Het was inderdaad een beetje rommelige aflevering, ook die Estrada die LaGuerta belt met 'I need help', en dat zij er dan gewoon in haar eentje op af gaat
Zij heeft zelf niets te maken met die gast (behalve dat zij hem eerder heeft vrijgelaten), zij weet/vermoedt dat Dexter achter hem aan zit, en die gast is gewoon een crimineel. Ik vond het niet zo logisch dat zij zonder enige backup even daarheen zou gaan rijden.
Dit had ik dus precies ook =)sewer schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:31:
Het was inderdaad een beetje rommelige aflevering, ook die Estrada die LaGuerta belt met 'I need help', en dat zij er dan gewoon in haar eentje op af gaatZij heeft zelf niets te maken met die gast (behalve dat zij hem eerder heeft vrijgelaten), zij weet/vermoedt dat Dexter achter hem aan zit, en die gast is gewoon een crimineel. Ik vond het niet zo logisch dat zij zonder enige backup even daarheen zou gaan rijden.
In nederland is het volgens mij sowieso verplicht om met 2 agenten op pad te gaan, dat ze dit niet in USA doen is al te discussieren.
Dat zij uberhaupt geen vermoeden had dat dexter hier achter had kunnen zitten vind ik erg ongeloofwaardig.
Maar toch kijk ik gelukkig nog met plezier naar elke nieuwe episode.
M'n geheugen is niet heel betrouwbaar, maar: was Doakes niet destijds door de (ex)vriendin van Dexter vermoord? Iets met een huisje wat opgeblazen of in de brand gezet was door die vriendin, en Doakes die min of meer onschuldig slachtoffer werd?RocketKoen schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 22:05:
Al veel eerder met Dokes.
Maar inderdaad, die vader van Hannah voldeed in elk geval niet aan de code. Gek dat daar zo makkelijk overheen gestapt werd en vervolgens moeilijk gedaan wordt over Laguerta.
dat dus. Die vader van Hannah was niet zo'n tof persoon en dat in combinatie met de gevoelens die hij heeft voor Hannah maakte wel dat hij beter past
Laguerta is ook geen agent, maar een hoge pief die achter een bureau thuis hoort.sjaak88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:41:
[...]
Dit had ik dus precies ook =)
In nederland is het volgens mij sowieso verplicht om met 2 agenten op pad te gaan, dat ze dit niet in USA doen is al te discussieren.
Dat zij uberhaupt geen vermoeden had dat dexter hier achter had kunnen zitten vind ik erg ongeloofwaardig.
Maar toch kijk ik gelukkig nog met plezier naar elke nieuwe episode.
Ik heb de afleveringen allemaal opgespaard en gister alles achter elkaar gekeken
Ik vond het wel een leuk seizoen, alleen jammer dat er zo weinig kill of the week zijn....
Ik word af en toe wel een beetje dol van Deb, wat een ongelofelijke zenuwpees
En ik vraag me af wat voor basis er is dat LaGuerta een warrant kreeg voor de mobiele telefoonlocaties. Alleen die dvd? Dat vind ik het nog vreemd dat ze die ook voor Dexter heeft gekregen. Als je ziet hoeveel bewijs er geleverd moet worden om zo'n ding te krijgen en dat ze er voor de moord van Estrada ingeluisd was maakt het extra vreemd. Daar is ook helemaal niets mee gedaan. Eigenlijk zou ze geschorst moeten worden, tenminste, er worden volgens mij wel mensen voor minder geschorst
Ik word af en toe wel een beetje dol van Deb, wat een ongelofelijke zenuwpees

The ramblings of an idiot
Inderdaad, die vriendin toen was pyromaan en zette de gaskraan open toen Doakes nog gevangen zat.vanaalten schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:46:
[...]
M'n geheugen is niet heel betrouwbaar, maar: was Doakes niet destijds door de (ex)vriendin van Dexter vermoord? Iets met een huisje wat opgeblazen of in de brand gezet was door die vriendin, en Doakes die min of meer onschuldig slachtoffer werd?
Maar inderdaad, die vader van Hannah voldeed in elk geval niet aan de code. Gek dat daar zo makkelijk overheen gestapt werd en vervolgens moeilijk gedaan wordt over Laguerta.
Dex wilde hem absoluut niet vermoorden, maar alles viel wel weer op zijn plaats toen de hut ontplofte.
ik vond dat inderdaad een geniale escape in dat seizoen.
Maar die bevelen heeft ze voorlopig wél gekregen. En nu ze dood is, gaat men kijken naar waar ze mee bezig was. Al die dingen wijzen naar Dexter. Als er straks een agent op gezet wordt die zich erin vastbijt, is ie alsnog de lul. In Nederland is het trouwens normaal dat een agent van een heel ander bureau/plaats een eigen agent onderzoekt. Ik Amerika misschien zelfs de FBI oid.McBoom schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:45:
En ik vraag me af wat voor basis er is dat LaGuerta een warrant kreeg voor de mobiele telefoonlocaties. Alleen die dvd? Dat vind ik het nog vreemd dat ze die ook voor Dexter heeft gekregen. Als je ziet hoeveel bewijs er geleverd moet worden om zo'n ding te krijgen en dat ze er voor de moord van Estrada ingeluisd was maakt het extra vreemd. Daar is ook helemaal niets mee gedaan. Eigenlijk zou ze geschorst moeten worden, tenminste, er worden volgens mij wel mensen voor minder geschorst
Maar goed, dat soort dingen doen ze natuurlijk niet in de serie, want dan wordt ie gepakt...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Inderdaad, maar helaas toen al het "begin van het eind", het hele idee dat Dexter afhankelijk wordt (inmiddels is) van anderen om zijn identiteit geheim te houden is natuurlijk zwaar over the top. Daarom vond ik seizoen drie ook zo slecht - dat gedoe met Miguel Prado.TrailBlazer schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:14:
ik vond dat inderdaad een geniale escape in dat seizoen.
Volgend seizoen is het laatste, hoop dat ze er de tijd voor nemen. Ergens denk ik dat het allemaal wel los loopt en er een heel gemakkelijk einde aan wordt gegeven. Angel met pensioen dus die bemoeit zich er niet meer mee, Joey en Masuka zijn toch altijd druk met andere dingen, daarvan verwacht ik echt niet dat ze achter Dexter aan gaan.
La la la la la la la la la
Die Joey zit in de serie om tieten op het scherm te krijgen.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Inderdaad. Verder niet heel veel toegevoegde waarde
Ik verwacht eerlijk gezegd dat Angel toch niet met pensioen gaat vanwege de dood van LaGaerta en dat hij achter Dexter aangaat..
Ryzen cloud9
Of dat Deb het baantje van LaGuerta krijgt, en Angel weer Deb's plek inneemt.
nee, angel heeft niet voor niets dat restaurant gekocht. volgens mij is het afgelopen seisoen aardig duidelijk gemaakt dat hij ermee wil stoppen.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Agree.mphilipp schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:08:
Als ze persé een nieuw seizoen eraan willen knutselen, mogen ze van mij wel wat meer moeite doen. Het wordt steeds gekunstelder. Jammer. Aan de andere kant is Dexter nou niet een serie die waterdicht in elkaar zit. Het hangt bijna aan elkaar van plotholes.
Zoals ook al gezegd, zelfs een erg duister seizoen is prima.
Nee, Hannah zien we juist niet terug. Die orchidee is een afscheidscadeau. Daarbij was ze de gastacteur, zie opening credits. Die gaan nooit langer dan een seizoen mee.mowa schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:35:
[...]
Ik had ook niet het gevoel dat dit het seizoenseinde was.
Hannah zien we wel degelijk terug, want dat plantje neerzetten is natuurlijk symbolisch voor een bedreiging.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Misschien is dat bij Showtime-series zo, dat weet ik niet. Bij FX-series als Sons of Anarchy kunnen guest stars echter wel degelijk langer dan een seizoen mee, neem Rockmond Dunbar of Ally Walker. Die waren beide guest star en deden minstens twee seizoenen mee. Hopelijk krijgen we 'r nog te zien volgend jaar
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Het is bij Dexter nog niet voorgekomen en zie het in dit geval ook niet gebeuren. De orchidee is imho gewoon duidelijk een afscheid en that's it.
Er is wellicht een hele kleine kans dat ze de laatste 2,3 afleveringen terugkomt voor een "happily ever after" einde.
Er is wellicht een hele kleine kans dat ze de laatste 2,3 afleveringen terugkomt voor een "happily ever after" einde.
Dit seizoen ging toch wel bergafwaarts voor mij. Begon wel aardig, maar die liefdesverhouding tussen Hannah, Deb en Dexter was gewoon niet interessant en de finale was stompzinnig
Ik hoef eigenlijk season 8 niet meer te zien

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Maar toch ga je hem uiteindelijk kijkenMrVegeta schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:39:
Dit seizoen ging toch wel bergafwaarts voor mij. Begon wel aardig, maar die liefdesverhouding tussen Hannah, Deb en Dexter was gewoon niet interessant en de finale was stompzinnigIk hoef eigenlijk season 8 niet meer te zien
serie is inderdaad 1 of 2 seizoenen te lang gerekt.
Verwijderd
Volgende seizoen wordt toch ook de laatste? Dan mag er wel een keer een einde aan gebreid worden vind ik. Ik verwacht trouwens wel dat Batista zich gaat verdiepen in de dood van Laguerta, in de laatste aflevering van Seizoen 7 wilde hij duidelijk de band met haar weer aanhalen. Ik verwacht dat hij uiteindelijk degene is die Dexter pakt.
Ach, ik ben allang blij dat Dexter in ieder geval een "mooi" einde krijgt. Ik heb al te veel series gevolgd die plotseling geëindigd werden zonder dat de serie werd afgerond.
Haha cool dat Dexter shirt, nu nog latex handschoenen in de achterzak en een spuitje
Hehe, ik dacht even dat ik David Duchovny in een Dexter-outfit zag! Cool shirt.
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Heb je die nou specifiek besteld als Dexter-prop of toevallig een shirt die gelijk(end) is?
Vraag concreet: is er een Dexter webshop?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Volgens mij is het deze:
http://www.ebay.nl/itm/160545816942?var=460142514315
Er is wel een Dexter webshop, maar die heeft 'm niet volgens mij (wellicht met een logo erop).
http://www.ebay.nl/itm/160545816942?var=460142514315
Er is wel een Dexter webshop, maar die heeft 'm niet volgens mij (wellicht met een logo erop).
Haha, mag ik wel even naar de sportschool wil ik iets kunnen maken van zo'n Dexter shirt
Op 30 juni begint seizoen 8 al: http://www.facebook.com/dexter/posts/10152443642100271
Op Wikipedia is het opeens onzeker of dit de laatste is, maar ik verwacht het wel; zeker vanwege de start van het seizoen:
Het 8e seizoen zal voornamelijk gekeken worden door mensen die eerdere seizoenen ook keken, dus om op 30 juni te beginnen, verlies je niet veel kijkers. De serie is dan wel 15 september klaar en dus kan Showtime mooi een nieuwe serie er achteraan plakken.
Op Wikipedia is het opeens onzeker of dit de laatste is, maar ik verwacht het wel; zeker vanwege de start van het seizoen:
Het 8e seizoen zal voornamelijk gekeken worden door mensen die eerdere seizoenen ook keken, dus om op 30 juni te beginnen, verlies je niet veel kijkers. De serie is dan wel 15 september klaar en dus kan Showtime mooi een nieuwe serie er achteraan plakken.
Verwijderd
Ja via www.dexterskillshirt.com en dan via hun ebay shop. Zij leveren het originele american apparel shirt dat dexter draagt. Let wel op dat ze echt thight zijn.BtM909 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:34:
[...]
Heb je die nou specifiek besteld als Dexter-prop of toevallig een shirt die gelijk(end) is?
Vraag concreet: is er een Dexter webshop?
Dat is wel vroeg in 't jaar ja...MrSleeves schreef op zondag 13 januari 2013 @ 14:26:
Op 30 juni begint seizoen 8 al: http://www.facebook.com/dexter/posts/10152443642100271
Maar aan de andere kant, minder lang wachten
Leeg - Sinds 20180907
Er is weer een beetje nieuws over het 8e seizoen opgedoken:
Bron: http://www.tvguide.com/Ne...-Lenz-Dexter-1063078.aspxOne Tree Hill fans, rejoice! And be a little scared. TV Guide Magazine has learned exclusively that the fabulous OTH vet Bethany Joy Lenz will be recurring on Dexter's eighth season, which is set to premiere on June 30 at 9/8c.
Nog meer Dexternieuws: Yvonne Strahovski komt terug in seizoen 8. 

Yvonne Strahovski is officially returning to Dexter for the show’s eighth season.
The actress is set to reprise her role in a multi-episode arc this summer as Hannah McKay, the gorgeous killer florist. Last season, Hannah became Dexter’s twisted love interest and a major thorn in his side. When we last saw her in the seventh season finale, Hannah had escaped from prison, and Dex was seemingly lucky to get away from her. “We both knew it would come to this, one of us dead or behind bars,” Dexter said. With Hannah returning, we suspect this time one of them (or both?) won’t escape so easily.
Bron: http://insidetv.ew.com/20...ahovski-returning-dexter/
[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 10-04-2013 21:49 ]
Via nu.nl viel te lezen dat aankomend seizoen tevens het laatste seizoen is, vertelt door Dexter himself.
Dat was toch al lang bekend?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Yum!Anthirian schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:48:
Nog meer Dexternieuws: Yvonne Strahovski komt terug in seizoen 8.![]()
[...]
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Nog niet 100% officieel geloof ik.pven schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:48:
En Michael C. Hall schijnt er dit seizoen ook één geregisseerd te hebben.
Laten we het hopen.pven schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:48:
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja.pven schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:48:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Algemeen aangenomen, maar nog niet officieel bevestigd door Showtime. Nu dus wel.
Heel vet idd!!
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Kick! Op de Facebook pagina van Dexter zijn een aantal teasers te vinden. 30 juni begint het nieuwe en tevens laatste seizoen. Ik ben héél erg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!
Vaak bu'j te bang!
30 juni. Die gaat in de agenda
Leeg - Sinds 20180907
Ontzettend benieuwd hoe het gaat lopen tussen Deb en Dex. In de trailer is al het een en ander te zien, grote verwachtingen van aankomend seizoen!
Mijn vriendin was tot 3 maanden geleden niet bekend met Dexter. Inmiddels heb ik seizoenen 1,2 en 4 met haar gekeken (ik had ze zelf wel al gezien). Ondertussen is ze helemaal hooked. 
We zijn nu met seizoen 5 begonnen en eigenlijk wil ik 7 ook nog met haar kijken als inleiding voor het laatste seizoen. We kijken meestal in de weekenden een afl. of 4 a 5.
Ik denk niet dat we voor eind juni klaar zijn met 5 en 7, dus het wordt waarschijnlijk opsparen.
Wordt lastig om me te bedwingen, want ik ben ook wel heel razend benieuwd hoe het slot zich gaat ontvouwen.
We zijn nu met seizoen 5 begonnen en eigenlijk wil ik 7 ook nog met haar kijken als inleiding voor het laatste seizoen. We kijken meestal in de weekenden een afl. of 4 a 5.
Ik denk niet dat we voor eind juni klaar zijn met 5 en 7, dus het wordt waarschijnlijk opsparen.
Wordt lastig om me te bedwingen, want ik ben ook wel heel razend benieuwd hoe het slot zich gaat ontvouwen.
Opsparen, dan kan je in ieder geval aan een stuk door kijken
Al heeft elke keer een week moeten wachten ook wel wat.
Het ziet er in ieder geval naar uit dat Dexter het een en ander aan z'n hoofd krijgt. Als je de trailer bekijkt: Die serial killer-deskundige, emoties niet onder controle, onvolkomenheden als ouder, Deb die er aan onderdoor gaat, en mis zelfs het verlinken van dex door debra?
Het ziet er in ieder geval naar uit dat Dexter het een en ander aan z'n hoofd krijgt. Als je de trailer bekijkt: Die serial killer-deskundige, emoties niet onder controle, onvolkomenheden als ouder, Deb die er aan onderdoor gaat, en mis zelfs het verlinken van dex door debra?
Seizoen 3 en 6 niet?Zamorano schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:06:
Mijn vriendin was tot 3 maanden geleden niet bekend met Dexter. Inmiddels heb ik seizoenen 1,2 en 4 met haar gekeken (ik had ze zelf wel al gezien). Ondertussen is ze helemaal hooked.
Wij sparen niet op, maar wachten wel tot de ondertiteling (vindt mijn vriendin prettiger, van mij hoeft het niet altijd en vaak zitten er toch best wat fouten in). Als het zondag uitgezonden wordt, kijken we meestal donderdag.
Nee, anders duurt het helemaal lang voor we "bij" zijn.MrSleeves schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:13:
[...]
Seizoen 3 en 6 niet?
Wij sparen niet op, maar wachten wel tot de ondertiteling (vindt mijn vriendin prettiger, van mij hoeft het niet altijd en vaak zitten er toch best wat fouten in). Als het zondag uitgezonden wordt, kijken we meestal donderdag.
Seizoen 3 is niet zo heel boeiend, zeker niet voor de ontwikkeling van de langlopende verhaallijnen.
6 is ook redelijk op zichzelf staand.
Als we bij het eind van 5 zijn, zal ik mijn vriendin wel vragen of ze 6 ook nog mee wil pakken.
Een seizoen óverslaan? Neee...
👉🏻 Blog 👈🏻
Op de Facebook over Dexter (premiere S8) zie ik de onderstaande foto staan:

Komt hij in S8 weer terug?

Nope, lijkt me niet. In S04 wordt hij aan zijn eind gebracht door Dex (toch?) Daarnaast staat bijvoorbeeld Rita ook tussen die foto's, ook zij is dood.
EDIT: en ook die engelse kak-trut staat er tussen. God wat ben ik blij dat die eruit is zeg!
EDIT: en ook die engelse kak-trut staat er tussen. God wat ben ik blij dat die eruit is zeg!
[ Voor 24% gewijzigd door maikel_rox op 18-06-2013 22:23 ]
Wat heeft iedereen tegen haar, ik vond dat best een lekker wijfmaikel_rox schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:19:
Nope, lijkt me niet. In S04 wordt hij aan zijn eind gebracht door Dex (toch?) Daarnaast staat bijvoorbeeld Rita ook tussen die foto's, ook zij is dood.
Vaak bu'j te bang!
True, alleen dat godverschikkelijke over the top accent
Ik vind S3 echt een topseizoen.Zamorano schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:29:
[...]
Nee, anders duurt het helemaal lang voor we "bij" zijn.
Seizoen 3 is niet zo heel boeiend, zeker niet voor de ontwikkeling van de langlopende verhaallijnen.
Verwijderd
Elke keer als ik haar zie, in welke serie dan ook, hoop maar weer dat ze snel opgerot is-tom-562 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:29:
[...]
Wat heeft iedereen tegen haar, ik vond dat best een lekker wijf
Dexter spreekt wel vaker met dode mensen.. dit laatste seizoen zullen er vast wat voorbij komen.
Welke 'engelse kak-trut' hebben jullie het over? oh wacht, ik weet het al weer.
Welke 'engelse kak-trut' hebben jullie het over? oh wacht, ik weet het al weer.
[ Voor 11% gewijzigd door Artjuh op 19-06-2013 11:18 ]
Lila? Niks mis mee wat mij betreft. Ik zat in de Lila-reeks stiekem te hopen op een voortijdig einde van Rita. Wat later alsnog kwam.
Verwijderd
Laat Julie Benz maar als Darla terugkomenzacht schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:17:
Lila? Niks mis mee wat mij betreft. Ik zat in de Lila-reeks stiekem te hopen op een voortijdig einde van Rita. Wat later alsnog kwam.
Rita kon wat mij betreft niet snel en gruwelijk genoeg aan d'r einde komen. Dat gruwelijk is dan helaas een beetje mislukt. Hopelijk niet al te veel flashbacks met haar.zacht schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:17:
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Iedereen die ooit heeft meegespeeld was op de premiere van S8 denk ik, is ook het allerlaatste seizoenpven schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:24:
Op de Facebook over Dexter (premiere S8) zie ik de onderstaande foto staan:
[afbeelding]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dem' bitches. Zie hem blij zijn met al die vrouwen aan zijn arm, waarmee die waarschijnlijk heeft mee liggen ketsen op de set
Gek eigenlijk dat hij en Debra gescheiden zijn
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Hoe zou jij kijken met vijf prima vrouwmensen om je heen
Naast dat het een brakke foto is? Zij heeft sws niet echt een heel vrouwelijke bouwCerberi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:14:
wtf is er met Deb haar knieen?
Anyhoe: ik verwacht dat in season 8 wel de nodige flashbacks terug zullen komen en dat er dus wat oudere acteurs wat nieuwe shots hebben mogen opnemen (althans dat is mijn stille hoop
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Wie is die rechtse vrouw ook alweer? Is dat die zus van Angel die bij hem het huishouden doet/oppast, of iemand die ik totaal vergeten ben?
Nee klopt dat is zij. Ik mis overigens Lumen in de fotosewer schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:31:
Wie is die rechtse vrouw ook alweer? Is dat die zus van Angel die bij hem het huishouden doet/oppast, of iemand die ik totaal vergeten ben?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Had dat misschien te maken vanwege de 'affaire' tussen Dex en Lumen (in 't echt)?
Dexter siblings and real-life partners Michael C. Hall and Jennifer Carpenter have finalized their divorce. After a year of separation follow the pair's tumultuous romance, Hall has been linked to Dexter love interest Julia Stiles, who denied breaking up the pair,
S08E01 is beschikbaar! 
Nu alleen nog tijd zien te vinden om hem te kijken.
Nu alleen nog tijd zien te vinden om hem te kijken.

Sickbeard heeft hem net binnen gehaald idd, nu is allen de vraag of ik nu de Webrip kijk (720p) of morgen voor de 1080p Web-dl ga.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Moeha !
Net gezien. Was weer veel te lang geleden. Spannende ontwikkelingen.
Allemaal veel kijk plezier toegewenst.
John
Net gezien. Was weer veel te lang geleden. Spannende ontwikkelingen.
Allemaal veel kijk plezier toegewenst.
John
Hopen dat er nieuwe dl beschikbaar komen
You and I have memories longer than the road ahead
Oeh, ik moet dus nu stoppen met het volgen van dit topic
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Echt? Goed dat ik dit nog even lees, dan wacht ik lekker tot morgen.
Echt, zonder veel in details te treden is er wat naakt gecensureerdDonstil schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:02:
[...]
Echt? Goed dat ik dit nog even lees, dan wacht ik lekker tot morgen.
Ik wacht verder ook op iets voor morgen. Heb het afgezet.
Naakt gecensureerd, maar ook alle Debra fucks
Nu merkte ik pas hoe vaak er gevloekt wordt in de serie, al die stiltes in het geluid!
[ Voor 48% gewijzigd door MoiZie op 01-07-2013 01:33 ]
Leuke nieuwe chick van Dexter al zag je niet zoveel
.
Die Quinn is ook een player, doet ie netjes!
Die Quinn is ook een player, doet ie netjes!
Ondertussen ook een ongecensureerde. En dikke spoilers na de aflevering, opletten dus.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Vanavond maar even verplicht kijken dan héSnippertje schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:30:
Ondertussen ook een ongecensureerde. En dikke spoilers na de aflevering, opletten dus.
[ Voor 10% gewijzigd door ReTechNL op 01-07-2013 12:14 ]
Nou ja zeg Debra fucks horen er toch echt wel in hoor.MoiZie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:33:
Naakt gecensureerd, maar ook alle Debra fucksNu merkte ik pas hoe vaak er gevloekt wordt in de serie, al die stiltes in het geluid!
Jammer dat de 1080p versie nog niet beschikbaar is, ik kan maar moeilijk nog een dag wachten

Denk niet dat iedereen m al heeft gekeken dus voor de zekerheid maar in spoiler
spoiler:
Toen dat analistvrouwtje die "i dont fit harry's code" gooide had ik toch wel even van wft..
Hoeveel weet zij dan wel niet van Dexter.. Niet echt een grote spoiler maargoed 
[ Voor 8% gewijzigd door maikel_rox op 01-07-2013 15:52 ]
maikel_rox schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:51:
Denk niet dat iedereen m al heeft gekeken dus voor de zekerheid maar in spoiler
spoiler:Toen dat analistvrouwtje die "i dont fit harry's code" gooide had ik toch wel even van wft..Hoeveel weet zij dan wel niet van Dexter.. Niet echt een grote spoiler maargoed
spoiler:
Dan kan jij je ook afvragen waar ze die tekeningen vandaan had. Zelf zou het mij niets verbazen als Harry destijds hulp heeft gezocht bij die vrouw en samen met haar de 'oplossing' van de code heeft bedacht.
Verwijderd
Ik hoop echt dat die neurowetenschapper niet een soort deus ex machina in de serie wordt om alle problemen even snel en zonder rafelrandjes op te lossen. Ik zou het te makkelijk vinden als zij met gemak door Dexter heenkijkt en direct de juiste conclusies weet te trekken.
Was een mooie inkopper voor de opening van het nieuwe seizoen. Ben zeer benieuwd hoe dit zich zal gaan ontwikkelen.
Dat was ook mijn eerste gedachte, zij heeft Dexter ooit helpen opvoeden en dat heeft hij om 1 of andere reden verdrongen. Dat, of zij is de nieuwe serial killer (een neuro psychologe die geïnteresseerd is in een stukje hersenen....)EDIT schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:02:
[...]
Dan kan jij je ook afvragen waar ze die tekeningen vandaan had. Zelf zou het mij niets verbazen als Harry destijds hulp heeft gezocht bij die vrouw en samen met haar de 'oplossing' van de code heeft bedacht.
Ik vond het een zeer goede opening van het seizoen. Bij de openingsscène met "a wondeful world" eronder had ik al kippenvel.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Iemand neersteken is prima, maar wat boobies en fucks her en der en dan censuur?
Ben blij dat de juiste versie wel aanwezig was
Anyway, erg sterk begin van het einde
Van Dr. Evelyn Vogel kreeg ik meteen al the creeps 

Ben blij dat de juiste versie wel aanwezig was
Anyway, erg sterk begin van het einde

Ja dat is niet zo moeilijk, want dat is gewoon mooie muziekPhydomir schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:40:
... Bij de openingsscène met "a wondeful world" eronder had ik al kippenvel.
Woah dit seizoen ook begonnen met kijken, echt weer op en top Dexter! Lekker relaxed begin van het seizoen zo op dit tempo, maar genoeg "draadjes" in het verhaal.
Hoe was vorig seizoen ook alweer afgelopen met Hannah McKay? Is voor mij alweer een tijdje terug, en zag in de aankondiging van het seizoen een korte flits te zien van Hannah.
Waarom starten series als Dexter eind juni? Aan de andere kant wel weer ideaal dat je zo in een vakantie-periode een aantal weken kan "opsparen" om te gaan kijken.
Hoe was vorig seizoen ook alweer afgelopen met Hannah McKay? Is voor mij alweer een tijdje terug, en zag in de aankondiging van het seizoen een korte flits te zien van Hannah.
spoiler:
Was het niet zo dat ze zichzelf in de cel heeft vermoord aan het einde van dat seizoen? Ze zegt in ieder geval in het voorstukje van de rest van het seizoen "Remember me?" If so: een flashback/nachtmerrie van Dexter?
spoiler:
Vraag me af in het voorstukje voor het seizoen wat Debra bedoelt met "I wanna confess"
Waarom starten series als Dexter eind juni? Aan de andere kant wel weer ideaal dat je zo in een vakantie-periode een aantal weken kan "opsparen" om te gaan kijken.
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.