Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 26] Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 86.650 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik kom net bij Life of Pi weg, ik kan me voorstellen dat iemand het een goede film vindt, ik vind het in ieder geval niets. Het ziet er wel mooi uit maar daar is alles ook wel mee gezegd. De film duurt veel te lang en ik kon me door het hele spirituele gebeuren niet met het hoofdpersoon inleven. Kleine 5 voor de moeite.

Daarna ben ik bij Gangster Squad geweest. Bij deze film kan ik de vinger er niet helemaal op leggen, maar het werkt niet helemaal. Het is wel een aardige film, maar er zijn geen scenes die je bijblijven en verder veel cliches. Net een 7.

Overigens is Inglorious Basterds een enorm goede film die je beloont als je op let. Vol kleine details en volgens Tarantino wijze een aantal groepen die opzich niet veel met elkaar te maken hebben, maar elkaar wel tegenkomen. Erg gave film die ik een weekje geleden weer heb gezien.

Over het einde van Pi
spoiler:
Wat doen die 2 verzekeringslui moeilijk. Er was een enorme storm, hoezo is het niet duidelijk waarom het schip is gezonken? En waarom denken ze dat een jongen van ~15 die nog nooit op zee is geweest er meer van uit. Ik vond ze best wel beschuldigend overkomen alsof die beesten de boot hadden laten zinken en dat ze hem daar voor verantwoordelijk achten. Maar blijkbaar wilde ze gewoon één of ander verhaal dat niets met het zinken van het schip te maken had...

Overigens ben ik wel benieuwd wat andere agnosten en atheïsten er van vinden, want ik vond het allemaal lariekoek. Ik zag voor de film de nieuwe trailer van Oz, ik geloof eerder in zo'n sprookje dan het idee van geloof.

[ Voor 30% gewijzigd door MrVegeta op 11-01-2013 22:44 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
The Dark Knight Rises (2012)The Dark Knight Rises (2012)
IMDb: 8.7 | Genre: Action, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 165min. | MPAA: PG-13
Plot: Eight years on, a new terrorist leader, Bane, overwhelms Gotham's finest, and the Dark Knight resurfaces to protect a city that has branded him an enemy.
Te langdradige afsluiter van de trilogie. Waar deel 1 en 2 helemaal geweldig waren en zeker de moeite waard om meerdere malen te kijken heb ik dat na afloop van deel 3 totaal niet.

Vroeg me aan het eind zelfs af wat Batman in deze film deed?
IMDb -- The Dark Knight Rises (2012) Wikipedia -- The Dark Knight Rises (2012) Bekijk trailer van The Dark Knight Rises (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Dark Knight Rises (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6.5 6.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vond zelf eigenlijk alleen deel 1 echt de moeite. Deel 2 en 3 vond ik eigenlijk vrij matig. Maar ja, zoals met alle andere dingen in het leven, zijn ook films heel smaakgebonden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Wat ik aan Django ook zo goed vond was dat het grotendeels op locatie is gefilmd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
batumulia schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:33:
Van het weekend een aardige lading Asian movies gekeken begginende met:

Tai Chi Zero (2012)[afbeelding]
IMDb: 5.9 | Genre: Action, Drama | Runtime: 98min. | MPAA: PG-13
Plot: Yang travels to Chen Village to learn a powerful form of Tai Chi. Though villagers are forbidden from teaching outsiders, Yang becomes their best hope for survival when a man arrives with a plan to build a railroad through the village.
Leuke Chinese film als je van Kung-Fu en steampunk houdt. Neemt zichzelf niet al te serieus, kortom een hele leuke vermakelijke film om te kijken.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] 7 / 10

Tai Chi Hero (2012)[afbeelding]
IMDb: 5.8 | Genre: Action, Adventure | Runtime: 100min.
Plot: Chinese steampunk martial arts blockbuster about the early years of Tai chi master Yang Luchan, the...
Het vervolg op Tai Chi Zero. Wederom een leuke film.
[afbeelding] 7 / 10
Ik heb beide ook gezien, maar ze vielen me wat tegen (wellicht wat te hoge verwachtingen). Van beide delen vond ik Zero trouwens wel beter persoonlijk.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09 16:58

Sharky

Skamn Dippy!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:00:
[...]

Eerst had ik wel even zoiets van zal deze film echt zo goed zijn als men beweert? Want zijn vorige film over de Tweede Wereldoorlog vond ik nogal overrated. Deze film is gewoon weer erg goed en duurt lekker lang. Dus als je hier een bioscoopkaartje voor koopt krijg je echt waar voor je geld :P.
Ik vond Inglourious Basterds dan net weer iets beter eerlijk gezegd. Die zat wat slimmer en doordachter in elkaar. Django was een supervette film en typisch Tarantino, maar niet bijzonder vernieuwend en niet de gave dialogen zoals in IB of PF. Hij kwam wat generieker over, en dat is juist wat hij normaal niet doet.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

MrVegeta schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:36:
Ik kom net bij Life of Pi weg, ik kan me voorstellen dat iemand het een goede film vindt, ik vind het in ieder geval niets. Het ziet er wel mooi uit maar daar is alles ook wel mee gezegd. De film duurt veel te lang en ik kon me door het hele spirituele gebeuren niet met het hoofdpersoon inleven. Kleine 5 voor de moeite.

Daarna ben ik bij Gangster Squad geweest. Bij deze film kan ik de vinger er niet helemaal op leggen, maar het werkt niet helemaal. Het is wel een aardige film, maar er zijn geen scenes die je bijblijven en verder veel cliches. Net een 7.
Ik ben het vaak niet met je eens, maar hier kan ik me wel in vinden.
Life of Pi moet het echt hebben van de visuals, meer niet. Ik kan de 8.3 die de film op IMDb krijgt dan ook niet plaatsen. Gangster Squad had een hele toffe noir ganster-film kunnen zijn, maar dat wordt het nèt nooit, helaas...

Gelukkig is 2013 pas net begonnen en komen dit jaar sowieso wat pareltjes uit:
IMDB: The Man with the Iron Fists (2012)
IMDB: Django Unchained (2012)
IMDB: Sin City: A Dame to Kill For (2013)
IMDB: Machete Kills (2013)

Tarantino en Rodriguez gaan er een mooi jaar van maken :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sin City: A Dame to Kill For / 2 January 2014 (Netherlands) ;(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 20:29
MrVegeta schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 22:36:
Over het einde van Pi
spoiler:
Wat doen die 2 verzekeringslui moeilijk. Er was een enorme storm, hoezo is het niet duidelijk waarom het schip is gezonken? En waarom denken ze dat een jongen van ~15 die nog nooit op zee is geweest er meer van uit. Ik vond ze best wel beschuldigend overkomen alsof die beesten de boot hadden laten zinken en dat ze hem daar voor verantwoordelijk achten. Maar blijkbaar wilde ze gewoon één of ander verhaal dat niets met het zinken van het schip te maken had...
Nou, als zo'n schip met honderden opvarenden en grote hoeveelheden vracht zinkt, er 1 overlevende is die kan vertellen wat er gebeurde, dan zou jij toch ook wel willen weten wat er gebeurd is? Zeker met in het achterhoofd houdende dat er schadeclaims van honderden miljoenen of miljarden komen. Dat die mensen misschien niet het meest subtiele zijn, oke.
Daarbij, heb je je het volgende wel eens afgevraagd:

spoiler:
Op het einde van de film, waar Pi in gesprek is met de mensen van de verzekeraar/rederij verteld hij een 2e verhaal van wat er gebeurd is. Een verhaal waar hij met zijn moeder, de kok etc. in die reddingsboot zit en niet met die dieren. Ooit erbij stil gestaan dat het verhaal met de dieren (zowat de complete film) geheel verzonnen en niet waar kan zijn? Puur omdat het een goed verhaal is wat mensen bijblijft? :P Ik heb zelf nog niet nagezocht of dit het geval is, maar het is zeker interessant.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

spoiler:
Hoezo is dat interessant? Natuurlijk heb ik daar over nagedacht, hell ik dacht de hele tijd dat in zijn onderbewustzijn hij dit verhaal had gemaakt (met de dieren) omdat hij de werkelijkheid niet aankon. Ik voelde me bijna beledigt toen hij die reporter dat uit ging leggen. Dan had je tenminste nog een beetje kunnen praten over welk verhaal echt is of niet.

Het verhaal dat die verteld aan die verzekeringslui gaat helemaal niet over waarom of hoe het schip zonk, het ging over hoe hij het overleefde wat helemaal niet van belang is voor hun. Als die jongen zegt dat hij het niet weet, dan weet hij het toch niet? Wat weet hij van enorme containerschepen en grote stormen :/

Dat stukje dat Pi merkt dat het stormt en zijn broer wakker maakt en dat die broer zegt "don't angre the Gods" (oid). Dan weet je meteen al dat hij naar buiten gaat en iets doms gaat doen waardoor de storm erger gaat worden en dat hij daar later spijt van krijgt. Maar hij doet niets doms want er bestaat geen God die de storm maakt, het komt door de natuur. Anyway, deze film is echt niet voor mij gemaakt want ik zat echt facepalmed in de bioscoop.

Ach niet mijn film :) Op naar GI Joe 2 en Die Hard 5! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:54
Django Unchained (2012)Django Unchained (2012)
IMDb: 8.7 | Genre: Action, Drama, Western | Runtime: 165min. | MPAA: R
GIster avond deze film gezien in NY. In een oude theater, een kleine film zaal waar je dus erg dicht bij elkaar zit. Alhoewel de film al 3 weken draait was de zaal helemaal uitverkocht. Je voelde dus ook gewoon dat iedereen met een soort van spanning en verwachtings patroon zat te kijken. Dat was erg leuk om eens mee te maken, dat is toch een andere sfeer dan thuis een film kijken.

De film vond ik echt geweldig, zo vaak zulke mooi Tarantino humor. Prachtige dialogen en Waltz zet de rol echt heel goed neer. De actie en humor is zoals Tarantino het betaamd vaak over-the-top maar dat maakt het ook zo'n leuke film om naar te kijken. Op een gegeven moment in de film kreeg ik toch een stukje zelf reflectie over de slavernij, hoe erg dat wel niet geweest moest zijn. Alhoewel de rest van de van de film daar totaal zijn eigen interpretatie aan geeft zorgt het er wel voor dat je er over na gaat denken.

Zoals altijd in de Amerikaanse bios, gaat de bioscoop bezoeker enorm mee in de film en wordt er vaak gejuicht en geklapt. Of zelfs commentaar gegeven 'GO GET HIM'. Dat blijf ik altijd iets bijzonders vinden omdat we dat in Nederland niet kennen. Ook bij deze film was er bij de aftiteling een luid applaus, ik vond dat ook dus ik klapte fijn mee :) Ik zou zeggen ga hem zeker kijken als je films als Machete en Inglourious Basterds goed vind.
IMDb -- Django Unchained (2012) Wikipedia -- Django Unchained (2012) Bekijk trailer van Django Unchained (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Django Unchained (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 03:45

FeaR

In GoT we trust

MrVegeta schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:18:
Sin City: A Dame to Kill For / 2 January 2014 (Netherlands) ;(
Damn, vorige keer stond hij nog op 2013 -O-

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:25

boesOne

meuh

Django Unchained (2012)Django Unchained (2012)
IMDb: 8.7 | Genre: Action, Drama, Western | Runtime: 165min. | MPAA: R
Niet grappig, veeeel te lang.

Ik vond er maar weinig aan. Ik vond True Grit nog grappiger. De humor is van amerikaans high school nivo. De dialogen zijn suf. In niets lijkt dit nog op de klasse van Pulp Fiction of Reservoir Dogs. Voor elke scene is er wel een betere vergelijkbare scene aan te wijzen in Taratino's andere werk.
De eerste paar scenes met Waltz en net bevrijde Django in het dorpje zijn nog wel te doen, daarna wordt het rap saaier.
Tegenvaller..
IMDb -- Django Unchained (2012) Wikipedia -- Django Unchained (2012) Bekijk trailer van Django Unchained (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Django Unchained (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

[ Voor 3% gewijzigd door boesOne op 12-01-2013 19:03 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb net naar Django zitten kijken en vond hem wel een uitermate vermakende film.
Echt Tarantino met lekker veel bloed als dat nodig is.
Was wel een lange film met 160 minuten maar zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Niet grappig, veeeel te lang.
Dat veel te lang, heb ik bij bijna alle films langer dan 130 minuten. Een film die 110 minuten is, en toch een Winner, heeft bij mij een streepje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Intouchables (2011)Intouchables (2011)
IMDb: 8.6 | Genre: Biography, Comedy, Drama | Runtime: 112min. | MPAA: R
Al veel over deze films gehoord, en wilde nu toch wel eens weten waar iedereen zo een big deal van maakte. Blijkt dat het inderdaad een prima film is afkomstig uit Frankrijk. Prima acteer spel, gebaseerd op een hartverwarmend waargebeurd verhaal. De luchtige manier waarop met een handicap wordt omgegaan in deze film kan ik wel waarderen. Het enige jammere aan de film vond ik dat
spoiler:
je van Driss en zijn ellende thuis niet ietsje meer te zien krijgt

IMDb -- Intouchables (2011) Wikipedia -- Intouchables (2011) Bekijk trailer van Intouchables (2011) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Intouchables (2011)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.2 8.2 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Sjah schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:45:
[...]

Dat veel te lang, heb ik bij bijna alle films langer dan 130 minuten. Een film die 110 minuten is, en toch een Winner, heeft bij mij een streepje voor.
Bij mij heeft 108 minuten de voorkeur. Maar 114 minuten kan ik soms ook waarderen. :F Of een film te lang hangt van de film af. Hoe worden die minuten benut? Een saai midden van 45 minuten kan een film erg lang laten lijken. Als een film me elke minuut kan boeien, dan is de film nooit te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hellboy II: The Golden Army (2008)Hellboy II: The Golden Army (2008)
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 120min. | MPAA: PG-13
Uitstekend vervolg op Hellboy, wat zelf ook al een zeer geslaagde comicverfilming was. Guillermo del Toro heeft zich vooral kunnen uitleven in de ontwerpen van alle wezens, toch één van zijn allersterkste punten. Ik hoop enorm dat hij nog tijd gaat vinden om zijn trilogie af te ronden.
IMDb -- Hellboy II: The Golden Army (2008) Wikipedia -- Hellboy II: The Golden Army (2008) Bekijk trailer van Hellboy II: The Golden Army (2008) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Hellboy II: The Golden Army (2008)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8.5 8.5 / 10

ParaNorman (2012)ParaNorman (2012)
IMDb: 7.1 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family, Fantasy, Horror | Runtime: 92min. | MPAA: PG
Tegenvallend stuk animatie, met name door het zwakke verhaal. Het idee van de zombieplaag is leuk, maar de uitwerking is dusdanig oninteressant dat ik voornamelijk zat te letten op het technische aspect van de film (stop-motion). Dat zat gelukkig wel goed in elkaar, met name door de gezichtsuitdrukkingen.
IMDb -- ParaNorman (2012) Wikipedia -- ParaNorman (2012) Bekijk trailer van ParaNorman (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over ParaNorman (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=6 6 / 10

The Pixar Story (2007)The Pixar Story (2007)
IMDb: 7.9 | Genre: Documentary | Runtime: 87min. | MPAA: G
Leuke documentaire over de geschiedenis van Pixar, waarbij diverse directe betrokkenen aan het woord komen. Voor de fans zit er weinig nieuws tussen, maar het is wel gewoon een fijne samenvatting en opfrisser.
IMDb -- The Pixar Story (2007) Wikipedia -- The Pixar Story (2007) Bekijk trailer van The Pixar Story (2007) op YouTube Schrijf zelf een recensie over The Pixar Story (2007)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

Holy Motors (2012)Holy Motors (2012)
IMDb: 7.2 | Genre: Drama, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 115min. | MPAA: NOT-RATED
Een artistieke film die flink wat uiteenlopende meningen zal uitlokken. We volgen een intrigerende man die gedurende een dag diverse gedaanten aanneemt, wat de film in duidelijke episodes opdeelt. Zoals meestal het geval is bij mozaïekfilms is het ene gedeelte een stuk interessanter dan de volgende, maar het hangt vooral van je algemene liefde voor arthouse af of dit je kan bekoren.
IMDb -- Holy Motors (2012) Wikipedia -- Holy Motors (2012) Bekijk trailer van Holy Motors (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Holy Motors (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

Indie Game: The Movie (2012)Indie Game: The Movie (2012)
IMDb: 7.9 | Genre: Documentary | Runtime: 94min.
Zeer interessante documentaire waarin enkele ontwikkelaars van indie games worden gevold, waaronder die van Fez en Super Meat Boy. Zowel de positieve als de negatieve kanten van deze recente beweging komen aan bod, en ook mensen die nooit videogames spelen halen hier waarschijnlijk nog wel iets uit.
IMDb -- Indie Game: The Movie (2012) Wikipedia -- Indie Game: The Movie (2012) Bekijk trailer van Indie Game: The Movie (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Indie Game: The Movie (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=8 8 / 10

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:28
Sjah schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:45:
[...]

Hangt maar net af van de film. Django kon het makkelijk hebben.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:24
The man with the iron fist gezien, nou.. dat was niet heel best.
Tragische vechtscenes (op een paar na) en erg clowneske geacteerd, nu kan dat alleraardigst uitpakken maar het mocht hier niet baten.
Denk ook dat de Gladiator 2 er niet meer komt, hij lijkt Billy Turf wel. :)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Argo (2012)Argo (2012)
IMDb: 8.1 | Genre: Biography, Drama, History, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R
Ik snap alle ophef niet dat dit zo'n geweldige oscar-waardige film zou moeten zijn... Het was een solide spy-thriller, en ik heb geinteresseerd zitten kijken, maar ik vond het niet heel speciaal. Gewoon een goede film. Wel altijd jammer dat er weer dingen helemaal niet kloppen met hoe het echt ging.
IMDb -- Argo (2012) Wikipedia -- Argo (2012) Bekijk trailer van Argo (2012) op YouTube Schrijf zelf een recensie over Argo (2012)
Afbeeldingslocatie: http://meukje.nl/stars/?s=7.5 7.5 / 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zoijar schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:54:
Argo (2012)[afbeelding]
IMDb: 8.1 | Genre: Biography, Drama, History, Thriller | Runtime: 120min. | MPAA: R
Ik snap alle ophef niet dat dit zo'n geweldige oscar-waardige film zou moeten zijn... Het was een solide spy-thriller, en ik heb geinteresseerd zitten kijken, maar ik vond het niet heel speciaal. Gewoon een goede film. Wel altijd jammer dat er weer dingen helemaal niet kloppen met hoe het echt ging.
[afbeelding] 7.5 / 10
Komt denk ik ook omdat Ben Affleck een erg slechte acteur is.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de UBB-generator, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.

Je kunt daarnaast ook een review achterlaten op de: Filmrecensiedatabase van Bergie.