willen zeggen wat hij zou doen in een dergelijke situatie. Hangt er ook vanaf wat zijn doel is. Als het doel was Haqquani te doden, had ie beter die AK kunnen pakken en sprayen. AK kogels zijn gemeen...gemaakt om flink te verwonden. Maar nogmaals... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

waar ik me wel in stoorde was dat Quinn blijkbaar dezelfde kwaliteiten heeft als Roger in American Dad. Niemand behalve de kijker herkent Quinn ofzo als hij een petje op zet. Hij loop fuckin voor dat huis waar Haqqani zit langs. Van een kilometer herken je hem als niet local zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Hij "verschuilde" zich in de menigte met een bord in z'n handen en van waar zouden ze Quinn moeten kennen? Puur het feit dat hij blank is misschien? Ik vond de actie van Carrie opvallender dat ze haar hoofdoek afdeed. Of deed ze dat zodat Quinn kon zien dat zij daar stond? Zij viel op dat moment in ieder geval wel heel erg op!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Resteleiro schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:36:
Hij "verschuilde" zich in de menigte met een bord in z'n handen en van waar zouden ze Quinn moeten kennen? Puur het feit dat hij blank is misschien? Ik vond de actie van Carrie opvallender dat ze haar hoofdoek afdeed. Of deed ze dat zodat Quinn kon zien dat zij daar stond? Zij viel op dat moment in ieder geval wel heel erg op!
Ja dat was wel duidelijk toch? Ze wist dat hij C4 had geplaatst en de enige manier om hem te stoppen was door te laten zien dat hij haar ook zou vermoorden.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Afvalzak schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:38:
[...]

Ja dat was wel duidelijk toch? Ze wist dat hij C4 had geplaatst en de enige manier om hem te stoppen was door te laten zien dat hij haar ook zou vermoorden.
Ja precies, terwijl ik het vorige verhaal tikte dacht ik van o ja dat deed ze natuurlijk daarom :+ Toch wel een risico dat Haqqani haar dan ook zou opmerken.. het was niet echt een veilige plek om te zijn.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Resteleiro schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:36:
Hij "verschuilde" zich in de menigte met een bord in z'n handen
Er was geen menigte toen hij foto's maakte van het rooster op de grond. Hij verschool zich achter slechts een petje.
en van waar zouden ze Quinn moeten kennen?
De ISI (en dus Haqqani) is op de hoogte van zijn plannen en aanwezigheid in de buurt en is naarstig op zoek naar hem: "I've got 300 men in uniform and another 50 in plainclothes. I'm not taking any chances."

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

8088 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:32:
[...]
Er was geen menigte toen hij foto's maakte van het rooster op de grond. Hij verschool zich achter slechts een petje.
Ook al had ie zich als Mujahedin vermomd had ie nog opgevallen. En je zou ervan uit kunnen gaan dat Haqqani rondom zijn schuilplaats nog wat mensen rond heeft lopen die de boel in de gaten houden. Dus die scenes zijn behoorlijk ambitieus...maar ja...zoals ik al zei...het is TV. Neem het niet tè serieus. Echt spionagewerk gaat gruwelijk traag en is dodelijk saai om op TV te zien gebeuren. Dus houden we dit soort beelden in stand van helden die gewoon ergens naar binnen lopen :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis heel even waarom Quinn door Carrie overtuigd wordt niet de boel op te blazen omdat hij dan geen kant op kan, en Carrie zelf wel van een paar meter afstand Haqqani zou mogen omleggen omdat ze dan zoveel ontsnappingsopties heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:24
Carrie dacht eerst nog logisch na, maar toen ze Haqqani zag flipte ze en had ze iets van "dood, rest kan mij niet schelen".

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Hij wordt ook niet per se overtuigd, maar als hij daadwerkelijk gedrukt had ontplofte Carrie mee. Hij "moest" dus wel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

hadden we die duitse vrouw al eens eerder gezien. Volgens mij wel maar wanneer precies?

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wie zat er nu bij Haqqani in de auto? Die heb ik nog nooit gezien.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Dar Adal de vroegere baas van Quin en afaik was nog steeds in dienst van de CIA. De vraag is of dit de andere operatie was waar Lockhart het over had.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
TrailBlazer schreef op donderdag 18 december 2014 @ 06:35:
hadden we die duitse vrouw al eens eerder gezien. Volgens mij wel maar wanneer precies?
Dit was ook mijn eerste gedachten. Maar ik kan het me niet voor de geest halen.. Een andere serie misschien?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Coenen schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:53:
Serieus? Hij zat pas in 17 afleveringen.

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ff gezocht op IMDB en geen enkele serie/film waar ze in gezeten heeft heb ik gezien.

BTW IMDB geeft kleine spoiler voor de laatste aflevering :(

• Barbas

Barbas

Gallego!

8088 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:32:
[...]

[...]

De ISI (en dus Haqqani) is op de hoogte van zijn plannen en aanwezigheid in de buurt en is naarstig op zoek naar hem: "I've got 300 men in uniform and another 50 in plainclothes. I'm not taking any chances."
Ach dat moment daarvoor had ik niet aan gedacht.. Daar heb je inderdaad gelijk in! En wat onderstaande betreft natuurlijk ook.. Heb wat "details" gemist merk ik :+

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nummer 12 gezien. Mja...

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Was een wat kalme aflevering ja, niet echt een spetterende seizoensafsluiting.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Tourniquet schreef op maandag 22 december 2014 @ 17:25:
[...]

Was een wat kalme aflevering ja, niet echt een spetterende seizoensafsluiting.
Het was niet slecht of zo, maar zeker na de voorgaande afleveringen wat aan de saaie kant.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Wat je noemt een anti-climax :/

Seizoen 5 Peter redden uit Syrië/Irak ?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heel bizar dit te gebruiken als 'cliffhanger' na twee exceptioneel spannende afleveringen. Ik zat telkens te wachten op het moment: iemand gaat iets doen met Franny o.i.d... Oh well, ik ga seizoen 5 uiteraard wel kijken maar zit niet per se te watertanden op ep 1 van dat seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Net 12 gekeken en vond het best goed, dit biedt volgensmij weer genoeg stof voor een seizoen 5 wat net zo goed kan worden als s4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Coenen schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:53:
Ik herkende hem dus niet, dacht gewoon dat het die Pakistaanse topman was. Pas in de still in dit topic herkende ik hem. Had wel iets duidelijker in beeld kunnen worden gebracht ofzo. Moet wel even toevoegen dat ik niet heel goed ben met gezichten :P

Goede aflevering trouwens. Desillusie is een beetje het thema. Helaas ook het gevoel dat bij de kijker blijft hangen na afloop. Een cliffhanger die geen cliffhanger is. Benieuwd naar het volgende seizoen, maar in de tussentijd desillusie...

[ Voor 22% gewijzigd door Sorcerer8472 op 22-12-2014 23:54 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Euh? Wat heb ik zojuist zitten kijken? Hebben ze de verkeerde aflevering uitgezonden? Ik had de laatste twee van het seizoen bewaard. Nummer 11 was prachtig, spannend, en heel erg de moeite waard. Als je dan 12 gaat kijken moet je wel heel erg je best doen om niet in slaap te vallen. Ik heb het serieus gekeken of ik niet ergens een aflevering had gemist die er tussen in past. Wat een deceptie! Krijgt op imdb ook een schamele 5,7, waar de afgelopen 6 afleveringen gemiddeld boven de 9 zaten. En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Ik vond het wel een goede aflevering, je verwacht continue dat er iets gaat gebeuren maar het komt niet. Bleef hierdoor toch in spanning zitten tijdens de aflevering.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als ik constant in spanning wil zitten óf er wel iets interessants gaat gebeuren (en dat vervolgens niet zo is) dan zijn daar andere typen series of films voor. Het is ongetwijfeld heel artistiek verantwoord om de spanningsboog op deze manier op te bouwen in zo'n aflevering, maar dat breekt volledig met de rest van de serie. Grote teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Ik miste even welke film het nou was van Saul die nu niet uitgezonden gaat worden, en waarom dat zo belangrijk zou zijn om daar een deal over te sluiten?
Verder kan ik alleen leven met deze aflevering als het de opmaak is naar een supervet seizoen 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Pelle schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:05:
Ik miste even welke film het nou was van Saul die nu niet uitgezonden gaat worden, en waarom dat zo belangrijk zou zijn om daar een deal over te sluiten?
Verder kan ik alleen leven met deze aflevering als het de opmaak is naar een supervet seizoen 5 :P
De filmpjes waarin te zien is dat hij op z'n knieën zit voor Haqqani. Je zou als overheid nogal in je hemd staan als je iemand aanwijst als director van de CIA en een dag later verschijnt een filmpje op Youtube waarin te zien is dat hij gevangen is genomen door een terrorist.

Ben benieuwd wat ze met S5 gaan doen, eigenlijk sluiten ze dit seizoen (weer) alles af. Haqqani heeft een deal gemaakt met de CIA dus er komt geen wraakactie meer voor de ambassade. Enige dat aanleiding kan zijn voor een volgend seizoen is de missie die Quinn is begonnen tegen IS.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

En ik maar denken dat er niet een slechtere season finale gemaakt kon worden dan het laatste seizoen van Hell on Wheels. Wat een ontzettend saaie afsluiting van een goed seizoen :O.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

XyritZz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:00:
De filmpjes waarin te zien is dat hij op z'n knieën zit voor Haqqani. Je zou als overheid nogal in je hemd staan als je iemand aanwijst als director van de CIA en een dag later verschijnt een filmpje op Youtube waarin te zien is dat hij gevangen is genomen door een terrorist.
Ah. Maar dan nog snap ik niet dat je het leiding geven van de CIA door Saul zou prefereren boven het maken van een deal met een terrorist die ruim 30 Amerikanen heeft vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Huh? Was dit de seizoensfinale.... Ik zat gister op actie te wachten. Dan maar wachten tot het volgende seizoen. Er staat nog een hoop te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Pelle schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:17:
[...]

Ah. Maar dan nog snap ik niet dat je het leiding geven van de CIA aan Saul zou prefereren boven het maken van een deal met een terrorist die ruim 30 Amerikanen heeft vermoord.
De grote winst is niet die video maar dat Haqqani toezegt dat Afghanistan geen vrijhaven wordt voor terroristen. Carrie had het er eerder dit seizoen al over dat de gevangenen die geruild moesten worden voor Saul zo belangrijk zijn dat Haqqani daarmee in principe heel Afghanistan onder controle kan krijgen. Er is nogal wat belang bij op welke manier dat land gerund gaat worden.

Ik denk dat dit ook de missie was van Dar Adal, zorg dat Afghanistan een gesloten hoofdstuk wordt ipv dat we weer tegen 10 jaar oorlog aan zitten te kijken.

Die video is een bonus, vraag is alleen voor wie. Als Dar Adal te vertrouwen is duikt die video echt niet meer op en helpt hij z'n oude maat Saul, maar stel nu eens dat Dar Adal niet te vertrouwen is en nog een kopie van die video bewaard heeft. Dan heeft hij straks een chantagemiddel om tegen Saul te gebruiken, en effectief bestuurt Dar Adal dan de CIA zonder dat het zijn hoofd is dat op het hakblok ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Seizoen 4 _/-\o_ - Episode 12. Prachtseizoen gehad en dan sluiten ze het zo af. Ze hadden het dit keer beter kunnen laten met 11 afleveringen. Heb al wel zin in seizoen 5. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Het einde van dit seizoen was net zo onbevredigend als het einde van de serie Las Vegas. Jammer, de rest van het seizoen was meesterlijk. Maar gelukkig komt er nog een seizoen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Carrie beseft ook dat alle slachtoffer gewoon als wisselgeld beschouwd worden. De daders van die slachtpartij worden nooit tet verantwoording geroepen alles voor the greater good. Uiteindelijk heeft ze dus het idee dat ze de verkeerde keuze heeft gemaakt door Saul niet met die drone te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
XyritZz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 11:00:
[...]

[...]

Ben benieuwd wat ze met S5 gaan doen, eigenlijk sluiten ze dit seizoen (weer) alles af. Haqqani heeft een deal gemaakt met de CIA dus er komt geen wraakactie meer voor de ambassade. Enige dat aanleiding kan zijn voor een volgend seizoen is de missie die Quinn is begonnen tegen IS.
Doet me beetje terugdenken aan de quote van Saul begin dit seizoen, 'It hasn't been a 14-year war we've been waging, It's been a one-year war, 14 times.'

En denk dat ze dit nu letterlijk nemen met deze serie, je bent niet steeds bezig met een ding, maar continue met nieuwe dingen en het zal nooit ophouden, sla je een tiran neer komt er wel weer een nieuwe.

Eigenlijk denk ik dat dit een perfect einde is dit seizoen, geen alles is goed einde maar meer een realistische afloop, er zijn beslissingen gemaakt, politiek gespeeld en dit is de uitkomst.

[ Voor 11% gewijzigd door Teckna op 23-12-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dacuuu schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:04:
Seizoen 4 _/-\o_ - Episode 12. Prachtseizoen gehad en dan sluiten ze het zo af. Ze hadden het dit keer beter kunnen laten met 11 afleveringen. Heb al wel zin in seizoen 5. :o
Een happy end zou ook niet heel realistisch geweest zijn. Dar Adal heeft niet eens ongelijk, de terrorist van de een is de held van de ander. Onze Piet Hein was voor andere landen ook gewoon een zeerover ipv een held.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Recap van huffington post is wel goed
http://m.huffpost.com/us/entry/6364116

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

XyritZz schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:58:
[...]

[knip]

Dan heeft hij straks een chantagemiddel om tegen Saul te gebruiken, en effectief bestuurt Dar Adal dan de CIA zonder dat het zijn hoofd is dat op het hakblok ligt.
Volgens mij bestuurde Dar Adal al de CIA, alleen dan op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

The_Scarabial schreef op donderdag 25 december 2014 @ 17:01:
[...]

Volgens mij bestuurde Dar Adal al de CIA, alleen dan op de achtergrond.
Klopt, volgens mij is hij verantwoordelijk voor alle undercover/black-ops/'shit that happens but everbody wants to deny' achtige missies. Vond het overigens een prima afsluiter.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:05
Vond het wel een anti climax na een super goed seizoen, maar ik kan er wel mee leven. Ik vrees dat Quinn het loodje legt, maar hoop het niet voor de serie en Carrie die beseft dat ze mogelijk toch wel een relatie aan kan ondanks haar ziekte. Saul wil terug en red zijn eigen hachje door imo een goed punt gemaakt door Dar Adal. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anti climax was het op zich wel, maar aan de andere kant is het wel een goede zet van de makers. De serie niet eindigen en een cliffhanger en genoeg ruimte voor volgend seizoen. Ik heb er zin in!

Als je een echte anti climax wil zien moet je het eerste seizoen van The Killing kijken :p.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 28-12-2014 10:26 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het is al gezegd, maar soms ben je zo teleurgesteld dat je het toch kwijt moet. Wat was aflevering 12 een deceptie zeg :(

Aantal topafleveringen op een rij en een mega cliffhanger in Episode 11. Helaas, het was al laat dus we moesten aflevering 12 een dagje in de wacht zetten. Echt voor gaan zitten, om vervolgens in een soort Family Ties terecht te komen :( Wat een baggeraflevering. Als aflevering van een nieuw seizoen was het al matig geweest, maar nu....

Voordeel is dat we niet hoeven uit te kijken naar het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Door die laatst aflevering, die op zich "saai" was, maar niet slecht heb je helemaal geen zin meer om het volgende seizoen te zien? Terwijl van de overige 11 afleveringen er ~9 erg goede afleveringen tussen zaten? Ze hebben er "gewoon" voor gekozen om het verhaal dat ze willen vertellen te verlengen, niet elk seizoen hoeft een bossfight op het einde toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

De serie heeft mij nog altijd stevig te pakken.

Ik heb de 12 afleveringen opgespaard, en de afgelopen weken kort achter elkaar gezien.

Wat een sfeer, wat een boeiende manier van suspense opbouwen.

En wat een anticlimactische cliffhanger op het eind. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Over die laatste aflevering ik had ook gehoopt dat ze knakker te pakken hadden gekregen, van de andere kant, dat ze het over een compleet andere boeg gooide vond ik nog niet zo gek.

Iedereen hoopt op die eindbaas finale, en dat ze niet doen vind ik wel getuigen van lef. Want het zal wel een stormpje teweeg hebben gebracht. En nu blijf je toch achter met het gevoel van smaak naar meer.

Of die aflevering weer karakter building was, of te vergelijken is met Walt met een vlieg in een drugslab, geen idee. Maar ik vond het ergens wel stoer. gewoon ff 45 minute WTF waar blijft de actie!!!!

Vond het een heel sterk seizoen. Al had Quin die dude gewoon op moeten blazen, maar wat had je dan nog voor een verhaallijn over...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb de laatste 9 afleveringen allemaal achter elkaar gekeken en man wat een achtbaanrit.

De spanningsopbouw door het hele seizoen heen, cliffhangers aan het einde van iedere aflevering, de manier waarop Lockhart sympathie weet te wekken van de kijkers. In ieder geval begon ik het een steeds sympathiekere man vinden.

Alleen nu heb ik zojuist net aflevering 12 afgezet en ik vond hem niet slecht maar als je net een achtbaanrit hebt meegemaakt dan zijn de drijvende vlotten wel een beetje saai. Na de aflevering is het verhaal min of meer afgesloten, er is weinig om naar uit te kijken, dus ik ben benieuwd hoe seizoen 5 eruit gaat zien.

Hoewel de serie zich voornamelijk richt op de Moslim terroristen zie ik ook nog wel de mogelijkheid dat het verhaal zich naar andere terroristen zal draaien, al is Carrie wel een Midden-Oosten expert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik en mijn vriendin zijn net begonnen met deze serie, maar spannend is hij zeker :D Vooral het uitzoeken wie wat weet en hoe het zit enzo :)

Brody kende ik van Band of Brothers, en vind hem wel een goede acteur. Carrie is wat irritant af en toe :+
Leuk om weer een nieuwe serie te hebben, inmiddels aan S01E10 toe, en dat in een paar dagen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Doe jezelf (en je vriendin) een plezier en sla de rest na S01 over en ga verder met het laatste seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Whut? Heel seizoen 2 overslaan? Hoezo? Voegt het niets toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha, ach. Seizoen 4 is bijna een andere serie met een aantal dezelfde karakters, die je ook heel aardig kan kijken zonder s02 en 03 te hebben gezien. Seizoen 2 is wel de minste, maar ook daar zitten wel spannende afleveringen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Gewoon alles kijken maar het tempo er een beetje inhouden dan is het prima te doen. Ik zou niet zo snel een aflevering overslaan. Wil je er eentje overslaan, sla dan de laatste van seizoen 4 over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Angeloonie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:28:
Whut? Heel seizoen 2 overslaan? Hoezo? Voegt het niets toe?
De eerste en laatste aflevering, misschien. Maar je kan beter een samenvatting van het hele seizoen kijken want het is echt super saai (net als seizoen 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:24
Zojuist seizoen 3 afgekeken. Vraag me werkelijk af waarom er een seizoen 4 is gekomen.

spoiler: title
Brody opgehangen? Ik vond Brody een van de weinige interessante characters. Ben benieuwd hoe de serie nu verder gaat, want ik vindt Carrie persoonlijk een mateloos irritant character. Kan me niet voorstellen dat zo'n iemand werkelijk bij de CIA werkt. Zo instabiel als maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

infidel011 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:39:
Zojuist seizoen 3 afgekeken. Vraag me werkelijk af waarom er een seizoen 4 is gekomen.

Brody opgehangen? Ik vond Brody een van de weinige interessante characters. Ben benieuwd hoe de serie nu verder gaat, want ik vindt Carrie persoonlijk een mateloos irritant character. Kan me niet voorstellen dat zo'n iemand werkelijk bij de CIA werkt. Zo instabiel als maar kan.
Seizoen 4 is het beste seizoen dat ze gemaakt hebben, het verhaal krijgt een heel andere wending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

infidel011 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:39:

Haha gaan we deze discussie weer krijgen? Kijk maar even paar pagina's terug :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:24
MrVegeta schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:23:
[...]

Haha gaan we deze discussie weer krijgen? Kijk maar even paar pagina's terug :p
Haha, had die discussie nog niet gezien nee. Blij dat er meerdere zijn die mijn mening delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Kleine preview van het volgende seizoen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Sorry maar ik heb nu de 1e 5 afleveringen gekeken van seizoen 4 maar ik moet zeggen dat het me tegen valt. Ik vind het niet boeiend meer.

Vind seizoen 1,2 en 3 beter om eerlijk te zijn.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Aan wie excuseer je je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 09:35
Probeer toch nog even verder te kijken want sommige afleveringen aan het einde zijn echt heel goed. ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Aan jullie, het viel mij gewoon op tot nu toe, mogelijk dat de andere afleveringen wel spannend zijn, maar heb er minder mee nu,

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09

Ypho

Allround Nerd

Ik had bij seizoen 4 het idee dat ze meer richting een 24-achtige serie gingen. Nu vind ik 24 een geweldige serie, maar juist Homeland was zo "anders" in seizoen 1 t/m 3. Seizoen 4 heb ik helemaal gekeken, en geweldig dat ik het vond, maar aan de andere kant erg jammer dat ze het idee van de eerste seizoenen, met name seizoen 1, hebben laten varen (het mysterieuze, het onverwachte).

Maar ik ben zeker wel benieuwd naar seizoen 5, maar dat is nog een maand of 9 wachten :(

[ Voor 4% gewijzigd door Ypho op 17-02-2015 10:27 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik had een heel ander beeld bij wat ze vooraf hebben afgegeven. Het echt onbekend zijn of Brody nou wel / geen overloper was. En toen was dat in seizoen 1 al vrij duidelijk 7(8)7

De serie vond ik desondanks leuk hoor, maar dacht dat het veel langer zou worden gerekt (ala Lost ofzo).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tijdje terug seizoen 3 afgekeken, en op zich wel prima. Ze hadden alleen gewoon moeten stoppen met de serie, want het was echt einde verhaal.

Seizoen 4 nog niet gezien (want: nog niet op Netflix), maar dat zal ongetwijfeld totaal wat anders zijn en eigenlijk "opnieuw" beginnen met wat bekende cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Seizoen 4 is idd totaal anders dan de voorgaande drie seizoenen, vanwege ontbreken van Brody, maar ik moet bekennen dat ik het niet onvermakelijk vond! Was zeer goed te pruimen. Een soort 24, maar dan zonder de over the top acties van Jack Bauer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Van seizoen 4 moet je even door de eerste 4 afleveringen heen, dan wordt die in mijn ogen minstens zo goed als de seizoenen daarvoor. Je kunt nu alle kanten op met verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

baba420 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:52:
Seizoen 4 is idd totaal anders dan de voorgaande drie seizoenen, vanwege ontbreken van Brody, maar ik moet bekennen dat ik het niet onvermakelijk vond! Was zeer goed te pruimen. Een soort 24, maar dan zonder de over the top acties van Jack Bauer.
Je bedoeld season 9 van 24? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Even mijn mening over seizoen 4:
spoiler:
Ik vond dit het slechtste seizoen tot nu toe. Ik vond vorige seizoenen echt geweldig. Ik ben een van de weinige, die ondanks dat Brody een gaaf personage is, weinig moeite had met het feit dat hij werd opgehangen.

Ik vond het seizoen een stuk minder dan andere seizoenen, eigenlijk grotendeels omdat ik wel een beetje houd van het "happy ending gebeuren", maar als je terug kijkt naar dit seizoen, is alles voor niets geweest, die terrorist leeft nog steeds. Ook vind ik het jammer dat Fara Sherazi (gespeeld door Nazanin Boniadi) dood gaat, in mijn ogen was dit uiteindelijk de perfecte vervanging geweest voor Carrie.

Carrie vind ik sowieso steeds vervelender worden met haar ongelofelijk irritante bipolaire gedoe en de soms (debiele) keuzes die ze maakt. Ze hadden Peter Quinn de terrorist moeten laten vermoorden, hij had alsnog eventueel kunnen ontsnappen, of vermoord kunnen worden. Dat had in mijn ogen het verhaal een stuk sterker gemaakt.

Verder vind ik het een goede serie, ben benieuwd wat er komend seizoen gaat gebeuren (speelt zich af in Europa, dus ben benieuwd).

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

2 vragen, waarom je mening in spoilers en waarom spoilers over een serie die al maanden is afgelopen :p.Je houdt van een happy ending, einde van season 3 wordt Brody opgehangen toch? Dat vind je meer happy dan het einde van Season 4 waar Carry verliefd wordt op Quinn?

Kleine spoiler over de setting van season 5.
spoiler:
[quote]he revealed that Homeland Season 5 will jump forward PaleyFest Homeland 2 1/2 years and that Claire Danes’ Carrie Mathison will “no longer be an intelligence officer.”[/quote]

Hmm, dit maakt het einde van Season 4 toch wel wat zuur. Ik ging er vanuit dat ze verder gingen met de manhunt... Season 4 was samen met Season 1 wel het beste dus ben sowieso benieuwd :).

[ Voor 47% gewijzigd door MrVegeta op 12-05-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MrVegeta schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:27:
2 vragen, waarom je mening in spoilers en waarom spoilers over een serie die al maanden is afgelopen :p.Je houdt van een happy ending, einde van season 3 wordt Brody opgehangen toch? Dat vind je meer happy dan het einde van Season 4 waar Carry verliefd wordt op Quinn?

[...]
En dan ga jij nota bene geen spoiler gebruiken voor jouw stuk tekst :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 01:05
Is toch logisch. Dat is het standaard beleid in FTM. Episode uitgezonden: geen spoiler.

Edit: ging over seizoen 5 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door nadroJ op 12-05-2015 14:19 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach het was een kleine teaser over seizoen 5. Vond het zelf niet spoilerwaardig. Kon misschien een interessante discussie worden (als er meer info komt) over wat Carrie nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:18
Even een klein schopje, over een ruime maand (5 oktober) begint het nieuwe seizoen weer!

Ik zat even de titels voor seizoen 5 door te kijken, en die van aflevering 5 vond ik wel heel leuk gevonden :+

spoiler:
Better Call Saul

Ben iig heel positief verrast door seizoen 4 en ben heel benieuwd wat het volgende seizoen ons te brengen heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Bartske schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:55:
Even een klein schopje, over een ruime maand (5 oktober) begint het nieuwe seizoen weer!

Ik zat even de titels voor seizoen 5 door te kijken, en die van aflevering 5 vond ik wel heel leuk gevonden :+

spoiler:
Better Call Saul

Ben iig heel positief verrast door seizoen 4 en ben heel benieuwd wat het volgende seizoen ons te brengen heeft!
_O-

Ik hoop de de verhaallijn weer verrassend wordt. Zit Quinn er nog in? Ik zie dat die als 'hitman' een vervolgcarrière heeft...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben benieuwd. Carry zal Quinn wel gaan zoeken ofzo op zijn geheime missie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ramzzz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:56:
[...]

_O-

Ik hoop de de verhaallijn weer verrassend wordt. Zit Quinn er nog in? Ik zie dat die als 'hitman' een vervolgcarrière heeft...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een blackout heb hoe het vorige seizoen afliep (iets met veel series kijken). Zal tzt nog de laatste van vorige seizoen terugkijken om er weer een beetje in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bartske schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:07:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een blackout heb hoe het vorige seizoen afliep (iets met veel series kijken). Zal tzt nog de laatste van vorige seizoen terugkijken om er weer een beetje in te komen.
Correct me if I'm wrong: seizoen 4 had volgens mij een aflevering '0' waar de vorige drie seizoenen (of alleen het seizoen ervoor) werden samengevat. Weet niet of dat ook komt voor seizoen 5, zou wel relaxed zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
ilhanko schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:23:
[...]

Correct me if I'm wrong: seizoen 4 had volgens mij een aflevering '0' waar de vorige drie seizoenen (of alleen het seizoen ervoor) werden samengevat. Weet niet of dat ook komt voor seizoen 5, zou wel relaxed zijn. :)
Ik zie het in mn series app staan inderdaad, aflevering 0x01 'Debrief', die een maand voor het begin van de serie werd uitgezonden. Misschien komt er nog wat vergelijkbaars maar ik zie het niet in de app (seriesguide) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bartske schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:07:
[...]

Er was een dealtje gesloten met de terroristen door de CIA ofzo, Carry was verliefd op Quinn, maar Quinn was net vertrokken op een supergevaarlijke en geheime missie. Zoiets was het dacht ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Als het goed is begint vandaag seizoen 5?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
New Yorker schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:20:
Als het goed is begint vandaag seizoen 5?
Jup vanavond in de states. Morgen bij ons.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 21:43
2 uur onze tijd wordt het pas uitgezonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:58
Aflevering 1 staat al online. Hulu heeft het dag eerder uitgezonden.
Al wacht ik even op de 1080p..

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2015 22:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Net de eerste aflevering gekeken, mijn voorspelling is dat Carrie getricked wordt, het IS gebied ingaat en ontvoert wordt en dan komt Quin haar redden (wel of niet te paard :p ). Ik hoop in elk geval niet dat het hele seizoen zich afspeelt in Duitsland.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Yes weer begonnen! Natuurlijk een minder spannende inleidende aflevering maar ik heb er zin in, benieuwd wat er gaat gebeuren!
Marzman schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:44:
Net de eerste aflevering gekeken, mijn voorspelling is dat Carrie getricked wordt, het IS gebied ingaat en ontvoert wordt en dan komt Quin haar redden (wel of niet te paard :p ). Ik hoop in elk geval niet dat het hele seizoen zich afspeelt in Duitsland.
spoiler:
Tsja als je de preview voor volgende aflevering hebt gezien is het niet heel moeilijk gokken. Ik denk alleen eerder dat er iets met die During gaat gebeuren. Maar naar het buitenland gaan ze sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bartske schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:03:
[...]

spoiler:
Tsja als je de preview voor volgende aflevering hebt gezien is het niet heel moeilijk gokken. Ik denk alleen eerder dat er iets met die During gaat gebeuren. Maar naar het buitenland gaan ze sowieso.
spoiler:
Mooi, hoorde net van een collega dat ze ook in Amsterdam hebben gefilmd dus ik begon me al zorgen te maken. Ook zou het niet helemaal actueel zijn want het is vorig jaar opgenomen en toen was de situatie in Europa nog dat we dachten dat het wat verder van ons bed was

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Marzman schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:33:
[...]

spoiler:
Mooi, hoorde net van een collega dat ze ook in Amsterdam hebben gefilmd dus ik begon me al zorgen te maken. Ook zou het niet helemaal actueel zijn want het is vorig jaar opgenomen en toen was de situatie in Europa nog dat we dachten dat het wat verder van ons bed was
spoiler:
Maar sowieso uit de eerste aflevering kan je al opmaken dat ze naar dat kamp gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Ik vond veel een beetje onduidelijk. Vaak heb je bij series wel dat je even wordt herinnerd aan wat er was gebeurt.

Was dat Berlijn-verhaal al duidelijk in de laatste afleveringen van het vorig seizoen dan? Ik denk dat ik even terug ga kijken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik vond het geen geweldige eerste aflevering, maar heb toch zin in de komende afleveringen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MsG schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:36:
Ik vond veel een beetje onduidelijk. Vaak heb je bij series wel dat je even wordt herinnerd aan wat er was gebeurt.

Was dat Berlijn-verhaal al duidelijk in de laatste afleveringen van het vorig seizoen dan? Ik denk dat ik even terug ga kijken.
We zijn een lange tijd verder, vorig seizoen heeft hier eigenlijk niets meer mee te maken, behalve dat ze door alle gebeurtenissen van dat seizoen besloten heeft het rustiger aan te doen.
Maar dat lukt niet echt zo te zien ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Laatste van vorig seizoen was de deal met die Haqqani (Dar Adal in die auto). Carrie die bij hem binnenstormt en zegt dat Saul daar nooit mee in zou stemmen en die zit dan bij Adal in de achtertuin.

Maar ben benieuwd naar het seizoen. Zou best kunnen dat ze weer 9 afleveringen langzaam doen en dan de echte actie pas begint.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Marzman schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:33:
[...]

spoiler:
Volgens mij klopt dat niet. Het was wishful thinking van Amsterdam toen bekend werd dat het nieuwe seizoen grotendeels in Duitsland opgenomen zou worden, maar echt concreet is het voor zover ik weet nooit geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Leuke aflevering, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Beetje sloom spionagewerk vind ik juist wel tof. Zet allemaal een prima sfeer neer vind ik persoonlijk! Ben benieuwd naar volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:37:
Beetje sloom spionagewerk vind ik juist wel tof. Zet allemaal een prima sfeer neer vind ik persoonlijk! Ben benieuwd naar volgende week.
Mee eens, in deze aflevering meer gebeurd dan sommige laatste afleveringen bij elkaar.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

MrVegeta schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:08:
Leuke aflevering, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren :).
Mee eens, mooi begin van het nieuwe seizoen!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Ook ff weer gekeken, goede opmaat naar een goed seizoen, volgensmij :)
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste