Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:21
Jongens, stop met praten over Homeland. Het is net een mijnenveld hier, haha. Ik loop daar een beetje achter en vermijdt daarom de thread over Homeland. Maar dan kom ik hier en zie ik toch weer insinuaties over het verloop daarvan. Graag geen Homeland talk hier, please :+

OT: Ben toch benieuwd wat ze nou gaan doen aan het eind van dit seizoen. Heb wel het gevoel dat ze er echt door heen knallen. Eerst dat Debra gebeuren afgehandeld, toen die maffe killer met z'n SAW trekjes. Daarna Isaac, die is ook alweer loos. Stripclubbaasje is ook alweer aan z'n eind. Phantom is ook alweer weg. Het enige wat nu nog heel het seizoen is gebleven is Hannah.

Al met al, een beetje raar seizoen. Niet echt ouderwets Dexter. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

Farid_A schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:27:
OT: Ben toch benieuwd wat ze nou gaan doen aan het eind van dit seizoen. Heb wel het gevoel dat ze er echt door heen knallen. Eerst dat Debra gebeuren afgehandeld, toen die maffe killer met z'n SAW trekjes. Daarna Isaac, die is ook alweer loos. Stripclubbaasje is ook alweer aan z'n eind. Phantom is ook alweer weg. Het enige wat nu nog heel het seizoen is gebleven is Hannah.
En het onderzoek van LaGuerta. Dat heeft de potentie om een grotere verhaallijn te worden dan Hannah.
Al met al, een beetje raar seizoen. Niet echt ouderwets Dexter. Jammer.
Het is het een-na-laatste seizoen, dus ik vind het niet gek dat ze een andere opzet zoeken om het verhaal een leuk einde te geven. Het standaard riedeltje van 1 super-killer (de seizoens-eindbaas), wat tussendoor-kills voor Dexter en de sidekick-die-z'n-geheim-kent-maar-uiteindelijk-dood-gaat-of-verdwijnt kennen we inmiddels al :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
BtM909 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:55:
Sterker nog, er werd net iets te lang ingezoomd op de pillen :)
spoiler:
My thoughts exactly! ;)

Een reactie op een spoiler is ook een spoiler.

[ Voor 14% gewijzigd door argro op 07-12-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik denk dat Deb zelf die pillen in het water heeft gedaan om Hannah schuldig te laten lijken.

Deb zit diep genoeg in de shit om zoiets te bedenken. :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Deb zal dat inderdaad zelf hebben gedaan om Hannah behind bars te krijgen. Dexter zal daar ongetwijfeld lucht van krijgen, er zijn nu wel one too many people die teveel weten over Dexter. Dit mag een mooi einde worden van een toch zeer verdienstelijk seizoen. Hannah en Dexter zijn vuurwerk, LaGuerta laat niet los, nog een weekje..

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 14-09 16:59
Even mijn mening over de aflevering van gisteren copy/pasten van fok:

Ik denk ook dat Debra het zelf heeft gedaan, die haar is overduidelijk neergelegd door haar zelf, plus het feit dat Debra niet weet dat Hannah net zoveel over Dexter z'n moordpraktijken weet als dat zij zelf doet. Ze denkt dus hiermee Hannah uit te schakelen maar weet niet dat zij haar mond voorbij kan praten.

Daarbij komt ook dat ze al de hele tijd die fles bij zich had en Deb wel continue water zat te drinken deze aflevering. Als ze dit ook in de auto deed, niet wetende dat die pillen in de fles zaten, was ze al veel eerder onderuit gegaan gezien dat ze binnen een paar minuten werken. Ze heeft dus gewacht op een goed moment om uit die fles te drinken, en dat was nadat ze van Dexter te horen kreeg dat La Guerta op het verkeerde spoor is gezet. Een zorg minder, dus kon ze de andere zorg aanpakken (Hannah).

Enige rare aan deze aflevering vond ik dat Nadia ineens van de aardbodem verdwenen is en hals over kop naar Vegas is vertrokken.

Ben benieuwd of het ontsnappen van Estrada gaat resulteren in La Guerta die hem oppakt en zo de naam van Dexter te horen krijgt, gaat in ieder geval een spannend einde van het seizoen worden met een mega-cliffhanger aanstaande zondag :)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heerlijke aflevering weer.
Dat La Guerta achter de voorwaardelijke vrijlating van Estrada zat had ik wel bedacht, maar ik ging toch even twijfelen toen hij bij Dexter op de tafel lag.

Ben erg benieuwd hoe het nu zit tussen Deb en Hannah. Ik had (en heb) toch sterk het gevoel dat Hannah onschuldig is, maar dan moet Deb het inderdaad zelf in scene hebben gezet. Gezien het feit dat we zelfs het ongeluk niet hebben gezien en Deb de avond ervoor nog tegen Hannah zei dat ze alles zou doen om haar bij Dexter uit de buurt te houden, ben ik ook geneigd te zeggen dat Deb Dex hier in de maling neemt.

Oh, en wordt Batista nu via zijn westauwant uit de serie geschreven?
Jammer dat we dit seizoen zo weinig van Masuka zien, maar als hij dan in beeld is, is het ook wel goed. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 10-12-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zamorano schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:08:Oh, en wordt Batista nu via zijn westauwant uit de serie geschreven?
Jammer dat we dit seizoen zo weinig van Masuka zien, maar als hij dan in beeld is, is het ook wel goed. :+
Ik verwacht wel dat hij nog even blijft, gezien de aflevering van gisteren. Er gaat geheid iets gebeuren. Maar anders vind ik het ook niet vreemd, we zitten nu tegen het laatste seizoen aan dus het is logisch dat er mensen verdwijnen. Zoveel doet Batista ook niet meer in het huidige seizoen, net als Quinn waarvan de enige verhaallijn van dit seizoen ook alweer gestopt is met het vertrek van Nadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bakakaizoku schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:28:
[...]

Ik verwacht wel dat hij nog even blijft, gezien de aflevering van gisteren. Er gaat geheid iets gebeuren. Maar anders vind ik het ook niet vreemd, we zitten nu tegen het laatste seizoen aan dus het is logisch dat er mensen verdwijnen. Zoveel doet Batista ook niet meer in het huidige seizoen, net als Quinn waarvan de enige verhaallijn van dit seizoen ook alweer gestopt is met het vertrek van Nadia.
Nee, Batista gaat er natuurlijk niet meteen uit. Het leek me een goed opzetje om afscheid van hem te nemen aan het eind van het seizoen.

De verhaallijn van Quinn, ging naar mijn idee nooit om Quinn of Nadia. Het ging om Isaak en George.
Quinn en Nadia waren eigenlijk alleen nodig om George aan zijn einde te brengen en nu dat gedaan is, doet Nadia er volgens mij niet meer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:57
Ok, waarom keek ik ook nog de preview voor volgende week :X
Tip voor degenen die het niet gedaan hebben: doe het niet, het spoilert behoorlijk veel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Vaak geeft die teaser een compleet vertekend beeld. ;) (Ik kijk ze overigens nooit)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getverdemme, weten we nog niet veel. Ik neig dat Hannah er toch achter zit (gezien haar laatste opmerking), en anders die andere muts die mogelijk getuige was. :X

Om gek van te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:42
:) Leuke aflevering. Ik denk toch dat Deb het in scene heeft gezet. Volgende week season finale, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
Ik ga met Krusher mee.

Daarnaast: Deb moet een auto- ongeluk in scène hebben gezet. Gedurfd om een ongeluk te veroorzaken als je bij je volle verstand bent (eerst ongeluk veroorzaken en dan jezelf buiten westen brengen) en nog gevaarlijker (ook voor anderen) om er één te veroorzaken als je jezelf daadwerkelijk gedrogeerd hebt.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen al de schade aan die auto ziet, daar kom je niet vanaf met een dagje ziekenhuis :X Klopt dus ook niet helemaal, maar ja :P

En nee, spoilers kijk ik niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

spoiler aan t einde niet gezien? niet kijken wat ik zeg, heb er een beetje spijt van :9

spoiler:
arggg die spoiler op t einde..SUPRISE MOTHAFUCKA.. zou die toch niet dood zijn? :o :o

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jaap-Jan schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:25:
Ik ga met Krusher mee.

Daarnaast: Deb moet een auto- ongeluk in scène hebben gezet. Gedurfd om een ongeluk te veroorzaken als je bij je volle verstand bent (eerst ongeluk veroorzaken en dan jezelf buiten westen brengen) en nog gevaarlijker (ook voor anderen) om er één te veroorzaken als je jezelf daadwerkelijk gedrogeerd hebt.
Wie zegt dat er een ongeluk is geweest? Er zijn meerdere manieren om een auto total-loss te krijgen.
Deb kan haar verwondingen gefaket of zelf op een andere manier toegebracht hebben.
We hebben het ongeluk niet gezien, wat het des te verdacht maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
spartacusNLD schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:31:
spoiler aan t einde niet gezien? niet kijken wat ik zeg, heb er een beetje spijt van :9

spoiler:
arggg die spoiler op t einde..SUPRISE MOTHAFUCKA.. zou die toch niet dood zijn? :o :o
spoiler:
Dat kan toch bijna niet? Er was toch zonder twijfel een positieve ID van hem op het einde van season 2? Zou het nogal 'Dallas' vinden mocht die nu plots springlevend blijken te zijn. (wat zou die al die seizoenen precies uitgevreten hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:49

-tom-562

Oliesjeik

Aaahrg kak :D ik kan niet wachten tot volgende week. Heb helaas de spoiler al gekeken.
Wat een toffe aflevering, dat van LaGuerta en die kerel had ik zelf niet zien aankomen.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24699325.jpg

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

spoiler:
spoiler:
Tuurlijk is hij dood, wat we zagen is gewoon een flashback of een gedachte over Doakes wat in Dexter opkomt. Dat hebben we al vaker gezien.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

-tom-562 schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:00:
Aaahrg kak :D ik kan niet wachten tot volgende week. Heb helaas de spoiler al gekeken.
Wat een toffe aflevering, dat van LaGuerta en die kerel had ik zelf niet zien aankomen.
[afbeelding]
Laat die gevederde uitspraak nu net de titel zijn van de season finale :D

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

ravenger schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:20:
:) Leuke aflevering. Ik denk toch dat Deb het in scene heeft gezet. Volgende week season finale, dus ik ben benieuwd :)
Dat zou ook verklaren waarom de BMW bij de garage een veel ouder model is dan de auto van Deb.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
IJzerlijm schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:27:
[...]

Dat zou ook verklaren waarom de BMW bij de garage een veel ouder model is dan de auto van Deb.
Goed gespot! Dat is idd het type wat ze daarvoor had (maar dat was een groene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

spoiler:
spoiler:
Ik verwacht dat Doakes opduikt in Dexters gedachten. Net zoals zijn adoptie-vader dat continu doet en Brian die het even een aflevering overnam van Harry vorig seizoen.

Overigens is al een tijdje bekend dat de laatste aflevering de titel "Surprise motherfucker" heeft, dus het is niet echt een verrassing dat Doakes meespeelt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Zamorano schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:22:
[...]

Goed gespot! Dat is idd het type wat ze daarvoor had (maar dat was een groene).
Dat had ik allang gezien, ik denk dat het meer iets productie/prijs-technisch is. Dexter zou dat verschil echt wel zien. Zo'n oud type BMW plat rijden is goedkoper als een nieuw type :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:42
Klote spoilers in de previews altijd. Die kijk ik echt nooit meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Waarschijnlijk is het weer totaal iets anders wat je denkt dat 't is. Dat is haast tot nu toe elke keer wel gebleken.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik weet iig dat de laatste aflevering EPIC!!!! zal worden.... En dan is het balen vanwege de break om te wachten op het laatste seizoen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:07:
Ik weet iig dat de laatste aflevering EPIC!!!! zal worden.... ...
Zolang er maar geen cliffhanger in zit, voor de rest vind ik alles wel best eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:15:
[...]

Zolang er maar geen cliffhanger in zit, voor de rest vind ik alles wel best eigenlijk :P
Ik denk dat die er wel in gaat zitten. Misschien niet een echte cliffhanger, maar wel degelijk een echte basis waar S8 volledig op doorgaat.

Scheelt weer introductie van nieuwe mensen en kunnen ze all-out gaan voor het laatste seizoen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik zou het eigenlijk wel wat vinden als Deb dood gaat in de laatste aflevering van dit seizoen.
Hoeveel rek zit er nog in de relatie Deb/Dexter? Moeten ze dan echt verliefd worden? Nee, wat mij betreft is dit seizoen al de climax van die relatie.

Ik zeg Estrada vermoordt Deb (ze zat natuurlijk achter hem aan om Dexter te beschermen), Dexter vermoordt Estrada maar het is ook voor de rest van Miami Metro duidelijk dat Estrada Deb vermoordt heeft, en alles lijkt erop te wijzen dat hij daarna ondergedoken is.

Voor het laatste seizoen hebben we dan een Dexter die moeilijk kan leven met het feit dat hij zich verantwoordelijk voelt voor de dood van Deb. Ondertussen probeert hij Hannah toch uit de gevangenis te houden (hij kan de pen die hij aan Deb gaf misschien nog achterover drukken). En de hele tijd is La Guerta steeds meer overtuigd dat Dexter de BHB is, en probeert alles om dat te bewijzen.
Batista gaat niet met pensioen maar is de nieuwe Lt. na Debs dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
-tom-562 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:57:
Waarschijnlijk is het weer totaal iets anders wat je denkt dat 't is. Dat is haast tot nu toe elke keer wel gebleken.
Vast wel, vaak laten ze Dexter's gedachten zien. Dit seizoen begon ook met Dexter die op de vlucht was (richting luchthaven) omdat zijn zus hem gezien had. Achteraf bleek dit Dexter's gedachte te zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
:? Hij ging daadwerkelijk naar het vliegveld, om Viktor om te leggen.

Het gaf inderdaad de indruk dat hij op de vlucht was achtervolgingsmuziekje, geschichtig gedrag van Dexter, zijn creditcards geblokkeerd (door Louis in een opwelling, blijkt achteraf).

Het is een flash forward geweest, geen droom.

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-12-2012 15:16 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:22
ravenger schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:20:
Dat dacht ik ook gelijk, aan de andere kant vond ik Hannah nou niet overtuigend haar onschuld bepleiten. Hoe dan ook snap ik niet waarom ze niet op zn tafel ligt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:36:
[...]

Uhmm, heb je dit allemaal uit de preview of verzin je dit creatief ter plekke?? :?
...
Iets met een duim en zuigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 14-09 23:03
Rannasha schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:25:
[...]

spoiler:
Ik verwacht dat Doakes opduikt in Dexters gedachten. Net zoals zijn adoptie-vader dat continu doet en Brian die het even een aflevering overnam van Harry vorig seizoen.

Overigens is al een tijdje bekend dat de laatste aflevering de titel "Surprise motherfucker" heeft, dus het is niet echt een verrassing dat Doakes meespeelt.
Reactie op jouw spoiler (is een spoiler :P):
spoiler:
'Surprise motherfucker' kan ook betekenen: Dexter behind bars? Je ziet hem namelijk in de preview van de volgende aflevering voorgeleid worden bij de rechtbank.

Verder uit de preview (LEES DIT NIET ALS JE NOG NIKS VAN DE VOLGENDE AFLEVERING WILT WETEN!!!):
spoiler:
-Debra onder serieuze psychische behandeling, en helemaal aan het flippen met d'r gedachten? Terug bij die ene therapeute mogelijk? 'Serious trouble with sleeping at night'?
-Serieuze discussie tussen LaGuerta en Debra over het zijn van Dexter als de 'bay harbour butcher'
-Harry (Dexter's overleden pa) zegt tegen Dexter (in Dexter's gedachten): 'Words... I think it's time to run Dexter' (Words -> evidence op papier?) , en Dexter's eigen reactie daarop: 'I can't frame Debra for what I've done': LaGuerta's onderzoek wordt een beetje rommmelig?
-Daarna hoor je Dexter zeggen: 'Laguerta is innocent', en Harry's reactie daarop: 'She seems to me to meet the code', daarna een volgende scène hoor je Dexter zeggen: 'it's the only option', en verdwijnt er iemand in een achterklep van Dexter's Ford Escape (krijgt die auto zijn naam nog een betekenis in de serie?). Het is niet LaGuerta in ieder geval.
-Dexter + Hannah McKay aan het zoenen in de gevangenis...
-Degene die achterin de auto werd gegooid, en nu op de tafel ligt is... Estrada!
-Flashbacks van Dexter: 'Surprise Motherfucker' - Doakes.
-Hannah McKay valt achterover in haar cel, 2 guards staan voor de deur. Debra zegt ondertussen 'whatever you think you're doing, please don't do it'
-Je ziet Dexter het mes in <iemand> prikken, waarschijnlijk Estrada, of toch Debra?

-Daarna komt het:
Dexter wordt door LaGuerta voorgeleid: ''Dexter Morgan, you have the right to remain silent... '' , en hij moet voor een rechtbank verschijnen.

Extended scenes: Debra ligt op ''de tafel'', en Dexter loopt er rondom... maar: het kan ook een scène zijn speciaal gemaakt voor Showtime's Dexter's Disciples?

Daarentegen: stukjes kunnen weer zo geknipt zijn dat het er sterk op lijkt hoe wij denken dat het verhaal in de volgende aflevering gaat lopen, maar het kan ook net zo goed heel anders lopen, dan op het eerste gezicht zo lijkt.

EDIT:
Jaap-Jan schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:15:
:? Hij ging daadwerkelijk naar het vliegveld, om Viktor om te leggen.

Het gaf inderdaad de indruk dat hij op de vlucht was achtervolgingsmuziekje, geschichtig gedrag van Dexter, zijn creditcards geblokkeerd (door Louis in een opwelling, blijkt achteraf).

Het is een flash forward geweest, geen droom.
Het was inderdaad een flash forward, maar echt alle dingetjes die daar in voorkwamen, zijn in de eerdere afleveringen al opgelost, zoals dus Louis die zijn creditcards had geblokkeerd, Dexter die haast had om nog op tijd op het vliegveld te komen...
Maar daarentegen: hij was wel érg schichtig, had maar 1 tas bij zich met maar liefst 2 paspoorten bij zich, buitenlands geld, en nog een KLEIN BEETJE Amerikaans geld en nog een mobieltje in z'n tas (noodgevallen mobieltje? Zo'n anoniem pre-paid ding?
In die tas lijken niet zijn messen en dergelijke te zitten, je ziet wel een trui, een handdoek en dergelijke. Op zich niet zo gek natuurlijk als je de douane wilt doorkomen, en daarom heeft hij Viktor ook omgelegd met een brandblusser, maar het laat wel een optie open zegmaar.
Vervolgens aan het kijken naar een vlucht München en Kiev: hij lijkt toch weer aan het kijken naar welke vlucht naar Kiev vertrekt voor Viktor...of: het kwam slechts in beeld voor onze misleiding?

Maar dan komt het:
De baliejufvrouw zegt... een vlucht 449 naar Boedapest! Boedapest is wat anders dan Kiev... ?
Terwijl in beeld duidelijk verschijnt Kiev - München...

spoiler:
Het lijkt er op: mogelijk wordt Dexter voorgeleid bij de rechter, is hij daarna in afwachting van hoger beroep ofzo, en daarna vlucht hij naar Boedapest?

Maar: ik kan nu iets ergens achter hebben gezocht, dat er niet achter zit?!?!

[ Voor 29% gewijzigd door Jorn1986 op 11-12-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:36:
[...]

Uhmm, heb je dit allemaal uit de preview of verzin je dit creatief ter plekke?? :?

Als het in die preview staat heb ik echt iets gemist.
Ik lees een spannend boek ook graag van achter naar voren. :+
Leek me duidelijk dat het gewoon een hersenspinsel van mijn kant was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Ik denk inderdaad ook dat Deb het water zelf heeft gespiked. Kan bijna niet anders. Ik denk dat Hannah oprecht verliefd is op Dexter en zijn zus derhalve dus ook niets aan wil doen. Ik had wel van Dexter verwacht dat hij Deb meer zou wantrouwen na het vinden van al die potjes met pillen, maar goed. Hij verkiest dus (voorlopig) Deb boven Hannah.

Quinn zal wel naar Las Vegas gaan? Mooi, verhaallijntje afgerond. Ik dacht trouwens nog heel even dat Batista en Laguerta weer bij elkaar zouden komen. Hij stond daar zo vertederend te vertellen dat hij met pensioen wil en of zij niet weer anders over hun relatie dacht. Watje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
Bootje schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:09:
Ik denk inderdaad ook dat Deb het water zelf heeft gespiked. Kan bijna niet anders. Ik denk dat Hannah oprecht verliefd is op Dexter en zijn zus derhalve dus ook niets aan wil doen. Ik had wel van Dexter verwacht dat hij Deb meer zou wantrouwen na het vinden van al die potjes met pillen, maar goed. Hij verkiest dus (voorlopig) Deb boven Hannah.
Het lijkt mij ook dat Deb niet meer zou leven mocht Hannah het gedaan hebben (zoals ze zelf al liet weten). Aan de andere kant kan dat natuurlijk ook weer onderdeel van het plan zijn om Dexter te overtuigen.
Misschien dat Dexter ook nog zijn eigen plannetje trekt door vals bewijsmateriaal mee te geven aan Deb om zo achter de waarheid te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
In het Dexter topic op fok wordt nu ook gesproken over Arlene Shram als een mogelijkheid. Ik begin dat nu ook wel een beetje te zien als een mogelijke actie, aangezien ze ook blond is. Hoe meer je er over nadenkt, hoe reeeler de kans is, want waar zou Deb die blonde haar vandaan hebben gehaald. Daarbij komt nog steeds dat ik Hannah geloof als ze zegt dat als zij het was geweest, Deb wel dood was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
bakakaizoku schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:17:
In het Dexter topic op fok wordt nu ook gesproken over Arlene Shram als een mogelijkheid. Ik begin dat nu ook wel een beetje te zien als een mogelijke actie, aangezien ze ook blond is. Hoe meer je er over nadenkt, hoe reeeler de kans is, want waar zou Deb die blonde haar vandaan hebben gehaald. Daarbij komt nog steeds dat ik Hannah geloof als ze zegt dat als zij het was geweest, Deb wel dood was gegaan.
Heb die optie wel meerdere keren voorbij zien komen op andere fora. Maar ik vind het niet heel plausibel dat Arlene erachter zit. Zonder hulp van Hannah lijkt het me in elk geval niet mogelijk. Dan moet Arlene weten waar Deb woont, weten welke medicijnen ze neemt en toevallig ook weten en inplannen hoe ze dat tegen Deb kan gebruiken. En dan ook nog ongezien haar huis (en auto?) binnen dringen en juist het flesje water 'vergiftigen' waar Deb uit drinkt in de auto. Nope, te ingewikkeld voor een vercrackte alleenstaande moeder.
Bovendien heeft Arlene meer rood haar dan blond (als Arlene dan toch zo slim is, zou ze daar een haar van Hannah hebben neer kunnen leggen. Dat wel.).

Die haar is wel het enige wat mij doet twijfelen aan de schuld van Deb. Ik vind het moeilijk te geloven dat Deb die haar daar neer heeft gelegd, wetende dat Dex op onderzoek uit zal gaan en die haar daar zal vinden.
Bovendien zat er zoveel medicijn in dat flesje water (volgens de analyst), dat moet Deb geproefd hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 12-12-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zamorano schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:02:
[...]
Die haar is wel het enige wat mij doet twijfelen aan de schuld van Deb. Ik vind het moeilijk te geloven dat Deb die haar daar neer heeft gelegd, wetende dat Dex op onderzoek uit zal gaan en die haar daar zal vinden.
Bovendien zat er zoveel medicijn in dat flesje water (volgens de analyst), dat moet Deb geproefd hebben.
Ja maar als je dit proeft, spuug je het uit, je slikt het niet door als je water ineens anders smaakt ;)

Was het maar maandag, dan wisten we het vast al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wie gaat z'n wekker zetten en 's nachts of direct 's ochtends kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
BtM909 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:11:
Wie gaat z'n wekker zetten en 's nachts of direct 's ochtends kijken?
Ik zie hem waarschijnlijk wel binnendruppelen zondagnacht aangezien ik er toch niet bijtijds uit hoef maandag :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Wat mij vooral opviel aan de auto van Deb: Compleet wrak, maar het stuur was nog puntgaaf en daarmee dus ook de airbag. Mag toch wel opgemerkt worden als goof. Viel me direct op toen ik het zag. Het seizoenseinde is weer geweldig. Een paar afleveringen was de spanning wat minder in dit seizoen, maar het bouwt nu weer geweldig op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik denk dat ik gewoon maandag avond ga kijken.
Ik heb die dag mijn eerste werkdag bij een nieuwe baan, volgens mij kan ik beter gewoon gaan slapen. :)
bakakaizoku schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:06:
[...]

Ja maar als je dit proeft, spuug je het uit, je slikt het niet door als je water ineens anders smaakt ;)
Precies mijn punt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 14-09 21:03
Gelukkig ben ik maandag vrij, 's ochtends eruit, aflevering binnenhalen en kijken hoe het verhaal zich verder vertelt! En dan, weer negen maanden wachten :(

Ik lees verschillende verhalen en meningen over dit seizoen, maar ik moet zeggen dat ik er zelf wel erg over te spreken ben. Ontwikkeling in de karakters maar vooral ook wat meer Dexter zoals ik het in mijn hoofd heb zitten: een paar gave kills, uit vallen komen die voor hem zijn gezet, dilemma's waar hij voor staat. Tof! Er zit wat meer snelheid in dan vorig seizoen (die heb ik niet in één keer achter elkaar kunnen volgen).
En eigenlijk is er wel één vijand: dat is hijzelf. Hij zorgt er constant zelf voor dat hij meer in de problemen komt! Laatste aflevering ook weer met die kill terwijl hij ook weet dat ze weten van die hut van Jimenez (als ik de naam goed heb onthouden), ze hebben dus al de link naar hem gelegd en dan gaat hij de laatste moordenaar van zijn moeder een paar dagen na zijn vrijlating omleggen! Vrij dom :)

Wat me trouwens op viel: hij heeft eerder met die gast staan praten op de pier, toen werd die vent toch ook al gevolgd?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Wilde theorie maar ik denk dat Quin geslachtofferd word voor Dexter. Quin heeft niks meer te verliezen en heeft een schuld bij Dexter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 10:42
Ze moeten toch wel een dijk van een verhaal geschreven hebben om Dexter hier nog uit te krijgen en het ook nog geloofwaardig over komt... Ik kan niet tot maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 13-09 15:03

Fisico

by Fabian

Jokuh schreef op woensdag 12 december 2012 @ 20:55:
Ze moeten toch wel een dijk van een verhaal geschreven hebben om Dexter hier nog uit te krijgen en het ook nog geloofwaardig over komt... Ik kan niet tot maandag.
Ik vrees een beetje dat het ze niet lukt om met een dijk van een verhaal te komen. Dit seizoen is tot op heden redelijk rommelig met al die halve verhaaltjes en zijpaden.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:54:
Misschien een rare vraag intussen, maar waar/hoe/waarvandaan kijken jullie deze afleveringen?? :?
Volgens mij zelfs een verboden vraag op GoT ;). Maar zo'n populaire show als Dexter kun je overal en nergens wel vinden dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het idee achter HBO is dat series een dag nadat ze zijn uitgezonden ook beschikbaar komen achter de decoder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
Jorn1986 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:23:
spoiler:
-Harry (Dexter's overleden pa) zegt tegen Dexter (in Dexter's gedachten): 'Words Warrants... I think it's time to run Dexter' (WordsWarrants dus -> evidence op papier?) , en Dexter's eigen reactie daarop: 'I can't frame Debra for what I've done': LaGuerta's onderzoek wordt een beetje rommmelig?

-Daarna hoor je Dexter zeggen: 'Laguerta is innocent', en Harry's reactie daarop: 'She seems to me doesn't even begin to meet the code
Even je spoiler verbeterd. Als je spoilt, moet je het goed doen ;)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Artjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:26:
[...]

Wel als je er vanuit gaat dat de vraag een illegale insteek had. 8)
Dat was niet zo.
Och ja, ik had moeten zeggen dat ik alleen maar 'verboden' antwoorden kon bedenken :+.

Maar is Dexter dan te volgen op HBO? Kan ik niet vinden namelijk.

• Bootje
Sinds dinsdag kan je via UPC 3 HBO kanalen bij je digitale abbonement nemen. Dexter wordt echter op Showtime uitgezonden in Amerika, niet op HBO.

Het is inderdaad de bedoeling (van de HBO kanalen) dat een dag nadat het in Amerika is uitgezonden, bij ons via de decoder te zien is (met NL ondertitels). Bij Ziggo kon je al HBO erbij nemen.

• Jorn1986
Peenutzz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:36:
[...]

Even je spoiler verbeterd. Als je spoilt, moet je het goed doen ;)
Thanks voor het verbeteren, nu werd de tekst mij ook wat duidelijker ;) Ik kon het in het preview-stukje namelijk wat moeilijk verstaan, omdat sommige stukjes midden uit een zin geknipt waren: je moet het eerste stukje wennen aan de stem, voordat je de volgende woorden ook gaat verstaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorn1986 op 13-12-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:55

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

oke... 1 grote wtf??!!!?!?!?!?!!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Seizoen 6 finale: Bij de finale kill komt Deb langs maar probeert Dexter niet te arresteren.
Seizoen 7 finale: Bij de finale kill komt Deb langs maar probeert Dexter niet te arresteren.
Seizoen 8 finale: Bij de finale kill komt Deb langs maar probeert Dexter niet te arresteren.

De mate waarin Debra helpt neemt wel steeds toe maar het is nogal lui van de schrijvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Erikie schreef op maandag 17 december 2012 @ 05:38:
Hahaha, hier ook!

Maar dat plantje, zou dat een giftige zijn? Dat verhaal is ook nog niet afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben blij dat Yvonne nog niet dood is, want dan kan ze nog een keer terugkomen :D

LaGuerta was eigenlijk wel te verwachten, maar dat Debra het deed had ik dan weer niet verwacht.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Dan toch Argentinië?
Wat is Doakes toch een geweldig figuur... 'like a lizard on ice' 8)

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het einde, totally saw that one coming. Het was zeker geen slechte aflevering en afsluiting van het huidige seizoen, maar door de flashbacks wordt zie je er wel meteen weer hoeveel beter de vorige seizoenen eigenlijk waren.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Aight! schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:16:
[...]

Hahaha, hier ook!

Maar dat plantje, zou dat een giftige zijn? Dat verhaal is ook nog niet afgelopen...
Nee, dat is de plant die ze hem gaf bij hun 1e ontmoeting.
Een manier om te laten weten dat ze langs is geweest, die alleen Dexter zou begrijpen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:10:
Het einde, totally saw that one coming. Het was zeker geen slechte aflevering en afsluiting van het huidige seizoen, maar door de flashbacks wordt zie je er wel meteen weer hoeveel beter de vorige seizoenen eigenlijk waren.
Die flashbacks vond ik ook maar gewoon episode vulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:26
Interessante ontwikkeling op het einde... ben benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan in het volgende seizoen. Wel jammer dat dit niet het niveau van een seizoenseinde had - het was niet meer dan een tussenaflevering.

En Yvonne/Hannah... denk dat we haar niet meer terug gaan zien, dat plantje neerzetten kwam als een afscheidsgeschenk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 22:58
nvm verkeerd gelezen

[ Voor 92% gewijzigd door Rorando op 17-12-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Rorando schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:50:
Jullie weten dat het niet alleen een Season final is maar ook meteen de Serie final ?
?? Er komt gewoon nog een 8e seizoen hoor?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
vanaalten schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:46:
Interessante ontwikkeling op het einde... ben benieuwd hoe ze daar mee om zullen gaan in het volgende seizoen. Wel jammer dat dit niet het niveau van een seizoenseinde had - het was niet meer dan een tussenaflevering.

En Yvonne/Hannah... denk dat we haar niet meer terug gaan zien, dat plantje neerzetten kwam als een afscheidsgeschenk over.
Misschien in de laatste aflevering van volgend seizoen, als Dexter een happy ending krijgt in Argentinië.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Erikie schreef op maandag 17 december 2012 @ 05:38:
^ dat dus :)

Het was onvoorspelbaar, soms ongeloofwaardig, maar ook wel weer leuk. Als je midden op de dag iemand achter je auto plat spuit en dan de bak in duwt, net nadat je twee jochies om hebt gekocht, en er ongezien mee weg komt. Tsjah ... :D

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Het heeft juist wel het niveau van een seizoenseinde?
Dexter die zich overgeeft aan Deb, die voor het eerst iemand vermoord (?), notabene een hoge officier bij de politie. Dexter die voor het eerst openlijk de BHB wordt genoemd. Plus het bewijs dat LaGuerta heeft gevonden.

Er is ook geen cliffhanger, maar er hangen nu wel erg donkere wolken boven Dexter en Deb. Omdat het nu een soort opzetje is voor het volgende seizoen, kun je net zo goed vorige seizoenseinden ook als tussenaflevering zien. Zou het erg raar hebben gevonden als deze aflevering niet het einde van het seizoen was geweest.

Wat moet er dan gebeuren om het wel een seizoenseinde te noemen? De opbouw had wel wat spannender gekunt, zonder flashbacks. Hoewel die ook wel interessant zijn voor het verhaal. Vond het een erg spannende aflevering verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:10:
[...]

^ dat dus :)

Het was onvoorspelbaar, soms ongeloofwaardig, maar ook wel weer leuk. Als je midden op de dag iemand achter je auto plat spuit en dan de bak in duwt, net nadat je twee jochies om hebt gekocht, en er ongezien mee weg komt. Tsjah ... :D
Sloeg nergens op idd. Ook dat volgen van die vrouw van hem. Zij loopt langs de auto van Dexter echt pal langs dat raam, het raam staat open en zij kijkt enkel naar de andere kant :'). Tuurlijk als een auto zolang achter je aan rijdt en voor je parkeert terwijl je een misdadiger gaat helpen kijk je helemaal niet om je heen :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik had Dexter weg willen zien gaan met Hannah McKay, en voor een tijdje willen zien onderduiken nadat hij dit samen met Debra had gedaan...
Misschien iets voor het volgende seizoenseinde, ik zie graag Hannah + Dexter nog een seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Artjuh schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:03:
Wat moet er dan gebeuren om het wel een seizoenseinde te noemen?
Tja, het is natuurlijk gevoelsmatig, maar een seizoenseinde voor mij: alle losse eindjes aan elkaar geknoopt, geen open issues meer. Of hooguit iets kleins, dat het volgende seizoen zich mag ontwikkelen.

Nu is er onzekerheid over Hannah, Deb in shock, LaGuerta ineens vermist (of wellicht gevonden als crime scene) en geen idee hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.

Bij een seizoenseinde begint het volgende seizoen voor mij met een schone lei, en wordt er dan begonnen met het creeeren van nieuwe problemen. Door de manier waarom dit seizoen een hoop dingen open liet voelt het voor mij meer als een tussenaflevering aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik vond het een beetje zwak. Ik ga ervan uit dat Deb niet een of ander off-the-record wapen bij zich draagt, dus schiet ze met haar dienstwapen. Dat is een probleem, want elk politiewapen is 'geprint' zodat ze meteen kunnen zien dat het een kogel van haar wapen is. En dan begin ik nog maar niet over de bloedspetteranalyse van die wonden. Een kogelwond die post-mortem is, bloedt niet. Hij is al een keer doodgestoken en leeggebloed, dus het klopt allemaal van geen meter.
Tenzij hij ze nu beiden in het water kiept en laat verdwijnen...

Als ze persé een nieuw seizoen eraan willen knutselen, mogen ze van mij wel wat meer moeite doen. Het wordt steeds gekunstelder. Jammer. Aan de andere kant is Dexter nou niet een serie die waterdicht in elkaar zit. Het hangt bijna aan elkaar van plotholes.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ze zullen haar wel gedumpt hebben, dus komen ze er nooit achter dat Deb haar heeft vermoord

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Cthulhu schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:11:
Ze zullen haar wel gedumpt hebben, dus komen ze er nooit achter dat Deb haar heeft vermoord
Dat moet wel. Ze doen dat vaker, ons de indruk geven dat het de ene kant op gaat, en dan blijkt er (off camera) heel iets anders gebeurd. Alleen klopt het vaak voor geen meter met de timeline, dát laten ze heel slim weg. Maar soms is het gewoon onmogelijk qua timing wat er gebeurt.

Wat er ook vaak vergeten wordt is dat vrouwen met lang haar een soort wandelende dna-bommen zijn. Overal laten ze die haren achter. Dat was vorig seizoen met zijn blonde vriendin ook al. Gewoon zo op de crime scene rondlopen, en maar haren achterlaten. En Deb met die lange lokken zal ook wel een stuk of wat hebben laten liggen.

Het 'probleem' bij Dexter is dat ze teveel off camera 'oplossen'. Lijkt wel een deus ex machina uit de Romeinse toneelstukken.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Wat is deze serie achteruit gehold...

Doakes. Zucht. Dat waren nog eens tijden!

Tóch ga ik seizoen 8 ook gewoon kijken. Maar voordat het zover is: Breaking Bad. Al duurt dat ook nog ~7/8 maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik had ook niet het gevoel dat dit het seizoenseinde was.

Hannah zien we wel degelijk terug, want dat plantje neerzetten is natuurlijk symbolisch voor een bedreiging.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Aahrg, net gezien. Sms redelijk voorspelbaar maar al met al wacht ik vol spanning af op het laatste seizoen volgend jaar

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:55
Die Dexter is echt helemaal de weg kwijt lol weet van gekkigheid niet waar die het moet zoeken. La Guerta die vermoord wordt precies wanneer - alleen - Dexter en Debra weg zijn van het feesje waar iedereen is.

Ik hoop dan ook niet dat het een happy end wordt maar dat Dexter gewoon netjes gepakt wordt, alle pijlen richten nu toch wel op hem OOK nadat deze moord geframed is.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Dahaaag La Guerta met je Ang-hél :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
xzaz schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:42:
Die Dexter is echt helemaal de weg kwijt lol weet van gekkigheid niet waar die het moet zoeken. La Guerta die vermoord wordt precies wanneer - alleen - Dexter en Debra weg zijn van het feesje waar iedereen is.

Ik hoop dan ook niet dat het een happy end wordt maar dat Dexter gewoon netjes gepakt wordt, alle pijlen richten nu toch wel op hem OOK nadat deze moord geframed is.
Wel benieuwd hoe hij het op gaat lossen. Want Laguerta is nu met debra's gun neergeschoten. Dat verpest de hele set-up.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kan er eigenlijk stiekem wel heel erg van genieten, waar het in de eerdere seizoenen allemaal nog (semi-)serieus was, is het nu een lachwekkende soap komedie geworden. Absoluut niet wat ik ooit ben begonnen te kijken maar ik vind het wel geweldig wat er allemaal gebeurt. Het is spannend, om te lachen en gigantisch over the top: heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 06-09 12:26
Ik zou zo graag nog één super donker afsluitend seizoen hebben met Debra dood en Dexter op de vlucht voor alles en iedereen, al moordend en ondergedoken met de politie op de hielen.

Als ze nu weer met een seizoen komen dat hij fluitend naar z'n werk gaat, Deb er ook vrede mee heeft en Angel als de nieuwe 'zeg volgens mij is Dex de Bay Harbor Butcher!', dan moet ik echt nog ff gaan bekijken of ik dat wil volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Arie- schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:05:
Ik kan er eigenlijk stiekem wel heel erg van genieten, waar het in de eerdere seizoenen allemaal nog (semi-)serieus was, is het nu een lachwekkende soap komedie geworden. Absoluut niet wat ik ooit ben begonnen te kijken maar ik vind het wel geweldig wat er allemaal gebeurt. Het is spannend, om te lachen en gigantisch over the top: heerlijk.
Het is voor mij ook meer parodie dan een serieuze dramaserie geworden. Vooral Miami Metro Homicide is een soort The Office in hun incompetentie en hoe serieus ze zichzelf nemen. Dat in de laatste aflevering Doakes als flashback kwam en niet als zijn tweelingbroer Desmond Doakes was een beetje een tegenvaller.

Michael C. Hall en Jennifer Carpenter weten er ook altijd wel wat moois ervan te maken. Dat ze een zwaar verknipte stiefbroer/zus relatie spelen terwijl ze van elkaar gescheiden zijn in het echt geeft het nog meer een wtf factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:05:
[...]
Sloeg nergens op idd. Ook dat volgen van die vrouw van hem. Zij loopt langs de auto van Dexter echt pal langs dat raam, het raam staat open en zij kijkt enkel naar de andere kant :'). Tuurlijk als een auto zolang achter je aan rijdt en voor je parkeert terwijl je een misdadiger gaat helpen kijk je helemaal niet om je heen :').
Stond in het script... Kijk niet naar Dexter! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Ik denk dat door het raam kijken eerder een technische oplossing was, hoe ga je door een geblindeerd raam filmen? Daarnaast zit je ook met een budget en andere zaken. Maar het lijkt inderdaad meer op een soap dan wat dexter eerst was. Maar erg vermakelijk om naar te kijken. Hopen dat het laatste seizoen lekker donker is.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik vond het juist wel een gave seizoensfinale, afgezien van de genoemde acteerfoutjes. Wat ik me nu afvraag: hoe zal de serie eindigen?

een happy end of juist niet? (en in hoeverre kun je daar van spreken bij een seriemoordenaar).

ik hoop op iets duisters... dexter vermoord per ongeluk zn zus, of andersom: deb vermoord dexter expres.

of een einde als The Sopranos, waar iedereen iets van vind ;)

[ Voor 8% gewijzigd door indexample op 18-12-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wel fijn dat Dexter weer een seizoen ontsnapt, want ik wil Dexter gewoon niet pakt zien worden en was ook blij dat hij ontsnapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:40:
[...]

Wel benieuwd hoe hij het op gaat lossen. Want Laguerta is nu met debra's gun neergeschoten. Dat verpest de hele set-up.
Vergeet ook niet dat Debra via dispatch heeft geïnformeerd waar Laguerta is, ik weet niet of dat gelogd wordt, maar vast wel. Die mevrouw die daar antwoord gaf zal zich dat vast herinneren als een dag later blijkt dat Laguerta vermist wordt.

Verder heeft Dexter Laguerta er al eerder ingeluisd. Misschien dat hij het zo laat lijken alsof Laguerta met Debra's wapen Estrada wilde vermoorden om broer en zus er zo in te luizen. Laguerta heeft 0,0 geloofwaardigheid. Enige wat ze zouden moeten doen is die gerechtelijke bevelen voor de locatiedata van de mobiele telefoons van Debra en Dexter vernietigen. Als Laguerta nooit gevonden wordt (of pas heel laat, als de kogel onherkenbaar is aangetast door zeewater of chemicaliën ofzo), heeft Debra in ieder geval geen probleem. Bovendien kun je zo'n kogel verwijderen uit het lichaam.

Hoe dan ook: ik vond het een erg sterke aflevering met inderdaad een hoop "WTF???" momenten erin. Dat Debra zou schieten had ik nooit verwacht, hoewel gezien het volgende seizoen Dexter niet haar (dodelijke) slachtoffer kon zijn. Dexter heeft nu zijn eigen code gebroken, ben benieuwd wat voor hem daarvan de repercussies zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 18-12-2012 13:47 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Grrrrrene schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:46:
Dexter heeft nu zijn eigen code gebroken, ben benieuwd wat voor hem daarvan de repercussies zijn.
Nee, net niet toch? Het was toch Debra, niet Dexter, die Laguerta heeft gedood?
Natuurlijk zat 'ie er maar een haartje van af, Deb kwam net op tijd binnen, maar technisch gezien heeft 'ie zich toch nog aan de code gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Laat ik het zo zeggen: als Debra niet had onderbroken, had Dexter z'n code gebroken en er was natuurlijk geen weg meer terug toen Laguerta bijkwam. Het principe dat hij dat wilde doen zal een effect (moeten) hebben op zijn psyche :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F#%k me sideways :o Wat een zooitje :o 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

superwashandje

grofheid alom

hij heeft zijn code toch al gebroken door die vader van hannah te vermoorden? dan zou laguerta er ook nog wel bij kunnen. ook al heeft hij haar niet vemoord.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
superwashandje schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:32:
hij heeft zijn code toch al gebroken door die vader van hannah te vermoorden? dan zou laguerta er ook nog wel bij kunnen. ook al heeft hij haar niet vemoord.
Al veel eerder met Dokes.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US), dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk.