[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.422 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kansen op een natte race lijken toch iets minder te worden, maar een natte kwalificatie is nog steeds een grote mogelijkheid.

Ferrari en McLaren lijken vooralsnog erg sterk in racetrim, dus dat zou voor Alonso nog steeds erg positief kunnen zijn, mits hij goed kwalificeert in de regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:30

Harrie

NederVlaming

P3 is begonnen :-). Alonso die zelfs in de installation lap Vettel nog ff voorbij gaat, om toch nog maar eens te laten zien dat hij er is. Psychological :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Harrie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:07:
P3 is begonnen :-). Alonso die zelfs in de installation lap Vettel nog ff voorbij gaat, om toch nog maar eens te laten zien dat hij er is. Psychological :P
Dat was idd wel een leuk detail. Ik heb het idee dat Alonso echt op alle manieren druk op Vettel probeert te zetten. Ik las vanochtend ook dat hij heeft gezegd dat als hij in deze situatie tegen Hamilton aan het strijden was, het onmogelijk was voor hem om te winnen. Maw: bij Vettel liggen er volgens hem wél mogelijkheden. :)

Motor opgeblazen bij Kimi? Dit is vooralsnog niet zijn weekend iig.

[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 24-11-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferrari is druk aan het oefenen op treintje rijden op het rechte stuk bij start/finish. Lijkt me dat Massa bij de kwalificatie Alonso op sleeptouw gaat nemen. Zal toch een tiende schelen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:34:
Ferrari is druk aan het oefenen op treintje rijden op het rechte stuk bij start/finish. Lijkt me dat Massa bij de kwalificatie Alonso op sleeptouw gaat nemen. Zal toch een tiende schelen vermoed ik.
Het gebeurde één keer, maar ik had het idee dat het toeval was.
Marc Gené (geeft commentaar vanuit de Ferrari pitbox op de Spaanse TV) bevestigde ook dat ze er niet mee bezig zijn.

Ik vraag me wel af of teams straks verschillende strategiëen toepassen op verschillende wagens. Bij de één vol op een droge setup, en bij de andere alvast een regensetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:24

Coldcat

HODL

Dat was geluk voor Schumacher, had een nare klapper kunnen worden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Mooie blow up van Kimi :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

It´s raining oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nu niet zo te zien. Maar de temperaturen zijn wel flink gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ja ik hoor net dat de baan de helft(!) kouder is dan gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maar wel regen verwacht volgens Caterham. :)

Oei, en de baan is best nat! Leuk! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Zamorano op 24-11-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Weer een HRT in de weg... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het is zijn lijn om te kiezen, en gezien de hobbels op dat stuk snap ik het wel als je iemand niet ziet/verwacht op dat punt. Maldonado liet daarna zien dat het veel slimmer is om de buitenkant te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat moeten die fluoriscerend gele kastjes met 12mm computer-fans op die Williams nou uitrichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarom pakte grosjean niet zachte banden? Of waren dat al de 'zachtere' banden?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Kan het niet weer even gaan regenen nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou nou daar kneep ik 'm wel ff voor Alonso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
AzzKickah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 17:44:
Nou nou daar kneep ik 'm wel ff voor Alonso :P
Zou wat zijn geweest als Massa degene zou zijn die Alonso buiten de top 10 zou duwen :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Pff, hakken over de sloot voor Ferrari. Hoe droger en warmer het wordt, hoe erger voor Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
1:12.850 damn snel!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou, ik hoop maar dat men bij Ferrari Alonso op een regen setup heeft gezet, en daar vol op gokt.
Massa is ook wel behoorlijk sneller, dus dat zou dat kunnen verklaren. Waarschijnlijk hadden ze dan gehoopt dat Massa nog iets verder naar voren had gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Erg goed van Lewis, echt zonde dat hij weg gaat bij McLaren.

Interessante start gaat dat morgen worden.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even niet van mechanische pech uitgaande, moet dit toch kat in het bakkie zijn voor Vettel. Webber gaat wel aan de kant, en Vettel hoeft niet te winnen. Alonso zal wel een regendans moeten gaan doen...

(of voodoo-poppetjes van Renault-alternators)

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 24-11-2012 18:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Zamorano schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:02:
Nou, ik hoop maar dat men bij Ferrari Alonso op een regen setup heeft gezet, en daar vol op gokt.
Massa is ook wel behoorlijk sneller, dus dat zou dat kunnen verklaren. Waarschijnlijk hadden ze dan gehoopt dat Massa nog iets verder naar voren had gestaan.
Ik gok ook dat dat tactiek is. Alles of niks, en dus gokken op regen. In een droge race winnen ze het toch nooit.

En als het morgen niet regent hebben ze altijd Massa nog die veel risico kan nemen bij de start. Niet opzettelijk rammen, gewoon wat meer risico dan normaal.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Alonso staat afgesteld op nat, dat weet ik wel zeker. Hij pakt altijd een paar plaatsen bij de start en dat zal morgen niet anders zijn. Hij gaat als 5e of 4e de 1e bocht in, Vettel als 3e.

Dus dat gaat nog erg spannend worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:05:
Even niet van mechanische pech uitgaande, moet dit toch kat in het bakkie zijn voor Vettel. Webber gaat wel aan de kant, en Vettel hoeft niet te winnen. Alonso zal wel een regendans moeten gaan doen...

(of voodoo-poppetjes van Renault-alternators)
Als het droog blijft is het kat in het bakkie idd. Als Vettel uitvalt en Alonso alsnog 3e wordt, is dat een klein wonder.

Maar als het regent en Alonso heeft wel een wet setup, dan kan het een hele spannende race gaan worden met die McLarens erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jammer dat Jake weggaat bij de BBC, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Vind de huidige opzet met Eddie en Coulthard erg geslaagd

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
AzzKickah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:10:
Alonso staat afgesteld op nat, dat weet ik wel zeker. Hij pakt altijd een paar plaatsen bij de start en dat zal morgen niet anders zijn. Hij gaat als 5e of 4e de 1e bocht in, Vettel als 3e.

Dus dat gaat nog erg spannend worden :P
Damn it, wil je de uitslag niet verklappen van de race? Anders hoef ik morgen niet meer te kijken.. :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Gynnad schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:21:
[...]

Damn it, wil je de uitslag niet verklappen van de race? Anders hoef ik morgen niet meer te kijken.. :+
Ik zat te twijfelen of ik 'm zou posten, maar ik kan me inhouden :P :+

Durf het echt niet te zeggen :D Ik hoop op een super spannende race en dan een do-or-die actie van Alonso bij Vettel in ronde 68. En hoe die afloopt zullen we zien :D

Haha heerlijk dit. Kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:57
AzzKickah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:25:
[...]

Durf het echt niet te zeggen :D Ik hoop op een super spannende race en dan een do-or-die actie van Alonso bij Vettel in ronde 68. En hoe die afloopt zullen we zien :D

Doe maar rustig, er gaan geen gekke acties uitgehaald worden. Vettel wint en wordt ook eenvoudig kampioen. Zelfs als Alonso derde is moet Vettel geen punten scoren, no way dat dat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
Als Alonso 3de wordt moet Vettel wel punten scoren, niet veel maar toch.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Fietsbel schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:17:
Jammer dat Jake weggaat bij de BBC, ben benieuwd wie hem gaat opvolgen. Vind de huidige opzet met Eddie en Coulthard erg geslaagd
Lee Mackenzie, hoop ik. 8)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:24

Coldcat

HODL

Cubic X schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:30:
[...]

Doe maar rustig, er gaan geen gekke acties uitgehaald worden. Vettel wint en wordt ook eenvoudig kampioen. Zelfs als Alonso derde is moet Vettel geen punten scoren, no way dat dat gaat gebeuren.
Heb jij ooit F1 gekeken? Kijk naar Japen toen Schumi ook opeens een witte pluim achter zijn auto had hangen terwijl dat al jaren niet was voorgekomen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Coldcat schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:53:
[...]

Heb jij ooit F1 gekeken? Kijk naar Japen toen Schumi ook opeens een witte pluim achter zijn auto had hangen terwijl dat al jaren niet was voorgekomen.
Ja, dat moment kan ik mij nog goed herinneren :). Maar nu is het verschil dat Vettel niet echt hoeft te pushen, als ze de motor op 80% van het maximum afstellen om problemen te voorkomen dan is dat geen probleem, Vettel hoeft alleen maar punten te halen en dan is ie binnen.

Ik hoop wel op een spannende race, maar ik vrees echt dat het kat in het bakkie gaat worden voor Vettel. Op de een of andere manier geloof ik niet in een regenrace: of er valt geen regen of de FIA is extra voorzichtig en zet de SC veel te snel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Cubic X schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:58:
[...]

Ja, dat moment kan ik mij nog goed herinneren :). Maar nu is het verschil dat Vettel niet echt hoeft te pushen, als ze de motor op 80% van het maximum afstellen om problemen te voorkomen dan is dat geen probleem, Vettel hoeft alleen maar punten te halen en dan is ie binnen.

Ik hoop wel op een spannende race, maar ik vrees echt dat het kat in het bakkie gaat worden voor Vettel. Op de een of andere manier geloof ik niet in een regenrace: of er valt geen regen of de FIA is extra voorzichtig en zet de SC veel te snel in.
Zijn kwali laps waren niet bepaald lekker, iig niet voor zijn doen. De druk zal er toch wel redelijk opzitten heb ik het idee. Er kan zoveel gebeuren morgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:25:
[...]

Ik denk dat RB Vettel daar wel doorheen loodst met de mededeling dat Alonso wel meer dan één plek hoger moet eindigen. Dus bij een do-or-die actie in ronde 68, is de titel voor Vettel, ongeacht de uitkomst van de actie.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maldonado heeft een 10 plaatsen gridstraf gekregen.
Hij is blijkbaar niet langs de weegbrug geweest. Aangezien het zijn 3e overtreding is dit jaar, krijgt hij automatisch een gridstraf.

Scheelt voor Alonso toch weer een plekje en het houdt een gevaarlijke coureur uit zijn buurt bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zamorano schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:18:
Maldonado heeft een 10 plaatsen gridstraf gekregen.
Hij is blijkbaar niet langs de weegbrug geweest. Aangezien het zijn 3e overtreding is dit jaar, krijgt hij automatisch een gridstraf.

Scheelt voor Alonso toch weer een plekje en het houdt een gevaarlijke coureur uit zijn buurt bij de start.
Dat is toch wel erg dom, zeg :D .

Edit: het is niet de derde keer dat hij niet langs de weegbrug is gegaan (zo begreep ik de tekst in de quote), maar de derde reprimande, de eerste twee voor andere akkefietjes.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 24-11-2012 20:30 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Begint het wel ineens weer interessant voor Ferrari te worden om Massa een "gridpenalty" te geven.

Dan zetten ze Fernando nl recht achter Vettel, met Fernando zijn startkunsten zit hij er zo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Klinkt eerder als race organisatorisch voordeel to me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:26:
[...]

Dat is toch wel erg dom, zeg :D .
Ja. Het is natuurlijk dom van Maldonado zelf, maar je gaat je ook afvragen of ze die jongen wel begeleiden daar bij Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Hoe wil jij iemand begeleiden die geen engels spreekt?

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zamorano schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:29:
Ja. Het is natuurlijk dom van Maldonado zelf, maar je gaat je ook afvragen of ze die jongen wel begeleiden daar bij Williams.
Dom van beiden inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jegapia schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:30:
Hoe wil jij iemand begeleiden die geen engels spreekt?
Eh, iemand hem laten begeleiden die zowel Spaans als Engels spreekt misschien?
Het is maar een idee. :+ Van het geld wat ze van PDVSA krijgen, moeten ze best een oplossing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Maldonado die een Kimi'tje doet :)? "Yo sé lo que estoy haciendo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MrSleeves schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:11:
[...]

Ik denk dat RB Vettel daar wel doorheen loodst met de mededeling dat Alonso wel meer dan één plek hoger moet eindigen. Dus bij een do-or-die actie in ronde 68, is de titel voor Vettel, ongeacht de uitkomst van de actie.
Ongeacht de uitkomst? En als bij toeval Vettel nou niet ongeschonden uit die actie komt? En Alonso wordt 2e, en Vettel door een extra pitstop 8e?

*wishful thinking*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Over 14 uur zit ik op tribune G, het tweede rechtestuj van het circuit! Super gaaf en onverwacht.

F1 leeft in Sao Paulo overigens niet echt op het moment. Van een Braziliaanse vriend begreep ik dat het hier pas leeft als hun landgenoten meesoen om de prijzen

Voor de race hoop ik op precies genoeg regen zodat het tot het einde spannend blijft. Of Vettel er bij de start af en dan Alonso net wel of niet 2e worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Het is de laatste race en het gaat erom. Onder druk wordt alles vloeibaar, ook de vorm van Vettel. Hij maakte in zijn quali lap ook al wat foutjes (zei hij zelf tenminste). Je ziet onder dit soort omstandigheden altijd dat er rare dingen gebeuren. Er zijn her en der verschillende rekeningen te vereffenen; mannen die nog puntjes willen afpakken van anderen, of die zich nog één keer willen bewijzen.
We weten van Alonso dat je hem maar een halve kans hoeft te geven. De uitslag staat nog allerminst vast. We hebben vaker gezien dat het meest onwaarschijnlijke scenario tóch gebeurt.

Vettel heeft idd de beste uitgangspositie, maar de race is nog niet gereden.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op zondag 25 november 2012 @ 00:38:
[...]

Ongeacht de uitkomst? En als bij toeval Vettel nou niet ongeschonden uit die actie komt? En Alonso wordt 2e, en Vettel door een extra pitstop 8e?

*wishful thinking*
Wacht even, jij denkt dat Alonso door een do-or-die actie Vettel eruit kan kegelen en daarvoor geen straf krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
MrSleeves schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:20:
[...]

Wacht even, jij denkt dat Alonso door een do-or-die actie Vettel eruit kan kegelen en daarvoor geen straf krijgt?
Als die actie proper wordt uitgevoerd waarom zou hij dan gestraft worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Als die actie proper is, dan zou Vettel geen schade hebben.

Overigens heb je bij F1LT inmiddels bijna twee schermen nodig; er zit nu ook tracker in die laat zien waar een coureur zich op het circuit bevindt (bij benadering, uitgerekend aan de hand van sectortijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:45
Massa kan dat wel, hij staat achter/naast hem op de grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
De kans op regen vandaag is bijgesteld naar beneden, nu nog maar 30% kans op neerslag over de hele dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
MrSleeves schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:39:

Overigens heb je bij F1LT inmiddels bijna twee schermen nodig; er zit nu ook tracker in die laat zien waar een coureur zich op het circuit bevindt (bij benadering, uitgerekend aan de hand van sectortijden).
Vettel kan nog altijd een fout maken ten gevolge van die do-or-die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

MrSleeves schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:39:

Intressant! Dat wist ik niet. Ik heb eigenlijk niet meer gechecked voor updates. Nu ineens maar eens doen dan. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Cubic X schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:40:
De kans op regen vandaag is bijgesteld naar beneden, nu nog maar 30% kans op neerslag over de hele dag...
Diverse bronnen zijn het er niet over eens, de omgeving is er ook wel naar. Ook over de tijdstippen zitten ze uren uit elkaar. Ik zal straks voor de race wel even kijken bij locale luchthaven aldaar wat de plannen zijn van moeder natuur :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Alonso ontkent een regen setup te hebben:
Alonso also denied that he had gone for a wet set-up during qualifying.

"Not really. These days the wet or dry set-ups are dominated by the aerodynamics so you can change the level of downforce but here because you run the maximum downforce in the dry in the wet there is no big change. In the results today I don't think anyone gambled today focusing on tomorrow's rain and the same for us."
http://en.espnf1.com/brazil/motorsport/story/96153.html

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Jegapia schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:51:
[...]

Vettel kan nog altijd een fout maken ten gevolge van die do-or-die actie.
Of wanneer hij achter de Komkommer rijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Er trekt momenteel een flinke storing richting sao paulo, de kans is groot dat juist de race de dans ontspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Komkommer, da's een bijnaam die ik nog niet eerder heb gehoord. Wiesda?

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 25-11-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Waarschijnlijk speelt hij een beetje verstoppertje. :)
Er waren gisteren meerdere coureurs, waaronder die van Mercedes, die aangaven dat ze wat kwalificatie pace hadden ingeleverd omdat ze een wet setup verkozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

gambieter schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:12:
http://www.nusport.nl/aut...omkommer-karthikeyan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

gambieter schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:12:
Komkommer, een mede-tweaker :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

fynrd1 schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:12:
Er trekt momenteel een flinke storing richting sao paulo, de kans is groot dat juist de race de dans ontspringt.
Ik zeg in het droog starten met een natte baan, en wanneer hij net is opgedroogd weer een flinke bui, net nadat vrijwel iedereen banden heeft gewisseld. Dat degene die dat niet heeft gedaan ineens eerste rijdt omdat hij twee pitstops niet hoeft te doen ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nilsinho schreef op zondag 25 november 2012 @ 13:52:
[...]

Ik zeg in het droog starten met een natte baan, en wanneer hij net is opgedroogd weer een flinke bui, net nadat vrijwel iedereen banden heeft gewisseld. Dat degene die dat niet heeft gedaan ineens eerste rijdt omdat hij twee pitstops niet hoeft te doen ^.^
Het liefst droog starten idd. En als het even kan op een baan die wel nog een beetje nat is maar in ieder geval droog genoeg om niet achter de SC te starten.
En laat dan die buien maar komen.

Ik heb zo het gevoel dat we nog best een spannende race gaan krijgen. Maar misschien is het wishful thinking. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Keida

dr.

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wel wolken, maar vooralsnog geen regen.

Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/A8jTtoMCEAAD2vs.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Het regent nu als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Dat is mooi, alleen 1 uur te vroeg ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Ferrari spreekt van een volledig droge race. Bummer.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
Start Fleetwood Mac maar in ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik zit er klaar voor! Nu voorbeschouwing op BBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
Bij Red Bull lezen ze mee .. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik ben klaar. 1 TV op BBC, 1 TV gemute op RTL7, 2 beeldschermen voor de F1LT-app en de laptop voor GoT.

Of draaf ik nu een beetje door...? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

AzzKickah schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:08:
Ik ben klaar. 1 TV op BBC, 1 TV gemute op RTL7, 2 beeldschermen voor de F1LT-app en de laptop voor GoT.

Of draaf ik nu een beetje door...? :X
Haha heerlijk! Ik doe het met 1 laptop en 1 TV op BBC. Jammer dat het daar geen HD is... Ik heb geen zin om ook nog eens heen en weer te rennen naar mijn PC :P

Vettel: "We just have to drive our race. We had 19 races, this is just another one."
Yeah right, deze is echt niet zoals de anderen gelukkig :)

[ Voor 14% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
"I think we're buffering" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Destruction

(ex-)Automonteur

Die was geniaal ja :)

* Destruction heeft al een tijdje Sky aan staan.. Heb je het stuk over Senna ook gezien?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Ja, dat heb ik ook gezien, deed me er aan denken dat ik 'Senna' nog maar eens moet gaan bekijken, dat is inmiddels al weer te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Doet me eraan denken dat je toen nog contact mocht maken. Waar is de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:17
Ik zie net dit voorbij komen op f1.fok.nl;
Een woordvoerder van de zender gaf tegenover F1Today aan hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit. "Ik kan niets anders melden dan wat we eerder al hebben aangegeven, dus het is een herhaling van zetten. De gesprekken zijn nog volop aan de gang. Hopelijk is er over een paar weken meer duidelijkheid. Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn laten we dat weten."
Is er nog hoop dat de deal afketst?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Fasterinside schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:58:
Ferrari spreekt van een volledig droge race. Bummer.
Ik hoop dat ze fout zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Nilsinho schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:30:
[...]

Ik hoop dat ze fout zitten.
Christian Horner zei dat de weerdiensten het hebben over een 50-50% change.
Daarna zei hij nog iets als: It will come, bet we don't know when.
Dus het is nog spannend.

Wat was nu de naam van die BBC award die Hamilton won?

[ Voor 8% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Niemand vertrouwd het weer ieder geval.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Schumi ff rondje met een vlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Water YES !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Yes ik zie regen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ja, toch een mooi moment :-)

En DC zegt nog eens: "Yeah, the rain is coming"

[ Voor 12% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

"Rain is coming!" Aldus Coulthard, dit wordt nog leuk! :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hopelijk blijft het heel lichtjes druppelen tot na de start. Daarna mag het harder gaan regenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:13
Vettel staat bij de start met zijn achterwielen op de geverfde geblokte vlag op start-finish, als dat maar goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

"It is now really raining"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ok, laatste zenuwenplasje, en dan gaan we er goed voor zitten. :)

Pff, spannend. :7
¡Vamos Fer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

"Druppeltjes"

*O* oOo *O* oOo

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Good race all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Have fun all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Enjoy! dat het maar een pareltje van een race gaat worden

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ha, Vettel choket al. :)
Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]