Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
TheZeroorez schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:14:
mp3 download

Vanavond rond 19:45 op 3FM alternative. Geen lyrics, niet herkend door SoundHound, geen on-line playlist informatie beschikbaar ;( Help!
Wat een toeval, hoor 'm nu ook op 3FM Alternative dus meteen in de webplayer gekeken :)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
jelle. schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:10:
[...]

Wat een toeval, hoor 'm nu ook op 3FM Alternative dus meteen in de webplayer gekeken :)

[video]
Bedankt! Ik had een oud webradiootje aan staan en daar zit helaas geen nummerinfo bij.

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik zoek een dancenummer uit de 2000's. Ik gok zo rond 2005-2007.
Het is een vrij bekend nummer geweest, wat regelmatig op de radio kwam. Een nummer waarin een zangeres zong, een beetje als Kylie Minogue of Sofie Ellis-Bextor. Heb het in hun repertiore echter nog niet terug gevonden.

Het nummer is qua sfeer een beetje vergelijkbaar met I feel love van Donna summer, maar dan dus een modernere versie. In de tekst zat ook iets van love of dance ofzo (maar dat zal hem niet echt onderscheidend maken ;) ).Vooral het melodietje op de achtergrond vond ik geniaal. Volgens mij was hij er ook in non-vocal versie dan lag de nadruk op dat melodietje.

[ Voor 3% gewijzigd door DopdeDouwer op 26-02-2015 13:01 ]

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
DopdeDouwer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:42:
Het is een vrij bekend nummer geweest, wat regelmatig op de radio kwam. Een nummer waarin een zangeres zong, een beetje als Kylie Minogue of Sofie Ellis-Bextor. Heb het in hun repertiore echter nog niet terug gevonden.

Het nummer is qua sfeer een beetje vergelijkbaar met I feel love van Donna summer, maar dan dus een modernere versie. In de tekst zat ook iets van love of dance ofzo (maar dat zal hem niet echt onderscheidend maken ;) ).Vooral het melodietje op de achtergrond vond ik geniaal. Volgens mij was hij er ook in non-vocal versie dan lag de nadruk op dat melodietje.
Heb een idee wat het zou kunnen zijn, alleen dan zit ik of jij qua jaartal dus volledig mis. Misschien het nummer van Alexis Jordan - Happiness. Een nummer van deadmau5 - Brazil is hier dan alleen de instrumental. ;)

Geen idee of het klopt, er zijn meer nummers met het woord love. :+

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ook een leuke maar die is te nieuw, jaar of 5 eerder.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zit aan Living on Video van Pakito te denken. Is echt zo'n melodie die blijft hangen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

The Eagle schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:19:
[...]

Ik zit aan Living on Video van Pakito te denken. Is echt zo'n melodie die blijft hangen :)
Oe dat is wel een guilty pleasure, maar is hem niet.
Laatst hoorde ik hem nog tijdens het winkelen, ik dacht nog die moet ik onthouden, helaas niet gelukt...

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:20

of
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rtZAzh0TSAo]
?

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Nope, te oud ook (desalniettemin heel fijn). Ik kan het niet uitstaan dat ik m vergeten ben.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Geen zangeres, maar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zoek een vrij recent nummer. Het enige wat ik me kan herinneren was dat het met 'love' te maken had en dat de YouTube videoclip qua kleuren sterk ge-edit was (paars als ik het me herinner). Ze gingen van kamer naar kamer naar bed iirc.

Erg weinig informatie en ik herinner me vrij weinig helaas...

EDIT: Ik hem hem! My love, gevonden door te zoeken op YT.

[ Voor 20% gewijzigd door Brogala op 28-02-2015 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:02
Propane schreef op maandag 23 februari 2015 @ 00:16:

Een videoclip met mensen in verschillende konijnenpakken (roze/wit, mogelijk ook andere dieren) die al drinkend door een stad trekken en in een appartement feesten enzo. Volgens mij was het een Duits dance nummer, maar ik weet het niet meer zeker. Kan verder geen lyrics of gedeeltelijke titel herinneren, ook niet meer van wanneer precies, maar het zal wel ergens tussen 2006-2012 zijn :P.
Moby - Beautiful wellicht

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6wVB6uMZDm0]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:24
Oke een vage beschrijving: Het is een oud dance/trance nummer, volgens mij alleen maar instrumental. Denk dat iedereen het kent, kan het alleen met geen mogelijkheid terugvinden. Ik zal proberen de melodie te schrijven:P

Tu tu, tutututu, tutututu, tutututu tutututu tutututu tutututu tutu.

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Wilde gok :p Anders even neuriën en opnemen?

[ Voor 17% gewijzigd door jelle. op 03-03-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Laatst online: 12-09 15:24
Het was YouTube: PPK - Resurrection (full version) (PPK-Resurrection) haha. Vanaf 2 min dat stuk ongeveer, vond toch wel dat ik het aardig had beschreven:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Ik ben opzoek naar het eerste nummer uit deze video:
YouTube: Security VS Lich King 25 Heroic Part 2/3

vanaf 2:15 tm 2:30 is het een heel duidelijk stukje om met shazam etc aan de slag te gaan, echter is het nummer wat hij als suggestie geeft niet de goede: JEFX - Electromagnetic

https://soundcloud.com/jefx
Soundcloud pagina van de maker, maar hier zit ie niet tussen. Wie helpt me uit de brand?

Ook het nummer in de comments van youtube is nergens te bekennen: "Floda 88 by Nuarbave" ;(

[ Voor 207% gewijzigd door enira op 03-03-2015 20:07 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Wie o wie weet er welk nummer in deze video gebruikt wordt?
YouTube: MOTORbeurs 2015 - opbouw

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:54
Het lijkt Making Me Dance te zijn, maar ik vind alleen de versie zonder zang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een nummer wat ik pakweg acht jaar geleden hoorde onder een Youtube-filmpje wat ging over stuntteam The Daring Dantes. Dit bedrijf: http://www.stuntteam.nl/

Ik meen dat het fimpje erg hierop leek: https://www.youtube.com/watch?v=AcWOpDYD_Ys
Echter, daar zit Whole Lotta Rosie onder en die ken ik al. Het nummer wat ik zoek leek een beetje op dit nummer: https://www.youtube.com/watch?v=cZUQ3xhmu_A vanaf 29 seconden tot en met 55 seconden. Waar dat stukje zich hier herhaalt ging hij in het nummer wat ik zoek echter in een hogere octaaf.

Gelukkig speel ik enigszins piano, dus ik ga proberen om het nummer na te spelen op de piano en het op te nemen. Maar weet iemand wat het mogelijk zou kunnen zijn? De muziek was heel erg filmisch, een beetje wat je onder een scene zet die in slowmotion met veel geweervuur zich afspeelt.

PS. Sorry voor de vage omschrijving, dit is alles wat ik me herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Propane schreef op maandag 23 februari 2015 @ 00:16:
[...]
Heb er zelf ook eentje nu ik hier toch ben...

Een videoclip met mensen in verschillende konijnenpakken (roze/wit, mogelijk ook andere dieren) die al drinkend door een stad trekken en in een appartement feesten enzo. Volgens mij was het een Duits dance nummer, maar ik weet het niet meer zeker. Kan verder geen lyrics of gedeeltelijke titel herinneren, ook niet meer van wanneer precies, maar het zal wel ergens tussen 2006-2012 zijn :P.
Lutzenkirchen - 3 tage wach

YouTube: Lützenkirchen - 3 Tage wach (Hasen Version Unzensiert)

[ Voor 9% gewijzigd door Techno Overlord op 06-03-2015 13:39 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
zacht schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:08:
[...]

Ik moest meteen aan deze denken, maar die past niet bij de rest van de beschrijving.

[video]
Sorry, was dit topic alweer een beetje vergeten, haha. Nope, dat is hem niet...
RudyL schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Moby - Beautiful wellicht

[video]
...En dat ook niet...
... Maar nu is het bingo! Dat is hem, thanks, haha :). Ik zat mis met het wit en roze dus, het was een witte en een bruine haas/konijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zoek een nummer waarin een dame de tekst "This is the re-match" zegt. Het type muziek is hardstyle / trance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
nielsgaastra schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:02:
Het lijkt Making Me Dance te zijn, maar ik vind alleen de versie zonder zang....
Dat lijkt inderdaad de muziek te zijn! Bedankt! Maar ik ben toch nog wel heel benieuwd van wie de versie met zang dan is.

Iemand?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Omisys schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:39:
Oke een vage beschrijving: Het is een oud dance/trance nummer, volgens mij alleen maar instrumental. Denk dat iedereen het kent, kan het alleen met geen mogelijkheid terugvinden. Ik zal proberen de melodie te schrijven:P

Tu tu, tutututu, tutututu, tutututu tutututu tutututu tutututu tutu.

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen:P

edit: O je had hem al O-) |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 06-03-2015 16:05 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy87
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-09 22:39
Ik zoek dit nummer, wordt door een vriend ge-neuried(?). Werd gedraaid in een discotheek, een deel van het liedje hoor je een negerstem.

https://soundcloud.com/speedy87-2/onbekendnummer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
compie schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:49:
Ik zoek een nummer waarin een dame de tekst "This is the re-match" zegt. Het type muziek is hardstyle / trance.
Dan denk ik aan deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Dit nummer heb ik al een tijdje op m'n laptop staan, maar ik kan er met geen mogelijkheid achter komen wie de artiest is. Ik weet ook niet meer waar het vandaan komt.

Song download

Als iemand achter de naam van de artiest kan komen.. Ik ben je echt eeuwig dankbaar! Heel fijn nummer namelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Majesty op 14-03-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Mindthings ben ik vrijwel zeker van. Welk nummer moet ik even zoeken.

[edit]
"Shine" van het Resonance album (van Mindthings dus idd). Alleen jouw versie is langer.

[ Voor 69% gewijzigd door Mentalist op 14-03-2015 12:54 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:44:
Mindthings ben ik vrijwel zeker van. Welk nummer moet ik even zoeken.

[edit]
"Shine" van het Resonance album (van Mindthings dus idd). Alleen jouw versie is langer.
Thanks!
Ik heb SoundHound er wel 20x op los gelaten en één keer kwam 'ie met de melding 'Vision' door Jeffrey D. Thompson van Creative Mind System. Hier heb ik op gezocht, maar alleen een nummer van 28 minuten gevonden waar ik het niet in vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Majesty schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:12:
[...]

Thanks!
Ik heb SoundHound er wel 20x op los gelaten en één keer kwam 'ie met de melding 'Vision' door Jeffrey D. Thompson van Creative Mind System. Hier heb ik op gezocht, maar alleen een nummer van 28 minuten gevonden waar ik het niet in vond.
SoundHound is zich volgens mij niet zo bewust van de minder commerciële muziek. :)

Ik ben zelf ook een fan van Mindthings, zo wist ik het. Ik kan je zeker ook de andere albums aanraden, allemaal te downloaden van Jamendo. Tegen een vergoeding ook lossless van bandcamp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:20:
[...]

SoundHound is zich volgens mij niet zo bewust van de minder commerciële muziek. :)

Ik ben zelf ook een fan van Mindthings, zo wist ik het. Ik kan je zeker ook de andere albums aanraden, allemaal te downloaden van Jamendo. Tegen een vergoeding ook lossless van bandcamp. :)
Ahhh, je bent geweldig!! Ik ben je eeuwig dankbaar.

Ik ga de andere albums ook eens downloaden!
Jammer dat mijn nummer blijkbaar een extended version van het nummer is, maar misschien vind ik nog wel een lange versie (ik hou wel van wat langere nummers als ik er in de mood voor ben).

Nogmaals, superveel bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
Ik ben voor een kennis op zoek naar de naam van een synthesizer artiest. Hij heeft dit eind jaren 70 opgenomen op een cassettebandje vanaf een lp.

Ik heb stukjes van 1:30 uit de vijf nummers gehaald. Hij is er al mee naar verschillende muziekwinkels geweest, maar tot nu toe nog niet kunnen vinden. Hebben jullie een idee?

https://soundcloud.com/us...nbekende-artiest-jaren-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
rickhansen schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:21:
Ik ben voor een kennis op zoek naar de naam van een synthesizer artiest. Hij heeft dit eind jaren 70 opgenomen op een cassettebandje vanaf een lp.

Ik heb stukjes van 1:30 uit de vijf nummers gehaald. Hij is er al mee naar verschillende muziekwinkels geweest, maar tot nu toe nog niet kunnen vinden. Hebben jullie een idee?

https://soundcloud.com/us...nbekende-artiest-jaren-70
Klinkt als Jean-Michel Jarre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
Niels.68 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:48:
[...]

Klinkt als Jean-Michel Jarre.
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar ik heb zijn albums die hij voor 1980 heeft gemaakt beluisterd, maar die zijn het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Johan Timman is het naar mijn idee ook niet. (dat was ook '81) Die had je anders waarschijnlijk wel kunnen vinden.

De jaren '70 waren natuurlijk wat langzamer, maar je weet wel zeker dat de plaat niet te langzaam draaide?

[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 15-03-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
Ik heb hem in audacity wat sneller afgespeeld, maar dat klinkt niet goed. Dus ik denk dat dat wel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

W3ird_N3rd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:15:
[..]

De jaren '70 waren natuurlijk wat langzamer, maar je weet wel zeker dat de plaat niet te langzaam draaide?
Raap me op... Ik lig dubbel hier... _/-\o_

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Jarre ken ik redelijk goed, en die is het iig niet. Volgens mij ook geen Vangelis, geen Jan Hammer, geen Kitaro, geen Alan Parsons, geen Kraftwerk. Qua stijl heeft het wat weg van Jarre, maar dr zijn er wel meer die die richting in wilden.
Maar als er in NL een persoon is die het zou kunnen weten, is het denk ik Ed Starink. Die heeft alle Synthesizer Greatest albums ingespeeld. Ik verwacht dat ie zelfs al die obscure artiesten kent, en zelf is ie oook uit die tijd. Contact hem even via http://www.starink-world.net/contact.html :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Ik doe ook maar eens een beroep op jullie. Ben al een tijdje op zoek naar een nummer. Paar jaar terug al een keer gevonden maar helaas alsnog kwijt geraakt.

Het is een vrij rustig nummertje, Engelstalig, vrouwen stem, begint volgens mij met 'tic tac, tic tac' en dan wordt er wat gezongen. Clip speelt zich af op een kermis (of speeltuin) met een soort van video8 filter er overheen. Tevens is het nummer ook gebruikt voor een reclame, dacht Nederlands. Was in de tijd van Lana del Re met Videogames.

Kan iemand mij verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:53
Iemand enig idee welk nummer er te horen is in dit reclameblokje?
http://www.npo.nl/specials/nederlandse-films-op-npo-3

Ik ben benieuwd naar het ritmische trommelen wat vooral aan het einde van het filmpje goed te horen is. Volgens mij is het een nummer wat ik ooit een keer gehoord heb, maar waar ik de naam van vergeten ben.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ryan_ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:57:
Ik doe ook maar eens een beroep op jullie. Ben al een tijdje op zoek naar een nummer. Paar jaar terug al een keer gevonden maar helaas alsnog kwijt geraakt.

Het is een vrij rustig nummertje, Engelstalig, vrouwen stem, begint volgens mij met 'tic tac, tic tac' en dan wordt er wat gezongen. Clip speelt zich af op een kermis (of speeltuin) met een soort van video8 filter er overheen. Tevens is het nummer ook gebruikt voor een reclame, dacht Nederlands. Was in de tijd van Lana del Re met Videogames.

Kan iemand mij verder helpen?
Ik denk exact te weten wat je zoekt. Kan alleen even niet op de naam komen :P Ik heb hem ooit op mp3 gehad, dus ik kijk even in mijn archief..

Edit: wat ik mij meen te herinneren is dat Paul Rabbering hem altijd draaide met een eigen beat eronder.

Bingo!

[ Voor 9% gewijzigd door Erazzzer op 19-03-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 20:07
Erazzzer schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:41:
[...]

Ik denk exact te weten wat je zoekt. Kan alleen even niet op de naam komen :P Ik heb hem ooit op mp3 gehad, dus ik kijk even in mijn archief..

Edit: wat ik mij meen te herinneren is dat Paul Rabbering hem altijd draaide met een eigen beat eronder.

Bingo!

[video]
Jaa! Dat is hem hoor! :*) Super bedankt. Heb ik hem eindelijk weer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

GS88

π raat

Ik heb een liedje gehoord op de radio vanochtend, en sindsdien zit het in me hoofd.. ik denk niet dat het een onbekend liedje is, alleen ik ken het dus niet :p van de tekst heb ik niks mee.. maar het "nun-nun-nan-ni, nun-nun-nun-nun-nun-nun-nun-nun-nan-ni" heb ik even opgenomen, vond het een lekker vrolijk liedje, alleen mijn geneurie klinkt niet echt supergoed zeg maar :9

*edit: verwijderd*

[ Voor 9% gewijzigd door GS88 op 19-03-2015 23:46 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:54
Naughty Boy - La La La?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

GS88

π raat

:*) Yeah! Dat is em, THANKS :D

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik heb het idee dat ik het wel eens mooi zou kunnen vinden, maar welk nummer is het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:32
Heb net naar X Company s01e4 gekeken.
Kwam een nummer in voor waarvan ik denk dat de titel is "I wanna come home to you".
Is op deze site te horen (even doorklikken op "debriefing"):
http://www.cbc.ca/xcompany/debriefing/sixesandsevens
Heeft er iemand een idee wat de juiste titel en vooral wie de zangeres is?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Helaas niet kunnen vinden, alleen songtekst uit het script:

Lord I'm feeling weary And I Don't know what I should do Nice.
Again.
Lord This world is dreary Minor all the way down.
And I wanna come home To you Everyone tells me they know How I feel And then they say in time you'll be as good as new Yeah, but I'm tired of waiting For the wounds to heal Lord I wanna come home to you Everyone knows it's dark Before dawn And the patience of Job Is what we're aspiring to All I can simply do Is carry on, Lord I just wanna come home To you Don't disregard My prayer, oh Lord Been working so hard And I want my reward I'm not talking greed It's just a tiny request I, I just need A little rest I close my eyes and it's you I see A day of judgment and I won't have to hide Yes, thank you.
This is valuable.
Concerning, but valuable.
He certainly did not share it with us.
All right, we'll speak again tomorrow.
I'll reach out for your hand and you'll be By my side The heavens will part and the sky Will split blue I wanna come home to you

De artiest/naam nummer staan er helaas niet bij.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistersamson
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 13:25
Iemand enig idee welk nummer er op rond 1:20 wordt afgespeelt?

video: Dolby Cinema: laserlicht in de duisternis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:32
@jordy2811 : Bedankt voor de songtekst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
wiemelen schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:54:
Heb net naar X Company s01e4 gekeken.
Kwam een nummer in voor waarvan ik denk dat de titel is "I wanna come home to you".
Is op deze site te horen (even doorklikken op "debriefing"):
http://www.cbc.ca/xcompany/debriefing/sixesandsevens
Heeft er iemand een idee wat de juiste titel en vooral wie de zangeres is?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Via Twitter lees ik dat het nummer " I wanna come home" heet en gezongen wordt door de actrice zelf, ene Karen Leblanc;

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:35
Zit vaak NatGeo te kijken en daar komt regelmatig deze teaser voorbij van Killing jesus. De muziek die speelt klinkt erg bekend maar ik weet het echt gewoon niet. Een online variant kan ik helaas niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19

talin

ES-MA

Basekid schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:14:
Zit vaak NatGeo te kijken en daar komt regelmatig deze teaser voorbij van Killing jesus. De muziek die speelt klinkt erg bekend maar ik weet het echt gewoon niet. Een online variant kan ik helaas niet vinden :(
komt het hier in voor: http://natgeotv.com/nl/ki...eos/killing-jesus-trailer

dan ff shazaam of sound hound er bij.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:35
talin schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:15:
[...]

komt het hier in voor: http://natgeotv.com/nl/ki...eos/killing-jesus-trailer

dan ff shazaam of sound hound er bij.
Dat liedje is het wel ja :) Straks even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

Ik zoek een nummer.. weet alleen dat ze dit zingen in t refrein en een vrolijke vibe heeft..
Lang dang lang di di dang

Klinkt krom, maar t schiet me opeens te binnen :)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Tsja, ik weet niet of er mensen zijn die vroegah ook naar 2step/garage luisterde?
Afijn, er was toen een nummer waarvan ik alleen de tekst nog deels weet.
Die ging ongeveer als volgt:

I can't keep it up, I've got to look for you inside my love. Never ever let it go, inside of me.

Ik weet voor de volle 100% zeker dat het nummer thuishoort in het 2step/garage genre, maar verder dan dat kom ik niet.

EDIT: Waar een rustige nachtdienst al niet goed voor is. Nummers is inmiddels gevonden, het gaat om: The Artful Dodger - I can't give it up. Zat er niet heel ver naast met mijn lyrics :).

[ Voor 20% gewijzigd door jaihel op 01-04-2015 06:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Iemand die mij kan vertellen welk nummer er vanaf 06:30 wordt afgespeeld in Utopia van 31 maart?
Shazam/Soundhound bood geen soelaas, te kort, teveel gepraat.

[ Voor 18% gewijzigd door Daan00 op 02-04-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:17
Ariana Grande - One Last Time? Alleen dan een niet originele versie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Yes, thanks! Nu gaat het wel lukken met het vinden van een remix of instrumental :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik ben inmiddels al een aantal jaren op zoek, maar nog steeds heb ik de zoektocht niet kunnen afsluiten.

Ik zit zelf al een tijdje mijzelf af te vragen naar de titel van een liedje welke een aantal jaar geleden werd gedraaid in de uitzending van Giel op 3FM. Het betreft de zachte rustige achtergrond-muziek in dit fragment op het moment dat Giel in gesprek is met Kelly:
Klik hier om te luisteren!!!!

Ikzelf zit al weken te zoeken, en een vriend mij herkent het, en hij zegt dat het vanaf een lounge CD komt. Echter hijzelf kan de bewuste CD en de titel ook niet meer vinden.
Bij deze hoop ik dat jullie het misschien nog wel weten. Regelmatig bij interviews of andere dialogen werd het op de achtergrond gedraaid.

Ik weet dat het fragment echt jaren geleden, tijdens de bekende Kelly en Pomme Google-Idols hype in 2005 werd uitgezonden, maar wie weet komt het bekend voor bij jullie. Tijdens de 2-uur durende show waarin Giel alleen maar 'Toppertje' draaide werd dit muziekje ook tussendoor eventjes een paar minuutjes gedraaid, luister ook naar de mediaspeler op deze link en dan even doorspoelen naar 1:08:24

Dus aan jullie de vraag of jullie dit herkennen?
Ik heb 3FM al gemaild, maar zelf Giel Beelden die me persoonlijk mailde kon me niet helpen. Hij weet het ook niet meer. Wie wel????

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Laatst online: 13-09 08:01
Ik heb alles al geprobeerd maar het lukt me maar niet om de track te achter halen. Was laatst in de sportschool (Basicfit). Er draaide een deephouse track. De track heeft een hele mellow beat. Lyrics gezongen door een vrouw. In het refrein zit iets van:

"Single woman why don't you settle down"

Dit wordt vervolgens heel melodieus gezongen. En herhaalt zich door de hele track.

Wie o wie kan me helpen?

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
sunturion schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:15:
Ik heb alles al geprobeerd maar het lukt me maar niet om de track te achter halen. Was laatst in de sportschool (Basicfit). Er draaide een deephouse track. De track heeft een hele mellow beat. Lyrics gezongen door een vrouw. In het refrein zit iets van:

"Single woman why don't you settle down"

Dit wordt vervolgens heel melodieus gezongen. En herhaalt zich door de hele track.

Wie o wie kan me helpen?
Deze misschien?
[YouTube: http://youtu.be/IVL7482poJI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:34
Even een crosspost:
Frontysco schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:00:
Ik zit hier met een dicussie op het werk.

Dit nummer:

YouTube: Benny Neyman Ik weet niet hoe

De melodie daarvan heeft Jan Smit ook gebruikt in een van zijn nummers. Ik kom er alleen niet achter welk nummer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
OMG. Ik ben je echt eeurwig dankbaar. Thanks. Dit is hem inderdaad. Heb hem zelf op youtube niet kunnen vinden. Kreeg allemaal beyonce videos en vlogs over being single. :D Nogmaals bedankt.

Btw, even tussen door. Voor fans van dit genre, hebben jullie misschien wat recommendtions voor mij? Ben op zoek naar gelijksoortige tracks. Dus deephouse met echt lyrics. Je had 2 jaar geleden die track van Duke Dumont, Need U 100%. Ben opzoek naar meer van dit soort muziek

[ Voor 26% gewijzigd door sunturion op 09-04-2015 16:37 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

En GoT zou GoT niet zijn als niet ook daar een topic voor was: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3] :Y)

@AW_Bos: lijkt me een leuke voor Gerard Ekdom en zijn Dokter Pop :)

[ Voor 21% gewijzigd door The Eagle op 09-04-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
AW_Bos schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:17:
Ik ben inmiddels al een aantal jaren op zoek, maar nog steeds heb ik de zoektocht niet kunnen afsluiten.

Ik zit zelf al een tijdje mijzelf af te vragen naar de titel van een liedje welke een aantal jaar geleden werd gedraaid in de uitzending van Giel op 3FM. Het betreft de zachte rustige achtergrond-muziek in dit fragment op het moment dat Giel in gesprek is met Kelly:
Klik hier om te luisteren!!!!

Ikzelf zit al weken te zoeken, en een vriend mij herkent het, en hij zegt dat het vanaf een lounge CD komt. Echter hijzelf kan de bewuste CD en de titel ook niet meer vinden.
Bij deze hoop ik dat jullie het misschien nog wel weten. Regelmatig bij interviews of andere dialogen werd het op de achtergrond gedraaid.

Ik weet dat het fragment echt jaren geleden, tijdens de bekende Kelly en Pomme Google-Idols hype in 2005 werd uitgezonden, maar wie weet komt het bekend voor bij jullie. Tijdens de 2-uur durende show waarin Giel alleen maar 'Toppertje' draaide werd dit muziekje ook tussendoor eventjes een paar minuutjes gedraaid, luister ook naar de mediaspeler op deze link en dan even doorspoelen naar 1:08:24

Dus aan jullie de vraag of jullie dit herkennen?
Ik heb 3FM al gemaild, maar zelf Giel Beelden die me persoonlijk mailde kon me niet helpen. Hij weet het ook niet meer. Wie wel????
Hee, die ken ik wel. Het nummer is Northern Lights van Lux:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4cW-_8LzLfc]

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43

2mb

En die vriend van jouw kent het vast van deze cd (ik wel iig):

Afbeeldingslocatie: http://cdn.discogs.com/xucg2EAq0jwe0MnqhDwHloWJPTw=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb()/discogs-images/R-167490-1197860620.jpeg.jpg
sunturion schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:29:
[...]

OMG. Ik ben je echt eeurwig dankbaar. Thanks. Dit is hem inderdaad. Heb hem zelf op youtube niet kunnen vinden. Kreeg allemaal beyonce videos en vlogs over being single. :D Nogmaals bedankt.

Btw, even tussen door. Voor fans van dit genre, hebben jullie misschien wat recommendtions voor mij? Ben op zoek naar gelijksoortige tracks. Dus deephouse met echt lyrics. Je had 2 jaar geleden die track van Duke Dumont, Need U 100%. Ben opzoek naar meer van dit soort muziek
YouTube heeft een paar fijne channels met (vocal) deep house: Majestic Casual, Selected, La Belle Musique

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Lone Gunman schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:19:
[...]

Hee, die ken ik wel. Het nummer is Northern Lights van Lux:
[video]
Mijn held... _O_ _O_ _O_ _O_
Na vele jaren waar ik naar op zoek was, en jij wist hem te vinden _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Echt, hartelijk bedanktl _O_ *O* *O*

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
The Eagle schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:35:
En GoT zou GoT niet zijn als niet ook daar een topic voor was: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3] :Y)
2mb schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:01:
En die vriend van jouw kent het vast van deze cd (ik wel iig):

[afbeelding]

[...]

YouTube heeft een paar fijne channels met (vocal) deep house: Majestic Casual, Selected, La Belle Musique
Bazen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Mijn vriendin heeft een Nijntje mobiel gekocht voor de aankomende baby met een melodietje dat me enorm bekend voor komt, volgens mij van een tv serie uit de jaren 80. Het ligt me op de tong maar ik kom er niet op. Heeft iemand een idee?

Ik heb hier een sample gedeeld:
https://www.dropbox.com/s/uajs4pktrs4lnkl/Nijntje.m4a?dl=0

[ Voor 3% gewijzigd door m3gA op 19-04-2015 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Zip-a-Dee-Doo-Dah:

[ Voor 28% gewijzigd door vooghel op 19-04-2015 19:44 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Bedankt, dat was snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Laatst online: 11-09 14:17
Weet iemand welk liedje dit is?
https://youtu.be/UAFwNSfjdjE?t=5m39s (vanaf 5.39 dus, tot ~5s later)
(het is een 'compilatie' van Snapchat dus het is snel weg...) Ik heb geprobeerd het te Shazammen maar die dude praat er teveel door :(

[ Voor 7% gewijzigd door runelaenen op 21-04-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

runelaenen schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:05:
Weet iemand welk liedje dit is?
https://youtu.be/UAFwNSfjdjE?t=5m39s (vanaf 5.39 dus, tot ~5s later)
(het is een 'compilatie' van Snapchat dus het is snel weg...) Ik heb geprobeerd het te Shazammen maar die dude praat er teveel door :(
Zal vast hiertussen staan:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j3r9GWy0SiU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
Erazzzer schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:09:
[...]

Zal vast hiertussen staan:

[video]
Nee ik weet dat het iets Vlaams/Nederlands is... Het is een liedje waarop echt iédereen (behalve ik :') ) het dansje op kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Je bedoelt toch niet de Kabouterdans?! :o

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
Neen :-D
Echt het liedje waarop ze dansen in het stukje van 5.39
https://youtu.be/UAFwNSfjdjE?t=5m39s

Found it :D 't Smidje - Laïs
YouTube: 't Smidje - Laïs SONGTEKST

[ Voor 40% gewijzigd door runelaenen op 22-04-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb deze al eens eerder gepost maar toen 0,0 reacties.
Echter heb ik nu een sample per toeval gevonden eruit en ben benieuwd of iemand weet wat het is :P

Setting; foute underground tent in Parijs (I know) met fluoriserende drankjes uit reageerbuisjes en muziek als een soort techno of new beat die ik nooit heb kunnen plaatsen. Per toeval een jaar ofwat terug een nummer gevonden op deze link en weet nog altijd niet wat het is of wat de muziek stroming is;
YouTube: Yunnie Vlog.12 / Para-para パラパラ

De sample die ik nu vond; http://www.iphoneringtones.ca/iphone-ringtones/bright

Wie o wie heeft enig idee? deze is echt lastig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Muziekstroming: Goatrance / psytrance. Zelf al jaren fan van :)
Willekeurige ringtone: YouTube: Ananda Shake - Balada Planet (Ringtone Version)

Vrij grote, maar toch underground scene. Fluorescerend past er iig wel bij :)

Mocht je zin hebben; Op koningsdag is er in Ehv bij Strijp S een feestje van Global Aura. Vorig jaar geweest en was geweldig. Zie ook http://www.djguide.nl/party.p?id=163404
Niet teveel storen aan die andere herrie daar trouwens. Met name Zinloos Geluid laat zich nog een stukje lastiger omschrijven dan de gemiddelde psytrance :X

[ Voor 13% gewijzigd door The Eagle op 23-04-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
Weet iemand hoe de nummers op zowel 11:00 als op 12:00 heten?

Ah die 2e heb ik achterhaald:
Astroline - Feel the fire.

[ Voor 19% gewijzigd door Snowwie op 24-04-2015 04:27 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
The Eagle schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:03:
Muziekstroming: Goatrance / psytrance. Zelf al jaren fan van :)
Willekeurige ringtone: YouTube: Ananda Shake - Balada Planet (Ringtone Version)

Vrij grote, maar toch underground scene. Fluorescerend past er iig wel bij :)

Mocht je zin hebben; Op koningsdag is er in Ehv bij Strijp S een feestje van Global Aura. Vorig jaar geweest en was geweldig. Zie ook http://www.djguide.nl/party.p?id=163404
Niet teveel storen aan die andere herrie daar trouwens. Met name Zinloos Geluid laat zich nog een stukje lastiger omschrijven dan de gemiddelde psytrance :X
Zal eens kijken of ik dat feestje kan checken, ben toevallig op 15km afstand anyways nu tijdelijk :D.
Het klinkt net wat anders maar wellicht toch eens wat meer van beluisteren.

Toch wil ik nog wel altijd weten hoe dit nummer dan net heet, aangezien shazam en gelijke het niet kennen wel aardig lastig. Tot op heden heb ik ook maar eens 1 nummer ooit later gehoord wat er echt sterk op leek, ergens opgeschreven en kan dat nog altijd niet terug vinden :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Sinds kort is een reclame van SD Worx op de radio te horen. Daarin wordt een melodietje gebruikt dat ik hartstikke goed ken, maar niet precies kan plaatsen. Hier kun je vanaf ca. 34:20 horen om welk riedeltje het gaat. Overigens hebben ze ook de lyrics - aangepast - gebruikt. Als ik nou me de tekst van het origineel kon herinneren, had ik die natuurlijk gegoogled. Ik dacht aan the The Ting Tings en heb al gegoogled op bandjes met twee zangeressen, maar kom nergens... Het frustreert me in hoge mate en beïnvloedt mijn productiviteit nogal (AAAAAAAAAAAARGH!). Zowel mijn baas, mijn nachtrust als ik zullen je dankbaar zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door orejas op 24-04-2015 14:17 ]

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDanTe
  • Laatst online: 26-05-2024
Snowwie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 04:21:

Volgens mij draaien ze hetzelfde nummer op zowel 11:00 als 12:00. De lyrics rond 11:00 komen in ieder geval overeen met het nummer wat jij gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
orejas schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:13:
Sinds kort is een reclame van SD Worx op de radio te horen. Daarin wordt een melodietje gebruikt dat ik hartstikke goed ken, maar niet precies kan plaatsen. Hier kun je vanaf ca. 34:20 horen om welk riedeltje het gaat. Overigens hebben ze ook de lyrics - aangepast - gebruikt. Als ik nou me de tekst van het origineel kon herinneren, had ik die natuurlijk gegoogled. Ik dacht aan the The Ting Tings en heb al gegoogled op bandjes met twee zangeressen, maar kom nergens... Het frustreert me in hoge mate en beïnvloedt mijn productiviteit nogal (AAAAAAAAAAAARGH!). Zowel mijn baas, mijn nachtrust als ik zullen je dankbaar zijn!
ik weet welke je bedoeld. volgens mij is het ouder. Zo'n vrouwtje zingt allerlei dingen met words geloof ik en dan begint ze allerlei klanken te roepen terwijl je een kazig synthesizer deuntje hoort. Kan alleen nog niet op de titel of artiest komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chicks on Speed - Wordy Rappinghood

Origineel van de Tom Tom Club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:58:
[...]

Chicks on Speed - Wordy Rappinghood
[video]

Origineel van de Tom Tom Club
_/-\o_ d:)b
Nu kan ik tevreden sterven. :>

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:07
The ones - flawless

https://www.youtube.com/watch?v=O_e5oYqNRSM

Enorme clubhit geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Snowwie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 04:21:

[video]

Feel the fire ken ik - maar begint al op 10:00 en duurt tot na 12:00. Dus ik weet ff niet of je het nummer voor of na Feel the fire bedoelt? :)
Edit: wat er na zit is het te lange intro van de extended versie van "Power of American Natives" van Dance 2 Trance. Wat er voor zit is eenremix van "i just wanna lose your love tonight" van The Police; uitvoerende daarvan weet ik ff niet.

[ Voor 41% gewijzigd door The Eagle op 24-04-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
The Eagle schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:39:
[...]

Feel the fire ken ik - maar begint al op 10:00 en duurt tot na 12:00. Dus ik weet ff niet of je het nummer voor of na Feel the fire bedoelt? :)
Klopt inderdaad. Dat nummer begint al ruim voor 11:00 en gaat gewoon een paar minuten door. :)
Maar bedankt voor het meedenken.
Edit: wat er na zit is het te lange intro van de extended versie van "Power of American Natives" van Dance 2 Trance. Wat er voor zit is eenremix van "i just wanna lose your love tonight" van The Police; uitvoerende daarvan weet ik ff niet.
Power of American Natives ken ik wel, door en door eigenlijk. De remix van daarvoor moet ik even checken.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
The Eagle schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:39:
[...]

Wat er voor zit is eenremix van "i just wanna lose your love tonight" van The Police; uitvoerende daarvan weet ik ff niet.
Dat is toch van the Outfield en niet van the Police?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Wie dr mee begonnen is weet ik niet. Zowel Outfield als The Police hebben een uitvoering, dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
The Eagle schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:16:
Wie dr mee begonnen is weet ik niet. Zowel Outfield als The Police hebben een uitvoering, dat klopt :)
Ik hoor toch echt Tony Lewis zingen, en niet Sting, zelfs op de YouTube filmpjes die beweren dat het the Police is. Al snap ik de verwarring, het klinkt erg Police-achtig. Maar we dwalen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Heb hem eindelijk gevonden! 'Farewell to the fairgrond' kwam opeens in mijn hoofd. :P
Wel vaker last van. ;)

Vooral vanaf 1:40 is de plaat erg goed! :D

[ Voor 19% gewijzigd door HollowGamer op 28-04-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie

Tussen 18:40 en 19:03

Het klinkt als een variant van Bodylotion - Always Hardcore, maar het zou ook best een ander nummer kunnen zijn.

Wie o wie?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het is Always Hardcore van Scooter

Maar tussen 18:40 en 19:03 hoor je een intro op Marshall Masters - I Like It Loud

Edit, oh wacht, dat is een stukje van Neophyte! (Bij 2:33)

[ Voor 38% gewijzigd door Erazzzer op 28-04-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Snowwie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:59:
[video]

Tussen 18:40 en 19:03

Het klinkt als een variant van Bodylotion - Always Hardcore, maar het zou ook best een ander nummer kunnen zijn.

Wie o wie?
Dat is gewoon Bodylotion - Always hardcore :). Misschien ken jij alleen de radio variant, dat is deze.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:42

HugoBoss1985

Xenotech

Van wie is de gitaarsolo die op 7:52 begint?

https://www.youtube.com/watch?v=s_glZb5mQ2Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

[Nvm]

[ Voor 93% gewijzigd door Mon op 01-05-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb lang geleden eens een een drum en base nummer gehoord en kan maar niet op de titel komen.
heb verder ook geen linkje of referentie. was iets van 3 jaar geleden, nummer kan ouder zijn.

Het is drum and bass achtig, harde stijl, wel een keyboard(met vervorming) voor de melodie. volgens mij een classic.
er wordt niet in gezongen.

melodie ging als volgt:

tata-tata tadadada.
dadadada---dadadada

en dat een paar keer opnieuw

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Ik zoek een oud latin house achtig nr... Ik ken alleen een beetje de tonen:

Eeh eeh ti ti... lalalaaaalalalaaa (samba)... Zit ergens in de braziliaanse hoek... Ergens rond 2008 ofzo...
Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]