Dat zou pas fucked up zijn, helemaal als series einde
/me ziet de spandoeken al voor zich
Verwijderd
Dat zou pas fucked up zijn, helemaal als series einde
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Saved by the buoyancy of citrus
Een goed einde spreekt voor zich en hoef je uit te leggen noch te verdedigen.Feihcretsam schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:33:
Ik vond het ook een redelijk lame einde, maar gister postte iemand in dit topic een link naar een Q&A met de producers van Dexter waarin ze de finale uitlegden en verdedigden.
Meh, niet echt. Ze laten hem juist groeien en uiteindelijk geeft hij zelfs de kill waar hij al een hele tijd naar verlangt op omdat hij er "geen zin in heeft". In dat nieuwe leven dat hij op wil bouwen zou hij dus geen problemen meer veroorzaken. Dat Saxon hem doet inzien dat dat onmogelijk is, is echt compleet uit de lucht gegrepen en een waardeloze plotwending. Leuk voor als je daarna nog een heel stuk van een gewetensgevecht wil laten zien, laf voor het einde van een serie.De hele serie gaat over Dexter die menselijker word. In eerste instantie zijn relatie met Rita, contact zoeken met zijn broer, zijn zoontje, omgaan met figuren zoals Prado en Lumen. Op het einde hebben ze hem een straf gegeven die veel dieper gaat dan simpelweg (en laf) zelfmoord plegen, ze laten hem beseffen dat hij de oorzaak van het kwaad is en geen echt mens kan en mag zijn. Dit vind ik absoluut passen bij deze serie.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dat hij naar buiten loopt is in de chaos van de evacuatie misschien niet zo heel raar.Hann1BaL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:29:
Afgeraffeld einde.
Wat mij persoonlijk tegenvalt is wat onbenullige zaken als:
Als iedereen onze lieve blonde Hannah zoekt: Ga naar de kapper en verf je haar (ook al zag het er voor ons natuurlijk wel goed uit.)
En als je iemand van de monitor afhaalt in het ziekenhuis, staat er een dokter in no time en je loopt zomaar geen ziekenhuis uit met een bed en een lijk. Ik weet ook wel dat de serie natuurlijk niet heel realistisch is, maar in de laatste serie vond ik het aantal onbenullige zaken wel een beetje vervelend worden.
Dat schreeuwde ik al een paar afleveringen naar de tv, maar het hielp niet...Hann1BaL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:29:
Als iedereen onze lieve blonde Hannah zoekt: Ga naar de kapper en verf je haar (ook al zag het er voor ons natuurlijk wel goed uit.)
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Hell yes, 1, 2 en 4! Met jou kan ik praten!Jelte schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:51:
Dit einde ala, maar de omgang van liefdevolle Dexter naar dit in een halve aflevering was veel te snel. Raar seizoen.
Gelukkig hebben we seizoen 1, 2 en 4 nog
Niet helemaal, uitgevallen haren bevatten namelijk geen wortel, het stukje waar normaliter het DNA van wordt afgehaald bij forensisch onderzoek. Het is wel mogelijk om mitochondriaal DNA https://nl.wikipedia.org/wiki/Mitochondriaal_DNA uit uitgevallen haren te halen, maar daarmee bewijs je veel minder omdat het alleen via de vrouwelijke lijn wordt doorgegeven. Moeder en alle kinderen (en de kleinkinderen indien er dochters waren) hebben dus allemaal hetzelfde mitochondriaal DNA.mphilipp schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:41:
[...]
Dat schreeuwde ik al een paar afleveringen naar de tv, maar het hielp niet...
Het is natuurlijk ook een wandelende DNA-bom met dat lange haar. Een mens verliest weetikhoeveel haren per dag en als je lang blond haar hebt, zie je dat overal liggen. Hij heeft toch ook ooit een keer zo'n vriendinnetje gehad die hij uit een huis gered heeft. Ook zo'n blondine. Gaat ie uitgebreid een moord mee plegen. De forensic mensen hebben een field day met zo'n moordenaar...
Hoe dan ook, iets wat je toch niet wilt als moordenaar? Dat ze in jouw richting kunnen wijzen?MrRobin schreef op donderdag 26 september 2013 @ 00:23:
[...]
Niet helemaal, uitgevallen haren bevatten namelijk geen wortel, het stukje waar normaliter het DNA van wordt afgehaald bij forensisch onderzoek. Het is wel mogelijk om mitochondriaal DNA https://nl.wikipedia.org/wiki/Mitochondriaal_DNA uit uitgevallen haren te halen, maar daarmee bewijs je veel minder omdat het alleen via de vrouwelijke lijn wordt doorgegeven. Moeder en alle kinderen (en de kleinkinderen indien er dochters waren) hebben dus allemaal hetzelfde mitochondriaal DNA.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Klopt, het is alles behalve realistisch, net zoals alle CSI, NCIS etc.mphilipp schreef op donderdag 26 september 2013 @ 07:15:
[...]
Hoe dan ook, iets wat je toch niet wilt als moordenaar? Dat ze in jouw richting kunnen wijzen?
Je wilt toch niet echt gaan aantonen dat Dexter erg realistisch is hoop ik? Want er kloppen 100den dingen niet. Het was wel erg leuk, maar je moest wel in toenemende mate om zaken heen kijken. Een heel slimme truuk was het weglaten van tijd. Soms had je geen enkel besef van de verstreken tijd in een aflevering. Dus kan er een heleboel werk worden gedaan waarvan je je afvraagt: hoe kan ie het doen in zo'n korte tijd.
Evengoed vermakelijk, maar het werdt steeds slordiger.
Verwijderd
En heel traagMrRobin schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:14:
[...]
... Dit soort series zouden veel saaier zijn als ze realistisch zouden worden weergegeven
Die op de vinger zit is de saturatiemeter, er liepen ook nog kabels onder het lakenArie- schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:47:
Hartslagmeter piept ook vrolijk door nadat de sensor van de vinger gehaald is.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Dat is echt onzin... De komende vijf jaar komt er geen Dexter vervolg (een spin-off valt hier niet onderBootje schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 11:33:
De relevantie is geld. Op deze manier kunnen ze de serie altijd weer nieuw leven in blazen. Wat ik persoonlijk erg jammer vind.
Misschien was hij wel houthakker in Argentinië en had hij Amerikaanse stickers op z'n deur vanwege nostalgieSteefmeister schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 20:53:
Zo dat was dan de laatste aflevering. Seizoen 8 was redelijk. Het einde was ook aardig, al had me toch logischer geleken als hij op het laatst [spoiler] in Argentinië was opgedoken terwijl de rest van de wereld hem dood acht [/spoiler
[ Voor 35% gewijzigd door BtM909 op 26-09-2013 23:19 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Euh, dat is dan toch voor het geld? Vind je zelf ook niet dat de rek er een beetje uit is bij deze serie?BtM909 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 23:15:
[...]
Dat is echt onzin... De komende vijf jaar komt er geen Dexter vervolg (een spin-off valt hier niet onder) en na 5 jaar zouden ze de serie kunnen reviven met een nieuwe acteur.
Dan heb je het beste gemist ;-)Peenutzz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:17:
[...]
Die op de vinger zit is de saturatiemeter, er liepen ook nog kabels onder het laken
Ik snap niet echt waarom iedereen zo loopt te klagen en, zo lijkt het, naar kleine dingen zit zoeken om af te kraken. Er zijn zoveel situaties voorgekomen, ook in eerdere seizoenen, die wel erg toevallig waren, of op zijn minst redelijk onwaarschijnlijk.
Ik ben best tevreden met het einde, maar ik heb niet de hele serie gezien, alleen de laatste twee seizoenen heb ik compleet gevolgd, van de rest heb ik genoeg (gemiddeld zo'n driekwart van elk seizoen) gezien om het verhaal goed te kunnen volgen.
Nee ik bedoel dat een spin-off niet doorgaat op het hoofdverhaal en dat een revival ook niet hoeft te betekenen dat ze een open einde hoeven in te bouwenBootje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:59:
[...]
Euh, dat is dan toch voor het geld? Vind je zelf ook niet dat de rek er een beetje uit is bij deze serie?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
True, alleen kwam dit einde wel heel erg op mij over alsof ze er (op korte danwel lange termijn) gewoon mee verder willen gaan vanaf dit punt.BtM909 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:42:
[...]
Nee ik bedoel dat een spin-off niet doorgaat op het hoofdverhaal en dat een revival ook niet hoeft te betekenen dat ze een open einde hoeven in te bouwen
Er gingen tot kort geleden nog geruchten over een 9e seizoen.Bootje schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:10:
[...]
True, alleen kwam dit einde wel heel erg op mij over alsof ze er (op korte danwel lange termijn) gewoon mee verder willen gaan vanaf dit punt.
Al zal de saturatiemeter ook de hartslag meten, anders is de SpO2 meting niet mogelijkPeenutzz schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:17:
[...]
Die op de vinger zit is de saturatiemeter, er liepen ook nog kabels onder het laken
Het is in dit geval denk ik vooral de opstapeling van kleine dingen. Als er een keer een klein foutje inzit is dat niet zo'n groot probleem. Maar ik had het gevoel dat het bij Dexter steeds erger werd. In de eerdere seizoenen probeerden ze nog redelijk bij de, weliswaar ernstig versimpelde, werkelijkheid te blijven. Ook zat het verhaal gewoon beter in elkaar. In het laatste seizoen zijn er gewoon teveel gekke dingen en losse verhaal lijnen die niet veel bijdragen. Op een gegeven moment ga je je gewoon overal over ergeren.Ik snap niet echt waarom iedereen zo loopt te klagen en, zo lijkt het, naar kleine dingen zit zoeken om af te kraken. Er zijn zoveel situaties voorgekomen, ook in eerdere seizoenen, die wel erg toevallig waren, of op zijn minst redelijk onwaarschijnlijk.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Een half jaar geleden wou Showtime een 9e seizoen, maar ze hadden al een extra seizoen uit de producers getrokken. Die hadden na 7 seizoenen al willen stoppen als ik het me goed herinner, maar hebben uiteindelijk de ontknoping nog wat uitgesteld.Zamorano schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:12:
[...]
Er gingen tot kort geleden nog geruchten over een 9e seizoen.
Of die er nu wel of niet komt, je krijgt de indruk dat ze die mogelijkheid open wilden houden.
Nah, ook vergeleken met eerdere seizoenen was seizoen 8 gewoon compleet waardeloos. Er zat geen rechte lijn in. Prima als er wat verwarring in zit, maar dan moet je aan het einde wel alles aan elkaar praten. Hebben ze nu niet gedaan.Feihcretsam schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:47:
Ik denk ook dat Dexter de pech heeft dat het laatste seizoen samen liep met het laatste seizoen van Breaking Bad. Die laatste serie is toch wel (het laatste seizoen in ieder geval) van een veel hoger niveau. Was dit seizoen van Dexter samen gevallen met iets zoals Lost seizoen 6 dan had het er al wat beter uit gezien.
Toch vond ik seizoen 8 vermakelijker dan bijvoorbeeld 6 (en misschien wel 7).NMe schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:50:
[...]
Nah, ook vergeleken met eerdere seizoenen was seizoen 8 gewoon compleet waardeloos. Er zat geen rechte lijn in. Prima als er wat verwarring in zit, maar dan moet je aan het einde wel alles aan elkaar praten. Hebben ze nu niet gedaan.
Ja maar wat was nou de clou van Masuka's dochter!?!?Cyphax schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:10:
Maar we hebben wel weer geluk dat ze geen belangrijke vragen open hebben gelaten. Datgene wat wel open is gebleven valt imho in de categorie "who cares anyway?".
Verwijderd
"BUCK: We wanted to give some indication of where these characters were going. We wanted to give them all a bit of resolution toward the end. Masuka was a very small story, it took up a small amount of screen time. This is probably the most sexist character most of us have ever seen and for him to have his first honest relationship with woman and have that be his daughter felt interesting. As for as Quinn, we’re trying to spend time with characters that have been with us for a long timeNMe schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:32:
[...]
Ja maar wat was nou de clou van Masuka's dochter!?!?
Too badOh wacht, I haz a no-care.
PSN: Shiver23
Ja, en dat proberen de producers nog te verdedigen dat meer gezochte mensen dat niet doen en dat Hannah geen prioriteit zou hebben. Ondertussen heeft ze wel een Bounty Hunter en een US Marshall achter haar aan, wordt ze aangegeven door een verpleegkundige..Hann1BaL schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:29:
Afgeraffeld einde.
Wat mij persoonlijk tegenvalt is wat onbenullige zaken als:
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik heb een beetje dezelfde conclusie getrokken als wat hierboven gezegd werd door die BUCK (ik weet zo niet of dat een producer of een schrijver is): ze wilden Masuka blijkbaar iets geven, maar hoewel dat sympathiek is is dat niet in dienst van de show gebleken omdat niemand de relevantie snapt.NMe schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:32:
[...]
Ja maar wat was nou de clou van Masuka's dochter!?!?
Tja ik gaf er ook niet veel om inderdaad. De stijl die ze hanteerden in dit laatste seizoen, met veel gebeurtenissen en karakters en soap en drama... dat ging ze gewoon niet goed af.Oh wacht, I haz a no-care.
Verwijderd
Scott Buck was Showrunner, producer en o.a. schrijver van de laatste ep in de serie.Cyphax schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:54:
[...]
Ik heb een beetje dezelfde conclusie getrokken als wat hierboven gezegd werd door die BUCK (ik weet zo niet of dat een producer of een schrijver is)
Homeland..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Life is what happens while you're busy making other plans
[ Voor 21% gewijzigd door yorroy op 30-09-2013 08:42 ]
Vaak bu'j te bang!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zal ik de trailers anders in een spoiler tag zetten?vanaalten schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 10:55:
...en voor degenen die de trailer niet willen kijken i.v.m. spoilers: vanaf 7 november nieuwe afleveringen!
(hmmm, nu heb ik natuurlijk iedereen boos gemaakt die '7 november nieuwe afleveringen' al als een spoiler ziet...)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vaak bu'j te bang!
Daarom ben ik ook ooit seizoen 4 gaan kijken, slechter dan seizoen 3 kon het niet worden.-tom-562 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:37:
Oef, ik ben erg benieuwd. Slechter dan het laatste seizoen kan het toch niet worden
Seizoen 4 was dan uiteindelijk ook wel echt goedzacht schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 11:38:
[...]
Daarom ben ik ook ooit seizoen 4 gaan kijken, slechter dan seizoen 3 kon het niet worden.
Vaak bu'j te bang!
Wat ik dus had bij het laatste vernieuwde seizoen van Prison Break, die was ook totaal niet goed en onnodig.mphilipp schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:06:
Hmmm...ik ben benieuwd. Ik ben niet zo van de afdeling dat (goede) series eeuwig door moeten blijven gaan. Het wordt op enig moment een gewone soap, zonder originaliteit. Dat krijg je al snel als de nouveauté eraf is. Maar nu Dex een nieuw leven heeft, krijg je een andere invalshoek, andere omgeving, andere gevaren enzo.
Ik vrees dat ik toch weer ga kijken, maar wél extra kritisch. Het zal niet de eerste serie zijn die ik na 3 afleveringen weer laat voor wat het is.
Inderdaad. Dat eeuwige uitmelken tot er geen hond meer naar kijkt is niet leuk. Soms roepen de fans om meer, meer, meer, maar dan wordt het verhaal zo dun dat het niet meer om aan te zien is. Het beruchte derde seizoen van een serie valt ook vaak tegen, omdat ze alles in het eerste hebben gestoken en ook nog wel genoeg origineel verhaal hadden liggen voor S2, maar S3 is vaak een probleem. Dan zakt het in. Soms redden ze het en komt het goed in S4, maar meestal ben ik dan afgehaakt.G_Dragon schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 13:12:
[...]
maar ben net zoals jou niet van dat series eeuwig door moeten gaan. Vind het veel leuker als ze een eind hebben
Vaak bu'j te bang!
Bedoel je met die grappige new cop die bloedspatanalist die van verder weg gekomen is?-tom-562 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:36:
Ik heb 'm ook weer opgepakt. De eerste 2 afleveringen bekeken. Ik ben erg benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontvouwen.
Ik begin trouwens nu al een hekel te krijgen aan die zogenaamd grappige 'new cop'. Zou mij niks verbazen als die op een of andere manier achter Dexters geheim komt en hij uiteindelijk er aan moet geloven
In aflevering 2 vraagt (volgens mij) die donkere agent hoe lang hij al agent is '2 days' o.i.d. zegt hij dan. Kerel met die snor, die in aflevering 2 afzetlint door het bos gaat spannen en dan heel blij roept 'Coming trough!'vanaalten schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:20:
[...]
Bedoel je met die grappige new cop die bloedspatanalist die van verder weg gekomen is?
(ik ben twee afleveringen verder en zal zo sportief zijn er verder niets over te zeggen, maar ben wel benieuwd wie je precies bedoeld)
[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 09-12-2021 12:26 ]
Vaak bu'j te bang!
Ah, die. Die wist mij nog niet zo te irriteren, maar ik zou 'm ook niet missen als 'ie er uit geschreven wordt. Gelukkig nog niet heel erg aanwezig.-tom-562 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:25:
[...]
In aflevering 2 vraagt (volgens mij) die donkere agent hoe lang hij al agent is '2 days' o.i.d. zegt hij dan. Kerel met die snor, die in aflevering 2 afzetlint door het bos gaat spannen en dan heel blij roept 'Coming trough!'
[ Voor 3% gewijzigd door Ghostrider op 13-12-2021 12:22 ]
Asus Zenbook i7 256gb
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 3% gewijzigd door enira op 13-12-2021 16:26 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Asus Zenbook i7 256gb
is everything cool?
Zojuist ook de laatste aflevering gekeken, ik baal er eerlijk gezegd van dat ik het seizoen überhaupt gekeken heb... Vond het echt een waardeloze afsluiter.FREAKJAM schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:54:
Toch weer jammer dat het ten einde is. Achteraf gezien heb ik nu meer vrede met het einde van het origineel.
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Voor de spin-off wachten ze gewoon weer 10+ jaarBananeman schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:52:
Ook de laatste aflevering gekeken net. Persoonlijk vond ik dit nieuwe seizoen al niet in de buurt komen van de oorspronkelijke serie (o.a. matige of irritante acteerprestaties van een aantal acteurs), maar deze aflevering was voor mij wel het dieptepunt.
spoiler:De keuze van Harrison aan het eind slaat werkelijk totaal nergens op. Past ook niet in de "bonding" die ze in de afgelopen aflevering hadden doorgemaakt, voor hem was nu de trigger dus dat Logan is gedood door Dexter? Come on.
Die aankondiging, mocht dat een spin-off zijn met Harrison dan ga ik iig zeker niet kijken, wat een ongeloofwaardig karakter en vervelende acteur is dat. Not my cup of tea.
[ Voor 17% gewijzigd door vanaalten op 10-01-2022 07:52 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
zo zag ik de aflevering ook, toen hij eenmaal een keer schoot brak Dexter direct zijn nek.vanaalten schreef op maandag 10 januari 2022 @ 11:40:
Nee, volgens mij begon Logan met schieten en heeft Dexter op dat moment bewust z'n nek gebroken. Maar ik zou het moeten terugkijken om zeker te weten.
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
Ik snap dat de laatste aflevering als slecht wordt gezien. Het was een goede opbouw en hoewel ik het laatsste seizoen van de hoofdserie wel slecht vond, zie ook eerdere reacties, is deze miniserie wat mij betreft goed opgebouwd. Alleen zeer slecht afgemaakt.vanaalten schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:47:
Ik vond het een leuke serie, leuke manier van een vervolg aan de originele serie maken. Maar inderdaad, als einde was dit wel teleurstellend. Veel te snel met onlogische keuzes. Veel te weinig reden om zo dringend uit de gevangenis te willen ontsnappen en dan drastische beslissingen te nemen.
Het was voor mij ook wel wat onverwacht - ik had in m'n hoofd zitten dat er nog drie afleveringen zouden volgen en dan blijkt het er maar 1 te zijn...
En spin-off met Harrison - dat zie ik nog even niet zitten. De sfeer, de humor van Dexter, kan je niet zomaar overzetten naar een andere acteur die ik sowieso vrij oppervlakkig vond overkomen.
Edit: de iMDB scores voor dit seizoen:...ofwel, heel veel mensen vonden dit een waardeloze laatste aflevering.
- 8.9
- 8.5
- 8.6
- 8.9
- 9.0
- 9.3
- 9.1
- 9.2
- 9.7
- 4.7
Ik ook want ze moeten heel wat uit de kast halen om te kunnen tippen aan het vorige eind,vanaalten schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 16:17:
Dat was inderdaad jammer aan de nieuwe serie, het gebrek aan een intro-filmpje. Die van de originele serie blijft een meesterwerk.
@G_Dragon Ben benieuwd wat je van de hele serie & einde gaat vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 28-01-2022 23:54 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 5% gewijzigd door eric.1 op 31-01-2022 11:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq