Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Cthulhu schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:22:
Hoop dat de afleveringen wel beter worden, echt spannend is het nog niet
Had ik ook een beetje. Zit een duidelijke sleur in.

De aflevering van afgelopen week heb ik deze week pas gekeken. Dat doe ik met bepaalde series nooit en dexter was er daar vroeger ook altijd een van. Nu gaan er andere series voor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

MrSleeves

You'll thank me later.

-tom-562 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:42:
[...]

Klopt, maar zoals vaker gewend bij Dexter kunnen de spoiler/trailers echt totaal anders uitpakken.
Ben ook erg benieuwd naar de Quin situatie, en de dochter van Masuka
Ja, dat "I know what you're doing" zeg je waarschijnlijk niet tegen een seriemoordenaar. Ik denk dat het meer iets met Deb ofzo is.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 19:15
Holy fuckballs! Schrok me kapot aan het einde van de laatste ep :o

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Einde was wel heeeeel onverwachts ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-06 23:09
Wow! Einde was amazing!
spoiler:
Hannah komt terug, getrouwd met een multi-millionair ofzoiets...

Uiteraard weer heibel tussen Dexter en Debra daarover.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorn1986 op 05-08-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 05:41

TrailBlazer

Karnemelk FTW

WTF^999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:17
Wel nice om dat fijne koppie weer te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Damn dat einde.... :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

verder was het wmb een knap nutteloze opvulaflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 19:21

Fisico

by Fabian

Een vreemde aflevering. Ik snap nog steeds niet waarom Yates de man van de potjes met hersendelen zou zijn. Blijkbaar komen ze daar nu ook niet meer op terug. Het einde was zeker wtf, maar de rest kabbelde een beetje voort. Hopelijk gaan ze niet een spin off van de serie maken.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vrij slecht seizoen tot nu toe, het gaat echt nergens meer over qua verhaal. Gelukkig is dit het laatste seizoen, werd hoog tijd in ieder geval.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Phyxion schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:38:
Vrij slecht seizoen tot nu toe, het gaat echt nergens meer over qua verhaal. Gelukkig is dit het laatste seizoen, werd hoog tijd in ieder geval.
Inderdaad. Ik kijk iedere keer nog weer, omdat ik de eerste seizoenen zo sterk vond, maar iedere keer valt het weer tegen. Durf zelfs wel te zeggen dat iedere episode dit seizoen een nieuw dieptepunt in de serie is.
Het enige goeie is dat Hannah terug komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 12:59
(jarig!)
Ik denk niet dat Yates de brain surgeon is/was en dat die dus de volgende aflevering nog wel voorbij zal komen. Hij had een hele andere m.o. namelijk. Volgens mij 'stuurt' Vogel die serial killers aan. Dat doet ze nu min of meer ook met Dexter en ze wil het ook doen met Zach. Dexter is wat dat betreft ook al overstag.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Dexters vader geen zelfmoord heeft gepleegd maar is vergiftigd. Matthews heeft Dexter verteld dat het een o.d. was, maar wellicht zit Matthews ook in het complot (samen met Vogel). Hij heeft haar immers teruggehaald.

En Matthews was ook al zo terughoudend met La Guerta toen zij Dexter verdachte. Misschien heeft Matthews Dexter helpen creeëren om zo de misdaad de kop in te drukken in Miami en de schuldige misdadigers (die er toch mee wegkomen) evengoed om te leggen.

Ik ben trouwens benieuwd waarom Hannah nou zo nodig terug moet komen. Leuke meid hoor, maar die wordt toch nog steeds gewoon gezocht omdat ze ontsnapt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421817

Bootje schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 10:56:
Ik denk niet dat Yates de brain surgeon is/was en dat die dus de volgende aflevering nog wel voorbij zal komen. Hij had een hele andere m.o. namelijk. Volgens mij 'stuurt' Vogel die serial killers aan. Dat doet ze nu min of meer ook met Dexter en ze wil het ook doen met Zach. Dexter is wat dat betreft ook al overstag.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Dexters vader geen zelfmoord heeft gepleegd maar is vergiftigd. Matthews heeft Dexter verteld dat het een o.d. was, maar wellicht zit Matthews ook in het complot (samen met Vogel). Hij heeft haar immers teruggehaald.

En Matthews was ook al zo terughoudend met La Guerta toen zij Dexter verdachte. Misschien heeft Matthews Dexter helpen creeëren om zo de misdaad de kop in te drukken in Miami en de schuldige misdadigers (die er toch mee wegkomen) evengoed om te leggen.

Ik ben trouwens benieuwd waarom Hannah nou zo nodig terug moet komen. Leuke meid hoor, maar die wordt toch nog steeds gewoon gezocht omdat ze ontsnapt is?
Wow, dat is nou eens een mooie theorie. Dit zie ik effectief nog wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind dit écht een boring seizoen tot nog toe. Teveel zijverhalen die voor geen meter boeien (wie wordt detective, dochter van masuka etc) en te weinig echte spanning. Er is (nog) geen centrale bad guy of wat dan ook. Ik hoop dat 't wel bijtrekt...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Net 4 afleveringen achter elkaar gekeken. Ben nu weer bij.

Wat een troep. Kijk dit seizoen puur omdat ik toch wel wil weten hoe het afloopt, maar eigenlijk vind ik het al vanaf seizoen 5 niet meer te pruimen. Meh.

[offtopic]
Nog een paar dagen, dan hervat Breaking Bad. YEY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

MrSleeves schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:13:
[...]

Maar die zoon komt nu over als een rijkeluiskindje dat moord uit verveling ofzo; niet bepaald "born in blood" zoals Dexter.
Afgelopen aflevering schijnt er toch iets meer licht op. Ik verwacht een Dexter spin-off met Zach.
http://tvrecaps.ew.com/recap/dexter-recap-little-reflection/
http://www.unleashthefanb...e-reflection-review/66705

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 14:54
Kecin schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:46:
[...]

Afgelopen aflevering schijnt er toch iets meer licht op. Ik verwacht een Dexter spin-off met Zach.
http://tvrecaps.ew.com/recap/dexter-recap-little-reflection/
http://www.unleashthefanb...e-reflection-review/66705
Ik hoop het niet, ben dat gastje nu al beu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 52815 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:48:

[offtopic]
Nog een paar dagen, dan hervat Breaking Bad. YEY!
Ook laatste seizoen he ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:52:
Ik vind dit écht een boring seizoen tot nog toe. Teveel zijverhalen die voor geen meter boeien (wie wordt detective, dochter van masuka etc) en te weinig echte spanning. Er is (nog) geen centrale bad guy of wat dan ook. Ik hoop dat 't wel bijtrekt...
Je weet niet of de centrale bad guy er nog niet is. Het kan Dr. Vogel zijn, Zach, Elway, de vader van Zach, de dochter van Masuka ...
Het kan nog best veel kanten op. Haha, nu ik er aan denk, als de dochter van Masuka de brain surgeon is ... (you heard it here first!).

De verhalen in de (ogenschijnlijke) zijlijn irriteren mij ook, maar misschien zit er meer achter wie er detective sergeant wordt, wat de dochter van Masuka wil en wat de rol van buurvrouw Cassie is.

Interessant dat Hannah terug is, ben benieuwd waar dat toe leidt. Als ze er maar niet 3 afleveringen aan wijden waarna Deb Hannah neerschiet, waarmee die verhaallijn afgerond is, om zo nog 3 afleveringen aan het echte einde te besteden, waarin blijkt dat Dr Vogel gewoon zelf een psychopaat is en een showdown tussen haar en Dexter het einde vormt (waarbij Deb Dexter dit keer wél neerschiet). Dat zou vrij lame zijn.

Overigens las ik ergens dat er nog een mogelijkheid voor een 9e seizoen in zit, ondanks dat men nu naar het einde schrijft voor seizoen 8. Ik geloof dat er een producer was die dit onlangs (enkele maanden/weken terug) bevestigde.

Ik vind het huidige seizoen trouwens best te pruimen. Afhankelijk van hoe dingen uitgeschreven worden wordt het een goed seizoen of niet. Er zitten hele goede elementen in, maar ogenschijnlijk ook redelijk wat ruis.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 09-08-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52815

Officieel gezien zelfs de tweede helft van het laatste seizoen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GrooV schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:55:
[...]

Ik hoop het niet, ben dat gastje nu al beu
Nou ik ook, ik ga dan ook niet kijken als er een spin-off zou komen.

Vind het laatste seizoen dat sowieso niet zo waard. Ook het seizoen hiervoor was niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Nu online

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, maar daar verwacht ik i.i.g. meer van. Voor beide series is het goed dat het eindigt, al is Dexter net over de houdbaarheidsdatum heen, terwijl dat bij BB niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Nu online

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik weet niet wat ze met die Zach van plan zijn, maar aan het voorstukje te zien werd hij ongeduldig en klopte hij bij Dexter aan. Daarna ziet hij die buurvrouw. Dat dat zijn slachtoffer wordt lijkt wel logisch (waarom is ze anders geïntroduceerd).
Dan zal Dexter wel doorzetten, vermoed ik.

Laat het alsjeblieft geen spin-off zijn; dan liever nog met Harrison. Bij Dexter kan ik nog meeleven vanwege zijn "born in blood", door zijn verleden.
Zach blijft een rijkeluiszoontje.

En die Vogel: wat is er met haar man gebeurd? Wellicht is zij verantwoordelijk voor zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:09
Oh, zonde... Cassie d'r uit... MrSleeves hierboven had het inderdaad goed. Volgende keer hopelijk Zach er uit, want ik vind 'm vervelend en irritant.

Voor de rest vond ik het een beetje een rommelige aflevering. Wat hiervoor al is gezegd, er mist een rode draad. Desondanks, ik vermaak mij er nog wel mee.

En Hannah terug... Nicky erbij... maakt het toch een leuke serie om naar te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vogel met haar 'he is just a boy', wtf... Ik vind haar echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik geloof dat Debra niet erg blij is met het weerzien van Hannah McKay... Jammer dat ze nu zo nodig er weer achteraan moet met het privé-detective bureau...

Komt er een mooi einde aan van Dexter, op de vlucht samen met Hannah McKay en zoontje Harrison?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Of Debra slaat door en d'r ontstaat een vechtpartij, Debra doodt per ongeluk Hannah? Dexter verliefd op Hannah, dus Dexter krijgt het moeilijk om Debra te vergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 13:54
Twee afleveringen geleden leek alles nog op zijn pootjes terecht te komen, maar nu heeft Dexter zijn leven weer aardig op zijn kop staan.
Het had me ook niet verbaasd als Harisson gekidnapt zou worden deze aflevering.
Kan nog interessant worden met al die fragiele personen rond Dexter. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 01:14
Ok. Zonet S08E07 gekeken. Heb met open mond staan kijken bij de scene in de 'breastaurant'. :9 :9~ O+

Want! o-m-g. omg! Zonder blikken of blozen ook....hulde aan de makers hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
majic schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:28:
Ok. Zonet S08E07 gekeken. Heb met open mond staan kijken bij de scene in de 'breastaurant'. :9 :9~ O+

Want! o-m-g. omg! Zonder blikken of blozen ook....hulde aan de makers hehe.
Arme Masuka is ook meteen genezen van zn pervy trekjes :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:58

Phydomir

Dennis

Vond het een goede aflevering. Beter dan de rest van het seizoen eigenlijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jorn1986 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:31:
Ik geloof dat Debra niet erg blij is met het weerzien van Hannah McKay...
Ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Woaah, had bij de scene met Hannah in die club/op de boot een lichte Chuck-flashback.. in Dexter is ze tot nu toe alleen in T-shirts en spijkerbroek te zien. Begin zelfs sympathie voor haar character te ontwikkelen, op het vergiftigen van Debrah na is ze eigenlijk nog redelijk "goed".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Phydomir schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:02:
Vond het een goede aflevering. Beter dan de rest van het seizoen eigenlijk.
Ik ben het met je eens. Ik heb de laatste tijd niet eens zoveel zin meer om te kijken eigenlijk, al weet ik niet waarom. Na deze aflevering is dat ineens weer omgedraaid. Misschien komt het door Yvonne :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anthirian op 13-08-2013 21:17 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Hannah, please don't go... :P
spoiler:
Ze blijft de rest van het seizoen! Dexter wilde dat ze bleef in plaats van naar Nassau te gaan. Yay!

Verder bleek Zach niet de killer van Cassie (de buurvrouw) en is Zach zelf vermoord door de "onbekende killer" en zijn er weer potjes bezorgd bij Dr. Vogel. Daarnaast was de deurgreep van Zach besmeurd met het bloed van Cassie: wie probeerde Zach er in te luizen?
spoiler:
Zou Dr. Vogel zelf de killer zijn, en de potjes in scène zetten voor Dexter?
Of is Joe Quinn stiekem degene die Dexter schaduwt, gezien hij opeens weg was bij Jamie (welke rouwende was om Cassie)?

In ieder geval is Zach er weer 1 minder die van Dexter's drangen af weet, maar het zijn er eigenlijk nog steeds teveel:
-Mogelijk de "onbekende brain killer"?
-Debra
-Dr. Vogel
-Hannah
-Joe Quinn zat al gevaarlijk dichtbij met zijn vermoedens, wat als hij zich er in gaat vastbijten?
-Misschien Deputy Chief Tom Matthews wel?

[ Voor 13% gewijzigd door Jorn1986 op 19-08-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Jorn1986 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:20:

Verder bleek Zach niet de killer van Cassie (de buurvrouw) en is Zach zelf vermoord door de "onbekende killer" en zijn er weer potjes bezorgd bij Dr. Vogel.
Hmm grappig, ik ging er eigenlijk al vanuit dat Zach 'gewoon' door Dr Vogel vermoord was. Zij zou hem immers thuisbrengen, even later mist hij een stukje achterhoofd en is zij met haar potjes bezig :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:28

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Vogel stond inderdaad wel heel erg op haar gemak naar dat potje te staren. Zou me niks verbazen als zij het inderdaad is.

Ik had gedeeltelijk het idee dat Quinn die gozer er in wilde luizen met dat mes onder die handgreep van z'n auto en die moord er min of meer op te laten lijken. Dat duwde hij met die foto's ook wel heel nadrukkelijk bij Dexter onder zijn neus, leek een beetje een poging om Dex verder te laten zoeken omdat hij dat bloed onder haar nagels 'nog niet gevonden had'.

Maar ik vraag me af of Quinn daadwerkelijk die meid omgelegd zou hebben...
Maar hoe dan ook is hij niet de gene die die gozer omgelegd heeft denk ik... Vogel is nog mijn prime suspect.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Of Schizofrene Dexter :o

Wel een mooie EP weer :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Hee die schizo dexter heb ik al lang geleden voorspeld ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TrailBlazer schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 21:51:
Hee die schizo dexter heb ik al lang geleden voorspeld ja.
Dat zou erg flauw zijn, hij lijkt direct van Hannah terug te komen en m te vinden.
Overigens ook even teruggekeken, Vogel kijkt toch wat geschokt naar dat potje.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 18:49
"Make Your Own Kind of Music." Komt nu al in 3 afleveringen voorbij en is de titel van de volgende.

Anton misschien?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Deze EP maakte erg duidelijk dat Vogel de moordenaar was van Zach. Dat potje in haar hand op het eind wreef het erin. Quinn, Debra of een mysterieuze man (de date van Cassie) zijn afleiding . Vogel is gefixeerd op Dexter. Zij heeft malen gezegd dat hij uniek is. Ze leidt net als Dexter een dubbelleven die zo goed gemaskeerd is dat niemand haar verdenkt. Waarom is ze de enige neuropsychologe die moord aanmoedigd terwijl Harry op het eind zelf vond Dexter een monster werd. Of...deze EP toen Hanna haar vroeg hoe ze aan "dit soort werk begon" draaide ze eromheen. Haar vorige patiënt met de litteken op zijn schedelhuid. Alle eerdere clues vallen als puzzelstukjes bijelkaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
CyberAmp schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:52:
Deze EP maakte erg duidelijk dat Vogel de moordenaar was van Zach. Dat potje in haar hand op het eind wreef het erin. Quinn, Debra of een mysterieuze man (de date van Cassie) zijn afleiding . Vogel is gefixeerd op Dexter. Zij heeft malen gezegd dat hij uniek is. Ze leidt net als Dexter een dubbelleven die zo goed gemaskeerd is dat niemand haar verdenkt. Waarom is ze de enige neuropsychologe die moord aanmoedigd terwijl Harry op het eind zelf vond Dexter een monster werd. Of...deze EP toen Hanna haar vroeg hoe ze aan "dit soort werk begon" draaide ze eromheen. Haar vorige patiënt met de litteken op zijn schedelhuid. Alle eerdere clues vallen als puzzelstukjes bijelkaar eigenlijk.
Dit klint inderdaad vrij logisch, ben benieuwd of het zo zal zijn. Ik kijk inedergeval uit naar de volgende aflevering, helaas een weekje wachten. Maar dan worden we igg weer beloond met 2 goede series (Breaking Bad & Dexter) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

gangstahh schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:55:
[...]

Dit klint inderdaad vrij logisch, ben benieuwd of het zo zal zijn. Ik kijk inedergeval uit naar de volgende aflevering, helaas een weekje wachten. Maar dan worden we igg weer beloond met 2 goede series (Breaking Bad & Dexter) :) :)
Dit zijn glorieuze tijden :9 Kan niet wachten op de de conclusie van Breaking Bad (al weten we allemaal wel hoe het eindigt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
(jarig!)
Ik vond de aflevering zelf wat slap en saai, maar tegen het einde kwam er dan eindelijk wat actie. En ik ben heel blij met de wederom opbloeiende romance tussen Hannah en Dexter.

Mijn gedachten:
- dr. Vogel is de brain surgeon
- Quinn heeft Cassie gedood om Zach erin te luizen
- Matthews weet er alles van, maar vind dat de misdaad lekker wordt bestreden
- Aan het einde vlucht Dexter samen met Harrison en Hannah naar Argentinië
- Debra weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bootje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:38:
Ik vond de aflevering zelf wat slap en saai, maar tegen het einde kwam er dan eindelijk wat actie. En ik ben heel blij met de wederom opbloeiende romance tussen Hannah en Dexter.

Mijn gedachten:
- dr. Vogel is de brain surgeon
- Quinn heeft Cassie gedood om Zach erin te luizen
- Matthews weet er alles van, maar vind dat de misdaad lekker wordt bestreden
- Aan het einde vlucht Dexter samen met Harrison en Hannah naar Argentinië
- Debra weet ik niet zeker
Quinn confronteert Dexter met z'n prutswerk/verduistering, Deb komt er bij, Quinn probeert Dexter plat te schieten maar schiet Deb dood die daar Dexter meer redt.
Zo, dat losse eindje ook weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Maar zou Quinn zo de weg kwijt zijn en in zijn tunnelvisie jegens Zach zitten, dat hij Cassie omlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat zou wel een grote WTF zijn, juist ook omdat hij zo verdacht wordt neergezet.

Trouwens, die spin-off met Zach is ook verleden tijd denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nog een update van mijn kant: Vogel heeft wel een handlanger nodig. Cassie's date (Oliver Saxon) komt ook verdacht over, hele tijd vragen hoe het zit met het vinden van de killer. Ook Niki is niet pluis, en aangezien ze zogenaamd Masuka's dochter zou zijn en zich begeeft in het lab inmiddels. Zou me niet verbazen als die Oliver een handlanger is van Vogel of heel erg close, zo close als familie? Vogel is hoe dan ook medeplichtig of ' het brein' achter de brain surgeon. Ik zie haar alleen niet bloed plaatsen onder nagels om Zach te verdenken, dat is gewoon absurd en ze zou gezien worden daa rin die buurt, terwijl . Dat moet iemand anders zijn. Ik denk dat Oliver haar perse met haar omging vanwege Dexter (per order van Vogel). De eet scene met Vogel is cruciaal, ze zegt daar een heleboel 1) de beste hobby haalt je het meest van je primaire werk vandaan 2) dat een incident in het verleden heeft geleid tot Vogel's werk - en de schok over die vraag erbij- 3) " grootste obstakel in het leven is niet gevaar maar verveling" 4) Toen ze zei waarom iemand de moeite neemt om bloed van Zach onder de nagels te plaatsen " never a dull moment" en dat glimlachje erbij... doet me denken dat zelf een psychopaat kan zijn. Ze laat het allemaal namelijk gewoon doen voor de lol en de mindf*ck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik zie nog niet echt waar het heen gaat met Masuka's dochter; Maar dat ze in het lab werkt is zijn eigen idee, zijn geld wou ze ook al niet. En hij heeft zelf een DNA-test gedaan, hij is echt de vader.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit alles niet haar idee was en ze het gewoon slim gespeeld heeft waardoor Masuka min of meer alles zelf doet.
Dat zij toegang heeft tot de afdeling daar kan natuurlijk voor een hoop gezeur zorgen, zou niet de eerste keer zijn ook.
Maar misschien dat het heel onschuldig is en slechts een manier om ons op een verkeerd been te zetten en tegelijk die perv toch wat meer diepgang te geven.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Leuk om te zien dat er veel meer mensen aan Dr. Vogel denken. De serie loopt ten einde, en ik denk idd ook dar Dr. Vogel het ultieme "meesterbrein" en manipulator is, en het kan ook op deze manier redelijk goed aflopen voor Deb en Dexter.
Maar wie zal Dr. Vogel vermoorden? Debra?

edit: man, Dexter en Breaking bad is bijna klaar ende op..... :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Pinin op 20-08-2013 13:18 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

MaximusTG schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:00:
Ik zie nog niet echt waar het heen gaat met Masuka's dochter; Maar dat ze in het lab werkt is zijn eigen idee, zijn geld wou ze ook al niet. En hij heeft zelf een DNA-test gedaan, hij is echt de vader.
Ze is wel een manipulatieve bitch. Eerst nee zeggen om daarna Masuka te laten smeken voor een ja. Het is een perv die nu ontdekt dat hij een dochter heeft, ze bespeelt hem als een harp. En die DNA test zegt vrij weinig in deze serie. Maar ze is niet mijn prime suspect overigens omdat ik haar niet betrapt heb op rare quotes.

Overigens wie is ernstig uitziende US Marshall? Hij ziet er uit alsof die een killer is. Zou het....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 13:54
CyberAmp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:58:
Nog een update van mijn kant: Vogel heeft wel een handlanger nodig. Cassie's date (Oliver Saxon) komt ook verdacht over, hele tijd vragen hoe het zit met het vinden van de killer.
Was Zach ook niet bij Dexter toen Oliver en Cassie voor een 'night swim' weg gingen? In dat geval kent hij Zach dus ook terwijl hij tegen Quinn zegt dat hij hem niet bekend voor komt.

Vraag me ook af hoe het met Hannah gaat aflopen. Het ligt nu wel erg voor de hand dat Elway zijn zoektocht doorzet en Hannah (die nu in Miami blijft?) op pakt, dus dat zal wel niet zo zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Snippo schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:08:
In dat geval kent hij Zach dus ook terwijl hij tegen Quinn zegt dat hij hem niet bekend voor komt.
Nee hij zei dat hij hem niet kende, maar hij kwam hem wel vaag bekend voor.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Laatst online: 22:07

Cyphax

Moderator LNX
Pinin schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:16:
Leuk om te zien dat er veel meer mensen aan Dr. Vogel denken.
Ik moet bekennen dat ik dat ook even dacht, maar tegelijkertijd vraag ik me af: waarom? Ik kan geen reden bedenken voor Vogel om eerst Zach veelbelovend te vinden, en daarna 'm van kant te maken. Waarom zou ze dat doen?
That said vind ik ze ook een beetje een vreemde vogel :+ dus ik sluit niets uit, maar ik zou de conclusie nog niet durven trekken.

Quinn die het buurmeisje van Dexter zou vermoorden om Zach erin te luizen geloof ik niet. Hij is wellicht niet de meest cleane detective van Miami PD (hoewel... :+) maar dit gaat er bij mij niet in. :)
Ik denk echt dat Zach dat meisje wel vermoord heeft. Hij is nogal manipulatief. Eh, was. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Cyphax op 20-08-2013 14:13 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Cyphax schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:13:
[...]

Ik moet bekennen dat ik dat ook even dacht, maar tegelijkertijd vraag ik me af: waarom? Ik kan geen reden bedenken voor Vogel om eerst Zach veelbelovend te vinden, en daarna 'm van kant te maken. Waarom zou ze dat doen?
Ja, daar zat ook nog wel even een leeg stukje bij mij

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

CyberAmp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:58:
" never a dull moment" en dat glimlachje erbij... doet me denken dat zelf een psychopaat kan zijn. Ze laat het allemaal namelijk gewoon doen voor de lol en de mindf*ck.
Ik quote mezelf hier, misschien wil ze Dexter testen op zijn leraar skills en hij was er zo goed in (en Zach was een snelle leerling). Uit verveling dit zaakje opgezet. Waarom zou er een hogere doel zijn? Zou wel ernstig zijn geef ik toe, maar ja we hebben het over de Darth Sidious aka Dr Vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Ik vind al die reacties wel grappig... een maand geleden las je hier enkel "blij dat het het laatste seizoen is, niks meer aan", dat is nu wel anders. :)

Desondanks: blij dat het het laatste seizoen is, liever dat het met een hoogtepunt stopt dan langzaamaan doodbloedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Er zijn weinig andere series die mij boeien eerlijk gezegd. En die mensen die niks aan vinden zitten er nog steeds over te zeuren. Who cares. Het is jammer dat serie ten einde gaat maar aan de andere kant is er kans dat er een nieuwe " misdaad heldserie" komt (gezien ook succes van breaking bad etc) denk ik, het is een boeiende genre. Ik zou de boeken van Jeff Lindsay lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
CyberAmp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Ik quote mezelf hier, misschien wil ze Dexter testen op zijn leraar skills en hij was er zo goed in (en Zach was een snelle leerling). Uit verveling dit zaakje opgezet. Waarom zou er een hogere doel zijn? Zou wel ernstig zijn geef ik toe, maar ja we hebben het over de Darth Sidious aka Dr Vogel.
Dexter lijkt me één groot experiment voor haar. Wellicht wil ze zien hoe Dexter een band aangaat met iemand (iemand die zijn geheim deelt) en wat het met hem doet als deze persoon weer weg valt.

Nu duidelijk is dat de Brain Surgeon nog leeft, en het dus niet Yates was, weten we ook dat iemand het heeft laten lijken alsof het Yates was. Deze persoon weet ook wie Dexter is.
Als Dr. Vogel het zelf niet is, moet het wel bijna iemand zijn die informatie via haar heeft gekregen. Wie anders kent Yates, Dexter en Vogel? Debra zie ik het niet doen (of ze heeft een gespleten persoonlijkheid).

Ik moet zeggen dat ik dit seizoen wel steeds sterker vind worden. Je vertrouwt eigenlijk niemand meer uit Dexters omgeving, maar het ligt er niet zo duidelijk bovenop dat je al weet wie wel of niet te vertrouwen is.
Die knaap die met Cassie aan het daten was vond ik bijvoorbeeld ook verdacht, maar je weet niet zeker of hij Zach echt niet herkende van de foto en loog tegen Quinn.

Het zou de ontknoping wel extra kracht bijzetten als Vogel een handlanger heeft die we al kennen, en niet iemand die ineens nog even 2 afleveringen mee komt doen, maar vooralsnog vind ik de spanningsopbouw erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zamorano schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:46:
[...]

Het zou de ontknoping wel extra kracht bijzetten als Vogel een handlanger heeft die we al kennen, en niet iemand die ineens nog even 2 afleveringen mee komt doen, maar vooralsnog vind ik de spanningsopbouw erg goed.
Afbeeldingslocatie: http://static1.fjcdn.com/comments/4620787+_ddc6e49e7f984531f405106321dca0ce.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Misschien is het gewoon Todd

oh nee, andere serie :o

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:13

Aight!

'A toy robot...'

Of Matthews....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Vreemd eigenlijk dat eerst Debra vlak na de therapie van Dr. Vogel in een gesprek met Dexter in de auto een ruk aan het stuur geeft, en Dexter bijna had laten verzuipen, en later Hannah terugkomt en het eerste wat ze doet zowel Dexter als Debra niet-dodelijk vergiftigen.
Wat betekenen deze aanslagen op zijn leven eigenlijk? Is het een weergave van hun haat-liefde verhouding met Dexter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Deb is schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Hoezo? Ik zie geen enkele fundering in de serie hiervoor. De uitbarsting die ze eerder had was zonder hallucinaties of iets dergelijks en ze functioneert prima op haar werk. Dexter daarintegen zou wel hallucinaties hebben, met steunende rol, waarbij de exacte classificatie hier ook niet helemaal duidelijk is binnen de DSM-IV. Er is wel geopperd dat hij multipele persoonlijkheidsstoornis zou hebben, maar dat past ook niet helemaal bij hem. Anyways...
spoiler:
gelukkig wijkt de serie van de boeken af, hierin zou Deb een kind hebben, kun je dat nu voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberAmp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:13:
[...]

Hoezo? Ik zie geen enkele fundering in de serie hiervoor....
Als je vanaf seizoen 1 kijkt zie je al dat er iets (eigenlijk veel) niet klopt met Deb he, en weet jij veel wat ze allemaal ziet, hoort danwel doet buiten beeld. We krijgen de serie voornamelijk mee vanuit het POV van Dexter (duh), en Deb is ook gesloten als een oester (op haar sexuele uitspattingen na dan hur hur).

Het zal mij niet verbazen of de serie loopt ten einde met een knaller waarin Deb een grote rol speelt.

Of Dexter's pa duikt opeens op. Nou dan heb je pas je Suprise! :X :o :P

Overigens, series nemen wel vaker een loopje met ziektebeelden, om het maar in te passen in het verhaal als het de schrijvers het uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Mwa, Deb heeft nogal wat trauma's te verwerken in de persoonlijke relaties met haar vloekende manier van spreken. Ik zie dat geen aanleiding tot schizofrenie eerlijk gezegd. Het zou genetisch iets kunnen zijn, maar daar krijgen wij niks van te zien in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik moet dat nog terugkijken eigenlijk maar er werd in aflevering 6 volgens mij gezegd dat de man van Vogel ook psychiater was en in aflevering 5 kwam het diploma van Vogel in beeld. Voor hetzelfde geld was enkel haar man psychiater en heeft zij zijn diploma misbruikt en is ze gewoon een kwakzalver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TrailBlazer schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:47:
ik moet dat nog terugkijken eigenlijk maar er werd in aflevering 6 volgens mij gezegd dat de man van Vogel ook psychiater was en in aflevering 5 kwam het diploma van Vogel in beeld. Voor hetzelfde geld was enkel haar man psychiater en heeft zij zijn diploma misbruikt en is ze gewoon een kwakzalver.
Was het niet zo dat haar man dood zou zijn. Nadruk op "zou" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CyberAmp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:31:
Het zou genetisch iets kunnen zijn, maar daar krijgen wij niks van te zien in de serie.
Genetisch? Van wie dan? ;)

TrailBlazer schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:47:
Ehm, maar dan wel jarenlang al die mensen in therapie. Alles beschrijven en eventueel opnemen? Lijkt me een beetje teveel moeite om te doen alsof :P

Help a brother out guys: die Saxon die zei toch dat hij Zach vaag herkende, maar waar hebben ze elkaar eerder gezien? En waarom zou hij nog als extra zo lang / vaak in beeld komen nadat Cassie Kassiewijle is?

[ Voor 67% gewijzigd door BtM909 op 20-08-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dit soort psychiatrie kan erfelijk zijn. Dus ik denk pa en ma ;) Maar dat even terzijde.

Help a brother out guys: die Saxon die zei toch dat hij Zach vaag herkende, maar waar hebben ze elkaar eerder gezien? En waarom zou hij nog als extra zo lang / vaak in beeld komen nadat Cassie Kassiewijle is?
Dit en zo vele camera momenten brengen je op het verkeerde spoor. Ik bedoel kijk naar Quinn met de camera momenten en zijn vragen over Zach en Cassie, die zijn zo gekozen dat iedere film amateur hem meteen gaat verdenken. In werkelijkheid is het absurd natuurlijk. Zelfde hier, heel subtiel gedaan. Zou er voorlopig weinig conclusies uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CyberAmp schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:08:
[...]

Dit soort psychiatrie kan erfelijk zijn. Dus ik denk pa en ma ;) Maar dat even terzijde.
Ja duh, maar ik dacht even dat er een link werd gelegd met Dexter of Harry :)
Dit en zo vele camera momenten brengen je op het verkeerde spoor. Ik bedoel kijk naar Quinn met de camera momenten en zijn vragen over Zach en Cassie, die zijn zo gekozen dat iedere film amateur hem meteen gaat verdenken. In werkelijkheid is het absurd natuurlijk. Zelfde hier, heel subtiel gedaan. Zou er voorlopig weinig conclusies uit trekken.
Nee, ik vroeg me af waar hij Zach eerder heeft gezien. Daarnaast hoop ik (maar dat is misschien ijdele hoop) dat TBS iemand is die al in beeld is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
BtM909 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:22:
De vorige aflevering, ook te zien in de flashback, wanneer ze voor "a night swim" gaan en Zach en Dexter naar buiten lopen.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 21-08-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:18
De Brain surgeon is of Vogel of Saxon. Dat zijn de enige 2 nieuwe karakters. Het zou mij persoonlijk niets verbazen als Vogel zelf een psychopaat blijkt. Van Saxon hebben we heel weinig gezien, er is geen enkele reden om aan te nemen dat hij en Vogel elkaar kennen, dat hij al iets met Dexter had voordat ze elkaar op het feestje tegen het lijf liepen, dat hij iets met hersenen heeft of dat hij enige connectie heeft met de eerste slachtoffers. En waarom zou hij het eerst met Cassie aanpappen en haar niet gewoon gelijk vermoorden?

Nee, ik denk dat het een grote mind game van Dr. Vogel is, zeker nu ze gisteren verwees naar een incident waar ze het verder niet over wilde hebben. Net zoiets als Dexter en zn broer? Misschien past ze zelf wel de code toe en heeft ze die aan Dexter geleerd, vandaar dat ze zich als een soort moeder gedroeg en als een soort oma naar Zach.

Vond het wel een beetje een Game of Thrones moment, net op het moment dat je iets meer voor Zach voelt als "wat een arrogante paardel*l is hij" gaat hij ineens dood :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
(jarig!)
ph4ge schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:20:
Vond het wel een beetje een Game of Thrones moment, net op het moment dat je iets meer voor Zach voelt als "wat een arrogante paardel*l is hij" gaat hij ineens dood :P
Eensch! Ik had precies hetzelfde. En ik vond hem nog wel zo grappig droog aan de diner tafel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Waarom überhaupt die hele scene laten zien met Quinn en Saxon als het verder geen doel dient.
Het is TE verdacht dat hij nu ineens Zach niet meer kent.
Hij was ook "te laat" voor zijn afspraak met Casey.
Hij papt juist met haar aan om dichtbij Dex te zijn.

Misschien is hij de zoon van Vogel ofzo.

De laatste scene waarom Vogel het potje met brains vasthoudt vind ik overigens geen reden om aan te nemen dat zei het is.. Ze heeft gewoon weer een potje ontvangen en ontdekt samen met Dex dat de sergeon nog leeft.

Elway blijft achter Hannah aan gaan, mogelijk komt Deb straks een kamer binnen waarin Dex, Hannah en Elway staan en moet ze weer kiezen we ze kapot schiet.

Qiunn is te dom en lomp om zo goed met Dex te kunnen spelen.. past niet bij zijn karakter om Dex 2 stappen voor te zijn.

Dat Vogel overal achter zit vind ik te makkelijk, dus hoop het niet.. al bespeelt ze iedereen wel heel makkelijk.

Achter Masuka en zijn dochter zoek ik niks, dat lijkt allemaal te kloppen (DNA, vraag zelf niet op geld/baan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 23:32
Ik dacht ook eerst dat het Vögel was, maar als je goed kijkt ziet ze er eerder geschrokken uit dan trots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:45:
...

Achter Masuka en zijn dochter zoek ik niks, dat lijkt allemaal te kloppen (DNA, vraag zelf niet op geld/baan)
Misschien is z'n dochter wel een infiltrant van de FBI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Misschien is z'n dochter wel een infiltrant van de FBI :P
DNA onderzoek gespoofed, plauseble.. geloof het niet..
En wat moeten ze met masuka.. of is de FBI dex allang op het spoor 8)7

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Die Oliver Saxon komt wel verdacht vaak in beeld en doet zich ook "mysterieus" voor. Het lijkt méér dan zomaar een bijrol.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
OneUp schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:38:
Die Oliver Saxon komt wel verdacht vaak in beeld en doet zich ook "mysterieus" voor. Het lijkt méér dan zomaar een bijrol.
Dat hebben we eerder gezien, die ene knakker die dat spel toen had gemaakt, die was ook niet erg fris maar is totaal vergeten.
Het zou natuurlijk wel kunnen, maar liever niet zonder het personage een klein beetje fatsoenlijk te introduceren.

Cyphax schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:44:
[...]

Dat hebben we eerder gezien, die ene knakker die dat spel toen had gemaakt, die was ook niet erg fris maar is totaal vergeten.
Het zou natuurlijk wel kunnen, maar liever niet zonder het personage een klein beetje fatsoenlijk te introduceren.
Volgens mij heb je iets gemist.. hij had nog best wat plannen en was best een sick fuck..
Was alleen net op de verkeerde plek op het verkeerde moment.. en is dus vermoord door Viktor op Dex boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

CyberAmp schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:29:
[...]

Ze is wel een manipulatieve bitch. Eerst nee zeggen om daarna Masuka te laten smeken voor een ja. Het is een perv die nu ontdekt dat hij een dochter heeft, ze bespeelt hem als een harp. En die DNA test zegt vrij weinig in deze serie. Maar ze is niet mijn prime suspect overigens omdat ik haar niet betrapt heb op rare quotes.

Overigens wie is ernstig uitziende US Marshall? Hij ziet er uit alsof die een killer is. Zou het....?
Die US Marshall is een van de grotere spelers uit The Shield (ook een hele toffe serie),
spoiler:
maar wed in die serie opgeblazen
. Ook heeft 'ie een rolletje in Sons of Anarchy (ook goede serie),
spoiler:
waar 'ie ook al opgeblazen werd :P
. Ik heb al een idee hoe 'ie in Dexter
spoiler:
aan zijn einde komt
. :P

Spoiler-alert: lees bovenstaande spoilers niet als je The Shield en/of Sons of Anarchy wil gaan kijken. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Anoniem: 310225 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:53:
[...]

Volgens mij heb je iets gemist.. hij had nog best wat plannen en was best een sick fuck..
Was alleen net op de verkeerde plek op het verkeerde moment.. en is dus vermoord door Viktor op Dex boot.
De schrijvers hebben er dus voor gekozen om met dat karakter niets meer te doen, nadat ze 'm, zoals je al schrijft, best wel potentie hebben gegeven. :)
Dat is precies m'n punt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Bart-Willem schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:20:
[...]

Die US Marshall is een van de grotere spelers uit The Shield (ook een hele toffe serie),
spoiler:
maar wed in die serie opgeblazen
. Ook heeft 'ie een rolletje in Sons of Anarchy (ook goede serie),
spoiler:
waar 'ie ook al opgeblazen werd :P
. Ik heb al een idee hoe 'ie in Dexter
spoiler:
aan zijn einde komt
. :P

Spoiler-alert: lees bovenstaande spoilers niet als je The Shield en/of Sons of Anarchy wil gaan kijken. :P
Beloofd wat goeds dus :) Al is Dexter niet bepaald de explosieve type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die US Marshall moet die Hannah gaan hunten. En die had al gezegd dat wanneer haar man dood zou neervallen, iedereen naar haar zou kijken als verdachte (wegens de voorgeschiedenis). Dus dan moet ze wat anders verzinnen en wat is dan beter als een exploderende auto of boot? :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 16:55
CyberAmp schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:29:
[...]

Beloofd wat goeds dus :) Al is Dexter niet bepaald de explosieve type.
Niet? In een van de eerste seizoenen is al iemand zo aan z'n eind gekomen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tiestor op 25-08-2013 12:26 ]

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:02
Dat had Dexter niet geregeld, toch?

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Dat durf ik niet meer met zekerheid te zeggen. Weet alleen nog dat Doakes Dexter op de hielen zat en dat Dexter er volgens mij alles aan gelegen was om van ´m af te komen ;)

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-06 19:00
Dexter, met tegenzin kijk ik nu het laatste seizoen. De verhaallijn is dramatisch slecht. Lijk inmiddels een beetje op GTST. Daar waar ik vroeger niet kon wachten op een nieuwe aflevering, kan ik nu niet wachten tot het seizoen voorbij is. De hoogtij dagen van deze serie zijn een voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom stop je nu dan niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Oh joh, nog een paar afleveringen doorbijten en dan is het voor altijd afgelopen ;) Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar ik vind het nog steeds wel geinig, ik hoop echter nog op een echte climax.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:46
Ik vraag me echt af hoe het zal aflopen, een mooi einde verwacht ik eigenlijk niet. De laatste aflevering heeft voor mij veel goed gemaakt, vond dit seizoen nog niet zo sterk maar kijk nu wel uit naar de volgende aflevering. Het is wel goed dat dit het laatste seizoen is. Ik denk dat debra nog een grote rol gaat spelen in het einde.

Ik hoop stiekem op een einde als bij The Sopranos..

[ Voor 7% gewijzigd door MJHH93 op 25-08-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
mcsluis schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:43:
Dexter, met tegenzin kijk ik nu het laatste seizoen. De verhaallijn is dramatisch slecht. Lijk inmiddels een beetje op GTST. Daar waar ik vroeger niet kon wachten op een nieuwe aflevering, kan ik nu niet wachten tot het seizoen voorbij is. De hoogtij dagen van deze serie zijn een voorbij.
Ik heb precies hetzelfde als wat ik destijds met Lost had: geen of nauwelijks nog zin om te kijken, maar je hebt al die eerdere seizoenen gekeken dus wil je ook weten hoe het afloopt. Al is het maar om te zien wat voor twist de schrijvers uit de hoge hoed gaan toveren.

Heb met veel plezier naar Dexter gekeken, maar het is idd goed dat het dadelijk voorbij is.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:42
Ik vind het jammer dat er in dit seizoen nauwelijks geen thema is waarmee naar een climax gebouwd wordt zoals bijvoorbeeld in het eerste seizoen. Ja we hebben doktor vogel die een soort identiteits verandering doorgaat.. (van dokter tot mogelijk zelf psychopaat?) maar of dat genoeg is om mee tot een spetterende climax te komen? Ik hoop het ten zeerste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik denk dat als je al 2 seizoenen bouwt naar een einde dat ze ervoor gekozen om het echt afsluitend te maken (vorig seizoen merkte je eigenlijk al dat ze naar een einde aan 't schrijven waren).

Datzelfde gevoel had je met Lost (maar ook met films als the Matrix). Ik denk dat dat het meest behapbare is voor de gemiddelde persoon die het leuk vindt om naar Dexter te kijken

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.