Na 3x02 is het echt rip homeland
Ik moet 3x02 nog zien, maar als het niet een stuk beter is dan 3x01 vraag ik me ook sterk af of ik niet af ga haken. 3x01 was echt slecht imho. Ik ga niet weer een heel seizoen naar het hysterische geklaag van carrie luisteren.
Ik ben wel benieuwd naar 3x02, Lijkt mij ook dat de rol van Carrie na 3x falen wel over is.
Vond 3x01 wel aardig trouwens.
Vond 3x01 wel aardig trouwens.
[ Voor 14% gewijzigd door Mars18 op 07-10-2013 08:42 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat het een voorbereiding van "iets" is. Ik blijf kijken en 3x02 nu net gezien.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
3x02 was niet heel bijzonder, maar wel wat leuke dingen gezien. Vooral de rol van Peter de assassin verbaasde me. Meer sympathie voor hem gekregen dan in de voorgaande afleveringenModest71 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:37:
Ik denk dat het een voorbereiding van "iets" is. Ik blijf kijken en 3x02 nu net gezien.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Na weer een aflevering door de tenenkrommende op-huilen-staande-zeer-verongelijkte Carrie scenes heen worstelen in de hoop op in ieder geval een paar minuten boeiende tv haak ik nu ook af. Dit begint echt zonde van de tijd te worden.
Haha het niveau van Homeland bekritiseren maar wel wachten op The Walking Dead. Wat een mopbaba420 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 00:36:
Niveau van Homeland vergeleken met Breaking Bad, jeetje. Net FC Eindhoven tegen Barcelona.
Zodra ik de dochter van Brody zag, kreeg ik weer last van kokhalzen.
Seizoen 1 was prima! En daar moesten ze gewoon een punt achter zetten.
*wacht op Walking Dead*
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tot dusver vond ik Homeland een topserie. Eerste aflevering van het derde seizoen vond ik saai, maar kan mij voorstellen dat een nieuwe verhaallijn wat tijd nodig heeft. Net de tweede aflevering gezien, maar weer weinig aan. Niet dat ik dan gelijk afhaak, maar hoop toch wel dat het wat spannender gaat worden.
Ja mij ook, maar Saul maakt anders ook best een karakterverandering door. Hij lijkt veel meedogenlozer te zijn dan voor de knal. Iets dat vooral tot uiting komt tegen die Arabische dame die helpt met het uitzoeken van de data die leidt naar Javadi, het brein achter de autobom. Ik verveel me in ieder geval nog geen moment. Ik kan blijkbaar goed tegen het gejank van Carrie, het stoort mij namelijk totaal niet.Reaper.JA2 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:57:
[...]
3x02 was niet heel bijzonder, maar wel wat leuke dingen gezien. Vooral de rol van Peter de assassin verbaasde me. Meer sympathie voor hem gekregen dan in de voorgaande afleveringen
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
De volgende aflevering is Brody weer terug, dus hopelijk komt er dan weer ouderwets wat vuurwerkTom schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:03:
Tot dusver vond ik Homeland een topserie. Eerste aflevering van het derde seizoen vond ik saai, maar kan mij voorstellen dat een nieuwe verhaallijn wat tijd nodig heeft. Net de tweede aflevering gezien, maar weer weinig aan. Niet dat ik dan gelijk afhaak, maar hoop toch wel dat het wat spannender gaat worden.
Dat had ik dus ook, maar ik verwacht wel wat meer. Tevens doet Claire Danes het ook goed.Tom schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:03:
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Tot nu toe vind ik het ronduit saai, er gebeurt nog niets en er is nog weinig te vinden van en opzet naar een complot of aanslag oid. En gezien we al weer meer dan 15% hebben gehad van dit seizoen... Daarnaast ben ik bang voor hetzelfde riedeltje met Carrie. Nu zit ze weer vast, alles gaat slecht, maar dan heeft Saul haar echt weer nodig en wordt ze ingezet om het allemaal op te lossen.
To dare is to do
Dat laatste zit er dik in inderdaad, hier nog wat mogelijke details van de storyline:Slaapje schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:09:
Tot nu toe vind ik het ronduit saai, er gebeurt nog niets en er is nog weinig te vinden van en opzet naar een complot of aanslag oid. En gezien we al weer meer dan 15% hebben gehad van dit seizoen... Daarnaast ben ik bang voor hetzelfde riedeltje met Carrie. Nu zit ze weer vast, alles gaat slecht, maar dan heeft Saul haar echt weer nodig en wordt ze ingezet om het allemaal op te lossen.
http://screenrant.com/homeland-season-3-details-spoilers/
Ik vind Carrie en Dana beiden echt verschrikkelijk irritant, ik hoop dat het nog beter gaat worden. Anders ben ik bang dat ik uiteindelijk toch afhaak.
PSN: Alvanosa
Ik zit er weer helemaal in, gisteren de twee afleveringen van seizoen 3 gezien.
- Saul is nu verantwoordelijk, moet de moeilijke beslissingen nemen en doet dat ook. Wel heeft hij best veel last van al die druk op zijn schouders lijkt het.
- Claire wordt genaaid door de CIA. De CIA zit in een lastig pakket, "het land" denkt dat Brody achter de aanslagen zit, maar de CIA heeft non-stop met hem samen gewerkt. Als de CIA zichzelf niet eens kan beschermen, hoe moeten zij het land dan beschermen. Er moeten dus zaken in de doofpot gehouden worden: 1) Het feit dat Brody een aanslag op de VP had kunnen plegen in de bunker, Claire zou dit zomaar ter sprake kunnen brengen 2) De relatie Claire Brody. Claire wordt geslachtofferd, moet wel bij gezegd worden dat ze het ook doen om haar te beschermen tegen zichzelf, als ze de media nogmaals op zou zoeken gaat ze onherroepelijk dood vermoed ik.
- Dochter Brody, al vond ik de scene in het washok nogal slecht overkomen, ze lijk wel heel wat volwassener en het opzoeken van die jongen kwam op mij niet echt over als een tieneruitspatting.
- Ben wel benieuwd hoe het op het moment zit met Jessica en Mike. Er wordt nogal op gehamerd dat de familie Brody geen geld heeft, wil Mike niets meer met hun te maken hebben?
- Die kale vent, is dat dezelfde vent die Peter vorig seizoen aanstuurde vanuit die bus? Hij werkt wel voor de CIA volgens mij, en zal wel een adviseursrol achtig iets bekleden.
Breaking Bad (nog) nooit gezien, maar The Walking Dead wel. Ik vond seizoen twee van TWD én Homeland beiden niet heel sterk, met uitzondering van het einde van de die seizoenen, verder is het mij om het even, al denk ik dat de drama in Homeland wel wat beter is uitgewerkt dan in TWD.
- Saul is nu verantwoordelijk, moet de moeilijke beslissingen nemen en doet dat ook. Wel heeft hij best veel last van al die druk op zijn schouders lijkt het.
- Claire wordt genaaid door de CIA. De CIA zit in een lastig pakket, "het land" denkt dat Brody achter de aanslagen zit, maar de CIA heeft non-stop met hem samen gewerkt. Als de CIA zichzelf niet eens kan beschermen, hoe moeten zij het land dan beschermen. Er moeten dus zaken in de doofpot gehouden worden: 1) Het feit dat Brody een aanslag op de VP had kunnen plegen in de bunker, Claire zou dit zomaar ter sprake kunnen brengen 2) De relatie Claire Brody. Claire wordt geslachtofferd, moet wel bij gezegd worden dat ze het ook doen om haar te beschermen tegen zichzelf, als ze de media nogmaals op zou zoeken gaat ze onherroepelijk dood vermoed ik.
- Dochter Brody, al vond ik de scene in het washok nogal slecht overkomen, ze lijk wel heel wat volwassener en het opzoeken van die jongen kwam op mij niet echt over als een tieneruitspatting.
- Ben wel benieuwd hoe het op het moment zit met Jessica en Mike. Er wordt nogal op gehamerd dat de familie Brody geen geld heeft, wil Mike niets meer met hun te maken hebben?
- Die kale vent, is dat dezelfde vent die Peter vorig seizoen aanstuurde vanuit die bus? Hij werkt wel voor de CIA volgens mij, en zal wel een adviseursrol achtig iets bekleden.
Breaking Bad (nog) nooit gezien, maar The Walking Dead wel. Ik vond seizoen twee van TWD én Homeland beiden niet heel sterk, met uitzondering van het einde van de die seizoenen, verder is het mij om het even, al denk ik dat de drama in Homeland wel wat beter is uitgewerkt dan in TWD.
Klopt, meer hier: http://www.buzzfeed.com/adambvary/homeland-season-2-recapArie- schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:37:
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Ik loop nog een aflevering achter (net gisteren s03e01 gekeken), maar mijn gok voor het komende seizoen: dochter van Brody gaat met naaktfoto's gechanteerd worden om terroristische dingen te doen. Vooralsnog kan ik geen andere reden bedenken waarom die familie nog zo'n duidelijke rol heeft.
Mike zit niet meer in de serie toch?
Iig, ben Carrie echt behoorlijk beu. Hopelijk wordt het nog wat.
Iig, ben Carrie echt behoorlijk beu. Hopelijk wordt het nog wat.
Ps4/switch gamer
Carie is wel de meest waardeloze CIA agent ooit...
Ze wil een schandaal lekken aan de pers, dus belt ze voor een afspraak op het kantoor waar iedereen mee kan luisteren.
Heeft die nog nooit een spy-movie gezien ofzo? Je verstopt je buiten het kantoor van de krant of in de parkeergarage. Wacht tot de journalist vertrekt. Volgt haar. En als ze dan alleen is spreek je haar aan.
Of je neemt je verklaring op en stuurt het naar alle media.
Gooi het op wikileaks...
Ze wil een schandaal lekken aan de pers, dus belt ze voor een afspraak op het kantoor waar iedereen mee kan luisteren.
Heeft die nog nooit een spy-movie gezien ofzo? Je verstopt je buiten het kantoor van de krant of in de parkeergarage. Wacht tot de journalist vertrekt. Volgt haar. En als ze dan alleen is spreek je haar aan.
Of je neemt je verklaring op en stuurt het naar alle media.
Gooi het op wikileaks...
Ze is momenteel mentaal niet de meest stabiele persoon, he... dus kan mij indenken dat ze er niet over nagedacht heeft.RocketKoen schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:34:
Carie is wel de meest waardeloze CIA agent ooit...
Maar het komt wel een beetje over als een kopie van vorige seizoenen: Carrie wordt weer eens instabiel, slaat door, zal snel herstellen en redt de wereld.
Die dochter irriteert mij helemaal niet. Ze speelt wat mij betreft prima een tiener die heel erg in de war is. Die moeder daarentegen is wat mij betreft beeldvulling. En wtf geldgebrek je man is van american hero tot staatsvijand gegaan. Dat zijn een ziljoen interviews 23 boeken en 5 films.
24 is misschien over-the-top, maar ze mogen inderdaad wel iets meer die kant op. Eerste twee afleveringen waren 99% drama en 1% actie. Vooral dat hele verhaal van die dochter is echt vreselijk slecht.
Als we het met 24 gaan vergelijken... Ben je Kim Bauer vergeten soms?danslo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:41:
24 is misschien over-the-top, maar ze mogen inderdaad wel iets meer die kant op. Eerste twee afleveringen waren 99% drama en 1% actie. Vooral dat hele verhaal van die dochter is echt vreselijk slecht.
Idd ja. Die hele familie verhaallijn doet me niets.danslo schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:41:
Vond die knul in Dexter al irritant acteren, werd hij daar vermoord dus waren we er vanaf, komt hij hier weer om de hoek kijken.
Contractje met Showtime liep nog waarschijnlijk

Dat was altijd een aangename madam om naar te mogen kijken.RocketKoen schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:57:
[...]
Als we het met 24 gaan vergelijken... Ben je Kim Bauer vergeten soms?

Het eerste seizoen speelde ze inderdaad ook een probleemdochter, vergelijkbaar met Dana. Misschien wordt Dana ook nog wel ontvoerd?
Tweede seizoen was al bedroevend maar dit slaat echt alles. Behalve gejank en gehuil weinig variatie. Brody moet de volgende episode terugkomen dus ik ga nog een aflevering zien maar anders stop ik er echt mee.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Gister eps 2 gekeken, wat een tegenvaller. Ik zit totaal niet te wachten op dat gezeik van Dana en haar dochter.
Ik wil actie zien, zoals in de vorige seizoenen. Dit was echt teleurstellend.
Wil ook Brody weer zien.
Ik wil actie zien, zoals in de vorige seizoenen. Dit was echt teleurstellend.
Wil ook Brody weer zien.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoop Brody gezien deze aflevering. Gelijk 30 min. achter elkaar. Erg bijzondere aflevering met een andere vibe in alle andere afleveringen. Had niet echt het gevoel dat ik naar Homeland aan het kijken was.
S03E03 was heerlijk. Ik hou hier wel van. Wat veel dieptepunten en gezaag in je gedachte hoe dit seizoen zal zijn. Brody, wat speel je goed. Carrie je word wel degelijk genaaid.
Juist!KillerDream schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:20:
Hoop Brody gezien deze aflevering. Gelijk 30 min. achter elkaar. Erg bijzondere aflevering met een andere vibe in alle andere afleveringen. Had niet echt het gevoel dat ik naar Homeland aan het kijken was.
[ Voor 48% gewijzigd door XRayXI op 14-10-2013 20:22 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Inderdaad echt toffe aflevering. Ik ben nu vooral benieuwd wat die Venezolanen willen met Nick dat ze hem daar koste wat kost gevangen houden.
Ben geloof ik de enige die S3 wel goed vind. Erg vermakelijk
Mm deze aflevering was apart maar toch ook wel weer erg goed.
Hopelijk houden ze dit niveau een beetje vast.
Nee hoor, hier nog een.Tennisbal schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 23:46:
Ben geloof ik de enige die S3 wel goed vind. Erg vermakelijk
Apart is het juiste woord idd. Ik herkende Brody in het begin niet eens...Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:28:
Mm deze aflevering was apart maar toch ook wel weer erg goed.
Hoe de fuck is hij daar gekomen?
Met Episode 3 gaat eindelijk het verhaaltje weer een beetje verder. De eerste twee afleveringen stagneerde het allemaal had ik het idee. Ben benieuwd of ze het niveau van eerdere seizoenen weer oppakken want dit is tot nu toe toch wel een van de betere series geweest.
Dit heb ik ook wel idd. Ik vind het niet vervelend om naar S03 te kijken, maar de eerste twee afleveringen waren niet zo denderend. Aflevering 3 had weer wat actie en met het oog op aflevering 4 (preview) ziet het er weer prima uit.Teckna schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:26:
Met Episode 3 gaat eindelijk het verhaaltje weer een beetje verder. De eerste twee afleveringen stagneerde het allemaal had ik het idee. Ben benieuwd of ze het niveau van eerdere seizoenen weer oppakken want dit is tot nu toe toch wel een van de betere series geweest.
Hoewel ik Carrie en Brody wel erg naïef vind. Brody is een gezochte terrrorist van een grote aanslag dus hij kan echt niet zomaar makkelijk vluchten zonder help. Die eerste vluchtpoging vond ik dus ook niet zo handig. En dat Carrie het opneemt tegen de CIA is ook niet zo handig, ze had beter van binnenuit iets moeten proberen. Ze hadden haar ook een ongeluk kunnen laten krijgen.
Inderdaad.mngm schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:38:
interessante ontwikkeling in ep4! Dit is een twist die het verhaal wel kon gebruiken
Wat een gave aflevering waarvan je in het begin gaat denken, waar het naar toe moet gaan. Totdat je het laatste stukje krijgt
Het gaat in de diepte, dat zeker. En vertrouwen moet je maar hebben, in en op je werk.
Mooi einde, had verwacht dat ze Saul even in elkaar ging beuken
Didn't see that one coming. Dat was een geniale twist!
Yep nogal vriendin was wel scherp als alles opgezet is waarom was carrie dan zo verbaasd toen ze het op TV zag.
Beetje method acting? En ze vond het ook wel echt kut en had misschien niet verwacht dat hij het zo hard (zou moeten) spelen...TrailBlazer schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:03:
Yep nogal vriendin was wel scherp als alles opgezet is waarom was carrie dan zo verbaasd toen ze het op TV zag.
Ik vond het al raar dat ze dacht dat ze wat aan d'r paspoort zou hebben, daar is ze te slim voor. Ook raar dat Saul überhaupt dit zou laten gebeuren terwijl hij altijd zo veel vertrouwen in d'r heeft gehad. Estes was altijd de gast die tegen beter weten in telkens weer opnieuw twijfelde aan haar handelswijze etc., Saul was wel altijd overtuigd van haar instinct en in hoe slim ze was.
Ik vind de serie trouwens sinds seizoen 1 vanaf de 1e aflevering ontzettend boeiend. Heel seizoen 2 ook trouwens. Ook de manier waarop je nu toch nog niet 100% zeker weet of Brody wel of niet schuldig is vind ik echt heel erg goed gedaan.
De achtergrond van z'n gezin met Dana gaat nu nog even nergens naartoe maar ik heb het idee dat wat er nu met Dana gebeurt straks misschien een grote invloed op het verhaal kan gaan hebben...
Hoe dan ook beetje jammer dat mensen nu gelijk roepen dat het saai is ofzo, als elke aflevering spannend is dan is er ook niks meer aan, dan krijg je een soort platte onboeiende 24-verhaallijnen waarbij de ene de andere terrorist opvolgt en alles op elkaar gaat lijken. Mocht je het daar niet mee eens zijn dan kun je altijd nog naar de functie van scenarioschrijver gaan solliciteren in de VS...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Volledig mee eens, ik hoef ook niet elke aflevering actie; dan kijk ik wel naar Rambo ofzo...Sorcerer8472 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:09:
[...]
Beetje method acting? En ze vond het ook wel echt kut en had misschien niet verwacht dat hij het zo hard (zou moeten) spelen...
Ik vond het al raar dat ze dacht dat ze wat aan d'r paspoort zou hebben, daar is ze te slim voor. Ook raar dat Saul überhaupt dit zou laten gebeuren terwijl hij altijd zo veel vertrouwen in d'r heeft gehad. Estes was altijd de gast die tegen beter weten in telkens weer opnieuw twijfelde aan haar handelswijze etc., Saul was wel altijd overtuigd van haar instinct en in hoe slim ze was.
Ik vind de serie trouwens sinds seizoen 1 vanaf de 1e aflevering ontzettend boeiend. Heel seizoen 2 ook trouwens. Ook de manier waarop je nu toch nog niet 100% zeker weet of Brody wel of niet schuldig is vind ik echt heel erg goed gedaan.
De achtergrond van z'n gezin met Dana gaat nu nog even nergens naartoe maar ik heb het idee dat wat er nu met Dana gebeurt straks misschien een grote invloed op het verhaal kan gaan hebben...
Hoe dan ook beetje jammer dat mensen nu gelijk roepen dat het saai is ofzo, als elke aflevering spannend is dan is er ook niks meer aan, dan krijg je een soort platte onboeiende 24-verhaallijnen waarbij de ene de andere terrorist opvolgt en alles op elkaar gaat lijken. Mocht je het daar niet mee eens zijn dan kun je altijd nog naar de functie van scenarioschrijver gaan solliciteren in de VS...
Homeland is vernieuwd voor een vierde seizoen
Bron“Homeland continues to prove its strength for Showtime, and is one of television’s most exciting, provocative and widely-discussed shows. It has grown its audience significantly in each of its three seasons,” said Showtime entertainment president David Nevins.
Zou ook wel raar zijn als dat niet zou gebeuren. Claire Danes heeft ook al 2 Emmy's binnengehaald voor haar rol toch? Terwijl de serie nu net aan haar 3e seizoen is begonnen 
Helemaal terecht ook, ik vind d'r echt geweldig spelen!
Helemaal terecht ook, ik vind d'r echt geweldig spelen!
[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 23-10-2013 09:36 ]
Ik vind Claire Danes het ook geweldig doen. Misschien wekt ze bij anderen irritaties op, maar niet bij mij. Haar rol is vooral laatste aflevering opgevallen dat je gelijk denkt "Oh daar is ze weer, typisch Carrie". Alleen al haar gezichtsuitdrukkingen.:)
Wat ik me af vraag is of ze echt zo goed die rol speelt of dat dat eigenlijk gewoon "haarzelf" is zeg maar
heb haar ook nog nooit in een andere rol gezien.
DatChrisjuh_15 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:20:
Didn't see that one coming. Dat was een geniale twist!
Die twist was inderdaad wel leuk 
Toch benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Nu na vier afleveringen mis ik toch nog een beetje een rode draad. Of het gaat van een trage opbouw naar een geweldig doordacht verhaal, of het gaat tegenvallen.
Vond het wel wat raar dat Carry zich toch door de CIA heeft laten overhalen om informatie door te spelen. Juist op een moment dat haar haat richting de CIA niet groter kon zijn. Zij waren de reden dat ze haar al die tijd vasthielden, rekeningen geblokkeerd, publiekelijk voor schut gezet in rechtzaak etc.
Toch benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Nu na vier afleveringen mis ik toch nog een beetje een rode draad. Of het gaat van een trage opbouw naar een geweldig doordacht verhaal, of het gaat tegenvallen.
Vond het wel wat raar dat Carry zich toch door de CIA heeft laten overhalen om informatie door te spelen. Juist op een moment dat haar haat richting de CIA niet groter kon zijn. Zij waren de reden dat ze haar al die tijd vasthielden, rekeningen geblokkeerd, publiekelijk voor schut gezet in rechtzaak etc.
Dat was juist allemaal in scène gezet... Vergeet niet dat haar naam nooit naar buiten is gebracht.
[ Voor 42% gewijzigd door Arie- op 23-10-2013 23:55 ]
Verklaart wel waarom ze zo ondoordacht met een journalist gaat praten en geen enkele moeite deed om dat niet op te laten vallen.
Iemand wel opgevallen dat een sppor van dat geld naar Venezuela leidde en daar zit Brody.
Vond het vreemder dat die dame-met-hoofddoek van de CIA door het volgen van een paper trail de exacte uitvoering van het skimmen van het geld door Javadi wist te achterhalen. Van de wijze van verpakking tot vervoer
Ik ben toch malle pietje niet!
Die link zag ik al ja, De 1e scene dat je Brody zag dacht ik al van, met welke rede zit hij daar?TrailBlazer schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:04:
Iemand wel opgevallen dat een sppor van dat geld naar Venezuela leidde en daar zit Brody.
Ja dit is een beetjeThe Legend schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:19:
Vond het vreemder dat die dame-met-hoofddoek van de CIA door het volgen van een paper trail de exacte uitvoering van het skimmen van het geld door Javadi wist te achterhalen. Van de wijze van verpakking tot vervoer

Maar wat hoofddoekje zegt is alleen dat er bij de bank een hoop kleine bankbiljetten verdwijnt, en de avond erna het stadion meer kaartjes verkocht heeft dan het stoelen heeft.The Legend schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 08:19:
De videobeelden zijn ter illustratie, of misschien werkt de CIA samen met de NSA
Ze is vrij precies hoor
First it's converted into small bills, stacked on pallets, loaded into a truck and delivered in the dead of the night to the estadio capital where it's held until the next day and declared as receipts for the weekly football match.
First it's converted into small bills, stacked on pallets, loaded into a truck and delivered in the dead of the night to the estadio capital where it's held until the next day and declared as receipts for the weekly football match.
Maar dat kan je toch wel logisch beredeneren wanneer je de videobeelden zou bekijken? Je ziet een vrachtwagen, pallets en de volgende dag zijn er meer kaartjes verkocht dan er plaatsen zijn dan het stadion heeft. Dat alles in kleine biljetten wordt omgezet lijkt mij ook meer dan logisch te beredeneren. Wanneer het geld weer wordt ingeleverd bij de bank gaat het ook opvallen dat daar elke week pallets vol met <grootste biljet in dat land> biljetten vandaan komt. Ik neem aan dat daar ook weer transactie gegevens van bij gehouden wordt die natuurlijk weer opvraagbaar zijn.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Ik zie er ook geen rariteiten in eigenlijk, ik zie iemand die een papertrail volgt en vervolgens surveillance laat uitvoeren om dan alle puzzelstukjes bij elkaar te krijgen. Pas als de puzzel compleet is krijgt Saul te horen hoe het gedaan is.
Aflevering 3 vond ik eerlijk gezegd tegenvallen. Brody die in een flat zit en veel hijgt dat ie moe is, vooral veel van hetzelfde. Het einde van episode 4 vond ik wel mooi, alleen wordt ik wel moe van dat gezeur met Dana.
Toch maar spoileren:Sorcerer8472 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:09:
[...]
spoiler:
Door de schrijvers is al aangegeven dat Brody onschuldig is.
Bron: http://tvline.com/2012/12...ewis-morena-baccarin-snl/
Bron: http://tvline.com/2012/12...ewis-morena-baccarin-snl/
[ Voor 9% gewijzigd door MrSleeves op 25-10-2013 23:32 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ja, die spoiler ga ik dus niet lezen
Inderdaad
Mooie aflevering.
De indruk werd gewekt dat ze betrapt was tijdens haar red-dana-actie, maar die Iraniër was al op weg naar de US vóórdat Carrie de Yoga-play (uit het play book van Barney?
) uit de kast haalde. Ze vertrouwden Cairre dus al niet op het moment dat ze de deal sloot met die bankier als intermediair.
[ Voor 1% gewijzigd door The Legend op 29-10-2013 13:50 . Reden: Cairre niet Claire ]
Dit wordt beter en beter! Kan nu al niet wachten op volgende week!
Ze mogen wel meer van Brody laten zien, word een beetje moe van die zeur dochter.
Ik hoop dat de storyline van Dana nu op z'n einde is. Ik vind dat niet bijster interessant.
De twist van vorige week is een fijne. Daar kunnen ze wel even mee vooruit. Ben benieuwd naar het vervolg van Carrie, maar ook van die van Saul als 'caretaker' van de CIA.
De twist van vorige week is een fijne. Daar kunnen ze wel even mee vooruit. Ben benieuwd naar het vervolg van Carrie, maar ook van die van Saul als 'caretaker' van de CIA.
Sowieso schrijf je zo!
Dit, slechte aflevering weer.Bierkameel schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:30:
Ze mogen wel meer van Brody laten zien, word een beetje moe van die zeur dochter.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Grappige plottwist met Carrie maar bij iedere inzinking van haar vraag ik me toch weer steeds af hoe een dergelijk labiel persoon ooit op die positie is geraakt. Beetje dezelfde gedachte als ik gisteren bij Gravity [film] had. Nou ja, zonder zo'n risico wellicht ook geen spannende serie maar op een gegeven moment is de limiet wel bereikt.
Sterker nog, stel je eens een Homeland voor met een gezonde Carrie Mathison. Had best gekund in deze serie! Dat labiele voegt wat mij betreft weinig toe. Die dochter van Brody is mij al labiel genoeg.
Sterker nog, stel je eens een Homeland voor met een gezonde Carrie Mathison. Had best gekund in deze serie! Dat labiele voegt wat mij betreft weinig toe. Die dochter van Brody is mij al labiel genoeg.
.
Vind dat labiele gedrag van Carrie irritant af en toe, wel goed gespeeld overigens. Maar dat ze niet gewoon Quinn kon vragen om Dana te vinden. En Saul is ook wel goed gedaan, je weet nooit zeker of hij nou Carrie echt wil helpen of dat hij haar gebruikt.
Ik kan me nog goed herinneren dat ten tijde van Seizoen 2 iedereen lag te rellen opdat Carrie altijd niet luistert en niet nadenkt over de aftermath van de beslissingen (risico's) die ze neemt. Ook nu weer, ze moet gewoon normaal blijven doen en geen contact zoeken de feds, en wat doet ze? Haar nek uitsteken voor die dochter van Brody, alsof dat prio 1 is

Juist omdat ze zo labiel is (wat ik trouwens nog reuze mee vind vallen nu), is ze zo goed. Snap dat danEijkb schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:32:
Grappige plottwist met Carrie maar bij iedere inzinking van haar vraag ik me toch weer steeds af hoe een dergelijk labiel persoon ooit op die positie is geraakt. Beetje dezelfde gedachte als ik gisteren bij Gravity [film] had. Nou ja, zonder zo'n risico wellicht ook geen spannende serie maar op een gegeven moment is de limiet wel bereikt.
De dochter van Brody is gewoon in de war vanwege wat haar vader heeft gedaan. Vind haar niet labiel. In dat gezin zit nog best veel potentie. Er zit heel veel potentie in zowat alle verhaallijnen van Homeland. Ik denk dat we in de rest van het seizoen weinig teleurgesteld zullen worden qua verhaallijn
Ik vind Carrie juist zo goed spelen. Omdat het juist nu zo dubbelzinnig kan zijn en je kan er altijd (nu) iets achter vinden. Misschien ben ik wat partijdig, omdat ik met "Carrie" best een beschuitje wil eten
Seriously? Smaken verschillen natuurlijk maar Carrie vind ik echt geen mooie vrouw. Vooral niet als ze dr bekende faces geeft 

Hahaha das humor. Maar echt als ik kwaad ben, ben ik ook niet "moeders" mooiste of zit te janken
Ik vind d'r misschien ook niet de allerknapste, maar ik vind d'r wel knap. En juist iets in de persoonlijkheid van haar personage in de serie trekt mij juist aan. Tja, smaken verschillenModest71 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:07:
Hahaha das humor. Maar echt als ik kwaad ben, ben ik ook niet "moeders" mooiste of zit te janken
Ik heb een klein zwak voor Claire Danes sinds Stardust. Ik vind haar best knap.
Sowieso schrijf je zo!
Niemand nog? 
Laatste EP gezien en moet zeggen dat het verhaal nu wel erg uitgebreid word. Dana is weg en wellicht heeft het met kritiek te maken. Vond het wat snel, omdat ze met die gast ging. Homeland boeit me erg en je word erin gezuigd.
Laatste EP gezien en moet zeggen dat het verhaal nu wel erg uitgebreid word. Dana is weg en wellicht heeft het met kritiek te maken. Vond het wat snel, omdat ze met die gast ging. Homeland boeit me erg en je word erin gezuigd.
Wel een geweldige play van die Iraniër. Even een laatste FU naar Saul voordat hij zich gewonnen geeft.
Dana is weg? Ok, ze woont niet meer bij mama, maar of ze weg is..Modest71 schreef op maandag 04 november 2013 @ 22:09:
Niemand nog?
(Van mij mag ze gerust blijven trouwens)
Maar wat had Saul nu precies met die Farabi (behalve dat 'ie ze eind jaren '70 uit Iran had geholpen)
Ben ik nou de enige die al die Clearblue's van Carrie niet kon plaatsen
?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Het is bewust onduidelijk, maar lijkt me dat ze zwanger is van Brody, maar dat zelf nog niet wil geloven.
PSN: Shiver23
Ja, de naam van de aflevering is dan ook still positive. Kun je het je voorstellen? Carrie met zwangerschapshormonen?
Ik had trouwens niet door dat dat geld wat verscheept werd een privefond was van die iranier.
Ik vond het een toffe aflevering! Ben overigens wel erg benieuwd wanneer Brody weer in het stuk gaat voorkomen.
Direct gejat van Reddit:The Legend schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:27:
Maar wat had Saul nu precies met die Farabi (behalve dat 'ie ze eind jaren '70 uit Iran had geholpen)
Saul explained to Fara that he and Javadi used to be friends. In May 1979, Javadi betrayed him. He murdered a bunch of people Saul had promised to protect.
Saul was close with Javadi and his family. After Javadi turned into a monster "in front of Saul's eyes," Saul helped Javadi's then-wife and son escape to the US.
Javadi obviously was very angry about this, and Saul knew that. He knew why Javadi went to his see hits grandson this episode and that it would not end well.
Aside from the fact that Saul cared about Fariba (spelling?), it would also reflect extremely poorly on him and the already struggling CIA that they had lured such a powerful terrorist into the US and lost control to the point he was able to murder two citizens. I imagine that is why he was so concerned about cleaning up the crime scene.
P.S. Last week, when Javadi was parked in front of a house, chowing down a burger, watching a little kid play, that was his grandson.
Laten we hopen dat Dana niet alleen weg van huis gaat maar ook weg van de serie
Ik vond het een briljante en sterke shot, ze is slim genoeg om een dergelijke double play op die iranier uit te voeren, maar wanneer het om haar priveleven gaat blijft ze een wrak en kan niet accepteren dat ze zwanger is.50Miles schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:45:
Ben ik nou de enige die al die Clearblue's van Carrie niet kon plaatsen?
De laatste keer ging ze toch met een of andere scharrel? Volgens mij is het niet van Brody..Shiver23 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:04:
Het is bewust onduidelijk, maar lijkt me dat ze zwanger is van Brody, maar dat zelf nog niet wil geloven.
Idd een scharrel, maar ook dit zal wel een doel in de serie krijgen. Vind het wel top inelkaar gezet.
Dat met die scharrel is nog niet heel lang geleden. Als je naar de testen kijkt heeft is het al een tijdje geleden dat ze het ontdekt heeft.
PSN: Shiver23
Zo'n test werk ook pas na een maand ofzo. Dus ze is bezwangerd voor de bombing.Shiver23 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:19:
Dat met die scharrel is nog niet heel lang geleden. Als je naar de testen kijkt heeft is het al een tijdje geleden dat ze het ontdekt heeft.
Clearblues zijn één van de beste testen en kunnen al na 1-2 weken na de bevruchting positief testen.. Dan ben je volgens de regels al 3-4 weken zwanger (je krijgt er 2 gratis)..RocketKoen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:43:
[...]
Zo'n test werk ook pas na een maand ofzo. Dus ze is bezwangerd voor de bombing.
Maargoed, zoveel testen in die la!? Ik zou bijna denken dat het niet om zwangerschap gaat, maar of er nog lithium in haar systeem zit.. wellicht dat die testen daar gevoelig voor zijn.
Ja dus: http://www.askdocweb.com/falsepositives184.html
[ Voor 4% gewijzigd door MrSleeves op 05-11-2013 21:30 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
De laatste aflevering vond ik weer geweldig... eindelijk het spannende Homeland gevoel terug en weer een verhaal dat alle kanten op kan gaan
Lithium, magnefiek bedacht. Lijkt me inderdaad meer plausibel dan dat ze echt zwanger zou zijn.MrSleeves schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:28:
[...]
Clearblues zijn één van de beste testen en kunnen al na 1-2 weken na de bevruchting positief testen.. Dan ben je volgens de regels al 3-4 weken zwanger (je krijgt er 2 gratis)..
Maargoed, zoveel testen in die la!? Ik zou bijna denken dat het niet om zwangerschap gaat, maar of er nog lithium in haar systeem zit.. wellicht dat die testen daar gevoelig voor zijn.
Ja dus: http://www.askdocweb.com/falsepositives184.html