Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MrSleeves schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:28:
[...]

Clearblues zijn één van de beste testen en kunnen al na 1-2 weken na de bevruchting positief testen.. Dan ben je volgens de regels al 3-4 weken zwanger (je krijgt er 2 gratis)..

Maargoed, zoveel testen in die la!? Ik zou bijna denken dat het niet om zwangerschap gaat, maar of er nog lithium in haar systeem zit.. wellicht dat die testen daar gevoelig voor zijn.

Ja dus: http://www.askdocweb.com/falsepositives184.html
Scherp :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Waar zou dat lithium dan vandaan moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
RemcoDelft schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:23:
Waar zou dat lithium dan vandaan moeten komen?
Haar medicijnen die ze in die inrichting kreeg.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Heeft ze die niet eerder door de plee gespoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Evil Cowman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:35:
Heeft ze die niet eerder door de plee gespoeld?
Klopt, maar ze zouden nog in haar systeem kunnen zitten.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Volgens mij is lithium typisch zo'n medicijn waarbij een spiegel opgebouwd wordt..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:17

The Legend

*Plop*

Tomino schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:17:
[...]

Direct gejat van Reddit:

[...]
Thx!

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
MrSleeves schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:48:
Volgens mij is lithium typisch zo'n medicijn waarbij een spiegel opgebouwd wordt..
Lithium heeft een half-life van minder dan een dag. Dus als je stopt is het binnen een paar dagen uit je systeem.
Het langzaam opbouwen en afbouwen doen ze omdat je dan veel minder last hebt van bijwerkingen.

Maar clearblue doet verder niks met lithium. Het reageert op hCG hormoon. En er is inderdaad heel wat verbeterd sinds ik sexuele voorlichting heb gehad blijkbaar. Want hij is al bruikbaar een paar dagen voordat je ongesteld zou moeten worden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Ik vind het tot nu toe geen sterk seizoen, zijn al een paar afleveringen verder maar zit nog niet echt een verhaal in.

Dat geintje met Javadi was leuk maar verder weinig interessant qua verhaallijn, wat de familie van Brody nog in de serie doet is me ook een raadsel.
Ik snap ook niet wat ze nou eigenlijk met javadi van plan zijn, Saul denkt zeker dat ie van de een op de andere dag voor hem gaat werken vanwege een of andere vage corruptiezaak in Iran?

Best leuk om zijn ex vrouw en kids af en toe ff te zien maar wat moet je daar mee?

Waar het om zou moeten gaan is de onschuld (voor zover die bestaan) van Brody, af en toe vergeet je bijna dat hij eigenlijk toch de hoofdpersoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
T0ny schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:55:
Ik vind het tot nu toe geen sterk seizoen, zijn al een paar afleveringen verder maar zit nog niet echt een verhaal in.

Dat geintje met Javadi was leuk maar verder weinig interessant qua verhaallijn, wat de familie van Brody nog in de serie doet is me ook een raadsel.
Ik snap ook niet wat ze nou eigenlijk met javadi van plan zijn, Saul denkt zeker dat ie van de een op de andere dag voor hem gaat werken vanwege een of andere vage corruptiezaak in Iran?

Best leuk om zijn ex vrouw en kids af en toe ff te zien maar wat moet je daar mee?

Waar het om zou moeten gaan is de onschuld (voor zover die bestaan) van Brody, af en toe vergeet je bijna dat hij eigenlijk toch de hoofdpersoon is.
Gezien de eerdere seizoenen zal later wel duidelijk worden waarom ze dingen nu vertellen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

RocketKoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:03:
[...]

Lithium heeft een half-life van minder dan een dag. Dus als je stopt is het binnen een paar dagen uit je systeem.
Het langzaam opbouwen en afbouwen doen ze omdat je dan veel minder last hebt van bijwerkingen.

Maar clearblue doet verder niks met lithium. Het reageert op hCG hormoon. En er is inderdaad heel wat verbeterd sinds ik sexuele voorlichting heb gehad blijkbaar. Want hij is al bruikbaar een paar dagen voordat je ongesteld zou moeten worden.
Ik houd toch vast aan mijn theorie :)
Halfwaardetijd is 12 to 48 uur en met een redelijke dosis zou het een zwangerschapstest kunnen beïnvloeden.

Carrie zou toch naar een abortuskliniek rennen als ze zwanger zou zijn? Waarom een la vol met tests? Hoeveel kan je er op een dag doen / hoe vaak plast ze op een dag, terwijl ze ook thuis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

MrSleeves schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:28:
[...]

Clearblues zijn één van de beste testen en kunnen al na 1-2 weken na de bevruchting positief testen.. Dan ben je volgens de regels al 3-4 weken zwanger (je krijgt er 2 gratis)..

Maargoed, zoveel testen in die la!? Ik zou bijna denken dat het niet om zwangerschap gaat, maar of er nog lithium in haar systeem zit.. wellicht dat die testen daar gevoelig voor zijn.

Ja dus: http://www.askdocweb.com/falsepositives184.html
En de prijs gaat naar MrSleeves voor het leggen van de link met lithium. _/-\o_

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Niet online
Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:19:
Laten we hopen dat Dana niet alleen weg van huis gaat maar ook weg van de serie :o
Ieder zijn mening :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Twylight schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:19:
Laten we hopen dat Dana niet alleen weg van huis gaat maar ook weg van de serie :o
Ik deel je mening, maar ik ben bang dat ze nog wel terug zal komen.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Alvanosa schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:39:
[...]

Ik deel je mening, maar ik ben bang dat ze nog wel terug zal komen.
Ik zou alleen afvragen: Hoe?
Ze wil niets weten van d'r vader en heeft haar moeders achternaam overgenomen. Ze ging weg met een vriendin om "nieuwe start" (?) Verhaallijn van Dana lijkt me afgelopen. Of natuurlijk, komt ze erachter dat die aanslag niet door haar vader is gedaan en komt erop terug? Lijkt mij niet, maar het kan.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Die hele ontwikkeling van Dana met haar psycho vriendje lijkt nu wel een beetje verspilde tijd. Ik had minstens een gijzelingsdrama verwacht, maar het enige dat we kregen is dat Dana gewoon weer naar huis is gegaan om vervolgens haar biezen te pakken. Bijzonder.

Ik heb bij iedere verhaallijn het gevoel dat er een enorme gave ontwikkeling gaat komen, en dat we nu continue worden geteased en worden uitgedaagd om ons te binden met de personages. Ik ben echter sceptisch of dat de deze eerste afleveringen goed kan maken (die ik niet erg bijzonder vond).

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wat dat betreft lijkt het een beetje op het laatste seizoen van Dexter.. een aantal verhaallijnen die nergens heen lijken te gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

T0ny schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:55:
...

Ik snap ook niet wat ze nou eigenlijk met javadi van plan zijn...
Javadi ontsnapt, loopt casa Brody in en herhaalt zijn kunstje. Dana wil wraak, pakt pa Brody ongebruikte riem en blaast Javadi en haarzelf op. Iedereen blij >:) en we kunnen weer verder met Homeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Heb flink gelachen om die epic prank van Saul met die nieuwe CIA director, geniaal :D

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Inderdaad erg leuk hoe Saul hem even te kakken zet. Verder vond ik het een prima aflevering deze week. Ik denk wel dat het verhaal van Javadi hiermee voor het grootste gedeelte 'klaar' is dit seizoen. Ik verwacht dat we komende week weer verder gaan met Brody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Poeh, ja aflevering was goed. Serie is altijd wel wat diep, maar waar het heen gaat? Viel me wel wat dingetjes op wat niet echt klopte, maar stoor ik me niet aan.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik had een enorm onbehaaglijk gevoel in het grootste deel van de aflevering, op zo'n dun ijs dat ze liepen... Tot de prank van de nieuwe CIA director, zalig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Kijken hoe dat verder gaat met die nieuwe CIA director. Klein beetje erger ik me soms wel aan dat er dat soort mensen bij lopen die zo obvious een verkeerde keuze maken. Want zelfs de meest conservatieve rechtse figuur zou nog snappen dat je die man als asset moet gebruiken en niet gevangen moet nemen/houden.

Bij dit soort verhaallijnen krijg ik een beetje het gevoel dat ze zich er makkelijk vanaf maken. Maargoed, de rest van de serie/afleveringen maakt dat wel weer goed. Er spelen nu heel veel dingen door elkaar, maar het blijft overzichtelijk. Ben benieuwd!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Dat heeft niets te maken met de juiste beslissing nemen maar alles met op korte termijn de beste cijfers/resultaten voor leggen wat het beste is voor mr. de directeur zijn persoonlijke carrière.

Dat je met de andere piste op langere termijn veel betere resultaten haalt doet er in veel gevallen de dag van vandaag niet meer toe. Gebeurd constant zo in het echte leven, helaas.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kamstra schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:55:
Heb flink gelachen om die epic prank van Saul met die nieuwe CIA director, geniaal :D
De deur op slot was al leuk maar toen Saul het raam blindeerde met een druk op de knop moest ik toch wel even lachen. Leuk stuk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

MrSleeves schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:15:
Wat dat betreft lijkt het een beetje op het laatste seizoen van Dexter.. een aantal verhaallijnen die nergens heen lijken te gaan..
Daar kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn. Bij Dexter werd het steeds vager en ongeloofwaardiger, zelfs in het universum dat de makers voor Dex hadden gecreëerd.
In Homeland plagen ze ons soms een beetje (teveel) met dingen waarvan je een bepaalde verwachting hebt. Ik denk dat ze misschien af en toe een beetje te krampachtig proberen niet voorspelbaar te zijn. Ik had bv verwacht dat die Iraanse mevrouw van de CIA (naam vergeten) in de vorige aflevering al Javadi zou vermoorden. Ze deden min of meer hun best om die verwachting erin te leggen. Ze overwoog het ook duidelijk.

Ondertussen wordt er een fundament gelegd voor een mooie seizoensfinale. Het verhaal vind ik tot nu toe best goed in elkaar zitten. Brody komt op enig moment wel weer terug in het spel, maar hij is niet dè hoofdpersoon. De serie draait al lang niet meer om hem, maar ook om de CIA mensen (Saul, Carrie en Quin). Het zijn verweven verhaallijnen. Ik mag dat wel. Niet dat voorspelbare dat de doorsnee Amerikaanse series zo kenmerkt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Hmmm, het verhaal kan nog weleens een staartje krijgen. Vooral nu dat het duidelijk is dat Brody niet verantwoordelijk is voor de laatste aanslag. Wat gaat Saul of Carrie doen? Gaat Carrie, Brody achterna met hulp van Saul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Dat wisten we toch al?
Alleen vraag ik me af wie Javadi nou bedoelde met 'de man die ons bij elkaar bracht'. Zij zei toen meteen dat het die advocaat was, maar ik vond het een beetje te breed. Het zou net zo goed Saul kunnen zijn. And on that bombshell...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

en hij zaaide twijfel omdat Saul het vroeg aan Javadi was Saul er dus niet van overtuigd dat Brody hieraan onschuldig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:12:
Ik vond het een toffe aflevering! Ben overigens wel erg benieuwd wanneer Brody weer in het stuk gaat voorkomen.
Ik vind het zo vreemd dat Brody nauwelijks meer in de serie voorkomt, terwijl hij toch eigenlijk (een van) de hoofdpersoon was? Heeft de acteur een conflict oid?
Ik durf er ook niet op te googlen ivm spoilers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
mphilipp schreef op woensdag 13 november 2013 @ 07:12:
Dat wisten we toch al?
Alleen vraag ik me af wie Javadi nou bedoelde met 'de man die ons bij elkaar bracht'. Zij zei toen meteen dat het die advocaat was, maar ik vond het een beetje te breed. Het zou net zo goed Saul kunnen zijn. And on that bombshell...
Dat Saul het zou kunnen zijn is een mogelijkheid op zich. Het is nadrukkelijk gezegd dat: Hij zeer teleurgesteld is dat HIJ niet de nieuwe directeur wordt, dat hij alles aan het opbouwen was om het naar zijn maatstaven te gaan leiden.. Interessante gedachte.. Misschien wilde hij de schuld dan ook in de schoenen van Broday schuiven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarath28
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-01-2022
(jarig!)
Dat zou dan wel een foutje in continuiteit zijn, want toen ze met zijn 2-en waren vroeg Saul toch echt of het Brody was. Als hij zelf de verantwoordelijk was zou hij dat natuurlijk nooit hoeven vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tleilaxu schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:18:
[...]

Ik vind het zo vreemd dat Brody nauwelijks meer in de serie voorkomt, terwijl hij toch eigenlijk (een van) de hoofdpersoon was? Heeft de acteur een conflict oid?
Ik durf er ook niet op te googlen ivm spoilers :D
Ik heb een interview met hem gelezen een hele tijd terug. Daarin gaf hij aan dat in de 1ste helft van het seizoen er geen echte rol voor hem was. Alles wat je nu ziet was dus zo gepland na einde seizoen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Jaaaa...
S03 blijkt toch wel te verrassen! Zalige aflevering terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Aflevering van vandaag was echt super goed! dat einde! Ben benieuwd naar het hoe en waarom erachter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Anthirian schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:37:
Ik verwacht dat we komende week weer verder gaan met Brody.
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen, maar ik doe het toch even :+. Wel weer op een verrassende manier, dat wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 18-11-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Inderdaad goede aflevering.
Carrie toch zwanger en niet van medicaties. Ik dacht even dat ze haar in haar buik raakte om dat een verhaallijn te krijgen dat ze zwanger is geraakt (van wie dan ook). En Brody dus vooralsnog nog niet 'gevlogen'.

Ik kon het even niet volgen, maar wat gaat Saul doen voor een week? Was nou zijn vrouw in een relatie met die gast, dat de muis om ging wisselen? Verhaallijn(en) van Homeland word voor mij wel wat lastiger om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Modest71 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:24:
Inderdaad goede aflevering.
Carrie toch zwanger en niet van medicaties. Ik dacht even dat ze haar in haar buik raakte om dat een verhaallijn te krijgen dat ze zwanger is geraakt (van wie dan ook). En Brody dus vooralsnog nog niet 'gevlogen'.

Ik kon het even niet volgen, maar wat gaat Saul doen voor een week? Was nou zijn vrouw in een relatie met die gast, dat de muis om ging wisselen? Verhaallijn(en) van Homeland word voor mij wel wat lastiger om te volgen.
nou je hebt gezien waar Saul is op het einde :) of je hebt het grootste van die hele aflevering gemist! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Haha.

Maar wat moet Saul voor een hele week met Brody? Hij kan m in principe gewoon ophalen, meenemen of whatever. Al is een paar dagen nog redelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Tk55 op 18-11-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Evil Cowman schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:44:
[...]

nou je hebt gezien waar Saul is op het einde :) of je hebt het grootste van die hele aflevering gemist! :P
Dat was toch vanaf de ochtend, ik bedoel voor de volgende dag? Ja oké, .. in de ochtend at hij nog met zijn vrouw en had nog "anderhalf uur" met haar, maar toch. Hij zei duidelijk "tomorrow" tegen zijn vrouw.

[ Voor 5% gewijzigd door XRayXI op 18-11-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Modest71 schreef op maandag 18 november 2013 @ 17:24:
Was nou zijn vrouw in een relatie met die gast, dat de muis om ging wisselen? Verhaallijn(en) van Homeland word voor mij wel wat lastiger om te volgen.
Het wippie van Saul's vrouw verwisselde de muis voor eentje met een ingebouwd afluister apparaatje.
Kan er dus zeker van zijn dat die gast een spion is oid, hij kwam wel erg onzeker/amateuristisch over dus kan zijn dat hij gedwongen word door iemand om dit te doen?

Niet vergeten dat Saul de hoogste baas van de CIA is en ook een beetje een ongeleid projectiel, wat zijn plannen zijn is me soms ook niet duidelijk.
Misschien blijkt hij wel het mastermind achter alles.

Teaser van volgende week (officiele Showtime kanaal)L
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jYR3Q4QutCE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ik wil dat niet zien. Alleen al het eerste frame van YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Eindelijk weer eens een aflevering waar ik niet na een kwartier op mijn telefoon zat te spelen.
Ik ben nu wel benieuwd wat Saul met Brody gaat doet.

En een aflevering zonder die zeurdochter was ook een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:10
`ff 10 miljoen dollar dokken terwijl je weet dat hij het niet gedaan heeft... burning money...

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Modest71 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:52:
Ik wil dat niet zien. Alleen al het eerste frame van YT.
volkomen mee eens, spoilertags of niet plaatsen svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 16:09
Was weer een goede aflevering!

Een aantal (overduidelijke) vragen, wie durft te speculeren? :)
1. Wat is de toegevoegde waarde dat Carrie zwanger is, wellicht kind van Brody, dan nog? Ze gaf aan dat het 'for a lot of people a great deal is' of iets dergelijks.

2. Carrie begint weer scherp te worden zonder medicatie. Saul voor de tweede keer bij een belangrijk punt niet aanwezig. Wat zit er achter Saul? Ex-middle east, veel bekenden daar, bij belangrijke punten afwezig, heeft veel macht binnen CIA en weet meer van Brody dan blijkt.

3. De 'vriend' van Mira heeft een tracking device geplaatst in de muis van Mira. Wie haalt hier voordeel uit? Saul praat waarschijnlijk niet over zaken thuis dus Bennet waarschijnlijk niet (?)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:09
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:45:
Was weer een goede aflevering!

Een aantal (overduidelijke) vragen, wie durft te speculeren? :)
1. Wat is de toegevoegde waarde dat Carrie zwanger is, wellicht kind van Brody, dan nog? Ze gaf aan dat het 'for a lot of people a great deal is' of iets dergelijks.

2. Carrie begint weer scherp te worden zonder medicatie. Saul voor de tweede keer bij een belangrijk punt niet aanwezig. Wat zit er achter Saul? Ex-middle east, veel bekenden daar, bij belangrijke punten afwezig, heeft veel macht binnen CIA en weet meer van Brody dan blijkt.

3. De 'vriend' van Mira heeft een tracking device geplaatst in de muis van Mira. Wie haalt hier voordeel uit? Saul praat waarschijnlijk niet over zaken thuis dus Bennet waarschijnlijk niet (?)
1. Volgens mij was het de one-night-stand kerel, van toen ze een dag uit de mental institution was, en een plek om te slapen nodig had. Dus niet van Brody.

2. Wellicht blijkt Saul wel Javadi van Iran te zijn... :)

3. Was volgens mij geen tracking device, maar een microfoon. Je zag dat die kerel in de auto haar radio kon horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Epic episode!! Brody is echt helemaal gebroken! Ben zo benieuwd waar dit heen gaat.
Phyc schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:20:
[...]

Hier dacht ik aan het einde van de aflevering ook aan! Echt van wtf?! :o

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
[...]

1. Volgens mij was het de one-night-stand kerel, van toen ze een dag uit de mental institution was, en een plek om te slapen nodig had. Dus niet van Brody.

3. Was volgens mij geen tracking device, maar een microfoon. Je zag dat die kerel in de auto haar radio kon horen.
Het zou een beetje zinloos zijn om die one-night-stand er nog bij te slepen, voor het verhaal is het veel logischer dat Brody de vader is. Dat verklaart namelijk dat Carrie's ontzettend haar best doet om achter de werkelijke dader te komen.

Ik vind het in ieder geval weer flink interessant geworden, na een aantal episodes waarvan ik dacht 'is dit nog wel de moeite waard?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
T0ny schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:23:
Het wippie van Saul's vrouw verwisselde de muis voor eentje met een ingebouwd afluister apparaatje.
Kan er dus zeker van zijn dat die gast een spion is oid, hij kwam wel erg onzeker/amateuristisch over dus kan zijn dat hij gedwongen word door iemand om dit te doen?
...
Hij was inderdaad zo gespannen dat de meest logische verklaring is dat hij het doet als jaloerse ex. Ze houden deze zijsprong in het verhaal nog een beetje open om het spannend te houden. Of ik heb het mis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:38
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:45:
Daar ben ik het niet mee eens. Carrie belt Saul regelmatig op en vaak is hij dan thuis. Mira zei het ook nog tegen Saul: je tone of voice verandert als je Carrie aan de lijn hebt. Bovendien kwam Carrie ook bij Saul thuis toen duidelijk werd dat haar opname een vooropgezet plan was. Het afluisteren van Saul gaat dus weldegelijk relevante informatie opleveren. Vraag is alleen wat de lover van Mira ermee gaat doen. Wat is zijn motief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

[...]

Lijkt me niet, Carrie wilde graag dat degene die de auto van Brody verplaatste kon getuigen. Zodat de vader van haar kind weer een vrij man kan zijn. Die muis was idd een microfoon. Vraag me ook af wat er met die Iraanse (?) medewerkster gaat gebeuren. Wel een beetje raar dat Saul Brody helemaal ging ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Het is toch niet zeker dat Brody opgehaald wordt? Het kan zijn dat Saul andere plannen met hem heeft..

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik had vorig seizoen juist het idee dat Saul achter die hele aanslag kon zitten. Begin dit seizoen had ik dat gevoel helemaal niet meer. Maar hopla een twist en heb het gevoel weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Hoe zit het met de populariteit van de serie? Ik had er maar laat van gehoord en d'r zijn maar weinigen dat over Homeland spreken. Vind ik best jammer en het kan maar zo gecanceld worden. Eigenlijk net als wat er met "Vikings" het geval is (kan niet wachten op S2 in 2014).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 19:35

tijmeng

Panasonic 7J

Modest71 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:24:
Hoe zit het met de populariteit van de serie? Ik had er maar laat van gehoord en d'r zijn maar weinigen dat over Homeland spreken. Vind ik best jammer en het kan maar zo gecanceld worden. Eigenlijk net als wat er met "Vikings" het geval is (kan niet wachten op S2 in 2014).
Denk dat dat wel mee zou vallen met alle awards die ze krijgen + in mijn omgeving kijken veel mensen het (vooral wat oudere mensen -> mn ouders etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
tijmeng schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:29:
[...]

Denk dat dat wel mee zou vallen met alle awards die ze krijgen + in mijn omgeving kijken veel mensen het (vooral wat oudere mensen -> mn ouders etc)
Je ouders, leuk! Welk leeftijdsgroep is dat?
Lijkt mij een goed gespreksonderwerp met ze i.v.m. wat er eigenlijk nu in de wereld gebeurd, (NSA/911?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

De montage van de afgelopen aflevering deed me best wel denken aan 24 trouwens, heb ik in voorgaande afleveringen veel minder gehad, maar nu had het een beetje een 24-feel...

Vind trouwens dat Carrie een beetje uit d'r rol sprong nu, ze dreigde echt de operatie in gevaar te brengen en da's niets voor haar eigenlijk; normaal zat er altijd een idee achter wat ze deed en deze keer niet. Zwangerschapshormonen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Sorcerer8472 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:46:

Vind trouwens dat Carrie een beetje uit d'r rol sprong nu, ze dreigde echt de operatie in gevaar te brengen en da's niets voor haar eigenlijk; normaal zat er altijd een idee achter wat ze deed en deze keer niet. Zwangerschapshormonen? :P
Het lijkt, of misschien is het wel zo dat Carrie de "bomber" in leven wilde houden vanwege Brody's onschuld/bewijzen. CIA, blijkbaar wil dat niet echt laten gebeuren of doet er niet toe. De serie is zó onvoorspelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ja, ik snap dat ze dat wilde, maar normaalgesproken stelde ze de operatie toch echt voorop en zat er altijd een slim iets achter, ondanks dat ze altijd heel onstabiel etc. leek of misschien ook wel was.
Dus ik vond dit een beetje out of character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Modest71 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:24:
Een maatje van me die eigenlijk meestal goed op de hoogte is, meende dat Homeland na Breaking Bad 1 van de populairste series is. Voornamelijk in Amerika. (lekker betrouwbare bron, I know)

Ik vind het inmiddels weer geniaal. Had een beetje moeite met in het Homeland gevoel te komen dit seizoen, maar de laatste aflevering was gewoon ijzersterk (behalve dat Carrie me een beetje irriteerde, maarja, dat doen zwangere vrouwen)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Sorcerer8472 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:54:
Ja, ik snap dat ze dat wilde, maar normaalgesproken stelde ze de operatie toch echt voorop en zat er altijd een slim iets achter, ondanks dat ze altijd heel onstabiel etc. leek of misschien ook wel was.
Dus ik vond dit een beetje out of character.
Dat is zeker waar. Vond het ook vreemd dat ze niet gewaarschuwd werd met "Carrie I am going to shoot you in 2 seconds" of wat dan ook. Quin nam de tijd om het wapen over te nemen, noem maar op. Maar de serie is wel van pure klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dat vond ik idd ook. Iemand die dit soort dingen doet en gewoon niet luistert kan je niet hebben bij dit soort spionage operaties. Die zou ik gelijk op non-actief stellen of achter een bureau zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
macciez schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:57:
[...]

Een maatje van me die eigenlijk meestal goed op de hoogte is, meende dat Homeland na Breaking Bad 1 van de populairste series is. Voornamelijk in Amerika. (lekker betrouwbare bron, I know)

Ik vind het inmiddels weer geniaal. Had een beetje moeite met in het Homeland gevoel te komen dit seizoen, maar de laatste aflevering was gewoon ijzersterk (behalve dat Carrie me een beetje irriteerde, maarja, dat doen zwangere vrouwen)
Seizoen 4 is al bevestigd. Met de populariteit zit het wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Modest71 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:57:
[...]

Dat is zeker waar. Vond het ook vreemd dat ze niet gewaarschuwd werd met "Carrie I am going to shoot you in 2 seconds" of wat dan ook. Quin nam de tijd om het wapen over te nemen, noem maar op. Maar de serie is wel van pure klasse.
Hij waarschuwde wel, maar telde niet af. Lijkt me ook slim omdat ze anders wist wanneer ze weg zou moeten springen (ff doorgeredeneerd)...
Mr_gadget schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:07:
Dat vond ik idd ook. Iemand die dit soort dingen doet en gewoon niet luistert kan je niet hebben bij dit soort spionage operaties. Die zou ik gelijk op non-actief stellen of achter een bureau zetten.
Bij eerdere dingen bleek er altijd een doordacht iets achter te zitten. Ze is gewoon wel heel slim en ze denkt lekker out of the box. Mooi dat Quinn dat ook leek te zien en aan te voelen de laatste tijd. Alleen deze keer...? Tja, we zien het volgende week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Potjandikkie, wat een geweldige aflevering zeg. Wat is Brody een goede acteur. Nu heb ik echt zoiets van: Zal ik laatste 3 EP's van dit seizoen wachten met kijken en in één keer zien, of toch elke week. Ik kijk wel uit naar het volgende aflevering, gezien de spoiler na deze aflevering.

"Vriendje" van Mira, was een leuke insteek naar de Senator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:43

Fisico

by Fabian

Ha daar was Dana weer, zo'n typische TV-puber rechtstreeks uit de Sopranos, Mad Men of Banshee of... nouja keuze zat. Pruillip vooruit en jammeren en zeuren.

Dit seizoen sleept zich tot op heden echt voort voor mij, er lijkt geen tempo in de serie te komen en de ontwikkeling van de personen lijkt ook stil te staan. Wel stoer dat een van de hoofdpersonen een half seizoen buiten beeld kan zijn. Hopelijk nog een mooie twist, maar S4 hoef ik niet meer te zien.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:33
Misschien dat ik het gemist heb, maar volgens mij heeft dat microfoontje toch maar heel kort z'n werk gedaan - heeft die microfoon daadwerkelijk doorgegeven dat Saul naar Caracas was? Of zit het lek ergens anders en *denken* ze alleen maar dat het via die microfoon uitgelekt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
Fisico schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:46:
Ha daar was Dana weer, zo'n typische TV-puber rechtstreeks uit de Sopranos, Mad Men of Banshee of... nouja keuze zat. Pruillip vooruit en jammeren en zeuren.

Dit seizoen sleept zich tot op heden echt voort voor mij, er lijkt geen tempo in de serie te komen en de ontwikkeling van de personen lijkt ook stil te staan. Wel stoer dat een van de hoofdpersonen een half seizoen buiten beeld kan zijn. Hopelijk nog een mooie twist, maar S4 hoef ik niet meer te zien.
Waarom kijk je S3 wel nog dan? Ik vind het een topserie, hoef niet min. tot min. actie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
De laatste aflevering was echt weer een knaller. Ben echt benieuwd wat het plan van Saul is, als hij zelfs de afstraffing van senator Lockhart er (tijdelijk) voor wil laten varen. Ook bijzonder dat hij zoveel vertrouwen in Javadi heeft als hij één van de drie machtigste mannen wordt.

Maar, de terugkomst van Brody als 'soldaat' is echt geweldig om te zien waardoor het Homeland gevoel weer terugkwam _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dat vond ik wel erg snel, van junk tot elitecommando..En ik vraag me af of Sauls plan wel slim is. Op een bepaald moment heeft Javadi zoveel macht dat het smokkelen van geld niet meer echt boeit.
En Carrie wilde toch graag de vader van haar kind vrijpleiten, maar nu stuurt ze hem weer op een zelfmoordmissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 11-09 21:38
Mr_gadget schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:55:
Dat vond ik wel erg snel, van junk tot elitecommando..En ik vraag me af of Sauls plan wel slim is.
Het ging wel erg snel inderdaad. Dat Nigeriaanse lapmiddel, Ibogaine, heeft z'n werk goed gedaan.

Het plan van Saul... ik vraag me ook af of het slim is. Zijn vertrouwen in Javadi is wel erg groot.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je weet niet hoeveel tijd er overheen is gegaan. Dus geen idee of het snel is. In het verhaal wel. Maar het is ook niet interessant om afleveringen lang naar een trainende Brody te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik ben blij dat ze weer richting terroristen jagen gaan. Voor mij weer een top seizoen. Hoop op nog wat echte actie en dan weer richting intrige :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

nadroJ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:30:
[...]
Zijn vertrouwen in Javadi is wel erg groot.
Inderdaad. Als de aanslag van Brody lukt, heeft Javadi geen enkele incentive meer om voor de CIA te spioneren. Maar goed...het is TV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Jelte schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:01:
Je weet niet hoeveel tijd er overheen is gegaan.
"16 days later", maar het is verder geen ramp hoor. Hou wel van wat tempo in een serie.

[ Voor 10% gewijzigd door nadroJ op 27-11-2013 19:14 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wel stom dat net nu de relatie tussen Iran en het westen beter lijkt te worden.

• Fisico

Fisico

by Fabian

Tennisbal schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:14:

Waarom kijk je S3 wel nog dan? Ik vind het een topserie, hoef niet min. tot min. actie oid.
omdat ik een seizoen waaraan ik begonnen ben altijd af kijk. Ik wil dan toch weten hoe het afloopt. Ik begin waarschijnlijk niet meer aan een volgend seizoen.

Tja van niets naar topvorm is 16 dagen, daar ging echt het laatste stukje geloofwaardigheid van de serie. Brody heeft sinds dat hij de eerste keer gevangen is genomen amper meer gesport en nu na 2 maanden in een hok te hebben gezetten is hij weer in shape in 16 dagen. Dat laat Tell Sell niet eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mphilipp schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:51:
[...]

Inderdaad. Als de aanslag van Brody lukt, heeft Javadi geen enkele incentive meer om voor de CIA te spioneren. Maar goed...het is TV :+
Hij wordt dan de nummer 3 van Iran. De president en Ayatolla staan nog steeds boven Javadi.
Dat hij miljoenen heeft verduisterd kan hem zn kop kosten. En dat hij de CIA helpt al helemaal.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Super aflevering weer. Deze zoog je helemaal op.
Op naar Theheran :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Fisico schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:19:
[...]
Tja van niets naar topvorm is 16 dagen, daar ging echt het laatste stukje geloofwaardigheid van de serie. Brody heeft sinds dat hij de eerste keer gevangen is genomen amper meer gesport en nu na 2 maanden in een hok te hebben gezetten is hij weer in shape in 16 dagen. Dat laat Tell Sell niet eens zien.
Hoe kom je erbij dat hij in topvorm is? Ik denk dat ze hem alleen gezond wilden hebben en wellicht wat actie zodat hij op iets is voorbereid (vergis je niet wat een goede basis voor een lichaam betekent, ook na zoveel jaren, hij was ooit een elite soldaat). Als hij aan de grens komt in supervorm, dan worden ze juist achterdochtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:09
[...]

Ik quote mezelf maar even voor alle mensen die nog steeds in de veronderstelling waren dat Carrie's baby van Brody was.

Verder wel een spannende aflevering, beter imo dan de laatste afleveringen van de vorige seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:17

The Legend

*Plop*

Wel 'mooi' om te zien dat Javadi z'n lot maar niet in de handen legt van die black-ops dude die met Brody opgepakt is. Beter zelf een kogel door z'n kop jagen dan hem laten martelen en zelf gevaar lopen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phyc schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:36:
[...]

Ik quote mezelf maar even voor alle mensen die nog steeds in de veronderstelling waren dat Carrie's baby van Brody was.

Verder wel een spannende aflevering, beter imo dan de laatste afleveringen van de vorige seizoenen.
Wat niet wil zeggen dat ze hier de waarheid sprak. Getuige haar tranen later in de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
De tijdslijn is me niet helemaal duidelijk (periode tussen de CIA bombing en nu) Ben even vergeten of dat expliciet wordt gezegd in de afleveringen.

Ik heb zelf het vermoeden dat Brody nog steeds de vader is, ook al zegt Carrie wat anders. Tenzij uit de tijdslijn duidelijk wordt dat Brody het sowieso niet kan zijn.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Goede aflevering!
Dit was volgens mij de eerste keer dat Homeland beter was dan The Walking dead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

The Legend schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:46:
Wel 'mooi' om te zien dat Javadi z'n lot maar niet in de handen legt van die black-ops dude die met Brody opgepakt is. Beter zelf een kogel door z'n kop jagen dan hem laten martelen en zelf gevaar lopen.
Precies, je kunt geen risico nemen. Stel dat die gast na 3 dagen al breekt. Dan is het gauw afgelopen met het verhaal en Javadi is er dan misschien ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Bierkameel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:48:
Goede aflevering!
Dit was volgens mij de eerste keer dat Homeland beter was dan The Walking dead :P
Gelukkig verschillen smaken. Ik heb Homeland altijd al beter gevonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 05-12-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Hoe kan het dat zijn de Iraanse troepen hebben gemist? Ik kan me wel voorstellen dat die op al het geschiet aan zijn gekomen, maar ze pakte ook direct flink uit. Waarom is Nick niet met iemand naar de grens gelopen ipv de laatste 300m te rijden en waarom parkeren zij de auto zo opvallend op de weg? Dat laatste waarschijnlijk vanwege de mijnen. Ach soms moet je het verhaal ook een beetje helpen. Qua timing zou het wel Nick zijn kind kunnen zijn toch? Op ned 3 hebben ze het over 2 maanden geleden als het om het opblazen van de CIA gaat.
macciez schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:27:

Hoe kom je erbij dat hij in topvorm is? Ik denk dat ze hem alleen gezond wilden hebben en wellicht wat actie zodat hij op iets is voorbereid (vergis je niet wat een goede basis voor een lichaam betekent, ook na zoveel jaren, hij was ooit een elite soldaat). Als hij aan de grens komt in supervorm, dan worden ze juist achterdochtig.
Ik vond hem redelijk fris met die gasten meelopen en scherpschieten. In de terugblik van deze keer met jouw woorden in mijn achterhoofd vond ik dat wat minder het geval. Hij is in aardige vorm zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri.vdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-08 13:44
Jelte schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:58:
[...]
Wat niet wil zeggen dat ze hier de waarheid sprak. Getuige haar tranen later in de aflevering.
Juist ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
S03 is weer erg goed. Wel beetje jammer dat ze 5 meter van de iraniers vandaan waren toen brody gepakt werd. De drone was gewoon online en running. Ach ja. Soms moet je niet op elke slak zout leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Fisico schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:19:
[...]

omdat ik een seizoen waaraan ik begonnen ben altijd af kijk. Ik wil dan toch weten hoe het afloopt. Ik begin waarschijnlijk niet meer aan een volgend seizoen.

Jij ervaring met 16 dagen de hele dag intensieve lichamelijke training? Ik denk dat dat misschien wel een stuk meer impact/effect kan hebben dan je denkt hoor!

Verder lijkt het wel of er steeds meer 24-trekjes in de serie komen, meer actie en minder (doordacht) verhaal enzo...

[ Voor 7% gewijzigd door Sorcerer8472 op 07-12-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
Als je van Homeland houd moet je ook eens naar The Bridge kijken, is een Deense politie serie met een verhaal van zo'n 10 afleveringen.
Ben bijna klaar met seizoen 2 en het verhaal is echt ongelofelijk goed, veel beter dan Homeland naar mijn mening.
Iedere aflevering op het puntje van mn stoel gezeten (ok, ook omdat je het zonder Engelse subs niet kan volgen!).

Bron/Broen
IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– )
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-IcrrvsqvTCk/Ud8BkUdX3-I/AAAAAAAABJ4/akXYBM9QT68/s1600/the-bridge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Weer een spannende aflevering! Ben benieuwd hoe brody daar uit zal raken :)

edit: de trailer voor volgende week bevat volgens mij eigenlijk geen spoilers, enkel beelden van vorige afleveringen.
toch maar in spoilertags:

[ Voor 65% gewijzigd door mngm op 09-12-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Ugh, je kunt echt geen voorspelling maken en dat maakt het zo goed.
Nog maar 1 aflevering te gaan dit jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52
T0ny schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:09:
Als je van Homeland houd moet je ook eens naar The Bridge kijken, is een Deense politie serie met een verhaal van zo'n 10 afleveringen.
Ben bijna klaar met seizoen 2 en het verhaal is echt ongelofelijk goed, veel beter dan Homeland naar mijn mening.
Iedere aflevering op het puntje van mn stoel gezeten (ok, ook omdat je het zonder Engelse subs niet kan volgen!).

Bron/Broen
IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– )
[afbeelding]
Thanx,

Ik had seizoen 1 gezien en vond het erg goed. Ik wist helemaal niet dat er een seizoen 2 was ?

Yeuh !!!

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
9:47, horloge :-) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
Ik zag wel aankomen dat Brody iets met die asbak zou gaan doen (dat was in ieder geval mijn eigen weapon of choice), maar wat ik lastig vind is wat hij nu moet. Terug naar de US? En daar uitleggen dat hij eigenlijk toch niet de CIA-bomber was, en dat hij die interviews op TV niet meende? Uitleggen dat zijn filmpje (waarin hij als soldaat zijnde een aanslag aankondigt) toch echt een fake was, en dat alles om... Oh ja, dat kunnen ze ook niet vertellen, want het mag natuurlijk nooit openbaar worden dat hij Javadi in het zadel heeft geholpen die nu een Amerikaanse puppet is.

Brody's enige uitweg lijkt me te vluchten, maar waarheen is me nog een raadsel. Ik zie het in ieder geval niet meer gebeuren dat hij volgend seizoen lekker zijn pasgeboren kind naar de crèche brengt en vrolijk naar de supermarkt gaat :) Maar aan de andere kant, dat deed Jack Bauer ook nooit echt langer dan 10 minuten, waarna de pleuris weer uitbrak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dank voor de spoilertags in de post over de trailer! ;)

Verder: hier kan hij toch echt niet uit ontsnappen? Dat lijkt me absoluut onmogelijk...

Wist trouwens niet dat er zo veel Frans werd gesproken in Iran? Wel erg veel production value, echt alle kentekenplaten laten ze kloppen. Alleen vreemd dat ze blijkbaar niet al te veel afluisteren op hun mobiele netwerken daar, Saul durft gewoon die aanslag te bespreken via een onbeveiligd gsm-verbindinkje (Nokia 5110, jeej :P)

Ben heel benieuwd waar dit is opgenomen trouwens, weet iemand dat?

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste