Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:23
Ook helemaal bij met de serie. Pas gestart met kijken nadat seizoen 4 al bijna ten einde was dus paar weekjes druk geweest met inhalen :P

Hopelijk blijf in dit seizoen Duitsland wel een rol spelen, heeft altijd wel wat als het wat dichter bij huis afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Was een leuke aflevering vond ik. Ik was niet heel verrast toen bleek dat Carry het doelwit was van de aanslag, en niet haar baas. Ook vond ik het heel erg voorspelbaar dat Quin's nieuwe opdracht is om Carry te vermoorden, maar dat gaat (denk ik) niet gebeuren.

Ben erg benieuwd naar de volgende afleveringen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:18
miicker schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:45:
Was een leuke aflevering vond ik. Ik was niet heel verrast toen bleek dat Carry het doelwit was van de aanslag, en niet haar baas. Ook vond ik het heel erg voorspelbaar dat Quin's nieuwe opdracht is om Carry te vermoorden, maar dat gaat (denk ik) niet gebeuren.

Nee zeker dat laatste lag er wel dik bovenop :P Maar vond de aflevering weer erg leuk en ook heel tof dat de het allemaal zo actueel is (nouaja eigenlijk niet maar je begrijpt me) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

miicker schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 18:45:

Quin gaat berserk denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:02

Saven

Administrator

wat was er bij s03 dan ook al weer op het einde dat dar adal in de auto zat en met saul in de tuin? dat ben ik even vergeten, wat was er ook al weer aan de hand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Saven schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:22:
wat was er bij s03 dan ook al weer op het einde dat dar adal in de auto zat en met saul in de tuin? dat ben ik even vergeten, wat was er ook al weer aan de hand? :P
S4 bedoel je? Carrie had net gezien dat Dar Adal met die terrorist in de auto zat en ging hem daarmee confronteren, Saul keurde het schijnbaar goed (zoiets dergelijks was het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:02

Saven

Administrator

miicker schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:40:
[...]

S4 bedoel je? Carrie had net gezien dat Dar Adal met die terrorist in de auto zat en ging hem daarmee confronteren, Saul keurde het schijnbaar goed (zoiets dergelijks was het)
Ah ja s4 idd sorry :P Ohja, was er toen ook nog niet duidelijk was er precies was? Of hoezo zat ie ook al weer bij hem in de auto? Heb helaas S04 niet meer liggen anders had ik t wel ff snel teruggekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Saven schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:54:
[...]

Ah ja s4 idd sorry :P Ohja, was er toen ook nog niet duidelijk was er precies was? Of hoezo zat ie ook al weer bij hem in de auto? Heb helaas S04 niet meer liggen anders had ik t wel ff snel teruggekeken :+
Is dat ooit wel echt duidelijk geworden? Dar Adal zat inderdaad ineens naast Haqqani in de auto, maar dat was in S04E11, en S04E12 was die vage aflevering dat ineens iedereen weer thuis was.

In mijn geheugen zit het volgende nog, maar het zou heel goed kunnen dat dit ook weer van een of andere fansite komt met theorieën over de gang van zaken:
Dar Adal had niets te maken met de aanslag op de ambassade maar heeft Haqqani daarna benaderd. Haqqani was op dat moment sterk genoeg om heel Afghanistan in te nemen (werd naar gehint bij de gevangenenruil), en Dar Adal heeft hem benaderd met het idee "Wij stoppen met jullie plat te bombarderen als jullie het land een beetje fatsoenlijk op poten gaat zetten". If you can't beat them, join them dus.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lol Quin is hitman geworden zeker door die hitman film?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
http://nos.nl/artikel/206...euzen-op-decor-serie.html

Iemand dit opgevallen tijdens de aflevering? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik lees geen Arabisch. Maar ik vraag me af of het nou zo vergegrepen is wat ze in Homeland laten zien. Zij laten natuurlijk alleen de oorlogsgebieden in het midden-oosten zien, geen rustige Arabische landen maar altijd een plek waar spanning heerst...

Verder is alles gedramatiseerd, ook de westerse personages (kijk alleen al naar Carrie's onstabiele persoonlijkheid waarmee de serie gelijk een vreemde eend in de bijt is). Ik zie niet in waarom Homeland erger is dan welke andere willekeurige tv-serie dan ook.

Ben benieuwd waar ze met de Quinn-verhaallijn naartoe willen trouwens. We gaan het meemaken..

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 15-10-2015 16:18 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Mooie aflevering weer, ik verwachtte wel dat quin een vestje zou dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
The_Scarabial schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:57:
Helemaal mee eens en geweldige acteurs.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:57:
Ik vond het wel erg optimistisch dat dit magere vestje het afgevuurde kaliber tegen zou kunnen houden en nog optimistischer was het dat Quinn na het ongetwijfeld zeer pijnlijke schot nog steeds in staat bleek om instant over te gaan op een indiaan sluipmodus, om daarna volstrekt geluidloos Carrie van achteren te overmeesteren zonder ook maar gehoord te worden.
Met het vest nog steeds aan, 'hallo'!! :F

Nu was Carrie zonder haar kalmerende medicatie natuurlijk niet echt alert [duhh] dus het zou zomaar kunnen denk ik dan. :+

De dialogen tussen Dar Adal en Saul zijn lekker onheilspellend, vreemd is wel hoe vrij en alleen Saul zich door de stad blijft bewegen nadat hij in de vorige serie in vergelijkbare omstandigheden toch bijzonder pijnlijk ontvoerd werd.
Dat overkomt je in zo'n positie toch maar 1 keer zou je denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

^Ja dat gesprek tussen Saul en Adal, ben wel benieuwd of zij eigenlijk wel op één lijn zitten qua koers, maar dat gaan we wel zien komende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45
Ik heb juist een gevoel alsof de schrijvers allemaal vertrokken zijn en een stagiair de boel draaiend moet houden.. Het komt opeens allemaal heel kunstmatig "spannend" gemaakt over. Een hack setting met vreselijk amateuristische dialogen, "hij hangt buiten de firewall rond", een duitse filantroop die met alle geweld het midden oosten in moet om te laten zien dat ie graag met zijn westers (oei nazi ook nog) geld wil strooien.. Dan heb ik sowieso geen empathie. Dan een bomgordel die maar es een keer niet afgaat, en wat blijkt, Carrie is het doelwit. Wie kan het zijn? Tja zo'n beetje alle karakters uit de vorige seizoenen, die we dan middels een psychose de revue moeten zien passeren. Er wordt ook heel veel geforceerd uitgelegd in de dialogen over de homeland historie, ik denk dat men weer een nieuwe doelgroep wil aanboren oid.
Er moet wel ergens een gigantisch spectaculaire plottwist aankomen wil ik het nog interessant gaan vinden. Waarschijnlijk blijkt aan het eind van dit seizoen het de vader van Carrie te zijn die nu een zombie is en bij dar adal in de auto zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:39
CopyCatz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:08:
Ik heb juist een gevoel alsof de schrijvers allemaal vertrokken zijn en een stagiair de boel draaiend moet houden.. Het komt opeens allemaal heel kunstmatig "spannend" gemaakt over. Een hack setting met vreselijk amateuristische dialogen, "hij hangt buiten de firewall rond", een duitse filantroop die met alle geweld het midden oosten in moet om te laten zien dat ie graag met zijn westers (oei nazi ook nog) geld wil strooien.. Dan heb ik sowieso geen empathie. Dan een bomgordel die maar es een keer niet afgaat, en wat blijkt, Carrie is het doelwit. Wie kan het zijn? Tja zo'n beetje alle karakters uit de vorige seizoenen, die we dan middels een psychose de revue moeten zien passeren. Er wordt ook heel veel geforceerd uitgelegd in de dialogen over de homeland historie, ik denk dat men weer een nieuwe doelgroep wil aanboren oid.
Er moet wel ergens een gigantisch spectaculaire plottwist aankomen wil ik het nog interessant gaan vinden. Waarschijnlijk blijkt aan het eind van dit seizoen het de vader van Carrie te zijn die nu een zombie is en bij dar adal in de auto zit...
Ik herken dit wel een beetje. Laten we zeggen dat het tot nu toe nog niet allemaal zo overtuigend is als de vorige seizoenen. Vermakelijk vind ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
maxoss schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Ik herken dit wel een beetje. Laten we zeggen dat het tot nu toe nog niet allemaal zo overtuigend is als de vorige seizoenen. Vermakelijk vind ik het wel.
Ja ik ook wel een beetje, het mist nog een beetje die echt goede verhaallijn waardoor je op het puntje van je stoel blijft zitten. Dat kogelvrijvest van quinn vond ik ook wel een beetje raar als je ziet wat voor kaliber kogel zij afvuurt, vraag me echt af of zo'n vest dat tegenhoudt (maar goed misschien heeft ie alleen z'n schouder geschampt ofzo).

Vond die scene met die foto's en carrie zonder medicatie wel weer sterk. Ze kan gewoon heel goed hysterisch spelen. Vandaar dat de makers er denk ik ook op terugblijven vallen om manieren in het verhaal te schrijven om carrie van haar medicatie af te halen :+

Ik blijf gewoon lekker kijken, maar het niveau haalt het niet bij seizoen 1 en 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Nou, ik weet niet wat je van Homeland kan verwachten en heb de laatste aflevering gezien. Ik onthou me nu van commentaar, omdat ik het wel geweldig vind. Ik wil jullie reacties wel eerst lezen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Hele goede aflevering! Het einde zag ik niet aankomen.. Kan niet wachten tot de volgende aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Goed en actueel dat ze deze relevante speler op wereldtoneel in de serie brengen.
Verklaard ook meer waarom onze mevrouw slaapt met Saul.. Saul vrijgezel, alleen, en ook op dat vlak dus bespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Deze serie heeft meer hersenspinsels dan dat ik ooit in een serie gezien heb. Ja, natuurlijk gaat dat kereltje dat ervoor gezorgd heeft dat de USB stick was geleegd dood, maar had je wel zien aankomen, maar voor de rest goed geacteerd.

Van mij mag Brody ook weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Een Syrische gast die zo goed Engels spreekt én in het Engels het verschil tussen een Zwitsers en Duits accent kan horen, knap hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:30:
Een Syrische gast die zo goed Engels spreekt én in het Engels het verschil tussen een Zwitsers en Duits accent kan horen, knap hoor :P
Wat is daar raar aan? De regerende elite (waaronder Assad) heeft in Londen gestudeerd. Een goede vriend van mij is Syriër en heeft Engels als tweede taal, voor Nederlands. Het is nu misschien één groot slagveld daar, maar het was een prima ontwikkeld land hoor!

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

XRayXI schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:55:
Deze serie heeft meer hersenspinsels dan dat ik ooit in een serie gezien heb. Ja, natuurlijk gaat dat kereltje dat ervoor gezorgd heeft dat de USB stick was geleegd dood, maar had je wel zien aankomen, maar voor de rest goed geacteerd.

Van mij mag Brody ook weer terug :)
Vergeleken met de eerdere seizoenen van Game of Thrones valt het nog enigszins mee vind ik. Ik ben blij dat ze een vrij sterke aflevering hadden na de toch wel magere aflevering van vorige week. Al begrijp ik niet waarom ze denken dat het realistisch is om Quinn Carry zo te laten pakken. Had veel beter gekund met haar psychose enzo.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

In seizoen 1 en 2 werd er veelvuldig gesproken over een lek bij de CIA, volgens mij is dit nooit achterhaald. Op een gegeven moment leek het of Dar Adal dat was toen hij bij Haqqani in de auto zat, maar dat is later weer weerlegd.

Het lijkt mij dus dat Eowyn die lek zal zijn geweest :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik waardeer het heel erg welke kant dit seizoen opgaat. Ik had een beetje het Bourne gevoel te pakken bij het zien van de laatste aflevering. Kan niet wachten op de volgende :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Ik vind hem ook weer ijzersterk begonnen. Voor mij misschien wel de beste serie ooit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Tja, dame duidelijk haat Carrie. En zij spraak Russisch aan het einde. Dus dubbele spione. Zij probeerde mannetje van Saul 'in het donker' inzetten en maakte daarmee grandioze misser. Ik kan niet wachten hoe verhaal zich verder ontwikkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint een beetje op 24 te lijken. Carrie die alleen weet wie er achter de aanslag zit, Carrie die straks niet meer gehoord wordt door het eigen land, Carrie die als enige de terroristen weet te achterhalen en ook zij weet alleen wie er een dubbelrol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

MrVegeta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Vergeleken met de eerdere seizoenen van Game of Thrones valt het nog enigszins mee vind ik. Ik ben blij dat ze een vrij sterke aflevering hadden na de toch wel magere aflevering van vorige week. Al begrijp ik niet waarom ze denken dat het realistisch is om Quinn Carry zo te laten pakken. Had veel beter gekund met haar psychose enzo.
Ik loop een aflevering achter (kijk braaf op 3), maar het kan best zijn dat diegene die Quinn de opdracht heeft gegeven niet weet van hun verleden. Lijkt er niet op dat Saul het heeft gedaan namelijk.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Zojuist de laatste gekeken, maar blijft leuk, quinn op sterven na dood, maar ik verwacht dat hij toch wel geholpen wordt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Vond dat maar een vreemde snuiter, die kerel die Quinn vind. Denk dat hij van Hezbollah is. Weet niet waarom, krijg zo'n gevoel.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Serie gaat diep vind ik en blijft een "moet kijken" gevoel geven. Vooralsnog nog geen "dal" gevonden dat sommige series heeft, dat het een 'talk' show is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Leuke aflevering weer. Vond het wel goed gedaan hoe Saul zo para werd neer gezet. Dat gedoe met Quinn ... ik weet nog niet. Wel heel toevallig dat die kerel die Quinn vindt in hetzelfde gebouw woont als die Jihadist die wordt vrijgelaten...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Kijkt er nog wel iemand? (Zo stil hier). Ik vond het ook wel heel erg (veel te) toevallig dat Quinn daar terecht kwam. De andere delen van de aflevering waren wel weer gaaf. Hoe Saul langzaam het idee van Carrie gaat geloven.

PSN: Shiver23

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Shiver23 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:56:
Hoe Saul langzaam het idee van Carrie gaat geloven.
Met name dat ja. Ik kijk nog steeds samen met vrouwlief, en tis gewoon ontzettend spannend. Blijft een vermakelijke serie.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Kijkt er nog wel iemand? (Zo stil hier). Ik vond het ook wel heel erg (veel te) toevallig dat Quinn daar terecht kwam. De andere delen van de aflevering waren wel weer gaaf. Hoe Saul langzaam het idee van Carrie gaat geloven.
Ja, dat Quinn daar terecht komt is inderdaad heeeeeel toevallig, maar OK, het blijft natuurlijk een serie en dus ook een beetje fictie.... Maar Quinn rules!!!

Verhaal blijft super gaf! Heel spannend, zelfs als geloofwaardigheid een beetje steekjes laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Deze aflevering was okay, stilte voor de storm denk ik.
Ik moet wel zeggen dat ik soms even moet lachen hoe ze een USB stick uitbeelden. Ervoor, dat je data hoort over piepen. In deze aflevering dat de tweede USB stick overhandigd werd, en files waren getransfereerd, en je ziet dan geen tijdstip/datum van het wegschrijven? ;)

Maar Homeland mag van mij het hele jaar wel doorgaan. En even leuk Amsterdam te zien.
Top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Behalve dan dat het het Holländisches Viertel in Potsdam was. Wat kentekenplaten en straatnaambordjes aangepast en wat extra fietsers en voila. Maar best leuk gedaan. :P

En vanaf de Tolstraat naar het Flevopark om je hond uit te laten is nog een aardig stukje lopen. :+

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:05
Haha, ja, ik heb best moeten lachen om dat zogenaamd Amsterdam stuk. Rustige aflevering verder. Gewoon oké.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Kwam er van de week overigens achter dat S05E05 "Better Call Saul" heet. Wel een leuke verwijzing. :)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik had de laatste 3 afleveringen opgespaard en achter elkaar gekeken, maar man man man wat saai allemaal.. Vond er niets aan, er zit niets in van spanning zoals vorige seizoenen dat wel het geval was, ik vond vorig seizoen al slecht, maar het wordt steeds slechter i.m.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Laatst online: 00:19
Tourniquet schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:54:
[...]

Behalve dan dat het het Holländisches Viertel in Potsdam was. Wat kentekenplaten en straatnaambordjes aangepast en wat extra fietsers en voila. Maar best leuk gedaan. :P

En vanaf de Tolstraat naar het Flevopark om je hond uit te laten is nog een aardig stukje lopen. :+
Grappig want Amsterdam had graag dat de opnames echt op locatie waren geweest. Kostenbesparend waarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Vond het accent van die van taxi chauffeur ook niet echt goed Nederlands. Zag verder een nummerbord van een Peugeot die veel te veel tekens had om een Nederlands kenteken te zijn :-P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Dit:
Tourniquet schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:54:
[...]

MsG schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:26:
Vond het accent van die van taxi chauffeur ook niet echt goed Nederlands. Zag verder een nummerbord van een Peugeot die veel te veel tekens had om een Nederlands kenteken te zijn :-P
En ik maar terug "spoelen" om de kentekenplaten te bekijken en inderdaad dat vage Peugeot en dat "Duits" kenteken iets later? Alsof je in NL niet ieder kenteken via RDW kan bekijken.
MsG schreef op maandag 16 november 2015 @ 23:26:
Vond het accent van die van taxi chauffeur ook niet echt goed Nederlands.
Wanneer heeft hij dan NL gesproken dan? Kon jij hem horen aan de deur? :P

[ Voor 18% gewijzigd door XRayXI op 17-11-2015 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 21:24
Geruzie van journaliste dat ze de documenten wil, en dan die hacker meenemen die een CIA firewall kan omzeilen. En die mag dan via wifi op het LAN, waar ook de geheime documenten op bekeken worden.

Iets zegt mij dat die journaliste de documenten straks ook in het bezit heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

XRayXI schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 00:48:
Dit:

[...]

[...]

En ik maar terug "spoelen" om de kentekenplaten te bekijken en inderdaad dat vage Peugeot en dat "Duits" kenteken iets later? Alsof je in NL niet ieder kenteken via RDW kan bekijken.

[...]

Wanneer heeft hij dan NL gesproken dan? Kon jij hem horen aan de deur? :P
Hij was toch een taxi-chauffeur in Nederland? Maar ik hoorde dus geen Nederlands-engels accent bij het Engels spreken, maar eerder Italiaans/Duits-Engels. Maar ik weet ook niet of hij wel Nederlands kon verhaaltechnisch.

Dit lijkt ook niet echt te bestaan :-P

Afbeeldingslocatie: http://img.kaloo.ga/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.tagesspiegel.de%2Fimages%2Fset-homeland-im-hollaendischen-viertel-foto-manfred-thomas%2F12213030%2F2-format5351.jpg&md5val=b368f3e65ad0a96940b219bb8f57c601&key=8c106981d8a5a5dc11c0c6aa3758464acc98b318&method=fill&size=926x521

[ Voor 20% gewijzigd door MsG op 17-11-2015 10:55 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kijk het nog steeds met mijn vrouw, maar kijken wanneer het uit komt en niet zoals met The Walking Dead zo snel mogelijk.

Het is gewoon wat minder interessant allemaal. En vooral Carrie is gewoon bloedirritant met haar huilende kop. Tering dat mens is labiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wel weer een spannende aflevering. De verhaallijn van Quin blijft wat vreemd en ik zou verwachten dat ze hem wel zouden volgen. Met een hoge pief van de CIA op een bankje zitten lijkt me dan niet heel slim.

Maar dan Amsterdam.??? Ben heel benieuwd waar ze dit hebben opgenomen. Het is in ieder geval Amsterdam niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

MsG schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:51:
[...]

Hij was toch een taxi-chauffeur in Nederland? Maar ik hoorde dus geen Nederlands-engels accent bij het Engels spreken, maar eerder Italiaans/Duits-Engels. Maar ik weet ook niet of hij wel Nederlands kon verhaaltechnisch.
Die taxichauffeur was een gevluchte Irakees, Carrie had 'm geholpen om naar Europa te komen. Hij heeft geen NL gesproken, maar zijn accent bij het Engels was dus waarschijnlijk Arabisch.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Shiver23 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:35:
Maar dan Amsterdam.??? Ben heel benieuwd waar ze dit hebben opgenomen. Het is in ieder geval Amsterdam niet.
Lees even een stukje terug in deze thread. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:55:
[...]

Ik kijk het nog steeds met mijn vrouw, maar kijken wanneer het uit komt en niet zoals met The Walking Dead zo snel mogelijk.

Het is gewoon wat minder interessant allemaal. En vooral Carrie is gewoon bloedirritant met haar huilende kop. Tering dat mens is labiel.
Dat is een beetje het idee van de serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik snap dat ze denken dat een taxi in Amsterdam een goed plan is en niet opvalt, maar een Duitse taxi valt dus echt wel op. Maar goed, het niet opgemerkt worden was dus ook mislukt door zowel Carrie als door die chauffeur.

Het is waarschijnlijk gewoon in Duitsland opgenomen. Pleur wat fietsen in de tuin en het is Amsterdam zullen ze gedacht hebben ;) Amsterdam heeft wel een poging gedaan volgens Wikipedia.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Marzman schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:49:
Ik snap dat ze denken dat een taxi in Amsterdam een goed plan is en niet opvalt, maar een Duitse taxi valt dus echt wel op. Maar goed, het niet opgemerkt worden was dus ook mislukt door zowel Carrie als door die chauffeur.

Het is waarschijnlijk gewoon in Duitsland opgenomen. Pleur wat fietsen in de tuin en het is Amsterdam zullen ze gedacht hebben ;) Amsterdam heeft wel een poging gedaan volgens Wikipedia.
Duitse taxi? Dat was juist wel goed gedaan: :)
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0n1q373G2h2V/Screen%20Shot%202015-11-18%20at%2021.19.37.png

Dit nummerbord was daarentegen een beetje jammer:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/0g1G1C443f1h/Screen%20Shot%202015-11-18%20at%2021.24.25.png

Net als dit "vergeten" straatnaambordje:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1B0G363X1t3f/Screen%20Shot%202015-11-18%20at%2021.22.42.png

Zoals hiervoor al was vermeld, de "Amsterdam" scenes zijn gefilmd in het Holländisches Viertel in Potsdam:
http://www.tagesspiegel.d...hen-viertel/12208458.html

Google Maps: https://goo.gl/maps/kzEkcU53G1G2

[ Voor 10% gewijzigd door Tourniquet op 18-11-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

hehe carrie loopt zo in de val bij allison, naja wordt het wel weer mooi spannend van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Angeloonie schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 10:55:
[...]

Ik kon me aan Carrie eens storen in het verleden, maar als je een karakter aangeboden krijgt dan zou je kunnen zeggen dat ze het erg goed doet. Ik stoor me niet aan d'r, maar ik begrijp je wel :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

XRayXI schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:53:
[...]

Ik kon me aan Carrie eens storen in het verleden, maar als je een karakter aangeboden krijgt dan zou je kunnen zeggen dat ze het erg goed doet. Ik stoor me niet aan d'r, maar ik begrijp je wel :)
Het is een beetje raar dat zo'n personage CIA-agente kon worden. Het lijkt me dat je dan niet eens door de sceening heen komt als je op zo'n job solliciteert. Elk seizoen gaat het ook wel een keer mis met haar medicijnen.

Maar ik vind het verder een top serie en Carrie speelt haar rol ook goed.

/▌

• XRayXI
Ja maar,.. hoe oud is ze wanneer ze is/was aangenomen? Ze lijkt al boven de dertig en wat als ze (on opgemerkt werd) aangenomen is. Denk je dat de "taak"wat ze doet en 'Brody'? Het blijft vissen en gissen.

Ik vind het een geweldige serie. Beter dan TWD.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Het was weer een goede aflevering.
Ben erg benieuwd of Carry, Allison al doorheeft. Of dat ze genadig in val loopt.
Als Quin per toeval is opgepikt door de mannschaft jihadi's dan is dat niet heel erg sterk. :)
Kijk weer uit naar volgende week!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren "Amsterdam" gezien.. Man wat slecht, je ziet binnen een halve seconde dat het nep is (alleen de straattegels al).

Gebeuren met Saul was wel leuk, maar kom op zeg, Allison krijgt een hartverzakking zodra hij "Carrie" zegt, en dat valt hem niet op? :')

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb me er niet aan gestoord iig. Zal me een worst wezen waar het is opgenomen.

• Olga2000
ach ja, wij merken dat 'Amsterdam' geen Amsterdam is, maar de rest van de wereld (en vooral Amerikanen) zal het wel aannemelijk vinden... als maar een beetje op lijkt...

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thunder00x schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:04:
Heb me er niet aan gestoord iig. Zal me een worst wezen waar het is opgenomen.
Nou ja het draagt natuurlijk wel bij aan de sfeer als het een beetje echt lijkt. :P En het is niet alsof Amsterdam nou zo enorm ver weg was :+

• MsG

MsG

Forumzwerver

De serie staat bol van de Amerikaanse stereotypen, dus dan kan deze over Amsterdam er wel bij ;-).

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
Grappig dat iedereen het meteen doorheeft, ik zat op Google Streetview de Tolstraat in Amsterdam te bekijken en trok toen pas de conclusie dat het niet daar opgenomen was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat maakt het uit? Alsof iemand doorhad dat de scenes in ... waar de aanslag op Carrie was op locatie was gefilmd. Was ook allemaal in Berlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Angeloonie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:14:
Gisteren "Amsterdam" gezien.. Man wat slecht, je ziet binnen een halve seconde dat het nep is (alleen de straattegels al).
Net als die airstrip waar het vliegtuig van die generaal landde en opsteeg. Iedere Zwitser zal direct (zeker binnen een halve seconde) gezien hebben dat dat geen Zwitsers asfalt en Zwitsers weiland was. Man wat slecht.

Met andere woorden, wat maakt het allemaal uit? In series en films is denk ik 95% van de locaties niet de locatie die het volgens de betreffende film of serie is. Nu herkennen wij het misschien, omdat het Amsterdam is, alle andere keren zien we het niet. Ik stoor mij er niet aan.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wat dachten jullie van die Nederlandse kentekens van 12 karakters :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Afvalzak schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:37:
Wat dachten jullie van die Nederlandse kentekens van 12 karakters :D
Echte gebruiken op duitse auto's is strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

pacificocean schreef op zondag 22 november 2015 @ 12:08:
[...]

Echte gebruiken op duitse auto's is strafbaar.
Tourniquet in "[Serie] Homeland - deel 2" , die eerste lijkt toch vrij echt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Nee hoor kijk maar naar de laatste karakters. "L0" letters en cijfers worden nooit in een combinatie gebruikt voor of na de -. Het kan ook geen O zijn,omdat die nooit voor personenauto's wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

pacificocean schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:26:
[...]

Nee hoor kijk maar naar de laatste karakters. "L0" letters en cijfers worden nooit in een combinatie gebruikt voor of na de -. Het kan ook geen O zijn,omdat die nooit voor personenauto's wordt gebruikt.
Je hebt gelijk. Ik vind het verder ook niet storend trouwens.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
MsG schreef op donderdag 19 november 2015 @ 14:22:
De serie staat bol van de Amerikaanse stereotypen, dus dan kan deze over Amsterdam er wel bij ;-).
Klopt. Gewoon zielig.... Het lijkt in verste verte niet op Amsterdam. Die amerikanen denken dat als zij een hoop bloemetjes en fietsen erin gooien, dan is het gelijk raak.... Zo slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
Het bashen op het nep Amsterdam snap ik echt niet, dan mag je ook elke film en serie afserveren die greenscreens gebruiken. Wat dan echt de beste optie is, films en series aan de kand schuiven en alleen naar musicals gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XRayXI
Helemaal met bovenstaande eens. Ware het niet dat bijvoorbeeld LOTR in Nieuw Zeeland is opgenomen? Ja, in die films zijn geen straatborden ;) het zou anders lachen zijn als ze in Madurodam hadden opgenomen.

Maar laatste aflevering gezien en ik zink dieper in Homeland dan in een andere serie. Het was goed, maar ok, je kan altijd opmerkingen maken als je zaken gaat (door)denken. Zoals de "kraker" gaat typen met een full screen "Skype". Het zijn dingen en mensen dat wat vlugger "hatelijker" zijn op films en TV Shows zoals "Nee, dat kan nie!", zucht...

Serie gaat erg diep in verhalen en je gaat van 2/3 wegen naar meerdere verhalen lijnen. En dat is goed met de personages die we hebben. Waar ik me aan stoor is dat TV Shows fragmentjes opnemen dat je even een paar minuten "vulling" hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
XRayXI schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:19:
Helemaal met bovenstaande eens. Ware het niet dat bijvoorbeeld LOTR in Nieuw Zeeland is opgenomen? Ja, in die films zijn geen straatborden ;) het zou anders lachen zijn als ze in Madurodam hadden opgenomen.

Maar laatste aflevering gezien en ik zink dieper in Homeland dan in een andere serie. Het was goed, maar ok, je kan altijd opmerkingen maken als je zaken gaat (door)denken. Zoals de "kraker" gaat typen met een full screen "Skype". Het zijn dingen en mensen dat wat vlugger "hatelijker" zijn op films en TV Shows zoals "Nee, dat kan nie!", zucht...

Serie gaat erg diep in verhalen en je gaat van 2/3 wegen naar meerdere verhalen lijnen. En dat is goed met de personages die we hebben. Waar ik me aan stoor is dat TV Shows fragmentjes opnemen dat je even een paar minuten "vulling" hebt.
Ik kan het niet beter omschrijven dan wat jij doet, hulde daarvoor _/-\o_

Dat gezeur over eigenlijk niks, puur omdat je wat te zeuren wilt hebben.
Het is gewoon een ijzersterke serie en geef mij nou eens een film of serie dat volledig realistisch is, want zelfs bij zulke films c.q. series zijn er altijd bepaalde mensen die doorgraven tot het uiterste tot ze iets niet realistisch of een minuscule plothole zien.

Het is vermaak mannen! Als je een film of serie hierdoor slecht vind dat er ergens iets niet realistisch is dan ligt dat toch echt aan jezelf imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
XRayXI schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:19:
Helemaal met bovenstaande eens. Ware het niet dat bijvoorbeeld LOTR in Nieuw Zeeland is opgenomen?
Apples met peren vergelijken: MiddleEarth bestaat niet. Amsterdam wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
Zou iemand mij iets kunnen uitleggen nav de aflevering van gisteren? Blijf met twee vragen zitten:

spoiler:
- Wiens laptop was dat waarop de screensaver van de Banana Bar ineens naar voren kwam? Het lijkt mij van Alice maar ik ben vergeten hoe Carrie er aan is gekomen?
- Op de screensaver zie je die mol die de Russen hebben gebruikt om Alice de chanteren volgens mij? Maar betekent dit dat die mol naar de Banana Bar is gegaan met Alice en ze daar een foto van hem heeft gemaakt? Ik dacht dat zij daar heen wilde in de flashbacks, kan me niet voorstellen dat na het onthullen van die mol zij daar met hem heen is gegaan. Of vergis ik me en is het helemaal niet die mol die je ziet op de screensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:01:
Zou iemand mij iets kunnen uitleggen nav de aflevering van gisteren? Blijf met twee vragen zitten:

spoiler:
- Wiens laptop was dat waarop de screensaver van de Banana Bar ineens naar voren kwam? Het lijkt mij van Alice maar ik ben vergeten hoe Carrie er aan is gekomen?
- Op de screensaver zie je die mol die de Russen hebben gebruikt om Alice de chanteren volgens mij? Maar betekent dit dat die mol naar de Banana Bar is gegaan met Alice en ze daar een foto van hem heeft gemaakt? Ik dacht dat zij daar heen wilde in de flashbacks, kan me niet voorstellen dat na het onthullen van die mol zij daar met hem heen is gegaan. Of vergis ik me en is het helemaal niet die mol die je ziet op de screensaver?
spoiler:
Het is inderdaad de laptop van die Nazari gast die ze in Amsterdam heeft gevonden/gejat.
Je ziet hem op de foto in die Banana Joe's tent en de suggestie is dat hij dus met Alice mee is gegaan. Het kan geen toeval zijn dat zij die bar benoemde naar Carrie toe, en hij daar op de foto staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ah dat verheldert, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:01:

spoiler:
Inderdaad raar dat ze, na door hem genaaid te zijn, alsnog samen op vakantie zijn gegaan. Aan de andere kant, je ziet haar niet op de foto. Hij kan er ook met iemand anders zijn geweest en alleen door haar geïnspireerd zijn. In ieder geval was het voldoende voor Carrie om de link te leggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Skating_vince schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:37:
[...]Aan de andere kant, je ziet haar niet op de foto. Hij kan er ook met iemand anders zijn geweest en alleen door haar geïnspireerd zijn. In ieder geval was het voldoende voor Carrie om de link te leggen :).
Inderdaad :) wel fijn dat ze het door heeft nu.

spoiler:
De wending bij Quinn zag ik trouwens echt niet aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Skating_vince schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:37:
[...]

Inderdaad raar dat ze, na door hem genaaid te zijn, alsnog samen op vakantie zijn gegaan. Aan de andere kant, je ziet haar niet op de foto. Hij kan er ook met iemand anders zijn geweest en alleen door haar geïnspireerd zijn. In ieder geval was het voldoende voor Carrie om de link te leggen :).
Wellicht is hij alleen naar die bar gegaan nadat hij haar had verlinkt.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

We hebben hier gisteren de laatste aflevering gekeken.

Als ik schrijver was van de serie had ik het echt totaal anders gedaan. Ik had dan niets laten zien van Allison's kant wat zou verraden dat ze een mol was, maar pas in een volgende aflevering met flashbacks laten zien hoe het gedaan was. Dan was de shock veel groter geweest voor de kijker (zoals bij Carrie). Nu was het een beetje van "Hèhè eindelijk" toen ze het door kreeg. Hadden ze dit vooraf niet gedaan dan was de verrassing voor de kijker ook enorm groot. En de bijdrage van die scenes was ook niet bijster groot dat ze niet weggelaten konden worden. Gemiste kans wel.

Bij Quinn doen ze dat gelukkig wel goed, niets laten zien totdat het moment zo ver is. :)

Ik snapte overigens niet wat voor bijdrage het bestellen van die tas had aan de aflevering :P

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 26-11-2015 12:26 ]

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Ja! Dat had ik ook! :) Boeiend dat dat je ff zit te rommelen als dubbelspion tussen de Russen en de CIA, ff lekker online tassen shoppen :p

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Misschien om aan te geven hoe rustig ze zelf is onder de situatie? Haar rol is wat dat betreft wel een tikje vreemd, de ene keer komt ze heel labiel over (vooral richting die Rus) maar dit soort scenes geven dan weer de indruk dat het haar niets doet en dat ze wel iets belangrijkers te doen heeft dan zich druk te maken over haar situatie.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
50Miles schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:40:
[...]

Wellicht is hij alleen naar die bar gegaan nadat hij haar had verlinkt.
Ja, maar als nog vind ik die link een beetje zwak. Allison kon over die bar ook aan hem vertellen, net als zij aan Carrie had verteld. En Carrie wist al dat hij leefde. Dus kans bestond dat hij naar die bar ging na zijn 'dood' met iemand anders en Allison zou het niet eens weten.

Tevens snap ik niet waarom ze Quinn niet hebben vermoord. Niet dat ik hem dood wil. Hij is mijn absolute favoriet. En dat was zo bijzonder onzorgvuldig van hem. He's been played. En kundig ook nog. In vorige aflevering zei die nog dat er geen aanslag in Berlijn komt. Oei....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

aerofreak

Steve Jobs

Ergens in serie 3 ben ik afgehaakt met Homeland, maar serie 5 wilde ik wel weer eens proberen en ik moet zeggen het boeit me weer waanzinnig. :)

Ik ben benieuwd wat er met Saul gaat gebeuren en zn contact met Israel!

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

aerofreak schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:00:
Ergens in serie 3 ben ik afgehaakt met Homeland, maar serie 5 wilde ik wel weer eens proberen en ik moet zeggen het boeit me weer waanzinnig. :)

Ik ben benieuwd wat er met Saul gaat gebeuren en zn contact met Israel!
Seizoen 3 was ook echt het slechtste seizoen van de hele serie, ik zou seizoen 4 dan ook nog even doen :)
XyritZz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:33:
Misschien om aan te geven hoe rustig ze zelf is onder de situatie? Haar rol is wat dat betreft wel een tikje vreemd, de ene keer komt ze heel labiel over (vooral richting die Rus) maar dit soort scenes geven dan weer de indruk dat het haar niets doet en dat ze wel iets belangrijkers te doen heeft dan zich druk te maken over haar situatie.
ze heeft wel een vreemde rol idd, maar ik denk juist dat ze erg bang is om ook gewoon omgelegd te worden, want ze begeeft zicht natuurlijk op een heel dun draadje.

[ Voor 41% gewijzigd door The_Scarabial op 29-11-2015 11:42 . Reden: 4tje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Net de laatste aflevering gezien, eindelijk weer eens ouderwets spannend!
Telkens toch weer dat er iets onverwachts gebeurde.

Menn ik hoop echt dat die Allison een keer door de mand valt. Wat ik op zich wel slecht vind, is dat ze telkens hyper werd en de druk niet aan leek te kunnen, en nu weet ze het hoofd koel te houden en komt ze met plannetjes.

Quinn zal het vast wel overleven door die spuit, tenminste dat hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 21:24
miicker schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:38:
Quinn zal het vast wel overleven door die spuit, tenminste dat hoop ik!
Wel voorspelbaar: ze laten in een shot die pennen zien, "dat nemen we als het per ongeluk misgaat, heb je minder last"... goh, zouden die dingen verderop dan nog een rol gaan spelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Tja voorspelbaar of niet. Of hij liet het zien, mocht er iets misgaan in dat gaskamertje, dat hij weet waar het ligt?

Aflevering was zeker boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

wow, ouderwets gave aflevering, heel benieuwd hoe het quinn gaat verlopen. Hij schuimbekte aardig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Olga2000 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:33:
[...]

Klopt. Gewoon zielig.... Het lijkt in verste verte niet op Amsterdam. Die amerikanen denken dat als zij een hoop bloemetjes en fietsen erin gooien, dan is het gelijk raak.... Zo slecht!
Veel zal zijn opgezet door Duitsers aangezien een Duitse studio de productie leidt nu. Maar ik ben het ermee eens dat een aantal dingen echt beter had gekund/gemoeten. Jammer dat deze scenes niet op locatie in Amsterdam werden opgenomen door een klein team, want dat had wel degelijk een totaal andere feel gegeven dan de kleinschalige en cleanere feel die dit nu gaf.

Ben verder benieuwd hoe het nu verder gaat, is weer spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
The_Scarabial schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:42:
wow, ouderwets gave aflevering, heel benieuwd hoe het quinn gaat verlopen. Hij schuimbekte aardig :P
Ja, als hij dat overleeft dan heeft Quinn meer levens dan een kat! 😳
Al hoop ik van harte dat hij dat inderdaad overleeft. Dat pen moet haast helpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XRayXI
Ik begrijp niet dat meerdere mensen dit niet kijken als je de reacties hier ziet en zeer weinig eigenlijk. Ik blijf trouw en een waardig season.

Met Carrie, wil ik wel een beschuitje eten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit seizoen eigenlijk leuker dan de seizoenen hiervoor, die een beetje veel van hetzelfde waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:12:
Vind dit seizoen eigenlijk leuker dan de seizoenen hiervoor, die een beetje veel van hetzelfde waren.
Ik ook! Vind het echt spannend en idd vernieuwend :)
XRayXI schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:44:
Met Carrie, wil ik wel een beschuitje eten hoor.
Really? Ze heeft zulke crazy-eyes. Past ook bij haar rol, daar niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik niet snap: waarom moesten ze tegen Quinn helemaal doen alsof ze naar Syrie zouden gaan, terwijl ze 'm al soort van gevangen hadden?

Ze spelen wel snel in op de actualiteit trouwens. Verwijzing naar Parijs in de laatste ep.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2015 19:22 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste