"When you grow up your heart dies"
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[edit] Safety-car en Vettel op gloedjenieuwe zachte banden. Die gaat 'm nog winnen ook

[ Voor 77% gewijzigd door phreako op 04-11-2012 15:18 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Safety Car?
Edit: ja dus. Kut, nu komt Vettel dichterbij
[ Voor 44% gewijzigd door Hompu op 04-11-2012 15:17 ]
The ramblings of an idiot
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
39
dat Vettel het niet haalt
PSN: McMillan0984
I served in a company of heroes.
heeft wel bizar veel geluk met die SC's
[ Voor 20% gewijzigd door jpiwf op 04-11-2012 15:19 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit leek me toch een fout van Perez.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Eens ja, hij heeft een bak geluk. Perez wordt een beetje vervelend met z'n gezwaai bij eigen fout.Senor Sjon schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:21:
Tegen zoveel mazzel is niemand bestand. Vettel wint dit op zijn sloffen. Nieuwe softs, net gestopt en daarna een SC. Weer een SC... zijn eerste stop was ook 'gratis'.
39
Hoop dat Kimi het volhoudt.. Come on!
Maar jezus, wat een geweldige held is die Kimi zeg "yeah yeah yeah, I'm doing all the time, you don't have to remind me every time"
[ Voor 39% gewijzigd door JeroenTheStig op 04-11-2012 15:24 ]
Doe normaal joh!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Haha, Kimi is zo cool. Leuk, om zijn chief engineer te zijn.
Idd toro rosso en red Bull zijn eigenlijk een groot team..
Mess with the best, die like the rest
Het zo eenvoudig voorbijlaten van de TR's is me een doorn in het oog... moet misschien ook maar een strafje voor komen, doen ze tenminste nog een beetje moeite om het op een inhaalactie te laten lijken.phreako schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:23:
Meeste uitvallers van het seizoen, twee Toro Rosso's en een Red Bull die hem zwaaiend met palmtakken er langs laten en twee gratis pitstops. Tsja.
Hoop dat Kimi het volhoudt.. Come on!
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Zie vorige pagina
We zijn nog niet aan het einde...
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
"Yeah yeah yeah yeah I know", op een flink chagrijnige toon waarmee hij zegt "Houd jullie smoelen nou eens"
Lotus-monteurs in koor: IK NIET!!!!
lol, wat een figuur.
Precies, doneer ik een euro aan een goed doelThaStealth schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:27:
Aub button, timmer Vettel eraf!
39
ach gezamelijke belangen en het voorbij laten van de leiders in het kampioenschap is van alle tijden.Speedpete schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:24:
[...]
Het zo eenvoudig voorbijlaten van de TR's is me een doorn in het oog... moet misschien ook maar een strafje voor komen, doen ze tenminste nog een beetje moeite om het op een inhaalactie te laten lijken.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Nevermind.
[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 04-11-2012 15:29 ]
Alonso zit op 2 seconden..?sjaool schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:28:
Alonso zit binnen de seconde... Wordt moeilijk voor Kimi. Ik hoop dat hij in de eerstvolgende ronden weer uit kan lopen op Alonso.
De bankrekening van Marussia of HRTFietsbel schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:28:
[...]
Precies, doneer ik een euro aan een goed doel
Ik vond Perez hier niet de dader. DiResta gaat buiten de baan, Perez gaat hierdoor wijd. Grosjean doet wat ie het hele jaar al doet en de rest is historie.Nilsinho schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:28:
Die stop en go is mild...ik had gezegd wat plaatsen terug in Austin....
Hoe kwam Di Resta buiten de baan? Als hij zijn lijn had behouden, stonden er twee wagens een bocht eerder naast de baan. Di Resta kon hier totaal niets aan doen, Perez had ruimte moeten laten.Senor Sjon schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:30:
[...]
Ik vond Perez hier niet de dader. DiResta gaat buiten de baan, Perez gaat hierdoor wijd. Grosjean doet wat ie het hele jaar al doet en de rest is historie.
Maar het incident gaat denk ik om Grosjean/Perez. Daar ging alles fout, en dit is zo mogelijk nog meer Perez zijn schuld dan het incident met Di Resta.
dat is alleen maar goed voor Kimi
Leave him alone, he knows what he's doing!Harrie schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:34:
Zolang Rakkonen maar op zn bandjes let O:-)
Wel balen dat Button nu geen DRS mag gebruiken, geeft Vettel zo een dikke voorsprong om Button in te halen...
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 04-11-2012 15:36 ]
He knows, he knows, he knowsCptChaos schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:35:
[...]
Leave him alone, he knows what he's doing!
Vettel had de plek ook terug gegeven voor het geval dat het niet mocht.Harrie schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:36:
We hebben niets meer gehoord van dat momentje inhalen met 2 wielen buiten de baan?
Vettel liet Grosjean weer passeren.Harrie schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:36:
We hebben niets meer gehoord van dat momentje inhalen met 2 wielen buiten de baan?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]