Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bierkameel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:48:
Goede aflevering!
Dit was volgens mij de eerste keer dat Homeland beter was dan The Walking dead :P
lolwut? TWD is tegenwoordig GTST kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:33
Sorcerer8472 schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:46:
Alleen vreemd dat ze blijkbaar niet al te veel afluisteren op hun mobiele netwerken daar, Saul durft gewoon die aanslag te bespreken via een onbeveiligd gsm-verbindinkje (Nokia 5110, jeej :P)
Nou, dat weet je natuurlijk niet. Die GSM werd niet voor niets via beveiligde post verstuurd, kan zomaar wat heftige CIA encryptie in ingebouwd zijn, toch?

Verder zou ik gokken dat Brody dit seizoen niet gaat overleven. Da's weer genoeg om Carrie in een depressie te krijgen, dat lijkt mij een passend seizoenseinde. Volgens mij doen ze bij Homeland niet aan 'happy ends'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Twylight schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:52:
[...]
lolwut? TWD is tegenwoordig GTST kwaliteit
Dit.

Fijne aflevering weer, let's see what happens next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

vanaalten schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:05:
[...]

Nou, dat weet je natuurlijk niet. Die GSM werd niet voor niets via beveiligde post verstuurd, kan zomaar wat heftige CIA encryptie in ingebouwd zijn, toch?

Verder zou ik gokken dat Brody dit seizoen niet gaat overleven. Da's weer genoeg om Carrie in een depressie te krijgen, dat lijkt mij een passend seizoenseinde. Volgens mij doen ze bij Homeland niet aan 'happy ends'. :)
Ohja, nou je het zegt, over die GSM. Maar da's best tricky technisch gezien omdat ze ook naar gewone lijnen kan bellen met het ding. Denk ook dat een toestel dat encrypted is nogal verdacht is als het wordt afgeluisterd trouwens, dan zou ik als ik een geheime dienst was gelijk dat ding gaan opsporen (wat gewoon kan aangezien het een client is op een normaal mobiel netwerk, waar ze er daar trouwens 5 van hebben). Maargoed, misschien ook niet te veel over nadenken, 't is immers fictie ;)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dank voor de spoilertags in de post over de trailer! ;)

Verder: hier kan hij toch echt niet uit ontsnappen? Dat lijkt me absoluut onmogelijk...

Wist trouwens niet dat er zo veel Frans werd gesproken in Iran? Wel erg veel production value, echt alle kentekenplaten laten ze kloppen. Alleen vreemd dat ze blijkbaar niet al te veel afluisteren op hun mobiele netwerken daar, Saul durft gewoon die aanslag te bespreken via een onbeveiligd gsm-verbindinkje (Nokia 5110, jeej :P)

Ben heel benieuwd waar dit is opgenomen trouwens, weet iemand dat?
Detail was idd erg fraai, ik zag zelfs een Peugeot 508 staan in een shot. Een auto die je toch in de vs niet ziet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Sorcerer8472 schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:10:
[...]
Maargoed, misschien ook niet te veel over nadenken, 't is immers fictie ;)
Nee, dan had je na de S1E3 al kunnen stoppen met kijken. Je moet wát om het verhaal gaande te houden.

Maar ik meen wel dat Brody misschien wel berust in het feit dat ie hier niet levend uit komt. Maar hij heeft in ieder geval wel die dude vermoord, dus hij kan dood of levend wel weer gerehabiliteerd worden in de USA. Hoe Javadi dat rechtbreit is mij trouwens een raadsel. Hij is degene die Brody heeft binnengebracht zeg maar. Dus dat kan voor hem best wel penibel worden. Zeker nu Bro tegen de weduwe heeft gezegd dat ie info heeft over Javadi. Maarja...het is TV, dus alles kan...we moeten er niet teveel over nadenken...

Voorlopig wordt dit best spannend. Het kan nog alle kanten op. Inclusief de verkeerde.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verder: hier kan hij toch echt niet uit ontsnappen? Dat lijkt me absoluut onmogelijk...
Als 'ie 't pand kan verlaten voordat 't lijk opgemerkt wordt, wie weet...
Ben heel benieuwd waar dit is opgenomen trouwens, weet iemand dat?
Marokko (stond in de aftiteling). Waarom er voor Frans gekozen is, is me een raadsel.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Brody is "the one who knocks". :+

Een groot gat in het verhaal waar niemand het over heeft is dat Javadi gelijk Brody zn maatje doodschiet, Brody gaan ze uitgebreid interviewen maar die CIA agent schiet ie direct door zn hoofd en er is niemand die dat opvalt?

Misschien dat Javadi dit kon achterhouden van zn (inmiddels dooie) baas, maar toch, dat klopt natuurlijk niet want iedereen is een snitch in dat soort organisaties.
Hoop wel dat het met Javadi slecht af gaat lopen, de man is pure evil. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Dat 't niemand opgevallen zou zijn is slechts een aanname. Niemand behalve Brody was getuige van de toedracht, dus Javadi kan eenvoudigweg beweerd hebben dat 'ie aangevallen werd.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
8088 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 00:10:
Dat 't niemand opgevallen zou zijn is slechts een aanname. Niemand behalve Brody was getuige van de toedracht, dus Javadi kan eenvoudigweg beweerd hebben dat 'ie aangevallen werd.
Dat zou wel een slecht excuus zijn :) Vergeet niet dat Javadi een hoge functie heeft dus makkelijk dit soort shit kan doen en ermee weg kan komen

wat wel raar is dat Brody belde met haar. Vraag is alleen welke phone want je zag dat hij hem weggooide?

[ Voor 10% gewijzigd door Tennisbal op 10-12-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ah, Marokko, heb ik overheen gelezen dan. Op zich wel logische keuze denk ik. Dat verklaart het Frans in deze aflevering ook, alleen het Frans in Iran dan weer niet :P
Donstil schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:24:
[...]

Detail was idd erg fraai, ik zag zelfs een Peugeot 508 staan in een shot. Een auto die je toch in de vs niet ziet.
Die anti-VS-propaganda was ook erg mooi trouwens! Met dat vrijheidsbeeld met doodshoofd (als ik het me goed herinner). Er wordt erg veel aandacht aan dit soort details besteed in Homeland, echt heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

jawel hoor volgens mijn vriendin is Frans best gangnbaar in Iran. En ja zij is daar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik dacht dat het een deel van haar cover is om af te reizen naar Iran: de Franse nationaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Je moet gewoon niet teveel nadenken over hoe realistisch iets wel of niet is en genieten van de artistic license die schrijvers en zo nemen. Ik heb wel apartere dingen gezien op televisie, vooral als het op techniek aankomt. Bijvoorbeeld met de zogenaamde 'zoom and enhance' op camerabeelden/fotos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Tennisbal schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:53:
Dat zou wel een slecht excuus zijn :) Vergeet niet dat Javadi een hoge functie heeft dus makkelijk dit soort shit kan doen en ermee weg kan komen
Ik zie geen tegenstrijdigheid tussen die twee dingen. Maar 't doet er weing toe; m'n punt is dat niet alles wat niet verklaard wordt een plothole is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:32:
Ah, Marokko, heb ik overheen gelezen dan. Op zich wel logische keuze denk ik. Dat verklaart het Frans in deze aflevering ook, alleen het Frans in Iran dan weer niet :P
Dat ze Frans in Marokko spreken mag natuurlijk nooit een excuus zijn om Iran Frans te laten spreken in een film. Ik denk niet dat dat de reden is. In principe is Farsi de voertaal, maar aangezien Frankrijk al sinds de middeleeuwen goede relaties onderhoudt met Iran (behalve dan recentelijk) en er ook veel Franse woorden in het Farsi zitten, zou kunnen verklaren waarom ze dat daar (voor toeristen) spreken. Frankrijk heeft een aantal koloniën in West-en Noord-Afrika gehad (Syrië o.a) en het kan best zijn dat Frans dè vreemde taal is die ze daar spreken, zoals ze in veel landen allemaal Engels krijgen op school. Voor het tourisme is het handig om iets anders dan Farsi te spreken en als je het niet zo op Engelsen hebt, is Frans een goede tweede keuze.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Begin van de aflevering "Can we trust Brody?" Einde van de aflevering, laat ik naast hem zitten zonder bewakers. Vrij dom kerel. Vrij dom.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:16:
Begin van de aflevering "Can we trust Brody?" Einde van de aflevering, laat ik naast hem zitten zonder bewakers. Vrij dom kerel. Vrij dom.
Ja ik vond dat ook apart. En hij reageerde ook totaal niet verbaasd toen Brody over Javadi vertelde, dat Brody eigenlijk hem kwam vermoorden en dat hij dan reageert met: "Oh je kwam jezelf reinigen" (oid). Hoezo naïef? :+

"So it all started in this room... *BAM*", dat was wel lekker. Verder trouwens geweldige aflevering, erg spannend. Benieuwd naar the grand finale! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

T0ny schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:09:
Als je van Homeland houd moet je ook eens naar The Bridge kijken, is een Deense politie serie met een verhaal van zo'n 10 afleveringen.
Thnx, was toevallig op zoek naar goede alternatieven! Maar geen NL subs dus... Dan maar EN subs, ook goed.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:45

bonetone

2B Silver Sonic

Voor The Bridge zijn wel NL subs te vinden hoor. Ook van seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kijk, Brody. Het verhaal van Homeland is misschien niet eens zo vergezocht... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Aflevering 12 is NU al online! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
T0ny schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:59:
Nice! Maar doe nog maar geen spoilers plaatsen tot na de officiele airdate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
T0ny schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:59:
Sweet, is ff checken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik kreeg ook al een berichtje (NMA) van mijn trouwe vrind Sickbeard. Vorige week was ie ook al een dag 'te vroeg'. Maar mij hoor je niet klagen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

mphilipp schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:56:
Ik kreeg ook al een berichtje (NMA) van mijn trouwe vrind Sickbeard. Vorige week was ie ook al een dag 'te vroeg'. Maar mij hoor je niet klagen! ;)
Inderdaad oOo

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ook nog eens een iets langere aflevering dan normaal 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Character development is wel op een laagpitje gekomen vinden jullie niet? De vaart zit er lekker in en het is zeker spannend maar omdat het nu zo snel gaat is er nog maar weinig aandacht voor meer diepte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
1 woord: frack.

Iemand die weet wat het eind nummer is?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:11:
Character development is wel op een laagpitje gekomen vinden jullie niet? De vaart zit er lekker in en het is zeker spannend maar omdat het nu zo snel gaat is er nog maar weinig aandacht voor meer diepte.
Ik ben anders enorm blij dat we geen jankende Carrie meer hebben en de irritante familie van Brody. De laatste episodes zijn een stuk beter, het komt nog niet bij het eerste seizoen, maar het begint er op te lijken. Nu Brody er niet meer is hoop ik dan ook dat zijn familie er ook niet meer in komt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je zult hier vandaag nog even langskomen met het idee dat vannacht de aflevering pas wordt uitgezonden en dan dit lezen. Spoilertag is vandaag nog wel gewenst denk ik.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
Tourniquet schreef op zondag 15 december 2013 @ 12:31:
[...]

Je zult hier vandaag nog even langskomen met het idee dat vannacht de aflevering pas wordt uitgezonden en dan dit lezen. Spoilertag is vandaag nog wel gewenst denk ik.
Hoe zit het dan, is deze dan gelekt?
Ik denk 9 van de 10 dat de afleveringen gedownload word en deze dus beschikbaar is.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Modest71 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:41:
[...]

Ik denk 9 van de 10 dat de afleveringen gedownload word en deze dus beschikbaar is.
Gelekt ja. Normaal is de tv-uitzending in Amerika op zondagavond, dus is de nieuwste aflevering pas maandagochtend vroeg te downloaden. Je hebt dus kans dat er nu mensen in dit topic kijken die niet doorhebben dat de finale al 2 dagen eerder gelekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Dat Saul een spion was van de Mossad zag ik niet aankomen, en dat Brody's dochter zich laat ombouwen tot man ook niet.
</spoilers>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
T0ny schreef op zondag 15 december 2013 @ 21:41:
Dat Saul een spion was van de Mossad zag ik niet aankomen, en dat Brody's dochter zich laat ombouwen tot man ook niet.
</spoilers>
Idiots die de spoiler tags niet goed kunnen toepassen. :( . Dumbass!

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
</spoilers>
Mwoah met Saul wist je nooit echt aan welke kant hij nu echt stond. Het was een beetje een wezeltje maar logisch dat hoort ook bij zo een functie. Dat Brody's dochter zich heeft laten ombouwen tot man was gewoon een vervolg om zijn verleden achter zich te laten en een nieuw begin te maken.
Modest71 schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:41:
[...]

Deze was inderdaad gelekt. Op zich is het een nette seizoensafsluiting waar ik ook wel content mee ben. Ook had iets van de laatste 20 minuten best veel beknopter gemogen.

[ Voor 28% gewijzigd door Teckna op 15-12-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar; had Damien Lewis niet nog een paar seizoenen contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
</spoilers>
Net de aflevering toch nog even gezien. Waar baseer jij op dat Saul een spion is? Heb ik iets gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

50Miles schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:07:
[...]
Net de aflevering toch nog even gezien. Waar baseer jij op dat Saul een spion is? Heb ik iets gemist :?
Of was het toch een grap? Kweenie hoor, zou zomaar kunnen.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 10:15
Volgens mij kan de troll-meme weer van stal gehaald worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
mphilipp schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:19:
[...]

Of was het toch een grap? Kweenie hoor, zou zomaar kunnen.... :+
Dat vermoeden krijg ik nu ook... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

50Miles schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:28:
[...]
Dat vermoeden krijg ik nu ook... 8)7
Die omgebouwde dochter was een soort weggevertje. Dat Saul stiekem voor Mossad werkt, was wel duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was ook echt de season finale. Ik denk er komt er nog eentje maar dat was de originele uitzenddatum :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het dan wel mooi dat het gebeuren met Iran dan ineens zo aansluit met de werkelijkheid :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
[mbr]Graag spoilertags gebruiken totdat een aflevering op officiele kanalen uitgezonden is. Berichten ten aanzien van uitgelekte afleveringen of delen daarvan, graag voorzien van een spoilertag dus.[/[

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:31
Dat is nu toch niet meer nodig? Hij is immers al geaired.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Is dit nu het einde van homeland of krijgen we nog een seizoen?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
@Argo,

Zo gebeurd het dus dat dingen uitlekken, tags niet juist gebruiken/afsluiten. Jouw Modbreak wordt ook niet correct afgesloten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Bedankt mensen die input geven op het Frans in de vorige aflevering. Misschien toch eens wat nalezen over de geschiedenis van het land.
Teckna schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:52:
Je moet gewoon niet teveel nadenken over hoe realistisch iets wel of niet is en genieten van de artistic license die schrijvers en zo nemen. Ik heb wel apartere dingen gezien op televisie, vooral als het op techniek aankomt. Bijvoorbeeld met de zogenaamde 'zoom and enhance' op camerabeelden/fotos :P
Nou, het mooie is dat er in Homeland echt heel weinig van dat soort onzin aanwezig is. Of de verhaallijn an sich geloofwaardig is, dat is een tweede, maar verder doen ze echt hun moeite om het heel realistisch te maken, inclusief gigantische anti-Amerikaanse murals die ze maken op locatie voor de opnames. Ik vind dat dat enorm bijdraagt :)

Ik vond het een goede finale en vond het einde ook niet te lang. Benieuwd naar het vierde seizoen en wie en wat daarin gaan zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
Het einde mag dan behoorlijk open zijn, het lijkt me lastig om een heel nieuw seizoen te maken met wat er nu van over is... Tot nu toe wat het een mooi samenhangend verhaal, ik hoop niet dat we straks 12 ep's naar Carrie met dr kind zitten te kijken...

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Vast wel Arno. En dan komt Brody's vrouw erachter en dan komt Dana er nog bij en dan wil Dana het kind opvoeden en dan komt de CIA erachter, en dan blijkt dat de Iranezen geheime boodschappen in het DNA van Brody hebben gestopt, en dan wordt de CIA gehackt doordat er met een microscoop op het DNA wordt ingezoomd en daar een code injection-ding in zit, etc. etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Kan mij niet voorstellen dat Brody dood is en niet terug komt in seizoen 4. Hij is immers een kakkerlak wat de 'dokter' zei in Caracas en er is ook geen ster voor hem... We wachten af. Wanneer begint seizoen 4? Is dat al bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hij is echt wel dood hoor nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bedankt voor de spoilers? :(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Dan moet je dit topic maar niet bekijken, de aflevering is namelijk afgelopen nacht officieel uitgezonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Twylight schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:42:
[...]

Dan moet je dit topic maar niet bekijken, de aflevering is namelijk afgelopen nacht officieel uitgezonden
:')

Sommige mensen hebben een leven en kijken op een ander moment?

Volgens mij wordt er iets gezegd over spoiler tags maar goed zal wel aan mij liggen. De spoiler tag bestaat niet voor niets op dit forum? Geloof dat een moderator ook nog iets over gezegd heeft, maar is blijkbaar zinloos

[ Voor 24% gewijzigd door Slasher op 16-12-2013 20:51 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Slasher schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:47:
[...]

Volgens mij wordt er iets gezegd over spoiler tags maar goed zal wel aan mij liggen. De spoiler tag bestaat niet voor niets op dit forum? Geloof dat een moderator ook nog iets over gezegd heeft, maar is blijkbaar zinloos
Het is gebruikelijk hier op Tweakers in alle topics over Amerikaanse TV-series dat er geen spoiler tags meer gebruikt worden zodra de aflevering in de US is uitgezonden. Anders zou elke post wel in een spoiler tag kunnen aangezien er altijd wel iemand is die nog niet helemaal bij de laatste aflevering is.

Het lijkt mij dat dit ook in de post van de moderator stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

Al tijden is in dit soort topicreeksen de regel:
Spoilertags gebruiken totdat een aflevering op officiele kanalen uitgezonden is.

Al sinds het begin wordt Homeland op zondagavond uitgezonden dus op maandag geen spoilertags meer nodig.

Zaterdag plaatste iemand hier al een post over de finale (episode was 2 dagen eerder gelekt), die had dus wél in een spoiler gemoeten.

[ Voor 9% gewijzigd door Tourniquet op 16-12-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Serieus Slasher? Hoe lang zit je al op GoT dat je dit nog niet weet :/

Ik lees dat Seizoen4 is aangekondigd, maar ... wat denken jullie daarvan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
[...]

Mee eens, maar die mod kon de modbreak-tags niet eens goed toepassen _/-\o_ .
MrVegeta schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:03:

Ik denk dat die er gewoon komt. Tevens heb ik mijn twijfels over brody's dood. Hoewel ik denk dat zonder brody het verhaal ook goed door kan gaan. Vind eerlijk gezegd het vervolg van de verhaallijn van Saul veel interessanter.

[ Voor 33% gewijzigd door 50Miles op 16-12-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hopelijk zitten er in seizoen 4 1000% meer toffe Quinn missies in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

MrVegeta schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:03:

Ik denk dat er niet veel over te zeggen is totdat we het zien. Ik duik er helemaal open in straks. Ben heel benieuwd. Als Brody dood is dan lijkt me wel duidelijk dat alles kan gebeuren in zo'n serie als deze.

De combinatie Carrie in het buitenland + contact met hoofdkwartier vind ik trouwens ook een goeie, houdt de serie lekker dynamisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Twylight schreef op maandag 16 december 2013 @ 21:11:
Hopelijk zitten er in seizoen 4 1000% meer toffe Quinn missies in :P
Mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja, ze zouden een harnas kunnen bouwen, Brody met wat spul kunnen volspuiten waardoor het lijkt dat die dood is, maar wat voor nu heeft dat? Wat zou die nu nog kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Wat mij niet realistisch lijkt is dat een CIA agent de allerhoogste veiligheids-officier van het land vermoord, dat Iran deze CIA agent publiekelijk executeert (binnen 24 uur), en dat vier maanden later de sancties tegen hun practisch worden opgeheven.
Ik weet het niet hoor maar mijn beperkte kennis van Midden-Oosten politiek zegt me dat het niet helemaal zo werkt, of Javadi is echt heel erg goed (ok, het is maar TV maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
T0ny schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:32:
Wat mij niet realistisch lijkt is dat een CIA agent de allerhoogste veiligheids-officier van het land vermoord, dat Iran deze CIA agent publiekelijk executeert (binnen 24 uur), en dat vier maanden later de sancties tegen hun practisch worden opgeheven.
Ik weet het niet hoor maar mijn beperkte kennis van Midden-Oosten politiek zegt me dat het niet helemaal zo werkt, of Javadi is echt heel erg goed (ok, het is maar TV maar toch).
Mja die sancties was gewoon een mooie manier om in te spelen op de huidige ontwikkelingen in het midden oosten :P dat is namelijk echt gebeurd

http://edition.cnn.com/20...n-nuclear-deal/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Ben heel benieuwd waar ze seizoen 4 over zullen laten gaan. Maar als Brody op de een of andere manier nog leeft stop ik met kijken. Dan verdwijnt alle geloofwaardigheid.

[ Voor 245% gewijzigd door Tiestor op 16-12-2013 23:17 ]

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

IAEA geruild tegen sanctie-lift. Zo heel enorm raar is dat ook alweer niet. IAEA != VS hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:43

Fisico

by Fabian

Eindelijk hebben ze gedaan wat al aan het einde van seizoen 1 moest gebeuren meneer Brody dood laten gaan. Hopelijk pakken ze nu ook door en zien we Carrie ook niet meer. Elke keer een of twee seizoenen met dezelfde hoofdpersonen leek mij namelijk een gaaf concept. Dan kom je als serie in mijn ogen ook weg met de zeer beperkte karakterontwikkeling, Carrie komt niet heel veel verder dan jantje lacht / jantje huilt.

Dat Carrie vooraan kan staan bij het ophangen en op een hek kan klimmen en vervolgens kan schreeuwen en ook nog eens veilig weg kan lopen, ja dat was weer een nieuw dieptepunt in de serie. Zo'n groot dieptepunt dat het hele ophangen mij niet meer kon boeien. Zowel Dexter als Homeland halen het toch niet bij de absolute top in serieland. Seizoen 4 ga ik we kijken als er lyrische verhalen op internet komen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Want? Iedereen die daar stond zou Carrie moeten herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Carrie naar Istanbul, ik had mijn geld gezet op het achterhalen van de werkelijke aanslag plegers op de CIA van eind seizoen 2, als thema in seizoen 4. Nu kan dat natuurlijk nog steeds, maar dan zal Carrie mogelijk niet naar Istanbul vertrekken.
Om de sleur uit de serie te houden denk ik dat het een goede beslissing is geweest Brody er uit te schrijven, ik zie het niet gebeuren dat hij nu als een dubbel-dubbel-dubbel-[...]-spion nog weer tot leven komt in diest van Iran.
Al met al ben ik heel tevreden over seizoen 3, ik was elke week weer benieuwd wat er zou gaan gebeuren, meer dan gedurende seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
MrVegeta schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:40:
Want? Iedereen die daar stond zou Carrie moeten herkennen?
Iedereen kent de naam Brody; dat wordt wel duidelijk in de aflevering 'Big man in Tehran'. Als je dan bij zijn publiekelijke executie als een debiel z'n naam gaat schreeuwen vind ik het ook wel opvallend dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt. Was voor mij een zeer duidelijk WTF momentje in de aflevering.

De aflevering zou een prima einde van de hele serie zijn geweest, ik ben ook zeer benieuwd welke kant ze op gaan in het volgende seizoen. Carrie 'in the field' heb ik nu wel gezien; dus ik hoop dat ze meer in de positie komt die Saul had maar dan op iets kleinere schaal. Daarnaast zal ze wel alles op alles zetten om de naam van Brody te zuiveren bij het grote publiek in de VS, en daar zal dan wel weer een of ander major complot achter zitten.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
vond die executie ook maar zeer matig uitgevoerd, had voor mijn gevoel ook wel wat een aflevering mogen duren van oppakken van Brody tot executie.
Dit seizoen vond ik behoorlijk goed maar het mag van mij ook wel eindigen nu. Zie niet in dat een volgend seizoen interessant gaat worden, zal wel meer een herhaling van zetten gaan worden of een nog ongeloofwaardiger verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Fisico schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:23:
Elke keer een of twee seizoenen met dezelfde hoofdpersonen leek mij namelijk een gaaf concept. Dan kom je als serie in mijn ogen ook weg met de zeer beperkte karakterontwikkeling
Dan moet je de serie Strike Back eens kijken.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Er zaten wat spannende en goede afleveringen tussen, maar al met al toch een beetje matig seizoen vergeleken met het niveau wat het eerst was. Homeland was in het eerste en tweede seizoen erg goed doordacht, een serie van goede strategische zetten en onverwachte wendingen. Elke scene had wel een reden. Vaak puzzelstukjes die gaandeweg op hun plek vallen met onzekerheid of iemand goed of slecht was. Dit seizoen was wat matig. Het plan van Saul was wat recht toe recht aan. De zaken eromheen kwamen wel terug en hadden ook wel nut voor het verhaal, maar kwam wat zwak over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Het zal mij ook verbazen hoe ze verder gaan. Brody lijkt nu wel echt dood. Het enige wat me dwars zit is dat hij vorig jaar dus en deal voor 5 jaar homeland heeft getekend.

http://www.digitalspy.co....e-year-homeland-deal.html

En kwam er laast achter Carrie is ook 1 van de producers van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

T0ny schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:32:
Brody was geen CIA agent volgens het publiek, hij had volgens hen de CIA zelf gebombardeerd. Dat Iran staatsvijanden na een showproces executeert is niet heel vreemd, dat gebeurd wel vaker dat soort landen.
Senaxx schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:02:
Het zal mij ook verbazen hoe ze verder gaan. Brody lijkt nu wel echt dood. Het enige wat me dwars zit is dat hij vorig jaar dus en deal voor 5 jaar homeland heeft getekend.

Ze zouden in theorie nog een soort haak in de strop hebben kunnen doen en dat Brody dood speelt. Maar het is niet echt in het belang van Javadi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

XyritZz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:46:
[...]

Iedereen kent de naam Brody; dat wordt wel duidelijk in de aflevering 'Big man in Tehran'. Als je dan bij zijn publiekelijke executie als een debiel z'n naam gaat schreeuwen vind ik het ook wel opvallend dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt. Was voor mij een zeer duidelijk WTF momentje in de aflevering.

De aflevering zou een prima einde van de hele serie zijn geweest, ik ben ook zeer benieuwd welke kant ze op gaan in het volgende seizoen. Carrie 'in the field' heb ik nu wel gezien; dus ik hoop dat ze meer in de positie komt die Saul had maar dan op iets kleinere schaal. Daarnaast zal ze wel alles op alles zetten om de naam van Brody te zuiveren bij het grote publiek in de VS, en daar zal dan wel weer een of ander major complot achter zitten.
Mwah, mensen zouden kunnen denken dat ze heel kwaad is ofzo. Ik vind het meer opvallend dat ze überhaupt zo kon rondlopen door Iran. Dan word je toch altijd wel een beetje nagekeken? Voor m'n gevoel was dat aspect in de film Zero Dark Thirty bijvoorbeeld beter uitgewerkt.

Ik vind het emotionele aspect van Carrie trouwens wel nog steeds interessant. In de eerdere seizoenen was dat voor m'n gevoel heel goed gebalanceerd uitgewerkt en voegde het nogal wat toe aan de verhaallijn qua karakterontwikkeling. Hoop dat dat weer op een goede manier wordt toegevoegd, want in de 1e 2 seizoenen was dat wel echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:14

"Homeland co-star David Harewood - who plays CIA counter-terrorism director David Estes - has apparently signed a similar five-year deal."

En volgens mij missen we deze meneer ook al een tijdje ;)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Mwoah, in datzelfde artikel staat ook dat de acteur die David Estes speelde, waarschijnlijk een gelijkaardige verlenging had getekend. En van David kunnen we toch wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat hij dood is ;)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dat Claire Danes één van de producers is komt hoofdzakelijk voort uit regels voor royalty-uitbetalingen. Hierdoor profiteert ze ook van royalties, anders had ze alleen salaris gekregen. Vrij gebruikelijk dat hoofdacteurs bij grote series ook als producer op de lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
De Iraniers hebben tot twee keer toe Brody en anderen met zware voertuigen in het donker kunnen benaderen (duwen ze die trucks?!) om vervolgens de lichten aan te zetten en ze te verrassen... Erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
RemcoDelft schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:18:
De Iraniers hebben tot twee keer toe Brody en anderen met zware voertuigen in het donker kunnen benaderen (duwen ze die trucks?!) om vervolgens de lichten aan te zetten en ze te verrassen... Erg slecht.
viel mee toch? Ze hoorden de heli's en liepen gewoon naar buiten waar ze iets anders aantroffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

De enige twee rollen waarin Brody imo nog geloofwaardig terug kan komen, is in flashbacks naar de afgelopen drie seizoenen, of als hallucinatie van Carrie. Maar ik laat me graag verrassen volgend najaar.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Prequel-gebeuren ook. Ik laat me ook verrassen maar ik speculeer ook graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Over de tijd voordat Brody dit seizoen in beeld kwam, weten we vrijwel niets. Behalve wat verhalen. gok op flashbacks aankomend seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Of, " 7 years earlier".

We gaan kijken hoe Brody door Abu Nazir gevangen werdt genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door HammerNL op 17-12-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beste scene: Saul die zijn pakje met croissants opent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vond het ook meer een serie finale dan seizoen finale. Ook geen cliffhanger, wat wel fijn is, hoef je ook niet ongeduldig te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tennisbal schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 18:16:
[...]
viel mee toch? Ze hoorden de heli's en liepen gewoon naar buiten waar ze iets anders aantroffen?
De gemiddelde legertruck/4x4 pickup hardly qualify as stealthy. Tel daarbij op dat ze ergens in the middle of fucking nowhere zetten. Je hoort dan de krekels nog voorbij lopen. Inderdaad erg ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

De man heeft gelijk én beschikt over een set stevige ballen. Veel producers hadden de verleiding niet kunnen weerstaan om nog 32 seizoenen meer van hetzelfde van te maken (check 24). De kijkers die nu roepen dat ze nooit meer zullen kijken zijn van die mensen die graag naar 32 seizoenen GTST achtige dingen kijken. Meer van hetzelfde, maar eigenlijk niets dus.
Ik mag het wel, zo'n bold move. Kijken waar ze mee komen in S4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik had eerlijk gezegd na seizoen 1 al mijn twijfels bij hoe lang ze die brody verhaallijn wouden uitrekken. Het zal nu wel gewoon een algemene CIA serie worden, prima. Ik blijf sowieso kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:10
Ik ben ook wel benieuwd wat er nog komen gaat.
Tot nu toe draaide vrijwel alles om Brody, maar daar zal verandering in moeten komen.
Aan de ene kant jammer, aan de andere kant onvermijdelijk. Als hij na alles ook dit nog zou overleven dan zou de geloofwaardigheid er ook wel af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die acteur die Brody speelt is trouwens wel een topper. Denk gelijk eraan om BoB uit de kast te halen en die te gaan kijken :).

Het verhaal is best lastig als ze bestaande acteurs willen behouden dan komt het vaak een beetje te onrealistisch over. Een refresh van een cast vind ik zelf goed ondanks dat je sommige acteurs wel goed vindt en die dan opeens weggemaakt worden maar dat maakt een serie veel onvoorspelbaarder :). Kijk maar naar Strike Back of Boardwalk Empire. Saul is weg en moet weg blijven, Brody is ook weg dus moet weg blijven en zijn familie en die verhaallijn eigenlijk ook wel en Carrie is onzeker of die weg is maar kan eventueel nog terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Brody eruit vind ik ook prima, mits ze het hoge niveau (wat ik bij dit seizoen toch wat mistte) weten te houden.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:55:
Saul is weg en moet weg blijven, Brody is ook weg dus moet weg blijven en zijn familie en die verhaallijn eigenlijk ook wel en Carrie is onzeker of die weg is maar kan eventueel nog terug komen.
Brody wel, Carrie blijven we zeker wel terugzien en Saul hoogst waarschijnlijk ook (ingehuurd door de CIA).
Ik denk dat Carrie Peter Quinn mee wil nemen naar Istanboel; kan hij een beetje Bourne uithangen daar.. ;)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Tiestor
Ik zat echt al sinds aflevering 1 van seizoen 4 te wachten op het moment dat Dar Adal (F. Murray Abraham) behind Saul's back zou gaan, en in de laatste aflevering gebeurde het dan toch..

Ik verwachte en hoopte al dat Saul terug zou komen in seizoen 4, op de een of andere manier vind ik zijn rol erg tof. Nu lijkt Alex Gansa dit te bevestigen in een nieuw interview. Ook lijkt MrSleeves aardig gelijkt te hebben ;)

"Be brave, don't shave"

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste