NBA Topic Overzicht

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440871

Waaaat Howard met een 3 punter? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20

Niellie41

[object Object]

Dit is het domste wat ik ooit gehoord heb.
De NBA heeft San Antonio Spurs een boete van 250.000 dollar opgelegd naar aanleiding van het niet opstellen van Tim Duncan, Danny Green, Manu Ginobili en Tony Parker in het duel met Miami Heat.
lees meer hier:
http://nos.nl/artikel/446...spurs-forse-boete-op.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58

Phydomir

Dennis

Ik snap dat in de USA het show en spektakel gebeuren belangrijk is maar die beslissing slaat helemaal nergens op. Helemaal als je weet dat de Spurs het de Heat nog heel erg moeilijk maakte en de wedstrijd spannend was tot het einde.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Denk dat ze ook meer bedoelen om vanuit de fans te kijken. Zij betalen voor kaartjes/season pass om hun sterren en talenten in actie te zien. Als je dan gaat en ze zijn nergens te bekennen snap ik dat dat zuur is. Maar moet je daar een kwart miljoen dollar als sanctie op leggen :X ..... Anderszijds snap ik goed dat je als coach en organisatie je team healthy wil houden en sterker nog, dat je als doel hebt om de titel te winnen je (soms) dit soort keuzes moet maken...

Zaten Jamison en Meeks overigens al bij de Lakers vanaf de start van het seizoen?

Ik zag nl een filmpje van Phil Jackson een paar dagen terug dat ging over dat Dantoni coach was geworden en hij niet bla bla. Op het laatst vroegen ze aan Phil waarom de Lakers het matig doen ofzoiets, en toen gaf hij aan dat ze 3pt shooters nodig hebben. En ineens scoren Meeks en Jamison samen 12 3pts ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

peakaboo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:08:
Denk dat ze ook meer bedoelen om vanuit de fans te kijken. Zij betalen voor kaartjes/season pass om hun sterren en talenten in actie te zien. Als je dan gaat en ze zijn nergens te bekennen snap ik dat dat zuur is. Maar moet je daar een kwart miljoen dollar als sanctie op leggen :X ..... Anderszijds snap ik goed dat je als coach en organisatie je team healthy wil houden en sterker nog, dat je als doel hebt om de titel te winnen je (soms) dit soort keuzes moet maken...
Tja, als je 82 wedstrijden excl. play-offs in iets meer dan een half jaar wilt proppen moet je niet gek op kijken als coaches soms een B elftal opstellen. Daarbij bevind je je als NBA natuurlijk wel op zeer glad ijs als jij gaat bepalen welke spelers een coach moet opstellen, dat doe je namelijk indirect via zo'n sanctie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

peakaboo schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:08:
Denk dat ze ook meer bedoelen om vanuit de fans te kijken. Zij betalen voor kaartjes/season pass om hun sterren en talenten in actie te zien. Als je dan gaat en ze zijn nergens te bekennen snap ik dat dat zuur is.
[...]
Is ook ergens wel zo, maar het was in Miami. Dus hoeveel mensen zouden er nou in het stadion hebben gezeten voor de Spurs? :P

EDIT: Nuggets - Lakers begon als een leuke partij, maar rond halftime ben ik met een half oog gaan kijken. Derde kwart was mijn interesse helemaal kwijt en rond het vierde kwart ben ik afgehaakt :P Het spel van Denver was echt niet om aan te zien :X Makkelijke lay-ups die werden gemist, een paar open dunks die werden gemist en de verdeding... ai!

Van Meeks had ik voor deze wedstrijd nog nooit gehoord, maar die dude heeft gelijk een mooi visitekaartje afgegeven zeg :D

[ Voor 35% gewijzigd door Ken. op 01-12-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind Lakers games over het algemeen niet zo heel leuk om te kijken. Kijk dan toch liever naar NY, Heat of Clippers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here, maar dan OKC ipv Heat.
Ik moet wel zeggen dat dit Laker team de Nuggets helemaal weg speelden, en dat als ze dit meer constant weten te krijgen, ze het nog ver gaan schoppen na de matige seizoensstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lakers gaan over het algemeen toch pas goed spelen als het ergens om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is ook zo, maar de bedoeling/verwachting was dat ze met deze all-star line up dit seizoen het franchise record wins wel even zouden verbreken. Not gonna happen. Maar het zal ongetwijfeld wel weer een goeie play-off run worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang Nash niet speelt zal het sowieso niet vlekkeloos lopen. Kobe heeft volgens mij carreer high assist per game dit seizoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tegen de Nuggets (ok, die gingen ook steeds slechter spelen) waren ze anders wel lekker bezig.

Suns @ Knicks aan het kijken. Verspelen ze gewoon een lead van 9-21 toen ik begon met kijken :P
Begin eerste kwart staat het 20-24 :D Maar ik vermoed zo dat het wel weer goed komt met de 100% home wins Knicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 18:48:
[...]

Is ook ergens wel zo, maar het was in Miami. Dus hoeveel mensen zouden er nou in het stadion hebben gezeten voor de Spurs? :P

EDIT: Nuggets - Lakers begon als een leuke partij, maar rond halftime ben ik met een half oog gaan kijken. Derde kwart was mijn interesse helemaal kwijt en rond het vierde kwart ben ik afgehaakt :P Het spel van Denver was echt niet om aan te zien :X Makkelijke lay-ups die werden gemist, een paar open dunks die werden gemist en de verdeding... ai!

Van Meeks had ik voor deze wedstrijd nog nooit gehoord, maar die dude heeft gelijk een mooi visitekaartje afgegeven zeg :D
Ah true, was me niet eens opgevallen. Dan helemaal! Maar ik vind het ook belachelijk hoor... gaat toch nergens over, laat staan dat bedrag 8)7

Wie heeft de 3pter van Howard live gezien :+ ?

Moet de game van miami nog kijken van vannacht. Wade weer eens 30+ pts gescoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zeker gezien deze feiten:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qFjYa.jpg
Beeeeetje scheef mijnheer Stern :X

En die driepunter had ik gezien ja. Zijn tweede uit zijn carrière :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Vannacht een prachtige overwinning voor de Pacers tegen de Bulls! Nog altijd zonder Danny Granger maar Paul George speelde een geweldige wedstrijd met 30+ punten, Lance Stephenson speelde ook erg goed, ondanks dat hij slechts 6 punten maakte maar wel de mooiste van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zit nog steeds met het idee te spelen om alsnog League Pass te nemen :P
Mis echt teveel games zo. Sport1 zendt gelukkig veel Knick games uit, maar van OKC zie ik zo helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeaaah Rubio is op de weg terug! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Hoewel ze beide dezelfde blessure hebben als ik, zit ik toch echt uit te kijken naar D Rose zijn comeback. Ook mooi om zijn filmpjes en blog te zien, proces wat hij doorloopt en hoe hard het werken is om weer terug in je oude ritme te komen. Ik kan je vertellen dat het geen makkelijke klus is... Geduld is de key. Rubio is sowieso pas 22 of 23 ofzo, heeft nog genoeg tijd voor zich. D Rose heeft toch al het level (super)star bereikt. Ben benieuwd wanneer we hem weer gaan zien, zal ongetwijfeld een kippenvel moment worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rose is ook pas 24 ;) Maar ik kan ook niet wachten tot hij terug is! Hoop alleen dat ie zn explosiviteit en agility nog heeft.

Voor degene die een 360 hebben, er is een hele dope NBA app waar je recaps en highlights in full hd kan zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
5 t/m 2 zijn vet:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Damn de knicks drogen de heat af met die 3tjes :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net de Knicks @ Heat gekeken en wat een heerlijke wedstrijd van de Knicks en dat zonder Melo. Heb zo'n beetje alle Knicks wedstrijden gezien dit seizoen en het lijkt wel alsof iedere wedstrijd er een ander persoon opstaat en het hele team mee neemt in zijn flow. Ze hebben echt een heel compleet team. Ze moeten alleen iets minder zeuren, staan geloof ik 1e wat betreft technical fouls.

Ben alleen heel benieuwd of ze dit het hele seizoen vol gaan houden, gezien de gemiddelde leeftijd kan vermoeidheid tegen het einde wel eens een rol gana spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ze? De voornaamste "zeur" is toch wel die ouwe 'Sheed :P
Fijn team is het geworden sowieso! En dan is Shumpert ook nog halverwege het seizoen (hopelijk?) terug.
Hoop ze komend jaar nog een keer live te kunnen zien.

Vannacht LA - OKC.. Kan een mooie pot worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ken. schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 22:55:
Ze? De voornaamste "zeur" is toch wel die ouwe 'Sheed :P
Laat ik het zo zeggen. Als het even tegen zit zijn ze nogal snel erg negatief. Bij iedere beslissing tegen gelijk zeuren. Dat vind ik gewoon jammer.

Sheed is wel een geval apart. Het is gewoon knap om na 1.45min speeltijd van het veld te worden gestuurd. :F

Enuh: http://www.nba.com/video/...121206-shaqtin-a-fool.nba
Worst lay-up ever is mijn favo. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Phydomir op 07-12-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

"BALL DON'T LIE!" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20

Niellie41

[object Object]

_O- _O- _O-
Whahaha die lay-up. Dat kan toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Hahahah heerlijk weer, en javale er weer 2 keer in hoor :P

Die layup was een slip, als je zo erg mist dan speel je niet in de NBA :P maar zag er wel beschamend uit haha...

Nieuwe term trouwens in de NBA: 3 point field goal ASStempt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Whahahah check deze dan:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.concreteloop.com/wp-content/uploads/2007/04/dancejordandance.jpg

like a boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Heerlijke pot zojuist de nets tegen de knicks :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb jij weinig slaap nodig dat je al die wedstrijden live kunt kijken of wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:18:
Heb jij weinig slaap nodig dat je al die wedstrijden live kunt kijken of wat? :P
Laten we het daar op houden ;)

Nee I love the game, daar heb ik sommige dingen voor over 8)

Meanwhile, air Griffin, COMING TRHOUGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Man.. wat moet dat lékker voelen. Ik kan met mijn 1.80m net de ring aanraken ;(

Lichtelijk offtopic misschien, maar heeft iemand een idee waar ik ik deze bad boys kan kopen?

Afbeeldingslocatie: http://nightwing2303.com/wp-content/uploads/2012/07/Performance-Teaser-Nike-Lunar-Hyperdunk-2012-Pt.-2-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met 1.74 lukt het mij never :p

Ik denk dat het de Hyperdunk + is. http://www.bbtshop.com/nl...nen/Hyperdunk+-Sport-Pack

Je zou het kunnen proberen bij Foot Locker in Rotterdam, die hebben een speciale House of Hoops.

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 440871 op 12-12-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hyperdunk+ inderdaad. Kom er alleen net achter dat de app die er bij hoort alleen voor iPhone is -O-
Ik wacht wel even tot de Android app. (áls die al komt..)

Keertje in Rotterdam kijken dan. Klinkt goed :)

Ennuh als Nate het kan met zijn 1.75, moet jij het ook kunnen :P

EDIT: Of Spud Web over Manute Bol met een lengte van 1.70:

[ Voor 37% gewijzigd door Ken. op 12-12-2012 20:49 ]

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:58:
Man.. wat moet dat lékker voelen. Ik kan met mijn 1.80m net de ring aanraken ;(

Lichtelijk offtopic misschien, maar heeft iemand een idee waar ik ik deze bad boys kan kopen?

[afbeelding]
Nice shoes :)

Ik heb deze pas net een paar maanden gedragen, totdat.... Maar ze bevallen ontzettend goed _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://counterkicks.com/wp-content/uploads/2012/02/air-jordan-2012-tech-sheet.jpg

En ik kon dunken.... moet het nu weer opnieuw leren ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.bothteamsplayedhard.net/wp-content/uploads/2010/04/mars-blackmon-nike-air-jordan.jpg

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, die Spike heeft het maar goed voor elkaar met Nike en niet te vergeten zijn courtside stoeltje bij de Knicks. What's up met zijn #30 "KING" jersey trouwens dit seizoen. Is dat een sneer naar LeBron ofzo? EDIT: Oh, Bernard King dus..

Hoe train jij precies peakaboo? Volgens een bepaald programma, of gewoon veel squatten en springoefeningen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 13-12-2012 12:28 ]

Mo Williams!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TItX0EdvzOs]

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 440871 op 13-12-2012 20:30 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bijna een replica van Durant tegen de Mavs aan het begin van vorig seizoen :)

Deze is ook mooi :P
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/4901861/lolrondo.0_standard_709.0.gif

Haha ik wist dat Rondo z'n J slecht is, maar wat moet dit voorstellen :p

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Volgens mij heeft die swipe van Fish' er wel wat mee te maken. Maar zo ziet mijn fade away jumper er ongeveer uit. En ik krijg geen paar miljoen per jaar zeg maar :P

Lakers @ Knicks zometeen.. Wat denken jullie? Overtuigende zege voor NYK, of gaat Kobe een tandje bij schakelen om Melo onder de 30 punten te houden? Ik zet mijn geld op Melo, JR, Chandler en de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn fade is zoals die van kobe, spin fade away :p

Knicks zijn lekker bezig hoor! Melo alleen weer geblesseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Mij lukte het met mijn 1.74 ook. Alleen was dat alweer 30kg geleden (er is wat bijgekomen sinds ik gestopt ben :P)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:27:
Ja, die Spike heeft het maar goed voor elkaar met Nike en niet te vergeten zijn courtside stoeltje bij de Knicks. What's up met zijn #30 "KING" jersey trouwens dit seizoen. Is dat een sneer naar LeBron ofzo? EDIT: Oh, Bernard King dus..

Hoe train jij precies peakaboo? Volgens een bepaald programma, of gewoon veel squatten en springoefeningen?
NYK zijn goed bezig, vind het een mooi teamspel wat ze laten zien... ieder heeft zo z'n ding en Melo is de ster in het midden.

Momenteel heb ik wel een speciaal programma bij de fysio, moet weer helemaal opbouwen... Spiermassa in mijn linkerbeen was flink afgenomen, inmiddels wel weer terug zoiets. Maar de kracht en explosiviteit moet nog veel beter... Maar ook schouders en rug zijn erg belangrijk bij bball, die zou ik er dus altijd bij nemen... Kan niet wachten totdat ik weer het veld op mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Baas! Hand in zn face van een grotere defender en van heel ver _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aww.. Old friends reunite :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn.bleacherreport.net/social_assets/nba/12_13_2012/Lakers_Knicks/AmareNashLogo.gif

Ben de wedstrijd nu aan het binnenhalen via Davka. Gaat lekker rap! Bedankt voor de tip nog :)
Heb de uitslag helaas al gezien op Facebook damn it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was vandaag Knick @ Nets aan het kijken. Fans van NY juichen harder dan die van Brooklyn :p

Ik kan mezelf nooit beheersen om de uitslagen niet te kijken of ik hoor het wel van een vriend van me ofzo, ik weet de uitslagen altijd wel de dag erna :( Alleen met de finals heb ik me echt afgesloten van de uitslagen en ook gedreigd met klappen als m'n vrienden het zouden vertellen :p

Vind het overigens wel jammer dat Melo en STAT niet samen kunnen spelen, want ik vind Amar'e echt een hele vette speler.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 440871 op 14-12-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Whaha deze is wel heel frapant _O-

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/522472_552496164778912_190547984_n.jpg

Hier zie je waarom :P

http://watch.nba.com/nba/...1200309-bkn-tor-play6.nba
Ken. schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:17:
Aww.. Old friends reunite :P

[afbeelding]

Ben de wedstrijd nu aan het binnenhalen via Davka. Gaat lekker rap! Bedankt voor de tip nog :)
Heb de uitslag helaas al gezien op Facebook damn it..
Haha had em gezien ja, vind het altijd tof om te zulke vriendschappen te zien...

Boeie gewoon kijken die game, blijft mooi ondanks dat je stand al weet :) Werden een hoop 3tjes geflept _/-\o_
Anoniem: 440871 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:19:
Was vandaag Knick @ Nets aan het kijken. Fans van NY juichen harder dan die van Brooklyn :p

Ik kan mezelf nooit beheersen om de uitslagen niet te kijken of ik hoor het wel van een vriend van me ofzo, ik weet de uitslagen altijd wel de dag erna :( Alleen met de finals heb ik me echt afgesloten van de uitslagen en ook gedreigd met klappen als m'n vrienden het zouden vertellen :p

Vind het overigens wel jammer dat Melo en STAT niet samen kunnen spelen, want ik vind Amar'e echt een hele vette speler.
Haha nooit last van gehad, keek de final games allemaal live :+

[ Voor 45% gewijzigd door peakaboo op 14-12-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
haha deze moet je zien ik moest zo hard lachen na #5 _O- _O- _O-

[YouTube: http://youtu.be/_WkAZacRGt8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Memphis @ Denver was een heerlijke wedstrijd zeg. Veel mooie acties. Javale met een aantal zeer lekkere blocks maar veel beter dan deze actie worden ze dit jaar niet meer:

[ Voor 16% gewijzigd door Phydomir op 15-12-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gallo gaat voor mij die behind the back assist niet meer toppen voorlopig. Hoe vét was dat!
peakaboo schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 02:07:
haha deze moet je zien ik moest zo hard lachen na #5 _O- _O- _O-

[video]
Ok, ik ben meestal een JaVale verdediger, maar van deze kan ik ook niet veel meer maken :P

EDIT: Deze dan toch nog even voor de balans. (Mad hops!)

Knicks Nog steeds ongeslagen thuis! Lekker bezig! Wel close weer vannacht zeg, pfff..

[ Voor 16% gewijzigd door Ken. op 16-12-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricky Rubioooooooooo!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Nq3nCMSMD_0]

Je kan Nets - Celtics gratis kijken op 1e of 2e kerstdag (weet niet precies wanneer het is) via League Pass!

http://watch.nba.com/nba/subscribe

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 440871 op 16-12-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmm, ik ga voor de "Christmas Day Pass". Tien euro voor alle wedstrijden. Gaat me voornamelijk om NYK @ LA en OKC @ MIA. Vijf euro per wedstrijd.. Wait a minute :P

Oh ennuh het is de laatste tijd wel game winning shot tijd zeg:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PTVudzcXnfE]
Goede play, maar wel slecht verdedigd. Erg trage rotatie na die goede screen.

[ Voor 38% gewijzigd door Ken. op 17-12-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond Houston @ NY, ben benieuwd wat Lin er van bakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Mooi filmpje over Ray Allen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: Anders kop je de ring even bijna met je hoofd :P

Koel filmpje van RayRay inderdaad :) Nash heeft ook altijd een lange pre-game workout. Wil je ergens goed in worden, dan moet je er veel moeite voor doen. Dat zie je alleen vaak niet, waardoor het zo makkelijk lijkt :P

Denk dat Novak ook nog een mooie rit kan hebben in 3-point land de komende jaren.

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 18-12-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Oeh nice, komt in de buurt van deze (blijft mijn nr 1 off the backboard alley)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=XsbEGt3ojpk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen off the glass, maar wel in mijn geheugen gegrift:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shannon Brown staat voor mij nog altijd gelijk aan deze:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Blake can top that:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VaeI357Rqi4]

clean + steal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blake is 6"10 (?), Shannon Brown is 6''1 dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Wat maakt dat nou weer uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat maakt maar liefst 9" uit :P
En die block staat inderdaad op gelijke hoogte!

Nog even een powerslam off the wall van Blake (dat geluid!) om het af te leren dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'Powerlayup!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Volgens mij blesseerde hij zich kort daarna om vervolgens niet mee te kunnen doen aan de OS :P

Oeh vannacht Miami vs Minnesota om 1:30u kijken 8)

ps. wat vinden jullie van nba2k13? Ik begin er steeds meer waardering voor te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door peakaboo op 18-12-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik speel het de laatste tijd eigenlijk niet meer. Toen 'ie net uit kwam was ik goed verslaafd met mijn MyPlayer. Paar minuten speeltijd per wedstrijd en dan zoveel fouten maken :X Binnenkort maar weer eens verder proberen te gaan. Ook eindelijk eens een keertje met alexfesten een matchup proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2K13 is echt heerlijk, je moet het inderdaad veel spelen om het te waarderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ja ik ben niet zo'n baas met een controller, ben meer een PC gamer... Dus ik kan dan alleen 1 knopje tegelijk gebruiken... Kwam er dus laatst achter dat je met die stick + LT/RT ook bepaalde moves kan doen. Toen kon ik ineens een heel stuk beter verdedigen en layups maken :+

Misschien dat ik hem koop bij een sale een keer, online lijkt me wel geinig een keer.

Edit: deze link ff bookmarken :P http://hangtime.blogs.nba.com/category/shaqtin-a-fool/

[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 19-12-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben wel een echte console gamer, maar suck nog steeds in 2K13 :P
Heb de mijne van Marktplaats af voor twee tientjes.

Ennuh.. HOE hoog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Ken: Vanavond dan ff een potje?

Lakers die moeite hebben met Bobcats :o Wordt is tijd dat Nash gaat spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 440871 op 19-12-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:25:
Ik ben wel een echte console gamer, maar suck nog steeds in 2K13 :P
Heb de mijne van Marktplaats af voor twee tientjes.

Ennuh.. HOE hoog??

[video]
Das echt een blake dunk haha, raakt de ring niet :P Die 2 dudes op de bank van de lakers btw _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Damn over powerdunks gesproken: KOEK KOEK

Sorry kon het niet laten, ff een Javale McGee(K)je :+

[YouTube: http://youtu.be/ciL7GiaXnI8]

Awkwaaaaaaaaaaaaard. Ff juichen om je eigen (gemiste) dunk _O- _O-

[YouTube: http://youtu.be/qcxWY_jSQPw]

[ Voor 60% gewijzigd door peakaboo op 19-12-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

peakaboo schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:53:
Damn over powerdunks gesproken: KOEK KOEK

[video]

[video]
Ik mis de explosieve Wade :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 440871 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:09:
@Ken: Vanavond dan ff een potje?

[...]
Crap.. ik lees het nu pas.
Had al afgesproken met een vriend om Borderlands te spelen, maar die WhatsAppt net dat 'ie nu pas klaar ik met werken. Dus als je zo nog even kunt?

Omg die eerste game :p

Vannacht weer lekker vol schema met The battle of NY en OKC - ATL.

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maanden niet meer gespeeld, maar die was wel redelijk erg ja :D

Knicks zijn nu net een paar minuten bezig, maar ik moet morgen weer werken damn it.
Ik download de torrent wel weer ;(

• peakaboo
  • Niet online
Nou dan heb je de laatste game tegen minnesota nog niet gezien... het leek wel alsof hij de comments van Barkley echt serieus had genomen... dude was sterk _/-\o_

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Toch blijven hangen bij de wedstrijd :P
Aardige close game aan het eind van het derde kwart, maar de Knicks staan eindelijk een beetje voor.
Vooral Chandler is nu lekker bezig met oopen, rebounden en overall defense. Copeland zit er ook lekker in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo lekker als het tegen de Nets ging, zo slecht gaat het nu tegen de Bulls :X
Grimmig sfeertje in de Garden door de slechte refs. Melo, Smith, Chandler én Mike Woodson zijn allemaal ejected dankzij technische fouten. En aan de andere kant Noah ook (opstootje met Chandler)

De refs vandaag fluiten in ieder geval voor allebei de teams slecht, maar gisteren was het echt ernstig bij OKC in Minnesota. Alle calls gingen naar de Wolves (die eerlijk gezegd ook gewoon goed speelden) en OKC kreeg niks.

Lekker dus als OKC/Knicks fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn moet je nagaan hoe goed de bulls met rose zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:05
Ken. schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 03:56:
Grimmig sfeertje in de Garden door de slechte refs. Melo, Smith, Chandler én Mike Woodson zijn allemaal ejected dankzij technische fouten. En aan de andere kant Noah ook (opstootje met Chandler)
Doet me denken aan de Bulls-Knicks rivalry tussen 1991 en 1994, alleen ging het er toen nog harder aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ken. schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 03:56:

De refs vandaag fluiten in ieder geval voor allebei de teams slecht, maar gisteren was het echt ernstig bij OKC in Minnesota. Alle calls gingen naar de Wolves (die eerlijk gezegd ook gewoon goed speelden) en OKC kreeg niks.

Lekker dus als OKC/Knicks fan :P
Ik zag tussendoor ff de stand en zag dat de knicks gehammerd werden, dus dacht ach dat wordt niks meer... Wel moeten kijken dus :+ Dan maar ff torrentje binnenslepen.

Whoop whoop ben echt benieuwd als Rose terug is. Gisteren ook goed nieuws gekregen bij de fysio, mag weer beginnen met training. Wel beperkt natuurlijk, blijft bij wat layups, passen en schieten. Maar toch, je moest eens weten hoe dat knaagt als je al sinds mei niet meer hebt mogen en kunnen spelen..... Im excited _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Every team should warm up like this:

http://watch.nba.com/nba/...lippers-pregame-dunks.nba

* Check die Jordan ff mad hops hebben _O_ als die niet in de dunk contest zit dit jaar vreet ik mijn schoen op!
* Willie Green kan er ook wat van (dude is 1,91m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Pacers zojuist 81-75 gewonnen in NO. Halverwege 17 punten achter, na het 3e kwart gelijk (53-53) en in het laatste kwart dus de winst over de streep getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

peakaboo schreef op zondag 23 december 2012 @ 02:17:
Every team should warm up like this:

http://watch.nba.com/nba/...lippers-pregame-dunks.nba

* Check die Jordan ff mad hops hebben _O_ als die niet in de dunk contest zit dit jaar vreet ik mijn schoen op!
* Willie Green kan er ook wat van (dude is 1,91m)
Aardig sick inderdaad! :D

Morgenavond T-Wolves @ Knicks.. Belooft een spannende pot te worden. Hoop dat de Knicks uit hun dalletje kunnen klimmen en dat de Timberwolves zo goed spelen als ze deze week deden tegen OKC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Aww yeah! Na elf punten achterstand in het derde kwart aan het eind van het vierde eindelijk voor komen!
Woodson weer een T en Smith ook op het randje van twee T's.. Vette wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Schved van de Wolves is me toch een vette speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pekovic was anders ook behoorlijk vervelend :P
En ze speelden zonder Love de Knicks nog bijna weg ook.. Maar goed, Shumpert is bijna terug en Stoudemire gaat als het goed is vanavond weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Christmas day pass: check :)

Afbeeldingslocatie: http://e1.cdnl3.neulion.com/nba/player-v4/nba/images/account/bigxmas.gif

[ Voor 62% gewijzigd door peakaboo op 25-12-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here :) Wel véél freezes en haperingen helaas.
Celtics gingen lekker. Knicks gingen helaas wat minder en voor OKC ziet het er nu ook niet heel goed uit, hoewel ze nog goed bijblijven.. Wacht eens even, Durant wordt wakker zo te zien :P

Ben benieuwd naar de volgende twee potten :) Harden nog niet live zien spelen en de Clippers stom genoeg ook nog niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:15

SuBBaSS

-has Ryzen

Tjonge, vrij harde fout van Battier, maar wat zou die Westbrook nou gaan doen? Hij leek Wade wel een stuiter te willen geven.
Spannende pot verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vond 'm eigenlijk wel meevallen. En dat van een Heat disliker :P
Gaat nu wel een beetje de verkeerde kant op helaas.. Chalmers gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:15

SuBBaSS

-has Ryzen

Ja het leek idd. erger dan het was, maar ze spelen op het randje nu ja.
Hopen dat het niet uit de hand loopt (in het kader van de kerstgedachte :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ging er lekker aan toe inderdaad..
44 seconden op de klok met 1 punt verschil in het voordeel van Miami. Tight game!

EDIT: Refs zijn de laatste tijd echt slecht bezig bij meerdere wedstrijden. Westbrook had vrije worpen moeten krijgen en Wade had een paar minuten geleden ook gewoon vrije worpen moeten krijgen.

Knicks verloren, OKC verloren.. ik ga maar eens pitten ;w

[ Voor 61% gewijzigd door Ken. op 26-12-2012 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
SuBBaSS schreef op woensdag 26 december 2012 @ 01:58:
Tjonge, vrij harde fout van Battier, maar wat zou die Westbrook nou gaan doen? Hij leek Wade wel een stuiter te willen geven.
Spannende pot verder!
Mwa, omdat ie wat ongelukkig viel en tegen die basket aanknalde leek het erger dan het was. Westbrook heeft nogal een kort lontje :)
Ken. schreef op woensdag 26 december 2012 @ 02:05:
Ik vond 'm eigenlijk wel meevallen. En dat van een Heat disliker :P
Gaat nu wel een beetje de verkeerde kant op helaas.. Chalmers gaat lekker.
LBJ was weer sterk. Prachtige passes ook, bijv naar Bosh. Bryant had al 3x zelf geschoten :P

NYK - LAL was ook spannend, jammer dat NYK het niet kon afmaken want ze waren overall sterker vond ik.

Hit me up scotty, Bulls - Rockets it izzzzzzzzzzz 8)

En straks nog clips vs nuggets. Ben benieuwd of ze hun winning streak kunnen voortzetten en vooral benieuwd naar verse shaqtin a fool moves van Javale McGeeK :D

Edit: Btw, hier ook veel hapering in het begin bij Miami - OKC. NYK - LAL geen haperingen gehad. Die van de heat - thunder zal wel meer kijkers hebben gehad denk ik zo :+ Zie ook: http://www.nba.com/2012/n...ndex.html?ls=iref:nbahpts Kijkcijfers zijn enorm geweest :|

En LOL die reclames in amerika, jammer dat ze die bij NBA tv niet uitzenden. NBA spelers die zich compleet voorschut zetten door kerstliedjes te zingen _O-

[ Voor 25% gewijzigd door peakaboo op 26-12-2012 23:07 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh man.. als ze bij NBA.tv gewoon iets van reclame uit zouden zenden in plaats van dat Kerstnummer met die basktballen en de promo voor het All-star weekend. Ik denk dat ik die spotjes, zonder overdrijven, minimaal 40 keer heb moeten zien..
Tijdens halftime heb ik maar een stream aangezet met een awesome reclame met Kevin Durant :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uvypu0AHM8A]
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste