Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 12:42

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

Donderstraaltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:18:
Ik kon mijn vorige post niet meer terug vinden maar dat nummer heb ik per toeval gevonden :P
Maar heb nu weer een leuke wazige waarvan ik benieuwd ben of echt iemand een idee heeft :D

Mijn broer had vroeger nogal een aparte muzieksmaak, en het was als jochie van 8-10 vooral erg leuk als erin gescholden werd. Tot zo ver niks verrassends en daar zou tegenwoordig zo'n beetje alles voor in aanmerking komen. Onze ma pakte dit soort cd's en cassette tapes meteen af als ze er lucht van kreeg.

Halverwege jaren 90 of begin jaren 90 was hij eens jarig en kreeg toen van ikea een muziekcassette met liedjes. Allemaal vrij onschuldig en dit betreffende nummer was heel erg vrolijk, zoete soort van goedkope synth muziek met een loopje wat relatief vaak terug komt. En waarom is het bandje afgepakt? Omdat in het nummer zelf random "Ass" werd gezegd door een mannenstem :D Heel veel meer lyrics zaten er niet in zover ik mij herinner dus googlen heeft weinig nut. Wie o wie heeft een idee wat de jeugdzonde van mijn broer is? :D

:P Er wordt iets meer gezongen dan alleen "Ass" . Maar deze was vroeger zéker verboden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking_Deejay op 13-09-2014 20:30 ]

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

• Donderstraaltje
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Tweaking_Deejay schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:26:
[...]

[video]
:P Er wordt iets meer gezongen dan alleen "Ass" . Maar deze was vroeger zéker verboden :P
Dit is hem niet want deze ken ik wel, en was zekur wel verboden :P
Als ik een keyboard had dan zou ik dat loopje wat ik me nog herinner met wat moeite nog wel voor elkaar krijgen.. weet ongeveer 10-15 seconde ervan nog.

Met http://www.bgfl.org/bgfl/...ient_ftp/ks2/music/piano/ geprobeerd:
Aan elkaar als in meteen opvolgend, spatie als rust

BBB G BBB G C1 B C1 B C1 G AAA F AAA F A Bb A Bb A F
G A BBB A G(deze G werd even aangehouden) gevolgd door "AAAAAAAASSSSSS!!!!!!!"

Zo gaat het ongeveer.... ben hier niet heel erg handig in.
Meen dat dit het refrein is en dit stukje werd dan 2x of 3x herhaald, rest geen idee meer.

Edit:

Een andere jeugdzonde van mijn jongere broer waarvan de cassette tape ook ingenomen is:

YouTube: Dj Madman - Schoonmoeder
En deze stond er ook op:
YouTube: Trafassi - Lik maar aan mijn lolly

Persoonlijk kan ik me hier nu kapot om lachen een goede 20 jaar later :P

[ Voor 45% gewijzigd door Donderstraaltje op 13-09-2014 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik hoorde nu aantal keer op SlamFM een nummer langskomen dat vrij recent is, het refrein is een dame dat zings 'theeeeeeeeeeere she goes' (of walk/moves) met nog 2 zinnen erna. Muziek style beetje richting 'this is the life' van McDonald. Af en toe zit het deuntje in je hoofd, maar vergeet ik elke keer weer te zoeken erna :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:07
SinergyX schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:31:
Ik hoorde nu aantal keer op SlamFM een nummer langskomen dat vrij recent is, het refrein is een dame dat zings 'theeeeeeeeeeere she goes' (of walk/moves) met nog 2 zinnen erna. Muziek style beetje richting 'this is the life' van McDonald. Af en toe zit het deuntje in je hoofd, maar vergeet ik elke keer weer te zoeken erna :(
YouTube: Alle Farben - She Moves (Far Away) feat. Graham Candy (Street Video) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 21:45

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik hoorde net het nummer "angel in blue jeans" van train, maar de tekst 'i was/got shot down' met dito tune doet me heel erg denken aan een ander nummer, iets van James Blunt ofzo? Weten jullie welk nummer ik bedoel?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Doet me eerder aan een track uit Shrek denken. Ik kan hem alleen even niet zo snel vinden.

Deze bedoelde ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 14-09-2014 20:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 21:45

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Seesar schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:04:
ik hoorde net het nummer "angel in blue jeans" van train, maar de tekst 'i was/got shot down' met dito tune doet me heel erg denken aan een ander nummer, iets van James Blunt ofzo? Weten jullie welk nummer ik bedoel?
haha, nvm, het is Drive By van Train.........haha same style....naja, mijn vraag mijn is beantwoord.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51

Niku

Alagaesii

Hoe heet (en van wie is) dat ene nummer waarin allerlei nummers worden 'geremixed' in een soort stijl wat me aan de Baseballs deed denken? Het eerste stukje is 'wrecking ball' geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Deze? :P

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51

Niku

Alagaesii

Ja, die :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:31

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

AW_Bos schreef op zondag 07 september 2014 @ 00:48:
Een tijdje geleden al gevraagd, maar nog niks kunnen vinden. Het is een lounge-achtig muziekje tijdens het gesprek met helaas te veel gepraat er tussendoor hem hem met Soundhound op te zoeken:

Klik. Ik geloof dat dit wel iets moet zijn wat bestaat? Giel gebruikt vaker niet eigen gecomponeerde achtergrond nummers.
Verder werd het al in 2006 al een gebruikt, en later in een uitzending van 2011 hoorde ik het ook. Dus iemand een idee?

offtopic:
Kelly & Pomme O+
Toch nog maar even een gokje wagen ;)
Begint ongeveer bij de 10 sec.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AW_Bos schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:14:
[...]

Toch nog maar even een gokje wagen ;)
Begint ongeveer bij de 10 sec.
Het is wel erg slecht te horen, Giel is zelfs bijna niet te herkennen (qua stemgeluid).
Het zegt me helaas niks, sorry.

Ik heb zelf ook even jullie hulp nodig. Ik hoorde net dit stuk uit een compilatie van DubFX en ik wil graag weten welk nummer dat van hem is. Het is 2:00 minuten (direct link)

(En hoe heet deze sub-stroming van drum&bass, met zulke diepe, droge kicks?)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Room42 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:39:
[...]

Het is wel erg slecht te horen, Giel is zelfs bijna niet te herkennen (qua stemgeluid).
Het zegt me helaas niks, sorry.
En deze dan?

http://go.3fm.nl/zeroes-r...Playlist-is-een-toppertje
Luister dan op 1:08:22. Misschien iets beter, maar het blijft wel instrumentale muziek op de achtergrond.
(En kom niet aan met 'Toppertje' :P)

Ik ben er al tijden op zoek naar, en 3FM weet het wel, maar houdt zich angstvallig stil per mail. Giel althans...

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Donderstraaltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:40:
[...]

Dit is hem niet want deze ken ik wel, en was zekur wel verboden :P
Als ik een keyboard had dan zou ik dat loopje wat ik me nog herinner met wat moeite nog wel voor elkaar krijgen.. weet ongeveer 10-15 seconde ervan nog.

Zo gaat het ongeveer.... ben hier niet heel erg handig in.
Meen dat dit het refrein is en dit stukje werd dan 2x of 3x herhaald, rest geen idee meer.

Edit:

Een andere jeugdzonde van mijn jongere broer waarvan de cassette tape ook ingenomen is:

YouTube: Dj Madman - Schoonmoeder
En deze stond er ook op:
YouTube: Trafassi - Lik maar aan mijn lolly

Persoonlijk kan ik me hier nu kapot om lachen een goede 20 jaar later :P
Die virtual piano doet het op de iPad niet.
Maar ik zit te denken aan Move Your Ass van Scooter. En anders moet je eens op artiesten als 20 fingers, Outthere Brothers of desnoods de Dikke lul band zoeken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 02-05 17:21

Mentalist

[avdD]

Donderstraaltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 20:40:

Dan moet je dus dit typen:

jjj g jjj g o j o j o g hhh f hhh f h jj h jj h f g h jjj h g

en dat gaat het makkelijkste met de strings want dan kan je lekker langzaam spelen. Maar ik geloof niet dat ik het herken.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
wimpo schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:41:
hier komt mijn shot in the dark, Ik hoorde deze week een country achtig liedje op de radio. nu weet ik de zender niet, omdat dat iedere dag wisselt. maar het was een rustig liedje met in het refrein sowieso een met vrouwen meerstemmige opbouw. ik heb helaas door het geluid om mij heen helaas geen woorden kunnen oppikken.

de noten van het refrein waren volgens mij C D E F G A B C C B A.

meer informatie heb ik eigenlijk niet, zoals tijdstip, zender, show of specifiek genre.
Driestemmige dames met een countrytintje zijn mijn specialiteit :-)

Melodietje zegt me niks, maar puur op de omschrijving denk ik aan The Staves, en wellicht aan de Be Good Tanya's? Weet je wel in welke taal ze zongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Kent iemand nog de "Tracy Morgan show"?

Ik zoek daar de naam van het intro filmpje van.... Via wikipedia zag ik dat het gemaakt was door Snoop Dogg maar thats it... geen naam niks :(

Iemand die het wel weet?

link: YouTube: The Tracy Morgan Show - A Call To Duty (1/2)

vanaf 1:45

[ Voor 11% gewijzigd door Knamix op 30-09-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:28
Lijkt me gewoon een deuntje gemaakt voor die serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Knamix schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:09:
Kent iemand nog de "Tracy Morgan show"?

Ik zoek daar de naam van het intro filmpje van.... Via wikipedia zag ik dat het gemaakt was door Snoop Dogg maar thats it... geen naam niks :(

Iemand die het wel weet?

link: YouTube: The Tracy Morgan Show - A Call To Duty (1/2)

vanaf 1:45
Verder totaal offtopic, maar is het toevallig dat je vandaag naar Tracy Morgan vraagt, of had je het bericht op NU.nl gelezen?

Ik kende de show niet, maar het lijkt inderdaad gewoon de soundtrack te zijn. Zo staat-ie ook op Televisiontunes. De muziek is geschreven door Heavy D en uitgevoerd door Snoop Dogg. Verder ben ik ook nog niet voor je gekomen. IK denk dus net als ToyotaMR2 dat het enkel en alleen voor de show geschreven is en verder niet.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Jorgen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:12:
[...]

Verder totaal offtopic, maar is het toevallig dat je vandaag naar Tracy Morgan vraagt, of had je het bericht op NU.nl gelezen?

Ik kende de show niet, maar het lijkt inderdaad gewoon de soundtrack te zijn. Zo staat-ie ook op Televisiontunes. De muziek is geschreven door Heavy D en uitgevoerd door Snoop Dogg. Verder ben ik ook nog niet voor je gekomen. IK denk dus net als ToyotaMR2 dat het enkel en alleen voor de show geschreven is en verder niet.
Balen :(

Was inderdaad van Nu.nl :)

Was de show helemaal vergeten maar nadat ik dat bericht had gelezen kwam het weer in me op dat ik altijd naar de Tracy Morgan show keek! En vooral om het deuntje in het begin :) (was al zo'n 5-6 jaar geleden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-03 13:48
Ik zoek een nummer van volgens mij eind jaren 90 of begin 2000. Een dance nummertje, met in de clip allemaal vrouwen waarvan het hoofd niet te zien is, en die op hun T-shirts de lyrics 'mee dragen'. Bijna elk woord in de lyrics is in de clip een andere vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Lampie schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:14:
Ik zoek een nummer van volgens mij eind jaren 90 of begin 2000. Een dance nummertje, met in de clip allemaal vrouwen waarvan het hoofd niet te zien is, en die op hun T-shirts de lyrics 'mee dragen'. Bijna elk woord in de lyrics is in de clip een andere vrouw.
Deze?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8cWL89fjfUU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-03 13:48
Precies! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
The Eagle schreef op zondag 28 september 2014 @ 15:32:
[...]

Die virtual piano doet het op de iPad niet.
Maar ik zit te denken aan Move Your Ass van Scooter. En anders moet je eens op artiesten als 20 fingers, Outthere Brothers of desnoods de Dikke lul band zoeken.
Die zijn het allemaal niet, deze ken ik heel erg goed en ik verzamel zelfs jaren 90 cd's :D
Heb het ook nooit ergens anders gehoord, en als het me al ergens aan doet denken is het standaard kort kindermuziek met kwa instrumenten een synth die mij aan happy hardcore doet denken a la jaartje 94/95 (klopt met periode). De maat is vrij standaard wat je krijgt met een metronoom. Kan er gewoon niks anders over zeggen, dit stukje melodie zit zo duidelijk in mijn kop maar buiten het refrein weet ik werkelijk waar niks meer... dat bandje heeft het letterlijk niet overleeft dus zoeken heeft geen zin. Inmiddels wel van ikea cd's kunnen terug vinden op internet maar geen cassettetapes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:12

jelle.

Product Owner
Ik heb een lastige :) Het is een housenummer wat ik afgelopen zomer paar keer heb gehoord, onder andere op Extrema Outdoor. Heb al even zitten zoeken naar een liveset van dat festival maar kan niks vinden. Het is niet perse een tune die deze zomer heel populair was ofzo, maar het is wel een vrij recent nummer.

Het enige wat ik er eigenlijk nog van weet is dat het vrij basic house is met een pianomelodie á la Calvin Harris (zie onderstaand nummer). Volgens mij geen zang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dacht laat ik het ook eens proberen met een moeilijke.. :p

Een hele tijd geleden had ik een clip gezien ergens in een cafe met zingende pinguïns (of een vogelsoort) en speelt zich af op een eiland.. Dacht ik.. Het is in ieder geval zonnig en in een Ibiza stemming. :p
Het is een pop nummer en is volgens mij van begin 2000.

Ik ken de tekst niet, maar je hebt een hele lichte stem, afgewisseld met een zwaardere er tussendoor. Een lekker chill plaat, dus geen zware rap ofzo. En een beat die vrij constant is. :)
En Engelstalig ook nog. ;)

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:38
Donderstraaltje schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:19:
[...]

Die zijn het allemaal niet, deze ken ik heel erg goed en ik verzamel zelfs jaren 90 cd's :D
Heb het ook nooit ergens anders gehoord, en als het me al ergens aan doet denken is het standaard kort kindermuziek met kwa instrumenten een synth die mij aan happy hardcore doet denken a la jaartje 94/95 (klopt met periode). De maat is vrij standaard wat je krijgt met een metronoom. Kan er gewoon niks anders over zeggen, dit stukje melodie zit zo duidelijk in mijn kop maar buiten het refrein weet ik werkelijk waar niks meer... dat bandje heeft het letterlijk niet overleeft dus zoeken heeft geen zin. Inmiddels wel van ikea cd's kunnen terug vinden op internet maar geen cassettetapes...
Nog een poginkje: YouTube: Face Down Ass Up- DJ Isaac
is er ook nog in een DJ Splash variant :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
jelle. schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 21:46:
Ik heb een lastige :) Het is een housenummer wat ik afgelopen zomer paar keer heb gehoord, onder andere op Extrema Outdoor. Heb al even zitten zoeken naar een liveset van dat festival maar kan niks vinden. Het is niet perse een tune die deze zomer heel populair was ofzo, maar het is wel een vrij recent nummer.

Het enige wat ik er eigenlijk nog van weet is dat het vrij basic house is met een pianomelodie á la Calvin Harris (zie onderstaand nummer). Volgens mij geen zang.

[video]
Zou dat misschien Mark Knight - The Return of Wolfy kunnen zijn?
Youtube: Mark Knight - The Return of Wolfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58
Ik ben op zoek naar het origineel van de volgende plaat: pinocchio - tu ta tu ta tu ta ta. Inderdaad, heel fout, maar ik heb t nummer nodig voor een vrijgezellenfeestje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Brings back memories O+
Had je het al door google gehaald? Staat gewoon op wikipedia namelijk :D
Wikipedia: Tu Tatuta Tuta Ta
Is dus Trans-X - Living on video :)

[ Voor 16% gewijzigd door The Eagle op 07-10-2014 20:48 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58
Edit niet goed gelezen

[ Voor 94% gewijzigd door TweakersOnly op 07-10-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Renfie schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:57:
[...]

Zou dat misschien Mark Knight - The Return of Wolfy kunnen zijn?
Youtube: Mark Knight - The Return of Wolfy
Volgens mij niet. Ik twijfel wel maar dat komt denk ik doordat ik dit nummer ook wel voorbij heb horen komen. Het is in elk geval wel in die stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan me al wat meer herinneren over wat ik ben aan het zoeken.
In de clip zitten toekans (of toucans of zijn Engels), die aan het eiland zitten.

Het is dus een relax R&B nummer.. iemand? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Ik was op ons studentEvent aan het filmen en ik kwam volgend nummer tegen
YouTube: MVI 5228 Van 0 seconden tot 56 seconden.
Mijn excuses voor de ruis en het gepraat ;)

Het klinkt al Drum & Bass, maar ik kan het niet plaatsen van wie het is. Shazam of SoundCloud kan het ook niet herkennen.

Ik ben zelf niet thuis in DnB maar het heeft wel een catchy tune.

Als iemand me ermee kan helpen.

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar die videoclip waar een jongen met een geanimeerde eenden hoofd een supermarkt binnenloopt en naar een leuke vrouw kijkt.

Die jongen gaat naar een groep ander geanimeerde hoofd gasten en doet daar een dance battle, terwijl later dat meisje voor het hek komt te staan en hem zijn dance ziet doen.

Nummer is hardstyle.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderstraaltje
  • Niet online
_Uploader_ schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:51:
[...]

Nog een poginkje: YouTube: Face Down Ass Up- DJ Isaac
is er ook nog in een DJ Splash variant :F
Absoluut niet, originele nummer had geen beat, klonk heel erg simpel als kindermuziek (het was ook kinder muziek). Ik geloof dat op kant A nog wat verjaardagsliedjes stonden, al dan niet instrumentaal. Verder was het absoluut niet commercieel anders had ik het wel geweten.... dit is een hele lastige en mogelijk tenzij ik zo'n tape vind gaan we er nooit meer achter komen vrees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:29
temp00 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 01:11:
Eventjes wat nummers van mij in de rebound gooien (2&3 heb ik al eerder gevraagd maar helaas herkende niemand ze).
1- http://cl.ly/1m401m0v0w2Q (nummer op de achtergrond)
2- http://cl.ly/1T1a0R023B3d (hardstyle)
3- http://cl.ly/2T0r23041I0v (iets wat tussen dubstep en dnb zit?)
Nummer 1 is;

[ Voor 8% gewijzigd door Ari Gold op 09-10-2014 23:10 . Reden: Fixed link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Niet verwacht na een maand maar toch nog iemand die een nummer herkent. Thanks! ;)

edit
@hieronder: lekker plaatje!

[ Voor 18% gewijzigd door temp00 op 10-10-2014 14:17 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:09
jordy-maes schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:31:
Ik was op ons studentEvent aan het filmen en ik kwam volgend nummer tegen
YouTube: MVI 5228 Van 0 seconden tot 56 seconden.
Mijn excuses voor de ruis en het gepraat ;)

Het klinkt al Drum & Bass, maar ik kan het niet plaatsen van wie het is. Shazam of SoundCloud kan het ook niet herkennen.

Ik ben zelf niet thuis in DnB maar het heeft wel een catchy tune.

Als iemand me ermee kan helpen.
Sub focus - Timewarp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ik ben ook weer op zoek naar een nummer. Het is een dance/trance nummer. Stond op een cassettebandje, dus zal uit 2e helft van de jaren 90 komen.
In het nummer moet een meisje een soort gelofte uit spreken, iets met "If I wake before ...". "If I" weet ik zeker, de rest niet helemaal. Een man zegt het voor, zij zegt het na. Volgens mij zat er ook iets met een mirror in. Of ze daar niet in mag kijken, of dat ze daar voor staan, ik weet het niet precies meer.
Om de zoveel tijd komt er een gil voorbij en dat gaat de beat weer lekker verder.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dat stukje uit enter sandman van metallica? "if i die before i wake" "i pray the lord my soul to take"
Heb al even gegoogled maar nog geen dance/trance van gevonden.
Is oorspronkelijk een kindergebedje voor het slapen gaan

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:15

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Humma Kavula schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:48:
Dat stukje uit enter sandman van metallica? "if i die before i wake" "i pray the lord my soul to take"
Heb al even gegoogled maar nog geen dance/trance van gevonden.
Is oorspronkelijk een kindergebedje voor het slapen gaan
Ja dat stukje, tenminste het lijkt daar het heel erg op. Ik wist dat er nog een ander bekend nummer met zoiets was, maar ook daar kwam ik niet op. Nu heb ikiin ieder geval de site tekst :-) bedankt!

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 14:35
Belgica Wave Party - The Wave (1993) gebruikt ook dat gebedje, maar voldoet niet aan de rest van de dingen in je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Die zin zit ook in Murder was the case van Snoop Doggy Dogg. Voldoet verder ook niet aan de omschrijving, maar geeft wel aan dat je met dat stuk tekst niet erg goed kan zoeken ;)

Zelf ben ik ook op zoek naar een nummer. Het gaat om het nummer dat wordt gespeeld bij het einde van aflevering 10 van Legends.

Ik heb geen idee of het een recent of al ouder nummer is. Wel weet ik een deel van de tekst.

Tekst:
Grab your gloves
And say good-byeto the ones you love
Before too long
You'll be dead and gone
A sad song
Won't save you from the things you've done
Save your breaths
You haven't many left
Well, I don't know If you believe in God
But either way...

refrein:
In silence underground
In silence underground
In silence underground

Het klinkt een beetje black keys achtig, maar is het niet en ik kan het nergens vinden. Ook wordt het nummer niet door google herkent bij de music search.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:40:
Die zin zit ook in Murder was the case van Snoop Doggy Dogg. Voldoet verder ook niet aan de omschrijving, maar geeft wel aan dat je met dat stuk tekst niet erg goed kan zoeken ;)

Zelf ben ik ook op zoek naar een nummer. Het gaat om het nummer dat wordt gespeeld bij het einde van aflevering 10 van Legends.

Ik heb geen idee of het een recent of al ouder nummer is. Wel weet ik een deel van de tekst.

Tekst:
Grab your gloves
And say good-byeto the ones you love
Before too long
You'll be dead and gone
A sad song
Won't save you from the things you've done
Save your breaths
You haven't many left
Well, I don't know If you believe in God
But either way...

refrein:
In silence underground
In silence underground
In silence underground

Het klinkt een beetje black keys achtig, maar is het niet en ik kan het nergens vinden. Ook wordt het nummer niet door google herkent bij de music search.

Iemand een idee?
Dat is Silent Underground van Moon Taxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:57

Eagle Creek

Breathing security

Found it :-)

[ Voor 98% gewijzigd door Eagle Creek op 12-10-2014 19:19 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

zacht schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:34:
[...]

Dat is Silent Underground van Moon Taxi
Dat is 'm :) thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Iemand een idee hoe dit nummer heet? Sorry voor de brakke kwaliteit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
FabiandJ schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:12:
Iemand een idee hoe dit nummer heet? Sorry voor de brakke kwaliteit :p
SoundHound:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07-2024
Donderstraaltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:18:
Ik kon mijn vorige post niet meer terug vinden maar dat nummer heb ik per toeval gevonden :P
Maar heb nu weer een leuke wazige waarvan ik benieuwd ben of echt iemand een idee heeft :D

Mijn broer had vroeger nogal een aparte muzieksmaak, en het was als jochie van 8-10 vooral erg leuk als erin gescholden werd. Tot zo ver niks verrassends en daar zou tegenwoordig zo'n beetje alles voor in aanmerking komen. Onze ma pakte dit soort cd's en cassette tapes meteen af als ze er lucht van kreeg.

Halverwege jaren 90 of begin jaren 90 was hij eens jarig en kreeg toen van ikea een muziekcassette met liedjes. Allemaal vrij onschuldig en dit betreffende nummer was heel erg vrolijk, zoete soort van goedkope synth muziek met een loopje wat relatief vaak terug komt. En waarom is het bandje afgepakt? Omdat in het nummer zelf random "Ass" werd gezegd door een mannenstem :D Heel veel meer lyrics zaten er niet in zover ik mij herinner dus googlen heeft weinig nut. Wie o wie heeft een idee wat de jeugdzonde van mijn broer is? :D
YouTube: Erotic Dissidents - Move Your Ass And Feel The Beat Die misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

heuveltje

KoelkastFilosoof

Misschien dat iemand een beter geheugen heeft dan ik :)

IK zoek een nummer uit begin/half jaren 90.
Het heeft nog redelijk hoog in de top 40 gestaan.
Was eigenlijk een combinatie van rap & opera. Volgens mij kwam de rap van een bekende rapper, en was heel die cd een experiment met verschillende rap artiesten die over verschillende genre's heen rapten.

De klip was als ik het goed herinder iets met een ruimtestation en heel veel wit :)

Beetje vaag allemaal, maar misschien dat ergens een belletje gaat rinkelen ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
heuveltje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:25:
Misschien dat iemand een beter geheugen heeft dan ik :)

IK zoek een nummer uit begin/half jaren 90.
Het heeft nog redelijk hoog in de top 40 gestaan.
Was eigenlijk een combinatie van rap & opera. Volgens mij kwam de rap van een bekende rapper, en was heel die cd een experiment met verschillende rap artiesten die over verschillende genre's heen rapten.

De klip was als ik het goed herinder iets met een ruimtestation en heel veel wit :)

Beetje vaag allemaal, maar misschien dat ergens een belletje gaat rinkelen ?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O_X_Nj276Ps]

Deze denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nice !. , spot on !
Blijft een gaaf nummer.
Dat was hem inderdaad

jij verdient een : Afbeeldingslocatie: http://opmaat-eduware.nl/uploadmap/wonen-_gezond-ongezond-_Rubriceren/koekje.jpg

Cd was dus The rhapsody
Vanavond eens naar op zoek gaan.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:04
Iemand die mij verder kan helpen met het zoeken naar een remix van dit nummer?

La Fuente BDay Bash @ Club IKZie
Als ik de video embed begint hij altijd op 0:00?!

De vocals komen duidelijk van dit nummer.
Gezocht op This is my bassline remix, Shazam/SoundHound, gezocht tussen de tracklists van Andy Sherman/Shermanology...
Tot nu toe geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:29
Daan00 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:07:
Iemand die mij verder kan helpen met het zoeken naar een remix van dit nummer?

La Fuente BDay Bash @ Club IKZie
Als ik de video embed begint hij altijd op 0:00?!

De vocals komen duidelijk van dit nummer.
Gezocht op This is my bassline remix, Shazam/SoundHound, gezocht tussen de tracklists van Andy Sherman/Shermanology...
Tot nu toe geen resultaat.
Dat is;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563654

Ik ben opzoek naar oude acid en house nummertjes :)
Bij dit filmpje zitten paar acid en house nummertjes die ik wel goed vond. Maar ik kan ze niet vinden.

De nummertjes komen rond 6:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

DHS - House of God?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:39
De eerste twee zijn:

Mainx - 88 To Piano
DHS- House of God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Trance nummer van 10-15 jaar geleden.

YouTube: ATMOZ Classix Outdoor 23 06 2012 Aftermovie!

Ik ken het nummer, maar het is zo lang geleden ik ben de naam vergeten.

Iemand?

[ Voor 8% gewijzigd door Stark op 23-10-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:38
Ik hoorde laatst op de radio de intro van Goldfinger maar dan met een kalkoen er door heen. Klonk grappig en wilde 'm thuis laten horen maar nergens te vinden als je googlet op goldfinger turkey of goldfinger kalkoen.

Kent iemand 'm toevallig? :P

editL oh, het was een haan 8)7
googlet nog wat makkelijker: YouTube: Goldfinger (Rooster edition)

[ Voor 26% gewijzigd door maarud op 23-10-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 15:15
@Stark:

Sonic Inc. - The Taste of Summer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Anoniem: 563654 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:11:
Ik ben opzoek naar oude acid en house nummertjes :)
Bij dit filmpje zitten paar acid en house nummertjes die ik wel goed vond. Maar ik kan ze niet vinden.

De nummertjes komen rond 6:22
[video]
Public Energy - Three o three
Channel X - Rave The Rhythm
Edge of motion - Set up 707
zitten er ook nog in. Mooie plaatjes zijn dat d:)b

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 565386

Ik ben op zoek naar een nummer van een review die kort geleden is geplaatst Huawei Ascend Mate 7 Review - Smartphone met beste accuduur tot nu toe
Het nummer begint bij 2:20. Ik heb het al geprobeerd met soundhound, musicID en Shazam maar die kunnen het nummer niet vinden :(.
Weet iemand misschien het nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Steamwitz schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:06:
@Stark:

Sonic Inc. - The Taste of Summer
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

temp00 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:08:
[...]

Public Energy - Three o three
Channel X - Rave The Rhythm
Edge of motion - Set up 707
zitten er ook nog in. Mooie plaatjes zijn dat d:)b
Aah Thnx man!

Ook voor alle andere mensen die mee hebben gezocht, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Graag gedaan. Als je overigens meer van dat soort muziek zoekt zijn deze cd'tjes wel aan te raden:
dj rob's oldschool classics (1,2 &3), parkzicht classics (1,2 & 3) en verder de albums: move the house, house party, techno trance (voornamelijk de eerste paar albums). Misschien wat oude nummertjes die je ook leuk vind (niet allemaal acid maar wel een beetje die stijl):

food for woofers-bass warp
joey beltram-energy flash
human resource-beyond the edge (speedy j mix)
jamie anderson-trippin
hardfloor-acperience
subway link-hypnopompic hallucination
2 fabiola-the milkyway
quartex-mental hangover
x-es-weird
dj dick-weekend
cybersonik-technarchy
alkaline 3dh-fly by wire (deze is wel rauw, dus wees gewaarschuwd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631445

Lied begint met: ohehehoheho, en ook ergens: bebe (of baby) its my life.
Zou uit jaren 90-2000 moeten zijn. Moet zeker in die kl*** top 40 gestaan hebben.
Vast 1 of andere zomerhit....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 631445 op 02-11-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Dr. Alban :)

Wikipedia: It's My Life (Dr. Alban song)

[ Voor 84% gewijzigd door Wildfire op 03-11-2014 00:01 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 631445

Nee

Hier een stukje genuried.:
https://soundcloud.com/us...nnamed-2014-10-2-22-51-57
Op 7-9 seconden zou dat ohehoheho moeten staan.
En
https://soundcloud.com/us...nnamed-2014-10-2-22-51-33

PS. Is online stream, hoeft dus niet eerst gedownload te worden!
Oja nog een detai het nummer lijkt me beginnen met een vrolijk deuntje dat ik zou omschrijven als draaiorgel geluid.

Deze zijn het NIET:

Des'ree - Life
Mr. President - Coco Jambo
Shania Twain - That Don't Impress Me Much
Color Me Badd - I Wanna Sex You Up
Eternal Feat Bebe Winans I Wanna Be The Only One Official Video)
In-Grid - Tu Es Foutu
Rapper Sjors - This is my life. New (2014)
Dr. Alban - It's My Life (Official Version)
Bon Jovi - It's my life
T-spoon - sex on the beach
Vengaboys - sex on the beach
Buster Poindexter - Hot Hot Hot
Vanessa Paradis - Be My Baby
Peter Andre - Mysterious Girl
MC Miker G & DJ Sven - Holiday Rap - BBC 1986
Baltimora - Tarzan Boy
Toy-Box - Tarzan & Jane
Jeremy Jackson - You Can Run 1995

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 631445 op 03-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek nu weer een nummertje die in een oude gabber docu zit.

Hier zit hij op 2:20 in: YouTube: Loladamusica - Gabber (1995, english subs)

@temp00

Dankjewel voor de gave nummertjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Iemand een idee hoe dit nummer heet?
http://vimeo.com/104556585

Shazam en Soundhound kennen het allebei niet. Niet zo gek want blijkbaar kennen die niet veel klassiek :P.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 06-11-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-01 16:00
Ik ben op zoek naar een nummer, het lastige is dat de informatie die ik heb erg summier is..

Ik heb het nummer de afgelopen 2 maanden 2x gehoord op Q-Music. Het enige woord wat ik uit het hele nummer ken is 'Cinderella'. Wat wel opvalt is dat de stem van de artiest identiek is aan die van Nickelback (het komt er iig vrij dicht bij in de buurt).

Zoals ik al zei, het is vrij summier maar ik hoop dat iemand me kan helpen want zo langzamerhand word ik er aardig gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoudewijnD
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09-2024
Hey,

Ben op zoek naar een nummer de info die ik heb is helaas minimaal:
Ik de clip staat een soldaat of kapitein in de regen te zingen. Je ziet hem van opzij en bijna alleen maar in de schaduw.
En hij zing in het refrein iets van: "Hi hi hi, ha ha, Hi Hi Hi Hi, ha ha , Hi"
Het is niet veel weet ik. 8)7
Dacht dat de naam groep of band iets van public enemy was, maar die zijn het dus niet volgens mijn zoek activiteiten op google.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoudewijnD
CrimpyRex schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:42:
Het enige woord wat ik uit het hele nummer ken is 'Cinderella'.
Is het deze?
http://www.youtube.com/watch?v=s_c_Eu1h0XY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Laatst online: 21:39

InFamous

excommunicado

Anoniem: 563654 schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:08:
Ik zoek nu weer een nummertje die in een oude gabber docu zit.

Hier zit hij op 2:20 in: YouTube: Loladamusica - Gabber (1995, english subs)

@temp00

Dankjewel voor de gave nummertjes!
Doet mij denken aan: [YouTube: http://youtu.be/CSeO_rj942Y]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
BoudewijnD schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:47:
Hey,

Ben op zoek naar een nummer de info die ik heb is helaas minimaal:
Ik de clip staat een soldaat of kapitein in de regen te zingen. Je ziet hem van opzij en bijna alleen maar in de schaduw.
En hij zing in het refrein iets van: "Hi hi hi, ha ha, Hi Hi Hi Hi, ha ha , Hi"
Het is niet veel weet ik. 8)7
Dacht dat de naam groep of band iets van public enemy was, maar die zijn het dus niet volgens mijn zoek activiteiten op google.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoudewijnD
@Roamor

Held ben je ik heb hier gisteren de hele nacht naar gezocht!!
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Graag gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 01:49
Anoniem: 631445 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:08:
Lied begint met: ohehehoheho, en ook ergens: bebe (of baby) its my life.
Zou uit jaren 90-2000 moeten zijn. Moet zeker in die kl*** top 40 gestaan hebben.
Vast 1 of andere zomerhit....
Heel misschien bedoel je Jordy - Dur Dur D'etre Bebe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 01:49
CrimpyRex schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:42:
Ik ben op zoek naar een nummer, het lastige is dat de informatie die ik heb erg summier is..

Ik heb het nummer de afgelopen 2 maanden 2x gehoord op Q-Music. Het enige woord wat ik uit het hele nummer ken is 'Cinderella'. Wat wel opvalt is dat de stem van de artiest identiek is aan die van Nickelback (het komt er iig vrij dicht bij in de buurt).

Zoals ik al zei, het is vrij summier maar ik hoop dat iemand me kan helpen want zo langzamerhand word ik er aardig gek van!
Misschien is het wel Nickelback? Nickelback - Shakin Hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Helaas, beide waren het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:37

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik heb een tijd geleden een YT video gekeken (niet terug te vinden in de geschiedenis helaas) met daarin het geluid van een koor wat "uuuuuuu" (dit klinkt dom, ik weet het :') ) zingt op een enorm angstaanjagende manier. Gedurende het nummer wordt het volume ook harder geloof ik. Op zich wel een bekend nummer, maar ik kan het nergens vinden. Iemand een idee? :?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Wil ik net de auto uitstappen, wordt het nummer dat ik al tijden zocht ineens gedraaid! Helemaal gelukkig. Het was Nickelback - This Afternoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Misschien dat het niet helemaal in het topic past, maar vandaag hoorde ik het nummer Funkin Badass van The Cool Quest en kan mij niet aan de indruk onttrekken dat ik de tekst van de eerste twee coupletten eerder in een rapnummer heb gehoord (of tekst die er heel veel op lijkt). Ik kan er alleen niet op komen welk nummer het is.

Het nummer van The Cool Quest:

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:15

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heeft iemand heel misschien een idee wat dit nummer zou kunnen zijn? Originele artiest dan wel.

https://www.youtube.com/watch?v=JLEyFqXtCfI

Achtergrondmuziekje. Ben hier al erg lang naar opzoek :(

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

almightyarjen schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:04:
Ik heb een tijd geleden een YT video gekeken (niet terug te vinden in de geschiedenis helaas) met daarin het geluid van een koor wat "uuuuuuu" (dit klinkt dom, ik weet het :') ) zingt op een enorm angstaanjagende manier. Gedurende het nummer wordt het volume ook harder geloof ik. Op zich wel een bekend nummer, maar ik kan het nergens vinden. Iemand een idee? :?
Welke muziekstijl is het, en klinkt het meer als een lange oe of als een lange uuuu?
(En ja, dat klinkt ook dom :P)

Anoniem: 16328

Weet iemand hoe dit achtergrond nummer heet? Het klinkt heel bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik heb ruim twee uur gezocht maar het is me niet gelukt. Ik kan het niet uitstaan dus bij deze het verzoek.

Het gaat om een clip, volgens mij was het een house-achtige track, eind jaren 90 of begin 2000, waar een jong jochie als een soort bully of hooligan door de straat loopt. De mensen waar hij tof tegen doet reageren alsof hij gewoon volwassen is. Volgens mij heeft hij een blauwe aussie aan en is het in een Britse dorpje of stad.

Tenenkrommend dit, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het moet gewoon een bekend nummer zijn aangezien ik het in mijn MTV tijd regelmatig heb gezien.

Wie o wie kan mij uit mijn lijden verlossen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:09
RDhits schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 01:11:
Ik heb ruim twee uur gezocht maar het is me niet gelukt. Ik kan het niet uitstaan dus bij deze het verzoek.

Het gaat om een clip, volgens mij was het een house-achtige track, eind jaren 90 of begin 2000, waar een jong jochie als een soort bully of hooligan door de straat loopt. De mensen waar hij tof tegen doet reageren alsof hij gewoon volwassen is. Volgens mij heeft hij een blauwe aussie aan en is het in een Britse dorpje of stad.

Tenenkrommend dit, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het moet gewoon een bekend nummer zijn aangezien ik het in mijn MTV tijd regelmatig heb gezien.

Wie o wie kan mij uit mijn lijden verlossen?!?
Audio Bullys - We don't care
http://youtu.be/QXMUY4deXs0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Niet online
Kan niet geloven dat ik die gemist heb.... Watafaaaak :P ....Many thanks! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door RDhits op 15-11-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Iemand toevallig die promo gezien van de NOS voor Nederland-Letland en weet welk nummer daar onder zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:22
kuusj98 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:06:
Heeft iemand heel misschien een idee wat dit nummer zou kunnen zijn? Originele artiest dan wel.

YouTube: Another Beryl-svn video + Keyboard input on Zoom and Scale!

Achtergrondmuziekje. Ben hier al erg lang naar opzoek :(
Glen Wilson - Echo fantasia in Ionian mode SwWV 253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heeft iemand een goeie naam voor dit genre muziek

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Kg4QZCk1xCA]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Tuurlijk wel

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Ik zou het 2e stukje muziek "Ambient" noemen.

• FabiandJ
  • Niet online
Iemand een idee hoe dit nummer heet, klik?

[ Voor 26% gewijzigd door FabiandJ op 20-11-2014 19:09 ]

Ik vraag me af hoe dit nummer heet die op deze Live set komt http://youtu.be/za1BIU-lM64?t=9m45s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

El punto final :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:46
@Fish

Bruce Cockburn, folkrock volgens wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Cockburn

Tangerine dream is inderdaad ambient, zeker dit nummer. Maar ze maken alles van electronic, ambient, krautrock, new age tot zelfs progressive house en progressive rock
Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]