Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mindcrash schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:45:
[...]

Een hoop. Maar ik heb net de conclusie getrokken dat het toch zowiezo geen zin meer heeft. Steeds meer content zal er worden verwijderd. Tevens heb ik geen zin om dozen vol met seizoenen hier in huis te hebben staan die ik uiteindelijk toch maar een keer kijk en vervolgens niet verkocht krijg.

Misschien start ik weleens weer, als er een goed legit alternatief zoals Netflix of de TV Shows categorie van iTunes US naar Europa komt. Maar dat zie ik voorlopig echt niet gebeuren (en of die net zoveel aanbod zullen hebben als in de US is ook nog eens de vraag).

Dus: stop er voorlopig gewoon mee. Volledig cold turkey. Voordelen heeft het wel, je hebt ineens een hoop schijfruimte em tijd voor nieuwe dingen. (Legit) spellen van 12 gigabyte bijvoorbeeld, die je al maanden terug hebt gekocht maar waar je nog geen tijd voor had om te spelen. Nu heb je ineens daarvoor wel én schijfruimte én tijd :)
Staan die series niet op YouTube? Daar staan er wel een aantal. En Hulu dan? Die is hier (laatst nog gelukt) gewoon te openen O-)
sverzijl schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:49:
Ik ben nu wel benieuwd wat er allemaal verwijderd is. Heb (gelukkig) nog nergens last van, maar ik volg ook weinig 'oude' series.
With ^, dat zou ik ook wel eens willen weten. En wat voor bron hebben we het eigenlijk over? Nieuwsgroepen, torrents, rapidshare etc?

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 10-11-2012 15:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Gratis boeit me niet. Wat betreft TV series maakte ik gebruik van Usenet vanwege de lange retentie en het feit dat je voor een vast bedrag ervan af kon plukken wat je wilde zonder gedoe. De laatste tijd is er langzaamaan sprake van steeds meer gedoe, HBO series - zelfs in non US varianten - die zodanig zijn toegetakeld dat ze niet meer te repareren zijn, diverse grote USPs die zeer actief DMCA requests honoreren om maar hun kop boven water te houden en geld blijven verdienen aan piraterij en een Morganelli groep die namens verschillende filmmaatschappeijen en TV zenders (nu nog een paar, maar dat worden er denk ik in de komende maanden steeds meer) honderden (and counting) DMCA verzoeken per dag verstuurd.

Voor mij was Usenet vooral handig vanwege het ontbreken van betaalde diensten zoals in de VS (Netflix, Hulu Plus, Amazon Prime en het gigantische aanbod aan TV shows in iTunes US), maar aangezien ze USPs via de DMCA steeds actiever aan het slopen zijn en er geen legit alternatieven zijn in de EU ga ik gewoon afkicken en andere leuke dingen doen. Misschien pak ik het weer eens op als Hollywood Europa eens serieus gaat nemen en er fatsoenlijke diensten a la Netflix, Hulu Plus en Amazon Prime worden uitgerold maar voorlopig vind ik het wel mooi geweest zo. :)

[ Voor 28% gewijzigd door mindcrash op 10-11-2012 16:17 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03
Hm, dan haal ik ze waarschijnlijk al binnen voor die takedowns verwerkt zijn. Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Uitwijken naar torrents geen optie voor de missende zaken dan ?
(ah, nu ik oude episodes van genoemde Arrow/Revolution probeer te downloaden zie ik het ook ja. Annoying..)

[ Voor 9% gewijzigd door sverzijl op 10-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en ik zie mensen erg creatief worden met bestandsnamen :P waardoor ze er ook iets minder snel uitgepikt worden

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

mrsar schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:35:
en ik zie mensen erg creatief worden met bestandsnamen :P waardoor ze er ook iets minder snel uitgepikt worden
En ik zie dat dat niet uitmaakt zolang NZBs op sites worden aangemeld waar de Morganelli groep anoniem lid van is. Dat is namelijk wat er gebeurt, ze halen de sites niet offline waar lijsten en lijsten aan NZBs worden gedeeld maar transformeren die juist tot een middel om de content eraf te krijgen. Vervolgens kan er uit de community wel besloten worden om offline te gaan, maar daarvoor staat weer een nieuwe site op waarvan ze gebruik zullen maken.

Basically transformeren ze de hulpmiddelen die de community in de loop der jaren heeft ontwikkeld zoals NZB bestanden en webapps waarop de inhoud van Usenet wordt aangemeld tot wapen tegen diezelfde community.

[ Voor 15% gewijzigd door mindcrash op 10-11-2012 16:57 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Switch dan naar een andere usenetprovider. In Nederland zijn ze al wat sneller met verwijderen van dingen, maar heb zelf weinig last omdat ik niet in Nederland aan usenet zit. Al denk ik dat deze discussie al snel te ver gaat voor GoT

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Martinspire schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:36:
Switch dan naar een andere usenetprovider. In Nederland zijn ze al wat sneller met verwijderen van dingen, maar heb zelf weinig last omdat ik niet in Nederland aan usenet zit. Al denk ik dat deze discussie al snel te ver gaat voor GoT
Lijkt mij dat je usenet provides wel mag bespreken. Tweaknews etc... zijn ook topics van.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Usenet e.d. is beter hier te bespreken:

Newsservers met binaries [Deel 12]

Dit gaat geheid weggehaald worden hier ben ik bang. Mijn posts verdwijnen hier ook altijd over dit soort onderwerpen. In bovenstaand topic wordt er al een poosje over gesproken.
Een hoop. Maar ik heb net de conclusie getrokken dat het toch zowiezo geen zin meer heeft. Steeds meer content zal er worden verwijderd. Tevens heb ik geen zin om dozen vol met seizoenen hier in huis te hebben staan die ik uiteindelijk toch maar een keer kijk en vervolgens niet verkocht krijg.
Mijn nas is deels gecrashed en ik ben al een paar weken bezig alles weer op orde te krijgen, maar alle tv series, ook oudere kan ik nog wel binnenhalen. Game of thrones was wel erg irritant lastig en ik heb nu een hdtv versie ipv bluray van seizoen 2, maar afijn, het is wel prima te zien in 720p kwaliteit.

Ik gebruik wel meedere bronnen om het van usenet te krijgen, maar zelfs met spotnet moet het wel lukken, vooral aangezien nederlands uploadspul wel redelijk online blijft.

Maar het is erg veel werk, een berg downloads kwijtraken kost je echt weken en weken aan tijd, althans als je een verzamelaar bent :)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

[...]
Misschien start ik weleens weer, als er een goed legit alternatief zoals Netflix of de TV Shows categorie van iTunes US naar Europa komt.
De collectie TV series die in de US iTunes Store te vinden zijn kun je hier ook gewoon downloaden. Het enige dat je moet doen is een account maken in de US store en er een betaaloptie aan hangen. Je kunt daarna gewoon season passes e.d. kopen en downloaden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik lees net dat haven een 4e seizoen krijgt, wel weer eentje van 13 afleveringen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

American Horror Story is toch echt wel lekker freaky.

Zit nog in seizoen 1 ep 4 trouwens ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anthirian schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:55:
[...]

De collectie TV series die in de US iTunes Store te vinden zijn kun je hier ook gewoon downloaden. Het enige dat je moet doen is een account maken in de US store en er een betaaloptie aan hangen. Je kunt daarna gewoon season passes e.d. kopen en downloaden.
Daarvoor moet je wel een US geldige betaaloptie hebben en voor zover ik weet MAG je geen account aanmaken in een ander land. In verband met licencing van content en dergelijke. Er is een rede dat we in Nederland geen films, tv series en sommige muziek niet mogen downloaden.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Martinspire schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:36:
Dit, ik heb eigenlijk nooit last van verwijderde articles. Astraweb wil nog wel eens wat verwijderen maar 90% is nog te repairen dus de logica daarvan moet ik ook nog zien :+ Sunny lijkt overigens niks te verwijderen, en zo zijn er nog veel meer die zich er niks van aantrekken ;)
Je kan natuurlijk ook nog torrents gebruiken :X

That said, Hulu/Netflix in NL zou ideaal zijn, ook niet erg om daar een 10E/maand oid voor te betalen wanneer alles er dan ook gewoon op staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 12-11-2012 00:38 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netflix komt dit jaar toch nog naar nederland? Ik heb al vacatures hier op tweakers voor netflix holland voorbij zien komen namelijk.

Aanvulling: http://www.emerce.nl/nieu...ant-uitbreiding-nederland

Er zijn ook recentere vacatures voorbij gekomen, lijkt me dus dat het niet lang meer gaat duren. Zeker aangezien Scandinavië net over is.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Ja, ik hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk alle gaan/mogen aanbieden. Dan zou het heel tof zijn, maar de kans is heel groot denk ik dat wij wegens rechten en dergelijke maar een fractie van het Amerikaanse aanbod krijgen :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:42:
Ja, ik hoop alleen dat ze ook daadwerkelijk alle gaan/mogen aanbieden. Dan zou het heel tof zijn, maar de kans is heel groot denk ik dat wij wegens rechten en dergelijke maar een fractie van het Amerikaanse aanbod krijgen :/
zo is het wel in noorwegen gegaan helaas, ik ben ook bang dat we een slap aftreksel gaan krijgen, maar wellicht is het wat. Ik ga het zeker beoordelen, ik zou het wel fijn vinden en ik heb al apps op al mijn apparaten / mediaspelers voor netflix en ik lees alleen maar positieve berichten uit amerika.

ideaal voor oudere series, het nieuwe materiaal verzamel je natuurlijk dan zelf ook nog, maar dat oude spul, het zou me heel veel werk schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Precies, als we hier qua netflix en hulu hetzelfde krijgen als in de states in het top, maar zij zitten vast aan dezelfde limitaties als iTunes, ivm rechten mogen ze in Europa niks verkopen of ter download aanbieden, waardoor we hier via iTunes niks krijgen. Ik voorzie voor hulu en netflix dan ook maar een klein aanbod waar we weinig mee opschieten.
Maar ik hoop op het beste :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zag dat er vanavond in de VS een special van Firefly op TV komt. Iemand hier die er meer van weet?

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 11-11-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Anthirian schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:35:
Ik zag dat er vanavond in de VS een special van Firefly op TV komt. Iemand hier die er meer van weet?
Geloof dat Science Channel eerst een marathon uitzending van de serie doet met daarachteraan de 'special', dit is een opgenomen Firefly-panel op ComicCon (oid), met geloof ik nog een extra gesprek met de cast welke apart opgenomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die panel discussies van tv series op comicconzijn dikke aanraders voor diegene die ze nog niet kennen, staan meestal wel op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

De reclame van Browncoats Unite:

Kleine stukje uit het gesprek:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=m7cWr1snwjE]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Grimm is niet de beste serie op de TV, maar ik vind het wel een hele leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
Of Revolution nu wel of niet een goed verhaal heeft maakt mij na 3 minuten in aflevering 1 al niet meer uit. De science erachter klopt van geen kant...

De setting voor de blackout is de huidige tijd, met de huidige technologie. In de korte flashback die zich direct aan het begin voltrekt zie ik in ieder geval geen technologie die wij niet al een paar jaar hebben. Dus rijst bij mij de vraag, hoe werkt de blackout zelf, welke theorie zit daarachter. Ook viel mij op dat het de blackout niet onmiddellijk de hele aarde trof, maar vanuit een semi centraal punt zich in een radiaal verspreidde.

Een optie is een EMP, electromagnetische puls. Werkt in principe doordat een magnetisch veld inductie opwekt in electronica waardoor de boel kortsluiting maakt en lekker doorfikt. De getroffen apparatuur zal in veel gevallen niet meer te repareren zijn. Gezien de pendants niet waarschijnlijk. Verder kan ik zo niets vinden wat met onze huidige kennis van de natuurwetten ook maar theoretisch mogelijk is.

Een dampening field zou soort van theoretisch mogelijk zijn. In ieder geval in populaire science fiction zoals Star Trek. Maar momenteel bestaan er nog geen theoriën over hoe dit uberhaupt zou moeten werken. Dit is wel de meest waarschijnlijke verklaring, als ze ooit in deze serie met een verklaring gaan komen.

Daarnaast vielen mij twee dingen op. Vliegtuigen zullen niet zomaar uit de lucht vallen wanneer elektriciteit niet meer werkt. De meeste (zo niet alle) turbofan motoren van hedendaagse vliegtuigen hebben geen elektriciteit nodig om te blijven functioneren. Daarnaast zijn er vrij veel vliegtuigen die van hydraulica gebruik maken om een vliegtuig te besturen. Er zijn een aantal modellen die gebruik maken van fly-by-wire, die zullen inderdaad screwed zijn. Behalve dan dat een passagiersvliegtuig is ontworpen om zo stabiel mogelijk te zijn in vlucht. Dus zelfs als ze opeens geen werkende motoren meer hebben, zullen ze nog een behoorlijk eind door kunnen zweven. Niet de meest fijne optie, op het eind crashen ze toch, maar ze zullen zeker niet opeens als bakstenen uit de lucht vallen.

Ook diesel motoren (in auto's, tractoren, vrachtwagens enz...) werken zonder elektriciteit. Een diesel motor heeft vaak wel een verhittingselement in de cilinders zitten. Maar de verbranding werkt puur op compressie. Ok, je lampen doen het niet meer, maar rijden kan je zeker nog wel. De enige manier om een diesel echt uit de krijgen is door de brandstof kraan dicht te draaien. En het starten van een motor ga je weer een zwengel voor nodig hebben.

De wetenschap achter Revolution zitten voor mij te grote gaten in om mijn ongeloof te kunnen negeren. Dus helaas, gemiste kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En daar begin je pas over na zeven afleveringen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
Vandaag pas van de serie gehoord en de eerste aflevering bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij een latere aflevering hebben ze een soort demo dat
spoiler:
Laat zien dat het alle apparaten in de omgeving uit zette. Dat doet vermoeden dat het iets is wat ervoor zorgt dat het als een magneet alle elektriciteit naar zich toe zuigt. Uiteraard zullen sommige dingen nog wel werken en daar gaan ze helaas wel erg ver in, maar het is dan ook niet alleen science, maar ook fiction. Al zul je naar een aantal jaar zonder stroom, waarschijnlijk ook geen diesel meer overhebben of wat voor benzine dan ook.

Het is inderdaad jammer dat het wat ver gezocht is, maar dat maakt het probleem wat ze hebben nog niet meteen helemaal onrealistisch. Ze willen echter ook mensen aan het denken zetten wat er gebeurd als de stroom lang uitvalt. Met een flink fiction-sausje eroverheen

Vind het zelf geen hele verkeerde serie, maar niet zo heel briljant of iets waar ik elke week naar uitkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik vind het ook een prima serie, soms verbaas ik me wel over de irrationele keuzes die Charlie maakt, maar zo voor een regenachtige zondagmiddag is het prima vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:10
Als je je druk maakt over de "sci" achter de "fiction" heb je het volgens mij niet helemaal begrepen. Het is een what if scenario, en dat kan best zijn "what if de huidige natuurwetten niet meer werken". Zoals Wolvensteijn zelf ook al verwees naar Star Trek, daar klopt vaak ook helemaal niks van de science, het is puur interessant doen om een verhaal te verklaren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Iemand de 2e aflevering van Primeval al gezien? Is deze beter dan de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
mickjuh schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:59:
Iemand de 2e aflevering van Primeval al gezien? Is deze beter dan de eerste?
Ik vond hem prima, maar ik vond de eerste aflevering ook prima, ik zag niet echt het probleem dat andere er blijkbaar mee hadden. Ja de dino'tjes waren niet superrealistisch, maar ik zou het ook niet slecht noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

De nieuwste mythbusters:
Tori: Alright, let's see what that limestone is made of!
Kari: Limestone..
Tori: What?
Kari: That's what it's made of.
_O-

Wel tof dat ze deze myth toch uitgezonden hebben en zelfs het bewuste schot lieten zien :)
Dit is dus de myth waar ze die kanonskogel door iemands huis heen schoten een tijd terug.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was dat deze? Hadden ze wel even mogen zeggen. In het begin zeiden ze wel dat er wat mis was gegaan, maar waarbij/waarom/etc niet.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Ze leggen toch heel duidelijk uit dat er een kanonskogel op de een of andere manier over die berm erachter gevlogen is en dwars door iemands huis gegaan is. Dat ze het experiment gelijk stil gelegd hebben om te gaan helpen en dat ze na een paar maanden rotzooi ruimen toch besloten hebben het experiment voort te zetten op een andere lokatie ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Huh? Dan heb ik dat stukje gemist, kan mij niet herinneren dat ze details hebben gegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 12-11-2012 13:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Dat dezen ze direct na het bewuste schot. Je ziet die kanonskogel over de tonnen en door de muur vliegen en dan schakelen ze abrupt over naar de blueprint room, waar Kari, Grant en Tori vertellen hoe en wat.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Heeft iemand al de serie Luck gezien? Kwam deze toevallig tegen, maar in dit topic kom ik alleen maar in de lijst met beeindige series tegen.
Toch wel behoorlijke goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Luck is ook niet gecancelled op ratings, maar op het abnormale aantal paarden dat na de opnames gewond/overleden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Magic schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:03:
Luck is ook niet gecancelled op ratings, maar op het abnormale aantal paarden dat na de opnames gewond/overleden was.
Inderdaad, erg jammer want de serie was erg goed (en ik haat paarden, dus dat zegt wel wat :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb toen de eerste aflevering gezien, maar het kon me niet erg boeien. Ik had waarschijnlijk wat meer actie verwacht in de pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anthirian schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:35:
Ik ben de reünie/special nu aan het kijken :) , al is niet iedereen van de cast aanwezig. :/ Geen Zoë/Gina, geen Shepherd/Ron, geen Kaylee/Jewel en geen Inara/Morena :/ . Maar Mal/Nathan, River/Summer, Wash/Alan, Simon/Sean en Jayne/Adam waren er wel :D En Whedon + wat andere crew ook.

Dat het al 10 jaar geleden is sinds episode 1.

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 12-11-2012 17:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
hmm, wie stoorde zich nog meer aan de onlogische fout in Once Upon a Time? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Raymond schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:41:
Ik ga vanavond pas kijken, spoiler tags dus aub ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:10
Misschien is het wel gepost in het topic en heb ik het gemist, maar waarom zijn de afleveringen van Battlestar Galactica B&C zo kort?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

sig69 schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:36:
Misschien is het wel gepost in het topic en heb ik het gemist, maar waarom zijn de afleveringen van Battlestar Galactica B&C zo kort?
Het is geen standaard TV serie. het zijn 10 afleveringen van 7-12 minuten. Meer materiaal hebben ze niet.
En 7-12 minuten is redelijk standaard voor webseries.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Raymond schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:41:
Als je dat nou post in [Serie] Once Upon a Time dan krijg je vast meer reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Gedaan.

Losse topics, nergens goed voor }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Bijna nergens. Behalve om te mijden als je een aflevering nog niet hebt gekeken. Dus heb je kleinere kans op spoilers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Spoilers?

Afbeeldingslocatie: http://www.theautomotiveindia.com/forums/attachments/ownership-reviews/12810d1288865298-hyundai-verna-crdi-owners-report-car-spoiler-black.gif

Daarvoor moet je hier zijn. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Iemand hier die de serie Sherlock volgt? Heb afgelopen weekend seizoen 1 en 2 gekeken. Wat een topserie! Sherlock is op zichzelf al geweldig, maar de interactie tussen sherlock en watson is super! Daarnaast vrij goede criminelen die het allemaal nog wat leuker en boeiender maken.

Een absolute aanrader!!! Helaas nog maar 6 afleveringen:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

lj_tree schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:57:
Iemand hier die de serie Sherlock volgt? Heb afgelopen weekend seizoen 1 en 2 gekeken. Wat een topserie! Sherlock is op zichzelf al geweldig, maar de interactie tussen sherlock en watson is super! Daarnaast vrij goede criminelen die het allemaal nog wat leuker en boeiender maken.

Een absolute aanrader!!! Helaas nog maar 6 afleveringen:S
Nog maar 6 afleveringen.... Dude elke aflevering duurt anderhalf uur. Gemiddelde serie uit de US is half uur tot drie kwartier.

Ik wil alleen wel weer nieuwe afleveringen O+ Damn wat was die serie goed!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

What the F, een vrouwelijke rode ranger? That's a first :o http://powerrangers.wikia.com/wiki/Lauren_Shiba
Alhoewel, ik vergeet er een: http://powerrangers.wikia.com/wiki/Charlie , al komt die chronologisch pas later. :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Touchdomex schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:59:
[...]

Nog maar 6 afleveringen.... Dude elke aflevering duurt anderhalf uur. Gemiddelde serie uit de US is half uur tot drie kwartier.

Ik wil alleen wel weer nieuwe afleveringen O+ Damn wat was die serie goed!
Gelukkg wel! Anders waren 3 afleveringen per seizoen wel erg magertjes! Maar de serie is idd ERG goed! Heb nu al weer zin in het volgende seizoen!

sherlock doet me op veel fronten denken aan house. En ik vind house nog steeds de beste serie EVER! Heb alle seizoenen al minstens 4 keer gezien...heerlijk! Trouwens, veel details in house zijn gebaseerd op sherlock holmes...het adres van house is hetzelfde, de initialen van zijn maar (james wilson) zijn hetzelfde als die van John Watson, en nog wat andere dingen maar dat moet je maar even googlen:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 14:01
Raven schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:01:
What the F, een vrouwelijke rode ranger? That's a first :o http://powerrangers.wikia.com/wiki/Lauren_Shiba
Alhoewel, ik vergeet er een: http://powerrangers.wikia.com/wiki/Charlie , al komt die chronologisch pas later. :P
Ik vind het meer een What the F dat de Power Rangers nog bestaan, slechtere tv kan je toch bijna niet maken zou je denken..... :X
lj_tree schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:02:
[...]

Gelukkg wel! Anders waren 3 afleveringen per seizoen wel erg magertjes! Maar de serie is idd ERG goed! Heb nu al weer zin in het volgende seizoen!

sherlock doet me op veel fronten denken aan house. En ik vind house nog steeds de beste serie EVER! Heb alle seizoenen al minstens 4 keer gezien...heerlijk! Trouwens, veel details in house zijn gebaseerd op sherlock holmes...het adres van house is hetzelfde, de initialen van zijn maar (james wilson) zijn hetzelfde als die van John Watson, en nog wat andere dingen maar dat moet je maar even googlen:)
Sherlock is inderdaad erg goed, ik hoop niet dat het al te lang meer duurt voordat er nieuwe afleveringen zijn. Alleen is het nog niet bekend wanneer het weer uitgezonden gaat worden.

[ Voor 48% gewijzigd door Slaapje op 13-11-2012 11:06 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
Sherlock is inderdaad erg goed, ik hoop niet dat het al te lang meer duurt voordat er nieuwe afleveringen zijn. Alleen is het nog niet bekend wanneer het weer uitgezonden gaat worden.
zoals het nu lijkt gaan ze in januari opnemen en later in het jaar uitzenden
bron:
http://www.bbc.co.uk/ariel/19366520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Slaapje schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:03:
[...]

Ik vind het meer een What the F dat de Power Rangers nog bestaan, slechtere tv kan je toch bijna niet maken zou je denken..... :X
Zo slecht dat het leuk is? :+
Wel lachen dat de originele acteur van Bulk nog altijd mee doet. Maar jammer van Skull, hij doet niet meer mee en het figuur dat de zoon van dat personage moet voorstellen vind ik maar een irritant ventje.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Raven schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:33:
[...]

Nope, dat is dit.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 14:01
Raven schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:33:
[...]

Nee niet echt

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Schopje voor dit topic :D

American Horror Story is renewed.
Elementary heeft 2 extra episodes gekregen.
Vegas heeft 1 episode minder gekregen.
Leverage en Rizzoli & Isles gaan 27 november weer verder.
Emily Owens M.D. is toch niet gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

En daar zijn aflevering 3 en 4 van Blood & Chrome:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KXCnuArj4b8]
beide afleveringen zijn aan elkaar geplakt in één filmpje.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
damn. Iedere keer als je net in het verhaal zit is het al weer afgelopen :( Webisodes zijn niet echt mijn ding geloof ik.

[ Voor 23% gewijzigd door sverzijl op 16-11-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

sverzijl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:08:
damn. Iedere keer als je net in het verhaal zit is het al weer afgelopen :( Webisodes zijn niet echt mijn ding geloof ik.
Dat komt omdat 7-12 minuten niet de intentie van dit materiaal was. Dit hadden tv episodes moeten zijn en daar is het verhaal op geschreven. Als je dat in stukken snijdt kom je op de reclame punten uit wat het einde van een aflevering word, dan zit je inderdaad met een lading clifhangers steeds.
Tenzij het materiaal echt specifiek voor het web als 7-12 min afleveringen geschreven word kom je daar niet omheen.
Gelukkig worden de meeste web series juist voor dit format geschreven ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu moet ik zeggen dat ik een serie als H+ ook irritant vind kijken. En die is wel specifiek als webisode geschreven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Greys Anatomy: Die emails tussen Webber en (de verkeerde) Avery _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:08:
Webisodes zijn gewoon in en in triest. Een verkrachting van tv series is het :+ . Die onzin moet per direct gestopt worden, cancellen maar. Helaas cancellen ze alleen goede series zoals een aflevering van Vegas dat kennelijk ook al na 1 seizoen stopt...

volgens mij is er geen goede serie meer over straks die dit jaar begonnen is, dat is gewoon bizar.

En battlestar zo verkrachten, ik heb er geen woorden voor. Ik pak hem wel straks mee als dvd / bluray versie, want het is natuurlijk een heel toffe aanvulling op de battlestar reeks, maar om hem nu in stukken te hakken?

Straks krijgen we alleen nog maar van die korte series :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Spike_wolf schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:11:
[...]

Dat komt omdat 7-12 minuten niet de intentie van dit materiaal was. Dit hadden tv episodes moeten zijn en daar is het verhaal op geschreven.
Maar waarom maken ze er dan een web serie van? :s Kregen ze het niet verkocht aan een TV zender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is allemaal wat onduidelijk, wel goede commentaren van de users op deze site:
http://www.deadline.com/2...ilot-to-air-online-on-tv/

En de reden (vermoed ik):

It’s funny how the SyFy execs do everything they can to diminish BSG or otherwise not promote it when it is literally the ONLY quality series that channel has ever been assiociated with. It could have been their MAD MEN but you can tell Mark Stern genuinely disliked the franchise. Shameful.

Mark Stern is de directeur / president van syfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:49:
Nu moet ik zeggen dat ik een serie als H+ ook irritant vind kijken. En die is wel specifiek als webisode geschreven toch?
Maar dat is er ook weer net een die gewoon brak in elkaar zit, die afleveringen zijn niet alleen tè kort, maar vliegen ook te veel heen en weer in de tijd lijn en personages/locaties waardoor het gewoon erg verwarrend is.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:15:
[...]

Webisodes zijn gewoon in en in triest. Een verkrachting van tv series is het :+ . Die onzin moet per direct gestopt worden, cancellen maar.
Dat ben ik zeker niet met je eens, het probleem wat mensen hebben is dat ze alleen naar één of twee slechte voorbeelden kijken (H+) en gelijk alles afschrijven.
Als je eens een kijkje neemt naar de TIENTALLEN webshows van bijvoorbeeld Geek and Sundry of Nerdist dan zie je dat web series prima kunnen! The Guild, The Flog, TableTop, Written by a Kid, Sword and Laser, Celebrity Bowling, Nerdterns, StarTalk. Stuk voor stuk shows die specifiek voor het web ontwikkeld zijn als afleveringen van 7-30 minuten en daarmee juweeltjes van series neer zetten :)
En battlestar zo verkrachten, ik heb er geen woorden voor. Ik pak hem wel straks mee als dvd / bluray versie, want het is natuurlijk een heel toffe aanvulling op de battlestar reeks, maar om hem nu in stukken te hakken?

Straks krijgen we alleen nog maar van die korte series :X
Tja, dit is gewoon omdat ze de serie toch al naar buiten willen brengen, hij is af, mensen wachten er al een tijd op, dus dan maar even wat knippen en hem in stukken releasen in de aanloop naar de DVD/BR release die niet vervroegd kan worden. Dan hebben mensen nu wat om naar te kijken en het is in feite prima reclame om het gratis op het web te gooien, liefhebbers zullen de DVD/BR toch wel kopen, en mensen die niet weten wat het is kijken even wat online en veel zullen de DVD/BR ook wel kopen.
Maar de show is niet geschreven om in kleine stukjes bekeken te worden, en dat dan jammer als je hem zo naar buiten brengt, hoewel je daar ook niet teveel over moet zeuren, dit kan prima imo :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
666 en last Resort zijn gecancelled

En de 3e TS post aangepast met een lijstje gecancelled en hoe het eruit ziet voor series

[ Voor 56% gewijzigd door wontcachme op 17-11-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 19:58
Zonde... ik vind 666 en Last Resort wel lekker weg kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:13:
Zonde... ik vind 666 en Last Resort wel lekker weg kijken :(
Laat me raden en is Last Resort gewoon anti patriotic ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Maken ze van Last Resort het seizoen nog wel af, of is het direct van de buis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 15:19

lordsnow

I know nothing

Anthirian schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:30:
Maken ze van Last Resort het seizoen nog wel af, of is het direct van de buis?
Hopelijk het laatste. Damn, wat is die series slecht.

Revolution ben ik ook maar gestopt met kijken. De mensen die daar in spelen kunnen niet acteren, vooral die meid die de hoofdrol heeft. Die heeft volgens mij alleen maar een uitdrukking. Wat een zombie is dat.

Arrow zit bij mij ook op het randje op het ogenblik, ik hoop dat het verhaal wat meer uitgediept wordt. Anders krijgt dat ook binnenkort een enkele reis richting de bitbucket.

Alleen Elementary is mijn redelijk goed bevallen van de nieuwe series, juist hetgeen waarvan ik van te voren de laagste verwachting had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Seizoen maken ze nog wel af.
ABC will finish airing the original 13-episode orders for both shows, but neither will receive a full-season pickup.
http://insidetv.ew.com/2012/11/16/last-resort-666-cancelled/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Moet zeggen dat ik nog twee episodes van Last Resort heb liggen, stop er maar mee geloof ik. Verhaal is gewoon niet interessant en leuk genoeg (waarom nou weer een eiland, we do not care).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jammer, vond Last Resort net weer wat leuker worden. En ze zullen er ook geen afgesloten geheel van maken, want :
ABC is retaining its option to revive either show for next season. So if midseason shows like Red Widow and Zero Hour perform worse than these two and the network’s pilot season goes poorly, there’s a chance one or both could be resuscitated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:30:
Dat ben ik zeker niet met je eens, het probleem wat mensen hebben is dat ze alleen naar één of twee slechte voorbeelden kijken (H+) en gelijk alles afschrijven.
Ik weet dat je het daar niet mee eens bent. Ik ga in iedergeval even een aantal webseries die je noemt bekijken.

Edit: vergeet ik te melden dat ik wat mooie cadeau's heb besteld (amazon en bol): inside game of thrones, een game of thrones 2013 kalender en de lost encyclopedia. Ze hebben van heel veel mooie series leuke behind the scene e.d. boeken, erg interessant.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

sverzijl schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 09:13:
Jammer, vond Last Resort net weer wat leuker worden. En ze zullen er ook geen afgesloten geheel van maken, want :

[...]
Ik ook, maar het lijkt (gelukkig) dat er in ieder geval toch een net eind aan gebreid wordt. Dat zegt Shawn Ryan tenminste op zijn twitter:
Shawn Ryan schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:48:
News is true. No Back 9 for #LastResort. We will film and and air all 13 episodes. We're going to give you no-holds barred kick-ass ending.

https://twitter.com/ShawnRyanTV/status/269587783876767745

[ Voor 36% gewijzigd door Anthirian op 17-11-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf mij er dan over verbazen dat een serie als Grimm wel gewoon doorgezet word.

Maar goed, dat zal kostentechnisch per kijker wel minder kosten en dan is het wel rendabel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Grimm is gewoon een prima serie, met een deugdelijk* verhaal en acceptabele acteerkwaliteiten.
Ik heb een half uurtje naar dat revolution gekeken, maar daar kreeg ik echt een puntzak van, zo tranentrekkend slecht als dat is.

*ongeloofwaardig uiteraard, want fantasy. Maar verder wel kloppend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

In ieder geval blij dat er een einde aan wordt gemaakt. Vanaf de eerste aflevering zag ik al aankomen dat dit geen volledig seizoen ging worden en qua verhaal had ik ook al niet het idee dat ze het meerdere seizoenen interessant konden houden zonder dingen te rekken. Dat ze zo snel al met verschillende verhaallijnen beginnen is gewoon jammer. Het spelletje wat in Washington wordt gespeeld wordt iets te vaag gehouden en daarom voelt het verhaal wat simpel aan. Juist dat politieke spelletje kan het weer wat interessanter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
oeh, de bondgirl bij Craig Ferguson :o

Tsjonge, als dat in de film, in het echt was gebeurd, dan had het veel anders gelopen. Dan had ze volgens mij al die lui alle hoeken van de kamer laten zien. Djeez, wat een grote dame :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo groot is ze toch niet met 1m75?

Ik ben iig langer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB: "Midsomer Murders" Secrets and Spies (TV episode 2009)
WTF1: Een kerel die zijn eigen (toekomstige) uitvaart meerdere keren repeteert :o
WTF2: De borg queen :D

edit: Bekend gezicht in CSI NY, herinnert iemand zich dit nog?
Look, last night, I ate some dinner, had a beer, went to bed and woke up like this. Now can we please just get to the part where you and Fraiser run some tests, find a cure, make me big again?
:D

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 17-11-2012 17:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schiet me opeens te binnen dat ik de bond special van top gear gemist heb, die schade haal ik vanavond even in, ik moet me diep schamen, dat ik dat vergeten ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:18:
[...]

Zo groot is ze toch niet met 1m75?

Ik ben iig langer :P
Ze leek wel heel groot, zo naast Craig :)

Over Grimm: Die serie heeft een bonuspunt verdiend, door Sorry onder "to be continued" te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nu ook een einde aan 666 komt? Ik moet namelijk straks wel weten wat er in die rode doos zit en hoe het verhaal in elkaar steekt, want het wordt nu alleen maar vager en vager en er zijn nog maar 4 episodes over...

Ik heb zo'n voorgevoel dat ik me straks net voel alsof ik een heel spannende film heb gezien en net op het spannendste moment gestopt ben met kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Been there, done that, got the t-shirt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Vandaag alle afleveringen van Halo 4 Forward unto Dawn gekeken, in de vorm van een extended 'film'. Ondanks dat ik helemaal niets wist van het hele halo universum was het verhaal goed te volgen. Sterker nog, het smaakt naar meer!

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond op de BBC1 om 22:00 uur The Secret of Crickley Hall oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:27
was dit de laatste aflevering van grimm voor de pauze , werd net leuker...

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 18-11-2012 08:55 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Huh, pauze?

Wat een rotstreek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

The Clone Wars was wel wat teleurstellend deze week zeg, het verhaal was aardig, maar de uitwerking verre van. Helemaal de scenes van Obi Wan en Grevous, de animaties waren daar erg kaal en wat houterig, en de lip sync van Obi Wan kwam regelmatig niet overeen :X Niet dat het geluid out of sync was, maar dat de mond bewegingen maakte die helemaal niet bij zijn gesproken tekst hoorde :X

Verder ben ik wel benieuwd wat straks de rol is van die Youngling die nog steeds geen werkende Lightsaber heeft, dat feitje probeerde ze wel weg te proppen zodat de kijker dat even vergeet :+

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 18-11-2012 12:55 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

Ik wil beginnen met Battlestar Galactica. Ik heb van de 2003 serie het eerste seizoen binnen gehaald maar de eerste afevering begint met "previously on BSG..." refereert men dan aan de oude serie of heb ik een aflevering gemist oid?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
De miniserie zit er nog voor.

IMDB: Battlestar Galactica (TV mini-series 2003– )

Ergens wel onvoorstelbaar dat het alweer frakkin 9 jaar geleden is dat de serie begon :o
Dat waren nog eens goede jaren: SG:SG1, SG:A, BSG, ST:E allemaal tegelijk op de tv. Nu is er geen enkele fatsoenlijke ruimte-serie op de tv.

[ Voor 113% gewijzigd door Raymond op 18-11-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:09:
Dat waren nog eens goede jaren: SG:SG1, SG:A, BSG, ST:E allemaal tegelijk op de tv. Nu is er geen enkele fatsoenlijke ruimte-serie op de tv.
Toen had je ook nog star trek op tv, mooie tijden. Vooral sg atlantis, heerlijk.

Zelf gaan we hier thuis beginnen aan een rereun van lost, ik heb de lost encyclopedia gekocht (33 euro bij bol.com) en met dat naslagwerk onder de hand alles opnieuw bekijken. En allemaal in bluray kwaliteit met 5.1 dts geluid :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:23:
[...]

Toen had je ook nog star trek op tv, mooie tijden. Vooral sg atlantis, heerlijk.

Zelf gaan we hier thuis beginnen aan een rereun van lost, ik heb de lost encyclopedia gekocht (33 euro bij bol.com) en met dat naslagwerk onder de hand alles opnieuw bekijken. En allemaal in bluray kwaliteit met 5.1 dts geluid :9
Met hetzelfde geweldige einde ;) Zo'n encyclopedia zal iig wel wat leuke dingen aanstippen waardoor het een andere kijkervaring is.

Omdat ik wel eens toe was aan wat humor begonnen met How I met your Mother. Heerlijk droog! Zag het af en toe wel op tv voorbij komen maar nooit aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Moet zeggen dat Last Resort me positief verrast, ik had er, gezien de cancelation, er niet zo heel hoge verwachtingen van.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.