☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat zou Laura Pausini kunnen zijn, nu nog de vraag welk nummer?AW_Bos schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:42:
Misschien een lastige, maar misschien wel erg makkelijk omdat er niet veel Italiaanse liedjes in de top 40 terecht komen...
Ik denk dat het een liedje was uit de jaren '90 ergens, misschien eind '80?
Het was een vrouw die Italiaans zong, en waar een piano in voorkwam en volgens mij een viool. het liedje was verder vrij populair, maar ja.... maar ik ken de Italiaanse taal alleen niet, helaas
apollo13
Het klonk in het refrein waar ze dus Italiaans zingt, vrij snel.
Deze:AW_Bos schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:48:
Ik dacht daar ook net aan.
Het klonk in het refrein waar ze dus Italiaans zingt, vrij snel.
apollo13
Dit zou het qua stem wel eens kunnen wezen, denk ik. Ik weet dat er wel wat emotie in de muziek zit.
[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 13-09-2017 10:54 ]
Kwam deze nog tegen in mijn muziekcollectie:AW_Bos schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:53:
Een goeie, maar dat is hem niet. maar ik ga even verder zoeken in Laura Pausini.
Dit zou het qua stem wel eens kunnen wezen, denk ik. Ik weet dat er wel wat emotie in de muziek zit.
apollo13
Die titel en naam, daar was ik nooit op gekomen. Maar Ik had wel een idee dat er Luma of in voorkwam. Luna dus.
Por La Cara. Fraai gitaarspel met orkestbegeleiding met enkele bekende Spaanse ritmische invloeden die het tot een interessant en onderhoudend muziekstuk maken. Verplicht luistervoer voor de rechtgeaarde muziekliefhebber.
Deze uitvoering mist wat in het frequentiebereik. Vooral merkbaar in het laag. Het klinkt wat te iel. Een 'Loudness' aanpassing die laag en hoog wat boost zal het beter doen klinken verwacht ik. De basdrum meteen aan het begin moet je lekker goed horen.
YouTube: Mecano - Por la cara
Of vind een betere versie.
Wikipedia: Mecano (Spaanse band)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Het was om 21.58 op de ARD.
Geen idee wie de zangeres is, maar het is dus een liedje speciaal voor deze reclame gemaakt, die je erbuiten niet zomaar kan vinden. (De lyrics resulteren idd ook nergens op.)Martin Schulzfan
Wie heißt das Lied? Wo kann man es downloaden
SPD
1 week ago
Der Song ist eine Eigenkomposition und ist leider nicht käuflich zu erwerben.
Als je wilt weten wie de zangeres is zou ik het gewoon daar vragen dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Coocoocachoo op 16-09-2017 12:29 ]
Ik dacht dat de groep the bad pipers hete
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Edit: Nu als link
[ Voor 73% gewijzigd door RaZ op 16-09-2017 17:43 ]
Ey!! Macarena \o/
The Bad Piper is een Australische metalpunker met een doedelzak die bekend is geworden door zijn vertolking van dat nummer in Australia's got Talent:
Briljant die gast
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 83% gewijzigd door LuNaTiC op 18-09-2017 08:31 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Die gast is fantastisch, een doedelzak klinkt nog steeds afschuwelijk. Deed me hier aan denken.The Eagle schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:03:
Origineel is ACDC idd.
The Bad Piper is een Australische metalpunker met een doedelzak die bekend is geworden door zijn vertolking van dat nummer in Australia's got Talent:
[video]
Briljant die gast
This too shall pass
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Die gestreken bassen voor dat stukje spraak? Zou ook iets uit de Notenkrakersuite kunnen zijn. Daarna volgt de Russian Dance daaruit.miicker schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:05:
Laatst moest ik even het geluid testen, daarvoor gebruikte ik een video op youtube, iemand enig idee hoe het nummer heet wat door het orkest gespeeld wordt op 0:51 ongeveer (klinkt best bekend namelijk):
[video]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit zijn The Paper Kites - BloomMentalist schreef op zondag 24 september 2017 @ 03:06:
http://members.ziggo.nl/sinaasappel/audio/3or.mp3
Meer heb ik niet dus zoeken is een beetje lastig.
YouTube: The Paper Kites - Bloom (Official Music Video)
Het nummer komt mij zo bekend voor, maar ik krijg er geen artiest bij gevonden
YouTube: Extreme Sports TV Skateboarding Ad
Voor mijn gevoel komt het uit een van de eerste Tony Hawk pro skater games maar ik vind het nummer niet op de soundtracks
De clip meen ik mij te herinneren dat iemand (man/vrouw?) in een tunnel loopt.
Kan het mij niet meer herinneren wie het heeft gemaakt (adam?) of het de track heet.
Sorry voor de late reactie, was vergeten dat ik al een reactie hadCaptJackSparrow schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:51:
[...]
Die gestreken bassen voor dat stukje spraak? Zou ook iets uit de Notenkrakersuite kunnen zijn. Daarna volgt de Russian Dance daaruit.
Maar ik heb het nog niet echt kunnen vinden, het gaat om het stuk muziek tussen de tekst "But there are places in the heart only music can touch" en de tekst "presenting the bose wave music system". (Rond 0:51)
Heb nu redelijk wat muziek geluisterd uit de notenkrakersuite, zou kunnen dat het daaruit komt, maar heb het nog niet kunnen vinden, iemand enig idee?
https://soundcloud.com/princecharlesberlin/alkalino
De track @ 22 minuten, ID anyone?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Iemand een idee?
Dat motorgeluid hoort trouwens niet bij het nummer, dit is uit een video geknipt.
[ Voor 39% gewijzigd door Mentalist op 19-10-2017 02:29 ]
Check ff Infected Mushroom, Ananda Shake, klinkt namelijk als
Iemand die weet hoe deze heet? Heel bekend, maar kan er niet opkomen.
GEVONDEN. Ik zocht naar PPK - Resurrection.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 19-10-2017 04:42 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oeh, klassiekertje, heb nog thuis het singletje hier van liggen.Zeror schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 04:29:
https://drive.google.com/...WkVLQnc/view?usp=drivesdk
Iemand die weet hoe deze heet? Heel bekend, maar kan er niet opkomen.
GEVONDEN. Ik zocht naar PPK - Resurrection.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik heb al veel zitten luisteren naar van alles maar helaas zonder resultaat nog...
YouTube: B*Witched - C'est la vie ?Rob Z schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:15:
Hier een vage: ik zoek een nummer waar iets van "c'est la vie" wordt gezongen door dames. Vrij langzaam rond de 90 beats gok ik, en waarschijnlijk recent.
Ik heb al veel zitten luisteren naar van alles maar helaas zonder resultaat nog...
ik zag twee beren fout parkeren....
Wellicht deze: YouTube: Tinashe - C'Est La Vie (Audio).Rob Z schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:20:
Haha, dankjewel! Hij's leuk, maar de gezochte is max. 2 jaar oud denk ik
Rustig, en een vrouw die C'est la vie zingt
Deze misschien:Rob Z schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:15:
Hier een vage: ik zoek een nummer waar iets van "c'est la vie" wordt gezongen door dames. Vrij langzaam rond de 90 beats gok ik, en waarschijnlijk recent.
YouTube: Robbie Nevil - C'est La Vie.
1986JelleMan schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 09:08:
[...]
Deze misschien:
YouTube: Robbie Nevil - C'est La Vie.
Rob Z schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:15:
[...] waarschijnlijk recent.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Van rond 2000:Rob Z schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:15:
Jean Michel Jarre - C'est La Vie
hoe heet dit nummer ? https://www.youtube.com/watch?v=j-npyOijNpk#t=6m38s.
De muziek duurt tot 7:04 ongeveer dus ongeveer 25 seconden.
(waarschuwing! let niet op de tekst of op de video #stuk tv)
(ga er aub niet over klagen, ik vindt het leuk om dit te kijken.)
Ik heb reacties bekeken en de tracklist beluisterd helaas staat dit nummer er niet in.
[ Voor 58% gewijzigd door miciel op 25-10-2017 02:13 ]
Welk nummer is dat? Het komt me zo bekend voor.. Het is volgens mij niet de intro van Top of the Lake.. Shazam e.d. kunnen er helaas niets van maken, iemand een idee?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Guns 'n' Roses - Yesterday misschien? Is alweer uit '91, dus zou best wel eens op Arrow gedraaid kunnen worden.Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:14:
[...]
Dammit, ook niet.
Hij was toen op Arrow Classic Rock maar ik kon daar toen ook geen al afgespeelde nummers zien.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Doe me denken aan Dotan's Shadow Wind, maar helaas YouTube: Dotan - Shadow Wind (lyric video)miciel schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 01:47:
Ik zoek het volgende achtergrond nummer/muziek
hoe heet dit nummer ? https://www.youtube.com/watch?v=j-npyOijNpk#t=6m38s.
De muziek duurt tot 7:04 ongeveer dus ongeveer 25 seconden...
Heroic_Nonsense schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:44:
[...]
Guns 'n' Roses - Yesterday misschien? Is alweer uit '91, dus zou best wel eens op Arrow gedraaid kunnen worden.
Trasos schreef op woensdag 6 september 2017 @ 17:51:
Open deur: Guns 'n Roses met Yesterday?
Was `m dus ook niet.
Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10
[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 19-11-2017 22:57 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Barthezz-On the move is het niet.Jorgen schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:49:
@kevinmastah2005 ik herken het wel. Ik denk aan Barthezz of Drunkenmunkey.
Ik zal wat meer info geven.
Het is vrij recent.
Dit jaar of van vorig jaar
Edit: Lucas en Steve hebben een nieuwe versie van het nummer van Barthezz opgenomen. Wellicht bedoel je dat liedje.
Vind het wel een leuke; nu wil ik het zelf ook graag weten. Zometeen even Spotify aanslingeren.
[ Voor 54% gewijzigd door Jorgen op 19-11-2017 23:20 ]
Iig bedankt voor je hulp.
Er komt volgens mij ook geen vocaal in voor. Geen zangstem.
We blijven verder zoeken
[ Voor 22% gewijzigd door kevinmastah2005 op 19-11-2017 23:13 ]
Ik heb alleen het deuntje in me hoofd zitten.Jorgen schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:23:
Zeker weten. Jammer dat Shazam nooit mijn fluitjes snaptheb je zoiets al geprobeerd? Shazam, of Soundhound bijvoorbeeld?
Heb verder het orgineel niet.
Dus Shazam herkent mijn fluitje ook niet
Ik herken dit erin: YouTube: Martin Garrix & Brooks - Bytekevinmastah2005 schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:26:
[...]
Ik heb alleen het deuntje in me hoofd zitten.
Heb verder het orgineel niet.
Dus Shazam herkent mijn fluitje ook niet
Fluit dit anders in de app van ff ekdom op radio2, dokter pop, heeft mij ook al een paar keer voorzien van het juiste medicijnkevinmastah2005 schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:34:
Wie kan mij helpen aan dit nummer?![]()
YouTube: Nieuwe opname
Ladies and Gentleman.lllustrious schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:28:
[...]
Ik herken dit erin: YouTube: Martin Garrix & Brooks - Byte
WE GOT HIM
Bedankt!!!
Anyhow, wat mij bij staat:
Dance achtig track. Het begint met een gitaar beat en na tien a twintig seconden komt er een bass beat bij. Het begin lijkt op dit nummer:
YouTube: Bob Sinclar feat. Akon - Til The Sun Rise Up (Official Music Video)
En dan met name de eerste zeven seconden. Dan snap je ook wat ik bedoel met de gitaar beat. Cover art op Spotify leek op een soort grasveld ofzo.
Album cover:

[ Voor 4% gewijzigd door niels132 op 21-11-2017 13:08 ]
Herinnert U zich deze nog...nog...nog...nog...miicker schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 15:05:
[...]
Sorry voor de late reactie, was vergeten dat ik al een reactie had
Maar ik heb het nog niet echt kunnen vinden, het gaat om het stuk muziek tussen de tekst "But there are places in the heart only music can touch" en de tekst "presenting the bose wave music system". (Rond 0:51)
[video]
Heb nu redelijk wat muziek geluisterd uit de notenkrakersuite, zou kunnen dat het daaruit komt, maar heb het nog niet kunnen vinden, iemand enig idee?
Is uit de Ouverture La gazza ladra van Rossini.
Hier zit ie ergens rond de 3:16 (en omdat Rossini, nog een keer of 3 later..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3MRvDGd02mA]
Thanks, dat is hem denk ik inderdaad, rond 06:17 vind ik dat het 't duidelijkst is in vergelijking met het fragment dat ik plaatste.Boegie schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:40:
[...]
Herinnert U zich deze nog...nog...nog...nog...
Is uit de Ouverture La gazza ladra van Rossini.
Hier zit ie ergens rond de 3:16 (en omdat Rossini, nog een keer of 3 later..)
[video]
Yep, zoals reeds gezegd: Rossini gonna Rossini, dus recycle.miicker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 22:31:
[...]
Thanks, dat is hem denk ik inderdaad, rond 06:17 vind ik dat het 't duidelijkst is in vergelijking met het fragment dat ik plaatste.
Overigens altijd leuk dat die mannen (m/v) druk staan te rossen op de contrabassen, maar dat ze compleet verzuipen in wat wij als koperblazers een licht fortissimo noemen...
Axwell /\ Ingrosso - More Than You Know?vinom schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:58:
Pff, loop al twee dagen te zoeken naar een nummer wat ik van het weekend hoorde via Spotify toen ik mijn bed aan het verschonen was. Ik weet nog dat ik dacht 'Oh lekker nummer is dit' en dat ik op mijn telefoon keek welk nummer het was. Ik dacht dus Bob Sinclar, maar nu ik ging zoeken is het hem dus niet en kan ik hem niet meer vinden. Ook niet in mijn history, want ik speelde een zero's playlist af die waarschijnlijk afgelopen was en dan gaat hij zelf suggesties spelen.
Anyhow, wat mij bij staat:
Dance achtig track. Het begint met een gitaar beat en na tien a twintig seconden komt er een bass beat bij. Het begin lijkt op dit nummer:
YouTube: Bob Sinclar feat. Akon - Til The Sun Rise Up (Official Music Video)
En dan met name de eerste zeven seconden. Dan snap je ook wat ik bedoel met de gitaar beat. Cover art op Spotify leek op een soort grasveld ofzo.
Wel gitaar intro, maar geen grasveld.
Het intro doet me denken aan Love Generation van Bob Sinclar zelf, of is dat te obvious?vinom schreef op woensdag 22 november 2017 @ 12:50:
@The Eagle Nope, dat is hem niet.
@Ari Gold Ook niet.
Begin bijna te twijfelen aan mezelf, haha. Intro is nagenoeg hetzelfde als die ik had gelinkt. Misschien iets anders tempo alleen.
Edit: * Bra-Jo moet verder terug lezen...

[ Voor 6% gewijzigd door Bra-Jo op 22-11-2017 13:31 ]
Nomen nescio
Gisteren hoorde ik dit nummer op radio station Veronica Top 1000 aller tijden (helaas niet terug te vinden op sites als radio gemist etc..)
Tekst uit het refrein; I dont know whats coming.... water is (my only?) love ..
Degene met wie ik was dacht dat het nummer uitkwam na de aanslagen op 9/11, maar pin me hier zeker niet op vast.
Iemand een idee?
YouTube: Live - Overcome (with Ground Zero Footage)Vuurs schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:52:
Pff echt jullie hulp nodig met een lastige;
Gisteren hoorde ik dit nummer op radio station Veronica Top 1000 aller tijden (helaas niet terug te vinden op sites als radio gemist etc..)
Degene met wie ik was dacht dat het nummer uitkwam na de aanslagen op 9/11, maar pin me hier zeker niet op vast.
Iemand een idee?
Deze?Vuurs schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:52:
Pff echt jullie hulp nodig met een lastige;
Iemand een idee?
https://www.youtube.com/watch?v=jpCa7Ay596M
Dank is groot!
Edit: Zat er wel goed naast qua tekst trouwens

[ Voor 24% gewijzigd door Vuurs op 22-11-2017 17:00 ]
Deze was het YouTube: FRENSHIP - Capsize (feat. Emily Warren)Rob Z schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:26:
Bedankt allemaal voor de moeite!
Laat 'm maar even rusten; mocht ik 'm vinden dan post ik 'm hier
Niks met "c'est la vie" er in ook

In dit geval had je ook in een oude lijst kunnen zoeken zoals http://www.hitdossier-online.nl/VOOTop1000AllerTijden.htm. Er vanuit gaande dat je ongeveer weet wat de positie van het nummer was, het er al langer instaat en de positie nu niet heel veel anders is. Dat lijkt hier het geval, Live met Overcome staat op nummer 55 in de lijst van 2014.Vuurs schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:57:
Dat is hem inderdaad, mijn 3 uur durende zoektocht eindelijk ten einde
Dank is groot!
Edit: Zat er wel goed naast qua tekst trouwens
[edit]
Oh, de lijst staat ook gewoon op http://www.radioveronica.nl/special/top-1000-allertijden. Ik ging er vanuit dat daar niks zou zijn omdat je zei dat er niets stond op een aantal sites.
[edit2]
Hij is wèl terug te vinden!
http://www.radioveronica.nl/gemist/playlist
dinsdag 21 november, 9:42 en druk op het vergrootglas. Tada!
[ Voor 25% gewijzigd door Mentalist op 24-11-2017 23:01 ]
Komt wellicht niet helemaal overeen met je omschrijving qua artwork/periode, maar is het misschien Shawn Mendes met There's nothing holding me back?vinom schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:58:
Dance achtig track. Het begint met een gitaar beat en na tien a twintig seconden komt er een bass beat bij. snap je ook wat ik bedoel met de gitaar beat. Cover art op Spotify leek op een soort grasveld ofzo.
Het zijn een man en een vrouw die zingen in het liedje, beetje een house beat maar niet heel snel, ook niet echt een heel serieus nummer maar heeft zeker wel in de top 40 een tijdje gestaan.
De videoclip heeft een zwarte achtergrond maar ze zijn in een soort woon/huiskamer en die man en vrouw zijn om de beurt in beeld of samen, dat kan ik me niet meer goed herinneren. Iemand een idee?
Het voldoet niet helemaal aan je omschrijving maar het eerste waar ik aan moest denken is When You're Gone?s0kkie schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:40:
Ook al paar dagen op zoek naar een ouder liedje van eind jaren 90 begin 2000's.
Het zijn een man en een vrouw die zingen in het liedje, beetje een house beat maar niet heel snel, ook niet echt een heel serieus nummer maar heeft zeker wel in de top 40 een tijdje gestaan.
De videoclip heeft een zwarte achtergrond maar ze zijn in een soort woon/huiskamer en die man en vrouw zijn om de beurt in beeld of samen, dat kan ik me niet meer goed herinneren. Iemand een idee?
YouTube: Londonbeat - I've Been Thinking About Youieperlingetje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:40:
Kent iemand de song die begint te spelen vanaf 1:06 bij deze trailer?: YouTube: Trailer Verborgen Verlangen - Release 22/11/2017
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
Bedankt voor je reactie, maar dat is het nummer die in het eerste deel speelt. Ik zoek het nummer dat iets na 1 minuut in de trailer begint te spelen.
Inderdaad, dat haar ik overheen gelezen. Het nummer wat op 1:06 begint lijkt te beginnen met de tekst: "Brand new lover..." en de zangeres klinkt als Madonna.ieperlingetje schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:24:
[...]
Bedankt voor je reactie, maar dat is het nummer die in het eerste deel speelt. Ik zoek het nummer dat iets na 1 minuut in de trailer begint te spelen.
Lastig te vinden en zoals je waarschijnlijk zelf ook geprobeerd hebt detecteert Shazam ook niets.
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
Nee helaas niet deze, maar dit blijft ook een classic!jelle. schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:07:
[...]
Het voldoet niet helemaal aan je omschrijving maar het eerste waar ik aan moest denken is When You're Gone?
[video]
Wat ik me herinner is dat het gaat over een vrouw die haar vriend/man niet kwalijk neemt dat ze is overleden (in een auto-ongeval). Maar dat weet je alleen als je iets over het nummer leest, niet als je het beluistert. Verder is het wel mooi.
Wie weet de naam van de band of nummer?
Fever Ray, denk ik?mrmrmr schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:17:
Ik zoek een pop muziek video van een band waar een jonge vrouw 's nachts zweeft rechtop staand over een asfaltweg langs een landschap met eveneens zwevende huizen. De video heeft weinig kleur. Het is elektronische muziek, vermoedelijk uit Scandinavië. De vrouw die zingt is vermoedelijk een model, niet de echte zangeres. De zang is in het Engels met een sterk Scandinavisch accent. Periode ca. 2000-2013.
Wat ik me herinner is dat het gaat over een vrouw die haar vriend/man niet kwalijk neemt dat ze is overleden (in een auto-ongeval). Maar dat weet je alleen als je iets over het nummer leest, niet als je het beluistert. Verder is het wel mooi.
Wie weet de naam van de band of nummer?
[ Voor 3% gewijzigd door Inverted_World op 02-12-2017 18:24 ]
- Edit -
Voor degenen die het weten willen: de playbackende zangeres is het Noorse model Marianne Schröder, en de echte zangeres Karin Dreijer (aka Fever Ray) komt ook even in de video voor. De band is Röyksopp.
[ Voor 80% gewijzigd door mrmrmr op 02-12-2017 18:55 ]
Leuke dames altijd vanuit het hoge noorden inderdaadmrmrmr schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:33:
Ja, dat is 'em.Bedankt!
- Edit -
Voor degenen die het weten willen: de playbackende zangeres is het Noorse model Marianne Schröder, en de echte zangeres Karin Dreijer (aka Fever Ray) komt ook even in de video voor. De band is Röyksopp.
[ Voor 99% gewijzigd door World Citizen op 05-12-2017 21:02 ]
FreeReef.nl
De Trentemöller remix van die plaat is mees-ter-lijk!mrmrmr schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:33:
Ja, dat is 'em.Bedankt!
- Edit -
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Hoorde hem op de achtergrond bij VT wonen op SBS6 een paar weken geleden.
Het is een soort lekker rustig dance nummer met een wat hogere mannen zangstem.
Verder totaal geen info, maar mompel het al weken in m'n hoofd..
Predje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:37:
Ik zoek een hele lastige!
Was dit hem toevallig?
Wel een lekker nummer btw!
Niet gewoon deze?Predje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:37:
Ik zoek een hele lastige!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pghlzpeBeh8]
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]