die uitgebreide schietervaring ben ik het wel mee eens, evenals het roeien met de riemen. Ik heb zelf weleens met een kalashnikov mogen schieten (geen IS trainingskamp o.i.d. maar vakantie Vietnam, toeristenval), geen kunst aan.mphilipp schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:25:
[...]
Nou...dit soort mannen horen te kunnen roeien met de riemen die ze hebben. Je mag ervan uitgaan dat ze uitgebreide schietervaring hebben met alle bedenkbare wapens. Evengoed is het ook gewoon een film. De situaties zijn dan misschien we realistisch, maar het gedrag van de spelers wordt ook in grote mate bepaald door de beperkingen in tijd en snelheid van het verhaal. Dus vandaar dat er soms rare dingen gedaan worden. Ik vind het niet zo ernstig. Er zijn uiteindelijk 1000 redenen te bedenken waarom iemand a doet en niet b. Het verhaal lijdt er niet heel erg onder.
Maar je hebt een goed werkende gun in je handen, bent gehaast want je zit achter een uber terrorist aan. Stop je dan om een ander geweer te pakken, een geweer waar je de staat niet van kent (geladen? goed werkend?) plus dat het ook nog eens tijd kost?