Toon posts:

Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 2 3 ... 38 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 23:49

Mentalist

[avdD]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
reviews: Dell XPS 10: de accukoning

Nummer dat start bij 2:26 onder deze review.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

• HammerNL
  • Niet online
Daar had ik hem ook al doorheen gehaald, alleen zonder resultaat, zal wel aan m'n toestel liggen :)

Alsnog bedankt.

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vandaag kwam er een liedje in mijn hoofd en ik kan maar niet vinden hoe het heet.... Songtapper wist het ook niet...

Fonetisch gaat als volgt: vaya vaya! Alo lala lalala, vaya vaya!

Dat eerste stukje wordt een beetje geschreeuwd en volgens mij is het Frans of Spaans. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

GloriX schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:53:
Vandaag kwam er een liedje in mijn hoofd en ik kan maar niet vinden hoe het heet.... Songtapper wist het ook niet...

Dat eerste stukje wordt een beetje geschreeuwd en volgens mij is het Frans of Spaans. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :)
[YouTube: http://youtu.be/NTBDhEOgMlQ]

? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• GloriX
  • Niet online
Hmm het komt wel in de buurt van mijn beschrijving! :P Maar ik ben op zoek naar iets ouders. Volgens mij is het van voor 2000, misschien wel jaren 80.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

GloriX schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:58:
[...]

Hmm het komt wel in de buurt van mijn beschrijving! :P Maar ik ben op zoek naar iets ouders. Volgens mij is het van voor 2000, misschien wel jaren 80.
Wat voor soort muziek is het?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• GloriX
  • Niet online
Touchdomex schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:00:
[...]

Wat voor soort muziek is het?
Volgens mij is het frans of Spaans een beetje Vaya Con Dios, maar volgens mij is het niet van hun. Ik hoor ook maar een heel klein stukje in m'n hoofd. Maar het kan ook een beetje dance achting zijn.

Sorry voor de vage omschrijving 8)7

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Het is niet Vamos a la playa of wel? :+

Lauren - O Ayo? (leuke clip :P)

Lauren:

[Voor 66% gewijzigd door Mentalist op 19-02-2013 22:17]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
GloriX schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:53:

Eerste twee die in me opkwamen waren deze:

Is dat op z'n minst in de goede richting qua muzieksoort? :+

[Voor 5% gewijzigd door Rone op 19-02-2013 22:18]

PC1: 5800X3D - RTX 3080 - BenQ Zowie 240Hz
PC2: 3700X - RTX 2070 SUPER - Samsung Odyssey G3 165Hz

• GloriX
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:15:
Het is niet Vamos a la playa of wel? :+

Lauren - O Ayo? (leuke clip :P)

[video]

[video]

Lauren:

[video]
Die laatste is idd een leuke clip! Maar helaas zijn dat ze beide niet...
Rone schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:17:
[...]

Eerste twee die in me opkwamen waren deze:

[video]

[video]
Is dat op z'n minst in de goede richting qua muzieksoort? :+
Helaas, ook niet. Volgens mij is het iets zweveriger en iets ouder... Zucht

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heeft dat nummer wat je bedoelt naast dat Vaya Vaya iets van een franse tekst dat klinkt als "franse text....de ruvjeh". Waarbij haar stem in die zin die ik probeer weer te geven een beetje over slaat / hoog klinkt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier

• GloriX
  • Niet online
temp00 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:36:
Heeft dat nummer wat je bedoelt naast dat Vaya Vaya iets van een franse tekst dat klinkt als "franse text....de ruvjeh". Waarbij haar stem in die zin die ik probeer weer te geven een beetje over slaat / hoog klinkt?
Pfff, moeilijk. Ik hoor echt maar een heel klein stukje, maar ik kan het naar moeilijk beschrijven... Laatste uurtje YouTube heeft ook geen verheldering gebracht |:(

Misschien moet ik het uit mijn hoofd zetten, maar ik hoor graag als jullie nog ideeën hebben!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:18
Wat dacht je van deze:

Desireless - Voyage Voyage:

Of Kate Ryan - Voyage Voyage:

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 06:21

Milo.

klik

Niet toevallig de GipsyKings met Baila Me ? daar schreeuwen ze ook wel redelijk en "baila" lijkt op "vaya"

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

• GloriX
  • Niet online
Jorgen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:50:
Wat dacht je van deze:

Desireless - Voyage Voyage:
[[url="http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM"]]
_/-\o_ yes dat is hem! Thanks!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Desireless - Voyage Voyage. Ja die ja! En dat:
Bedoelde ik op 1:27. Jammer dat m'n Frans niet beter is 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:18
"ruvjeh" is waarschijnlijk "revient" :)

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Aha :)

Jaren geleden werd op een TMF (dacht ik) wel eens een remix gedraaid van: YouTube: Yazoo-Don't Go (Original Song)

Een gedeelte van die clip speelde zich af in een discotheek (niet al te donker, hier en daar wat lichteffecten meen ik mij te herinneren). Het tempo van de mix was ook iets sneller dan het origineel en het was een wat meer modern danceachtig nummer. Iemand enig idee welke mix dat is geweest? Ik vind dat melodietje namelijk ontzettend gaaf en de mixen die op ik op Youtube kan vinden zijn wat meer zang geörienteerd en/of klinken heel anders.

edit: o ja, die 'remix' is waarschijnlijk niet uitgebracht als remix maar misschien onder een compleet andere naam, maar wel met dat melodietje.

[Voor 10% gewijzigd door temp00 op 23-02-2013 15:05]

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:34

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

temp00 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:00:
Aha :)

Jaren geleden werd op een TMF (dacht ik) wel eens een remix gedraaid van: YouTube: Yazoo-Don't Go (Original Song)

Een gedeelte van die clip speelde zich af in een discotheek (niet al te donker, hier en daar wat lichteffecten meen ik mij te herinneren). Het tempo van de mix was ook iets sneller dan het origineel en het was een wat meer modern danceachtig nummer. Iemand enig idee welke mix dat is geweest? Ik vind dat melodietje namelijk ontzettend gaaf en de mixen die op ik op Youtube kan vinden zijn wat meer zang geörienteerd en/of klinken heel anders.

edit: o ja, die 'remix' is waarschijnlijk niet uitgebracht als remix maar misschien onder een compleet andere naam, maar wel met dat melodietje.
Ik krijg 19 hits dus waarschijnlijk staat hij hier wel tussen : http://www.coverinfo.de :)

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Warempel, uit dat lijstje van coverinfo:
YouTube: Starting Rock feat. Diva Avari - Don't Go
Thanks ;)

• AW_Bos
  • Laatst online: 11:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

misschien lastig, misschien ook niet, maar dit was denk ik tussen 1996 en 2002 een hit:

In het liedje 9of het refrein) hoorde je bijna alleen maar het woord down, down, down, down, down, en voor zover ik weet werd er bijna niet echt iets anders dan dat in gezongen (maar misschien ook wel wat).
Klinkt een beetje pop,rock en misschien wat techno.
down, down, down, down.. douwn, douwn, douwn, douwn... [beat]
Geen idee of iemand het herkend, maar het liedje heet volgens mij geen 'down' maar iets anders. Op Youtube kom ik andere dingen tegen. Dus wie o wie?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Meisje!

AW_Bos schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:09:
misschien lastig, misschien ook niet, maar dit was denk ik tussen 1996 en 2002 een hit:

In het liedje 9of het refrein) hoorde je bijna alleen maar het woord down, down, down, down, down, en voor zover ik weet werd er bijna niet echt iets anders dan dat in gezongen (maar misschien ook wel wat).
Klinkt een beetje pop,rock en misschien wat techno.

[...]

Geen idee of iemand het herkend, maar het liedje heet volgens mij geen 'down' maar iets anders. Op Youtube kom ik andere dingen tegen. Dus wie o wie?

Niet helemaal maar dat accent klinkt wel in de richting

• AW_Bos

AW_Bos

Dat wel, maar het is hem niet, er werd duidelijk niet echt veel anders in gezongen dan dat ge-down... :P

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 19:28
AW_Bos schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:15:
Dat wel, maar het is hem niet, er werd duidelijk niet echt veel anders in gezongen dan dat ge-down... :P

• AW_Bos

AW_Bos

Dat was hem :)

• Erazzzer
  • Laatst online: 10:38

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb niet een liedje waar ik de titel van wil weten, maar ik zoek een nummer. Namelijk: Winter, van Tori Amos, maar dan gezongen door een man, begeleid met alleen een piano. Heb heel Spotify en Youtube al afgezocht, maar geen enkele versie gevonden die door een man gezongen wordt..

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wikipedia: Winter (Tori Amos song) staan minimaal 3 mannen genoemd:
Michael Stipe of R.E.M. has included lines of the song in live performances, most notably in 1995.
Dream Theater have covered "Winter" on at least one occasion, as can be heard on the bootleg of their "Uncovered" gig at Ronnie Scott's in January 1995.
Amanda Palmer has covered the song live.
Colin Doran of Hundred Reasons and The Lucky Nine was known to sing "Winter" during soundcheck for live performances.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Yes! _/-\o_

• n0elite
  • Laatst online: 31-05 20:33
Welk nummer wordt er gebruikt in de Xperia tablet video? reviews: Xperia Tablet Z: vederlicht en waterdicht

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Shazam zegt deze.

• n0elite
  • Laatst online: 31-05 20:33
Thanks, vind die vocals alleen niet zo mooi.

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zoek een track die in de buurt (of op) de mega rave rond '93 uitkwam en daar zit een sample in van

zegt het iemand wat (dus dat stukje met "I'm a human being goddamnit")?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Via via via kwam ik op iemand die waarschijnlijk hetzelfde zoekt (?) en een suggestie daar was: Levellers - Warning, maar ik heb zo'n bruin vermoeden dat dat hem niet is.

Er zijn zoveel artiesten die die speech uit Network ge- en misbruikt hebben in hun nummers....

Wiethoofds meuk en 'overige'

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja klopt, maar het was in die tijd volgens mij een HEEEEL bekend house / rave / happy-hardcore / whatever die style toen heette nummer :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 23:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Ok, een lastige. Het is een nummer dat we vaak voor spinning gebruiken.
- instrumentaal
- lekkere beat
- begint vrij rustig met alleen percussie/drums e.d. dan komt er een "refrein" dat start met iets dat lijkt op een sirene of snerpende gitaar of een lange schelle gil.
- halverwege het nummer gaat het tempo naar de helft omlaag, en na een minuut ofzo gaat het tempo weer langzaam naar normaal, waarna weer zo'n refrein volgt.
- nummer duurt totaal iets van 7 minuten

Het is zeker geen top-40 nummer, lijkt me meer iets voor dance ofzo.

edit: Guns 'n Roses - Welcome to the jungle (DJ DLG Electro Remix)
YouTube: Guns N' Roses - Welcome to the Jungle (DJ DLG Electro Remix)

[Voor 24% gewijzigd door Microkid op 05-03-2013 22:52]

3800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 29-05 07:55
Ik zoek een nummer. Dit weet ik:

- Nummer uit de jaren 80 voor zover ik weet
- In de clip is het alsof ze door een poppenhuis lopen en mensen zitten aan touwtjes vast als poppen (als ik me niet vergis). Beetje spooky allemaal.
- Iets van bellen in het refrein
- Volgens mij wordt er Duits gezongen. Ik dacht in eerste instantie dat het van D.A.F. was, maar kon niks op YouTube vinden.

Zo. Behoorlijk vaag allemaal, ik weet het 8)7. Iemand? Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
miekol schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:51:

- In de clip is het alsof ze door een poppenhuis lopen en mensen zitten aan touwtjes vast als poppen (als ik me niet vergis). Beetje spooky allemaal.
- Volgens mij wordt er Duits gezongen. Ik dacht in eerste instantie dat het van D.A.F. was, maar kon niks op YouTube vinden.

deze? niet duits maar komt in de buurt:
YouTube: Dead Silence Clips: The Puppets "Attack"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

miekol schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:51:

Klinkt als Propaganda - P Machinery:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0Q8G5AQpuxM]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• miekol
  • Laatst online: 29-05 07:55
gambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:32:
[...]

Klinkt als Propaganda - P Machinery:
[video]
Wel close, wel beetje zelfde genre en tijdperk volgens mij. Maar nog niet helemaal wat ik zoek. Hmmm... ik weet verder ook geen aanwijzingen meer te verzinnen :(

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:36

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Vanavond heb ik twee nummers gehoord waarvan ik vermoed dat ze van dezelfde artiest waren. De nummers bevatten vooral gitaar en zang. Opvallend was dat het geluid een beetje 'dof' was (hoorde bij het nummer). Genre zou ik als rustige rock omschrijven. Vermoedelijk zijn het vrij nieuwe nummers. Is dit wellicht voldoende voor iemand om mij aan de naam van het album/de band te helpen? :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-05 14:49
BtM909 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:31:
Ik zoek een track die in de buurt (of op) de mega rave rond '93 uitkwam en daar zit een sample in van

[video]

Da tweekaz - get mad heeft deze sample er in zitten, maar dat is geen nummer uit de 90's zal nog ff zoeken want ik ken em wel.

Heel storend, nu kan ik ook niet op het nummer komen. Drives me mad! ;)

[Voor 7% gewijzigd door Stitch! op 08-03-2013 00:48]

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:34

Sharky

Skamn Dippy!

Die nieuwe single van Muse (Panic Station) is een cover/sample van een ander nummer maar kan er maar niet op komen waarvan.

This too shall pass

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Sharky schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:36:
Die nieuwe single van Muse (Panic Station) is een cover/sample van een ander nummer maar kan er maar niet op komen waarvan.
:Y)

Wear Sunscreen!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Alhoewel het basloopje er inderdaad wat op lijkt, bedoel ik dat niet. Ik bedoel meer de tekst en melodie van het refrein. Dus bijvoorbeeld 0:28 tot 0:47. Dat komt me echt te bekend voor.

This too shall pass

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Even gegoogled:
panic station is a complete rip off song but not bad, it could have been a big hit on the chart
INXS- NEED YOU TONIGHT (the beginning)
INXS-- SUICUIDE BLONDE(refrain)
MICHAEL JACKSON-- THRILLER
DONNA SUMMER--- I FEEL LOVE (especially the ooooooh ooooooh oohhhhh)
QUEEN -- ANOTHER ONE BITES THE DUST
Ik herken er ook veel van U2 in terug maar kan zo de juiste nog even niet aanwijzen.

Wear Sunscreen!

• Pater
  • Laatst online: 29-05 22:01

Pater

Terry Tate

Hoe heet dat nummer wat op de achtergrond speelt tijdens de radiocommercial van 020zuid op Radio 538?

Shazam pakt hem niet, want er wordt door het nummer heen geouwehoerd.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• Brunniepoo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:54
Humma Kavula schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:28:
Even gegoogled:

[...]

Ik herken er ook veel van U2 in terug maar kan zo de juiste nog even niet aanwijzen.
Zoo Station wellicht?

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Humma Kavula schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:28:
Even gegoogled:

[...]

Ach ja, Thriller natuurlijk |:(

This too shall pass

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 07:50
Ik zag zojuist een clip op TV maar voor de helft en niet op gelet hoe die heet, maar wilde de clip wel helemaal zien.

In de clip zag je een gezette vrouw helemaal door draaien op het kantoor, van alles slopen en een broodje bij de baas uit zijn handen slaan, er was ook een colega aan het kotsen. In wat flashbacks zag je haar feesten. Buiten gekomen bestelde ze een one way ticket naar Barbados, maar bij het oversteken werd ze aangereden.

Ik heb het begin van die clip niet gezien maar ik vermoed dat ze een loterij gewonnen had of zoiets, en dus ontslag nam en ging verkassen.

Weet iemand welke clip ik bedoel? want ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het hele filmpje gaat. Kon niets vinden met zoeken in google of youtube. Dat is de enige nadeel van internet, als je een naam niet weet kom je nergens.

EDIT; was trouwens een soort van dance/trance muziek

[Voor 3% gewijzigd door Bulls op 13-03-2013 00:47]

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 15:50

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ben bezig met videobewerking, en kom dit nummer tegen. Ik zit me alleen even kapot te bedenken wat de titel is! Hopelijk weten jullie het! ;)

http://sounddump.com/x4juduwitc87

Professioneel Heftruck Syndroom

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Zo kan je meteen luisteren: http://www.4shared.com/mp3/w4Bmyd9c/Song.html

Eigenlijk heb je een lalfilter nodig. :P

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-06 15:50

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Found it!

Ivan Gough and Feenixpawl feat. Georgi Kay - In My Mind (Axwell Remix)

;)

Professioneel Heftruck Syndroom

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:33
Bulls schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:14:
Ik zag zojuist een clip op TV maar voor de helft en niet op gelet hoe die heet, maar wilde de clip wel helemaal zien.

In de clip zag je een gezette vrouw helemaal door draaien op het kantoor, van alles slopen en een broodje bij de baas uit zijn handen slaan, er was ook een colega aan het kotsen. In wat flashbacks zag je haar feesten. Buiten gekomen bestelde ze een one way ticket naar Barbados, maar bij het oversteken werd ze aangereden.

Ik heb het begin van die clip niet gezien maar ik vermoed dat ze een loterij gewonnen had of zoiets, en dus ontslag nam en ging verkassen.

Weet iemand welke clip ik bedoel? want ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het hele filmpje gaat. Kon niets vinden met zoeken in google of youtube. Dat is de enige nadeel van internet, als je een naam niet weet kom je nergens.

EDIT; was trouwens een soort van dance/trance muziek
deze YouTube: Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One (Nicktim) bedoel je denk ik.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-05 07:50
Yep dat was hem, thnx.

Ging toch iets anders dan ik had verwacht, maar evengoed leuk. (story is still better than Twilight) :+

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03 16:15
Guys! Ik ben op zoek naar de intro tune van deze documentaire (sowieso een leuke docu om te kijken, is gemaakt door o.a. een van de jongens van mastermovies) http://vimeo.com/19801151.
Het melodietje komt vaker terug in de docu, Shazam en Soundhound kunnen me niet verder helpen :(

Anoniem: 26306

De namen van de makers staan in de credits aan het eind. Probeer het eens door brutaal te vragen?

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Een redelijk langzaam Chillout/Ambient nummer, waarbij de intro van "The Police - Message In A Bottle" gecoverd wordt. Ik kwam hem laatst tegen op Grooveshark, kan me de naam echter niet voor de geest halen. Het heeft ook niks van de originele naam in de titel.

• AW_Bos

AW_Bos

Iemand enig idee welke muziek het is? Ik heb het al eens eerder gehoord tijdens een theatervoorstelling, maar Soundhound weet het niet, en op lyrics zoeken is behoorlijk lastig :+

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-05 13:20

Naboo

#WINNING!! DUH!

Ik heb een 3LP white promo met totaal geen info....

Totaal een stuk of 15 nummers... Dit is de eerste... Wie o wie is dit?

Liedje 2

Liedje 3

[Voor 28% gewijzigd door Naboo op 20-03-2013 12:03]

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-05 13:20

Naboo

#WINNING!! DUH!

BtM909 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:31:

[video]

Zo te vinden

of deze

[Voor 7% gewijzigd door Naboo op 20-03-2013 12:12]

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zoek een nummer, waarschijnlijk uit de jaren 80 zover mijn jeugdherinneringen terug gaan.
Pas hoorde ik het weer vluchtig op de radio toen ik ergens langs liep (en helaas niet ff kon blijven staan).

Anyways, het is een Jazznummer, waar een piano toonladder steeds terug komt en een mevrouw wat zingt in een standaard jazz tempo bijna vertellend. Nu ken ik ook de muziekclip erbij uit mijn jeugd en daar was de mevrouw een witte poes achter de piano en verder was bijna de hele clip zwart. Ik kwam toevallig iets in naar mijn herinnering tegen wat bijna hetzelfde getekend is/lijkt; YouTube: The Cat Piano

Iemand zal zeker gelijk zeggen dat is het met deze beschrijving :P

edit: de zingende stem was ook apart, wat donkerder/zwaarder en zou die haast als Afrikaans beschrijven, zoals je dat zo mooi soms kan horen. Kwa taalgebruik staat me bij dat er veel plat Amerikaanse woorden in voorkwamen maar de woorden die ik nog denk te weten zijn zo generiek dat je er niks mee kan. Volgens mij ging het er om om een man te behouden of zong ze dat ze net haar vriend kwijt was.

[Voor 21% gewijzigd door Donderstraaltje op 22-03-2013 20:11]

• vooghel
  • Laatst online: 10:45

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Nina Simone - My Baby Just Cares For Me?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ooh wat is het toch een heerlijk nummer, maar dat is hem :)
Was al flink op youtube aan het zoeken omdat ik de stem in de verte wat op Janis Joplin vond lijken maar via die weg kwam kom je er dus niet. Volgens mij herinner ik me wel een live versie van de radio maar idd deze clip wel erbij weer van tv.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27

SeatRider

Hips don't lie

Ik zat net weer eens melancholisch door mijn mp3 collectie te bladeren. Ik bleef hangen op Vienna van Ultravox.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5U-NHTW2-Ps]

Ik meen mij te herinneren dat in diezelfde tijd (rond 1980) er een videoclip was (getoond in TopPop, jawel) met vergelijkbare muziek, waarbij het thema oorlog was. Wat ik ervan herinner, zie je een jongetje met speelgoedsoldaatjes spelen, zijn vader is uitgezonden naar een oorlogsgebied. Op het einde zie je dat jongetje zijn soldaatjes opruimen, ik trok daaruit destijds de conclusie dat zijn vader was omgekomen.

Iemand. Enig. Idee. waar ik het over kan hebben?

Edit: het is dus niet Martika :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Billy Joel - Goodnight Saigon?

Piano, drama, etc. Ik kan alleen de videoclip niet vinden, tenminste niet de clip die ik me herinner :D

[Voor 7% gewijzigd door gambieter op 23-03-2013 13:29]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

gambieter schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:27:
Billy Joel - Goodnight Saigon?

Piano, drama, etc. Ik kan alleen de videoclip niet vinden, tenminste niet de clip die ik me herinner :D
Qua stijl en tijd kan die kloppen ja, maar ik zie idd ook niet de clip die ik me dacht te herinneren :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Ik zie bij de Youtube comments een Nederlander om die clip vragen waar twee kinderen met speelgoedsoldaatjes spelen. Het kan een clip zijn geweest die alleen in Nederland is gebruikt?

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Dat zou zomaar kunnen. Toppop had in die tijd ook soms een jazzballet ipv de artiest of een clip, dus waarom niet :)

Wat is de url van jouw youtube video waar dat comment in staat?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

YouTube: Page 4 of comments on Goodnight Saigon
Sebastiaan Vos 3 years ago
do you know where to find the original video of this song with the 2 kids playing with toy-soldiers and that is then mixed with the real stuff

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Ik denk dat we 'm dan nu wel hebben. Schoot me nog een veel obscuurdere binnen.

Eind jaren 80. De electronicawinkel van mijn vader. Een voorbespeelde micro cassette (demo tapeje van Casio om memorecorders te proberen oid). Hier stonden een paar vage liedjes op, een ervan leek gezongen door een robotstem, en het enige dat ik me kan herinneren was "I'm a camera, I like you so (so-so-so echo)".

Ooit eens een keer op een rommelmarkt een singletje meegenomen van The Buggles, getiteld "I am a camera" maar dat was 'm niet.

Virtueel koekje voor degene die deze weet. Of uberhaupt kent.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

The Buggles hebben ook in Yes gespeeld waar "I am a camera" aangepast werd tot "Into the lens". The Buggles hebben ook een liedje dat heet "I love you miss Robot" :p

(en ga er maar vanuit dat het niet Mr Roboto van Styx is. Domo Arigato Mr Roboto :+ )

[Voor 21% gewijzigd door gambieter op 23-03-2013 14:24]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

gambieter schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:16:
The Buggles hebben ook in Yes gespeeld waar "I am a camera" aangepast werd tot "Into the lens". The Buggles hebben ook een liedje dat heet "I love you miss Robot" :p

(en ga er maar vanuit dat het niet Mr Roboto van Styx is. Domo Arigato Mr Roboto :+ )
Close, but no cigar...

• NitroX infinity
  • Laatst online: 10:14
De laatste tijd hoor ik aardig vaak stukjes van een nummer voorbij komen maar ik kan de titel en artiest maar niet vinden.

Mannelijke zanger, volgens mij een recent nummer. Tekst bevat 'ring around the rosie'

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-05 23:02

RyuuPro

That Damn Fly

Ik heb een sample van instrumentale achtergrondmuziek bij een video die ik keek:
Sample op Sendspace

Shazam en dergelijke hebben me niets opgeleverd.
Misschien dat ik hier geluk heb?

[Voor 5% gewijzigd door RyuuPro op 27-03-2013 17:39]

Kaze Ni Nare

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:44
Heeft iemand een idee welk nummer er achter dit filmpje speelt;

[YouTube: http://youtu.be/_a6ofOHVcKA]

[Voor 15% gewijzigd door Bloemstukje op 28-03-2013 19:19]

gewoon nee.

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 13:33
Mensen, ik zoek al heel lang achter een reggae nummer...

De stem die ik er in hoor is of lijkt op die van Peter Tosh of Bob Marley. Het heeft iets weg van "Get up stand up" van Marley maar de zang die ik er in hoorde waren niet duidelijk genoeg.
Herkenbare stukken in het nummer die, denk ik, als refrein gaan zijn Dengdengdeng of dingdingding...

Ik weet dat dit niet heel erg helder is, maar iemand die dit herkent? ;)

• Jan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Jan

Zondagskind en beroepshufter

Ik zoek de deephouse/ techno plaat die afgelopen zaterdag door Âme gedraaid werd op DGTL als afsluiter. Lyrics:

" you need a drug to make the stars come down, you need a drug to make you shine"

Wellicht de tekst volledig verkeerd verstaan, kan mbv Google iig niets vinden.

Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries

• AlexanderB
  • Laatst online: 29-05 17:45

AlexanderB

7800 rpm

NitroX infinity schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:04:
De laatste tijd hoor ik aardig vaak stukjes van een nummer voorbij komen maar ik kan de titel en artiest maar niet vinden.

Mannelijke zanger, volgens mij een recent nummer. Tekst bevat 'ring around the rosie'

• Dave1989
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-06 09:52
Svennos86 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:32:
Mensen, ik zoek al heel lang achter een reggae nummer...

De stem die ik er in hoor is of lijkt op die van Peter Tosh of Bob Marley. Het heeft iets weg van "Get up stand up" van Marley maar de zang die ik er in hoorde waren niet duidelijk genoeg.
Herkenbare stukken in het nummer die, denk ik, als refrein gaan zijn Dengdengdeng of dingdingding...

Ik weet dat dit niet heel erg helder is, maar iemand die dit herkent? ;)
Ik denk dat je op zoek bent naar een van de nummers van Eek-a-Mouse.

Is een en al dingdengdedongdong. :P

• NitroX infinity
  • Laatst online: 10:14

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• EXX
  • Laatst online: 01-06 14:38

EXX

EXtended eXchange

SeatRider schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:05:
Ik zat net weer eens melancholisch door mijn mp3 collectie te bladeren. Ik bleef hangen op Vienna van Ultravox.

[video]
W00t! Dit hele album is Über. Hoe vaak ik het niet in de auto heb opstaan.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• AlexanderB
  • Laatst online: 29-05 17:45

AlexanderB

7800 rpm

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 13:33
Dave1989 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:19:
[...]

Ik denk dat je op zoek bent naar een van de nummers van Eek-a-Mouse.

Is een en al dingdengdedongdong. :P
JAAAAA! HELD! Gevonden!

't was Sensee Party

Thanks, a LOT!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 21:35
Voor mijn vriendin zoek ik:

1. een boyband die in de woestijn aan het zingen zijn
2. De clip gaat ruwweg over een man die een vrouw aan de haak slaat (typis -_-") Maar zij blijk een vampier te wezen en bijt in de clip in zijn nek. Dit shot komt enkele keren terug als het goed is.

Volgens haar is het een recent nummer ... Begint de naam van de groep met 'The ... ' en het liedje moet iets zijn in de trend van '...... tommorrow'.

Iemand toevallig een idee?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

The Wanted - Chasing the sun (http://www.huffingtonpost...usic-video_n_1450600.html) misschien?

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 21:35
Jup that's the one!
Bedankt! Even punten scoren bij haar >:)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Dan maar hopen dat ze geen GoT-toegang heeft ;)

Ik vond hem trouwens door "boyband vampire video" in Google te gooien :)

[Voor 44% gewijzigd door gambieter op 10-04-2013 13:02]

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 23:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Ergens rond 2005 was er een tv-programma in de trant van Big Brother, waarbij twee teams werden opgesloten en psychologisch op de proef werden gesteld. Uit dat programma komt onderstaande fragment. Wie herkent dit piano-riedeltje? Zou het Ludovico Einaudi kunnen zijn? Of iets in de hoek van Thomas Newman?

[Soundcloud: http://soundcloud.com/ingardoh/001-pianomuziek-wav]

Soundhound kent het niet, maar dat komt misschien omdat er doorheen wordt gekletst.

ps een langer fragment heb ik niet, en ik weet ook de titel of producent van het programma niet meer.

[Voor 11% gewijzigd door Mindwalker op 12-04-2013 22:01]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:29
Oh wow, en daar gaat hij zijn vriendin mee "impressen" Generatiekloof denk ik ;)

@Svennos86;

Die staat op Skiddip, can't hear to much real reggae.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mindwalker schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:59:
Ergens rond 2005 was er een tv-programma in de trant van Big Brother, waarbij twee teams werden opgesloten en psychologisch op de proef werden gesteld. Uit dat programma komt onderstaande fragment. Wie herkent dit piano-riedeltje? Zou het Ludovico Einaudi kunnen zijn? Of iets in de hoek van Thomas Newman?

[audio]

Soundhound kent het niet, maar dat komt misschien omdat er doorheen wordt gekletst.

ps een langer fragment heb ik niet, en ik weet ook de titel of producent van het programma niet meer.
Lisa Gerrard - The End

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 23:08

Mindwalker

zappen is zinloos

Ge-wel-dig _/-\o_
Mijn dank is groot!

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Anoniem: 220263

Ik zoek iets wat volgens mij redelijk recent is. Elektronisch muziek, wel met een iets 80'er-jaren achtige beat. Een mannelijke stem die heel hoog is, en iets in de trant van "can't (hele zin met andere woorden, ongeveer even lang als dit)...... (1 beat pauze), are/do you wanna (woord) about..." en dat zinnetje wordt best vaak herhaald. Ik hoop dat dit genoeg is voor een herkenning?

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-06 17:05

marnix11

AFCA ★★★

Ik ben op zoek naar een rock/metal nummer van rond de jaren 2005-2007. Volgens mij was het van een Nederlandse of Belgische band die vrij onbekend was. Ik weet geen lyrics meer, maar wel hoe de clip ging (handig, i know ;)) De clip ging als volgt: De band stond op de bovenste verdieping van een gebouw, en halverwege de clip kwamen er overal scheuren in het gebouw en begon het gebouw in te storten. Het geluid dat hierbij hoort hoorde je ook door de muziek heen, en in de clip werden die scheuren in de muren duidelijk in beeld gebracht. Hopelijk kan iemand helpen xD.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

http://youtu.be/c9iCNcei-WU?t=4s

Het nummer dat daar start (niet het latere Hide & Seek)
Ik kan 't maar niet vinden.

Iets van: 'if you're never gonna catch me,
i been a roundway do know?
i .. never gonna catche me no no'

Iemand enig idee?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

"ain't never gonna catch me"
"I've been around way too long"

Is wat ik versta.

Anoniem: 383432

Jan schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:51:
Ik zoek de deephouse/ techno plaat die afgelopen zaterdag door Âme gedraaid werd op DGTL als afsluiter. Lyrics:

" you need a drug to make the stars come down, you need a drug to make you shine"

Wellicht de tekst volledig verkeerd verstaan, kan mbv Google iig niets vinden.
Beetje laat, waarschijnlijk weet je hem al, maargoed. :)

Here you go mister:
Westbam feat. Richard Butler - You Need The Drugs

YouTube: Westbam feat. Richard Butler - You Need The Drugs
Pagina: 1 2 3 ... 38 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee