I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wel beetje onrealistisch dat Carrie en die dame van de BND ff alleen op een terroristencell afgaan in een verlaten gebouw, zonder enige kogelvrije vesten o.i.d.

Verder wel mooi dat Quinn er nog in zit.
Àctueel wel, wél erg naderhand eringestopt. Viel mij en degene die met mij keek direct op. Ze draaide twee keer hetzelfde shot van de achterkant enkel met voice overVerwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:21:
Het enige wat ik niet snap: waarom moesten ze tegen Quinn helemaal doen alsof ze naar Syrie zouden gaan, terwijl ze 'm al soort van gevangen hadden?
Ze spelen wel snel in op de actualiteit trouwens. Verwijzing naar Parijs in de laatste ep.
Ik vond dat iemand die zo ervaren is als Quinn toch nogal makkelijk intrapte.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:21:
Het enige wat ik niet snap: waarom moesten ze tegen Quinn helemaal doen alsof ze naar Syrie zouden gaan, terwijl ze 'm al soort van gevangen hadden?
Ze spelen wel snel in op de actualiteit trouwens. Verwijzing naar Parijs in de laatste ep.
Ja? Was mij niet direct opgevallen, dacht daarom dat ze in de serie een verwijzing naar Charlie Hebdo maakten die door de kijkers nu massaal anders geinterpreteerd wordt.Tomino schreef op maandag 07 december 2015 @ 23:27:
[...]
Àctueel wel, wél erg naderhand eringestopt. Viel mij en degene die met mij keek direct op. Ze draaide twee keer hetzelfde shot van de achterkant enkel met voice over
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ja juist dat. Omdat er iets dermate actueels gebeurd is hebben ze na het opnemen nog een snelle voice over erin gestopt..XyritZz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:55:
[...]
Ja? Was mij niet direct opgevallen, dacht daarom dat ze in de serie een verwijzing naar Charlie Hebdo maakten die door de kijkers nu massaal anders geinterpreteerd wordt.
Uuuuurmm: http://lmgtfy.com/?q=sarin+gas+eyemitch187 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:16:
Een van de eerste gevolgen van sarin vergiftiging is toch verlies van het zicht? Als je er zo erg en toe ben knipper je niet meer van een beetje licht denk ik?
Een seizoen of 2-3 terug heb je ook een leaked E01 uitzending. Dat is de 1e episode zonder GFX, in een binnen scene, zijn zelfs de boompjes die je door het raam ziet fake, alles is fake.
Dit seizoen is echt weer genieten.
Ik vond het een beetje jammer dat het toevallig Carrie en die Duitse, inderdaad alleen en zonder bescherming, op de plek komen waar Quinn is. 39 plekken, 15 waren er al gecheckt, allemaal door Carrie en die Duitse?
Verder het beste seizoen ooit voor mij.
Wat een aflevering.
Ik weet niet wat voor verhaal die meid verteld heeft. Maar ook al was ze niet gevlucht had ze hier echt ooit uit kunnen kletsen. Haar bodyguard is doodgeschoten met eigen wapen. En de rest was ook een rommel. En je hebt zeker kruit sporen op je pols. En komaan, iedereen die zichzelf wil schieten en niet te veel schade wil aanrichten schiet zich net onder de schouder.KillerDream schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:07:
Ik denk dat Saul het nu wel door heeft.
Wat een aflevering.
Dit bedoel ik niet negatief. Ik zit er echt helemaal in. Zeeer goed seizoen!
Als je als Carrie op het spoor springt roep je toch even: sarin attack, get out!
En wie geloof je als Saul? De als spion verdachte Allison, of de persoon die het altijd bij het rechte eind heeft Carrie?
En de BND gaat wel erg makkelijk mee met de CIA door Allison gewoon overal bij te laten en haar direct te geloven.
Nee, deze episode hangt aan elkaar van plotholes.
Natuurlijk ga ik de finale nog wel kijken, maar die van Fargo is nu al 10 keer beter.
[ Voor 0% gewijzigd door Jelte op 15-12-2015 18:00 . Reden: Cargo=Fargo ]
Ja, natuurlijk waren er een paar dingetjes, maar je kijkt het gewoon weg. Noem 1 serie waar alles goed in is? Niets of niks, zelfs niet "Cargo", maar dat is boven alles mijn mening. We raken wat verwend met series en films, waarvan je ook wat kunt gaan denken van "nee alsjeblieft zeg!" voor met wat dingen gaat gebeuren. Wees open minded of je knalt wat meer series(films) de prullenbak in.
Je zou eens oude tv-shows of films moeten her-bekijken of hoe "crinchy", "fake" het is. Dan trek je nagels van je vingers.
"Als je als Carrie op het spoor springt roep je toch even: sarin attack, get out!"
Wat ik daarop te merken heb, schreeuw door de hallen "There is a Bomb, get out a gate ##" waar Carrie ontsnapt is. Vinger afdrukken en het wapen te dichtbij het lichaam, dat er geen bereik is, maar "go with the flow"
Ps: Je zou The Walking Dead moeten bekijken, dan zucht ik meer.
[ Voor 20% gewijzigd door XRayXI op 15-12-2015 07:46 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Haha, ben ik gelukkig niet de enige... Tijdens TWD zucht ik zowat de complete afleveringXRayXI schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 07:40:
Ps: Je zou The Walking Dead moeten bekijken, dan zucht ik meer.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Goede slotaflevering, maar niet zo spannend als ik had verwacht. Vooral losse eindjes dichtknopen.
Terreuraanslag ging als een nachtkaarsje uit, had daar wel wat spannenders van verwacht (maar, dit is Homeland, niet '24'). Wat Allison nou omgekomen bij die wraak-aanval van de CIA? Kon niet goed zien of die kofferbak nou ook helemaal doorzeefd was.
Maar goed - ben benieuwd hoe het met Quinn gaat aflopen... leuke cliffhanger.
Man, laatste aflevering was voor mij intens. Geen op of aanmerking dan alleen dat Saul wat onverstaanbaar was, maar kan mijn (engels)gehoor zijn
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Je zag Allison toch duidelijk liggen toen Saul de kofferbak open deed?
Even teruggekeken en dat was inderdaad het punt waar ik even niet had opgelet. OK, Allison is een afgesloten hoofdstuk... Had ergens verwacht dat Saul haar levend zou willen hebben, maar voor de USA is dit waarschijnlijk beter dan dat ze voor een schandaal zorgt.peto84 schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:50:
Je zag Allison toch duidelijk liggen toen Saul de kofferbak open deed?
Dat ligt was volgens mij gewoon de zon die ineens door de wolken kwam en wat intenser naar binnen ging schijnen, Quinn even mooi in het licht zette en wellicht Carrie aan het twijfelen brengt. Volgend seizoen weten we meer...XRayXI schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:08:
En, ik snap alleen dat licht even niet, nadat ze zijn hartslagmeter op haar vinger had gedaan. Dus de klifhanger is nu meer een, "gaat ze hem vermoorden/uit zijn pijn brengen?" en wat gaat er in het volgende season gebeuren.
Wanner begint het nieuwe 'season' ? Juli 2016?
Verder ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren tussen Carrie en Otto, of gaat ze toch terug naar de CIA?
Idd. gewoon een doofpotje voor USA en zowel voor Russia, zal op hoger niveau wel bekokstoofd zijn.vanaalten schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:21:
[...]
Even teruggekeken en dat was inderdaad het punt waar ik even niet had opgelet. OK, Allison is een afgesloten hoofdstuk... Had ergens verwacht dat Saul haar levend zou willen hebben, maar voor de USA is dit waarschijnlijk beter dan dat ze voor een schandaal zorgt.
Vond de finale wel goed, gewoon in de lijn der verwachting van voorgaande afleveringen.
Quinn zal wel uit z'n lijden verlost worden door Carrie.
PSN: Shiver23
Ik hoop dat we Quin volgend seizoen weer gaan zien. Hij hoort er gewoon bij.
Als ze dat weg hadden gelaten dan liep er nog ergens een hacker rond met 1300 bestanden van de CIA. Dit was dus nodig om de boel netjes af te sluiten.Shiver23 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:29:
Dat hele stuk met die journaliste en Numan. Waar sloeg dat dan op? Had volgens mij 0 meerwaarde.
Vond het geen slechte aflevering, maar had wel het gevoel dat ze wel heel veel losse eindjes aan elkaar moesten knopen waardoor het soms als een checklist aanvoelde. Opvallend wel, want Homeland heeft in voorgaande seizoenen juist aangedurfd om grote vragen in het plot open te laten. Zo weten we bijv. nog steeds niet wie er nou verantwoordelijk was voor de aanslag op de CIA enkele seizoenen terug.
Ik hoop juist dat Carrie doorzet en dat ze Quinn niet als kasplantje achterlaat. Dar Adal zei letterlijk dat Quinn dat niet zou willen, en in combinatie met de brief van Quinn vond ik het wel een mooie afsluiting. Zou toch totaal ongeloofwaardig zijn als hij volgend seizoen weer de oude zou zijn.Coenen schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:01:
Ik was een goede finale. Met Carrie aan het einde had ik wel even een WTF momentje.
Ik hoop dat we Quin volgend seizoen weer gaan zien. Hij hoort er gewoon bij.
[ Voor 27% gewijzigd door XyritZz op 22-12-2015 09:08 ]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Was de laatste aflevering van het vorige seizoen ook niet een relatief saaie, eindjes-aan-elkaar-knoop-aflevering?XyritZz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:05:
Vond het geen slechte aflevering, maar had wel het gevoel dat ze wel heel veel losse eindjes aan elkaar moesten knopen waardoor het soms als een checklist aanvoelde. Opvallend wel, want Homeland heeft in voorgaande seizoenen juist aangedurfd om grote vragen in het plot open te laten. Zo weten we bijv. nog steeds niet wie er nou verantwoordelijk was voor de aanslag op de CIA enkele seizoenen terug.
En wat stond er nou uiteindelijk concreet in die 1362 CIA-documenten dat zo belastend was dat Carrie daarvoor dood moest?
Klopt, de laatste aflevering van vorig seizoen had ook geen actie. Die aflevering ging om het afscheid van Carrie d'r vader waardoor iedereen samenkwam bij haar thuis, zelfs die interim directeur Lockhart waar iedereen en hekel aan had kwam nog even langs. Ook het afscheid van Quinn die richting Syrie ging volgens mij in die aflevering.vanaalten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:24:
[...]
Was de laatste aflevering van het vorige seizoen ook niet een relatief saaie, eindjes-aan-elkaar-knoop-aflevering?
En wat stond er nou uiteindelijk concreet in die 1362 CIA-documenten dat zo belastend was dat Carrie daarvoor dood moest?
In die documenten stond genoeg info voor Carrie om de link tussen Allison en de Russen te leggen, en dat was niet de bedoeling omdat de Russen nog veel meer plannen hadden met Allison. Zoals haar handler eerder in het seizoen als zei was het de bedoeling dat ze directeur van de CIA zou worden, zodat de Russen "hun" agent aan het hoofd van Amerikaanse intelligence hebben.
Carrie kwam op de radar omdat ze bij haar voordeur had staan te praten met die journaliste, en die ontmoeting werd verkeerd geïnterpreteerd door Allison. Allison ging er vanuit dat Carrie de bron van de informatie was, terwijl het juist andersom was. Die journaliste had de bestanden in handen gekregen en vroeg aan Carrie advies wat ze er mee moest doen.
Uiteindelijk een domme fout van Allison; geen actie ondernemen en het laten voor wat het is en Carrie was nooit zo diep in die documenten gaan graven. Juist door de aanslagen op haar leven is ze dieper en dieper gaan zoeken.
Tourniquet schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:24:
Quinn is er volgend seizoen niet meer bij, dat leek mij wel heel duidelijk.
Jammer dat de ontknoping in het station zo snel voorbij was, die spanningsboog had best wat langer gemogen!
De situatie van Quinn is dusdanig slecht geschetst, (severe brain damage), dat het naar mijn mening wel heel lame zou zijn als hij opeens toch wonderbaarlijk hersteld blijkt te zijn. Of Carrie 'm uit zijn lijden heeft verlost is wel een open eindje.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:29:
Dat Quinn er weer bovenop zou komen lijkt me wel heel onrealistisch, maargoed in Tv-land kan het. Ik dacht dat ze een kussen op zijn hoofd ging drukken toen ze de hartslagmeter overnam, het feit dat je dat niet zag maakt de kans op een terugkeer van Quinn wel groot.
Jammer dat de ontknoping in het station zo snel voorbij was, die spanningsboog had best wat langer gemogen!
Hier zijn ze er ook duidelijk over: http://tvline.com/2015/12...quinn-dies-rupert-friend/
While it’s true we didn’t actually see Carrie pull the plug, given the extent of Quinn’s brain injury, Homeland would risk mass ridicule if it returned in Season 6 with Quinn still alive; he’s dead, people.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Blij dat Sual zijn wraak heeft gekregen. Even dacht ik "fuck, ze zal vast zijn ontsnapt ofzo". Maar nee, gelukkig niet.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hij had net daarvoor z'n baard toch afgeschoren? Kan mij voorstellen dat je denkt dat dat je al onherkenbaar maakt.MrVegeta schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:41:
Maar dat Carry die Qasim vindt op het station is wel erg lui geschreven. Die kerel had op zijn minst een zonnebril/petje op kunnen doen.
Dat vond ik nog best geloofwaardig. Zo'n heel station zal nog steeds niet meer dan een handjevol politie rondlopen. Brutalen hebben de halve wereld, als je zelfverzekerd op zo'n hek afloopt, dicht gooit en een ketting er omheen doet geloof ik best dat je daarmee wegkomt. Hooguit iemand die zegt "hee wat moet dat?!?", maar niemand die echt actie zal durven ondernemen.Dat die hekken op het station zomaar dicht kunnen worden gemaakt is ook wel flink debiel. Geen extra politie ergens?
Zonder baard zag hij er al flink anders uit, vond het wat dat betreft vooral verrassend dat Carrie hem zo snel herkende.MrVegeta schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:41:
Zojuist ook de laatste 2 afleveringen gekeken en ik heb Homeland op zich best vaak verdedigt en ik vind het ansich ook geen slechte serie. Maar dat Carry die Qasim vindt op het station is wel erg lui geschreven. Die kerel had op zijn minst een zonnebril/petje op kunnen doen.
Eens, vond ik ook niet heel sterk. De meute liet zich wel heel makkelijk insluiten, terwijl ze waarschijnlijk dagelijks op dat perron lopen en weten dat dat hek gewoon open hoort te zijn.Dat die hekken op het station zomaar dicht kunnen worden gemaakt is ook wel flink debiel. Geen extra politie ergens?
Dat wisten ze niet, in het TV bericht is niet gezegd waar de aanslag plaats zou vinden en hoewel de DNB/CIA wist dat het om Berlijn ging is bewust gekozen dit niet naar buiten te brengen omdat niemand gebaat zou zijn bij paniek. Het is ook onrealistisch dat het heel Europa platligt bij een dreigende aanslag.Mensen op openbare plekken terwijl ze weten dat er een aanslag is? Ik vond dit geen sterk einde.
Benieuwd wat ze voor het volgende seizoen verzinnen.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Het is het grootste trein/metro station ik Berlijn, best logisch dat ze dat dan fotograferen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, maar dat is dus Munchen.Donstil schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:10:
Maar ja dat is natuurlijk gewoon toeval. Het verhaal van homeland is al een jaar geleden geschreven.
Het is het grootste trein/metro station ik Berlijn, best logisch dat ze dat dan fotograferen.
Het verhaal is in grote lijnen geschreven, maar er zat zelfs een verwijzing in naar Parijs, dus details worden gewoon aangepast..
ping 127.212.23.124
Zou die verwijzing naar Parijs niet naar de aanslag op Charlie Hebdo zijn? ipv de recente aanslagen?pjottum schreef op zondag 03 januari 2016 @ 18:21:
[...]
Ja, maar dat is dus Munchen.
Het verhaal is in grote lijnen geschreven, maar er zat zelfs een verwijzing in naar Parijs, dus details worden gewoon aangepast..
Dat is laatst ookal voorgekomen hier in het topic. Het was een shot waar achteraf de stem los opnemen geen probleem is. Je kan dat net zo actueel maken als je zelf wilt..mastachilla schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:33:
[...]
Zou die verwijzing naar Parijs niet naar de aanslag op Charlie Hebdo zijn? ipv de recente aanslagen?
Ja dat lijkt mij ook.mastachilla schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:33:
[...]
Zou die verwijzing naar Parijs niet naar de aanslag op Charlie Hebdo zijn? ipv de recente aanslagen?
Die aflevering was al lang klaar toen de recente aanslagen plaats vonden, die gaan ze heus niet opnieuw open knippen voor zoiets.
Als de serie echt ver gaat en wat jaartjes doorgaat, zal me niet verbazen dat ze een nieuw groep oprichten.Brilsmurfffje schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:56:
Ik vond het een erg sterk seizoen weer, ben benieuwt waar ze in seizoen 6 naar toe gaan met de serie, Saul en Carrie weer samen in 1 team?
Hoe ze vermoord werd in die wagen, leek me meer een groep dat politieke bedreiging(en) uitschakelen. Er was geen Rechtbank of wat te pas gekomen. En het lijkt dat ze dieper onderzoek gaan plegen in het oostblok cq. Russische associatie?
Grappige is dat die scene door kenners is genoemd als meest onrealistische scene van alle seizoenen Homeland bij elkaar.XRayXI schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:06:
[...]
Als de serie echt ver gaat en wat jaartjes doorgaat, zal me niet verbazen dat ze een nieuw groep oprichten.
Hoe ze vermoord werd in die wagen, leek me meer een groep dat politieke bedreiging(en) uitschakelen. Er was geen Rechtbank of wat te pas gekomen. En het lijkt dat ze dieper onderzoek gaan plegen in het oostblok cq. Russische associatie?
Intelligence is een wereldje waarin geen agenten van andere landen vermoord worden, je bent altijd bezig anderen te recruiten als spion en verder dan dat gaan ze niet zomaar. Vooral omdat zodra de USA agenten van Rusland gaat martelen of omleggen ze weten dat Rusland hetzelfde terug gaat doen.
"geen agenten van andere landen vermoord worden" Dat betrijfel ik huiden des daags en om informatie te krijgen. Of in het verleden.XyritZz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:49:
[...]
Grappige is dat die scene door kenners is genoemd als meest onrealistische scene van alle seizoenen Homeland bij elkaar.
Intelligence is een wereldje waarin geen agenten van andere landen vermoord worden, je bent altijd bezig anderen te recruiten als spion en verder dan dat gaan ze niet zomaar. Vooral omdat zodra de USA agenten van Rusland gaat martelen of omleggen ze weten dat Rusland hetzelfde terug gaat doen.
Ik had het ook niet verwacht. Ik had verwacht dat ze gepakt zou worden, terug naar Langley en daar in één of andere put gegooid.XyritZz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:49:
[...]
Grappige is dat die scene door kenners is genoemd als meest onrealistische scene van alle seizoenen Homeland bij elkaar.
Anderzijds is zij natuurlijk "damaged goods". Er valt niets meer aan te recruiten. Of ze wordt een "re-doubled agent" / "triple agent".
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Grappig is niet het juiste woord…eerder verdachtFireSonus schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:14:
Grappig, vlak voordat het vorige seizoen begon gingen wij naar Berlijn, toevallig gaan we dit jaar naar New York.
En ik vind het jammer dat Quinn meer en meer een mietje wordt, na als meedogenloze soldaat begonnen te zijn.
Gewoon blijven kijken. Quinn is en blijft badassNiku schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:27:
En ik vind het jammer dat Quinn meer en meer een mietje wordt, na als meedogenloze soldaat begonnen te zijn.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
http://www.nu.nl/entertai...eizoen-zeven-en-acht.html
Zat een beetje te zappen en een stukje Terminator te kijken en zie Carrie.....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
[ Voor 34% gewijzigd door Vissert op 20-12-2016 10:26 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ik denk gelekt.Het seizoen zou pas ergens half januari beginnen geloof ik?vanaalten schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:25:
Is het van start gegaan, of is S06E01 gelekt? In het laatste geval zijn denk ik spoiler-tags wel zo netjes, tot de eerste uitzending.
Zou dat alleen voor aflevering 1 gelden of voor alle afleveringen? Als dit voor alle afleveringen geldt zullen er veel mensen zijn die natuurlijk het hele seizoen niet helemaal legaal zullen bekijken.Evil Cowman schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:01:
Hij is voor Showtime subscribers in Amerika te bekijken op hun streamingdienst 2 weken voordat ie op TV zou verschijnen. Soort van eindejaar cadeautje?
Ik vermoed alleen de 1e aflevering. Wat dus betekent dat we nu een aantal weken mogen wachten op de restCCJJVV schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:22:
[...]
Zou dat alleen voor aflevering 1 gelden of voor alle afleveringen? Als dit voor alle afleveringen geldt zullen er veel mensen zijn die natuurlijk het hele seizoen niet helemaal legaal zullen bekijken.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nee officieel van start gegaan. Spoiler tags zijn dus niet nodigvanaalten schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 10:25:
Is het van start gegaan, of is S06E01 gelekt? In het laatste geval zijn denk ik spoiler-tags wel zo netjes, tot de eerste uitzending.
Goede serie, iedereen zei dat het in zou kakken maar vind het toch nog wel super. Tuurlijk worden dingen zo langzamerhand ongeloofwaardig, maar wel supervet. Goed nieuws ook dat S6 net gaat starten

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
4 weken is niets hoor. Er zijjn mensenkw_nl schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:43:
Lol, dacht dat ik de enige gek was die Homeland in 4 weken tijd uitkeek. Maar er zijn er meer. Omdat ik zoveel keek ook niet zoveel meegekregen van inkakken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Netflix houdt er statistieken van bij.loekf2 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:10:
[...]
4 weken is niets hoor. Er zijjn mensendie bv. series als House of Cards of Stranger Things in een weekend uitkijken. 10-12 afleverigen bing watchen is goed te doen in een weekend als je echt geen leven hebt.
Die hebben ooit eens vrijgegeven dat iemand alle 13 afleveringen van een House of Cards seizoen in een uur of 10 had gekeken. Volgens hun berekeningen had diegene letterlijk een minuut of 15 pauze gehad om naar de WC te kunnen en een pizza bij de deur af te rekenen.
Toch een verrassing dat Quinn erin zit.
Ze is in ieder geval president in Homeland. Wel mooi dat de makers er waarschijnlijk inderdaad vanuit gingen dat Clinton zou winnen en daarom een vrouw neerzetten als president. In mijn ogen jammer dat ze daar Elizabeth Marvel voor gebruiken.
Leuk dat Quinn terug is, hoop dat hij snel opknapt en weer mee kan gaan doen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja dat dacht iedereenKillerDream schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:56:
Ik heb het idee dat de makers hadden verwacht dat Hillary zou winnen.
Toch een verrassing dat Quinn erin zit.
Jawel!

Ok, het was geen full-on drama nog, maar de eerste spastische-mond-vormen waren er al
Ik kan ook zonder kijken maar heb dan het gevoel dat ik iets mis...
Maar wat ziet Saul in dat pakje sigaretten?
Was mij ook niet duidelijk. Ik gok dat de Mossad het originele pakje heeft verwisseld door iets met een transponder of afluisterding er in.KillerDream schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:25:
Ik heb het vast gemist.
Maar wat ziet Saul in dat pakje sigaretten?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Ik kreeg hierdoor de indruk dat de Iraniër en de Mossad samen lijken te werken om Saul een bepaalde conclusie te laten trekken. Doordat het pakje sigaretten vond in het kantoor van mossad realiseerde hij zich dat de iraniër daar al is geweest?vanaalten schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:57:
[...]
Was mij ook niet duidelijk. Ik gok dat de Mossad het originele pakje heeft verwisseld door iets met een transponder of afluisterding er in.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ik denk dat Saul misschien een vermoeden heeft dat die Iraniër helemaal geen Iraniër was maar iemand die door de CIA(Dar Adal)/Mossad ingehuurd was als "false-flag". Dit doordat hij dus al een pakje sigaretten vindt in de prullenbak, terwijl die gast daar in zijn ogen niet eerder was geweest. Dus als voorbereiding hebben ze daar al dingen doorgenomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 02-02-2017 13:03 ]
Bij mij inderdaad ook, apart einde inderdaad, begon zelf ook te twijfelen of het wel klopteTimminator schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:58:
Mijn aflevering stopte een beetje abrupt met Quinn die met zijn pistool naar de overkant van de straat keek toen Carrie thuis kwam. Was dat echt het einde of mis ik een paar minuten?
Dit is de allerlaatste frame.Timminator schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 07:58:
Mijn aflevering stopte een beetje abrupt met Quinn die met zijn pistool naar de overkant van de straat keek toen Carrie thuis kwam. Was dat echt het einde of mis ik een paar minuten?
Er is ook een nuked versie van de aflevering die de laatste 5 minuten mist.
In de aflevering zegt de iranier tegen zijn prostituee zoiets van "mooi appartement bla bla" Dus hij was daar nog nooit eerder geweest. Dit samen met dat Saul het oud pakje sigaretten vond, de Iraniër liegt, er iets aan de hand.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De man die Quinn in de gaten hield ging wel naar dat bedrijf.
Zal mij niks verbazen als Dar Adel hier een rol in speelt.
En als chauffeur check je toch of je het spul wat je moet afleveren bij je hebt?
Beetje vaag.
Erg slecht als Dat er wat mee te maken heeft. Maar ook duidelijk dat er mensen zijn die het volk gewoon bang willen maken. Koste wat het kost. Zum kotsen.
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 16-02-2017 09:36 ]