Iemand de naam hiervan? http://www.dumpert.nl/med...het_eerst_in_een_f16.html
ik hoorde gisteren avond op 538 een hiphop nummer dat samples van hop hey hop van de beatles/wings er doorheen had. Op de tracklist van 538 kan ik hem niet terugvinden. Iemand enig idee?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik neem aan dat dit deze is: http://www.hotnewhiphop.c...-up-new-song.1861513.html
Het PM & Wings nummer is Mrs Vandebilt.
Het PM & Wings nummer is Mrs Vandebilt.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 05-05-2014 18:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is em idd, tnx
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik zoek een nummer. Ik hoor het veel op 3FM en dergelijke, maar heb nog niet de kans gehad om shazam aan te zetten. Lyrics in het refrein gaan als volgt (dit maak ik er van in ieder geval) ..
i hear the sound of .... in my ear
we're going home now
we are going home
Volgensmij versta ik de lyrics niet goed want ik kan echt niks vinden
het is niet drake trouwens
Ik heb hem
YouTube: Dotan - Home
Wat hij zingt:
The sound of the wave is whispered in your ear
[..]
We're coming home now,
We're coming home now
i hear the sound of .... in my ear
we're going home now
we are going home
Volgensmij versta ik de lyrics niet goed want ik kan echt niks vinden
het is niet drake trouwens
Ik heb hem
YouTube: Dotan - Home
Wat hij zingt:
The sound of the wave is whispered in your ear
[..]
We're coming home now,
We're coming home now
[ Voor 27% gewijzigd door Bobmeister op 05-05-2014 22:57 ]
Het is een guilty pleasure, maar ik wil echt even weten hoe dit heet:
Hoorde laatst een hiphop nummer met bollywood sample er doorheen. Volgens mij weinig tekst en in ieder geval een redelijk harde beat. Het is volgens mij niet zo oud, heb het de laatste tijd in ieder geval meerdere keren gehoord. Sorry voor de vage omschrijving
Hoorde laatst een hiphop nummer met bollywood sample er doorheen. Volgens mij weinig tekst en in ieder geval een redelijk harde beat. Het is volgens mij niet zo oud, heb het de laatste tijd in ieder geval meerdere keren gehoord. Sorry voor de vage omschrijving
weet iemand van jullie welk nummer dit is?
YouTube: YouTube
ik heb me lamgezocht, vele uren verder, maar weet het nog steeds niet.
omdat het kan!
Ha, thanks. Daar was het inderdaad een mix vannielsgaastra schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:45:
Jason derulo - talk dirty?
Verwijderd
jezus wat een klote kwaliteitdodo79 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:57:
weet iemand van jullie welk nummer dit is?

Ik ben op zoek naar een nummer van eind jaren 90 begin 2000's. 3 tot 5 jonge kereltjes die een beetje een foute lovesong zingen. Videoclip speelde zich volgens mij af in een leeg binnenzwembad.
Artiestnaam is volgens mij drie of vier lettergrepen, één woord.
Het ligt echt op het puntje van mijn tong, al dagen.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Is het deze van Westlife?Hayfork schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een nummer van eind jaren 90 begin 2000's. 3 tot 5 jonge kereltjes die een beetje een foute lovesong zingen. Videoclip speelde zich volgens mij af in een leeg binnenzwembad.
Nee helaas. Meer hiphop. En echt jonge gastjes. En donkere huidskleur volgens mij ook.
Edit: Anderhalf uur later zat ik in een lunchroom een kop koffie te drinken en hoorde ik hem:
YouTube: Ultimate Kaos - Casanova
maar geen idee hoe ik er bij kwam dat die in een zwembad afspeelde...
[ Voor 42% gewijzigd door Hayfork op 09-05-2014 15:18 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Klopt!
Daarom zoek ik ook het originele nummer. snappie
iemand suggesties?
Gevonden dankzei YouTube.
Die kwam met een melding op mijn account dat ik niet de eigenaar was van het nummer Donkey Rollers - Chaos.
bedankt YouTube!
zal em braaf verwijderen, had er geen idee van
[ Voor 30% gewijzigd door dodo79 op 09-05-2014 19:52 ]
omdat het kan!
In de versie van Levert komt wel een zwembad voor....Hayfork schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:17:
[...]
Nee helaas. Meer hiphop. En echt jonge gastjes. En donkere huidskleur volgens mij ook.
Edit: Anderhalf uur later zat ik in een lunchroom een kop koffie te drinken en hoorde ik hem:
YouTube: Ultimate Kaos - Casanova
maar geen idee hoe ik er bij kwam dat die in een zwembad afspeelde...
YouTube: LeVert - Casanova
Ik zoek een liedje die ik ergens de laatste dagen heb gehoord (tv volgens mij), maar kan hem niet vinden. De stem klinkt als een oudere (amerikaanse) man en een stukje tekst/refrein eindigt op "you're lonely" of zoiets. Rustig liedje in de stijl als Sinatra/country en volgens mij ook al wat ouder (klinkt als een opname uit de lp tijd). Niet recent in elk geval.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Niet altijd prettig die copyright protection maar dit is toch wel heel erg humordodo79 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:38:
[...]
Gevonden dankzei YouTube.
Die kwam met een melding op mijn account dat ik niet de eigenaar was van het nummer Donkey Rollers - Chaos.
bedankt YouTube!
zal em braaf verwijderen, had er geen idee van

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
...
[ Voor 98% gewijzigd door zeef op 26-06-2014 09:59 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik heb weer een vraag:
Op zoek naar een remix/mix versie van het origineel:
Somewhere over the rainbow - Marusha en/of Cosmic Gate en/of Dune
Maar dan veel meer up tempo (happy hardcore) met vooral de volgende beat/lijn van het volgende nummer (ik dacht eerst ook dat het nummer in onderstaande link de remix versie van somewhere over the rainbow was die ik bedoelde, maar het is een ander nummer).
Het gaat vooral om de eerste 25 seconde, dat typische piepje en beat:
YouTube: Masoko Solo - Pessa Pessa (DJ Cerla's 172 Bpm Rave Mix)
iemand een idee welke remix ik bedoel?
Op zoek naar een remix/mix versie van het origineel:
Somewhere over the rainbow - Marusha en/of Cosmic Gate en/of Dune
Maar dan veel meer up tempo (happy hardcore) met vooral de volgende beat/lijn van het volgende nummer (ik dacht eerst ook dat het nummer in onderstaande link de remix versie van somewhere over the rainbow was die ik bedoelde, maar het is een ander nummer).
Het gaat vooral om de eerste 25 seconde, dat typische piepje en beat:
iemand een idee welke remix ik bedoel?
T60P Widescreen
Marusha - Somewhere Over The Rainbow
Edit:
Uit je vraag maak ik op dat je de happy hardcore versie zoekt, maar omdat je de juiste artiest al noemt, ben ik even in de war... Welke versie zoek je nu?
Edit:
Uit je vraag maak ik op dat je de happy hardcore versie zoekt, maar omdat je de juiste artiest al noemt, ben ik even in de war... Welke versie zoek je nu?
[ Voor 50% gewijzigd door Steamwitz op 17-05-2014 20:41 ]
laat ik het zo zeggen; ik weet dat het orgineel van Marusha is, en gecovered/remixed door Cosmic Gate en Dune.
Echter weer een remix/fast mix op de versie van Dune of Cosmic Gate is degene die ik zoek die qua beat en qua dat typerende piepje heel erg lijkt op het linkje in youtube tijdens de eerste 25 van dit nummer:
Echter weer een remix/fast mix op de versie van Dune of Cosmic Gate is degene die ik zoek die qua beat en qua dat typerende piepje heel erg lijkt op het linkje in youtube tijdens de eerste 25 van dit nummer:
T60P Widescreen
Ah oke, sorry. Ik dacht je met het origineel doelde op het origineel van Judy Garland.
Misschien dat deze site je verder kan helpen, al is het wel een erg lange lijst:
http://www.discogs.com/search/?q=somewhere+over+the+rainbow
Misschien dat deze site je verder kan helpen, al is het wel een erg lange lijst:
http://www.discogs.com/search/?q=somewhere+over+the+rainbow
[ Voor 8% gewijzigd door Steamwitz op 18-05-2014 23:47 ]
Verwijderd
Soundhound en Shazam kunnen hem niet vinden... Klinkt als iets van Thomas Bergersen, Globus, Two Steps From Hell, Steve Jablonsky...
Waarom vraag je het niet gewoon aan de uploader van die video?
Neem het a.u.b. serieus, ik post niet gewoon zomaar deze video omdat hij is zoals hij is.
Kan iemand mij misschien helpen met de Band/Naam van de muziek uit de onderstaande video.
http://liquimoly.magix.ne...ms/!/oa/6387741-74673392/
Ik hoorde er vandaag ook een stukje van in een aflevering van Counting Cars op HistoryHD. Toch kan ik er maar niet achter komen wat de naam of band is.
http://www.dailymotion.co...s-720p-hdtv-x264-dhd_auto Net na 3:45.
Kan iemand mij misschien helpen met de Band/Naam van de muziek uit de onderstaande video.
Ik hoorde er vandaag ook een stukje van in een aflevering van Counting Cars op HistoryHD. Toch kan ik er maar niet achter komen wat de naam of band is.
[ Voor 12% gewijzigd door TheDeeGee op 23-05-2014 00:15 ]
Tweakers,
Ik zoek een nummer dat wij vroeger veel draaide.
Het had een paarse voorkant kwa hoesje van de single volgens mij uit de jaren 97,98,99
Er zaten wat spacy tunen in en ongeveer in het midden van de cd hoorde je een knal en ging de muziek weer verder...
Het had een paarse voorkant kwa hoesje van de single volgens mij uit de jaren 97,98,99
Er zaten wat spacy tunen in en ongeveer in het midden van de cd hoorde je een knal en ging de muziek weer verder...
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Welk genre moeten we het ongeveer zoeken?
Dance / House
Zat er zang in van een man en/of vrouw? Iets meer details zou handig zijn.
This too shall pass
Nee soort van scfi space tune daarna gaat de muziek in een fade out en dan bam harde knal in de muziek en de beat gaat weer verder
hmm ik dacht gelijk aan spacemen van babylon zoo:Njay schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:38:
Tweakers,
YouTube: Babylon Zoo - Spaceman

Nope die is het niet thanks anyway
Nope het heeft veel meer melody zonder zang
PPK - Resurection ?
is 2001, maar wel blauw/paars hoesje en cd-opdruk, ook spacy en weinig (/geen) zang
is 2001, maar wel blauw/paars hoesje en cd-opdruk, ook spacy en weinig (/geen) zang
Leeg - Sinds 20180907
Bijna klinkt wel zo ongeveer
Hoe heet dat nummer van het BNN programma "Je zal het maar hebben"?
Te horen als achtergrondmuziek op deze link, http://youtu.be/M6Zx2HAzbxs?t=20s
Al die tijd heb ik gedacht dat het The Kooks met het nummer Naive was, maar die lijkt er wel op, maar is het niet.
Wie kan helpen?
Al die tijd heb ik gedacht dat het The Kooks met het nummer Naive was, maar die lijkt er wel op, maar is het niet.

Ik was zojuist via Grooveshark een oude nummer van Rene et Gaston aan het beluisteren en aan het einde kwam er een ander nummer tussen door.
Misschien dat iemand deze herkend. Het begint bij 03h40
http://grooveshark.com/s/Valle+De+Larmes/2K3FCG?src=5
Kan me nog herinneren dat dit nummer in de discotheek gedraaid werd
[ Voor 11% gewijzigd door seninha op 29-05-2014 21:39 ]
Die site geeft aan wat de source is voor dat nummer, in dit geval een bepaald album, kwestie dus van even de playlist opzoeken..
YouTube: KEEP ON PUMPIN' - THYONE GIRLS
YouTube: KEEP ON PUMPIN' - THYONE GIRLS
Make lovecraft not warcraft.
Ik heb even gekeken en kan echt niet achterhalen hoe je dit gevonden heb, maar bedankt. Erg gaaf. Gelijk toegevoegd aan mijn eigen playlist.
Het staat onder de titel..
Valle de Larmes
Song by René et Gaston on iT - The 1st album
Valle de Larmes
Song by René et Gaston on iT - The 1st album
Make lovecraft not warcraft.
Ik zoek een nummer dat ik al een jaar of drie geleden heb gehoord (op een album dat ik ooit had gevonden, maar waar ik nu de naam helemaal van kwijt ben. Het is van een (hard)rock groep? Dacht iets met Mother, Of Wolf ofzo in de naam? Kan ook bij de naam van het liedje horen. Het is een voor de hardrock groep redelijk rustig nummer. Ze hebben meerdere albums gemaakt.
Het liedje begint met een hele lange "pinggggggg" of het geluid van een klankschaal, daarna wat gitaren dacht ik en dan een zingende man, later in het nummer dacht ik een vrouw. For the love of god; ik kan gewoon niet op dat nummer komen. Help?
Het liedje begint met een hele lange "pinggggggg" of het geluid van een klankschaal, daarna wat gitaren dacht ik en dan een zingende man, later in het nummer dacht ik een vrouw. For the love of god; ik kan gewoon niet op dat nummer komen. Help?
Ik zoek een a capella album van eind jaren 70/ begin jaren 80. Er staat me bij dat het een Duitser was die alles in zijn eentje deed. Er wordt niet echt in gezongen, maar de muziek bestaat uit woorden als dim en da.
'Dim da da doe doe doe' is iets wat ik me bijvoorbeeld kan herinneren als tekst.
'Dim da da doe doe doe' is iets wat ik me bijvoorbeeld kan herinneren als tekst.
Verwijderd
In de uitzending van RTL Late Night met Afrojack hoorde ik een nummer voorbij komen die ik niet kon plaatsen maar wel erg vet vond. Het is maar een erg kort geluidsfragment, dus ik hoop maar dat iemand het weet!
http://www.rtlxl.nl/#!/rt...c6-3943-bd4b-5dc367e4e042
Het gaat om het stukje 44:25 tot 44:32.
Niet zo moeilijk hoor als je er Wrecking Ball in herkentVerwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:48:
In de uitzending van RTL Late Night met Afrojack hoorde ik een nummer voorbij komen die ik niet kon plaatsen maar wel erg vet vond. Het is maar een erg kort geluidsfragment, dus ik hoop maar dat iemand het weet!
Toevallig deze:
Trio: Da Da Da.
Trio: Da Da Da.
zacht schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:20:
Ik zoek een a capella album van eind jaren 70/ begin jaren 80. Er staat me bij dat het een Duitser was die alles in zijn eentje deed. Er wordt niet echt in gezongen, maar de muziek bestaat uit woorden als dim en da.
apollo13
The Kooks - Always Where I Need To Be?Martine schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:40:
Hoe heet dat nummer van het BNN programma "Je zal het maar hebben"?
Al die tijd heb ik gedacht dat het The Kooks met het nummer Naive was, maar die lijkt er wel op, maar is het niet.Wie kan helpen?
Verwijderd
Dankje!jelle. schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:52:
[...]
Niet zo moeilijk hoor als je er Wrecking Ball in herkent
[video]
Goede muzieksmaakseninha schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:38:
Ik was zojuist via Grooveshark een oude nummer van Rene et Gaston aan het beluisteren en aan het einde kwam er een ander nummer tussen door.
Het korte stukje (Braziliaanse?) muziek in de leader van het WK bij de NOS, weet iemand welk nummer dat is?
Mas Que Nada - Sergio Mendes?zacht schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:37:
Het korte stukje (Braziliaanse?) muziek in de leader van het WK bij de NOS, weet iemand welk nummer dat is?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Misschien de Black Eyed Peas versie?
Ik ben op zoek naar een nummer van iets van 10 jaar terug ofzo. Het was iets van een popmuzek, dus redelijk bekend toen. Het enige wat ik nog weet is dat in de videoclip die erbij hoorde één of meerdere clowns in voorkomen. Volgens mij waren één of meerdere clowns ook negers. De ruimte was één of andere donkere circusruimte.
Weet iemand dit aan de hand van deze omschrijving?
Het was niet Panic! At the Disco met I write sins not tragedies btw.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bedoel je misschien Big Brovaz - Nu Flow ?Zeror schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:13:
Ik ben op zoek naar een nummer van iets van 10 jaar terug ofzo. Het was iets van een popmuzek, dus redelijk bekend toen. Het enige wat ik nog weet is dat in de videoclip die erbij hoorde één of meerdere clowns in voorkomen. Volgens mij waren één of meerdere clowns ook negers. De ruimte was één of andere donkere circusruimte.
Dat was iig de eerste clip die mij te binnen schoot. ZItten (soort van) clowns en donkere mensen in de clip
Jaaaa, die was het. Thanks.Fixer schreef op zondag 22 juni 2014 @ 01:52:
[...]
Bedoel je misschien Big Brovaz - Nu Flow ?
Dat was iig de eerste clip doe mij te binnen schoot. ZItten (soort van) clowns en donkere mensen in de clip
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Weet iemand hoe dat nummer heet dat in de promofilmpjes wordt gebruikt voor het WK lingerie op Veronica? Ik heb helaas geen filmpje bij de hand en ik heb telkens mijn telefoon niet bij de hand voor Shazam
De islam kan uw vrijheid schaden
Ze draaien tijdens het programma telkens Vengaboys - To Brazil (of een mix daarvan). Ik weet niet of je die bedoelt?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Nee het is echt het nummer in de promo-clip die ze tijdens of tussen andere programma's wel eens draaien. Ik ben echt elke keer te laat met mijn telefoon om hem op te nemen. De clip duurt ook maar even...temp00 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:34:
Ze draaien tijdens het programma telkens Vengaboys - To Brazil (of een mix daarvan). Ik weet niet of je die bedoelt?
Deze dus:Wokschotel schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:59:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat in de promofilmpjes wordt gebruikt voor het WK lingerie op Veronica? Ik heb helaas geen filmpje bij de hand en ik heb telkens mijn telefoon niet bij de hand voor Shazam
YouTube: LMFAO - Shots ft. Lil Jon
?
Iemand enig idee hoe het nummer heet wat je in de eerste paar tellen van dit youtube filmpje hoort?
YouTube: EarlyHardcoreFreak - Channel Intro
Ja, die is het. Thanks.
Forze Dj Team - 98 to pianojmj89 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:51:
Iemand enig idee hoe het nummer heet wat je in de eerste paar tellen van dit youtube filmpje hoort?
Gisteren het android spelletje 'Clash of Lords 2' geïnstalleerd. De intromuziek van de tutorial, ik kan er maar geen vinger op leggen maar het komt me gigantisch bekend voor. Ik zou bijna zeggen dat het van World of Warcraft of Guild Wars af komt, maar ik kan het daar niet terug vinden. Het klinkt in ieder geval geweldig mooi, nu wil ik weten waar het vandaan komt. Iemand die daar iets over durft te zeggen?
_@/'
http://fiftybuckss.wordpr...5/midweek-report-austria/
Op 25:20 begint de samenvatting van de race, wat voor deuntje zit daaronder? Klinkt ergens standaard, maar zou zeker lekker zijn om op te monteren
Op 25:20 begint de samenvatting van de race, wat voor deuntje zit daaronder? Klinkt ergens standaard, maar zou zeker lekker zijn om op te monteren
^Avalaxy schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 03:37:
Hoe heet het nummer op 5:00? YouTube: 2014 McLaren P1 - Jay Leno's Garage
Ik ken het ergens van maar kan me maar niet herinneren waarvanShazam/soundhound kent hem niet.
Paar maandjes verder, maar toch nog het proberen waard.
Gaat wel de kant op van Two Steps from hell enzo?
Verwijderd
Ok, ik krijg via Soundhound of Shazam helemaal niets terug.
Beide videos zijn een ' beetje' apart maar welke twee nummers worden hier gebruikt? Beiden lekkere up-beat tempo dance tracks.
Spaans wellicht?
Video 1: YouTube: Funny Fitness run by the Tarzana
Video 2: http://www.dumpert.nl/med...8255/dumpert_workout.html
Beide videos zijn een ' beetje' apart maar welke twee nummers worden hier gebruikt? Beiden lekkere up-beat tempo dance tracks.
Video 1: YouTube: Funny Fitness run by the Tarzana
Video 2: http://www.dumpert.nl/med...8255/dumpert_workout.html
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer wat gebruikt wordt in een recente reclame van Mcdonalds,
In de reclame zie je een jongen en meisje gaan springend naar de McDonalds gaan om een smoothie te halen.
Van de week in Londen hoorde ik het nummer ook voorbij komen maar shazam herkende het niet, ik denk door teveel omgevingsgeluid.
In de reclame zie je een jongen en meisje gaan springend naar de McDonalds gaan om een smoothie te halen.
Van de week in Londen hoorde ik het nummer ook voorbij komen maar shazam herkende het niet, ik denk door teveel omgevingsgeluid.
Leuk filmpjeSvarog schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:32:
Neem het a.u.b. serieus, ik post niet gewoon zomaar deze video omdat hij is zoals hij is.
Gaat makkelijker als je zelf alvast de reclame zoekt en hier plaatst?Megapaul schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:04:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer wat gebruikt wordt in een recente reclame van Mcdonalds,
Wordt nu een 'zoek de reclame' en 'zoek daarna het liedje' voor mij vraag.
Deze toevallig? YouTube: The Wanted - Glad You Came
Dat is het punt ik kan de reclame online niet vinden. Anders had ik hem idd geplaatst.NeutraleTeun schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:00:
[...]
Gaat makkelijker als je zelf alvast de reclame zoekt en hier plaatst?
Wordt nu een 'zoek de reclame' en 'zoek daarna het liedje' voor mij vraag.
Deze toevallig? YouTube: The Wanted - Glad You Came
Het is niet the wanted trouwens.
Ik zoek alweer een tijdje naar de naam van een nummer wat zo'n 20-30 jaar oud moet zijn. Ik kan ongeveer de songtekst herinneren en ij mijn beleveing heet het nummer Morning Music maar kan hier op internet niets over vinden. De zangeres Elaine Page heeft op de een of andere manier (in mijn beleveing weer) met dit nummer te maken. Wat ik me kan herinnneren van de tekst, ik weet het heel erg cheesy, maar het is zo'n nummer waar ik me aan ga ergeren omdat ik het nergens meer kan vinden en nou zal ik het vinden ook:
Kan iemand me uit mijn lijden verlossen
code:
1
2
3
4
5
6
| ha ha (this is?) morning music, coming through me in my ears ha ha (this is?) morning music, coming through me when you're near Listen very close to me, all your wishes are coming true, And I (can see the sky?) ........... Take me to that special place where the sweetest sounds (songs?) of love come from you and me. |
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Heb je iets meer info over stijl/genre van het nummer?
Pop muziek. En ik wou dat ik nog meer kon vertellen. Maar helaas.
Weet iemand hoe dit nummer heet wat gebruikt wordt in de eerste 30seconden van dit liedje?
niet de stemmen maar de melodie.
Het ligt op het puntje van mijn tong ik heb de songtekst bijna in mijn hoofd maar weet de juiste woorden niet meer hahaha
Al gevonden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UPW8y6woTBI]
niet de stemmen maar de melodie.
Het ligt op het puntje van mijn tong ik heb de songtekst bijna in mijn hoofd maar weet de juiste woorden niet meer hahaha
Al gevonden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UPW8y6woTBI]
[ Voor 35% gewijzigd door kaasaanfiets op 07-07-2014 19:09 ]
Kelly Page - Morning Music, gevonden via de zoek functie op top40.nlTTLCrazy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:28:
Ik zoek alweer een tijdje naar de naam van een nummer wat zo'n 20-30 jaar oud moet zijn. Ik kan ongeveer de songtekst herinneren en ij mijn beleveing heet het nummer Morning Music maar kan hier op internet niets over vinden. De zangeres Elaine Page heeft op de een of andere manier (in mijn beleveing weer) met dit nummer te maken. Wat ik me kan herinnneren van de tekst, ik weet het heel erg cheesy, maar het is zo'n nummer waar ik me aan ga ergeren omdat ik het nergens meer kan vinden en nou zal ik het vinden ook:
code:
1 2 3 4 5 6 ha ha (this is?) morning music, coming through me in my ears ha ha (this is?) morning music, coming through me when you're near Listen very close to me, all your wishes are coming true, And I (can see the sky?) ........... Take me to that special place where the sweetest sounds (songs?) of love come from you and me.
Hey hoi,
Ik ben hopeloos op zoek naar het volgende nummer. Werd 2 weken geleden gedraaid op Awakenings. Niemand die de naam van het nummer weet. Jullie een idee?
Ik ben hopeloos op zoek naar het volgende nummer. Werd 2 weken geleden gedraaid op Awakenings. Niemand die de naam van het nummer weet. Jullie een idee?
[ Voor 9% gewijzigd door Raptar op 14-07-2014 23:29 ]
Heeft iets weg van Requiem For A DreamAvalaxy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:14:
[...]
^
Paar maandjes verder, maar toch nog het proberen waard.
YouTube: Clash of Lords 2 Gameplay Walkthrough - Tutorial for Android/IOS Dit deuntje bedoel je?Steephh schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:28:
Gisteren het android spelletje 'Clash of Lords 2' geïnstalleerd. De intromuziek van de tutorial, ik kan er maar geen vinger op leggen maar het komt me gigantisch bekend voor. Ik zou bijna zeggen dat het van World of Warcraft of Guild Wars af komt, maar ik kan het daar niet terug vinden. Het klinkt in ieder geval geweldig mooi, nu wil ik weten waar het vandaan komt. Iemand die daar iets over durft te zeggen?
Dat is iig geen WoW of GW, ik zou meer richting de 'DND Fantasy' zoeken, Lotro or FFX. Maar gok dat het gewoon een los nummer is, denk niet dat een android game 'even' een grote game theme gebruikt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand enig idee hoe het muziekje op de achtergrond van dit fragment (zelf opgenomen) heet?
De originele aflevering is hier te zien (beter geluid) met dit fragment op 15:03 minuten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VtLrV9gnrlY]
De originele aflevering is hier te zien (beter geluid) met dit fragment op 15:03 minuten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VtLrV9gnrlY]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ben op zoek naar een trance / hardstyle nummer, denk ongeveer 10 jaar oud.
het was iets met be alarmd ofzo.
Ik ben al een hele avond aan het brainstormen naar een liedje waar ik maar geen weet op vind.
Het is een liedje van rond 2004 - 2008 en was een populair deuntje. Ik denk te herinneren dat deze ook in reclame van bacardi is gebruikt (het is niet de mojito song).
Kenmerkend was de muziekclip waarin de vrouwen in een rood legerachtig russisch kostuum waren met trompet geluid. Dit was ook kenmerkend voor het liedje. Het had ook iets met bestemming in de titel bedenk ik net.
Als iemand hier raad mee weet?
Het is een liedje van rond 2004 - 2008 en was een populair deuntje. Ik denk te herinneren dat deze ook in reclame van bacardi is gebruikt (het is niet de mojito song).
Kenmerkend was de muziekclip waarin de vrouwen in een rood legerachtig russisch kostuum waren met trompet geluid. Dit was ook kenmerkend voor het liedje. Het had ook iets met bestemming in de titel bedenk ik net.
Als iemand hier raad mee weet?
[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 20-07-2014 23:24 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Geen rood uniform, maar verder voldoet het aardig aan je zoekvraag.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat zal 666 - Alarma zijn gok ikG.Scholtens schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:43:
Ben op zoek naar een trance / hardstyle nummer, denk ongeveer 10 jaar oud.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Weet iemand hoe het nummer heet 3:50 - 5:45?
Het is wel een bekend nummer, maar Shazam herkend het helaas niet ..
[ Voor 3% gewijzigd door Snowwie op 22-07-2014 02:09 ]
Give It Up. Het Nederlandse duo The Goodmen maakte het.Snowwie schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:59:
Weet iemand hoe het nummer heet 3:50 - 5:45?
[video]
Schopje, iemand?Jejking schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 01:06:
http://fiftybuckss.wordpr...5/midweek-report-austria/
Jaaa...dat is em. Dank dank.....bozzo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 04:09:
[...]
Give It Up. Het Nederlandse duo The Goodmen maakte het.
Ik zat aanvankelijk in de richting van Safri Duo - Bongo Song te denken, maar dat bleek em toch niet te zijn. Dit is em dus wel, en van de artiestennamen had ik dus nog echt nooit gehoord.
Nummer is uit 1993 dus....
Ik weet dat het een long shot is, maar ik heb een stukje in een russisch dashcam compilatie (lol!) opgenomen, want dat klinkt best lekker. Iemand enig idee?
http://vocaroo.com/i/s0tPBez8I60F
Dank je wel, dat was het inderdaad. Ik kon echt zweren dat ze rode pakjes droegen. Maar deze zijn ook lekkerJorgen schreef op maandag 21 juli 2014 @ 00:40:
[video]
Geen rood uniform, maar verder voldoet het aardig aan je zoekvraag.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
YouTube: tATu RobotImperium schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:55:
Ik weet dat het een long shot is, maar ik heb een stukje in een russisch dashcam compilatie (lol!) opgenomen, want dat klinkt best lekker. Iemand enig idee?
Nee dat is hem helaas niet.
Kan ook zijn dat ze zeggen be harmed, of be warn. Tekst word ook meerder malen achter elkaar genoemd.
Kan shazam of dergelijke app ook niks vinden? Wel heerlijk nummer btwRaptar schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:25:
Hey hoi,
[video]
Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]