Staan die series niet op YouTube? Daar staan er wel een aantal. En Hulu dan? Die is hier (laatst nog gelukt) gewoon te openenmindcrash schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:45:
[...]
Een hoop. Maar ik heb net de conclusie getrokken dat het toch zowiezo geen zin meer heeft. Steeds meer content zal er worden verwijderd. Tevens heb ik geen zin om dozen vol met seizoenen hier in huis te hebben staan die ik uiteindelijk toch maar een keer kijk en vervolgens niet verkocht krijg.
Misschien start ik weleens weer, als er een goed legit alternatief zoals Netflix of de TV Shows categorie van iTunes US naar Europa komt. Maar dat zie ik voorlopig echt niet gebeuren (en of die net zoveel aanbod zullen hebben als in de US is ook nog eens de vraag).
Dus: stop er voorlopig gewoon mee. Volledig cold turkey. Voordelen heeft het wel, je hebt ineens een hoop schijfruimte em tijd voor nieuwe dingen. (Legit) spellen van 12 gigabyte bijvoorbeeld, die je al maanden terug hebt gekocht maar waar je nog geen tijd voor had om te spelen. Nu heb je ineens daarvoor wel én schijfruimte én tijd

With ^, dat zou ik ook wel eens willen weten. En wat voor bron hebben we het eigenlijk over? Nieuwsgroepen, torrents, rapidshare etc?sverzijl schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:49:
Ik ben nu wel benieuwd wat er allemaal verwijderd is. Heb (gelukkig) nog nergens last van, maar ik volg ook weinig 'oude' series.
[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 10-11-2012 15:56 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde