Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

mcsluis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:43:
Dexter, met tegenzin kijk ik nu het laatste seizoen. De verhaallijn is dramatisch slecht. Lijk inmiddels een beetje op GTST. Daar waar ik vroeger niet kon wachten op een nieuwe aflevering, kan ik nu niet wachten tot het seizoen voorbij is. De hoogtij dagen van deze serie zijn een voorbij.
mss moet je het seizoen ff opnieuw bekijken ;)
After you see the end, if you go back and re watch the season you notice a ton of little clues, foreshadowing, etc. and you'll kick yourself for not recognizing what the writers were getting at. Events starting in episode 9 really get the ball rolling for the finale.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:17
Vergelijk het einde van Dexter met die van Breaking Bad. BB is op het juiste moment aan het stoppen terwijl Dexter al minstens 1 seizoen eerder had moeten stoppen.

Dat hele Vogel mens kan mij echt gestolen worden

[ Voor 14% gewijzigd door GrooV op 25-08-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Breaking Bad :? Really?

Dus afleveringen van "catch the fly" dat vond je geen season fillers? :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cthulhu schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:33:
[...]

mss moet je het seizoen ff opnieuw bekijken ;)

[...]
Nouja, dat is allemaal leuk en aardig maar als het seizoen pas achteraf leuk wordt en tijdens het seizoen geen bal aan is, dan heb je misschien een leuke plottwist maar nog steeds een slecht seizoen. ;)

Persoonlijk vind ik het wat traag allemaal, maar ik kijk wel nog gewoon. Het is wel redelijk duidelijk aan het worden dat Vogel niet helemaal is wie ze zegt dat ze is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik denk dat de Brainsurgeon te achterhalen is via dat muziekje wat afgespeeld werd bij die Zach (het is ook de titel van de komende aflevering). Werd dat muziekje niet eerder beluisterd door Vogel en eerder dit seizoen elders ook afgespeeld? Dat zou wel eens de aanwijzing kunnen zijn. Ik vermoed dat Vogel ermee te maken heeft in ieder geval. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 16:55
Niks nieuws hier toch? Was volgens mij allemaal al te zien na aflevering 8? Maar ik ben wel weer benieuwd naar aflevering 9!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Bart-Willem schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:55:
Ik denk dat de Brainsurgeon te achterhalen is via dat muziekje wat afgespeeld werd bij die Zach (het is ook de titel van de komende aflevering). Werd dat muziekje niet eerder beluisterd door Vogel en eerder dit seizoen elders ook afgespeeld? Dat zou wel eens de aanwijzing kunnen zijn. Ik vermoed dat Vogel ermee te maken heeft in ieder geval. :P
Wauw...het begint op Wie Is De Mol te lijken.
Tiestor schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:38:
Niks nieuws hier toch? Was volgens mij allemaal al te zien na aflevering 8? Maar ik ben wel weer benieuwd naar aflevering 9!
Toch wel handig die spoiler tag. Als de preview komt druk ik de aflevering uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Saturnus schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 21:34:
[...]

Toch wel handig die spoiler tag. Als de preview komt druk ik de aflevering uit.
In die spoiler staan alleen wat linkjes. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar dat weet je pas als je klikt :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 13:54
Wist het wel... 8)

Ben benieuwd wat nu precies 'the message' is die Daniel wil versturen. Alhoewel Dr Vogel lijkt te denken dat het nu weer ok is kan ik me niet voorstellen dat Daniel daar ook zo over denkt. Hij is ze constant al twee stappen voor dus dan zal hij vast en zeker ook weten dat ze samen de vorige brain surgeon ook hebben omgelegd (en hoe zou Dexter hem anders op het spoor zijn gekomen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Oeh, Hannah is Pretty in Pink <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nou jongens en meisjes, onze voorspellingen klopten! Sorry, moest er even uit :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:09
Vorige seizoenen heeft Dexter volgens mij altijd een tegenspeler gehad die gelijkwaardig of minder dan hem was. Nu is Vogel's zoon Daniel (Oliver Saxon) hem 2 stappen voor (volgens Dexter zelf): interesting...
Daniel heeft in principe niet gek veel te verliezen, behalve zijn moeder Evelyn, maar Dexter heeft des te meer te verliezen (Harrison, Debra, Hannah, Jamie Batista, zijn "geheim" waar Dr. Vogel vanaf weet en ook Daniel lijkt te weten).

3 afleveringen te gaan, alsnog een knallend einde van Dexter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorn1986 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:30:
...

3 afleveringen te gaan, alsnog een knallend einde van Dexter? :)
Graag. Met de WTF momenten van de 1e seizoenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik vond de aflevering van gister echt van dramatisch laag niveau. Het zijn echt alle losse eindjes even vastbinden. Jammer.
spoiler:
Ook jammer dat Quinn en Debra ineens weer samen moeten proberen te komen (kus van Quinn). Tja...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat een laag niveau, en dat voor een afsluitend seizoen... Extra wrang dat Breaking Bad op hetzelfde moment laat zien dat je die spanning wel degelijk vast kan houden. Tenzij er echt nog wat grote (sterke!) twists komen ben ik zwaar teleurgesteld :X

Ach ja, aan de andere kant: Hannah :+

[ Voor 7% gewijzigd door Ram0n op 27-08-2013 12:04 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53

Tijntje

Hello?!

Als ze nu nog met onverwachte twists komen dan is dat ook niet meer dan een goedkope plottwist. Er is echt niks goed opgezet en uitgewerkt.
Het hele seizoen voelt aan als puzzelstukjes uit verschillende dozen die uit alle macht in elkaar gedrukt worden om er een "intelligent" geheel van te maken.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 19894 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:35:
[...]

Graag. Met de WTF momenten van de 1e seizoenen..
En seizoen 4 eindigde ook in een grote WTF. Dus dat schept wel wat verwachting :)

Hannah had ik veel meer afleveringen moeten zitten. Dat is wel duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ik denk dat ze te veel moeite doen om het verhaal af te ronden en de verkeerde characters pakken om dit te doen. Ik had liever gezien dat ze de regular characters meer betrekken in Dexter's "bezigheden". Batista, Quinn, Mesuka en/of Matthews die erachter komen wat Dexter is of in ieder geval Laguerta's onderzoek voortzetten. Het leek er in dit seizoen enkele keren op dat dit zou gaan gebeuren, hopelijk alsnog in de laatste paar afleveringen...

Vogel, haar zoon en alle psychopaten die Dexter via haar leert kennen kunnen best gebruikt worden als "main villian" van dit seizoen, maar het moet niet compleet om hun draaien imo. De balans hiertussen was in seizoen 7 veel beter uitgewerkt (laguerta storyline vs Isaac).

De previews van volgende week zagen er in ieder geval al beter uit, meer actie. Misschien krijgen we zelfs een 2 uur lange seizoens finale waarin de shit echt de fan raakt? In Dexter komen de echte plot twists op de momenten waarop je denkt dat het allemaal voorbij is dus.. mocht hij Vogel en of/haar zoon in de komende twee afleveringen afhandelen dan blijft er nog wat ruimte over om daadwerkelijk naar een einde toe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hele Vogel gedoe (frakking boring) kan mij gestolen worden. Geef mij maar een "ouderwetse" Dexter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zonder "dal", geen climax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

spoiler:
Episode 10 - "Goodbye Miami"

Dex tells Miami Metro that he is leaving. Vogel dies in this episode, the final scene has Vogel dead w/ her throat slit only Dexter & Saxon are there. More info from 10: In episode 10, Quinn meets with Debra at a cafe with roller-skating waitresses, and she tells him Dexter is leaving Miami. In another scene, Quinn and Jamie are having a meal at Angel's beach cafe. The new Marshal, Clayton (who's tracking Hannah), shows up at Deb's beach house while Deb and Hannah are both there. Miami Metro investigates a hit & run accident next to a fountain, with a dead cyclist lying in the middle of the street, and Dex and Batista have a long talk, and then they hug: it is possible Dex was telling Batista that he was leaving. Then there's the going-away party for Dex, full of Miami Metro types, at Angel's cafe. Finally, there's a scene at a dock (supposedly outside Miami Metro), where Quinn & Deb talk & kiss. Dex also sets up a kill room for the Brain Surgeon-Saxon but he can't quite get him on the table.

Episode 11 - "Monkey in a Box"

I'm not sure about the exact order of these scenes but here goes:

As we know, Vogel is killed at the end of Ep10 by Saxon and her funeral takes place in Ep. 11. Vogel basically dies in Dex's arms and he has to use Vogel's sink to clean the blood off his hands.

Dex tries to sell his boat to a guy who is only interested in the size of the beer cooler. He wants to get the boat inland before Hurricane Laura hits. The guy passes on purchasing the boat.

There's a mental/psych hospital scene where Dex is wearing his kill suit walking through the halls until he comes to a kill room that he recognizes from a video that Saxon made while killing Zach. This is in an abandoned psych hospital that Saxon uses as his lair.

There is a scene at Dex's apartment w/ just Deb & Dex. Dex dexides that Astor can have his car after the storm passes by. While the TV is on MUTE, playing in the background, a pic of Saxon flashes on the local news and states that he is wanted in connection with several murders. Dex leaked some evidence that implicated Saxon in even more crimes than Saxon actually committed. Dex asks Deb to leave his apartment and to go hide elsewhere b/c he fears Saxon will come looking for him. Saxon sees this same news flash while at a gas station and hurries off.

After seeing his face on the news, Saxon goes after Dex in Dex's apartment (think ITK style), and it looks bad for Dex, but then Saxon feels Deb's gun at the back of his head and Deb says, "Suprise, mother -", just like Doakes. From here, I BELIEVE this is where Dex & Deb take Saxon back to the psych hospital where Dex planned to kill him. However, before getting Saxon on the table, Dexter loses his urge to kill!

After losing his urge to kill, Dex decides to leave Saxon tied up so Deb and MMPD can come arrest him. Dex and Deb have a heart to heart. Dex also decides to leave his knives behind w/ Saxon so Saxon will end up getting credit for many, many more murders (all the ones Dex committed and the BHB murders, most likely). Dex tells Deb that he will no longer need his tools as he plans to start a new life w/ Hannah in South America. They share a long hug. A bit later, Harry appears and says something like "I never thought I'd see this day you don't have an urge to kill". It is then made clear to viewers that Harry will DISAPPEAR FROM THE SERIES!!!. Dex returns to his apartment to pack & pick up Harrison. They say goodbye to Jamie and Dex locks his apartment door and heads off to meet Hannah at the airport. Harrison is carrying a rolling panda bear suitcase.

Clayton shows up at the hospital (presumably looking for Hannah) and finds Saxon; he unknowingly unties a wanted Saxon. Saxon returns the favor by killing Clayton in Ep 11. Elway is following-tracking Hannah at the airport in Ep. 11. Dexter and Harrison are at a different location in the airport at this time.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:02
Phyxion schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:51:
spoiler:
Episode 10 - "Goodbye Miami"
blablabla
Waarom kan ik het nou niet laten om dit te lezen.. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat het een groot zwart vlak is? :+

Maar goed, ep 13 word niet genoemd. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Wtf... het script is gejat van de Showtime-studios waar het opgenomen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

ja gelezen, wat ben ik toch een muts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik had hem snel weer weggeklikt toen ik de eerste echte spoiler in het script al had gelezen :P Zo blijft de rest van het seizoen nog een beetje "open", afgezien van die paar details die ik nu al weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:49
en voor diegenen die het gelezen hebben, is het wat? worden jullie er enthousiast van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

analogworm schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:18:
en voor diegenen die het gelezen hebben, is het wat? worden jullie er enthousiast van?
Nee niet echt, maar het is ook nog eens erg rommelig opgeschreven (het is geen script!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Er valt nauwelijks chocola van te maken. Het ziet eruit als een recap van iemand die erover heeft gelezen en die dan uit zijn/haar hoofd het aan iemand vertelt. Zo van "puntjepuntje gaat dood, daarover 1 zin, dan nog 20 regels over dingen die er niet toe doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of door iemand met een grote duim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Dat kan, maar dan zou ik er wat gelikters van hebben gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, we hoeven niet al te lang te wachten, en dan kan het hoofdstuk Dexter ook afgesloten worden, ik kan er niet rouwig om zijn eerlijk gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Wat natuurlijk jammer is, want het begon zo goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

De serie Dexter is al sinds S05E01 dood. En tóch kijk ik nog steeds. Allememaggies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:23
Zo slecht vind ik het helemaal niet, vermaak me prima. De nieuwigheid is er wel een beetje af natuurlijk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Anoniem: 310225

Azijnzeikers! Ik vind Dexter helemaal mooi! Geef me nog maar 10 seizoenen!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Anoniem: 310225 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:39:
Azijnzeikers! Ik vind Dexter helemaal mooi! Geef me nog maar 10 seizoenen!
Zolang Hannah meedoet blijf ik in ieder geval kijken O+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:17
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:32:
Ach, we hoeven niet al te lang te wachten, en dan kan het hoofdstuk Dexter ook afgesloten worden, ik kan er niet rouwig om zijn eerlijk gezegt.
Eens :)

Woy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:07:
[...]

Zolang Hannah meedoet blijf ik in ieder geval kijken O+
Idd... Hoe vaak ik niet naar de reet van Miranda heb zitten kijken in Mass Effect :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 23:32
Klopt het dat er deze week geen Dexter is deze week? Dat vertelt trakt mij toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Anoniem: 19894 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:31:
Dat hele Vogel gedoe (frakking boring) kan mij gestolen worden. Geef mij maar een "ouderwetse" Dexter.
Same here. Al dat GTST gedoe :)
Anoniem: 19894 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:32:
Ik kijk hem zeker af, maar dan is het ook klaar. Doodzonde van een serie waar ik lange tijd echt hooked aan ben geweest. Maar er is zoveel beters te zien, dat het echt een filler is geworden voor mij.
ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:17:
Klopt het dat er deze week geen Dexter is deze week? Dat vertelt trakt mij toch...
TVDB zegt:
Next Episode: 8x10 - Goodbye Miami (2013-09-08)
Airs: Sunday 9:00 PM on Showtime

[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 30-08-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-06 23:14
IMDb geeft inderdaad ook aan dat er deze week geen nieuwe aflevering is. :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Yep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Anoniem: 310225 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:47:
[...]

Idd... Hoe vaak ik niet naar de reet van Miranda heb zitten kijken in Mass Effect :9~ _/-\o_
Kan je beter (nog een keer) naar Chuck kijken. Valt veel meer te zien. (voor die scene waarin ze als nerd herd haar opwachting maakt heb ik tot mijn dood een aantal hersencellen gereserveerd. Ik hoef alleen mijn ogen maar dicht te doen..)

• MrSleeves
  • Laatst online: 15-06 22:40

MrSleeves

You'll thank me later.

Geen idee of er nog kaartjes zijn, maar er schijnt vanavond een "Dexter Funeral Party" (ofzoiets) te zijn in Amsterdam; hoorde het net op 3FM.
En Jennifer Carpenter is er ook.

Jammer dat mijn vriendin avonddienst heeft, anders was dat wel leuk geweest.

http://www.serievisie.nl/dexter-funeral-parade-in-amsterdam/
Het geheel belooft een uniek visueel spektakel te worden en een indrukwekkend Nederlands eerbetoon aan alles wat Dexter ons heeft gebracht.

Hopelijk doelen ze niet op copycats..

[ Voor 32% gewijzigd door MrSleeves op 05-09-2013 08:04 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 16:55
Cool! Kan helaas ook niet, anders had ik echt wel even gaan kijken. Helemaal als Jennifer Carpenter er bij zou zijn. Ben toc wel benieuwd naar hoe zij er in het echt uit ziet :P Op TV weet ik nooit zo goed wat ik nou van haar moet vinden ;)

"Be brave, don't shave"

Anoniem: 26445

Je maakt vervolgens kan op toegang tot de Dexter pre-launch party. Meeste mensen hebben nog maar 3 afleveringen te gaan naar alle waarschijnlijkheid :P

Moet werken dus geen tijd om daar naar toe te gaan en zou misschien toch niet het halve land er voor doorreizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 01:31
Ik was ook zo lekker stom om afgelopen maandag enorm enthousiast op zoek te gaan naar de nieuwste aflevering, om er achter te komen dat die pas deze zondag geaired wordt in Amerika. Grrrr.

Ben wel benieuwd naar wat het einde van dit seizoen gaat brengen, vind er toch geen duidelijke lijn in zitten deze keer. Teveel dingen tegelijkertijd en door elkaar heen, tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat het nu toch wel redelijk duidelijk is waar het seizoen verder naartoe gaat? Niet in detail verder, maar voor zover ik kan zien hebben we nu de slechteriken en een doel dat ze kunnen verpesten, dus ik heb zo mijn vermoedens. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 15-06 22:40

MrSleeves

You'll thank me later.

Enerzijds hoop ik wel op een "eind goed al goed"; Debra weer terug bij de politie en met Quinn, Dexter met Hannah en Harrison naar Argentinië..
Maargoed, er moet natuurlijk nog iets misgaan. Als ze voor een "eind goed al goed" gaan, denk ik dat Jamie het niet gaat overleven. Dan kan Angel weer naar z'n westauwant en Debra weer hoofdinspecteur worden.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 15-06 11:06

Krizzie

Progressive Music \o/

Vogel is gevlogen. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Lol, leuke woordspeling. Voor ik de aflevering had gezien dacht ik dat je het over dexter had..Guess I was wrong :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik vond "Goodbye Miami" maar een filler eigenlijk, en afgeleid uit het voorstukje voor de volgende afleveringen krijg ik het idee dat de rest op precies dezelfde lijn doorgaat:
Dexter moet dus een keuze maken tussen het vinden&doden van Saxon, en "vluchten" met Harrison en Hannah McKay.

Flauw eigenlijk dat allerlei lijntjes opeens zo toevallig bij elkaar vallen, zoals:
-Een "job opportunity" voor Jamie, waarop Quinn opeens zich niet goed genoeg voelt (ofzo) en het maar uitmaakt.
-Debra komt terug bij Miami Metro Policy Dept. en krijgt meteen opnieuw een relatie met Quinn.
-Het toevallig horen van Dexter's ontslag (nieuwe forensische expert nodig) door die U.S. marshall .
-Het toevallig krijgen van een ongeluk waarbij Hannah McKay maar besluit en-plein-public zich te vertonen (terwijl ze weet dat ze gezocht wordt) omdat Harrison een ongeluk heeft gehad. Als ze werkelijk zo slim is had ze dat niet gedaan.
-Hoe dom is Dr. Vogel om haar zoon te laten komen, als Dexter nog geeneens "klaar staat" met z'n spuit? Pas bellen als hij voor d'r deur staat is bad timing. Dat is vragen om problemen. Het heeft haar dus dit keer haar leven gekost.

Ik zag bovenstaande van verre aankomen: niet origineel en flauw.

Terwijl ik me altijd afvroeg hoe een mogelijk einde van Dexter zou zijn, ben ik nu alles behalve benieuwd na het zien van het "voorstukje" (ja, dit is een échte spoiler):
spoiler:
-Dexter die z'n spullen pakt, en in 2 dagen tijd alles-op-alles zet om Saxon te vinden&killen.
-Opeens wordt Saxon publiekelijk gezocht door de hulpdiensten (gaan zij Saxon opruimen voor Dexter)?
-Saxon komt in een ondervragingskamer van Miami Metro Policy Dept. terecht, en spreekt Dexter aan: verlinkt hij Dexter's "code" en "geheim" aan de politie? Of schuift hij de moord op Dr. Vogel in Dexter's schoenen? Wat is hij van plan?
-Er komt een storm aan, Dexter moet snel zijn vlucht pakken: hij scheurt naar het vliegveld.
-Achterna gezeten worden door die US Marshall op het vliegveld.
-Elway (privé-detective) staat klaar op het vliegveld om Dexter in te gaan rekenen, of Hannah McKay, of beiden.
-In een één-op-één gesprek zien we Dexter in gesprek met Saxon. Saxon geeft hem de keuze: doorgaan met z'n leven, of achter Saxon aan gaan.
-Dexter haalt naar iemand heel hard uit.
-Debra zien we schieten (op wie?).
-Quinn zit te flippen tegen Batista.
-Dexter werkt Elway tegen de muur op het vliegveld.
-Dexter en Saxon komen elkaar tegen in een ziekenhuis: Dexter wordt staande gehouden door de beveiliging.

Dus: dat kan maar één einde betekenen waarschijnlijk. Toch maar afkijken of het zo voorspelbaar lijkt te gaan eindigen als het nu lijkt... Nog 2 afleveringen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Pfff wat een slechte aflevering zeg, zoetsappig gedoe de hele tijd, veel te voorspelbaar en een Trojan horse control panel? really?
Ze hadden er beter mee kunnen kappen voor dit seizoen of ik ben te verwend geraakd met betere series zoals Breaking Bad

En dan nog het ergste van alles, Debra heeft volgens mij geen enkele FUCK eruit gegooid deze aflevering.

[ Voor 18% gewijzigd door Bierkameel op 09-09-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Breaking Bad is eindbaas!

Met Dexter hadden ze beter aan het eind van S04 kunnen stoppen. Daarna geen fatsoenlijk seizoen meer gezien. Maar S08 is het toppunt. GARBAGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:15
Slecht zeg, vooral die scene waarin Harisson een verwonding oploopt. Dat is denk ik de slechtste scène van Dexter die ik heb gezien in 8 seizoenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Tja jochie kan niet acteren dat wisten ze ook niet toen hij aangenomen wer toen hij 3 was ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 13:54
boe.i schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:48:
Slecht zeg, vooral die scene waarin Harisson een verwonding oploopt. Dat is denk ik de slechtste scène van Dexter die ik heb gezien in 8 seizoenen...
Dat was inderdaad te voorspelbaar.
Ben het er wel mee eens dat de laatste paar seizoenen niet zo goed waren als het begin, maar zo slecht vind ik het in het algemeen niet. Ik ben ook wel benieuwd wat voor einde er gaat komen. Ik heb nu twee mogelijk scenarios in mijn hoofd (geen voorstukje/spoiler gezien) maar die zijn ook weer erg voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Bierkameel schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:39:
Pfff wat een slechte aflevering zeg, zoetsappig gedoe de hele tijd, veel te voorspelbaar en een Trojan horse control panel? really?
Ze hadden er beter mee kunnen kappen voor dit seizoen of ik ben te verwend geraakd met betere series zoals Breaking Bad

En dan nog het ergste van alles, Debra heeft volgens mij geen enkele FUCK eruit gegooid deze aflevering.
Dit dus, Dexter is nu wel heel erg schraal en in schril contrast met Breaking Bad. Beetje jammer dat Dexter nu een flutseizoen is eigenlijk. :X

En Debra heeft wel paar keer goed gevloekt. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

[YouTube: http://youtu.be/RGPIoYF5PlE]
My bad dan maar ik kon de aandacht er ook niet echt bijhouden, het is niet zoals de vorige seizoenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Men, wat heb ik zitten gapen deze keer. Verschrikkelijk. Schoot maar niet op, geloofwaardigheid is helemaal uit de serie. Ik heb de serie tot vorig seizoen nog verdedigd maar dit kan niet meer. Uit principe kijk ik hem af, maar dit loopt echt stom af. Ik had ook nog eerst de nieuwe Breaking Bad gezien, die serie heeft echt een sterker verhaal en einde. Pff. Zo jammer dit. Zo jammer.

En toch, elke keer wanneer ik dit hoor krijg ik heimwee naar de oude seizoenen. Heerlijk de muziek van de serie (vooral ook dat van Daniel Licht)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_1PasqBNgYY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Kecin schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:56:
Men, wat heb ik zitten gapen deze keer. Verschrikkelijk. Schoot maar niet op, geloofwaardigheid is helemaal uit de serie.
100% mee eens. Meerdere details die raar vond. Ik dacht echt what de f*ck dat die mevr bij de eerste hulp post daar niks beters te doen heeft dan random gezochte mensen door te bellen. F*cking logica toch echt. Inderdaad ik had bij deze aflevering ook gehad eerlijk gezegd....Breaking bad blijft sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een schijt seizoen tot nu toe zeg. Dat hele gedoe met Vogel enz boeit me echt niet, mooi dat ze nu dood is dan kunnen we nog even twee afleveringen zonder.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Wat een verschrikkelijke negativiteit in dit topic zeg. Echt zó kut dat het allemaal terecht is.
Het ontbreekt me redelijk aan zin de serie zelfs nog maar af te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wat me het meest stoort is dat een hol/out-of-the-blue karakter ineens zo'n grote rol gaat spelen in de afloop. Van die Saxon hebben we nauwelijks iets meegekregen, en ineens heeft ie in de laatste 3-4 afleveringen een enorm groot aandeel. Daarvoor heeft meneer misschien 2-3 woorden gezegd in dit seizoen. :') Ook dat we niets van hem weten en bij de aflevering van gisteren ineens het hoge woord ging voeren -> slaat compleet nergens op en moet ineens dat karakter een flinke belading en belangrijkheid geven. Denken ze soms dat we dom zijn? :')

Wat verder stoort is inderdaad de rommelige losse verhaallijntjes die bij elkaar komen:
- Vogel die ineens geruimd wordt (was te voorspellen);
- Debra & Quinn weer bij elkaar (bewaar dat soort meuk voor soaps a.u.b.);
- Wat heeft Zach Hamilton nou in heel het verhaal toegevoegd? Eigenlijk heel weinig: meneer was verdachte, maar twee-en-een-halve aflevering later dood. 8)7
- de US Marshall die heel toevallig erachter komt dat Dexter er vandoor wil en een link legt met Hannah;
- Hannah die in een paar minuten tijd ineens herkend wordt.

Het is net alsof de schrijvers 3 eind-scenario's bedacht hebben maar niet konden kiezen welke richting men op wilde. In plaats daarvan is alles maar op 1 hoop geveegd en laten uitpuzzelen door een werkloze Mexicaanse soapserie-scripter die er een verhaaltje van gebrouwen heeft dat dom volk slikt als zoete koek. :')

Als ik de schrijver was en Vogel moest erin: dan had ik het alleen bij Vogel gelaten die vroeg of laat gewetensbezwaren kreeg van haar creatie en de moordpraktijken van Dexter op een of andere wijze wilde laten beëindigen. Daar had je een mooi verhaal om kunnen maken met een passend slot (of het is einde oefening, of meneer komt er op een geniale wijze onderuit a la Doakes die ineens als moordenaar op de kaart gezet werd). Maar nee: in plaats daarvan mogen we straks getuige zijn hoe Dexter wil ontsnappen maar een orkaantje hem tegenhoudt en hem laat arresteren wegens het helpen van een voortvluchtige, met gevolg een nog meer cheesy afsluiter dat ze op elkaar zullen wachten na het uitzitten van gevangenistijd. :') En dat allemaal dankzij een hol karakter die ineens in de show gepropt werd om de boel even wat op te schudden als overbodige en overduidelijke plot-twister. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Bart-Willem op 10-09-2013 00:51 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb alleen maar de laatste 2 minuten gezien, de rest doorgespoeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 23:01
Ik heb de hele aflevering met de iPad zitten spelen en ruim de helft gemist, ik wil het einde wel zien maar het is echt tergend geworden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Inderdaad, ik heb tot vorig seizoen nog wel met veel plezier naar de serie gekeken. Hoewel de eerdere seizoenen inderdaad beter waren. Maar dit seizoen is gewoon te slecht voor woorden, het is dat je wil weten hoe het afloopt, maar als Dexter deze aflevering gewoon met Hannah vertrokken was naar Argentinië, en het opeens afgelopen was had ik het ook niet erg gevonden :X

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:37
Beloofd niet veel goeds dan, hoop hem vandaag of morgen eens te kijken. Heb de kans nog niet gehad. Vond het seizoen tot nu toe niet fantastisch, maar ook weer niet zo erg als dan menig mens hier beweerd. Ben het wel eens met de meeste dat de eerste 4 seizoenen de beste waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat een saaie aflevering zeg, ik heb het niet snel maar bij deze aflevering betrapte ik mij om de paar minuten te kijken hoe lang de aflevering nog duurde. Om er dan achter te komen dat er vijf minuten om waren in plaats van een kwartier. Wordt tijd om dit af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Het enige leuke wat ze nu kunnen doen is dat die blije orkaan ervoor zorgt dat de lichamen in de zee die Dexter in stukken gehakt heeft ineens aanspoelen, en dat Dexter op een of andere manier die Saxon kan framen dat Saxon de Bay Harbour Butcher was. :P Hannah wordt gewoon op het vliegveld opgeladen, maar weet zichzelf te vergiftigen op het moment dat ze in zo'n verhoorkamer een ogenblikje alleen weet te zitten. :P

Zou me niets verbazen als Dexter toch het loodje legt (vermoord door Saxon en dan ook gedumpt en aangespoeld tussen de body-parts) en daarna er een of andere blije flash-forward naar de toekomst komt waaruit blijkt dat Harrison ook ineens door bloed en moorden geobsedeerd raakt en Dexter dan (net zoals zijn vader) een imaginary friend wordt. Tot zover mijn voorspellingen. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
spoiler:
Op basis van de afgelopen aflevering en de beschrijving in Phyxion schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:51 zullen de spoilers mbt aflevering 11 en 12 ook wel kloppen, gelukkig heb ik deze nog niet gelezen.
Ik ben er wel redelijk klaar mee, ik kan met geen mogelijkheid mijn aandacht er bij houden. Alles springt van de van de hak op de tak, personages nemen vreemde beslissingen, kansloze dialogen etc. Ik ga denk ik de spoilers van een tiental berichten terug maar eens doorlezen en aan de hand daarvan bepalen of ik verder ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Quinn die weer wat met Deb krijgt, waarschijnlijk gewoon om zijn salaris ook de moeite waard te maken dit seizoen. Echt inhoud heeft hij niet. Hetzelfde met Masuka, zijn hele dochter-sidestory lijkt gewoon nergens aan gerelateerd te zijn. Leuk voor karakteropbouw, maar waarom die moeite doen voor een serie die je juist aan het afronden bent? En tsja, dat hele ziekenhuisverhaal was behoorlijk voorspelbaar.

Wel blij dat we van die irritante Vogel af zijn. Nog even twee afleveringen uitzitten en dan is het klaar. Ben benieuwd of ze in elk geval het einde goed kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:22

Cyphax

Moderator LNX
NMe schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:16:
Quinn die weer wat met Deb krijgt, waarschijnlijk gewoon om zijn salaris ook de moeite waard te maken dit seizoen. Echt inhoud heeft hij niet. Hetzelfde met Masuka, zijn hele dochter-sidestory lijkt gewoon nergens aan gerelateerd te zijn. Leuk voor karakteropbouw, maar waarom die moeite doen voor een serie die je juist aan het afronden bent?
Dat vraag ik mij ook af en het zorgt dat alles inderdaad heel rommelig aanvoelt.

Het voelt echt helemaal niet aan alsof het ergens naartoe gaat. Behalve Dexter en Hannah, die willen bij elkaar blijven. Prima. Maar vergeleken met andere seizoenen voelt het erg ongestructureerd. Dat is wel jammer, helemaal omdat het het laatste seizoen is. Ik geef ook niks om de killer, eigenlijk, daarvoor hebben we maar zooo weinig achtergrond, en de achtergrondinformatie die we hebben komt van de afgelopen 2 afleveringen ofzo. Minder dan 5 afleveringen voor het eind van de serie introduceren ze die kerel goed en wel. Slordig.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Inderdaad niet zo'n goed seizoen tot nu toe, maar ik hoop stiekem toch dat Dexter ontsnapt en mooi met Hannah een leven kan opbouwen.

Ik zie Dexter ook niet liever dood gaan of gearresteerd worden en met die voor stukjes van de laatste twee afleveringen lijkt het erop dat misschien toch nog spannend gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:24
Ik wil graag de verontwaardiging zien van iedereen bij Miami Metro wanneer ze er achter komen dat Dexter al die tijd een serial killer is (hoe zou Masuka reageren :D).

Ik weet niet waarom, maar ik hoop dat het niet goed voor Dexter gaat aflopen.
Vanaf seizoen 5 hoopte ik al op een einde btw, nog een paar afleveringen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Helaas.

spoiler:
Dexter goes back to Quinn’s and tells Hannah what happened. She comforts him. Quinn walks in the door and tells Dexter it’s done. Dexter tells Quinn Deb is gone. Quinn seems numb to the news. He tells Dexter he needs to get them all out tonight, that he saw Elway’s car a few blocks down.

They cut the Slice of Life free and set it on fire, and Quinn says he will vouch and say the three of them got on the boat and attempted to sail away. He gives them his car and Dexter thanks him for everything.

Ik heb het wel gehad met de serie maar zal de laatste afleveringen nog wel even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

scorpie

Supra Addict

Hmm het lag dus niet aan mij :P
Maar Dexter 'kijken' is niet veel meer dan de serie aanzetten en verder werken, net zoals ik met een random CSI zou doen ofzo. Prima vermaak om je even af te leiden van waar je mee bezig bent, maar niks meer dan dat. Zonde, want de eerste paar seizoenen waren altijd erg spannend met mooie cliffhangers a la Breaking Bad :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

scorpie schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 14:29:
Hmm het lag dus niet aan mij :P
Maar Dexter 'kijken' is niet veel meer dan de serie aanzetten en verder werken, net zoals ik met een random CSI zou doen ofzo. Prima vermaak om je even af te leiden van waar je mee bezig bent, maar niks meer dan dat. Zonde, want de eerste paar seizoenen waren altijd erg spannend met mooie cliffhangers a la Breaking Bad :)
Wat je zegt over CSI. Klopt inderdaad, ik zag gisteren ofzo klein stukje CSI, gruwelijke hekel aan. Maargoed, die dood van die fietser werd ook zo in beeld gebracht.
En ook zijn ontslag indienen op een crimescene, wtf? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik zal het maar alvast hier roepen: Deb gaat dood.
Hoezo zou je dan denken? Gewoon omdat ze de enige is die de serie interessant maakt met Dexter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

mss gaat Dexter dan wel dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kecin schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:08:
[...]

Dat klopt dan weer prima met zijn karakter. ;) En verder: een crime scene is gewoon zijn werkplek. Op je werkplek kun je je ontslag indienen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hetzelfde met Masuka, zijn hele dochter-sidestory lijkt gewoon nergens aan gerelateerd te zijn. Leuk voor karakteropbouw, maar waarom die moeite doen voor een serie die je juist aan het afronden bent?
Helemaal niet eens aan gedacht. Voegt idd helemaal niets toe om dat grietje ineens in het laatste seizoen te introduceren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Fijn, weet ik ook meteen hoe episode 11 (één na laatste) gaat lopen :)
Maar toch weer volgende week willen zien dat het zo loopt he 8)7

Wat ik wel écht wil zien aan het einde van dit seizoen is Zuid-Amerika samen met Hannah: hoe komt Dexter daar terecht, en wat voor werk gaat hij daar bijvoorbeeld doen? Idem met Hannah.
Er vanuit gaande dat Dexter weet weg te komen voor de storm.

[ Voor 32% gewijzigd door Jorn1986 op 10-09-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Quinn die weer wat met Deb krijgt, waarschijnlijk gewoon om zijn salaris ook de moeite waard te maken dit seizoen. Echt inhoud heeft hij niet. Hetzelfde met Masuka, zijn hele dochter-sidestory lijkt gewoon nergens aan gerelateerd te zijn. Leuk voor karakteropbouw, maar waarom die moeite doen voor een serie die je juist aan het afronden bent?
Lijkt. In andere seizoenen is dat ook wel eens geweest dat een stuk niet interessant leek, maar in latere afleveringen maakte dat toch een groot deel uit van het verhaal.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Marzman schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:04:
[...]

Lijkt. In andere seizoenen is dat ook wel eens geweest dat een stuk niet interessant leek, maar in latere afleveringen maakte dat toch een groot deel uit van het verhaal.
Maybe, maar dat deden ze ook al met Zack en Saxon. Zelfs als ze nog interessant wordt moeten ze nou in twee afleveringen haar relevantie gaan afraffelen. Ongeacht hoe mooi dat geschreven is lijkt het me sterk dat ze daarmee haar aanwezigheid in het hele seizoen goedpraten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 15-06 19:21

Fisico

by Fabian

Kecin schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:08:

wat doet de afdeling moordzaken bij een verkeersongeluk? ach laat ook maar... Twee aflevering nog en dan is het echt voorbij. Minimaal 1 seizoen te lang.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fisico schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:20:
[...]

wat doet de afdeling moordzaken bij een verkeersongeluk? ach laat ook maar... Twee aflevering nog en dan is het echt voorbij. Minimaal 1 seizoen te lang.
Een serie afrekenen op zijn zwakke of warrige verhaal vind ik tot daaraan toe, maar ze leggen in de aflevering toch écht uit dat de bestuurder bewust op die fietser is ingereden, wat het niet langer een ongeluk maakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die interesse heeft verloren in dexter. Het laatste seizoen is echt zeer matig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Bremg schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:38:
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die interesse heeft verloren in dexter. Het laatste seizoen is echt zeer matig..
Al heb je met Vogel natuurlijk wel een prachtig karakter te pakken.. Althans als het niet zo'n emotionele meuk was geworden tussen die twee...

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
analogworm schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 23:35:
[...]

Al heb je met Vogel natuurlijk wel een prachtig karakter te pakken.. Althans als het niet zo'n emotionele meuk was geworden tussen die twee...
Ik vind het juist een karakter van niks, het had wel wat kunnen zijn met dat manipulatieve, maar ik vind het niet goed gebracht.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik had haar inderdaad een stuk interessanter gevonden als ze er een totaal andere draai aan gegeven hadden. Misschien dat ze uiteindelijk toch niet de bedenker van de Code was en alleen met Harry erover gepraat had. Of dat blijkt dat zij Harry zelfmoord heeft aangepraat. Of dat ze de code gefaald vond en daarom Zack en Dexter tegen elkaar uit zou spelen. Maar nee, alles wat we krijgen is een karakter dat amper weet te boeien en vervolgens behoorlijk onceremonieel gedumpt wordt.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:22

Cyphax

Moderator LNX
Vogel werd, naar mijn mening, minder interessant toen ze om Dexter bleek te geven (of zich in elk geval zo gedroeg). Het begon heel interessant met dat "because I don't fit Harry's code"; een complete verrassing, iets nieuws en onbekends.

Hetzelfde probleem zie je in films heel veel. Zolang het mysterieus is, en er vanalles achter kan zitten, is het interessant. De daadwerkelijke ontknoping is bijna altijd iets wat we al gezien hebben.

Ze hebben Vogel te snel on-mysterieus gemaakt, denk ik. Ik kreeg ook steeds niet de indruk dat ze de boel probeerde te flessen.

Saved by the buoyancy of citrus

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cyphax schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:39:
Ze hebben Vogel te snel on-mysterieus gemaakt, denk ik. Ik kreeg ook steeds niet de indruk dat ze de boel probeerde te flessen.
Precies, en als dat wel zo was geweest had het een interessant karakter kunnen zijn. Gemiste kans.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

_O- _O- _O-

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:31:
Ik had haar inderdaad een stuk interessanter gevonden als ze er een totaal andere draai aan gegeven hadden. Misschien dat ze uiteindelijk toch niet de bedenker van de Code was en alleen met Harry erover gepraat had. Of dat blijkt dat zij Harry zelfmoord heeft aangepraat. Of dat ze de code gefaald vond en daarom Zack en Dexter tegen elkaar uit zou spelen. Maar nee, alles wat we krijgen is een karakter dat amper weet te boeien en vervolgens behoorlijk onceremonieel gedumpt wordt.
Eens, ze had veel meer potentieel na de eerste paar afleveringen.

Dexter was een experiment, een surrogaat-zoon, een protegé, op een gegeven moment ook een partner in crime, ...
Er zaten veel meer lagen in hun relatie om haar een sterke(re) rol te geven in het einde van de serie. Veel meer dan Saxon in elk geval. Die wordt eventjes geintroduceerd in de 2e helft van het seizoen om dan dé antagonist te worden van het eind van de serie. Jammer, heel jammer. Een geweldig einde had veel goed gemaakt.

Zamorano schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:32:
[...]

Eens, ze had veel meer potentieel na de eerste paar afleveringen.

Dexter was een experiment, een surrogaat-zoon, een protegé, op een gegeven moment ook een partner in crime, ...
Er zaten veel meer lagen in hun relatie om haar een sterke(re) rol te geven in het einde van de serie. Veel meer dan Saxon in elk geval. Die wordt eventjes geintroduceerd in de 2e helft van het seizoen om dan dé antagonist te worden van het eind van de serie. Jammer, heel jammer. Een geweldig einde had veel goed gemaakt.
Saxon zit al heel het seizoen erin he..
Wij als kijker zaten net als Dex/Vogel op het verkeerde spoor omdat Saxon wat slimmer is.

Geweldig einde kan nogsteeds.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.