Het Hardstyle-topic - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:05
Ik ben wel erg van de RAW en tegenwoordig wat minder van de hardcore, het blije spul staat thuis wel eens aan omdat dat de voorkeur van mn vrouw geniet.

Over de Defqon/Decibel, mijn voorkeur gaat ook naar Decibel.

Defqon vanaf 2003 bijna elke keer geweest maar het feest is niet meer wat het was sinds het in Biddinghuizen is, Almere was een veel betere locatie en voor mij ook ideaal omdat ik met een half uur op het feest kon staan.

Sinds 5 jaar ga ik nu naar Decibel en dat is wel echt een topper, door de tijd in het jaar is de kans op goed weer een stuk hoger (2 jaar terug zelf heetste dag van het jaar :X) Helaas kan ik dit jaar niet vanwege m'n werk, toch met 15 man naar Defqon dus.

1 vd betere setjes vind ik, mede omdat het zo onverwacht was op de Red/main hardstyle set van Defqon 1 2010

[video]

Verder staat Xqlusive Holland 2009 erg hoog in de rankings.

[video]

Het aantal feesten waar ik heen ga is drastisch terug gelopen, van 20/25 per jaar naar nu 4/5, ik word ouder, ben vader, en wil verhuizen. Stappen doe ik amper dus dan is een paar feestjes per jaar prima.

M'n vader zei altijd dat ik "echte" muziek met de tijd wel zou leren waarderen, hij heeft enigszins gelijk maar hardstyle is 75% van de tijd nog steeds de keuze :)

[ Voor 7% gewijzigd door douwe.nl op 25-05-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fix van bovenstaande filmpjes, aangezien douwe.nl duidelijk nog z'n roes uit moet slapen :+ ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06 21:35
Ik kan Mental Theo ook altijd wel waarderen. Wel altijd een hoop geouwehoer tussen de muziek door, maar vaak weet hij de sfeer er wel in te krijgen.

Het 'blije spul' heb ik thuis af en toe ook wel opstaan. Prima als achtergrondmuziek als je aan het werk bent. Beter dan 99% van wat er doorgaans op de radio komt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Voor mij is die mix van CN&MT teveel van het goede. Ik erger me rot aan alle onderbrekingen. Vooral die geforceerde publieksparticipatie door het volume even dicht te schuiven zodat het publiek door kan zingen, vind ik echt stierlijk irritant. Voor mij laten ze beter de muziek gewoon lopen, dan komt de sfeer vanzelf.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Geouwehoer klopt idd wel ja, op dat moment kon het prima, was de sfeer misschien wel.

Ik was fris en fruitig hoor Evanescent, stond 5 min later in de sportschool :P

Wat doe ik nou verkeerd met die filmpjes ? ik heb de regel uit jou bericht gekopieerd en dat wil ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
douwe.nl schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:32:
[...]
Wat doe ik nou verkeerd met die filmpjes ? ik heb de regel uit jou bericht gekopieerd en dat wil ook niet...
In het originele bericht stond er een " achter de url. De video-tag werkt gewoon als volgt:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=FVsWqRIdgNQ[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 22:07

LFA

De set van CL&MT op defqon 2010 blijft toch wel een van de vetste momenten die ik ooit heb meegemaakt op een festival. Wat een sfeertje was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Room42 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:14:
[...]

In het originele bericht stond er een " achter de url. De video-tag werkt gewoon als volgt:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=FVsWqRIdgNQ[/video]
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03

Wat een heerlijke track van Da Tweekaz, zijn toch wel mijn favoriete kaas producers :) ! Had hem al op Beat the Bridge gehoord en is echt een toffe festival plaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-03-2023
Jammer dat The Matrixx haar deuren sluit. Ik vond de XXlerator feestjes daar altijd wel geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Wie weet worden de XXlerator feestjes op een nieuwe locatie nog wel meer geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:27:
Wie weet worden de XXlerator feestjes op een nieuwe locatie nog wel meer geslaagd!
Is het al bekend dat ze een nieuwe locatie gaan openen :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anne87 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:29:
[...]

Is het al bekend dat ze een nieuwe locatie gaan openen :o ?
In ieder geval dat ze op zoek gaan naar een grotere locatie om concepten zoals XXlerator uit te breiden.
http://hardnews.nl/the-ma...megen-na-13-jaar/?lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne87
Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:31:
[...]

In ieder geval dat ze op zoek gaan naar een grotere locatie om concepten zoals XXlerator uit te breiden.
http://hardnews.nl/the-ma...megen-na-13-jaar/?lang=nl
Ah, op die manier.

Ik hoop stiekem dat ze wel een beetje in de buurt van Nijmegen blijven hangen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Het zal aan mij liggen maar ik heb de Matrixx altijd een ballen tent gevonden :P Op de een of andere manier nooit echt m'n draai kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAM3
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Even nieuw leven in deze topic blazen!

We hebben een nieuwe track gemaakt welke wordt gereleased bij X-Bone Records.
Wat vinden jullie ervan? :)

Effused - Reflection (XBONE27 Preview)

Label: X-Bone Records
WEB release: 21/11/2014

Tracks:
Effused - Reflection

Samples:

Bron: YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 19:15
Klinkt wat mij betreft zeker niet verkeerd. Echter mis ik wel iets wat deze plaat eruit doet laten springen. Deze is niet bijzonder tegenover andere nummers, voor mij een 6 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mij een beetje te 'happy' :) Hoge toontjes en bass en zo. Van mij mag de bass vooral wel een paar nootjes lager.

(Maar er zijn er zat die dit prachtig vinden, hoor. Trek je van mij niks aan)

[ Voor 30% gewijzigd door Room42 op 12-11-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Nu live bij Boiler Room een gabber special met dansende hipsters. Het ziet er niet uit.
Sowieso is een gabber special vanuit Parijs een beetje raar. Doe dan vanuit Rotterdam nodig wat gabbers uit en het ziet er al een stuk beter uit. Ze draaien trouwens wel best lekker door.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vQNR4TWL8NI]

@Lam3

Melodie en vocals vind ik best lekker, alleen d ben niet van die plofkicks, zit te weinig drive in vind ik. En het gaat allemaal wel heel erg hoog op een gegeven moment. Maar er is zeker een markt voor hardstyle als deze. Zit wel een lekkere zomers gevoel in.

[ Voor 66% gewijzigd door S401 op 12-11-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
^lekkah! Memories! :D

[ Voor 162% gewijzigd door Mutatie op 12-11-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 16:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Jefrim schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:27:
Nu live bij Boiler Room een gabber special met dansende hipsters. Het ziet er niet uit.
Sowieso is een gabber special vanuit Parijs een beetje raar. Doe dan vanuit Rotterdam nodig wat gabbers uit en het ziet er al een stuk beter uit. Ze draaien trouwens wel best lekker door.

[video]

@Lam3

Melodie en vocals vind ik best lekker, alleen d ben niet van die plofkicks, zit te weinig drive in vind ik. En het gaat allemaal wel heel erg hoog op een gegeven moment. Maar er is zeker een markt voor hardstyle als deze. Zit wel een lekkere zomers gevoel in.
Lol. Wel lekker tempo. Geluid klinkt wat... mono?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
douwe.nl schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:02:
M'n vader zei altijd dat ik "echte" muziek met de tijd wel zou leren waarderen, hij heeft enigszins gelijk maar hardstyle is 75% van de tijd nog steeds de keuze :)
Haha, dat roept mijn vader ook al tientallen jaren, maar hij heeft pech, ik zal die bagger dat hij leuk vindt (piratenmuziek en al die hippie zooi uit de jaren 60 en 70) nooit en te nimmer leuk vinden.

Muziek is voor mij een uitlaatklep, lekker beuken met die handel en geen softe hoempapa rommel.

Ben nu 38 en het zal zelfs op m'n 60e niet anders zijn. :)

Mijn YouTube Channel

• Room42
  • Niet online
Jefrim schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:27:
Sowieso is een gabber special vanuit Parijs een beetje raar. Doe dan vanuit Rotterdam nodig wat gabbers uit en het ziet er al een stuk beter uit. Ze draaien trouwens wel best lekker door. [...]
Is dit nog steeds live?? :o _/-\o_ :9~

Op dit moment draaien ze wél Rotterdamse hardcore, toevallig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:09
Zo toch maar een kaartje voor Hard Bass gekocht. Vorige 2x waren me prima bevallen en de lineup (zie hieronder) voor de komende editie bevalt me ook wel. Maar pfff 60 euro (excl servicekosten ed).

Lineup Hard Bass 2015:
Blue: Code Black, Audiotricz & Toneshifterz | Bass Modulators live
Green: Brennan Heart, Atmozfears & Zatox | B-Frontliner live
Yellow: Adaro, Crypsis & Outbreak | Frequencerz live
Red: Radical Redemption, Titan & Warface | Freakz at Night live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Sassie schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:08:
Zo toch maar een kaartje voor Hard Bass gekocht. Vorige 2x waren me prima bevallen en de lineup (zie hieronder) voor de komende editie bevalt me ook wel. Maar pfff 60 euro (excl servicekosten ed).

Lineup Hard Bass 2015:
Blue: Code Black, Audiotricz & Toneshifterz | Bass Modulators live
Green: Brennan Heart, Atmozfears & Zatox | B-Frontliner live
Yellow: Adaro, Crypsis & Outbreak | Frequencerz live
Red: Radical Redemption, Titan & Warface | Freakz at Night live
Hier ook kaarten voor Qlimax en Hard Bass, vind de line-up niet echt heel erg super, maarja is een thuiswedstrijd. En maatje met wie ik altijd gaat wil er graag naar toe en zo gaat hij ook weer mee naar feestje waar ik graag naar toe graag, zoals hardclassics en de tijdmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Snowwie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:45:
[...]

Haha, dat roept mijn vader ook al tientallen jaren, maar hij heeft pech, ik zal die bagger dat hij leuk vindt (piratenmuziek en al die hippie zooi uit de jaren 60 en 70) nooit en te nimmer leuk vinden.

Muziek is voor mij een uitlaatklep, lekker beuken met die handel en geen softe hoempapa rommel.

Ben nu 38 en het zal zelfs op m'n 60e niet anders zijn. :)
Muziek is bij mij ook zeker een uitlaatklep, kan elk moment vd dag wel hardstyle/core horen.... beetje frenchcore kan ook geen kwaad af en toe.

Piratenmuziek heb ik gelukkig nooit hoeven horen bij m'n ouders ;)

ik ben nu bijna 30 en ga vaak met een vriend van me van 38 naar een feest, mooi een avond/dag los alles er uit knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:25

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Dit jaar besloten maar weer hard bass over te slaan, teveel pillen gezichten dit jaar. Niet dat ik het erg vind dat mensen aan de drugs zitten maar het was echt overmatig dit jaar. In plaats daarvan xqlusiv frontliner mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Dit jaar ook weer aanwezig op Hard Bass na vorige jaar over geslagen te hebben. Tijdmachine(vrijdag) ga ik ook weer heen want dat kan ik natuurlijk ook niet missen na de vorige keer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Gaan er nog mensen vanavond naar Qlimax?

Ik hoop echt dat Headhunterz een origins set draait O+, alhoewel die tracks die hij met W&W zeker niet slecht zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door S401 op 22-11-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:35
Lawwie schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:54:
Dit jaar besloten maar weer hard bass over te slaan, teveel pillen gezichten dit jaar. Niet dat ik het erg vind dat mensen aan de drugs zitten maar het was echt overmatig dit jaar. In plaats daarvan xqlusiv frontliner mee pakken.
Ben met je eens.. Paar weken terug bij 'Remember the 90's' geweest, en zelfs daar zaten ze onder de pillen. :X Dat feestje duurt van 19:00 tot 02:00! 8)7

Tegenwoordig worden die pillen voor alles gebruikt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
hoe was Qlimax dit jaar? :)

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Qua show, lasers enzo weer super. Qua muziek niet echt meer mijn ding helaas.

Vind het echt jammer dat ze de traditionele Qlimax openingset weg hebben gelaten, dus geen early of een subground setje aan het begin en het geluid was aan het begin ook nog best wel slecht helaas. Maar ondanks draaide ze nog een best wel aantal relatief oude tracks zoals: Showtek - We Speak Music, Southstylers - Pounding Senses (Original + Deeper Inside Mix) en The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix). 6,5/10

Daarna kwam Headhunterz en die speelde helaas geen Origins set waar ik zo op gehoopt had, maar die draaide redelijk slecht. En als hij een oude track draaide was het als mashup met een van zijn nieuwere tracks. :O 4/10

Atmozfears draaide wel aardig, maar het was een rare mix van mainstream en raw. Waarbij het best wel vroeg was voor raw. Zat trouwens mix technisch best goed in elkaar. 7/10

Frontliner vond ik niet zo heel erg speciaal, volgens mij een aantal nieuwe nummers en had daarbij het gevoel of hij steeds het zelfde trucje herhaalde. 6/10

Noisecontrollers, set van de avond. Bas blijft toch een van de beste hardstyle producers en heb van het begin tot het eind genoten van zijn set. 9,5/10

Ran-D, vond ik ook wel aardig draaien, maar was qua tracks niet zo heel erg spannend. Ik vind raw sowieso meer en meer eenheidsworst worden. Was wel weer vet om Magic live te horen. 6,5/10

Crypsis, opende met Strike _-_ wat een heerlijke track blijft dat. Daarna werd het al snel wat minder interessant voor mij. Heb helaas niks met Minus Militia of met RR. 6/10

Endymion, kan ik weinig of zeggen, want waren toen even eten. Maar als ik de tracklist zo zie hebben we weinig gemist.

The Viper, lekkere mainstream hardcore set, was een prima half uurtje. 8/10

Partyraiser, vond het vet dat Q-dance Partyraiser af liet sluiten. Vooral op het einde ging het iets te snel voor mij, maar wel ideaal om dat laatste beetje energie er uit te persen. 7/10

Was het die 70 euro waard? Vind ik persoonlijk niet heb echt genoten van het podium en al die lasers en lampen dat was echt allemaal top, faciliteiten waren ook boven gemiddeld, maar qua hardstyle daarvoor moet ik helaas nee antwoorden. Voor dat geld kan ik bijna 3x naar een feest als de tijdmachine of hardclassics waarbij ik van het begin tot het einde echt goed kan genieten, waarbij ik de helft van de tijd met kippenvel sta en dat is helaas bij Qlimax niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
_/-\o_ Dit is een antwoord van formaat! _/-\o_

Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, ik vind de Rawstyle scene steeds mooier en groter worden!
De Qlimax edities van 2009 tot 2011 vind ik persoonlijk wel de beste, hierna ging het meer richting mainstream/commercial hardstyle.
Toch maar weer wachten op Hard Bass qua 'grote' feesten voor mij.

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Wat een heerlijk nummertje is dit toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Niet online
topnummer inderdaad :)

ben op dit moment een paar sets aan het terugluisteren, Ran-D en Crypsis springen er voor mij wel bovenuit :) maar wat gaat Partyraiser hard! XD

https://soundcloud.com/qdance/qlimax-2014-crypsis

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Rips10 schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:16:
Wat een heerlijk nummertje is dit toch :D

[video]
Noisecult zijn echt helden. 5 jaar geleden al fan van, maar nu krijgen ze eindelijk wat ze verdienen!

En over dat Qlimax verhaal. Daarom inderdaad in 2009 1x geweest en eigenlijk nooit meer.

6 dec na half jaar weer feestje, HEMQADE. Ben erg benieuwd! Line-up zit in ieder geval al mee.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Afgelopen zaterdag naar Hard Classics geweest en wat was het weer een mooi feestje! O+ . Waar ik me bij Hard Bass me redelijk heb lopen vervelen, was dit Hard Classics precies het tegenovergestelde! Nieuwe locatie was meer dan prima beter als The Sand of Amsterdam Studios. Waren nog wel een aantal kinderziektes, maar het was het eerste evenement in die Sporthal, maar het geluid was goed en dat vind ik het belangrijkste bij feestjes als deze!

Was alweer mij vierde Hard Classics en ga toch 10x liever daar naar toe dan naar een Qlimax of een Hard Bass, waar er steeds voor mij minder interessant gedraaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Goed te lezen dat het je zo bevallen is, net even de lineup bekeken, staan een paar goeie namen bij ja!

Ik ben de raw ook behoorlijk zat aan het worden en luister het eigenlijk alleen nog tijdens het trainen en een uurtje of 2 op een festival voor de rest meer richting main en de meer euforische kant.

qlimax ben ik lang geleden 1 x geweest, nooit weer. hard bass heeft me nog nooit getrokken. afgelopen jaar nog wel naar defqon geweest maar dat vind ik ook niks meer, heeft 80% met de locatie te maken want er word voor ieder wat wils gedraaid natuurlijk.

Dit jaar staat ultrasonic, free festival en decibel op de planning, verder wat kleine feestjes en hard classics zou daar zomaar eens tussen kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Hardclassics afgelopen weekend was er een om door een ringetje te halen. Deze editie met zijn line-up en nieuwe lokatie komt direct in mijn top drie terecht. (tellen vanaf 2001)
En dat zegt toch wel iets over de hedendaagse producer gedreven scene hoor. Zelden geniet ik nog zo van serieus goed mixwerk als vroeger. Uitzonderingen zijn NC en Crypsis die nog altijd hun best doen elke keer als ze ergens staan. De rest teert veelal op het succes van hun producties en mixt hak op de tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 09:31

thechib12

aka ChiB

Misschien leuk voor de mensen die Hard Bass 2015 willen herbeleven:
https://www.youtube.com/channel/UC0P8KHEeAqC3bjCPOTDbLyA

Hier staan alle sets in 4K resolutie. Best leuk om even terug te zien! Was echt een gaaf feest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een gekke vraag, zeker omdat dit topic niet meer zo actief is. Maar is er iemand op tweakers die een pre-sale code voor Defqon heeft en die niet gaat gebruiken? Ik moet werken tijdens de kaartverkoop dus zou heel erg geholpen zijn met zo'n code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik heb de mijne al vergeven maar als iemand uit de vriendengroep hem over heeft laat ik het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou heel fijn zijn! Ik hoop wat te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 11:01
Heren ik heb zin in het festivalseizoen!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06 07:27

KoudeAardbei

Moderator

ChokingHazard schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:03:
Heren ik heb zin in het festivalseizoen!
Anders ik wel!!
Na Hardbass & Loudness (Klokgebouw) dit jaar al helemaal _/-\o_

Kaarten al in de pocket voor onderstaande feesten, met uitzondering van Qbase.
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/padrnydzp/Schermafbeelding_2015_03_18_om_14_07_59.png

Qlimax & Freaqshow staan daarnaast ook nog op de planning O+

[ Voor 7% gewijzigd door KoudeAardbei op 18-03-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
KoudeAardbei schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:09:
[...]

Anders ik wel!!
Na Hardbass & Loudness (Klokgebouw) dit jaar al helemaal _/-\o_

Kaarten al in de pocket voor onderstaande feesten, met uitzondering van Qbase.
[afbeelding]

Qlimax & Freaqshow staan daarnaast ook nog op de planning O+
Financieel gezien ga ik het niet redden om zoveel festivals af te gaan, maar ik ga sowieso naar Decibel en Q-Base.

Wat was je favoriete set op HardBass? Ben zelf niet geweest, maar heb die nacht wel m'n verjaardag gevierd onder het genot van HardBass. Wat is die set van Radical Redemption, Warface & Titan genieten :9~

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

ChokingHazard schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:12:
[...]

Financieel gezien ga ik het niet redden om zoveel festivals af te gaan, maar ik ga sowieso naar Decibel en Q-Base.

Wat was je favoriete set op HardBass? Ben zelf niet geweest, maar heb die nacht wel m'n verjaardag gevierd onder het genot van HardBass. Wat is die set van Radical Redemption, Warface & Titan genieten :9~
Q-base was vorig jaar het beste feestje, dus ook dit jaar sowieso weer van de partij :D

Team Red + FAN was smullen, vooral het laatste half uurtje ging snoeihard *O*
Ben overigens zelf op festivals altijd te vinden op de wat rauwere kant van hardstyle (hangar @ qbase etc), dus was ook niet helemaal verrassend dat dat mijn set van de avond ging worden.
M'n benen konden het de dagen erna overigens wat minder waarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
KoudeAardbei schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:16:
[...]

Team Red + FAN was smullen, vooral het laatste half uurtje ging snoeihard *O*
Ben overigens zelf op festivals altijd te vinden op de wat rauwere kant van hardstyle (hangar @ qbase etc), dus was ook niet helemaal verrassend dat dat mijn set van de avond ging worden.
M'n benen konden het de dagen erna overigens wat minder waarderen...
Snap ik! Wij zaten op een gegeven moment ook te wachten tot het er wat harder aan toe ging, aangezien we allemaal meer van de raw zijn. Dus het was eigenlijk pas chill vanaf Team Yellow, maar vanaf Red ging het dak er af thuis :)

De set van FAN vond ik ook genieten, maar om een of andere reden had ik het idee dat E-Force het meeste werk deed en Deetox er maar een beetje bij stond. Ze ging los, zeker, maar ik weet niet.. ik had het gevoel dat E-Force toch het meeste mixwerk deed.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

ChokingHazard schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:18:
[...]

Snap ik! Wij zaten op een gegeven moment ook te wachten tot het er wat harder aan toe ging, aangezien we allemaal meer van de raw zijn. Dus het was eigenlijk pas chill vanaf Team Yellow, maar vanaf Red ging het dak er af thuis :)

De set van FAN vond ik ook genieten, maar om een of andere reden had ik het idee dat E-Force het meeste werk deed en Deetox er maar een beetje bij stond. Ze ging los, zeker, maar ik weet niet.. ik had het gevoel dat E-Force toch het meeste mixwerk deed.
Heb je een latertje er van gemaakt met de verjaardag _/-\o_
Men of steel remix van FAN.... :9 :9 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
KoudeAardbei schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Heb je een latertje er van gemaakt met de verjaardag _/-\o_
Men of steel remix van FAN.... :9 :9 :9 :9 :9 :9
Het was een lange nacht ja.. :p Ik geloof dat we rond een uur of 9 toch maar ff gingen slapen :p

Het origineel is net zo lekker :D

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Anoniem: 315662 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:03:
Zou heel fijn zijn! Ik hoop wat te horen!
Ik heb even rondgevraagd voor je maar moet je teleurstellen, als ik nog iets hoor ergens geef ik een gil maar reken er maar niet op.

@ Festival kriebels...

Ja ik ook, Free festival, Ultrasonic en Decibel in de planning thats it.

Laatste feest was freaqshow dus 't mag wel weer eens, misschien iets kleins opzoeken in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Vanavond naar Knock Out toe. Vind ik altijd wel een leuk feestje en Ahoy is zeker geen slechte locatie. Is altijd genoeg ruimte en is er niet te warm en het geluid is er ook prima. Line-up vind ik dan weer niet heel erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Jefrim schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:56:
Vanavond naar Knock Out toe. Vind ik altijd wel een leuk feestje en Ahoy is zeker geen slechte locatie. Is altijd genoeg ruimte en is er niet te warm en het geluid is er ook prima. Line-up vind ik dan weer niet heel erg interessant.
Knock out was vorig jaar inderdaad een prima feestje! Lineup dit jaar niet mijn ding (teveel raw) dus deze keer niet aanwezig. Veel plezier vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

douwe.nl schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:23:
[...]

Ik heb even rondgevraagd voor je maar moet je teleurstellen, als ik nog iets hoor ergens geef ik een gil maar reken er maar niet op.
Geen probleem, ik heb via via al een code gekregen dus mijn kaarten zijn al binnen :)

Knock Out gisteren (of vandaag) was wel weer een leuk feestje, ik blijf het alleen jammer vinden dat er steeds minder edits komen hoe later op de avond het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Qapital was weer een feestje voor in de boeken _/-\o_ :D
Nog meer Tweakers heengeweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Ik ben naar remember geweest, wat een topfeest! Lang geleden dat ik zoveel mensen heb los zien gaan op een feest. Ook was ik positief verrast door de sets, alleen Luna en DBSTF draaiden vrij standaard, hoewel dat bij die laatste niet eens zo erg is. Wat een heerlijke sfeer tijdens die set!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:18
KoudeAardbei schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:29:
Ik zou gaan maar met de voetbal een hamstring blessure opgelopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

LFA schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:19:
Ik ben naar remember geweest, wat een topfeest! Lang geleden dat ik zoveel mensen heb los zien gaan op een feest. Ook was ik positief verrast door de sets, alleen Luna en DBSTF draaiden vrij standaard, hoewel dat bij die laatste niet eens zo erg is. Wat een heerlijke sfeer tijdens die set!
Enige nadeel van 013 is dat de lichtten om 4:00 alweer aan gaan, als ik ga dan wil ook het maximale uit de avond halen (22:00-7:00). Zat zelf nog wel te twijfelen, het Remember concept trekt me verder wel gigantisch O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
KoudeAardbei schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:29:
Niet geweest, wel naar de (veel te korte) stream gekeken :) Misschien volgend jaar maar eens gaan!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Nou ben ik niet zo van de RAW maar deze plaat vind ik wel erg smerig O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Heerlijk weer, uit het niets gereleased vandaag _/-\o_
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PQsmcFWnjI8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Nog Tweakers die aanstaande maandag naar Hardfest gaan :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Nope, voor mij is het maandag Supersized Kingsday :)
line-up: http://www.supersized.nl/kingsday/
Jammer dat er voor Zany & friends geen timetable bekent wordt gemaakt want Jones Jack of Sound en Dozer ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Tickets net verkocht, met de vrouw en kleine slenteren.

Harmony of hardcore staat in de planning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
KoudeAardbei schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:16:
Nope ga twee dagen naar beat the bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:42

Totaalgeflipt

De enige echte

KoudeAardbei schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:16:
Ja ik om wat vrienden op te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Jefrim schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:20:
[...]

Nope ga twee dagen naar beat the bridge.
Afgelopen 2 jaar geweest, erg lekker feestje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Lekker.

Deze set van Josh&wesz @ rebirth is ook erg lekker, voor mij hardstyle zoals het bedoeld is.

https://soundcloud.com/rebirth-festival/joshwesz-rebirth2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-06 21:04
Naar aanleiding van dit topic een externe HDD met hardstyle van 10-15 jaar oud weer eens aangesloten. Blijft toch wel erg tof! 8)

En degene waar ik m'n username aan te danken heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:48
Holy f*ck..!!!!

Zo hoort da! *O* oOo _/-\o_
Ik ga niet veel meer naar feestjes, al een tijd geleden, maar love the music, dit is zoo gruwelijk goed! Raw wordt misschien wat eenheidsworst maar deze set is stijl! Wished i was there. :D

@hierboven, mooie tijd en muziek was dat :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mutatie op 20-05-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

En, zijn er nog tweakers die Defqon 1 gaan O+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
KoudeAardbei schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 14:29:
En, zijn er nog tweakers die Defqon 1 gaan O+ ?
Voor de derde keer weer het hele weekend. En ook voor de derde keer met Event travel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Ik ga ook weer dit jaar, 2de jaar. Dit jaar met een grote groep op de vriendencamping :) Ben benieuwd waar deze zal liggen ten opzichte van de ingang en wat voor extras het nu allemaal geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
Ik sla over, 7 keer geweest en vind het mooi geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:09
Yep, voor de 4e keer achtereen weer 'n weekend. :) De spullen worden weer bijeengezocht en eerste inkopen (eten/drinken, ihb ontbijt) zijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
Hier ook een weekend Defqon! van alle edities 2 gemist nu, 2003 en 2011 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Voor de thuisblijvers, Defqon.1 zal hier worden gestreamed. Helaas niet alles, zoals je hieronder kan zien bevat het grootste deel van de stream beelden van Red & Blue. Laat dat nou net de areas zijn die mij het minste boeien :+

Afbeeldingslocatie: http://www.defqon1.nl/wp-content/uploads/imgo-3.jpeg

Ben benieuwd of de Power Hour van dit jaar net zo vet is als vorig jaar!

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Freakz
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-05 14:06
Die laatste set van adaro! Wat een beest!
Die hele closing ceremony was zo ontzettend lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Logico schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:30:
Naar aanleiding van dit topic een externe HDD met hardstyle van 10-15 jaar oud weer eens aangesloten. Blijft toch wel erg tof! 8)

[video]

[video]

[video]

En degene waar ik m'n username aan te danken heb :P

[video]
Mooi he! Ik mag ook niet klagen als ik een livesetje pak van ongeveer 10 jaar geleden (50GB aan sets 8)). A-Lusion toch wel all-time favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:22

Chrisjuh_15

Facta non verba

Oh Oh, ik ben eindelijk eer een beetje bijgekomen van Defqon.1 Wat een gruwelijk freest blijft dat altijd toch! :D

Vrijdag begon al erg lekker op Blue (jammer van de giga hoosbui tussendoor, was vooral klote tijdens het bier halen :+), Power Hour op zaterdag was een complete chaos en de afsluiting was werkelijk fenomenaal en wat heb ik genoten van de set van Wasted Penguinz op de after party! Zondag genoten op UV en een prima afsluiting op Red (hoewel minder dan zaterdags) van een legendarisch weekend!

[ Voor 64% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 23-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Ook ik heb een heerlijk weekend gehad! en die set van Bass Modulators op zondag _/-\o_ , Helden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:01:
Oh Oh, ik ben eindelijk eer een beetje bijgekomen van Defqon.1 Wat een gruwelijk freest blijft dat altijd toch! :D

Vrijdag begon al erg lekker op Blue (jammer van de giga hoosbui tussendoor, was vooral klote tijdens het bier halen :+), Power Hour op zaterdag was een complete chaos en de afsluiting was werkelijk fenomenaal en wat heb ik genoten van de set van Wasted Penguinz op de after party! Zondag genoten op UV en een prima afsluiting op Red (hoewel minder dan zaterdags) van een legendarisch weekend!
Die afterparty was echt heerlijk O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Rips10 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:04:
Ook ik heb een heerlijk weekend gehad! en die set van Bass Modulators op zondag _/-\o_ , Helden!
Die set was samen met de set van Geck-O op de UV de beste set van Defqon 1. Een goede mix van kwalitatief goede eigen tracks gemixt met klassiekers. Echt hoe een goede hardstyle set in elkaar hoort te zitten. _-_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Raw Freakz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:32:
Die laatste set van adaro! Wat een beest!
Die hele closing ceremony was zo ontzettend lekker!
Ik heb die set van Adaro volgens mij inmiddels al weer 5-6x nageluisterd maar wat was dat genieten! Helaas niet van dichtbij meegemaakt maar thuis naar de stream gekeken.

Ik heb zin in Decibel :) Who's with me?

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HouseQ
_/-\o_ :9~ ik vond de sets van Deetox(Blue) en Ran-D(Red) echt de hoogtepunten van Defqon.1 _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei

KoudeAardbei

Moderator

ChokingHazard schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:26:
[...]

Ik heb die set van Adaro volgens mij inmiddels al weer 5-6x nageluisterd maar wat was dat genieten! Helaas niet van dichtbij meegemaakt maar thuis naar de stream gekeken.

Ik heb zin in Decibel :) Who's with me?
Helaas alleen de zaterdag ;( Jij wel weekend?

Verder nog:
Q-base
X-qlusive Holland XXL
Qlimax
Freaqshow

En dan vind ik het wel weer prima voor dit jaar, wou nog naar supremacy, angerfist en loudfest. Dat toch maar gecanceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
KoudeAardbei schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:00:
[...]

Helaas alleen de zaterdag ;( Jij wel weekend?
Nee, ook alleen de zaterdag. :(

Mijn Cardmarket-profiel

• ChokingHazard
Wat heb ik toch weer een zin in Decibel!

Mijn Cardmarket-profiel

• HouseQ
ChokingHazard schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:03:
Wat heb ik toch weer een zin in Decibel!
Idd! hopen dat het niet teveel gaat regenen 8)

• ChokingHazard
HouseQ schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:30:
[...]

Idd! hopen dat het niet teveel gaat regenen 8)
Vandaag is de kutste weersvoorspelling die ik de afgelopen week heb gezien :p Vorige week stond er dat het ging regenen, die was opgeschoven naar vandaag maar nu wordt er ook weer regen voorspelt. Maar ach, dat was vorig jaar ook zo en ik heb me prima vermaakt :)

Welke dj's wil je persé zien?

Mijn Cardmarket-profiel

• HouseQ
ChokingHazard schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Vandaag is de kutste weersvoorspelling die ik de afgelopen week heb gezien :p Vorige week stond er dat het ging regenen, die was opgeschoven naar vandaag maar nu wordt er ook weer regen voorspelt. Maar ach, dat was vorig jaar ook zo en ik heb me prima vermaakt :)

Welke dj's wil je persé zien?
Klopt haha toen heb ik nog met mn poncho voor de loudness staan stampen met een desperado in de hand :+

Zal met de friends vooral pussylounge stage staan, maar ik ga zeker even gluren bij Deetox, en jij?

• ChokingHazard
HouseQ schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:40:

Klopt haha toen heb ik nog met mn poncho voor de loudness staan stampen met een desperado in de hand :+

Zal met de friends vooral pussylounge stage staan, maar ik ga zeker even gluren bij Deetox, en jij?
Haha, die poncho's hadden wij net op tijd. Mijn vrouw zei nog 'het gaat zo regenen, zullen we ff een poncho gaan halen?' We hadden hem nog net niet aan en het begon :p

Ik moet sowieso de mashup sessie van Warface & Frequencerz zien, Regain moet ik gezien hebben en bij de helden van Theracords :) Maar ik gok dat dat finaal gaat mislukken dus we zien wel wat er gaat gebeuren :+

Mijn Cardmarket-profiel

• HouseQ
ChokingHazard schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:12:
[...]

Haha, die poncho's hadden wij net op tijd. Mijn vrouw zei nog 'het gaat zo regenen, zullen we ff een poncho gaan halen?' We hadden hem nog net niet aan en het begon :p

Ik moet sowieso de mashup sessie van Warface & Frequencerz zien, Regain moet ik gezien hebben en bij de helden van Theracords :) Maar ik gok dat dat finaal gaat mislukken dus we zien wel wat er gaat gebeuren :+
Ik heb nog een poncho gehaald voor een vriendin die stond nat te regenen haha!
Eigenlijk de gehele xtreme loudness zal mn voorkeur wel hebben :) Veel plezier!!

• ChokingHazard
HouseQ schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:47:
[...]

Eigenlijk de gehele xtreme loudness zal mn voorkeur wel hebben :) Veel plezier!!
Loudness ook wel, maar ik gok dat Xtreme net iets harder gaat! Jij ook :)

Mijn Cardmarket-profiel

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
jaja zaterdag weer keihard uit me kneiter in de Loudness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
dvanpol schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:19:
jaja zaterdag weer keihard uit me kneiter in de Loudness
Vergeet de Extreme niet :D Zo'n zin in Regain 8)

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
Zie je daar maat
ChokingHazard schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:03:
[...]

Vergeet de Extreme niet :D Zo'n zin in Regain 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:26
Nog mensen Mystery?
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste