Oh oh Matt Barnes

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die ally-oop via het bord is echt zo vet.peakaboo schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:30:
Clips zijn dit seizoen de grote verassing
Hier zitten echt een paar zieke, harde acties bij
[video]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Is er nog bekend gemaakt wat er nou precies werd gezegd toen het net gebeurde?Tettie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 08:37:
http://www.sportsgrid.com...ade-suspended-groin-kick/
Wat is die Wade toch een ongelofelijk naar mannetje. Bah.
[ Voor 59% gewijzigd door Ken. op 31-12-2012 02:57 ]
Vieze actie ja, heeft ie z'n team ook mooi mee genaaid!Tettie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 08:37:
http://www.sportsgrid.com...ade-suspended-groin-kick/
Wat is die Wade toch een ongelofelijk naar mannetje. Bah.
Nee, het was geheel per ongeluk...Wade took to Twitter to defend his honor.
"I'm far from being a dirty player, + my intent was never 2 kick Ramon Sessions. I just reacted to the contact that I got from him," Wade tweeted Thursday night. "More than anything, I think of my boys watchin me be4 retaliating 2ward any player."
[ Voor 50% gewijzigd door peakaboo op 02-01-2013 05:13 ]
Ja ze verliezen meteen maar 2x op rij net als de Heat.peakaboo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 03:59:
Damn die Damian Lillard is goed... knicks kunnen de douche in
Edit: Get our your umbrellas, Javale McGee is hitting buzzer beating 3's![]()
en clips winning streak eindigt
Heb hem net afgekeken en was idd een matige wedstrijd. Enige die opviel was Wade, begon heel slecht en werd steeds sterker in 4Q en overtime...SuBBaSS schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:47:
[...]
Ja ze verliezen meteen maar 2x op rij net als de Heat.
Hoewel dat tegen Orlando ook niet veel scheelde 100-102 na overtime en eigenlijk best wel een matige wedstrijd.
[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 03-01-2013 04:20 ]
Verwijderd
Haha, in een replay nota bene? Dan moet je echt eens Sport1/NBA League Pass nemen en live play-off games gaan kijken. Pas wel op voor je rikketik.Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:01:
Die van Rose en Love zat ik onderweg in de bus te kijken, toen die shots vielen sprong ik bijna op van m'n stoel en er zaten wat mensen raar naar me te kijken
pepernooot
Verwijderd
Verwijderd
Thanks[b][message=39528216,noline]
Gefeliciteerd Ken.!
[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 05-01-2013 15:48 ]
IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8
Toronto tja... toen bosh er nog speelde ging t nog maarja idd, derozan of lowry maybe met wat andere spelers + geld? Schieten ze toch niks mee op... dat team is echt zwak helaasMJ23 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:25:
Wie gaan de Raptors dan traden? Enige die van waarde is is Derozan, maar die is lang niet zo goed als Rudy Gay. Oden zou wel het proberen waard zijn, je geeft hem gewoon een minimum contract en dan mag hij zichzelf bewijzen. Wellicht is het een toevoeging in de paint.
[ Voor 24% gewijzigd door peakaboo op 11-01-2013 18:03 ]
[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 15-01-2013 16:29 ]
We moeten even wat boze mailtjes sturen zodat die misschien nog in de dunk top 10 komt
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
http://bt.davka.info/v8power67 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:40:
Hebben jullie een source waar ik gespeelde wedstrijden kan zien/downloaden.
Heb geen geld voor een nba pass en ook ga ik niet snachts kijken.
Heb paar keer gedownload via torrent maar die site doet nu geen 720p 60fps games meer uploaden lijkt wel. Heb in paar dagen tijd behoorlijk wat wedstrijden gekeken, en ben weer hellemaal in de basketbal moodHeb vroeger als kind gedaan, daarna nooit meer, en vind wel weer leuk.
Het is niet zo dat ik een favo team heb, kijk gewoon graag naar het spelletje.
Zeker als het 2 teams zijn die gewaagd aan mekaar zijn, echt gaaf om te zien, zeker als het dan heel hoog tempo heeft, echt fantastisch
Thnxpeakaboo schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:46:
[...]
http://bt.davka.info/
En anders gewoon game intypen in www.torrentz.eu
Als je niet al teveel eisen aan de kwaliteit stelt (eg.: geen HD), dan kun je via stream nba.tv kijken, die zenden (voor ons) overdag ook herhalingen van gespeelde wedstrijden uit.v8power67 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:11:
[...]
Thnx
Ja als ik in de toekomst meer tijd en geld overheb ga ik zeker overwegen om een nba pass te nemen, maar voorlopig niet helaas
Spurs - Grizzlies was ook een leukere wedstrijd geweest om te kijkenpeakaboo schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:27:
Jazz - Heat was ondanks het belabberde defensieve spel van Miami toch nog een spannende wedstrijd geworden. Utah stond 21 punten voor en de Miami werkte dit nog even weg tot 3 punten in de laatste minuten van het 4e quarter. Helaas was zoals ik al zei vooral de verdediging 1 on 1 en de rebounding erg slecht voor de Heat, lijkt erop dat dit het vaste probleem wordt (Rebounds) bij ze...
Wat mij erg opviel is dat de Heat bij 1 on 1 (te) vaak switchen van man waardoor je open ruimtes krijgt. Als ze nu gewoon man to man blijven staan gaat het minder vaak mis denk ik, James, Wade, Chalmers zijn bijv. prima defenders die dit aankunnen.
Utah wel verdient gewonnen, ondanks het lelijke laatste quarter waar er werkelijk niets in viel behalve de FT's...
Verder nog LA vs LA gekeken gisteravond met bball maten. Was echt goed te zien hoe slecht de Lakers spelen tegenwoordig... 0,0 chemistry
Ik heb die recap van Hawks@Bulls gezien, wat een drama waren de HawksPhydomir schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:48:
Wat betreft het kijken van de wedstrijden. Vanaf een uur of twee onze tijd komen de torrents langzaam online en die komen over het algemeen redelijk rap binnen. Zo kijk ik de wedstrijden die niet op Sport 1 worden uitgezonden.
Heb vandaag Hawks @ Bulls gekeken. Dat kon best leuk worden dacht ik, de Hawks doen het best goed maar volgens mij waren ze er niet helemaal bij. Werkelijk niets ging raak en daardoor was het nogal eenzijdig. De Bulls hebben ook wel een goed team dit jaar alleen zijn ze op Nate Robinson na zo ongelofelijk saai team.
Morgen trouwens Knicks @ Pistons in Londen. Even op en neer voor een NBA wedstrijd. Omdat het kan
Hehe, nee ik ga zelf niet. Had het meer over twee NBA ploegen die even de Atlantische oceaan over vliegen voor een basketbal wedstrijdMJ23 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:45:
[...]
Ik heb die recap van Hawks@Bulls gezien, wat een drama waren de HawksIn 13 minuten 2 punten scoren dacht ik
![]()
Ga je er serieus heen? Pistons zijn niet zo leuk maar Knicks des te meer!
http://www.nba.com/news/important-dates/triesvan schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:46:
Ik ga eind april naar Boston & New York maar ik kan maar niet vinden wanneer de Playoffs zijn. Weten jullie het wel?
[ Voor 22% gewijzigd door Phydomir op 15-01-2013 22:49 ]
Ik heb inderdaad ook nog even zitten kijken, maar die prijzen zijn echt absurd te noemen. 200 Pond en dan zit je nog in de nosebleed sectionPhydomir schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:48:
[...]
Hehe, nee ik ga zelf niet. Had het meer over twee NBA ploegen die even de Atlantische oceaan over vliegen voor een basketbal wedstrijdEven in de gaten houden of het dit jaar nog eens is. Lijkt me wel mooi om te zien.
[...]
Clips vs Rockets vannacht was wel tofv8power67 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:07:
Zijn er nog games van afgelopen paar dagen die jullie echt aanraden ??
Ben de HEAT@JAZZ nu aan het downloaden, en heb de CLIPPERS@GRIZZLIES al binnen.
Zijn er verder nog games die jullie echt aanraden, maakt me niet uit wie, als het maar beetje spannend is
Thnx ben hem aan het binnen hengelen, morgen heb ik ong 5 wedstrijden te kijken
It's the one and only: JAVALE MCGEE!!!!
[ Voor 12% gewijzigd door peakaboo op 16-01-2013 17:39 ]
Het valt me vooral op dat er nog helemaal niks over bekend is? Twee jaar geleden was het nog groots aangekondigd en zag je wekelijks de training van alle deelnemers. Erg leuk gedaan destijds.MJ23 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:32:
Meh, niet heel bijzonder.
Wie zien jullie graag in de dunk contest? Ik hoop zo graag dat LeBron een keer mee doet, maar dat zal wel niet gebeuren
Hij pakt hem wel nice uit de lucht in ieder geval, maar wtf staat die verdediging te doen? Ok, de linker bedacht zich dat ie te laat was voor een double-team en sprint terug, maar die kerel die op nog geen halve meter van McGee staat heeft hem al die tijd niet door?peakaboo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:38:
It's the one and only: JAVALE MCGEE!!!!![]()
Dunkte ie in zn eigen basket? Maar ff zonder gekkigheid, blijft mooi hoor van zo ver een alley oop tussen defenders in, dan moet die pass wel hoog en gelukkig is McGeeK lang. Nice play
Btw de jerseys van de all star game:
[afbeelding]
What u think? Ik vind ze wel oke, niets speciaals. Maar zeker niet lelijk!
Ja bekend uiteraard, maar verder dan de 2 mooiste acties komen ze niet.MJ23 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:29:
Ja op NBA.com heb je de samenvattingen, maar die zijn max 3 minuten. Als je via de website kijkt dan heb je sowieso dat je de uitslagen kan zien en bij de tekst van de wedstrijd staat altijd Kobe helped the Lakers defeat the Pistons with 40 points. Dus dan weet je ook al wie er gewonnen heeft.
Als je een iPad of 360 hebt dan kan je de apps daarvoor downloaden, daar zijn wel scores uit te zetten. Bij de iOS app duurt het soms wel lang voordat de recap er op staat helaas.
Al stond die defense beter, Javale heeft een hoge leap daar komt niemand bij... Dude heeft wel skills maar hij staat gewoon (te) vaak in de shaqtin a foolSuBBaSS schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:49:
[...]
Hij pakt hem wel nice uit de lucht in ieder geval, maar wtf staat die verdediging te doen? Ok, de linker bedacht zich dat ie te laat was voor een double-team en sprint terug, maar die kerel die op nog geen halve meter van McGee staat heeft hem al die tijd niet door?![]()
Oh wacht, er stond nog een Nugget buiten het veld (die zie je er aan het eind weer instappen). Is dat niet irregulair?
Vind die jerseys wel nice eigenlijk, sowieso beter (wmb) dan dat iedereen z'n eigen uit/thuisshirt draagt.
Vannacht OKC-Denver gekeken, was wel leuke wedstrijd maar Denver viel tegen gezien hun streak de afgelopen wedstrijden.
Vanavond kondigen ze iig de all stars aan, misschien de dunkers ook? Ik zou graag willen zien: Jordan, Griffin, James, McGee, Shumpert (doen ze toch niet, ivm zn knie herstel) Gerarld Green en Isaiah TomasKen. schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:48:
[...]
Het valt me vooral op dat er nog helemaal niks over bekend is? Twee jaar geleden was het nog groots aangekondigd en zag je wekelijks de training van alle deelnemers. Erg leuk gedaan destijds.
Griffin had leuke dunks, maar JaVale had écht moeten winnen. Hij had één van zijn dunks uit de eerste ronde moeten bewaren voor de finale.. Zijn laatste dunk was alleen niet echt sterk, en dan komt Blake even aan met zijn over the Kia dunk met Davis als aangever uit het zonnedakje. Tja
[video]
[ Voor 48% gewijzigd door peakaboo op 18-01-2013 01:30 ]
[ Voor 21% gewijzigd door peakaboo op 18-01-2013 03:29 ]
Of niet!?peakaboo schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 03:15:
OMG die gasten in de TNT overtime show![]()
beetje de britse koningin voor de gek te houden en compleet in kostuum
en nog meer onzin. Heeft 0 inhoud maar wel lekker om even hard te lachen
hehe, dat wordt lachen.Ken. schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:51:
Garnett en Melo als starters.. dat gaat nog mooi worden denk ik
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Chandler ipv wie? Garnett alleen toch hoop ik? Zo goed is Chandler nou ook weer niet... Maar ik vind KG een ei sinds ie zo arrogant/irritant gaan doen is dus van mij had Chandler daar ook wel mogen staan ja.Ken. schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:51:
Garnett en Melo als starters.. dat gaat nog mooi worden denk ik
Chandler had wat mij betreft moeten starten, maar goed. It's all about the votes he.
En wat heeft Westbrook weinig stemmen gekregen ondanks zijn goede spel de laatste tijd
Als toppunt: Bynum met nul gespeelde wedstrijden..
[ Voor 67% gewijzigd door peakaboo op 18-01-2013 18:38 ]
[ Voor 40% gewijzigd door peakaboo op 20-01-2013 06:54 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 21-01-2013 08:56 ]
[ Voor 42% gewijzigd door peakaboo op 21-01-2013 21:46 ]
[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 22-01-2013 10:18 ]
[ Voor 12% gewijzigd door peakaboo op 22-01-2013 15:04 ]
Best wel erg ja! Best wel jammer ook, want de vooruitzichten waren toch wel "aardig" met Nash en hem erbij, maar het komt er totaal niet uit.peakaboo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:06:
Jezus, heb ze daarnet nog zien spelen tegen de bulls. Er zit echt helemaal 0% in... Grootste woord is denk ik chemistry, die gaat er ook niet komen dit seizoen. Denk dat ze met een probleem zitten met Howard en Gasol, die kunnen niet beide tegelijk dominant zijn terwijl het er minimaal 1tje moet zijn. Over howard gesproken, bestaat er ook een most decreased player award? Dan weet ik wel wie het gaat winnen... Jezus wat speelt die gast als een slappe krant zeg...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq