NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Oh oh Matt Barnes _O-

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

And what about J.R.!

Heeft veel weg van deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Damn die buzzer beater van Daren Collison _/-\o_ Overtime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

http://www.sportsgrid.com...ade-suspended-groin-kick/

Wat is die Wade toch een ongelofelijk naar mannetje. Bah.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Net de Knicks @ Kings gekeken en damn, wat een wedstrijd.

spoiler:
Vlak voor rust 27 punten achter staan, zo terug komen en dan worden verslagen door een 3pt buzzer beater.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Clips zijn dit seizoen de grote verassing :)

Hier zitten echt een paar zieke, harde acties bij _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

peakaboo schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:30:
Clips zijn dit seizoen de grote verassing :)

Hier zitten echt een paar zieke, harde acties bij _O_

[video]
Die ally-oop via het bord is echt zo vet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Nieuwe shaqtin a fool is er btw:

http://hangtime.blogs.nba.com/category/shaqtin-a-fool/

Alleen die met de bulls is lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahaha daar zit ik nu nog hardop om te lachen!
Zo blijf je rennen :P

Nummer drie is anders ook niet slecht als je de verbaasde blik van Gortat ziet als hij de bal vangt :D
Is er nog bekend gemaakt wat er nou precies werd gezegd toen het net gebeurde?
Sessions kwam vrij rustig naar hem toe en toen zei Wade nog wat, maar wát kun je nou zeggen om zoiets recht te breien? Zelfs LeBron keek meteen al zo van: "Eh WTF doe jij nou man?"

[ Voor 59% gewijzigd door Ken. op 31-12-2012 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:55

SuBBaSS

-has Ryzen

Vieze actie ja, heeft ie z'n team ook mooi mee genaaid!

Zijn reactie op twitter:
Wade took to Twitter to defend his honor.

"I'm far from being a dirty player, + my intent was never 2 kick Ramon Sessions. I just reacted to the contact that I got from him," Wade tweeted Thursday night. "More than anything, I think of my boys watchin me be4 retaliating 2ward any player."
Nee, het was geheel per ongeluk... :O
Ondertussen Heat wel 2x op rij vrij kansloos verliezen. Kansloos omdat er behalve van Bosh en LBJ nauwelijks punten kwamen. Allen was ervoor van de injury list gehaald maar die kon ook geen potten breken.
Wel mooi om te zien hoe met Lebron op PG hij meteen 2/3 man om zich heen had tegen de Pistons, maar ja, als de vrijgekomen man hem er dan niet ingooit heb je er nog geen hol aan natuurlijk. En hoewel hij goed scoorde is het geen MJ, helaas....
Heat zag er zwak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Damn die Damian Lillard is goed... knicks kunnen de douche in :+

Edit: Get our your umbrellas, Javale McGee is hitting buzzer beating 3's :| _O- en clips winning streak eindigt ;)

[ Voor 50% gewijzigd door peakaboo op 02-01-2013 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

peakaboo schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 03:59:
Damn die Damian Lillard is goed... knicks kunnen de douche in :+

Edit: Get our your umbrellas, Javale McGee is hitting buzzer beating 3's :| _O- en clips winning streak eindigt ;)
Ja ze verliezen meteen maar 2x op rij net als de Heat. :P
Hoewel dat tegen Orlando ook niet veel scheelde 100-102 na overtime en eigenlijk best wel een matige wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
SuBBaSS schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:47:
[...]

Ja ze verliezen meteen maar 2x op rij net als de Heat. :P
Hoewel dat tegen Orlando ook niet veel scheelde 100-102 na overtime en eigenlijk best wel een matige wedstrijd.
Heb hem net afgekeken en was idd een matige wedstrijd. Enige die opviel was Wade, begon heel slecht en werd steeds sterker in 4Q en overtime...

Edit: Miami - Dallas mooie pot, (weer) overtime.

[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 03-01-2013 04:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Weet niet of deze al voorbij gekomen was maar pregame kun je ook al genieten bij de Clippers :) :9~
YouTube: Clippers Warm-Up in Style with their Pregame Dunk Contest | 12/22/2012 | NBA Season 2012/13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Had er een tijdje geleden inderdaad een stukje over gezien. Erg nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

De top ten van 2011-2012, veel dikke gamewinners maar mijn favo's zijn de alley-oops van LBJ over die gast heen en de nummer 2 is helemaal ziek, wat een vette windmill! :o

Gefeliciteerd Ken.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van Rose en Love zat ik onderweg in de bus te kijken, toen die shots vielen sprong ik bijna op van m'n stoel en er zaten wat mensen raar naar me te kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:01:
Die van Rose en Love zat ik onderweg in de bus te kijken, toen die shots vielen sprong ik bijna op van m'n stoel en er zaten wat mensen raar naar me te kijken :p
Haha, in een replay nota bene? Dan moet je echt eens Sport1/NBA League Pass nemen en live play-off games gaan kijken. Pas wel op voor je rikketik. :9

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik download games en kijk ze dan onderweg ;) Live ga ik sowieso niet kijken want dan kan ik niet meer functioneren op werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh my lawd what a dunk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
_O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Warrior - Clippers gezien? Vooral het eerste kwart was echt heel vet en verder speelde David Lee het derde kwart echt goed. Curry was echt een baas deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Battle of L.A. Zó'n enorme voorsprong hebben en dan uiteindelijk nog bijna verliezen ook.
Zodra het tempo omlaag gaat hebben de Clippers vaak weinig in te brengen, naast CP3 iso..
[b][message=39528216,noline]
Gefeliciteerd Ken.!

[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 05-01-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/538023_565410913487437_484365322_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Leuk man, ze laten kids commentaar doen bij de wedstrijd van miami - washington. Kunnen ze in nederland nog wat van leren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
LOL sorry hij is heel flauw maar ik moest lachen :P

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/163381_565612910133904_752709862_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ga toch stiekem wel een beetje in mijn vuistje lachen als ze de play-offs niet halen :P
OKC @ Raptors net gekeken.. Heerlijk team blijft het toch hoor! Lekker breed en redelijk diep ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
FF lakers trollen :+

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/298908_10151186248711006_856352848_n.jpg

_O- het verhaal erbij is nog beter:

"It's a funny gig. I was at the game, people were interviewed about who they support for all star. Those that named Rocket players (Harden, Lin, etc) were safe. Those that named other team's players (Durant, etc.) got cake-faced by Clutch. Finally this big dude said he supported Kobe and he stared Clutch to walked away fearfully with cake on hand. 5 minutes later, when "all is forgotten" and everyone back in their seat, the above video happened."

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Op Davka Torrents zijn weer een aantal NCAA games te downloaden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Melo krijgt een schorsing van 1 game. Pffff en Garnett komt er weer mee weg. Lekker blijven aanmoedigen dat gedrag... Die gast heeft ook al een keer iets tegen Duncan gezegd over zn moeder toen ze net was gestorven. Die shit kan echt niet, beetje heat in de game en wat geduw moet kunnen maar over familie beginnen gaat echt te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tja, trash talken hoort er een beetje bij, maar er zijn uiteraard grenzen. Sommigen claimen dat er on court andere regels gelden en dat ze iedereen die niet in hun team zitten op dat moment haten, terwijl ze off court gewoon goede vrienden kunnen zijn. Als beide partijen daar niet hetzelfde over denken heb je vrij snel en probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Geruchten dat de raptors rude gay willen en de heat willen greg oden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Wie gaan de Raptors dan traden? Enige die van waarde is is Derozan, maar die is lang niet zo goed als Rudy Gay. Oden zou wel het proberen waard zijn, je geeft hem gewoon een minimum contract en dan mag hij zichzelf bewijzen. Wellicht is het een toevoeging in de paint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
MJ23 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:25:
Wie gaan de Raptors dan traden? Enige die van waarde is is Derozan, maar die is lang niet zo goed als Rudy Gay. Oden zou wel het proberen waard zijn, je geeft hem gewoon een minimum contract en dan mag hij zichzelf bewijzen. Wellicht is het een toevoeging in de paint.
Toronto tja... toen bosh er nog speelde ging t nog maarja idd, derozan of lowry maybe met wat andere spelers + geld? Schieten ze toch niks mee op... dat team is echt zwak helaas

Absoluut, miami needs big guys... dan zijn ze echt sterk. Qua aanval en schot zijn ze zeer sterk maar rebounding etc ho maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
http://hangtime.blogs.nba.com/category/shaqtin-a-fool/

hahahahah die van perkins is echt _O- _O- _O-

NBA refs, zijn soms (lees vaak) echt blind... ze fluiten al niet vaak voor traveling maar double dribble captain obvious? :')

die van perkins deed me op een of andere manier denken aan deze:

[YouTube: http://youtu.be/bIzDVFM50ok]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _O- _O-

[ Voor 24% gewijzigd door peakaboo op 11-01-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Haha OMG tie your shoelace! En dan ook nog ff snel uit de paint stappen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Russel draagt toch rare kleding :D

Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/BAYC6rOCQAIhRsd.png:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als draagt hij een roze tutu met knalrode lippenstift.. Als ze maar zo blijven spelen als vannacht :P
How the mighty have fallen zeg. De Lakers hadden echt helemaal niks in te brengen. Ok, wel drie essentiële spelers geblesseerd, maar ik denk niet dat dat heel veel had uitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Tja ik heb nog nooit een team gezien vol met (super)stars die in een mega korte tijd op elkaar zijn ingespeeld en zwaar domineren om vervolgens de playoffs en de finals te halen... De lakers hebben ook tijd nodig om te bouwen, maar ik vind de lakers sowieso echt een onsamenhangend geheel, inclusief coach... Ik ben nooit een fan van Kobe geweest, maar hij laat dit seizoen ook echt weer zien hoe enorm ball-hogg hij is... Goed genoeg over de lakers, die gaan de playoffs toch niet halen..

Las dat minnesota weer een speler kwijt is door blessure, hoezo weer pech? Love is ook al 8 tot 10 weken uitgeschakeld. Pfff dat team heeft echt al 2 seizoen dikke vette pech op rij. Jammer, erg leuk team dat zich sterk ontwikkeld.

Clips verliezen van Orlando nipt, stonden hele game voor tot in de laatste minuut. 10 game losing streak over voor de magic en de clips niet meer de beste in de NBA momenteel.

ps. de app van bleacher report is mooi, vol met info en hele snelle updates. Kan de NBA app nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik lees Bleacher Report altijd via Google Currents. Beetje een omweg, maar ik had het gevoel dat mijn telefoon in no time leeg is met de BR app.

Oh ennuh nog even over wedstrijd van gisteren:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ohm0y.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
haha lol heb me scheel gelachen bij die film :+

damn die Chalmers gisteren, ff 10 op 13 vanaf 3-land pfff niet normaal (mooie career high voor hem)

wat waren de mooiste potjes van vandaag en afgelopen dagen? wil er ff eentje downloaden om te gaan kyken met maten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Spurs - Grizzlies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Jazz - Heat was ondanks het belabberde defensieve spel van Miami toch nog een spannende wedstrijd geworden. Utah stond 21 punten voor en de Miami werkte dit nog even weg tot 3 punten in de laatste minuten van het 4e quarter. Helaas was zoals ik al zei vooral de verdediging 1 on 1 en de rebounding erg slecht voor de Heat, lijkt erop dat dit het vaste probleem wordt (Rebounds) bij ze...

Wat mij erg opviel is dat de Heat bij 1 on 1 (te) vaak switchen van man waardoor je open ruimtes krijgt. Als ze nu gewoon man to man blijven staan gaat het minder vaak mis denk ik, James, Wade, Chalmers zijn bijv. prima defenders die dit aankunnen.

Utah wel verdient gewonnen, ondanks het lelijke laatste quarter waar er werkelijk niets in viel behalve de FT's...

Verder nog LA vs LA gekeken gisteravond met bball maten. Was echt goed te zien hoe slecht de Lakers spelen tegenwoordig... 0,0 chemistry

[ Voor 8% gewijzigd door peakaboo op 15-01-2013 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 20:59
We moeten even wat boze mailtjes sturen zodat die misschien nog in de dunk top 10 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hebben jullie een source waar ik gespeelde wedstrijden kan zien/downloaden.
Heb geen geld voor een nba pass en ook ga ik niet snachts kijken.
Heb paar keer gedownload via torrent maar die site doet nu geen 720p 60fps games meer uploaden lijkt wel. Heb in paar dagen tijd behoorlijk wat wedstrijden gekeken, en ben weer hellemaal in de basketbal mood :) Heb vroeger als kind gedaan, daarna nooit meer, en vind wel weer leuk.
Het is niet zo dat ik een favo team heb, kijk gewoon graag naar het spelletje.
Zeker als het 2 teams zijn die gewaagd aan mekaar zijn, echt gaaf om te zien, zeker als het dan heel hoog tempo heeft, echt fantastisch :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:40:
Hebben jullie een source waar ik gespeelde wedstrijden kan zien/downloaden.
Heb geen geld voor een nba pass en ook ga ik niet snachts kijken.
Heb paar keer gedownload via torrent maar die site doet nu geen 720p 60fps games meer uploaden lijkt wel. Heb in paar dagen tijd behoorlijk wat wedstrijden gekeken, en ben weer hellemaal in de basketbal mood :) Heb vroeger als kind gedaan, daarna nooit meer, en vind wel weer leuk.
Het is niet zo dat ik een favo team heb, kijk gewoon graag naar het spelletje.
Zeker als het 2 teams zijn die gewaagd aan mekaar zijn, echt gaaf om te zien, zeker als het dan heel hoog tempo heeft, echt fantastisch :)
http://bt.davka.info/

En anders gewoon game intypen in www.torrentz.eu

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Thnx :)
Ja als ik in de toekomst meer tijd en geld overheb ga ik zeker overwegen om een nba pass te nemen, maar voorlopig niet helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Davka doet het voor mij prima, heb toch geen tijd om live of condensed alles te kijken, dus af en toe een game downloaden werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik koop miss weer de nba pass op het einde van het seizoen, net als vorig jaar. Laatste paar games van regular season + HELE playoffs voor 30 euro ofzo. Koopje! Heb er toen ook echt van genoten en veel live gekeken, finale alles live gekeken was echt te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

v8power67 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:11:
[...]
Thnx :)
Ja als ik in de toekomst meer tijd en geld overheb ga ik zeker overwegen om een nba pass te nemen, maar voorlopig niet helaas :(
Als je niet al teveel eisen aan de kwaliteit stelt (eg.: geen HD), dan kun je via stream nba.tv kijken, die zenden (voor ons) overdag ook herhalingen van gespeelde wedstrijden uit.
Ik pak hem altijd via thefirstrow.eu maar is vast ook wel via andere sites te benaderen.
LP is voor mij ook geen optie, vind het echt een bizarre hoeveelheid geld die ze ervoor vragen. Zo'n actie is nog het overwegen waard, maar dit bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
peakaboo schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:27:
Jazz - Heat was ondanks het belabberde defensieve spel van Miami toch nog een spannende wedstrijd geworden. Utah stond 21 punten voor en de Miami werkte dit nog even weg tot 3 punten in de laatste minuten van het 4e quarter. Helaas was zoals ik al zei vooral de verdediging 1 on 1 en de rebounding erg slecht voor de Heat, lijkt erop dat dit het vaste probleem wordt (Rebounds) bij ze...

Wat mij erg opviel is dat de Heat bij 1 on 1 (te) vaak switchen van man waardoor je open ruimtes krijgt. Als ze nu gewoon man to man blijven staan gaat het minder vaak mis denk ik, James, Wade, Chalmers zijn bijv. prima defenders die dit aankunnen.

Utah wel verdient gewonnen, ondanks het lelijke laatste quarter waar er werkelijk niets in viel behalve de FT's...

Verder nog LA vs LA gekeken gisteravond met bball maten. Was echt goed te zien hoe slecht de Lakers spelen tegenwoordig... 0,0 chemistry
Spurs - Grizzlies was ook een leukere wedstrijd geweest om te kijken ;)

Wat een flutsfeer bij Miami - Utah zeg, echt geen leuke supporters. Zo maar even Clippers - Grizzlies kijken, hopen dat een leukere game is.

Edit: Meh, geen Rudy Gay bij Memphis en geen Chris Paul bij Clippers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wat betreft het kijken van de wedstrijden. Vanaf een uur of twee onze tijd komen de torrents langzaam online en die komen over het algemeen redelijk rap binnen. Zo kijk ik de wedstrijden die niet op Sport 1 worden uitgezonden.
Heb vandaag Hawks @ Bulls gekeken. Dat kon best leuk worden dacht ik, de Hawks doen het best goed maar volgens mij waren ze er niet helemaal bij. Werkelijk niets ging raak en daardoor was het nogal eenzijdig. De Bulls hebben ook wel een goed team dit jaar alleen zijn ze op Nate Robinson na zo ongelofelijk saai team.

Morgen trouwens Knicks @ Pistons in Londen. Even op en neer voor een NBA wedstrijd. Omdat het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zijn er nog games van afgelopen paar dagen die jullie echt aanraden ??
Ben de HEAT@JAZZ nu aan het downloaden, en heb de CLIPPERS@GRIZZLIES al binnen.
Zijn er verder nog games die jullie echt aanraden, maakt me niet uit wie, als het maar beetje spannend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Heat Jazz zou ik niet gaan kijken, die is niet zo leuk :p Kan je beter Spurs - Grizzlies kijken zoals ik al eerder zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Phydomir schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:48:
Wat betreft het kijken van de wedstrijden. Vanaf een uur of twee onze tijd komen de torrents langzaam online en die komen over het algemeen redelijk rap binnen. Zo kijk ik de wedstrijden die niet op Sport 1 worden uitgezonden.
Heb vandaag Hawks @ Bulls gekeken. Dat kon best leuk worden dacht ik, de Hawks doen het best goed maar volgens mij waren ze er niet helemaal bij. Werkelijk niets ging raak en daardoor was het nogal eenzijdig. De Bulls hebben ook wel een goed team dit jaar alleen zijn ze op Nate Robinson na zo ongelofelijk saai team.

Morgen trouwens Knicks @ Pistons in Londen. Even op en neer voor een NBA wedstrijd. Omdat het kan :P
Ik heb die recap van Hawks@Bulls gezien, wat een drama waren de Hawks :p In 13 minuten 2 punten scoren dacht ik :+

Ga je er serieus heen? Pistons zijn niet zo leuk maar Knicks des te meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Ik ga eind april naar Boston & New York maar ik kan maar niet vinden wanneer de Playoffs zijn. Weten jullie het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

MJ23 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:45:
[...]

Ik heb die recap van Hawks@Bulls gezien, wat een drama waren de Hawks :p In 13 minuten 2 punten scoren dacht ik :+

Ga je er serieus heen? Pistons zijn niet zo leuk maar Knicks des te meer!
Hehe, nee ik ga zelf niet. Had het meer over twee NBA ploegen die even de Atlantische oceaan over vliegen voor een basketbal wedstrijd :) Even in de gaten houden of het dit jaar nog eens is. Lijkt me wel mooi om te zien.

Ga dit jaar ook "even" naar de USA voor de Indy500, dan is een tripje naar Londen een kleinigheidje
triesvan schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:46:
Ik ga eind april naar Boston & New York maar ik kan maar niet vinden wanneer de Playoffs zijn. Weten jullie het wel?
http://www.nba.com/news/important-dates/

Vanaf 20 April dus. Neem wel een dikke portemonnee mee als je een play-off wedstrijd wilt zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Phydomir op 15-01-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Phydomir schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:48:
[...]

Hehe, nee ik ga zelf niet. Had het meer over twee NBA ploegen die even de Atlantische oceaan over vliegen voor een basketbal wedstrijd :) Even in de gaten houden of het dit jaar nog eens is. Lijkt me wel mooi om te zien.

[...]
Ik heb inderdaad ook nog even zitten kijken, maar die prijzen zijn echt absurd te noemen. 200 Pond en dan zit je nog in de nosebleed section :X Toen ik naar Madison Square Garden ging zat ik voor 200 Euro vrij dichtbij het veld (200 section). Dus dat laat ik lekker varen. Daarbij is het ook al zo goed als uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:07:
Zijn er nog games van afgelopen paar dagen die jullie echt aanraden ??
Ben de HEAT@JAZZ nu aan het downloaden, en heb de CLIPPERS@GRIZZLIES al binnen.
Zijn er verder nog games die jullie echt aanraden, maakt me niet uit wie, als het maar beetje spannend is :)
Clips vs Rockets vannacht was wel tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Speciaal voor jou peakaboo ;)

Afbeeldingslocatie: http://assets.sbnation.com/assets/2023015/javale-dunk.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

peakaboo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:13:
[...]

Clips vs Rockets vannacht was wel tof :)
Thnx ben hem aan het binnen hengelen, morgen heb ik ong 5 wedstrijden te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
It's the one and only: JAVALE MCGEE!!!! :D

Dunkte ie in zn eigen basket :+? Maar ff zonder gekkigheid, blijft mooi hoor van zo ver een alley oop tussen defenders in, dan moet die pass wel hoog en gelukkig is McGeeK lang. Nice play

Btw de jerseys van de all star game:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/3812_10151196681926006_399359400_n.jpg

What u think? Ik vind ze wel oke, niets speciaals. Maar zeker niet lelijk!

[ Voor 12% gewijzigd door peakaboo op 16-01-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Meh, niet heel bijzonder.

Wie zien jullie graag in de dunk contest? Ik hoop zo graag dat LeBron een keer mee doet, maar dat zal wel niet gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Aangezien ik geen league pass (veel te duur, voor de regular season) heb gekocht, probeer ik af en toe via davkabt een wedstrijdje mee te pakken, met hulp van Spoiler free results.
Het is eigenlijk helemaal niet zo spoiler free, als Miami heat verliest (veel haters) dan heb je standaard veel pro stemmen. En als de stemmen bij een onbelangrijke matchup ook hoog zijn dan is het standaard overtime.
Tijdens de playoffs geen last van, want dan probeer ik alles te zien.

Mijn vraag: Worden er ergens samenvattingen uitgezonden 5a10min per wedstrijd?
Zoals wij die kennen voor voetbal.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Ja op NBA.com heb je de samenvattingen, maar die zijn max 3 minuten. Als je via de website kijkt dan heb je sowieso dat je de uitslagen kan zien en bij de tekst van de wedstrijd staat altijd Kobe helped the Lakers defeat the Pistons with 40 points. Dus dan weet je ook al wie er gewonnen heeft.

Als je een iPad of 360 hebt dan kan je de apps daarvoor downloaden, daar zijn wel scores uit te zetten. Bij de iOS app duurt het soms wel lang voordat de recap er op staat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MJ23 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 20:32:
Meh, niet heel bijzonder.

Wie zien jullie graag in de dunk contest? Ik hoop zo graag dat LeBron een keer mee doet, maar dat zal wel niet gebeuren :(
Het valt me vooral op dat er nog helemaal niks over bekend is? Twee jaar geleden was het nog groots aangekondigd en zag je wekelijks de training van alle deelnemers. Erg leuk gedaan destijds.

Griffin had leuke dunks, maar JaVale had écht moeten winnen. Hij had één van zijn dunks uit de eerste ronde moeten bewaren voor de finale.. Zijn laatste dunk was alleen niet echt sterk, en dan komt Blake even aan met zijn over the Kia dunk met Davis als aangever uit het zonnedakje. Tja :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Pe6q7OE4XfA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

peakaboo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:38:
It's the one and only: JAVALE MCGEE!!!! :D

Dunkte ie in zn eigen basket :+? Maar ff zonder gekkigheid, blijft mooi hoor van zo ver een alley oop tussen defenders in, dan moet die pass wel hoog en gelukkig is McGeeK lang. Nice play

Btw de jerseys van de all star game:

[afbeelding]

What u think? Ik vind ze wel oke, niets speciaals. Maar zeker niet lelijk!
Hij pakt hem wel nice uit de lucht in ieder geval, maar wtf staat die verdediging te doen? Ok, de linker bedacht zich dat ie te laat was voor een double-team en sprint terug, maar die kerel die op nog geen halve meter van McGee staat heeft hem al die tijd niet door? 8)7
Oh wacht, er stond nog een Nugget buiten het veld (die zie je er aan het eind weer instappen). Is dat niet irregulair?

Vind die jerseys wel nice eigenlijk, sowieso beter (wmb) dan dat iedereen z'n eigen uit/thuisshirt draagt.
Vannacht OKC-Denver gekeken, was wel leuke wedstrijd maar Denver viel tegen gezien hun streak de afgelopen wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
MJ23 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:29:
Ja op NBA.com heb je de samenvattingen, maar die zijn max 3 minuten. Als je via de website kijkt dan heb je sowieso dat je de uitslagen kan zien en bij de tekst van de wedstrijd staat altijd Kobe helped the Lakers defeat the Pistons with 40 points. Dus dan weet je ook al wie er gewonnen heeft.

Als je een iPad of 360 hebt dan kan je de apps daarvoor downloaden, daar zijn wel scores uit te zetten. Bij de iOS app duurt het soms wel lang voordat de recap er op staat helaas.
Ja bekend uiteraard, maar verder dan de 2 mooiste acties komen ze niet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
SuBBaSS schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:49:
[...]

Hij pakt hem wel nice uit de lucht in ieder geval, maar wtf staat die verdediging te doen? Ok, de linker bedacht zich dat ie te laat was voor een double-team en sprint terug, maar die kerel die op nog geen halve meter van McGee staat heeft hem al die tijd niet door? 8)7
Oh wacht, er stond nog een Nugget buiten het veld (die zie je er aan het eind weer instappen). Is dat niet irregulair?

Vind die jerseys wel nice eigenlijk, sowieso beter (wmb) dan dat iedereen z'n eigen uit/thuisshirt draagt.
Vannacht OKC-Denver gekeken, was wel leuke wedstrijd maar Denver viel tegen gezien hun streak de afgelopen wedstrijden.
Al stond die defense beter, Javale heeft een hoge leap daar komt niemand bij... Dude heeft wel skills maar hij staat gewoon (te) vaak in de shaqtin a fool :+

Kweenie, ik vond dat destijds ook wel wat hebben ieder zn eigen shirt. Maar denk dat het voor de spelers zelf alleen maar verwarrender is.

OKC Denver was pudding, enige wat er echt sterk naar voren kwam was dat OKC gewoon een top team is dit jaar die zeker weer grote kans maken op de finals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:48:
[...]

Het valt me vooral op dat er nog helemaal niks over bekend is? Twee jaar geleden was het nog groots aangekondigd en zag je wekelijks de training van alle deelnemers. Erg leuk gedaan destijds.

Griffin had leuke dunks, maar JaVale had écht moeten winnen. Hij had één van zijn dunks uit de eerste ronde moeten bewaren voor de finale.. Zijn laatste dunk was alleen niet echt sterk, en dan komt Blake even aan met zijn over the Kia dunk met Davis als aangever uit het zonnedakje. Tja :P

[video]
Vanavond kondigen ze iig de all stars aan, misschien de dunkers ook? Ik zou graag willen zien: Jordan, Griffin, James, McGee, Shumpert (doen ze toch niet, ivm zn knie herstel) Gerarld Green en Isaiah Tomas :+

Van de clips mag willie green er van mij ook wel, die dude heeft hops... (check dat warming up filmpje nog maar eens van de clips :P)

Edit: Starting line ups

Afbeeldingslocatie: http://img.bleacherreport.net/img/article/media_slots/photos/000/687/580/0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000_crop_exact.jpg?w=650&h=432&q=85

Final balloting

EASTERN CONFERENCE

Frontcourt
LeBron James (Mia) 1,583,646
Carmelo Anthony (NYK) 1,460,950
Kevin Garnett (Bos) 553,222
Chris Bosh (Mia) 528,014
Tyson Chandler (NYK) 467,968
Paul Pierce (Bos) 294,213
Joakim Noah (Chi) 230,796
Josh Smith (Atl) 187,174
Shane Battier (Mia) 151,877
Anderson Varejao (Cle) 149,246
Amar'e Stoudemire (NYK) 147,720
Luol Deng (Chi) 130,744
Andrew Bynum (Phi) 111,902
Brook Lopez (BKN) 108,978
Jeff Green (Bos) 91,356

Backcourt
Dwyane Wade (Mia) 1,052,310
Rajon Rondo (Bos) 924,180
Deron Williams (BKN) 449,791
Kyrie Irving (Cle) 445,730
Ray Allen (Mia) 326,186
Monta Ellis (Mil) 123,096
Raymond Felton (NYK) 105,340
Jrue Holiday (Phi) 103,146
Jason Terry (Bos) 88,708
Paul George (Ind) 80,060

WESTERN CONFERENCE

Frontcourt
Kevin Durant (OKC) 1,504,047
Dwight Howard (LAL) 922,070
Blake Griffin (LAC) 863,832
Tim Duncan (SA) 492,373
Pau Gasol (LAL) 310,845
Kevin Love (Min) 283,458
Omer Asik (Hou) 240,467
Serge Ibaka (OKC) 197,063
Rudy Gay (Mem) 182,523
David Lee (GS) 165,875
LaMarcus Aldridge (Por) 160,197
Marc Gasol (Mem) 153,459
Zach Randolph (Mem) 146,980
Dirk Nowitzki (Dal) 145,776
Chandler Parsons (Hou) 144,697

Backcourt
Kobe Bryant (LAL) 1,591,437
Chris Paul (LAC) 929,155
Jeremy Lin (Hou) 883,809
James Harden (Hou) 485,986
Russell Westbrook (OKC) 376,411
Steve Nash (LAL) 270,741
Tony Parker (SA) 176,168
Stephen Curry (GS) 169,083
Ricky Rubio (Min) 150,227
Manu Ginobili (SA) 118,293

[ Voor 48% gewijzigd door peakaboo op 18-01-2013 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
OMG die gasten in de TNT overtime show _O- _O- beetje de britse koningin voor de gek te houden en compleet in kostuum :') en nog meer onzin. Heeft 0 inhoud maar wel lekker om even hard te lachen

Edit:

Hebben jullie die site van Baron Davis wel eens gezien? :') :D

http://www.barondavis.com/

[ Voor 21% gewijzigd door peakaboo op 18-01-2013 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

peakaboo schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 03:15:
OMG die gasten in de TNT overtime show _O- _O- beetje de britse koningin voor de gek te houden en compleet in kostuum :') en nog meer onzin. Heeft 0 inhoud maar wel lekker om even hard te lachen
Of niet!? _O-
Vooral die Barkley de hele tijd als Ernie een commercial aankondigt ofzo, hij er nog nét even tussendoor komt met een bijdehante opmerking. En nog altijd even "diplomatiek" als altijd, net als vorig jaar tijdens de finals (geloof ik, niet reg. season) dat hij verkondigde dat iedereen in oklahoma een koe in de tuin zou hebben, wasteland zou zijn enzo. :D

Zal de "mooiste" (imo) nooit vergeten, dat hij na een butwedstrijd tegen een interviewer zegt dat het "zo'n wedstrijd waardoor je thuis je vrouw en kinderen in elkaar slaat" was. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Hahaha ik vind het wel lachen hoor, hou wel van die humor. Ik bedoel, het hoeft niet allemaal zo serieus altijd.

Heat - Lakers gaat lekker, begint een beetje op een playoff game te lijken nu. Eerste 4 scores van de heat waren dikke dunks van lebron en wade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Garnett en Melo als starters.. dat gaat nog mooi worden denk ik :D
Chandler had wat mij betreft moeten starten, maar goed. It's all about the votes he.

En wat heeft Westbrook weinig stemmen gekregen ondanks zijn goede spel de laatste tijd :X

Als toppunt: Bynum met nul gespeelde wedstrijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ken. schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:51:
hehe, dat wordt lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
net heat vs lakers gekeken, dikke aanrader.... zeer goede/leuke wedstrijd

spoiler:
LeBron James!!!

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Moet de 2e helft nog zien, maar eerste helft (moet zeggen 1e Q) was zeer vermakelijk. Ging gelijk op en zag er wel naar uit dat het zo ging blijven tot het eindsignaal. Ben de game nu aan het binnenhalen, ff kijken nog voor de training :)
Ken. schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 08:51:
Chandler had wat mij betreft moeten starten, maar goed. It's all about the votes he.

En wat heeft Westbrook weinig stemmen gekregen ondanks zijn goede spel de laatste tijd :X

Als toppunt: Bynum met nul gespeelde wedstrijden..
Chandler ipv wie? Garnett alleen toch hoop ik? Zo goed is Chandler nou ook weer niet... Maar ik vind KG een ei sinds ie zo arrogant/irritant gaan doen is dus van mij had Chandler daar ook wel mogen staan ja.

Ow en check ff wie de heetste 3pt shooter is dit seizoen :+

http://www.nba.com/statis...xp=-1&splitDD=All%20Teams

[ Voor 67% gewijzigd door peakaboo op 18-01-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Chandler ipv KG inderdaad :) Maar goed, hij zal ook genoeg minuten krijgen lijkt me.

Damn it, geen OKC - Mavs te vinden online. niet bij davka en ook niet bij nieuwsgroepen. Wil KD's record graag nog even zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
Als je zoekt via Torrentz.eu kom je genoeg torrents tegen ;) Bulls - Celtics is ook een heerlijke pot, Bulls worden zo goed als Rose weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thanks. Gevonden :)

Ik ben als Knicks fan inderdaad ook bang voor de terugkeer van Rose.. Ze zijn nu al zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
En weer eentje neer met een torn ACL... sinds dat ik het zelf heb mogen meemaken lijkt het net alsof het steeds vaker voorkomt. OF is het ook zo?

http://www.nba.com/2013/n...ndex.html?ls=iref:nbahpts

btw heb de game bulls - celtics niet gezien, maar damn wat en potje moet dat zijn geweest... eerst een bizarre game tying shot van Hinrich en daarna in overtime de game winner van belenelli die echt een huge fade (fall) away jumper maakt :D

had het van de week nog over met een oud teamgenoot van me (speelt nu eredivisie) over bitjes.. ik vroeg is dat niet vreselijk irritant als je (snel) wat wilt zeggen/roepen? viel wel mee, niet altijd even handig maar de bescherming maakt alles goed.. hij zei dat ie al vaak genoeg tanden heeft zien sneuvelen... zit zonet bulls - grizzlies te kijken en plop eentje zn tand kwijt :X

Edit: Had ik al gezegd dat CP3 dit seizoen echt baas is? _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door peakaboo op 20-01-2013 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dunno? Ik heb dit seizoen nog maar twee Clipper games gezien.

OKC @ DAL was leuk om te zien. Veel slechte plays van OKC en KD was niet zo goed op dreef met zijn FGA's, en dan toch nog 52 punten halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Zow de lakers zakken nog verder, verliezen van de raptors :')

Btw, free NBA league pass trial van 21 tot en met 27 januari!

https://watch.nba.com/nba...rform?pi=0&freetrial=true

Let wel op: If you do not cancel your subscription prior to the conclusion of the Free Trial period (ending Jan 27 at 11:59 PM ET), the payment method you provided will be billed on Jan 28 for €122.00. You may cancel at any time via My Account section.

Tijdig stopzetten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sweex! Goede timing ook.. Vanavond Nets @ Knicks op een normale tijd en van de week Thunder @ Clippers :) Oh en Knicks @ Celtics duidelijk ook kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 21-01-2013 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Motte wel creditcard hebben jonguh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Check! Zit nu OKC @ Nuggets te kijken. Wel minder dat ik al weet dat ze in OT gaan verliezen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Was een mooie pot heb hem gisteren live gekeken :+

Zit al klaar voor NYK - BKN :D

Pacers - Grizzlies ook een mooie hustle pot, staat nu gelijk 81-81

Edit: Shumpert, please...... cut your hair :')

[ Voor 42% gewijzigd door peakaboo op 21-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Heerlijke game tussen new york en brooklyn _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Had het toch liever anders zien eindigen :P
Gaat niet zo heel lekker met NY de laatste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Nee klopt, was ook voor de Knicks maarja... Clips ook verloren, maar Curry speelde zwaar goed.

Dan maar voor de bulls juichen zometeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De Lakers gaan voor een nieuw franchise record aan losses dit seizoen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Jezus, heb ze daarnet nog zien spelen tegen de bulls. Er zit echt helemaal 0% in... Grootste woord is denk ik chemistry, die gaat er ook niet komen dit seizoen. Denk dat ze met een probleem zitten met Howard en Gasol, die kunnen niet beide tegelijk dominant zijn terwijl het er minimaal 1tje moet zijn. Over howard gesproken, bestaat er ook een most decreased player award? Dan weet ik wel wie het gaat winnen... Jezus wat speelt die gast als een slappe krant zeg...

Dan wat anders, alles met de achternaam Crawford scoort in de NBA goed :P

[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 22-01-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ohhhhhhh hij is weer lekker. Kendrick Perkins is binnenkort de nieuwe Javale McGee!!!! _O- _O- _O- _O- :') :') :')

[YouTube: http://youtu.be/NF2ZjJ-TOAc]

[ Voor 12% gewijzigd door peakaboo op 22-01-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

WOW.. die nummer één! Als je nou 20 punten voor staat, OK.. :D
JaVale staat er nu gewoon in omdat hij JaVale is. Ik heb zo_veel slechtere mislukt lay-ups gezien. Tegen OKC was 'ie iig goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

peakaboo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:06:
Jezus, heb ze daarnet nog zien spelen tegen de bulls. Er zit echt helemaal 0% in... Grootste woord is denk ik chemistry, die gaat er ook niet komen dit seizoen. Denk dat ze met een probleem zitten met Howard en Gasol, die kunnen niet beide tegelijk dominant zijn terwijl het er minimaal 1tje moet zijn. Over howard gesproken, bestaat er ook een most decreased player award? Dan weet ik wel wie het gaat winnen... Jezus wat speelt die gast als een slappe krant zeg...
Best wel erg ja! Best wel jammer ook, want de vooruitzichten waren toch wel "aardig" met Nash en hem erbij, maar het komt er totaal niet uit.
Steve Kerr had het er in het commentaar al over dat D'Antoni liefst niet met Howard en Gasol samen speelt en dat hij verwachtte de geruchten over een trade van Gasol snel de kop op zouden steken (nu nog geen starter, maar sowieso meer bank-minuten). Over Howard had ie het verder niet, die heeft schijnbaar helemaal afgedaan, maar Lakers die alleen met Howard en niet met Gasol doorgaan lijkt me moeilijk voor te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

OKC @ LAC was niet helemaal wat ik er van verwachtte. Nooit echt een spektakel.
KD wel weer ziek. Hoe gemakkelijk hij de 3pt erin gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ben ook net klaar met kijken. Ben benieuwd hoe de wedstrijd was geweest mét CP3. Nu leek het net alsof OKC met twee vingers in de neus Division Champs gaan worden. Niet dat ik dat erg zou vinden ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste