Ik kom net bij Life of Pi weg, ik kan me voorstellen dat iemand het een goede film vindt, ik vind het in ieder geval niets. Het ziet er wel mooi uit maar daar is alles ook wel mee gezegd. De film duurt veel te lang en ik kon me door het hele spirituele gebeuren niet met het hoofdpersoon inleven. Kleine 5 voor de moeite.
Daarna ben ik bij Gangster Squad geweest. Bij deze film kan ik de vinger er niet helemaal op leggen, maar het werkt niet helemaal. Het is wel een aardige film, maar er zijn geen scenes die je bijblijven en verder veel cliches. Net een 7.
Overigens is Inglorious Basterds een enorm goede film die je beloont als je op let. Vol kleine details en volgens Tarantino wijze een aantal groepen die opzich niet veel met elkaar te maken hebben, maar elkaar wel tegenkomen. Erg gave film die ik een weekje geleden weer heb gezien.
Over het einde van Pi
Overigens ben ik wel benieuwd wat andere agnosten en atheïsten er van vinden, want ik vond het allemaal lariekoek. Ik zag voor de film de nieuwe trailer van Oz, ik geloof eerder in zo'n sprookje dan het idee van geloof.
Daarna ben ik bij Gangster Squad geweest. Bij deze film kan ik de vinger er niet helemaal op leggen, maar het werkt niet helemaal. Het is wel een aardige film, maar er zijn geen scenes die je bijblijven en verder veel cliches. Net een 7.
Overigens is Inglorious Basterds een enorm goede film die je beloont als je op let. Vol kleine details en volgens Tarantino wijze een aantal groepen die opzich niet veel met elkaar te maken hebben, maar elkaar wel tegenkomen. Erg gave film die ik een weekje geleden weer heb gezien.
Over het einde van Pi
spoiler:
Wat doen die 2 verzekeringslui moeilijk. Er was een enorme storm, hoezo is het niet duidelijk waarom het schip is gezonken? En waarom denken ze dat een jongen van ~15 die nog nooit op zee is geweest er meer van uit. Ik vond ze best wel beschuldigend overkomen alsof die beesten de boot hadden laten zinken en dat ze hem daar voor verantwoordelijk achten. Maar blijkbaar wilde ze gewoon één of ander verhaal dat niets met het zinken van het schip te maken had...
Overigens ben ik wel benieuwd wat andere agnosten en atheïsten er van vinden, want ik vond het allemaal lariekoek. Ik zag voor de film de nieuwe trailer van Oz, ik geloof eerder in zo'n sprookje dan het idee van geloof.
[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 11-01-2013 22:44 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps