Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

spoiler:
Hannah is ontsnapt

[quote]Dexter visits Hannah in prison and Hannah admits to poisoning Debra. During her arraignment, Hannah suffers a seizure and is taken to the hospital, where she escapes. Dexter is arrested for the murder of Hector Estrada by LaGuerta, but is released when evidence makes it seem like LaGuerta is trying to frame him. Dexter is searching for Estrada, who is still alive, hoping to kill him before LaGuerta finds him. When LaGuerta confronts Debra with a surveillance DVD implicating her in Travis Marshall's death, Dexter decides the only way out is to kill her. After killing Estrada, he lures LaGuerta to the shipyard. Debra, worried about Dexter, walks in on them. LaGuerta urges Debra to kill Dexter and save her, possibly Dexter's plan all along, but Debra shoots and kills LaGuerta. [/quote]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:24
Geweldige seizoens opening, kan niet wachten op de rest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:28
Goede seizoens opening, blijft een leuke serie maar ik ben blij als ze er een eind aan draaien. Heb het wel gezien met Dexter die overal mee weg komt

[ Voor 22% gewijzigd door GrooV op 02-07-2013 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Jorn1986 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:13:
Waarom starten series als Dexter eind juni? Aan de andere kant wel weer ideaal dat je zo in een vakantie-periode een aantal weken kan "opsparen" om te gaan kijken.
Dit is Dexter's laatste seizoen. Nieuwe kijkers gaat het niet meer opleveren, en oude kijkers gaan ze waarschijnlijk niet verliezen. Dan kun je het net zo goed in de zomer uitzenden en wat nieuwe series voor de herfst bewaren, als er meer mensen tv kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ga morgenvroeg de nieuwste kijken. Ben erg benieuwd =) Weet iemand of de evolve versie uncensored is?

[ Voor 29% gewijzigd door Mu.siQ op 02-07-2013 00:06 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Ja die is uncensored.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:03:
Goede seizoens opening, blijft een leuke serie maar ik ben blij als ze er een eind aan draaien. Heb het wel gezien met Dexter die overal mee weg komt
Precies mijn gevoel ook. Het begint irritant te worden dat van seizoen naar seizoen de rest van de bezetting ineens volkomen andere persoonlijkheden krijgt ook.

Trouwens, na de aflevering komt een voorstukje voor de rest van het seizoen, en die spoileren het gelijk volstrekt kapot. Niet blijven kijken naar "next episode on Dexter" dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@ alle spoilers na de aflevering. Ik vind dit juist niet erg. Ja hoezo je ziet veel? Het wordt vaak alleen maar uit verband getrokken om alles spannend te houden. I wanna confess kan eindigen met, no never mind of i wanna confess i fucked Briggs. Zegt nog helemaal niets. We weten nu toch nog niets meer wat er de volgende keer komt? In ieder geval niet precies? Hannah kan netzo goed in een droom terug komen.

@ ergens hierboven; ja als je de abstract van een volgende aflevering gaat lezen is een ander verhaal, dat doe ik dus bewust niet ;)

Verder erg goede seizoensopening als je 't mij vraagt. Het voelt wel aan als een grote clusterfuck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:05:
@ alle spoilers na de aflevering. Ik vind dit juist niet erg. Ja hoezo je ziet veel? Het wordt vaak alleen maar uit verband getrokken om alles spannend te houden. I wanna confess kan eindigen met, no never mind of i wanna confess i fucked Briggs. Zegt nog helemaal niets. We weten nu toch nog niets meer wat er de volgende keer komt? In ieder geval niet precies? Hannah kan netzo goed in een droom terug komen.
Eh, nou, er waren tot het einde van de aflevering nogal wat mogelijkheden om met het verhaal heen te gaan.
Eén van vele voorbeelden:
spoiler:
Die Dr Dinges had bijvoorbeeld binnengehaald kunnen zijn om Dexter te ontmaskeren door de police chief die, na de dood van LaGuerta, door had dat ze wellicht tóch gelijk had. Dat is helemaal weggespoilerd dat idee.

Dus zo'n spoiler maakt nogal wat kapot aan potentiële spanning en hoe-zal-dit-aflopen denkwerk. Dat weet je nu vrij zeker, met alleen nog wat details die ingevuld hoeven worden. Maar onzekerheid over juist de grote lijnen maakt het spannend - de details zijn versiering, de grote lijn is het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nou wat er in je spoiler tags staat; ja, je hebt misschien gelijk, maar misschien ook niet. Het kan ook dat de captain er met een grote big bang uit wil, een goed pensioen. Dus alles wat er komen gaat in opdracht van hem gebeurt. Who knows.

Toch heb ik nog geen idee hoe het gaan eindigen. Jij wel dan? Geen idee wat er met iedereen gaat gebeuren en op welke manier. Dat die dr chef wat leuks gaat doen met Dexter spreekt voor zich, maar dat wisten we met Hannah ook vrij snel, hoe dat verder is gelopen is ook allemaal in ieder geval voor mij een verassing geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dexter zal wel dood gaan, Hannah wordt weer opgepakt, samen met Deb, en beginnen een lesbische relatie in prison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Wat is de rol van Quinn eigenlijk in de serie? Vind hem ook eigenlijk maar een zinloos karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
GrooV schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:36:
Wat is de rol van Quinn eigenlijk in de serie? Vind hem ook eigenlijk maar een zinloos karakter.
Die zorgt er voor dat Jaimy naakt in beeld komt! Hoezo zinloos?? ;)

Ik vond het een toffe aflevering. Gelijk spannend met die tekeningen en die quote die ze er aan toe voegt over de code. Wel merkwaardig dat Batista nu spontaan tot Lieutenant is gepromoveerd, terwijl hij toch juist wilde stoppen en verder gaan met z'n restaurant?

En tja, wie zal de nieuwe/final serial killer gaan zijn? Die neuroshrink of misschien wel Masuka? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bootje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:59:
[...]
Ik vond het een toffe aflevering. Gelijk spannend met die tekeningen en die quote die ze er aan toe voegt over de code. Wel merkwaardig dat Batista nu spontaan tot Lieutenant is gepromoveerd, terwijl hij toch juist wilde stoppen en verder gaan met z'n restaurant?
An-gèl vertelde dat de moord dit effect op hem had. Dat hij weer heel graag bij de politie wilde.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Dit is de shrink trouwens in vroeger tijden.
Afbeeldingslocatie: http://insearchofsadie.com/wp-content/uploads/blogger/-EQ_8DiRy_XQ/UGG2Au8JoaI/AAAAAAAAG1c/UGqRL5Q_LDo/s1600/1967-charlotte-rampling-microskirt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Shiver23 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:04:
[...]
An-gèl vertelde dat de moord dit effect op hem had. Dat hij weer heel graag bij de politie wilde.
Dat zei hij inderdaad, maar dat je dan bij de politie gelijk terug kan en ook nog eens wordt gepromoveerd tot lieutenant?

Ik had trouwens niet verwacht dat gelijk vanaf aflevering 1 Dexter zijn 'ontmaskering' zo snel zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bootje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:16:
[...]

Dat zei hij inderdaad, maar dat je dan bij de politie gelijk terug kan en ook nog eens wordt gepromoveerd tot lieutenant?
Tsja, vriendjespolitiek is in Amerika ook niet onbekend. Matthews heeft het vast gedaan...
Ik had trouwens niet verwacht dat gelijk vanaf aflevering 1 Dexter zijn 'ontmaskering' zo snel zou gaan.
Ik vind het wel apart dat ze niet direct in het mortuarium hem ermee geconfronteerd heeft...

Moest ook wel zeggen dat ik op dat moment zat te denken dat hij een droom moment had, ik zat te wachten op het shot dat hij wakker werd, blijkbaar niet.

Ik vond de scene dat Dexter bij Quinn voor de deur staat, wegloopt nadat hij weet waar z'n zus is, en dan een paar seconden later Quinn weer belt, wel wat apart.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:33
CoRrRan schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Ik vond de scene dat Dexter bij Quinn voor de deur staat, wegloopt nadat hij weet waar z'n zus is, en dan een paar seconden later Quinn weer belt, wel wat apart.
Hij belde niet Quinn maar zijn oppas en die was toevallig op dat moment bij Quinn. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

MADG0BLIN schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:37:
[...]

Hij belde niet Quinn maar zijn oppas en die was toevallig op dat moment bij Quinn. :Y)
Ah, scherp! Dacht dat het Quinn's foon was. Maar ja, ze lopen nu ook allemaal met ipoons rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hierbij nog een preview voor ep 2:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3LEYdpc508c&feature=youtu.be]

Spoiler alert natuurlijk ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Donnie op 03-07-2013 16:30 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is dit anders dan wat er na het einde van EP01 werd uitgezonden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Jazeker, dat was meer over heel het seizoen, dit is puur van ep 2

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-09 14:33
Ik vroeg me eigenlijk vooral af hoe ze aan die tekeningen kwam. Waren dat tekeningen die Dexter vroeger heeft gemaakt (gezien de naam "dexter" die ze erop lieten zien), die zij misschien via Harry verkregen heeft toendertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

paskaal schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:16:
Ik vroeg me eigenlijk vooral af hoe ze aan die tekeningen kwam. Waren dat tekeningen die Dexter vroeger heeft gemaakt (gezien de naam "dexter" die ze erop lieten zien), die zij misschien via Harry verkregen heeft toendertijd?
Ik ga er vanuit dat Harry destijds de hulp van Dr. Vogel heeft ingeschakeld. Tijdens de aflevering werd meerdere keren benadrukt dat ze de politie meerdere keren had geholpen in het verleden. Dus het lijkt mij dat Harry nadat hij merkte dat Dexter een psychopaat in wording was, Dr. Vogel om hulp heeft gevraagd en haar de tekeningen heeft gegeven. Dr. Vogel zal Harry dan richting 'The Code' hebben gepushed.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

De rest van het seizoen blijkt echter dat ze het verkeerd had en Dexter wordt "normaal" en iedereen kan rustig slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als Dexter normaal wordt houd dat wel teveel opties open voor een eventueel vervolg (ooit eens). Ik denk eerder dat hij om het leven komt.

Als ik moet gokken dan ga ik voor "neer geschoten door Angel".

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-07-2013 12:56 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of door Deb.... en er zelf ook een einde aan maakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
EDIT schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:02:
[...]

spoiler:
Dan kan jij je ook afvragen waar ze die tekeningen vandaan had. Zelf zou het mij niets verbazen als Harry destijds hulp heeft gezocht bij die vrouw en samen met haar de 'oplossing' van de code heeft bedacht.
Ennnn jep. Iets met voorspelbaarheid... :P
Wel weer een mooie aflevering, het net sluit zich toch op een bepaalde manier steeds verder om Dexter heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 23:03
Ligt het aan mij, of was aflevering 2 wel erg "op het gemakje" (relatief langzaam tempo)? Verder alweer veel antwoorden gekregen deze aflevering. Kijk nu alweer uit naar volgende week maandagavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Leuke aflevering. Dit seizoen kan heel krachtig worden (heeft de potentie). Debra maakt het ook spannend. Ben alweer benieuwd naar de volgende!

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Volgens mij zit Dr Vogel achter alles, je zag ook dat die laatste dode gedwongen werd om te doden. Dr Vogel is gewoon doorgedraaid en wil Dexter als haar ultieme triomf zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

GrooV schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 07:37:
Volgens mij zit Dr Vogel achter alles, je zag ook dat die laatste dode gedwongen werd om te doden. Dr Vogel is gewoon doorgedraaid en wil Dexter als haar ultieme triomf zien
Ik denk dat je die kant op wordt gestuurd en het toch niet zo blijkt te zijn in de laatste aflevering. Het ligt er zo dik bovenop dat Vogel zelf die DVD en stukjes hersens heeft neergelegd en Dexter gaat er zo in mee zonder iets te vermoeden dat het te makkelijk is voor de uiteindelijke twist.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

te makkelijk idd (hoop ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
Ik begon daar ook al voor te vrezen... Zij is zelf ook wel een beetje een psychopaat geloof ik :+ Haar gezicht helpt ook niet echt mee! Uiteindelijk blijkt het gewoon Deb, Quinn of die chief te zijn. Just for the fuck of it!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

spoiler:
Of het is Dexter zelf We hebben alles al wel gehad maar achter zichzelf aangaan omdat hij helemaal de weg kwijt is zou me dat niet eens verbazen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Als het Vogel zelf is, is het wel erg voorspelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik dacht het ook al meteen, het zou te voorspelbaar zijn inderdaad, maar gezien de kwaliteit de laatste seizoenen zou het mij ook weer niks verbazen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Phyxion schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:15:
Ik dacht het ook al meteen, het zou te voorspelbaar zijn inderdaad, maar gezien de kwaliteit de laatste seizoenen zou het mij ook weer niks verbazen.
Afgaande op de vorige seizoenen verwacht ik een twist die eigenlijk nog dommer is. Dat het Matthews is of de tweelingbroer van Doakes.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Of de vader van Dexter, die eigenlijk toch niet dood is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Aangezien dit hoe dan ook het laatste seizoen is, vermoed ik dat het een personage is die we nu al (in de eerste twee afleveringen) voorbij hebben zien komen...

Personages die dan daarvoor in aanmerking komen:
Vogel: too obvious vind ik, dat zou ik dan een soort van "Lost"-finale vinden.
Elway: grote naam met (momenteel) een klein rolletje.
Mensen van de 'recurring' cast? Meh, denk niet dat daar nog een psychopath bij zit. Tenzij Deb opeens compleet van het pad af is en vaker van die momenten van geheugenverlies heeft. Zou denk ik niet echt passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Elway.. te onbelangrijk denk ik, alhoewel de "skinner" van S3 ook in de tweede aflevering 30 seconden te zien is, dan verdwijnt en in E8 plots terug komt als de grote killer van het seizoen.

Ik denk dat de serie al 7 seizoenen lang zo sterk bezig is dat het niet gaat eindigen met iets dat wij nu al kunnen voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:47

Cheezus

Luiaard

Arjan90 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:57:
Ik begon daar ook al voor te vrezen... Zij is zelf ook wel een beetje een psychopaat geloof ik :+ Haar gezicht helpt ook niet echt mee! Uiteindelijk blijkt het gewoon Deb, Quinn of die chief te zijn. Just for the fuck of it!
Ik denk toch dat het uiteindelijk Hodor blijkt te zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang maar niet is als een bepaalde aflevering van Buffy the Vampire Slayer, Normal Again :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:12
Het zou wel tof zijn als Vogel haar 'patiënten' aanstuurt om een andere patient om te leggen. Met de op video opgenomen gesprekken heeft ze natuurlijk prachtig chantagemateriaal. Op deze manier heeft ze Dexter ook al zover gekregen om iemand om te leggen (hij was alleen te laat).

We weten natuurlijk niet hoeveel 'monsters' ze op haar naam heeft staan, maar het zou zomaar kunnen dat ze haar straatje aan het schoonvegen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow man, gisteren de eerste 2 afleveringen gezien. Er zijn zoveel mogelijkheden voor alles, zoals jullie hierboven allemaal bedenken.

Ik denk inderdaad dat het wel eens zou kunnen zijn dat Vogel achter alles zit, en Dexter als de ultieme trofee beziet.

Iedereen dacht van de eerste moment dat het Vogel zou zijn (omdat het zo obvious is). Daarom gaat iedereen denken dat het Vogel zoiezo niet is, hierdoor kan je op het einde toch nog iets of wat shocked zijn dat het uiteidenlijk toch Vogel is.

Maar ja, zoveel mogelijkheden, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Market schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:20:
Het zou wel tof zijn als Vogel haar 'patiënten' aanstuurt om een andere patient om te leggen. Met de op video opgenomen gesprekken heeft ze natuurlijk prachtig chantagemateriaal. Op deze manier heeft ze Dexter ook al zover gekregen om iemand om te leggen (hij was alleen te laat).

We weten natuurlijk niet hoeveel 'monsters' ze op haar naam heeft staan, maar het zou zomaar kunnen dat ze haar straatje aan het schoonvegen is.
Daar had ik niet eens aan gedacht, dat mevrouw een soort uber killer is welke andere aanstuurt.
Zou een perfecte afsluiting zijn eigenlijk, dat Dexter (die normaal overal de slim voor is) daar dan ook intrapt en zo door de mand valt of wordt afgemaakt door een andere killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Of door haar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
Donstil schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:46:
[...]

Daar had ik niet eens aan gedacht, dat mevrouw een soort uber killer is welke andere aanstuurt.
Zou een perfecte afsluiting zijn eigenlijk, dat Dexter (die normaal overal de slim voor is) daar dan ook intrapt en zo door de mand valt of wordt afgemaakt door een andere killer.
En het mooie is nog, ze houdt zelf haar handen schoon, als ze haar eigen patiënten maar genoeg opstookt/manipuleert. Alleen de laatste zou ze zelf moeten omleggen. Wie zou dat kunnen zijn?

Maarrrr... in de volgende ep zou het ook zomaar weer duidelijk kunnen worden dat deze theorie de prullenbak in kan. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Smith & Wesson, de typische Dexter humor is nog niet verloren gegaan :)

Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/2wg4xeq.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

Aai, die Dr. Vogel is geen zuivere koffie! Erg spannende aflevering weer. Ik denk dan Quinn ook iets groots gaat doen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 13-09 15:03

Fisico

by Fabian

Quinn heeft voor Deb in ieder geval het hart op de goede plek. Toch minder wantrouwig dan Doakes was. Al hebben hij en Dex natuurlijk ook een geschiedenis met het wegpakken van geld etc.

Spannende laatste minuten, maar voor de rest vulling. Gaan we nu hoofdstuk voor hoofdstuk door het boek?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

XWB schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:21:
Smith & Wesson, de typische Dexter humor is nog niet verloren gegaan :)

[afbeelding]
Dat is een kruk die gewoon te koop is in de winkel. Niet voor de serie gemaakt oid.

Edit: http://www.smith-wesson.c...ProductDisplayErrorView_N

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 15-07-2013 23:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de aflevering gezien. Ik ben niet zeker, maar ik denk dat zowat alle theorieën die Vogel als killer beschouwen niet meer terecht zijn.

Tenzij ze zichzelf die SMS ("Look outside") heeft gestuurd. Ofwel heeft ze 1 van haar patiënten deze SMS laten sturen, maar dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk.

Wat denken jullie nu na deze nieuwe aflevering? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:50:
Gisteren de aflevering gezien. Ik ben niet zeker, maar ik denk dat zowat alle theorieën die Vogel als killer beschouwen niet meer terecht zijn.

Tenzij ze zichzelf die SMS ("Look outside") heeft gestuurd. Ofwel heeft ze 1 van haar patiënten deze SMS laten sturen, maar dat lijkt mij nogal onwaarschijnlijk.

Ik denk (dacht al maar na deze aflevering ook nog) dat Vogel niet zozeer de killer is maar dat zij killers aanstuurt. Dat doet ze met Dexter ook en die lijkt er ook in te trappen, het zal me daarom niets verbazen dat ze meerdere killers aan stuurt en ze laat opruimen als ze er klaar mee is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:53:
[...]

Ik denk (dacht al maar na deze aflevering ook nog) dat Vogel niet zozeer de killer is maar dat zij killers aanstuurt. Dat doet ze met Dexter ook en die lijkt er ook in te trappen, het zal me daarom niets verbazen dat ze meerdere killers aan stuurt en ze laat opruimen als ze er klaar mee is oid.
Maar denk je dan dat ze die persoon, van wie ze die SMS heeft gekregen, ook aanstuurt? Ik kan het me niet herinneren, maar ik denk niet dat ze die SMS heeft laten zien aan Dexter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:35

Cyphax

Moderator LNX

Ik zie niet zoveel redenen (meer) om te vermoeden dat Vogel erachter zit. Dat wil zeggen: opzettelijk en met wetenschap. De killer kan wel door haar behandeld zijn, maar die "verrassing" is er nu ook wel erg vanaf, en dat al in aflevering 3. Hopelijk is dat dan toch niet helemaal het geval.

Ik vond het een spannende aflevering, ik kijk uit naar de rest van het seizoen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Die password guess door Dexter van Debra was ook leuk gevonden: "Password"? Incorrect "Fucking password"? correct :+

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ieperlingetje schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 00:19:
Die password guess door Dexter van Debra was ook leuk gevonden: "Password"? Incorrect "Fucking password"? correct :+
Inderdaad, moest ik wel even om lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market

Damn, ik had Vogel ook als killer/opdrachtgever voor ogen. Die theorie kan wat mij betreft ook de prullenbak in. Je ziet op het moment vlak voordat ze de sms krijgt buiten een plant bewegen. In eerste instantie dacht ik dat het een foutje was (iemand van productie die net op tijd wegduikt) maar het bleek er later dus wel degelijk in te horen. Mocht het berichtje wel van een bekende van Vogel zijn, dan zou er ook niet 'unknown' als afzender staan lijkt me.

Wel lekker dat Miami Metro niet meer op de zaak zit, nu kan Dexter alle overige opties elimineren (pun intended).

De ep begon trouwens wel lekker met Harrison en dat rode spoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
Market schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:56:
[...]

Damn, ik had Vogel ook als killer/opdrachtgever voor ogen. Die theorie kan wat mij betreft ook de prullenbak in. Je ziet op het moment vlak voordat ze de sms krijgt buiten een plant bewegen. In eerste instantie dacht ik dat het een foutje was (iemand van productie die net op tijd wegduikt) maar het bleek er later dus wel degelijk in te horen. Mocht het berichtje wel van een bekende van Vogel zijn, dan zou er ook niet 'unknown' als afzender staan lijkt me.
Het kan natuurlijk ook dat zij ze zelf ook niet helemaal (meer) op een rijtje heeft en dat ze zich dingen inbeeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
Snippo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:07:
[...]

Het kan natuurlijk ook dat zij ze zelf ook niet helemaal (meer) op een rijtje heeft en dat ze zich dingen inbeeldt.
Je bedoelt dat de schrijvers hetzelfde trucje herhalen die ze in Seizoen 6 (met Travis en Gellar) hebben uitgehaald. Nee dat lijkt me onwaarschijnlijk. Na dit seizoen hoeven ze geen kijkers meer over te hebben, maar op deze manier raak je iedereen voor die tijd al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zou niet weten waarom het niet meer kan dat Vogel killers aanstuurt, het kan toch zijn dat er 1tje ontsnapt is aan haar web en haar nu stalkt?

Alleen het fijt dat ze een SMS'je heeft gekregen lijkt me persoonlijk te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Nou, die killer is gevonden...
Het einde van de aflevering, WTF! Ik heb deze keer bewust de trailer voor de volgende episode niet gekeken...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dat einde zag je toch van kilometers afstand aankomen. Afscheid nemen van Quinn en na het zien van de video voor de zelfmoord van de vader mompelt ze volgens mij iets van: Why should I live with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

En toch meteen Dexter gaan redden toen ze aan kant gebracht werd door de visser. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Krizzie schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:06:
En toch meteen Dexter gaan redden toen ze aan kant gebracht werd door de visser. :P
Ja die dikzak was wel een slappe harry dat tie niet nog even terug ging voor Dexter ;). Deb's fucked up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

-tom-562 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:59:
Nou, die killer is gevonden...
Het einde van de aflevering, WTF! Ik heb deze keer bewust de trailer voor de volgende episode niet gekeken...
spannende einde idd, Dexter zal wel dood zijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:57:
[...]

spannende einde idd, Dexter zal wel dood zijn :z
Dát zou hét meestbesproken einde van een TV serie worden sinds the Soprano's _O-
"Euh goffdomme man we motte nog 5 afleveringûh" en dan vijf afleveringen lang de begrafenis met alléén maar flash-backs van de diverse bijrollen naar saaie momenten uit de voorgaande seizoenen. Dát is pas trollen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trollen zou zijn in die situatie dat je in de laatste minuut van de allerlaatste ep, Dexter bij Deb's huis naar binnen ziet gluren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Feihcretsam schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:59:
Elway.. te onbelangrijk denk ik, alhoewel de "skinner" van S3 ook in de tweede aflevering 30 seconden te zien is, dan verdwijnt en in E8 plots terug komt als de grote killer van het seizoen.

Ik denk dat de serie al 7 seizoenen lang zo sterk bezig is dat het niet gaat eindigen met iets dat wij nu al kunnen voorspellen.
Vind je serieus dat ze 7 seizoenen sterk bezig zijn? imho zijn alleen seizoen 1,2 en 4 de moeite waard. Sindsdien gaat het verhaal(en de karakters) alle kanten op en zou het me niet verbazen als de serie straks een gigantisch laf einde krijgt waarbij Deb & Dexter nog lang en gelukkig leven.

[ Voor 0% gewijzigd door Tleilaxu op 24-07-2013 11:13 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Laatst online: 24-08 17:50
Waarom redde Deb nu uiteindelijk zelf Dexter? Ik denk dat ze het deed omdat ze werd gered en niet met het schuld gevoel wilde leven als alleen Dexter zou zijn omgekomen. Dus of beide dood of beide levend. Zal wel een interessante discussie worden als Dexter wakker wordt :Y)

Volgens mij is die Vogel iemand die serial killers voor haar karretje spant om het smerige werk te doen. Gelukkig heeft Dexter dat nu ook enigszins door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Unicron schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:57:
Waarom redde Deb nu uiteindelijk zelf Dexter?
Vogel legde het al uit: ze zal altijd voor Dexter kiezen. Ze kijkt of keek tegen 'm op, is er verliefd op (geweest), en haar persoonlijkheid zorgt er wellicht voor.
Dezelfde reden die ervoor zorgde dat ze op Laguerta schoot en niet op Dexter. Ze kan het niet helpen om Dexter te beschermen.
Volgens mij is die Vogel iemand die serial killers voor haar karretje spant om het smerige werk te doen. Gelukkig heeft Dexter dat nu ook enigszins door.
'k Weet niet. Vogel heeft haar eigen denkwijzen en die zou je uit kunnen leggen op die manier, maar dat wil niet zeggen dat ze het ook zo bedoeld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Vogel is een kwakzalver en experimenteert er op los met serial killers voor persoonlijk gewin (boek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
CyberAmp schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:11:
Vogel is een kwakzalver en experimenteert er op los met serial killers voor persoonlijk gewin (boek).
Wie weet kwam Harry daar wel achter en is die toen vermoord door één van Vogel's andere serial killers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Unicron schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:14:
[...]

Wie weet kwam Harry daar wel achter en is die toen vermoord door één van Vogel's andere serial killers :P
Nee hij pleegde zelfmoord met overdosis hartmedicijnen omdat hij niet kon leven met wat Dexter was geworden. Dat laatste zei hij op video in de laatste sessie met Vogel. Maar Vogel is geen zuivere koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
CyberAmp schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:17:
[...]

Nee hij pleegde zelfmoord met overdosis hartmedicijnen omdat hij niet kon leven met wat Dexter was geworden. Dat laatste zei hij op video in de laatste sessie met Vogel. Maar Vogel is geen zuivere koffie.
Klopt, maar wie zegt dat dat echt de waarheid is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
CyberAmp schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:11:
Dat wil ik wel geloven, maar dat ze psychopaten opzettelijk bepaalde mensen laat vermoorden gaat er bij mij niet in. Tenminste, het is niet uit te sluiten, maar ik vind het een tikkie vergezocht momenteel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Cyphax schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:28:
[...]

Dat wil ik wel geloven, maar dat ze psychopaten opzettelijk bepaalde mensen laat vermoorden gaat er bij mij niet in. Tenminste, het is niet uit te sluiten, maar ik vind het een tikkie vergezocht momenteel. :)
Ehm, wat laat ze Dexter doen dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 13-09 15:03

Fisico

by Fabian

Tleilaxu schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 13:26:
[...]

Vind je serieus dat ze 7 seizoen sterk bezig zijn? imho zijn alleen seizoen 1,2 en 4 de moeite waard. Sindsdien gaat het verhaal(en de karakters) alle kanten op en zou het me niet verbazen als de serie straks een gigantisch laf einde krijgt waarbij Deb & Dexter nog lang en gelukkig leven.
Samen met Lumen en Hannah op een mooi eiland, huhuhuhuh.... ;)

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
CyberAmp schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:29:
[...]

Ehm, wat laat ze Dexter doen dan? ;)
OMG, touché!
Ik heb echter niet het idee dat er nog meer zijn die ze zo aanstuurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Fisico schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:42:
[...]

Samen met Lumen en Hannah op een mooi eiland, huhuhuhuh.... ;)
Haha, dat klinkt als een goed einde >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik las net dit bericht op nu.nl;
http://www.nu.nl/wetensch...-hebben-wel-empathie.html
En vond het wel toepasselijk op de ontwikkeling in de serie; Dexter lijkt toch ook emoties te hebben bij zn zoontje en zn zus..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

MaximusTG schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:13:
Ik las net dit bericht op nu.nl;
http://www.nu.nl/wetensch...-hebben-wel-empathie.html
En vond het wel toepasselijk op de ontwikkeling in de serie; Dexter lijkt toch ook emoties te hebben bij zn zoontje en zn zus..
Hopla! Ik zei toch dat Vogel een kwakzalver is met haar "theorieen" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 14-09 18:40
Ik vond Dexter ook vrij overdreven reageren op de vinger die hij in de stoofpot vond. Normaal gesproken weet hij zijn emoties veel beter in toom te houden. Ik heb 'm in al die seizoenen nog zo 'sterk' zien reageren op iets ranzigs.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Viel me ook op inderdaad. Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat de huidige verdacht de echte killer is. Anders zou het wel een hele flauwe killer zijn.
Dexter is schizofreen geworden en pleegt die moorden zelf onder invloed van zijn dark passenger (Dr Vögel) Dexter doodt Dr Vögel zijn slechte kant verdwijnt en ze leven nog happily ever after.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TrailBlazer schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:00:
Viel me ook op inderdaad. Ik ben er ook nog niet van overtuigd dat de huidige verdacht de echte killer is. Anders zou het wel een hele flauwe killer zijn.
Dexter is schizofreen geworden en pleegt die moorden zelf onder invloed van zijn dark passenger (Dr Vögel) Dexter doodt Dr Vögel zijn slechte kant verdwijnt en ze leven nog happily ever after.
Hmm mooi verhaal. Dark passenger is een metafoor voor de behoefte om te vermoorden. Die behoefte heeft zich eerder in de serie gemanifesteerd in drie personen namelijk Brian Moser, Harry Morgan en Laura Moser (reden van ontstaan wegens moord op zijn moeder). Echter Dexter komt er uiteindelijk achter in seizoen 7 Ep 10, dat de dark passenger eigenlijk niet bestaat. Er is dus geen sprake van schizofrenie. :)

Ik denk nog steeds dat die Vogel een rare Vogel is hoor. Zal me niet verbazen dat de huidige verdachte ook inderdaad een (mislukt) experiment was van Vogel, maar het zou ook zomaar kunnen dat er een derde unknown is die de moorden pleegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
TrailBlazer schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:00:
Heel erg onwaarschijnlijk gezien het feit dat zo'n beetje elk karakter direct contact met die Vogel heeft gehad

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Beetje jammer dat verhoudingen tussen dex en deb na het einde van episode 3 zo snel weer back to normal zijn.. Had van mij wel iets spannender afhandelt worden.. Politieonderzoekje, paar episodes heibel enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vreemd seizoen tot nu toe. Er zitten IMHO hele sterke stukken tussen (de ontwikkelingen in Dexters psyche, Deb die van gekheid heel onsamenhangend gedrag gaat vertonen (wat dan wel weer vrij slecht uitgewerkt wordt), het ten tonele verschijnen van dr. Vogel) die afgewisseld worden met ogenschijnlijke tijdverspilling als de dochter van Masuka, de strijd tussen Quinn en Miller om wie sergeant mag worden en het plotseling uitdiepen van het karakter van Jamie.
Dat doet er toch allemaal niet veel toe in zo'n laatste seizoen. Jammer dat het Dex/Deb/Doc Vogel verhaal afgeraffeld voelt, terwijl men die secundaire personages zo veel aandacht geeft.

Welke psycholoog gaat een psychopaat perfect noemen? Volgens mij alleen een andere psychopaat, en ik denk dat Vogel dat is. En dan ook meteen ééntje met een godcomplex, die andere (mogelijke) psychopaten aanspoort tot (serie-)moord. Wat dat betreft is Vogel ogenschijnlijk dan ook een passende antagonist voor het laatste seizoen, al lijkt het nu al wat voor de hand liggend.

Ik ben wel razend nieuwsgierig naar wat het eind van de serie ons gaat brengen.
Een happy end lijkt me niet vanzelfsprekend, noch geloofwaardig. Ik denk dat een dode Dexter mij wel het meest passend zou lijken.
Misschien een laatste shot met Vogel die zich ontfermt over Harrison, die zojuist zijn vader en tante op brute wijze vermoord heeft zien worden (door Hannah?).
Of Dexter die zichzelf opoffert om Deb en/of Harrison en/of Hannah te redden?

Één ding is zeker, de laatste aflevering moet beginnen met "Tonight is the night, ...". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 15:47

Cheezus

Luiaard

Waarom dachten ze eigenlijk dat Yates de killer is die ze zochten? Alleen zijn litteken lijkt op dat van de gevonden slachtoffers toch? De slachtoffers van Yates zelf hebben gebroken tenen en een enkele schoen, dat is heel wat anders dan een stuk uit de hersenen halen.
Een schizofrene Vögel die zichzelf bedreigd lijkt me ook sterk, alhoewel het zeker een rare vogel is. Jezelf een sms'je sturen (kijk eens op de deurmat) is toch lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Yates heeft hersenchirurgie gehad en de slachtoffers ook dat is de enige link. Dat het de moordenaar is lijkt mij uitgesloten ongetwijfeld komt er een nieuw lijk de volgende aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Denk ook niet dat hij de killer was inderdaad.... maar ik vind de serie met deze aflevering echt sterker worden! Misschien had de haat tussen Deb en Dex wat langer door kunnen of moeten gaan, maar als fan van de serie zie ik hun toch liever close :+ Ze lijkt het nu allemaal bijna te accepteren zelfs...

Tevens interessante previews van de volgende aflevering... het aller laatste stukje :o
spoiler:
Quinn zat al 2 keer dichtbij.. (kyle butler sketch en Liddy op Dex af sturen) misschien dat hier ook driemaal scheepsrecht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik ga er eigenlijk van uit dat alles wat we zien belangrijk is, in zo'n laatste seizoen zal toch wel over alles nagedacht zijn hoop ik. Het zou me niet verbazen als de familie die van Matthews niet onderzocht mag worden belangrijk blijkt te zijn dit seizoen, voornamelijk dat freaky zoontje.
Wel vind ik het gedrag van Dex en Deb mbt. Vogel héél irritant: het ene moment haten ze haar, het volgende moment zetten ze alles op alles om haar te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Arie- schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:27:
Ik ga er eigenlijk van uit dat alles wat we zien belangrijk is, in zo'n laatste seizoen zal toch wel over alles nagedacht zijn hoop ik. Het zou me niet verbazen als de familie die van Matthews niet onderzocht mag worden belangrijk blijkt te zijn dit seizoen, voornamelijk dat freaky zoontje.
Wel vind ik het gedrag van Dex en Deb mbt. Vogel héél irritant: het ene moment haten ze haar, het volgende moment zetten ze alles op alles om haar te redden.
Ik denk dat dat zoontje (dat veel op Dexter leek qua gedrag, sociaal onttrokken enzo) een perfect persoon is om een spin-off van de serie te maken. Een soort "jonge" Dexter. Dat zou ik denk ik wel jammer vinden. maargoed.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoop dat de afleveringen wel beter worden, echt spannend is het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Arie- schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:27:
Het zou me niet verbazen als de familie die van Matthews niet onderzocht mag worden belangrijk blijkt te zijn dit seizoen, voornamelijk dat freaky zoontje.
Mja, als je de trailer aan het eind hebt gezien dan weet je al welke kant het opgaat met dat jochie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat is gewoon een spoiler :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Kecin schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat dat zoontje (dat veel op Dexter leek qua gedrag, sociaal onttrokken enzo) een perfect persoon is om een spin-off van de serie te maken. Een soort "jonge" Dexter. Dat zou ik denk ik wel jammer vinden. maargoed.
Maar die zoon komt nu over als een rijkeluiskindje dat moord uit verveling ofzo; niet bepaald "born in blood" zoals Dexter.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Klopt, maar zoals vaker gewend bij Dexter kunnen de spoiler/trailers echt totaal anders uitpakken.
Ben ook erg benieuwd naar de Quin situatie, en de dochter van Masuka

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.