I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat was gewoon puur een gevoel wat hij bij mij vanaf de eerste aflevering opriep. En technisch gezien was Saul nog de baas op dat moment, dus wat mij betreft heeft Dar Adal Saul genaaidXyritZz schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:52:
[...]
Dat viel toch allemaal wel mee? Hij kon niet echt veel anders, en eerlijk is eerlijk de huidige uitvoering was voor iedereen het beste. Zelfs Brody had er vrede mee. Het feit dat Saul hem nog een baan aanbood liet ook wel doorschemeren dat hij Dar Adal niets kwalijk neemt.
"Be brave, don't shave"
En hoe dan ook: de anderen hadden en hebben gelijk. De bevrijdingsactie had het hele plan in gevaar gebracht. Dat ziet Saul ook wel in, maar hij hoopte ergens nog dat ie Nick kon redden. Logisch denk ik. Hij is er erg lang bij betrokken geweest en ook al ben je CIA, je blijft een mens. Ik vond het geen out-of-character actie in ieder geval.
Ze hebben wat dat betreft ongeloofwaardiger dingen gedaan in Homeland...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Check dan ook The Situation, ook met Lewis en het speelt zich toevallig af in Irak en Lewis speelt een CIA meneer...hoe toepasselijk. Mooie film, laat goed 'the situation' ginds zien. Alleen is nu de US Army weg, maar goed. De man speelt inderdaad erg goed.Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:55:
Die acteur die Brody speelt is trouwens wel een topper. Denk gelijk eraan om BoB uit de kast te halen en die te gaan kijken.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Voordat hij werd opgehangen stopten ze een buisje in zijn keel. Hierdoor wordt de luchtpijp dus niet dichtgekepen als hij wordt opgehangen.
Brody is toch wel een van de redenen zo niet de hoofdreden dat ik naar Homeland kijk hoor.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Of The Escapist. Hier speelt hij de bad guy in een gevangenis.mphilipp schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:11:
[...]
Check dan ook The Situation, ook met Lewis en het speelt zich toevallig af in Irak en Lewis speelt een CIA meneer...hoe toepasselijk. Mooie film, laat goed 'the situation' ginds zien. Alleen is nu de US Army weg, maar goed. De man speelt inderdaad erg goed.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Hou jij jezelf dat maar lekker voor, de maker van de serie is het niet met je eensMandrake466 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:11:
Voor de Brody lovers: hij is niet dood.
Voordat hij werd opgehangen stopten ze een buisje in zijn keel. Hierdoor wordt de luchtpijp dus niet dichtgekepen als hij wordt opgehangen.
Brody is toch wel een van de redenen zo niet de hoofdreden dat ik naar Homeland kijk hoor.
http://www.thedailybeast....character-talks-back.html
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dan liever Life. Briljant geacteerd van Lewis. ( IMDB: Life (TV Series 2007–2009) )mphilipp schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:11:
[...]
Check dan ook The Situation, ook met Lewis en het speelt zich toevallig af in Irak en Lewis speelt een CIA meneer...hoe toepasselijk. Mooie film, laat goed 'the situation' ginds zien. Alleen is nu de US Army weg, maar goed. De man speelt inderdaad erg goed.
Ben benieuwd wat SE4 gaat worden. Ben alleen bang dat het beter is om het einde van de serie bij SE3 te houden en vooral niet door te gaan met SE4. Heb zelf beetje een Heroes voorgevoelletje zeg maar...
Battle.net Spud#2543
One can always hope. Ik denk dat als dát gebeurt er pas mensen massaal af gaan haken. Je kunt het ook overdrijven. Het maakt het verhaal alleen maar ongeloofwaardiger. Het ophangen van Brody was een goede zet, en als ie ineens weer levend in de US opduikt, is Javadi ook dood en stort het hele verhaal in.Mandrake466 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:11:
Voor de Brody lovers: hij is niet dood.
En buisjes in je keel zodat je opgehangen kunt worden? Uit welk fantasieverhaal komt dat?
Verwijderd
oeps: hierboven al...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2013 16:47 ]
Haha, ze kunnen tegenwoordig beelden van een camera naar het brein sturen, robot armen via hersenen laten besturen en er wordt zelfs geëxperimenteerd met teleportatie, maar een buisje in de keel zodat je kan blijven ademen, dat is dan weer absurd?mphilipp schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:19:
[...]
One can always hope. Ik denk dat als dát gebeurt er pas mensen massaal af gaan haken. Je kunt het ook overdrijven. Het maakt het verhaal alleen maar ongeloofwaardiger. Het ophangen van Brody was een goede zet, en als ie ineens weer levend in de US opduikt, is Javadi ook dood en stort het hele verhaal in.
En buisjes in je keel zodat je opgehangen kunt worden? Uit welk fantasieverhaal komt dat?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Seizoen 2 waren de eerste afleveringen echt super saai. Met name al die scenes met de vrouw en familie van Brody, bah bah bah.
Seizoen 3 i.t.t. seizoen 2 was goed qua voortgang (dochter bullshit verhaallijn daargelaten), ik vond het een redelijk seizoen.
Een naar gezicht om hem zo te zien worden opgehangen, de beste man is de laatste 8 tot 10 jaar als marionet misbruikt.
"Be brave, don't shave"
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Moet zeggen dat ik het vaak erg spannend vond.
Ben best benieuwd naar S4, hoe het verder zal gaan met Carrie in Istanboel.
Iemand een idee wanneer S4 uitgezonden wordt? eind 2014?
4-01 Sep/14 Season 4, Episode 1
[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2014 10:58 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Homeland is moving its production to Cape Town in South Africa starting this summer.
“We knew going into season four that we would need to move the production overseas to tell the story of Carrie returning to the Middle East as chief of station,” showrunner Alex Gansa said in a statement. “We are thrilled to have found a new home in Cape Town and look forward to getting season four production off the ground.”
Filming will begin in June and continue into November. The fourth season will premiere sometime this fall.
Nu al zin in S4
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Post-maternity-leave Carrie will be serving as the CIA station chief in their Turkey headquarters, where dangerous people are around every corner, and she won’t be able to run home to her dad anymore. (R.I.P. James Rebhorn.) It’s confirmed that Mandy Patinkin will be back as the rage-controlling Saul Berenson, and Rupert Friend will continue being one of the smoothest heroes on TV as Peter Quinn. Nazanin Boniadi, the Iranian-British actress who came in as the “what’s her story?” analyst Fara Sherazi in Season 3, was recently promoted to a regular cast member, so she’ll probably serve as Saul’s information center for a while.
http://www.cinemablend.com/television/Homeland-Production-Moving-Cape-Town-South-Africa-Season-4.html
Was daar nog twijfel over dan?Mars18 schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:06:
Moet ook wel dat Brody dood is, anders vind ik het niet geloofwaardig.
Nu al zin in S4
Tja, die is helaas ook dood.and she won’t be able to run home to her dad anymore.
http://www.hollywoodrepor...ead-homeland-white-690464
Vind het maar tegenvallen die gelijkenis. Ok verhaal mss een beetje maar beide hebben een baard.... so what
Eindelijk weer een nieuw seizoen, ik kan niet wachten.
Recap en preview voor seizoen 4:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bU-zUtxqSQI]
Sowieso schrijf je zo!
Zeker in die tweede aflevering vond ik Carrie er wel sterk uitkomen, erg goed zoals ze nu iemand met mentale problemen neerzet, hoe ze de boel weet te manipuleren, freaky oogopslag op het juiste moment en zo.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Staat je Sickbeard 's nachts niet aan? Anders moet je handmatig updaten door --forceupdate achter de target in je snelkoppeling te zetten.50Miles schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:45:
Wat? Is Homeland weer begonnen? Dan moet ik Sickbeard nodig even een "Force Full Update" geven
Vanavond de eerste twee afleveringen kijken, ben benieuwd
Sickbeard staat op mijn DIY Freenas. Die staat momenteel 's avonds uit, vanavond zal ik dat even aanpassen dat ie s nachts aan blijft staanLFA schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:07:
[...]
Staat je Sickbeard 's nachts niet aan? Anders moet je handmatig updaten door --forceupdate achter de target in je snelkoppeling te zetten.
Vanavond de eerste twee afleveringen kijken, ben benieuwd
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Offtopic: Why? Serieus geïnteresseerd, ik heb haast nooit problemen op mijn Synology met SickBeard, behalve wat takedowns de laatste tijd.. Maar als het beter kan hoor ik het graagMrVegeta schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:24:
NZBdrone > SickBeard. Ik vond het een vrij hectisch begin. Ik ben benieuwd of alle "players" nog samenkomen.
on:
Ik vond het een mooi begin, maar ik had gedacht dat er nog wel wat terug gekomen zou worden op Brody, misschien komt dat nog?
Vond het maar zwakjes. Ik heb sowieso een bloedhekel aan Carrie, kan dat kreng niet uitstaan.
Enige die ik nog echt leuk vind in de serie nu is Quin, en die veranderd in een Peter Pussy schijnbaar nu...
Ik heb momenteel enorm mijn twijfels of ik de serie ga blijven volgen. Ze mogen toch echt snel wat interessantere characters gaan introduceren, want van Carrie en Saul (En Lockheart) heb ik echt genoeg ><
[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 07-10-2014 10:11 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik had met Sickbeard dat ik nooit resultaten binnen haalde, ook gedoe met dagelijke shows zoals Colbert en Daily en anime series wilde ook niet goed. NZBdrone doet dat een stuk beterAfvalzak schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:42:
[...]
Offtopic: Why? Serieus geïnteresseerd, ik heb haast nooit problemen op mijn Synology met SickBeard, behalve wat takedowns de laatste tijd.. Maar als het beter kan hoor ik het graag![]()
Vind het knap dat je zoveel seasons hebt volgehouden danIk heb sowieso een bloedhekel aan Carrie

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 07-10-2014 11:18 ]
Ep is uitgezonden, dus spoiler tags niet nodigDarkfreak schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:09:
spoiler:Wat ik ook lekker kut vond was de enorm korte rol van Corey Stoll, toen hij in beeld kwam dacht ik 'Fck yeah, een nieuw personage om toch naar uit te kijken in deze serie' .. Aaaaaand he's dead
Overigens zit Homeland wel in een lastige tijd nu, het vloeit echt nog voort uit de tijd na 9/11 waar amerika met oogkleppen op het terrorisme ging bestrijden, de serie wilde dat aan de kaak stellen. Dat gaat nu nog ff in de overdrive door terwijl je nu weer IS hebt en de meningen waarschijnlijk weer gaan draaien. Weet niet of ze in de VS nu nog zitten te wachten op dit aspect van het verhaal.
Was meer voor mensen die de eps nog niet gezien hebben (eigen schuld, i know, denk doe eens aardig).CopyCatz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:32:
[...]
Ep is uitgezonden, dus spoiler tags niet nodigAnyway Corey heeft de hoofdrol in The Strain, dus dat was lastig geworden. Wist alleen niet dat ie kaal was, dus da's een vrij hippe pruik dan in The Strain
Overigens zit Homeland wel in een lastige tijd nu, het vloeit echt nog voort uit de tijd na 9/11 waar amerika met oogkleppen op het terrorisme ging bestrijden, de serie wilde dat aan de kaak stellen. Dat gaat nu nog ff in de overdrive door terwijl je nu weer IS hebt en de meningen waarschijnlijk weer gaan draaien. Weet niet of ze in de VS nu nog zitten te wachten op dit aspect van het verhaal.
Leuk berichtje btw:
http://morningafter.gawke...worth-watching-1642837699
Ik ken Corey uit House of Cards (aanrader als je nog niet gezien hebt) waar die naar mijn mening ook een leuke rol speelde. Strain heb ik de pilot van op de PC staan, die moet ik nog gaan kijken ^^.
Verder ben ik het groot eens met wat er op Gawker gezegd wordt. Brody was gewoon een sterk personage, en ik baalde van zijn lage screentime (het was een lastig seizoen imo). Het einde vond ik ronduit kut en ik bleef maar denken 'laat het somehow staged zijn'.
Ze moeten voor mij echt een sterk en interessant personage erin zetten wil het voor mij interessant blijven. Dat hele gezeik met Carrie hing me sowieso al de kont uit en van mijn part mogen ze haar een kogel door de kop jagen ipv. haar telkens weer proberen te sympathiseren ;x.
(Dat laatste vind ik ook van Saul trouwens, hij is niet zo irritant als Carrie, maar het wordt altijd zo geschreven van 'begrijp mij, vind mij leuk' somehow)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dat was ze in voorgaande seizoenen ook min of meer al. Maar de overige personages maakten het dan weer interessant.Afvalzak schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:36:
Carrie is gewoon de hoofdpersoon (op dit moment), dus als je haar vervelend vind kun je beter stoppen
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Ben verder erg benieuwd naar dit seizoen. Vond de eerste twee afleveringen niet slecht, zeker niet gezien het feit dat vorig seizoen geen cliffhanger had om op aan te haken.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Misschien moet je de season finale van vorig seizoen opnieuw kijkenlasharor schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:44:
Brody is weg? Is die deaud ofzo? Volgens mij heb ik wat gemist
Ja daar stond ik ook enorm van te kijken. Aan de look en stijl van de wagen was het een standaard overheids-wagen. En die zijn over het algemeen behoorlijk goed beveiligd en uitgerust =/XyritZz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:45:
Overdrijf ik als ik het op vond vallen dat die ruiten van de auto zo snel kapot gingen? Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze veilig zaten in die auto, want ze vervoeren belangrijke mensen (ambassadepersoneel etc.) met die auto's dus zal allemaal wel kogelvrij glas zijn...
Ben verder erg benieuwd naar dit seizoen. Vond de eerste twee afleveringen niet slecht, zeker niet gezien het feit dat vorig seizoen geen cliffhanger had om op aan te haken.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2014 16:30 ]
Misschien is het een extra reden om aan te nemen dat die situatie in scene is gezet door iemand.
En dat er dus expres is een ´normale´ auto werd gereden waar snel de ruiten van stuk gingen en er niks onder de stoel van carrie lag?
Er klopt iets niet op de ambassade. John weet er vast meer van.
[ Voor 16% gewijzigd door KillerDream op 13-10-2014 20:32 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hier ben ik nu, na de recente aflevering, ook over gaan twijfelen. Alles lijkt nu wel een beetje logischer.KillerDream schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:31:
Na het kijken van S04E03:
Misschien is het een extra reden om aan te nemen dat die situatie in scene is gezet door iemand.
En dat er dus expres is een ´normale´ auto werd gereden waar snel de ruiten van stuk gingen en er niks onder de stoel van carrie lag?
Er klopt iets niet op de ambassade. John weet er vast meer van.
Wie al langer Homeland kijkt, weet dat het op bepaalde punten (voor ons) best realistisch oogt, maar op andere punten weer vreselijk amateuristich. Maar ja...je moet het verhaal een kant op duwen in een paar minuten. In werkelijkheid is dat wereldje heel saai en bestaat het voornamelijk uit wachten...een beetje zoals het echte leven
The Beast wordt dan ook enkel en alleen door de President zelf gebruikt.mphilipp schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:42:
Mensen, het is TV... Soms doen ze rare dingen om een verhaal te hebben. Als die auto zoals die van Obama was, hadden ze handgranaten kunnen gooien en was er alsnog niets gebeurd. Maar ja, dan ben je het verhaal voor dit hele seizoen kwijt.
Maar hier was het niet Obama, maar een High Ranking Officer die in een risico gebied zat en met overheids-wagens rondreed.
In zo een omgeving ga je geen auto's met 'normaal' glas inzetten, dus daar is gewoon een fout.
En ja ze doen rare dingen om een verhaal te hebben, maar Homeland doelt nou juist op een reële situatie, en dan is het jammer als ze zo een klein, toch cruciaal detail achterwege laten.
Punt is:
Gezien de situatie/omgeving had het een beter uitgeruste wagen moeten zijn met minstens kogelbestendig glas.
Maar Ik vind het nieuwe seizoen echt super actueel.
Drone aanvallen in die regio (uitgevoerd door de VS dus) zijn een enorm probleem en daar speelt de serie lekker op in. Ik zat er direct midden in.
Heerlijke opening.
Ik ben over een aantal weken pas terug dus twijfel nog een beetje of ik elke week ga kijken of het lekker op spaar.
Ik was al een tijdje klaar met Brody, althans niet met Brody zelf maar meer met zijn gezin. Brody dood betekend ook een einde aan dat verhaal met die dochter en andere familie leden. Iets waar ik dus wel blij mee ben.
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 14-10-2014 14:23 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
same here, ergerde me ook kapot aan dat wijfMrVegeta schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Vind het knap dat je zoveel seasons hebt volgehouden dan

Maar dat is schering en inslag bij Homeland. Ik kijk er al lang doorheen. Je zit je anders alleen maar te ergeren om niets, want je verandert het toch niet.Darkfreak schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:09:
[...]
En ja ze doen rare dingen om een verhaal te hebben, maar Homeland doelt nou juist op een reële situatie, en dan is het jammer als ze zo een klein, toch cruciaal detail achterwege laten.
Ja, en dat ze de Beast alleen voor Obaampje gebruiken snap ik ook wel. Maar die lui zouden ook gepantserde wagens moeten hebben inderdaad. Maar ja...hoe hadden ze anders zo'n spectaculair filmpje kunnen maken voor op tjoeptjoep?
Gevaarlijk genoeg dat Carrie zich vermomt als ze over straat loopt, en haar chauffeurs 'inblenden' met de bevolking (terwijl de back seat van de wagen niet te zien is door getint glas).Sorcerer8472 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:19:
Is Islamabad nou zo'n gevaarlijke regio dat er alleen maar gepantserde ambassadewagens rondrijden? Volgens mij valt dat (in het echt) in die regio nog wel redelijk mee. Het is geen Syrië...
Los ervan of het wel of niet moet, zijn overheids-wagens in de V.S. (waar officers, congressmen etc in vervoerd worden) naar mijn weten altijd gepantserd?
Altijd leuk om te lezen:
http://wikitravel.org/en/Pakistan
En dat hoofddoekje is gewoon de usance in een islamitisch land; je valt ook iets minder op met je blonde koppie, maar aan de rest van haar verschijning valt ze sowieso enorm op. Dus van vermommen kan geen sprake zijn. De mensen daar zijn gewoon anders gekleed.
Hier hetzelfde. Brody hield de serie wel sterk als personage naast de drama met Carrie en de rest. Homeland zonder Brody is het voor mij niet, heb de eerste 2 episodes niet kunnen afkijken. Helaas afgehaaktSaven schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:24:
[...]
enige reden dat ik het nog keek was omdat brody wel leuke rol had en goed speelde. nu hij dood is ga ik t nieuwe seizoen ook niet meer kijken
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Maar ik las net dit: http://www.theguardian.co...re-danes-profile-homeland
Leuke achtergrondinfo.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
WTF Carrie, WTF ..
Ik snap ergens wel waarom ze het op die manier probeert .. maar .. WTF

Sowieso schrijf je zo!
Clair vind ik echt mega irritant, moet er niet aan denken om een serie te kijken waar zij nog verder in speelt maar Brody niet. Sal mwha, mwha enige wat ik goed vond is dat je nooit precies kon achterhalen waar hij nou precies stond.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Op zich wel grappig hoeveel Tweakers hier komen melden dat ze een hekel aan de vrouwelijke leading roll hebben waar ze 3 seizoenen naar hebben gekeken.
[ Voor 89% gewijzigd door MrVegeta op 26-10-2014 18:19 ]
Humankind… be both.

Humankind… be both.
Knap dat hij in z'n eentje de serie kan dragen maar toch half seizoen 3 afwezig isFreakie1NL schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:06:
Wist niet eens dat deze serie verder ging. Had wel na het laatste seizoen gelezen dat er eventueel plannen waren maar gezien ik Damian Lewis de serie in zijn eentje vond dragen, verder geen aandacht aan besteed.
Clair vind ik echt mega irritant, moet er niet aan denken om een serie te kijken waar zij nog verder in speelt maar Brody niet. Sal mwha, mwha enige wat ik goed vond is dat je nooit precies kon achterhalen waar hij nou precies stond.
Ik vind de rol van Carrie eigenlijk wel prima, weer eens wat anders tegenover al die hoofdrollen die worden neergezet als perfecte mensen.
Verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door KillerDream op 27-10-2014 20:52 ]
Lekker janken over rooie baby's in het topic dan maarVerwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:13:
Dat gejank is nu ook veel minder dat maakt het kijken een stuk aangenamer. Die rooie baby hoef ik trouwens ook niet meer te zien.
De vibe van heel Homeland is nu anders. Weet nog even niet wat ik ervan moet vinden. Heeft wel wat... heb het gevoel dat er een hoop gaat gebeuren in de komende afleveringen en dat de afgelopen aflevering veel opbouw was.
Verwijderd
Zo gezegd, zo gedaan.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Mwah, als ze dat gedaan hebben zouden ze daarna eerst moeten toegeven met de eerste aanval (bombarderen van trouwfeest) flink geblunderd te hebben om daarna toe te geven dat ze met de nieuwe aanval een ex-director te hebben geraakt. Strategisch misschien verantwoord, maar qua PR scoor je geen punten.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:09:
Je laat een langgezochte terrorist die op zeker iets aan het voorbereiden is ongedeerd wegrijden omdat een ex-director van de CIA waarvan de kans nihil is dat je die ooit nog terug gaat zien daarbij zou slachtofferen? Komt niet heel professioneel en dus geloofwaardig op me over evenals het twijfelen bij de uitvoerders welke orders ze moeten opvolgen. Het is beter je eigen man uit te schakelen dan dat hij nu voor alles ingezet kan gaan worden terwijl je ook nog eens geen enkel aanknopingspunt meer hebt van de terrorist.
vond t verhaal nog wel te pruimen door brody. denk dat dat voor velen geldt. dat wijf was simpelweg niet uit te staanMrVegeta schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:19:
Clair?
Op zich wel grappig hoeveel Tweakers hier komen melden dat ze een hekel aan de vrouwelijke leading roll hebben waar ze 3 seizoenen naar hebben gekeken.
Brody was ik helemaal zat. Daar was de rek echt totaal uit.Saven schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:31:
[...]
vond t verhaal nog wel te pruimen door brody. denk dat dat voor velen geldt. dat wijf was simpelweg niet uit te staan
Eigenlijk al halverwegen het tweede seizoen. Ook vond ik de verhaallijnen met Brody zijn vrouw en kinderen echt vreselijk vervelend worden.
Ben daarom wel blij dat we een hele nieuwe kant op zijn gegaan.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Welke heb je liever: de strategisch juiste keuze maar PR-technisch een drama, of kies je voor een oplossing die de PR -vooralsnog- geen schade berokkent maar die uit kan (en zal) lopen op een veel groter drama op alle fronten? Elke vorm van risico-analyse is hierbij genegeerd.vanaalten schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:49:
Mwah, als ze dat gedaan hebben zouden ze daarna eerst moeten toegeven met de eerste aanval (bombarderen van trouwfeest) flink geblunderd te hebben om daarna toe te geven dat ze met de nieuwe aanval een ex-director te hebben geraakt. Strategisch misschien verantwoord, maar qua PR scoor je geen punten.
En ach, het is maar een TV-serie hè, daar worden soms wat foutjes in gemaakt om het verhaal te laten kloppen. Het zou meteen een seizoenseinde zijn als Saul & uber-terrorist uitgeschakeld worden...
ja true werd ook wel beetje uitgerekt, maar hij zette echt een goed personage neer. hoewel die claire ook niet slecht acteert hoor, ergerde me gewoon vooral aan haar rolDonstil schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:24:
[...]
Brody was ik helemaal zat. Daar was de rek echt totaal uit.
Eigenlijk al halverwegen het tweede seizoen. Ook vond ik de verhaallijnen met Brody zijn vrouw en kinderen echt vreselijk vervelend worden.
Ben daarom wel blij dat we een hele nieuwe kant op zijn gegaan.
Eindelijk Saul in het eeuwige jachtveld!
Wat een aflevering trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 05-11-2014 09:30 ]
Inderdaad! Twijfelde aan het begin van het seizoen een beetje, maar nu het plot steeds dikker wordt zit ik er weer helemaal in!Dacuuu schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:30:
[...]
Eindelijk Saul in het eeuwige jachtveld!
Wat een aflevering trouwens
En dat maakt het nou zo sterkTrailBlazer schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:18:
Hele seizoen bestaat uit alleen maar verliezers. Heel naargeestig allemaal.
Misschien was dat een hint dat er ook mensen in hun eigen organisatie achter zitten.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:28:
Verder was er opeens geen wapen achterin ook dat is ook nogal onlogisch want ik kan me voorstellen dat er een paar man op de ambassade verantwoordelijkheid zijn voor de uitrusting, onderhoud en veiligheid van die auto's. Het blijft een serie.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.