Donderstraaltje schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:18:
Ik kon mijn vorige post niet meer terug vinden maar dat nummer heb ik per toeval gevonden
Maar heb nu weer een leuke wazige waarvan ik benieuwd ben of echt iemand een idee heeft
Mijn broer had vroeger nogal een aparte muzieksmaak, en het was als jochie van 8-10 vooral erg leuk als erin gescholden werd. Tot zo ver niks verrassends en daar zou tegenwoordig zo'n beetje alles voor in aanmerking komen. Onze ma pakte dit soort cd's en cassette tapes meteen af als ze er lucht van kreeg.
Halverwege jaren 90 of begin jaren 90 was hij eens jarig en kreeg toen van ikea een muziekcassette met liedjes. Allemaal vrij onschuldig en dit betreffende nummer was heel erg vrolijk, zoete soort van goedkope synth muziek met een loopje wat relatief vaak terug komt. En waarom is het bandje afgepakt? Omdat in het nummer zelf random "Ass" werd gezegd door een mannenstemHeel veel meer lyrics zaten er niet in zover ik mij herinner dus googlen heeft weinig nut. Wie o wie heeft een idee wat de jeugdzonde van mijn broer is?
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking_Deejay op 13-09-2014 20:30 ]
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono