Verstuurd vanaf mijn Computer®
Daar had ik hem ook al doorheen gehaald, alleen zonder resultaat, zal wel aan m'n toestel liggen

Alsnog bedankt.
Fonetisch gaat als volgt: vaya vaya! Alo lala lalala, vaya vaya!
Dat eerste stukje wordt een beetje geschreeuwd en volgens mij is het Frans of Spaans. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

[YouTube: http://youtu.be/NTBDhEOgMlQ]GloriX schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:53:
Vandaag kwam er een liedje in mijn hoofd en ik kan maar niet vinden hoe het heet.... Songtapper wist het ook niet...
Dat eerste stukje wordt een beetje geschreeuwd en volgens mij is het Frans of Spaans. Hopelijk kunnen jullie mij helpen
?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hmm het komt wel in de buurt van mijn beschrijving!

Wat voor soort muziek is het?GloriX schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:58:
[...]
Hmm het komt wel in de buurt van mijn beschrijving!Maar ik ben op zoek naar iets ouders. Volgens mij is het van voor 2000, misschien wel jaren 80.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Volgens mij is het frans of Spaans een beetje Vaya Con Dios, maar volgens mij is het niet van hun. Ik hoor ook maar een heel klein stukje in m'n hoofd. Maar het kan ook een beetje dance achting zijn.
Sorry voor de vage omschrijving

Lauren - O Ayo? (leuke clip

Lauren:
[Voor 66% gewijzigd door Mentalist op 19-02-2013 22:17]
Eerste twee die in me opkwamen waren deze:GloriX schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:53:
Vandaag kwam er een liedje in mijn hoofd en ik kan maar niet vinden hoe het heet.... Songtapper wist het ook niet...
Is dat op z'n minst in de goede richting qua muzieksoort?

[Voor 5% gewijzigd door Rone op 19-02-2013 22:18]
PC1: 5800X3D - RTX 3080 - BenQ Zowie 240Hz
PC2: 3700X - RTX 2070 SUPER - Samsung Odyssey G3 165Hz
Die laatste is idd een leuke clip! Maar helaas zijn dat ze beide niet...W3ird_N3rd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:15:
Het is niet Vamos a la playa of wel?
Lauren - O Ayo? (leuke clip)
[video]
[video]
Lauren:
[video]
Helaas, ook niet. Volgens mij is het iets zweveriger en iets ouder... ZuchtRone schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:17:
[...]
Eerste twee die in me opkwamen waren deze:
[video]
[video]
Is dat op z'n minst in de goede richting qua muzieksoort?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier ♠
Pfff, moeilijk. Ik hoor echt maar een heel klein stukje, maar ik kan het naar moeilijk beschrijven... Laatste uurtje YouTube heeft ook geen verheldering gebrachttemp00 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:36:
Heeft dat nummer wat je bedoelt naast dat Vaya Vaya iets van een franse tekst dat klinkt als "franse text....de ruvjeh". Waarbij haar stem in die zin die ik probeer weer te geven een beetje over slaat / hoog klinkt?

Misschien moet ik het uit mijn hoofd zetten, maar ik hoor graag als jullie nog ideeën hebben!
Jorgen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:50:
Wat dacht je van deze:
Desireless - Voyage Voyage:
[[url="http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM"]]

Bedoelde ik op 1:27. Jammer dat m'n Frans niet beter istemp00 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:36:
"franse text....de ruvjeh".

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Bekijk mijn Overwatch film hier ♠

Jaren geleden werd op een TMF (dacht ik) wel eens een remix gedraaid van: YouTube: Yazoo-Don't Go (Original Song)
Een gedeelte van die clip speelde zich af in een discotheek (niet al te donker, hier en daar wat lichteffecten meen ik mij te herinneren). Het tempo van de mix was ook iets sneller dan het origineel en het was een wat meer modern danceachtig nummer. Iemand enig idee welke mix dat is geweest? Ik vind dat melodietje namelijk ontzettend gaaf en de mixen die op ik op Youtube kan vinden zijn wat meer zang geörienteerd en/of klinken heel anders.
edit: o ja, die 'remix' is waarschijnlijk niet uitgebracht als remix maar misschien onder een compleet andere naam, maar wel met dat melodietje.
[Voor 10% gewijzigd door temp00 op 23-02-2013 15:05]
Ik krijg 19 hits dus waarschijnlijk staat hij hier wel tussen : http://www.coverinfo.detemp00 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:00:
Aha
Jaren geleden werd op een TMF (dacht ik) wel eens een remix gedraaid van: YouTube: Yazoo-Don't Go (Original Song)
Een gedeelte van die clip speelde zich af in een discotheek (niet al te donker, hier en daar wat lichteffecten meen ik mij te herinneren). Het tempo van de mix was ook iets sneller dan het origineel en het was een wat meer modern danceachtig nummer. Iemand enig idee welke mix dat is geweest? Ik vind dat melodietje namelijk ontzettend gaaf en de mixen die op ik op Youtube kan vinden zijn wat meer zang geörienteerd en/of klinken heel anders.
edit: o ja, die 'remix' is waarschijnlijk niet uitgebracht als remix maar misschien onder een compleet andere naam, maar wel met dat melodietje.

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
In het liedje 9of het refrein) hoorde je bijna alleen maar het woord down, down, down, down, down, en voor zover ik weet werd er bijna niet echt iets anders dan dat in gezongen (maar misschien ook wel wat).
Klinkt een beetje pop,rock en misschien wat techno.
Geen idee of iemand het herkend, maar het liedje heet volgens mij geen 'down' maar iets anders. Op Youtube kom ik andere dingen tegen. Dus wie o wie?down, down, down, down.. douwn, douwn, douwn, douwn... [beat]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
AW_Bos schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:09:
misschien lastig, misschien ook niet, maar dit was denk ik tussen 1996 en 2002 een hit:
In het liedje 9of het refrein) hoorde je bijna alleen maar het woord down, down, down, down, down, en voor zover ik weet werd er bijna niet echt iets anders dan dat in gezongen (maar misschien ook wel wat).
Klinkt een beetje pop,rock en misschien wat techno.
[...]
Geen idee of iemand het herkend, maar het liedje heet volgens mij geen 'down' maar iets anders. Op Youtube kom ik andere dingen tegen. Dus wie o wie?
Niet helemaal maar dat accent klinkt wel in de richting

AW_Bos schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 19:15:
Dat wel, maar het is hem niet, er werd duidelijk niet echt veel anders in gezongen dan dat ge-down...

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Michael Stipe of R.E.M. has included lines of the song in live performances, most notably in 1995.
Dream Theater have covered "Winter" on at least one occasion, as can be heard on the bootleg of their "Uncovered" gig at Ronnie Scott's in January 1995.
Amanda Palmer has covered the song live.
Colin Doran of Hundred Reasons and The Lucky Nine was known to sing "Winter" during soundcheck for live performances.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm
Thanks, vind die vocals alleen niet zo mooi.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:49:
Shazam zegt deze.
Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm
zegt het iemand wat (dus dat stukje met "I'm a human being goddamnit")?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Er zijn zoveel artiesten die die speech uit Network ge- en misbruikt hebben in hun nummers....

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
- instrumentaal
- lekkere beat
- begint vrij rustig met alleen percussie/drums e.d. dan komt er een "refrein" dat start met iets dat lijkt op een sirene of snerpende gitaar of een lange schelle gil.
- halverwege het nummer gaat het tempo naar de helft omlaag, en na een minuut ofzo gaat het tempo weer langzaam naar normaal, waarna weer zo'n refrein volgt.
- nummer duurt totaal iets van 7 minuten
Het is zeker geen top-40 nummer, lijkt me meer iets voor dance ofzo.
edit: Guns 'n Roses - Welcome to the jungle (DJ DLG Electro Remix)
YouTube: Guns N' Roses - Welcome to the Jungle (DJ DLG Electro Remix)
[Voor 24% gewijzigd door Microkid op 05-03-2013 22:52]
3800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
- Nummer uit de jaren 80 voor zover ik weet
- In de clip is het alsof ze door een poppenhuis lopen en mensen zitten aan touwtjes vast als poppen (als ik me niet vergis). Beetje spooky allemaal.
- Iets van bellen in het refrein
- Volgens mij wordt er Duits gezongen. Ik dacht in eerste instantie dat het van D.A.F. was, maar kon niks op YouTube vinden.
Zo. Behoorlijk vaag allemaal, ik weet het

deze? niet duits maar komt in de buurt:miekol schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:51:
Ik zoek een nummer. Dit weet ik:
- In de clip is het alsof ze door een poppenhuis lopen en mensen zitten aan touwtjes vast als poppen (als ik me niet vergis). Beetje spooky allemaal.
- Volgens mij wordt er Duits gezongen. Ik dacht in eerste instantie dat het van D.A.F. was, maar kon niks op YouTube vinden.
Zo. Behoorlijk vaag allemaal, ik weet het. Iemand? Mijn dank is groot!
YouTube: Dead Silence Clips: The Puppets "Attack"
Klinkt als Propaganda - P Machinery:miekol schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:51:
Ik zoek een nummer. Dit weet ik:
Zo. Behoorlijk vaag allemaal, ik weet het. Iemand? Mijn dank is groot!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0Q8G5AQpuxM]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Wel close, wel beetje zelfde genre en tijdperk volgens mij. Maar nog niet helemaal wat ik zoek. Hmmm... ik weet verder ook geen aanwijzingen meer te verzinnengambieter schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:32:
[...]
Klinkt als Propaganda - P Machinery:
[video]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Da tweekaz - get mad heeft deze sample er in zitten, maar dat is geen nummer uit de 90's zal nog ff zoeken want ik ken em wel.BtM909 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:31:
Ik zoek een track die in de buurt (of op) de mega rave rond '93 uitkwam en daar zit een sample in van
[video]
Heel storend, nu kan ik ook niet op het nummer komen. Drives me mad!

[Voor 7% gewijzigd door Stitch! op 08-03-2013 00:48]
This too shall pass
Sharky schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:36:
Die nieuwe single van Muse (Panic Station) is een cover/sample van een ander nummer maar kan er maar niet op komen waarvan.

Alhoewel het basloopje er inderdaad wat op lijkt, bedoel ik dat niet. Ik bedoel meer de tekst en melodie van het refrein. Dus bijvoorbeeld 0:28 tot 0:47. Dat komt me echt te bekend voor.
This too shall pass
Ik herken er ook veel van U2 in terug maar kan zo de juiste nog even niet aanwijzen.panic station is a complete rip off song but not bad, it could have been a big hit on the chart
INXS- NEED YOU TONIGHT (the beginning)
INXS-- SUICUIDE BLONDE(refrain)
MICHAEL JACKSON-- THRILLER
DONNA SUMMER--- I FEEL LOVE (especially the ooooooh ooooooh oohhhhh)
QUEEN -- ANOTHER ONE BITES THE DUST
Shazam pakt hem niet, want er wordt door het nummer heen geouwehoerd.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Zoo Station wellicht?Humma Kavula schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:28:
Even gegoogled:
[...]
Ik herken er ook veel van U2 in terug maar kan zo de juiste nog even niet aanwijzen.
Ach ja, Thriller natuurlijkHumma Kavula schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:28:
Even gegoogled:
[...]
Ik herken er ook veel van U2 in terug maar kan zo de juiste nog even niet aanwijzen.

This too shall pass
In de clip zag je een gezette vrouw helemaal door draaien op het kantoor, van alles slopen en een broodje bij de baas uit zijn handen slaan, er was ook een colega aan het kotsen. In wat flashbacks zag je haar feesten. Buiten gekomen bestelde ze een one way ticket naar Barbados, maar bij het oversteken werd ze aangereden.
Ik heb het begin van die clip niet gezien maar ik vermoed dat ze een loterij gewonnen had of zoiets, en dus ontslag nam en ging verkassen.
Weet iemand welke clip ik bedoel? want ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het hele filmpje gaat. Kon niets vinden met zoeken in google of youtube. Dat is de enige nadeel van internet, als je een naam niet weet kom je nergens.
EDIT; was trouwens een soort van dance/trance muziek
[Voor 3% gewijzigd door Bulls op 13-03-2013 00:47]

http://sounddump.com/x4juduwitc87
Professioneel Heftruck Syndroom
Eigenlijk heb je een lalfilter nodig.

Ivan Gough and Feenixpawl feat. Georgi Kay - In My Mind (Axwell Remix)

Professioneel Heftruck Syndroom
deze YouTube: Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One (Nicktim) bedoel je denk ik.Bulls schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:14:
Ik zag zojuist een clip op TV maar voor de helft en niet op gelet hoe die heet, maar wilde de clip wel helemaal zien.
In de clip zag je een gezette vrouw helemaal door draaien op het kantoor, van alles slopen en een broodje bij de baas uit zijn handen slaan, er was ook een colega aan het kotsen. In wat flashbacks zag je haar feesten. Buiten gekomen bestelde ze een one way ticket naar Barbados, maar bij het oversteken werd ze aangereden.
Ik heb het begin van die clip niet gezien maar ik vermoed dat ze een loterij gewonnen had of zoiets, en dus ontslag nam en ging verkassen.
Weet iemand welke clip ik bedoel? want ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het hele filmpje gaat. Kon niets vinden met zoeken in google of youtube. Dat is de enige nadeel van internet, als je een naam niet weet kom je nergens.
EDIT; was trouwens een soort van dance/trance muziek
Yep dat was hem, thnx.saveljos schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:58:
[...]
deze YouTube: Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One (Nicktim) bedoel je denk ik.
Ging toch iets anders dan ik had verwacht, maar evengoed leuk. (story is still better than Twilight)

Het melodietje komt vaker terug in de docu, Shazam en Soundhound kunnen me niet verder helpen

Anoniem: 26306
Iemand enig idee welke muziek het is? Ik heb het al eens eerder gehoord tijdens een theatervoorstelling, maar Soundhound weet het niet, en op lyrics zoeken is behoorlijk lastig

Totaal een stuk of 15 nummers... Dit is de eerste... Wie o wie is dit?
Liedje 2
Liedje 3
[Voor 28% gewijzigd door Naboo op 20-03-2013 12:03]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Zo te vindenBtM909 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:31:
Ik zoek een track die in de buurt (of op) de mega rave rond '93 uitkwam en daar zit een sample in van
[video]
of deze
[Voor 7% gewijzigd door Naboo op 20-03-2013 12:12]
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Pas hoorde ik het weer vluchtig op de radio toen ik ergens langs liep (en helaas niet ff kon blijven staan).
Anyways, het is een Jazznummer, waar een piano toonladder steeds terug komt en een mevrouw wat zingt in een standaard jazz tempo bijna vertellend. Nu ken ik ook de muziekclip erbij uit mijn jeugd en daar was de mevrouw een witte poes achter de piano en verder was bijna de hele clip zwart. Ik kwam toevallig iets in naar mijn herinnering tegen wat bijna hetzelfde getekend is/lijkt; YouTube: The Cat Piano
Iemand zal zeker gelijk zeggen dat is het met deze beschrijving

edit: de zingende stem was ook apart, wat donkerder/zwaarder en zou die haast als Afrikaans beschrijven, zoals je dat zo mooi soms kan horen. Kwa taalgebruik staat me bij dat er veel plat Amerikaanse woorden in voorkwamen maar de woorden die ik nog denk te weten zijn zo generiek dat je er niks mee kan. Volgens mij ging het er om om een man te behouden of zong ze dat ze net haar vriend kwijt was.
[Voor 21% gewijzigd door Donderstraaltje op 22-03-2013 20:11]
Nederlands is makkelijker als je denkt.

Was al flink op youtube aan het zoeken omdat ik de stem in de verte wat op Janis Joplin vond lijken maar via die weg kwam kom je er dus niet. Volgens mij herinner ik me wel een live versie van de radio maar idd deze clip wel erbij weer van tv.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5U-NHTW2-Ps]
Ik meen mij te herinneren dat in diezelfde tijd (rond 1980) er een videoclip was (getoond in TopPop, jawel) met vergelijkbare muziek, waarbij het thema oorlog was. Wat ik ervan herinner, zie je een jongetje met speelgoedsoldaatjes spelen, zijn vader is uitgezonden naar een oorlogsgebied. Op het einde zie je dat jongetje zijn soldaatjes opruimen, ik trok daaruit destijds de conclusie dat zijn vader was omgekomen.
Iemand. Enig. Idee. waar ik het over kan hebben?
Edit: het is dus niet Martika

Nederlands is makkelijker als je denkt
Piano, drama, etc. Ik kan alleen de videoclip niet vinden, tenminste niet de clip die ik me herinner

[Voor 7% gewijzigd door gambieter op 23-03-2013 13:29]
Qua stijl en tijd kan die kloppen ja, maar ik zie idd ook niet de clip die ik me dacht te herinnerengambieter schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:27:
Billy Joel - Goodnight Saigon?
Piano, drama, etc. Ik kan alleen de videoclip niet vinden, tenminste niet de clip die ik me herinner

Wat is de url van jouw youtube video waar dat comment in staat?
Sebastiaan Vos 3 years ago
do you know where to find the original video of this song with the 2 kids playing with toy-soldiers and that is then mixed with the real stuff
Eind jaren 80. De electronicawinkel van mijn vader. Een voorbespeelde micro cassette (demo tapeje van Casio om memorecorders te proberen oid). Hier stonden een paar vage liedjes op, een ervan leek gezongen door een robotstem, en het enige dat ik me kan herinneren was "I'm a camera, I like you so (so-so-so echo)".
Ooit eens een keer op een rommelmarkt een singletje meegenomen van The Buggles, getiteld "I am a camera" maar dat was 'm niet.
Virtueel koekje voor degene die deze weet. Of uberhaupt kent.

(en ga er maar vanuit dat het niet Mr Roboto van Styx is. Domo Arigato Mr Roboto

[Voor 21% gewijzigd door gambieter op 23-03-2013 14:24]
Close, but no cigar...gambieter schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:16:
The Buggles hebben ook in Yes gespeeld waar "I am a camera" aangepast werd tot "Into the lens". The Buggles hebben ook een liedje dat heet "I love you miss Robot"
(en ga er maar vanuit dat het niet Mr Roboto van Styx is. Domo Arigato Mr Roboto)
Mannelijke zanger, volgens mij een recent nummer. Tekst bevat 'ring around the rosie'
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Sample op Sendspace
Shazam en dergelijke hebben me niets opgeleverd.
Misschien dat ik hier geluk heb?
[Voor 5% gewijzigd door RyuuPro op 27-03-2013 17:39]
Kaze Ni Nare
[YouTube: http://youtu.be/_a6ofOHVcKA]
[Voor 15% gewijzigd door Bloemstukje op 28-03-2013 19:19]
gewoon nee.
De stem die ik er in hoor is of lijkt op die van Peter Tosh of Bob Marley. Het heeft iets weg van "Get up stand up" van Marley maar de zang die ik er in hoorde waren niet duidelijk genoeg.
Herkenbare stukken in het nummer die, denk ik, als refrein gaan zijn Dengdengdeng of dingdingding...
Ik weet dat dit niet heel erg helder is, maar iemand die dit herkent?

" you need a drug to make the stars come down, you need a drug to make you shine"
Wellicht de tekst volledig verkeerd verstaan, kan mbv Google iig niets vinden.
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
NitroX infinity schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:04:
De laatste tijd hoor ik aardig vaak stukjes van een nummer voorbij komen maar ik kan de titel en artiest maar niet vinden.
Mannelijke zanger, volgens mij een recent nummer. Tekst bevat 'ring around the rosie'
Ik denk dat je op zoek bent naar een van de nummers van Eek-a-Mouse.Svennos86 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:32:
Mensen, ik zoek al heel lang achter een reggae nummer...
De stem die ik er in hoor is of lijkt op die van Peter Tosh of Bob Marley. Het heeft iets weg van "Get up stand up" van Marley maar de zang die ik er in hoorde waren niet duidelijk genoeg.
Herkenbare stukken in het nummer die, denk ik, als refrein gaan zijn Dengdengdeng of dingdingding...
Ik weet dat dit niet heel erg helder is, maar iemand die dit herkent?
Is een en al dingdengdedongdong.

Mijn dank!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
W00t! Dit hele album is Über. Hoe vaak ik het niet in de auto heb opstaan.SeatRider schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:05:
Ik zat net weer eens melancholisch door mijn mp3 collectie te bladeren. Ik bleef hangen op Vienna van Ultravox.
[video]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
JAAAAA! HELD! Gevonden!Dave1989 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat je op zoek bent naar een van de nummers van Eek-a-Mouse.
Is een en al dingdengdedongdong.
't was Sensee Party
Thanks, a LOT!
1. een boyband die in de woestijn aan het zingen zijn
2. De clip gaat ruwweg over een man die een vrouw aan de haak slaat (typis -_-") Maar zij blijk een vampier te wezen en bijt in de clip in zijn nek. Dit shot komt enkele keren terug als het goed is.
Volgens haar is het een recent nummer ... Begint de naam van de groep met 'The ... ' en het liedje moet iets zijn in de trend van '...... tommorrow'.
Iemand toevallig een idee?
Jup that's the one!gambieter schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:24:
The Wanted - Chasing the sun (http://www.huffingtonpost...usic-video_n_1450600.html) misschien?
Bedankt! Even punten scoren bij haar

Ik vond hem trouwens door "boyband vampire video" in Google te gooien

[Voor 44% gewijzigd door gambieter op 10-04-2013 13:02]
[Soundcloud: http://soundcloud.com/ingardoh/001-pianomuziek-wav]
Soundhound kent het niet, maar dat komt misschien omdat er doorheen wordt gekletst.
ps een langer fragment heb ik niet, en ik weet ook de titel of producent van het programma niet meer.
[Voor 11% gewijzigd door Mindwalker op 12-04-2013 22:01]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Oh wow, en daar gaat hij zijn vriendin mee "impressen" Generatiekloof denk ikgambieter schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:24:
The Wanted - Chasing the sun (http://www.huffingtonpost...usic-video_n_1450600.html) misschien?

@Svennos86;
Die staat op Skiddip, can't hear to much real reggae.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Lisa Gerrard - The EndMindwalker schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 21:59:
Ergens rond 2005 was er een tv-programma in de trant van Big Brother, waarbij twee teams werden opgesloten en psychologisch op de proef werden gesteld. Uit dat programma komt onderstaande fragment. Wie herkent dit piano-riedeltje? Zou het Ludovico Einaudi kunnen zijn? Of iets in de hoek van Thomas Newman?
[audio]
Soundhound kent het niet, maar dat komt misschien omdat er doorheen wordt gekletst.
ps een langer fragment heb ik niet, en ik weet ook de titel of producent van het programma niet meer.
Ge-wel-dig

Mijn dank is groot!
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Anoniem: 220263

Het nummer dat daar start (niet het latere Hide & Seek)
Ik kan 't maar niet vinden.
Iets van: 'if you're never gonna catch me,
i been a roundway do know?
i .. never gonna catche me no no'
Iemand enig idee?
"I've been around way too long"
Is wat ik versta.
Anoniem: 383432
Beetje laat, waarschijnlijk weet je hem al, maargoed.Jan schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:51:
Ik zoek de deephouse/ techno plaat die afgelopen zaterdag door Âme gedraaid werd op DGTL als afsluiter. Lyrics:
" you need a drug to make the stars come down, you need a drug to make you shine"
Wellicht de tekst volledig verkeerd verstaan, kan mbv Google iig niets vinden.

Here you go mister:
Westbam feat. Richard Butler - You Need The Drugs
YouTube: Westbam feat. Richard Butler - You Need The Drugs
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]