Geluidshond zegt deze:
En Shazam is het er mee eens.
En Shazam is het er mee eens.
[ Voor 15% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-06-2013 15:49 ]
[ Voor 15% gewijzigd door CaptJackSparrow op 18-06-2013 15:49 ]
Just a simple thought....
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 18-06-2013 21:27 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Deef_K op 22-06-2013 18:27 ]
Kijk hier eens tussen: http://q-music.nl/muziek/playlist#Neefdave schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 18:24:
Ik schakelde vanmiddag de radio in en toen was er een dance achtig nummer met een trompet er in. Vervolgens hoorde ik itunes top 30. Nu heb ik volgens mij de hele top 30 gehad maar het nummer zit er niet in? Iemand een idee?
edit: nee geen major lazer.
[ Voor 23% gewijzigd door NokiaFan op 24-06-2013 20:28 ]
Sonnentanz?Neefdave schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 18:24:
Ik schakelde vanmiddag de radio in en toen was er een dance achtig nummer met een trompet er in. Vervolgens hoorde ik itunes top 30. Nu heb ik volgens mij de hele top 30 gehad maar het nummer zit er niet in? Iemand een idee?
edit: nee geen major lazer.
edit: bakermat - vandaag (original mix)
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 16328
La Calling - Crystal FightersAnoniem: 16328 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:25:
reviews: Acers Liquid S1: grote smartphone voor een kleine prijs
Hoe heten deze twee nummers?
Vanaf 0:20
Vanaf 2:00
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 21% gewijzigd door Jorgen op 07-07-2013 17:08 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Je bedoeld niet gewoon YouTube: Major Lazer - Watch Out For This (Bumaye) feat. Busy Signal The Flexican & FS Green [AUDIO STREAM] ?Jorgen schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:06:
Ik ben op zoek naar een nummer dat als belangrijkste instrument een trompet heeft. Het is dancemuziek. Het klinkt wat Braziliaans. Het is in elk geval geen Sunny Trumpets, Infinity, Calabria of Baker Street. Iemand een idee?
Het klinkt als Ta Ta TaTaa, Ta Ta Taahaaa; Ta Ta TaTaa, Ta Ta Taahaaa; Tatata tata tahataha; Tatata tata tahataha...
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Heb je dan wat meer dan alleen tatatatat?Jorgen schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:07:
Nee. Totaal niet
Er wordt volgens mij helemaal niet in gezongen/gerapt.
[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 07-07-2013 20:17 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Jorgen schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:06:
Ik ben op zoek naar een nummer dat als belangrijkste instrument een trompet heeft. Het is dancemuziek. Het klinkt wat Braziliaans. Het is in elk geval geen Sunny Trumpets, Infinity, Calabria of Baker Street. Iemand een idee?
Het klinkt als Ta Ta TaTaa, Ta Ta Taahaaa; Ta Ta TaTaa, Ta Ta Taahaaa; Tatata tata tahataha; Tatata tata tahataha...
Make lovecraft not warcraft.
[ Voor 85% gewijzigd door HyperioN op 09-07-2013 19:04 ]
Is het niet gewoon een plaat van Bakermat? (Vandaag)Jorgen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:49:
ik vermoed 1992 - 1996, een beetje Vengaboys / Bellini achtig, Brazilliaanse dance/house.
Carnival de Paris, van Dario GJorgen schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:06:
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dan is het dus tòch Calabria?Jorgen schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:48:
Ja die bedoel ik!
[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 10-07-2013 02:00 ]
Ja maar dat is een nieuwe uitvoering. Er is er ook een wat oudere, meer club-gerichte (en imho betere) uitvoering, zonder zang.
[ Voor 23% gewijzigd door Sméagol op 10-07-2013 14:07 ]
Ik zou bijna zeggen dat je een of andere remix gehoord hebt van Clueso - Gewinner, ik kan er alleen zo snel geen vinden met een vrouwenstem...ronwiel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:40:
Nou ben benieuwd of jullie kunnen helpen. Het is een dance / ectro plaat met daarin een vrouwen stem die heel die tijd iets zingt in de trand van: bist du dabei, ich bin dabei.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Dance/electro en Duits, iets van Blümchen misschien?ronwiel schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:40:
Nou ben benieuwd of jullie kunnen helpen. Het is een dance / ectro plaat met daarin een vrouwen stem die heel die tijd iets zingt in de trand van: bist du dabei, ich bin dabei.
[ Voor 19% gewijzigd door iChaos op 10-07-2013 18:33 ]
Dankjewel! Dat is hem. Ik weet niet of het precies de bovenste versie was, die ik hoorde, maar het is wel degelijk dit nummer. Thanks!Sméagol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:
Nee Calabria (of één van de tig versies / remixen) is het niet.
Net als The Eagle hierboven wist ik precies wat ’t was na die midi, alleen wist ik de titel niet. Maar ik heb even lopen googlen, en het is deze:
[video]
Ik denk dat ik überhaupt nooit de titel geweten heb trouwens. Ik ken ’m alleen van de radio vroeger denk ik, want die clip kan ik me niet herinneren.
Edit:
Maar persoonlijk kan ik me geen vocals herinneren, dus dan vraag ik me af welke versie ik dan ken. Waarschijnlijk deze, dit schijnt het origineel te zijn (volgens whosampledwho) uit 1981:
[video]
[ Voor 61% gewijzigd door Sjah op 18-07-2013 00:09 ]
Het fragment bij Amazon is onmiskenbaar het nummer zoals je dat iets later in die YouTube video hoort.memphis schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 23:31:
De app op mijn telefoon herkende het niet maar weet je het zeker?
http://www.myfreesound.co...dwaves#play/tid/364123414
Of kijk ik verkeerd?
[ Voor 6% gewijzigd door Znorkus op 18-07-2013 11:19 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Statiegeld op 19-07-2013 22:53 ]
Water verve? YouTube: Mark Van Dale - Water Verve 1998Znorkus schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:18:
Hi all, ik zoek een trance/dance-nummer van ik vermoed ergens rond de milleniumwisseling of iets later. In de videoclip ervan, die behoorlijk gestyleerd is en die zich in een modern stadscentrum afspeelt, kijken telkens andere mensen omhoog naar de lucht, zodat je je eigenlijk de hele videoclip zit af te vragen waar ze naar kijken. De tune zelf is nogal eenvoudig maar erg vet.
luister deze eens af op Soundcloud;jordeeeh schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:04:
YouTube: Defqon.1 2013 - Gathering
Iemand die de naam van dit nummer weet? Met Soundhound helaas niet kunnen vinden.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo S80 V8 MY2007 at 295k km
Tunatic gebruikte ik enkele jaren geleden, maar ik zie op de website dat ze het nog hebben over support voor Windows 2000/XP en Mac OS X 10.2 of hoger. Geen idee of de database van ze nog in de lucht is, maar vroeger (jaren geleden, gok 5) werkte het nog.Sméagol schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:37:
Wat is trouwens de beste shazam-achtige app voor Windows 7 (als die er überhaupt is)? Ik vind zo gauw niks op Google behalve een 3rd party manier om Shazam toch op Windows 7 te installeren, maar da’s niet officiëel en vertrouw ik niet helemaal..
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
[ Voor 50% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-07-2013 10:32 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Anoniem: 530364
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 530364 op 27-07-2013 16:42 ]
[ Voor 56% gewijzigd door mercapto op 27-07-2013 15:05 ]
Het enige nummer wat ik zo in me op komt is She Wolf (Falling To Pieces) van David Guetta en Sia, maar dat is vast niet wat je bedoelt.AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:09:
Hoe heet dat techno/dance/trance -achtige nummer waarbij er in de videoclip van deze plaat een groepje vrouwen in weerwolven/wilde honden veranderen en uit vuilnisbakken kip gaan zitten eten en ook erbij dansen.
Haha die clip is echt exact hoe ik 'm omschreef, en de soort muziek ook ;-) Lijkt er zo op dat ik even twijfelde of dit 'm niet gewoon was. Maar in de clip die ik bedoel gebeurt echt volgens mij weinig anders dan dat mensen omhoog kijken, zonder dat je als kijker weet waar ze naar kijken. En de muziek is strakker, nog meer trance-achtig. Korte bandnaam, korte songnaam. Echt zo'n nineties trancedeuntje wat weken in je kop blijft hangen.
Bijna een jaar laterVuvuzela schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:04:
Op zoek naar een nummer waarvan ik alleen 1 woord denk te weten. Someday. Het is country / blues achtig, volgens mij heb ik het pas gehoord als soundtrack. Het klinkt een beetje Otis Taylor achtig.
Someday.. naa naa nanaaa naaa.. Someday...
I served in a company of heroes.
[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 01-08-2013 11:46 ]
Het betreft hier maar een vrouwtje wat omhoog kijkt, maar: bbe - seven days and one week?Znorkus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:10:
[...]
Haha die clip is echt exact hoe ik 'm omschreef, en de soort muziek ook ;-) Lijkt er zo op dat ik even twijfelde of dit 'm niet gewoon was. Maar in de clip die ik bedoel gebeurt echt volgens mij weinig anders dan dat mensen omhoog kijken, zonder dat je als kijker weet waar ze naar kijken. En de muziek is strakker, nog meer trance-achtig. Korte bandnaam, korte songnaam. Echt zo'n nineties trancedeuntje wat weken in je kop blijft hangen.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Wiley - Wearing my rolexJorgen schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 15:37:
[...]
Het enige nummer wat ik zo in me op komt is She Wolf (Falling To Pieces) van David Guetta en Sia, maar dat is vast niet wat je bedoelt.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Weet niet of je het intussen al gevonden hebt, maar het is Brennan Heart - F.I.F.Ojordeeeh schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:04:
YouTube: Defqon.1 2013 - Gathering
Iemand die de naam van dit nummer weet? Met Soundhound helaas niet kunnen vinden.
Dat is inderdaad heel iets anders...AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:43:
[...]
Wiley - Wearing my rolexdat was em, kom er net op.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Feel this moment van Pitbull & Christina Aguillera!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Welk nummer is geen jatwerkCaptJackSparrow schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:25:
Gewoon ordinair jatwerk van a-ha - Take On Me.
[video]
Dat had kwaliteit en een originele video. Dit is een ongeïnspireerde easy money maker.
[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 04-08-2013 19:13 ]
Oscar Wilde
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Niet echt trance maar bedoel je soms: YouTube: Storm - StormZnorkus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:10:
[...]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 35% gewijzigd door kaspur op 09-08-2013 21:44 ]
ik zag twee beren fout parkeren....
Je bedoelt de promo voor het "nieuwe" seizoen wat volgende week te zien is?SChief schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 18:29:
Weet iemand welk nummer speelt tijdens de reclame voor de nieuwe afleveringen van MasterChef Australia op Net5? Ik kon de reclame helaas niet op YouTube vinden dus ik hoop dat iemand hem gezien heeft en het lied toevallig kent.
[ Voor 12% gewijzigd door niels132 op 07-08-2013 13:30 ]
Anoniem: 530660
Anoniem: 533192
Download de film, pak je smartphone, installeer daar een ''liedjeszoekapp'' op en je hebt hem!Sp3ci3s8472 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 02:04:
Ik zoek een nummer met stukken tekst uit de film "Dark City". Iemand een idee hoe dit nummer heet, ik heb mijn hele library doorzocht maar ik heb geen idee meer hoe het nummer heet.
Het doet mij een beetje denken aan muziek zoals die van Visual Contact, Orgon Flow, Psygnosis.
Dit stuk tekst zit in het nummer:
"Getting the hang of it, John. Maybe one day I'll work for you.
Here's the machine the Strangers use to amplify their thoughts,
the machine that changes their world.
You must take control of it. You must make the machine yours.
I know you can beat them, but you must concentrate."
Script van de film:
http://www.script-o-rama.com/movie_scripts/d/dark-city-script-transcript-proyas.html
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Euhm, volgens mij bedoelde ie dat niet.gambieter schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 02:34:
[...]
Wiki zegt:
[...]
Original score, dan ga je niet veel vinden
[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 12-08-2013 02:51 ]
Ah, ik ziet het nu. Never mindW3ird_N3rd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 02:46:
Euhm, volgens mij bedoelde ie dat niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Goed idee, het werd toch al tijd voor een nieuwe telefoon.Stef602 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 02:20:
[...]
Download de film, pak je smartphone, installeer daar een ''liedjeszoekapp'' op en je hebt hem!
[ Voor 14% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 13-08-2013 22:30 . Reden: Gevonden! ]
Iemand die het antwoord kent op 1 van beide vragen?Jorgen schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:24:
1) Van de week (ik denk maandag of dinsdag) was er op het NOS Journaal (of wat het RTL?) een item over het komende warme weer en voorafgaand aan de weersvooruitzichten zag je ook beelden van een dancefestival (in België?). Weet iemand welk nummer daar gedraaid werd tijdens het filmpje? Leek een beetje op rave zoals Dune of Rave Nation, maar waarschijnlijk was het een veel nieuwer nummer. (Het gaat om het journaal van 19:30 op RTL of 20:00 van de NOS) Ik heb net nog naar het betreffende item gezocht op uitzendinggemist en RTL XL, maar kan het helaas niet vinden. Wellicht was het een Belgisch festival.
2) Op Youtube werd een van de filmpjes voorafgegaan door een reclame van Robeco Summernigths. Hier worden klassieke nummers in een modern jasje gestoken. Wat is de titel van die vioolmuziek (het originele klassieke werk) en van de moderne versie? [video]
if (!coffee) {
Work = false; }
Eerste nummer die in mij opkomt dat vergelijkbaar is, is dit: http://randomize.be/stora...Mistral's%20Daughter).mp3 (geen voorbeeld op YouTube kunnen vinden, komt uit mijn eigen bibliotheek)naaitsab schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:14:
Ik ben opzoek naar een nummer met een intro die vergelijkbaar is met deze plaat:
YouTube: Chris Norman - Midnight Lady
Echter wordt er geneuried door een vrouw, redelijk bekend plaatje uit ergens jaren 90 maar kan niet op de naam komen
Het is echt iets bekends ala ABBA en dat soort kaliber. Nummer was een beetje somber en gezongen door een enkele vrouw met volgens mij neuriede achtergrond zangeressen.ieperlingetje schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:41:
[...]
Eerste nummer die in mij opkomt dat vergelijkbaar is, is dit: http://randomize.be/stora...Mistral's%20Daughter).mp3 (geen voorbeeld op YouTube kunnen vinden, komt uit mijn eigen bibliotheek)
if (!coffee) {
Work = false; }
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq