Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja? Gelukkig, daar ging ik eigenlijk van uit maar het duurde me daar net te lang voor allemaal. Maar als dat daadwerkelijk in beeld kwam heb ik dat net gemist.MrVegeta schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:57:
Het was toch duidelijk op het eind dat ze in de armen van die Pakistaan lag?
Maar dat is een opluchting
Humankind… be both.
Ik had gehoopt dat het echt Brody zou zijn.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Humankind… be both.
Verder ligt het er soms iets te dik op, maar goed blijft wel weer vermakelijk.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Het zijn niet haar eigen pilletjes hé. Zij dacht waarschijnlijk (wat op dat moment sowieso al niet meer rationeel denken is) dat haar medicatie niet goed werkte.The_Scarabial schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:28:
Nou wat een episode, vond die breakdown van carrie wel erg langdraderig, maar misschien dat het zo wel geloofwaardiger is, ook raar dat ze na 1 pilletje al de weg kwijt is en dan vrolijk een 2e erachteraan neemt.
Verder ligt het er soms iets te dik op, maar goed blijft wel weer vermakelijk.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ik schrok echt dat Brody er weer was, ik dacht echt niet weer he. Gelukkig niet.
Ik moet zeggen dat ik het wel heel interessant vind met die terroist en saul. Dat waren zeker wel boeiende scenes en nogmaals het is allemaal een kwestie van perspectief. Iedereen is slecht zowel de cia als de terroristen.
Dat weet Homeland wel weer goed klaar te spelen. Er wordt altijd wel wat sympathie gecreeerd voor de terroristen.
[ Voor 8% gewijzigd door Denzis op 11-11-2014 14:42 ]
https://www.youtube.com/@droommotor
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dus dat.Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:54:
Gadver ik heb geen zin in weer een half seizoen met een "doordraaiende" Carrie hoor.
Wat voor gedoe was er met Ayaan in bed dan? Je snapt toch wel waarom ze dat deed? En nu dit weer? Dit hoort gewoon bij het intrige van Homeland. Ik vond het slim gedaan. Maar goed, als al dat spionage gebeuren jouw verveeld moet je misschien geen Homeland kijken.Denzis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:41:
Ik wordt ook altijd helemaal schijtziek van de acties van Carrie, gedoe met ayaan in bed etc en nu dit weer.
Nee ik vond het gewoon onnodig om het bed te delen met een asset. Zelfde als wat ze met Brody deed alleen dit keer was het gewoon sneller voorbij. Carrie is gewoon heel erg manisch en doet soms onlogische dingen en dat iriteert me ontzettend. Ze kan soms heel vreemd uit de hoek komen dat ik denk van waarom neem je die vrouw nog inhemelsnaam serieus?MrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:42:
[...]
Wat voor gedoe was er met Ayaan in bed dan? Je snapt toch wel waarom ze dat deed? En nu dit weer? Dit hoort gewoon bij het intrige van Homeland. Ik vond het slim gedaan. Maar goed, als al dat spionage gebeuren jouw verveeld moet je misschien geen Homeland kijken.
Dat is geen spionage meer. Ik kijk homeland meer om het gebeuren eromheen en de intriges van ''double agents'' en spy vs spy gedoe. Plus zoals ik al eerder zei vind ik het onwijs interessant om de confrontaties te zien tussen een spion/amerikaan en een terrorist.
Met ''nu dit weer'' bedoel ik dat ze een belangrijke station chief is met een bepaalde verantwoordelijkheid die zonder haar pillen zo gek als een deur is. Een lialablity ofzo voor de gehele organisatie. Vanwege de kans dat haar pillen dus verwisseld worden voor iets ernstigers.
[ Voor 24% gewijzigd door Denzis op 11-11-2014 16:19 ]
Je weet dat ze mentaal niet helemaal in orde is toch?Carrie is gewoon heel erg manisch en doet soms onlogische dingen en dat iriteert me ontzettend. Ze kan soms heel vreemd uit de hoek komen dat ik denk van waarom neem je die vrouw nog inhemelsnaam serieus?
En natuurlijk zou Carrie bij de CIA nooit aan het werk komen. In het echt. Dit is echter een serie. Fictie. Doen alsof.
Tja, dat kan je wel vinden maar wie heeft daar wat aan?Nee ik vond het gewoon onnodig om het bed te delen met een asset.
[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 11-11-2014 16:22 ]
Ja en dat iriteert me onwijs. Mag tochMrVegeta schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:20:
[...]
Je weet dat ze mentaal niet helemaal in orde is toch?

Klopt! Maar omdat het me iriteert vind ik het niet gelijk een slechte serie! Sterker nog deze serie staat zeker wel in mijn top 10. Maar haar character iriteert me gewoon, hoe ze het uitvoert is uitstekend.
Dat had ik door, maar vond het toch iets te dik erop liggen dat ze er meer ging nemen.MrVegeta schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:51:
[...]
Het zijn niet haar eigen pilletjes hé. Zij dacht waarschijnlijk (wat op dat moment sowieso al niet meer rationeel denken is) dat haar medicatie niet goed werkte.
Hier ook, lichte irritatie, maar wel goed gespeeldDenzis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:24:
[...]
Klopt! Maar omdat het me iriteert vind ik het niet gelijk een slechte serie! Sterker nog deze serie staat zeker wel in mijn top 10. Maar haar character iriteert me gewoon, hoe ze het uitvoert is uitstekend.
Nou "carrie" irriteert me niet echt het is meer het feit dat haar breakdown nu ook in dit seizoen er weer bij gehaald wordt. Dat kennen we nu wel.Denzis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:24:
[...]
Ik zie liever de spanning in de Drone room, het vergaren van informatie via spionnen enz.
De situatie en 'andere kant van het verhaal' met Haqqani en Saul maar vooral hoe Carrie onder invloed werd weergegeven, met bv. het neerschiet illusie. De verschijning van Brody zette mij ook aan het twijfelen. Ik vond het super sterk.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Carrie is geen schizofreen. Ze was inderdaad terug naar Washington, maar daar heeft ze de Lockhart gechanteerd want zij wist dat hij geheimen van USA wisselde, of in ieder geval toe liet. En zo is ze in Pakistan geëindigd. Tja het is niet realistisch, maar ja.Marzman schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:50:
Wel raar dat een schizofreen iemand nu ineens 'hoofd' is van een operatie in Pakistan/Afghanistan. Ik dacht dat die ontslagen was en dat de reeks klaar was (het is lang geleden, maar dat was vorig seizoen toch uitgekomen?)
Die medicijnen zijn toch echt die ze slikt en nu er mee geknoeid is en de druk stijgt krijgt ze meteen weer waanbeelden. Dan ben je schizofreen. Volgens mij had ze vorig seizoen ook zo'n momentje maar als dat een opgezet plan was heb ik inderdaad niet goed opgelet of was het te lang geleden.Arie- schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:58:
Bedoel je met 'die' Carrie? In dat geval heb je vorig seizoen niet goed opgelet: het was juist een opgezet plot van Saul en Carrie om haar te laten afvoeren!
Nou ja ze ziet dingen die er niet zijn, ze heeft daar medicijnen voor en ze heeft dat al een paar seizoenen. Volgens mij ben je dan schizofreen.MrVegeta schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:06:
[...]
Carrie is geen schizofreen. Ze was inderdaad terug naar Washington, maar daar heeft ze de Lockhart gechanteerd want zij wist dat hij geheimen van USA wisselde, of in ieder geval toe liet. En zo is ze in Pakistan geëindigd. Tja het is niet realistisch, maar ja.
[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 12-11-2014 22:06 ]
/▌
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
En jij bent een psychiater? Als dat zo is, dan geef ik mijn ongelijk toe. Zo ver ik weet is ze bi-polar en is ze door de nep medicatie (drugs) gaan "flippen" wat zich uiteindelijk uitte in een waanbeeld dat ze bij Brody was omdat ze nog sterke gevoelens voor hem heeft en bij hem haarzelf veilig voelt. Maar goed, ik ben ook geen psychiater en wat maakt het uit.Marzman schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:03:
[...]
Die medicijnen zijn toch echt die ze slikt en nu er mee geknoeid is en de druk stijgt krijgt ze meteen weer waanbeelden. Dan ben je schizofreen. Volgens mij had ze vorig seizoen ook zo'n momentje maar als dat een opgezet plan was heb ik inderdaad niet goed opgelet of was het te lang geleden.
[...]
Nou ja ze ziet dingen die er niet zijn, ze heeft daar medicijnen voor en ze heeft dat al een paar seizoenen. Volgens mij ben je dan schizofreen.
Ik heb weer zin in maandag!
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 13-11-2014 10:07 ]
/▌
Vooral het einde, zag er op zich wel beetje aan te komen dat iemand van de "andere kant" ook eens een wederdienst ging doen.
Kan niet wachten tot volgende week.
[ Voor 9% gewijzigd door dotacom op 17-11-2014 19:42 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 17-11-2014 19:52 ]
/▌
Dus dit.martijnn schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:48:
Ik begrijp niet waarom ze het kamp niet gebombardeerd hebben toen Saul ontsnapt was..?
Toen Saul dreigde de heft in eigen handen te nemen, wachtte ik echt op het schot... Vet gedaan.
Ik vind het inderdaad ook beter als vorig seizoen, vooral het spel met de ISI maakt het wel spannend.
Iemand opgevallen dat het verhaal bij een Israëlisch serie vandaan komt? Volgens wikipedia: Hatufim
[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Jingles op 18-11-2014 08:50 ]
Als ik me niet vergis kwam die naam "Prisoners of War" ook altijd in de aftiteling of aan het begin. Het komt me in ieder geval bekent voorMr.Jingles schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:48:
Iemand opgevallen dat het verhaal bij een Israëlisch serie vandaan komt? Volgens wikipedia: Hatufim
Heb alleen nog maar Aflevering 1 gezien van het nieuwe seizoen. Ben benieuwd verder.
PSN: Curvaa_
Ik vond het ook een a-typische aflevering. Eerst wil Carrie met alle geweld een bom droppen op Saul "dat zou ie zelf ook willen" en nu geeft ie duidelijk aan dat ie dood wil en is Carrie opeens 180 graden gedraaid. Ze zat eerst wel in een psychose maar dan nog.. Qua hardheid van de serie had het denk ik beter gepast dat Saul wel de trekker had overgehaald maar dan is de verhaallijn weg. Ik ben bang dat nu de verhaallijn van Brody afgelopen is (wat idd op een israelische serie gebaseerd was) de verhalen iets minder consequent worden.Mr.Jingles schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:48:
Ik vond het ook een vreemde wending toen Carrie Saul in de handen van zijn achtervolgers liet lopen, om hem op die manier te "redden". Het lijkt een beetje tegen haar principes in te gaan. Mja, ergens denk ik dat ze de schade later in de serie wel weer weten te beperken.
Toen Saul dreigde de heft in eigen handen te nemen, wachtte ik echt op het schot... Vet gedaan.
Ik vind het inderdaad ook beter als vorig seizoen, vooral het spel met de ISI maakt het wel spannend.
De reden dat Carrie bereid was die bom de eerste keer te gooien was omdat ze Ayaan wilde wreken. Daarna zag zij zelf ook in dat ze niet de dood van Saul op haar geweten wil.
En net als hierboven al genoemd, dit seizoen is nu al beter dan 2 en 3 bij elkaar.
[ Voor 34% gewijzigd door The_Scarabial op 19-11-2014 20:07 ]
En dacht 'Neeeeeee, dat meeeeen je niet! Alles in scene gezet en hij werkt nog steeds voor hun!?'
Maar die gedachte werd meteen gevolgd door 'Wacht even, Carrie is aan het trippen. Never mind!'
De laatste afleveringen waren wel een stuk beter dan de rest van dit seizoen tot nu toe!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Zo raar is dat toch niet, ze wilde Saul destijds niet dood hebben, maar Haqqani. Dat Saul dan slachtoffer was wilde ze dan voor lief nemen.CopyCatz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:09:
[...]
Ik vond het ook een a-typische aflevering. Eerst wil Carrie met alle geweld een bom droppen op Saul "dat zou ie zelf ook willen" en nu geeft ie duidelijk aan dat ie dood wil en is Carrie opeens 180 graden gedraaid. Ze zat eerst wel in een psychose maar dan nog.. Qua hardheid van de serie had het denk ik beter gepast dat Saul wel de trekker had overgehaald maar dan is de verhaallijn weg. Ik ben bang dat nu de verhaallijn van Brody afgelopen is (wat idd op een israelische serie gebaseerd was) de verhalen iets minder consequent worden.
/▌
Zie er al naar uit om te zien hoe Quinn dit gaat aanpakken
[ Voor 50% gewijzigd door LFA op 24-11-2014 18:54 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dít, heel veel dít. Dit seizoen vind ik al geniaal maar deze aflevering heeft het echt even 3 treden omhoog getild.
Die convoyhit had ik nog wel ergens aan zien komen maar die aanval op de ambassade was echt een verrassing.
Volgens mij zaten ze in de tweede auto, de eerst kreeg een RPG er op, de tweede knalde daar tegen aan(2 seconde regelLFA schreef op maandag 24 november 2014 @ 18:52:
Wauw, wat een aflevering! Zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen.. Vind het alleen wel een beetje vreemd dat Haqqani zelf mee de ambassade ingaat, kans lijkt me klein dat hij daar levend uit komt.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Helaas moeten we tot 7 december op het vervolg wachten.
Nooo.. Deze serie ook al een korte pauze.Donstil schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 00:11:
Shit shit shit wat een aflevering zeg, afgelopen week was al goed maar deze gaat daar keihard overheen zeg.
Helaas moeten we tot 7 december op het vervolg wachten.
Idd sterke aflevering!
. Aan de ene kant hoop ik dat quinn de held uit gaat hangen aan de andere kant is dat natuurlijk weer veel te hollywood.
QFT!Tourniquet schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:33:
Die onheilspellende muziek ook tijdens de aftiteling ipv de normale eindtune.
Was veruit de beste aflevering van Homeland sinds tijden...
Ik heb niet het idee dat dit een hollywoodseizoen wordt. Ze zijn duidelijk niet de helden, weten dat ze aan de verliezende kant zitten. Verder hebben ze een bruiloft gebombardeerd en een kind met seks verleid tot infiltrant wat een dodelijke afloop had voor dat kind.Denzis schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 07:30:
Dus ze hebben nu Heel gauw de huidge director van de CIA te pakken. Moet zeggen dat ik wel sinds dit hele debacle meer respect voor hem heb gekregen.
. Aan de ene kant hoop ik dat quinn de held uit gaat hangen aan de andere kant is dat natuurlijk weer veel te hollywood.
/▌
Goed punt. Er zijn inderdaad geen helden.Marzman schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:07:
[...]
Ik heb niet het idee dat dit een hollywoodseizoen wordt. Ze zijn duidelijk niet de helden, weten dat ze aan de verliezende kant zitten. Verder hebben ze een bruiloft gebombardeerd en een kind met seks verleid tot infiltrant wat een dodelijke afloop had voor dat kind.
Heb gewoon de hele aftiteling afgekeken, omdat ik hoopte dat we nog iets te zien zouden krijgen (wat mede kwam door de fantastische muziek tijdens de aftiteling).
En zijn die niet zo terug? Het was maar 5 blokken ver namelijk.
Dit is veruit het beste seizoen uit de serie als je het mij vraagt. Dat gedoe met Brody was eigenlijk maar tergend om 3 seizoenen doorheen te moeten worstelen.loewie1984 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:12:
[...]
QFT!
Was veruit de beste aflevering van Homeland sinds tijden...
M'n vriendin is dit seizoen ook mee aan het kijken (heeft de eerste 3 niet gezien) en je mist ook gewoon praktisch niks. Het is eigenlijk een soort reboot en een hele goede daarbij.
Sowieso schrijf je zo!
blijkbaar was deze aflevering vorige week al dus? Wanneer komt er weer een nieuwe?
[ Voor 22% gewijzigd door Bartske op 04-12-2014 00:45 ]
Ik vind Carry dit seizoen ook niet vervelend. Vorige seizoenen was je zo gestoord, dat was helemaal niet realistisch al CIA agent.
Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen dit seizoen en of er nog een vervolg komt.
PSN: Curvaa_
wat ik wel apart vond dat er maar zo weinig mariniers achterblijven in zo'n ambassade, voor de veiligheid, maar goed anders zou het verhaal ook snel afgelopen zijn.
Ja dat verbaasde me twee weken geleden al.The_Scarabial schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:38:
zojuist 410 gekeken, gave episode weer.
wat ik wel apart vond dat er maar zo weinig mariniers achterblijven in zo'n ambassade, voor de veiligheid, maar goed anders zou het verhaal ook snel afgelopen zijn.
Ze waren ook wel heel snel binnen in de ambassade.
Je zou toch verwachten dat er 1 iemand met granaten en een machine geweer bij de ingang van de tunnel zou gaan staan en dan op die manier de toeristen hinderen.
De tunnel kon aan het einde van de episode toch ook instorten
Maar goed met het Sniper Fire was ook wel het een en ander scheef. Zal nodig zijn om het spannend te maken.
Lockhart geeft die lijst wel heel makkelijk op, terwijl hij Fara waarschijnlijk niet eens kent. Ze zit laag in rang bij de CIA en zit in Islamabad in het privé groepje van Carrie. Wat kan Lockhart het nou boeien dat ze sterft, die lijst is zoveel belangrijker.
Carrie die langer wil blijven om zoveel mogelijk mensen van de lijst te redden... Lockhart weigert het, en dat is maar goed ook want hoe had Carrie dat moeten gaan doen? Er was maar één kopie van die lijst en die is in handen van Haqqani.
Neemt niet weg dat ik dit wel een supergaaf seizoen vind, had er weinig verwachtingen bij zonder Brody maar de serie is er alleen maar beter op geworden. Ben erg benieuwd wat Quinn nu allemaal nog gaat doen, en gezien zijn geschiedenis dit seizoen dat hij weg wil bij de CIA hoop ik toch echt dat hij niet bezig is aan een suicide missie. Ik wil hem volgend seizoen nog wel terug zien.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Misschien omdat hij beter kan richten met zijn handgun dan met zo'm automatisch wapen gezien de gijzelaars die Haqqani daar in de gang had... Maar goed, ik stoor me daar verder niet zo aan. Vind het een geweldig seizoen!TrailBlazer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 06:37:
Nadat quinn en die andere gast die 1e drie terroristen doodschoot waarom heeft hij toen niet alle wapens gepakt die zij bij zich hadden. Nee blijven rotzooien met dat pistool.
Mejor así
Pistool heeft wel unlimited bullets volgens mijTrailBlazer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 06:37:
Nadat quinn en die andere gast die 1e drie terroristen doodschoot waarom heeft hij toen niet alle wapens gepakt die zij bij zich hadden. Nee blijven rotzooien met dat pistool.
Ik snap alleen niet goed wat Dar Adal in de auto bij Haqqani doet! Zou de CIA Haqqani helpen om de macht over te nemen in Pakistan, om zo hun invloed in het land te brengen?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dar Adal: It's a sentimental idea, Saul, always has been.
Saul: That we're loyal to our people?
Dar Adal: That our people come before the mission.
De enige logische conclusie die ik kan trekken is wat Pinobigbird hierboven ook zegt.
Sowieso schrijf je zo!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
"Look who's in the car, Carrie, with Haqqani"MsG schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:17:
Wat heb ik gemist? Of hebben jullie het over een trailer voor komend seizoen? Ik heb die Dar Adal nergens gespot in de laatste aflevering.

edit: oh je bedoelt met "laatste aflevering" niet de aflevering van vandaag?
[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 15-12-2014 22:56 ]
Sowieso schrijf je zo!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nee, vandaag was aflevering 11 van 12.MsG schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:25:
Oh ik veronderstelde dat het vorige keer de season finale was. Dan heb ik iets gemist en mezelf nu gespoilt :-P

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik zie een enorme cliffhanger aankomen volgende weekTourniquet schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:34:
[...]
Nee, vandaag was aflevering 11 van 12.
Mejor así
Dar Adal zal Hakani wel helpen. Het lijkt een politiek spelletje voor een machtswisseling dat die kerel van het Pakistaanse leger die Carrie helpt wel door heeft. Het maakt dus ook niks uit als Peter of Carrie Hakani uitschakeld, dan staat er gewoon een nieuwe Hakani op en hebben ze weer wat extra propaganda.
/▌
+1 Vaker het idee gehad dat hij een foute was.The_Scarabial schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 00:09:
hmmm, had wel graag haqqani opgeblazen zien worden door quinn. Maar dat eindshot met Dar Adal, weet niet wat ik er van moet vinden, vond het altijd al een aparte vogel.
Stond in het scriptTrailBlazer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 06:37:
Maar natuurlijk moest ie blijven prutsen met een pistool. Met die kalash had ie 'm zeker beter kunnen raken en was het verhaaltje uit... Dat zijn nu eenmaal van die dingen die je in een serie/film moet doen om het verhaal sappig te maken.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dit seizoen is by far wel het beste homeland seizoen. Spannend, actueel en realistisch.
Vind ik ook, het eerste seizoen was ook goed, maar dit seizoen komt veel meer in de buurt van hoe het 'er aan toe zou kunnen gaan'Timminator schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:12:
...
Dit seizoen is by far wel het beste homeland seizoen. Spannend, actueel en realistisch.
Nou...dit soort mannen horen te kunnen roeien met de riemen die ze hebben. Je mag ervan uitgaan dat ze uitgebreide schietervaring hebben met alle bedenkbare wapens. Evengoed is het ook gewoon een film. De situaties zijn dan misschien we realistisch, maar het gedrag van de spelers wordt ook in grote mate bepaald door de beperkingen in tijd en snelheid van het verhaal. Dus vandaar dat er soms rare dingen gedaan worden. Ik vind het niet zo ernstig. Er zijn uiteindelijk 1000 redenen te bedenken waarom iemand a doet en niet b. Het verhaal lijdt er niet heel erg onder.Timminator schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:12:
Het verbaasde mij in die aflevering ook dat hij niet een gun van 1 vd terroristen pakte. Denk ik er wat langer over na dan is het misschien wel realistischer dat Quinn met zijn eigen gun doorgaat. Wij denken misschien teveel in videogames en onrealistische actiefilms en is het in werkelijkheid helemaal niet zo logisch dat je in een dergelijke situatie een vreemde gun gaat pakken als je in je handen je vertrouwde gun hebt.