Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

Shabbaman

Got love?

Wacht...
Tv-serie Elementary krijgt felbegeerde plek na Superbowl

© CBS. De hoofdrolspelers van Elementary Lucy Liu en Jonny Lee Miller
De nieuwe Amerikaanse tv-serie Elementary krijgt volgend jaar de begeerde plek na de Super Bowl. Dat heeft CBS bekendgemaakt, de zender die in 2013 het best bekeken sportevenement van Amerika mag uitzenden.

Uitzending direct na de Super Bowl is een ereplek voor programma's die op deze manier eenmalig miljoenen nieuwe potentiële fans kunnen bereiken. Dit jaar was die eer toebedeeld aan The Voice, de talentenjacht van John de Mol. NBC kon zo ruim 37 miljoen kijkers noteren voor de show die op haar normale uitzenddagen gemiddeld 12 miljoen kijkers weet te trekken.

Verdeeld
De footballfinale tussen The New York Giants en de New England Patriots trok dit jaar 111,3 miljoen kijkers en was daarmee zelfs het best bekeken programma ooit in de Verenigde Staten. De uitzendrechten zijn verdeeld tussen NBC, Fox en CBS, die het spektakel om beurten mogen uitzenden.

CBS kiest op 3 februari volgend jaar voor de detective Elementary, een moderne variant van het Sherlock Holmes-verhaal met in de hoofdrollen Lucy Liu en Jonny Lee Miller. Sinds de uitzending van de eerste aflevering eind september is dit één van de best scorende nieuwe series dit seizoen.
Dus er kijken niet alleen mensen naar Elementary, ze verwachten dat dat in februari ook nog het geval is? Onvoorstelbaar. Tenminste, tenzij ik na de eerste aflevering echt wat gemist heb ofzo?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oh? Dat is nog eens lekker nieuws. Ik zal mijn zieke baard even aanzwengelen, dit had ik volgens mij gemist in het verleden, wist niet eens dat er een nieuwe serie kwam _/-\o_
Shabbaman schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:16:
Dus er kijken niet alleen mensen naar Elementary, ze verwachten dat dat in februari ook nog het geval is? Onvoorstelbaar. Tenminste, tenzij ik na de eerste aflevering echt wat gemist heb ofzo?
Ik vond de pilot nog wel ok, de afleveringen erna zijn nog veel slechter. Maar wellicht gaat er iemand uit de kleren :+ , al zit ik persoonlijk niet daarop te wachten bij de hoofdrolspeelster, maar een andere reden om te kijken zie ik niet. Ik vind het niks

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:18:
[...]

Oh oh? Dat is nog eens lekker nieuws. Ik zal mijn zieke baard even aanzwengelen, dit had ik volgens mij gemist in het verleden, wist niet eens dat er een nieuwe serie kwam _/-\o_
De pilot is een film geworden omdat ze besloten er geen serie van te maken. Die film doen ze nu in delen uitbrengen.
[...]

Ik vond de pilot nog wel ok, de afleveringen erna zijn nog veel slechter. Maar wellicht gaat er iemand uit de kleren :+ , al zit ik persoonlijk niet daarop te wachten bij de hoofdrolspeelster, maar een andere reden om te kijken zie ik niet. Ik vind het niks
Zender is CBS dus uit de kleren zal niet gebeuren. Althans, niet kabelaar "uit de kleren" :+

[ Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 06-11-2012 15:22 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:18:
[...]

[...]

Sickbeard zal er weinig mee kunnen. Hij word "uitgezonden" op het YouTube kanaal van machinima, dat sleept Sickbeard niet binnen toch?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Anderen die bij het zien van de reus in Once Upon a Time goed gelachen hebben? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:23
Is dat Battlestar Galactica nog een beetje goed te kijken? Waar is dat mee te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bv202 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:31:
Anderen die bij het zien van de reus in Once Upon a Time goed gelachen hebben? :p
Nee niet echt?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Awsom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:32:
Is dat Battlestar Galactica nog een beetje goed te kijken? Waar is dat mee te vergelijken?
Goed te kijken? Is een van de beste series die ik ken. :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak wel het orgineel met Lorne Greene.

Domme remakes :P

/me rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
't is één van de weinige ruimte-series die de laatste jaren op tv is geweest, dus alleen dat maakt het al een topserie.

Moet wel bekennen dat de eerste 2 en het laatste seizoen het beste waren. Dat geneuzel tussendoor op die planeet was waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:49:
Pak wel het orgineel met Lorne Greene.

Domme remakes :P

/me rent
En met Face van the A team. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
En een mannelijke starbuck :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

David Tennant heeft een gastrol in de Clone Wars van komend weekend :D :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, hoe komt het dat how i met your mother op "likely renewal" staat? Ik dacht dat vorig jaar 2 seizoenen besteld waren?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Magic schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:32:
Hmm, hoe komt het dat how i met your mother op "likely renewal" staat? Ik dacht dat vorig jaar 2 seizoenen besteld waren?
Zou dit niet het laatste seizoen zijn? Lijkt me ook wel logisch want het verhaal gaat nergens meer heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik meen ook gelezen te hebben dat alle acteurs intussen wel toe waren aan iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Volgens mij hierna nog 1 seizoen. Ze zijn nu al best ver in dit seizoen en als ze nu al snel richting het einde gaan werken dan ben ik bang dat het niet bijster goed af gaat lopen :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:47:
Ik meen ook gelezen te hebben dat alle acteurs intussen wel toe waren aan iets nieuws.
De kijkers ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Echt he? Ik vond de laatste aflevering ook echt tenenkrommend slecht en dat is me nog nooit overkomen bij HIMYM...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Awsom schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:32:
Een promotiefilm van Scientology icm de hoeveelheid drama van 90210.

Het is nogal persoonlijk zoals je merkt :P. Sommige vinden het geweldig, ik vond het niet heel geweldig, tijdje volgehouden nog in de hoop dat het beter werd, werd het ook, toen gleed het weer af en heb ik heb opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 12:46
Arrow blijft gewoon heerlijk om te kijken _/-\o_ Echt een verslavende serie.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Timocos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:36:
Arrow blijft gewoon heerlijk om te kijken _/-\o_ Echt een verslavende serie.
Wou bijna hetzelfde schrijven, moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast was dat Canada het nu dus een dag eerder uitzond :D. Want 1 dag korter wachten is wel fijn, jammer genoeg was dit volgens mij maar 1x zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Van de nieuwe lading series die een tijdje geleden begonnen waren is Arrow toch wel de enige waar ik elke week wel echt naar uit kijk. Rest kan me niet echt zoveel meer boeien (van de nieuwe series dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 19:58
Van de nieuwe series is Hunted ook goed, al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is echt goed ja. Ik had wel even moeite met het "Nederlands" dat ze spraken :) maar gelukkig was dat maar een klein beetje. Hunted is echt goed, kijk m nu lekker op de bbc ipv downloaden, dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hey, in Covert Affaires waren ze in Amsterdam deze week, en ook daadwerkelijk in Amsterdam zo te zien, geen green screen of neppe set ofzo.
Gelukkig werd er niet gesproken dus het plaatje kwam eens een keer heel echt over :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Covert Affairs gaat volgens mij vaker op locatie. Ik heb weleens een interview gezien met die acteurs, die hadden het erover dat ze redelijk aan het reizen waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:50:
Hey, in Covert Affaires waren ze in Amsterdam deze week, en ook daadwerkelijk in Amsterdam zo te zien, geen green screen of neppe set ofzo.
Gelukkig werd er niet gesproken dus het plaatje kwam eens een keer heel echt over :)
Kijk de serie zelf niet, maar had op at5 wel wat foto's gezien, voornamelijk bij CS toch?
Maar even terug gezocht op hun site: http://www.at5.nl/gespot/88942/piper-perabo-in-amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:49:
Die is echt goed ja. Ik had wel even moeite met het "Nederlands" dat ze spraken :) maar gelukkig was dat maar een klein beetje. Hunted is echt goed, kijk m nu lekker op de bbc ipv downloaden, dat scheelt weer.
dat nederlands was beter ipv het nederlands in Person of interest :)
maarja dat ging ook over een mechelse Herder of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raymond schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:52:
Covert Affairs gaat volgens mij vaker op locatie. Ik heb weleens een interview gezien met die acteurs, die hadden het erover dat ze redelijk aan het reizen waren :)
Klopt, maar helemaal voor dit kleine stukje zou het heel begrijpelijk zijn als ze het niet op locatie gedaan hadden.
Maar een blik op Google levert meer foto's op met ook andere acteurs en locaties die niet in deze aflevering zaten, dus ze zullen nog wel een keer terugkeren naar Amsterdam in de serie :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:29:
Ben net klaar met Terminator TSCC:..

En toch wel k*t dat die serie is geeindigt in een grote cliffhanger en niet alleen dat!..het is gewoon een zeer goede serie. , ik wil meer (meer summer glau)..
Summer Glau komt helaas alleen maar in series die snel afgelopen zijn...

Iemand nog een goede aanrader voor een nieuwe serie? ,
Als er maar een goed verhaal in zit.
Als je Summer Glau wil terug zien, ze maakt ook een paar verschijningen op Alphas - best ook een toffe serie (zeker als je een Heroes/X-Men fan zijt) :*)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Summer Glau zit toch ook in The Unit, een stuk van een seizoen in ieder geval. Vond haar er daar lekkerder uitzien dan in Terminator TSCC....

Afbeeldingslocatie: http://img001.lazygirls.info/people/summer_glau/summer_glau_summer_glau_the_unit_s2e05_X5yFRET.sized.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Damian op 07-11-2012 16:57 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een lijstje met alle eps van The Unit waar Summer te zien is:

http://www.imdb.com/chara...953/filmoseries#tt0460690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Summer Glau heeft inmiddels dezelfde status bereikt hier als Firefly :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op IMDB dat Summer een elfje gaat spelen :D O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:39:
Ik zie net op IMDB dat Summer een elfje gaat spelen :D O+
and.....

Canceled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar een film :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat betekend niet dat ie niet kan mislukken :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:21:
De pilot is een film geworden omdat ze besloten er geen serie van te maken. Die film doen ze nu in delen uitbrengen.
Oh? Wat een vreemd verhaal.

Dus maar een heel korte serie? Als dat het geval is, dan is er vast kans op een nieuw seizoen. Maar dat zal iedereen hier wel hopen. Toch jammer dat er geen goede sf serie meer is, ik ben benieuwd, ben vrijdag vrij, dus kan hem gelijk in de ochtend kijken als hij er dan is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:48:
[...]

Oh? Wat een vreemd verhaal.

Dus maar een heel korte serie? Als dat het geval is, dan is er vast kans op een nieuw seizoen. Maar dat zal iedereen hier wel hopen. Toch jammer dat er geen goede sf serie meer is, ik ben benieuwd, ben vrijdag vrij, dus kan hem gelijk in de ochtend kijken als hij er dan is :9
Het zijn 10 afleveringen van 7 tot 12 minuten geworden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
The Unit *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
The Unit was top idd!

Paar weekjes terug nog 2 acteurs uit de Unit in een ep van The Mentalist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik moest bijna huilen. Got, wat was dat afschuwelijk slecht zeg.

Na de slechte acteurs (dat kind.. waah!!), slechte achtergronden en slecht 3d-werk (deels achtergrond, de groene schermen, de afwezigheid van schaduwen onder de mensen...) is het lijstje nu volgens mij wel comleet. Kan het nog slechter?

Jammer dat alle Lost-acteurs zich met dit soort broddelwerk bezighouden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, OUaT, Grimm, Arrow, Continuum, Nikita, etc is allemaal van hetzelfde niveau. Broddelwerk inderdaad. Daar kom je weer achter als je bijvoorbeeld weer eens naar een serie als Homeland kijkt. Dat is kwalitatief gewoon een stuk prettiger om naar te kijken. En dan laat ik het verhaal even buiten beschouwing.

Het acteerwerk zit gewoon een stuk beter in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dat was wel een dieptepunt idd. Dat hadden ze wel een stukje beter kunnen oplossen (of gewoon niet doen :+ )

Ze zijn trouwens de laatste weken het verhaal ook een beetje aan het verdelen: De ene aflevering gaat over de evil queen, de andere gaat over snowwhite. En dat wisselt elkaar dan af.

Dus afgelopen week geen Lana Parilla :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Ik heb nu Battlestar Galactica 'gekocht' (:+), maar kan ik beter eerst die miniserie uit 2003 kijken, of gewoon beginnen met s01e01?

//edit; ehhh laat maar, ik ga wel hier van uit..

Wat gigantisch veel contect zeg 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Bobmeister op 07-11-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Miniserie!!

Omg, die was gewoon echt goed :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een volgorde in geloof ik. Check de wikipediasite anders even. Alle films ook binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:40:
Mja, OUaT, Grimm, Arrow, Continuum, Nikita, etc is allemaal van hetzelfde niveau. Broddelwerk inderdaad. Daar kom je weer achter als je bijvoorbeeld weer eens naar een serie als Homeland kijkt. Dat is kwalitatief gewoon een stuk prettiger om naar te kijken. En dan laat ik het verhaal even buiten beschouwing.

Zelfs de maffe nepmaskertjes in Grimm zijn beter gemaakt dan de cgi-scenes in OUaT :P En dat zegt toch wel iets...

Nikita en Arrow vind ik eigenlijk de enige series uit het lijstje die redelijk goed te kijken zijn (qua beeld). Acteren is misschien niet altijd geweldig, maar ze werken het wel een stuk netter af. Die reusscene leek bijna wel alsof het binnen een dag klaar moest zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:47:
Er zit een volgorde in geloof ik. Check de wikipediasite anders even. Alle films ook binnen?
Er zijn verschillende BSG mini(series) en films, DE miniserie speelt zich voor de 2003 tv serie af. Daarnaast heb je nog twee tv films, en wat webisodes.
Ik zou met de mini serie beginnen, dan de TV-serie en dan de films en webisodes op de juiste volgorde er tussen aangezien het uitbreidingen op het verhaal vormen. Als je alles los of in de verkeerde volgorde kijkt snap je er niks van :P

Hier is de juiste volgorde te vinden:
Wikipedia: Battlestar Galactica

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Whaaaa, Sarah Shahi bij Craig Ferguson.

:drool: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die been op zijn buro he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stukfruit schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:31:
[...]

Ik moest bijna huilen. Got, wat was dat afschuwelijk slecht zeg.

Na de slechte acteurs (dat kind.. waah!!), slechte achtergronden en slecht 3d-werk (deels achtergrond, de groene schermen, de afwezigheid van schaduwen onder de mensen...) is het lijstje nu volgens mij wel comleet. Kan het nog slechter?

Jammer dat alle Lost-acteurs zich met dit soort broddelwerk bezighouden.
Alhoewel ik de laatste aflevering nog niet heb gezien is Once Upon A Time al nooit echt een serie geweest met hoogstaande CGI. Echter hoeft dat van mij ook helemaal niet, het ziet er totaal niet uit, maar het maakt het verhaal er niet minder om. Dat kind acteert verschrikkelijk, maar ach, ik erger me er niet aan. Zo erg is het nou allemaal ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
De producenten zijn er intussen ook wel achter dat dat kind niet kan acteren. De screentime is intussen terug naar <1minuut per ep voor dat ventje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

[x] schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:24:
Heb een hoop nieuwe series de 3 episode test gegeven o.a. Arrow, Person of interest; wat vinden julile hier zo leuk aan? Zie hier trouwens veel te weinig lof voor Boss en The Wire ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:40:

Al deze series willen soms wat teveel en moeten dan slordig werk afleveren. Nikita bijvoorbeeld vind ik een prachtige serie. De belichting, het stuntwerk en de compositie van de scenes zijn uitstekend. Je ziet het ook als de op IMDB kijkt naar de regisseurs van de afleveringen, allemaal lui met tientallen afleveringen ervaring.

Maar soms komt er een script dat zegt dat ze in Amsterdam zijn of dat er een aanval is door Predator drones en dan kom je uit bij een gebouw in Canada met een Nederlands bord erop of slechte CGI. Voor Fantasy series geldt natuurlijk helemaal.

Covert Affairs is wel een rare uitzondering, die gaan wel filmen in Sri Lanka of Amsterdam maar doen dan een scene die heel simpel lijkt met superslechte greenscreen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Laatste seizoen van Covert Affairs gebruikt niet echt opvallend veel green screens meer. Budget is misschien wel wat omhoog gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Huh? Sinds wanneer is Nikita een slechte serie? Het is een actie-serie en dat doet het gewoon goed. Voor een diepgaand verhaal moet je nooit bij actieseries zijn en voor diepzinnige karakters moet je ook niet bij een jongerenzender zijn (wat CW gewoon is). Dat is hetzelfde als denken dat je bij MTV moet zijn voor muziek of sterke dialogen.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2012 10:10 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Awsom schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:46:
Ik heb nu Battlestar Galactica 'gekocht' (:+), maar kan ik beter eerst die miniserie uit 2003 kijken, of gewoon beginnen met s01e01?

//edit; ehhh laat maar, ik ga wel hier van uit..

Wat gigantisch veel contect zeg 8)7
Eerst miniserie zien :) Dan snap je het begin van seizoen 1 ook beter vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Phyxion schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:34:
Laatste seizoen van Covert Affairs gebruikt niet echt opvallend veel green screens meer. Budget is misschien wel wat omhoog gegaan :)
Mag ook wel, die Amsterdam scenes waren ook echt in Amsterdam opgenomen en niet in "Amsterdam" zoals in Nikita eerder :)

Doh, dat was al gepost 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Sypher op 08-11-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:09:
Huh? Sinds wanneer is Nikita een slechte serie? Het is een actie-serie en dat doet het gewoon goed. Voor een diepgaand verhaal moet je nooit bij actieseries zijn en voor diepzinnige karakters moet je ook niet bij een jongerenzender zijn (wat CW gewoon is). Dat is hetzelfde als denken dat je bij MTV moet zijn voor muziek of sterke dialogen.
Ik heb het niet over het verhaal of over het soort serie maar de manier waarop er word geacteerd en hoe het word neergezet.
Het is een mening he. Dan krijg je dat ;)

HIMYM snap ik ook de ophef bijvoorbeeld niet over. Totaal niet grappig en ik vind het maar een houterig geacteerd geheel.

Boss is echt een topserie maar ligt nu stil. POI is het tweede sezioen toch ook wel prettiger geworden om naar te kijken. Ze gooien er wat meer droge humor in, een hond voor Finch om te zorgen voor wat meer interactie en het vrouwlijk schoon blijft mooi op niveau. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Arrow was weer aardig.
Ik vond laatst dat stuk waar hij die kap uit die tas trekt op die trap al lompe tijdverspilling van hem, maar dat was dus bewust gedaan :P
Ik vraag me wel af hoe hij gedacht had de vigilante zijn gezicht te laten zien als hij 'gevangen' zat zonder een sidekick te hebben (die had hij op het moment dat hij het plan in werking zette nog niet).

De fishnets van de halloween outfit van miss Lance deden me wel glimlachen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Spike_wolf schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:40:
Ik vond laatst dat stuk waar hij die kap uit die tas trekt op die trap al lompe tijdverspilling van hem, maar dat was dus bewust gedaan :P
Wat ik niet snap, hij heeft hem er toch ook in gestopt? Stukje verder terugspoelen die surveillance tapes en ... tsja, vrij doorslaggevend bewijs dan ;) Blijft ook raar dat ze hem niet meer verdenken omdat een ander gezien was, dat is wel heel makkelijk afgerond. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:53:
[...]

Ik heb het niet over het verhaal of over het soort serie maar de manier waarop er word geacteerd en hoe het word neergezet.
Het is een mening he. Dan krijg je dat ;)

HIMYM snap ik ook de ophef bijvoorbeeld niet over. Totaal niet grappig en ik vind het maar een houterig geacteerd geheel.

Boss is echt een topserie maar ligt nu stil. POI is het tweede sezioen toch ook wel prettiger geworden om naar te kijken. Ze gooien er wat meer droge humor in, een hond voor Finch om te zorgen voor wat meer interactie en het vrouwlijk schoon blijft mooi op niveau. :)
Compleet mee eens, Nikita vind ik ook een zeer matige serie. Acteerwerk is slecht en de actie klopt vaak van geen kant. Verhaal is amper aanwezig. Die serie is op alle fronten middelmatig tot slecht.

HMYM is gewoon voor tieners, big comedy en veel te Amerikaans. Je moet er van houden..

Aflevering 4 van Revolution net bekeken, deze serie geef ik ook op. Wat een bagger. Acteer werk is slechter dan slecht. Actie is slechter dan slecht (als je geraakt wordt door iets dan vlieg je 10 meter de lucht in). Die scene dat die compleet verkeerd gecaste hoofdrol troel vastgebonden zit en dood zou gaan als de deur open gaat is echt tenenkrommend, ze blijft maar schreeuwen om hulp terwijl ze juist niet wilt dat er iemand komt? WTF!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Het is maar net wat je zoekt in een serie.
Ben er helemaal mee eens dat Homeland een fantastische serie is waarin je constant heen en weer geslingerd wordt tussen wel of geen terrorist (deel 1 heb ik het dan over).
Maar moet eerlijk zeggen dat ik Grimm ook een leuke serie vind. Misschien zit het niet zo sterk in elkaar als andere series maar het kijkt wel lekker weg. Het zijn op zich staande verhalen en ideaal om eens op een rustige zondag te kijken.
Zo vind ik True Blood ook een fantastische serie. Anderen zullen die serie misschien plat vinden vanwege de seks die er regelmatig in voor komt, maar er zit naar mijn idee veel spanning in, waardoor ik na afloop van een aflevering het liefste meteen de volgende wil kijken.

Nu staat seizoen 5 van Breaking Bad op me te wachten (net seizoen 4 afgerond) benieuwd wat dit seizoen gaat brengen. Homeland wacht ik nog even mee tot heel seizoen 2 klaar is (kan ik het ten minste kijken wanneer ik wil en eventueel 2 achter elkaar ipv elke keer een week te moeten wachten) en begrijp uit de reacties hier dat The Unit ook maar eens moet gaan kijken. Genoeg om te kijken dus de komende tijd.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:44:
Het zijn 10 afleveringen van 7 tot 12 minuten geworden.
Gisteren was ik niet meer in staat te reageren, dit riep wat negatieve emoties op :X

Ik kijk nu ook wat comedy's, Guys With Kids en Ben and Kate, beiden wel goed te doen voor comedy's. Zijn wel lekker om even snel te kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
l3art schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:48:
Het is maar net wat je zoekt in een serie.
Ben er helemaal mee eens dat Homeland een fantastische serie is waarin je constant heen en weer geslingerd wordt tussen wel of geen terrorist (deel 1 heb ik het dan over).
Maar moet eerlijk zeggen dat ik Grimm ook een leuke serie vind. Misschien zit het niet zo sterk in elkaar als andere series maar het kijkt wel lekker weg. Het zijn op zich staande verhalen en ideaal om eens op een rustige zondag te kijken.
Zo vind ik True Blood ook een fantastische serie. Anderen zullen die serie misschien plat vinden vanwege de seks die er regelmatig in voor komt, maar er zit naar mijn idee veel spanning in, waardoor ik na afloop van een aflevering het liefste meteen de volgende wil kijken.

Nu staat seizoen 5 van Breaking Bad op me te wachten (net seizoen 4 afgerond) benieuwd wat dit seizoen gaat brengen. Homeland wacht ik nog even mee tot heel seizoen 2 klaar is (kan ik het ten minste kijken wanneer ik wil en eventueel 2 achter elkaar ipv elke keer een week te moeten wachten) en begrijp uit de reacties hier dat The Unit ook maar eens moet gaan kijken. Genoeg om te kijken dus de komende tijd.
Homeland is idd een goeie serie, maar soms wil je gewoon wat luchtigs en snel kijken (althans heb ik dan) en dan zijn Nikita en Grimm wel leuk om te kijken. HiMYM blijft voor mij gewoon een leuke komedie, aangezien ik Friends ook leuk vond :)

Acteerwerk in Nikita is inderdaad niet echt geweldig (behalve Percy, wat een geweldig personage in de serie _/-\o_ ), maar wel gewoon een leuk verhaal en actie (waar vaak ook niks van klopt :P)

Vanavond maar eens Hunted kijken, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Timocos schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:19:
[...]

Homeland is idd een goeie serie, maar soms wil je gewoon wat luchtigs en snel kijken (althans heb ik dan) en dan zijn Nikita en Grimm wel leuk om te kijken. HiMYM blijft voor mij gewoon een leuke komedie, aangezien ik Friends ook leuk vond :)

Acteerwerk in Nikita is inderdaad niet echt geweldig (behalve Percy, wat een geweldig personage in de serie _/-\o_ ), maar wel gewoon een leuk verhaal en actie (waar vaak ook niks van klopt :P)

Vanavond maar eens Hunted kijken, ben benieuwd.
HIMYM en Friends vind ik toch wel een heel verschil. Friends was wat subtieler en minder overdreven. Ik kijk HIMYM trwns wel altijd maar moet nooit echt lachen, om friends kan ik helemaal dubbel liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bremg schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:41:
[...]

...Ik kijk HIMYM trwns wel altijd maar moet nooit echt lachen, om friends kan ik helemaal dubbel liggen..
Ik heb het precies andersom, Friends is nooit mijn vriend geweest.

Maar HIMYM is wel de laatste seizoenen zwaar ingekakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Anne Frank aflevering van American Horror Stories gezien..

WTF 7(8)7

Toch maar de eerdere eps kijken :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krijg nou wat. Had al een paar keer het idee dat ik een nieuw gezicht+stem in Greys Anatomy ergens van kende. Blijkt diegene de acteur te zijn die mr. Feeny speelde én die de stem van K.I.T.T. heeft ingesproken :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn die american horror stories nu een opeenvolgend verhaal? Dus stel met kid dat in een spookhuis woont?

vraag me dat al even af, maar ben nog niet verdergekomen dan aflevering 1 vorige week (zware cursus die ik op het werk volg waardoor ik geen energie meer heb om tv te kijken in de avond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Gray's anatomy? Loopt dat nog steeds joh? :D

Al die acteurs zijn inmiddels toch al weggediscrimineerd uit die serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep :)

Neuh, er lopen er nog wel een paar van het begin.
* Raven mist Izzie & Lexi :/

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 09-11-2012 13:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sypher schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:08:
[...]

Wat ik niet snap, hij heeft hem er toch ook in gestopt? Stukje verder terugspoelen die surveillance tapes en ... tsja, vrij doorslaggevend bewijs dan ;) Blijft ook raar dat ze hem niet meer verdenken omdat een ander gezien was, dat is wel heel makkelijk afgerond. :F
Arrow is wel vermakelijk maar inderdaad wel voorzien van heel veel "gemakken". Aan het eind van een aflevering worden ook nog eventjes alle onafgewerkte zaken afgehandeld in een paar regels: ow we hebben die nog eventjes opgepakt voor dat en dat ene probleem is ook nog eventjes opgelost, tot volgende week allemaal!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:46:
zijn die american horror stories nu een opeenvolgend verhaal? Dus stel met kid dat in een spookhuis woont?

vraag me dat al even af, maar ben nog niet verdergekomen dan aflevering 1 vorige week (zware cursus die ik op het werk volg waardoor ik geen energie meer heb om tv te kijken in de avond).
Het is één doorlopend verhaal per seizoen. Seizoen 2 is dus een compleet ander verhaal dan seizoen 1, met nieuwe karakters, een nieuwe setting, maar wel veelal dezelfde acteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Suits mag van mij wel opschieten. Duurt allemaal nog zo lang tot 2013.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Raven schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:37:
Krijg nou wat. Had al een paar keer het idee dat ik een nieuw gezicht+stem in Greys Anatomy ergens van kende. Blijkt diegene de acteur te zijn die mr. Feeny speelde én die de stem van K.I.T.T. heeft ingesproken :o
Ooooh, KITT! Het kwam me al bekend voor. Thanks. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Blood and Chrome:
Blood and Chrome
:9

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Gaaf!!! :D 8) :o

Heeft iemand trouwens The Plan gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
De film? Zeker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
En wat vond je daarvan? Ratings op IMDB zijn wat laag vergeleken met BSG zelf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel maar hij hoort erbij denk ik dan en kijk ik hem gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
onox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:23:
[...]

En wat vond je daarvan? Ratings op IMDB zijn wat laag vergeleken met BSG zelf :/
Te lang geleden dat ik hem heb gezien om het zo te herinneren. Volgens mij vond ik die andere BSG film beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En het is zover:
YouTube: Battlestar Galactica: Blood and Chrome Episode 1

Ik ben benieuwd :)

[Edit]
En dat is een aardig begin, de sfeer zit er gelijk aardig in, de situatie is gelijk duidelijk en de graphics zijn aardig, niet super, maar prima te doen. Het stukje Dog fight vanuit de cockpit gezien is wel tof, dat mogen ze vaker doen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2012 17:06 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/t/KMPlayer_11-09-12_17-16-48.png
Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/t/KMPlayer_11-09-12_17-14-43.png

Fi ook eens van de goede kant in Burn Notice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ook eens? Die meid heeft in de hele serie nog nooit een BH gedragen en je ziet haar tepels bijna elk shot door haar shirts/jurkjes heen steken :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:22:
Ook eens? Die meid heeft in de hele serie nog nooit een BH gedragen en je ziet haar tepels bijna elk shot door haar shirts/jurkjes heen steken :P
En dat vinden we vervelend! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al info gezien of ze die battlestar straks ook op dvd ofzo uitbrengen?

Ik vind het wat matig om series in stukken op youtube te gaan bekijken, als er een volledige versie later uitkomt pak ik hem dan liever mee (net als met die andere youtube serie). Of ik maak een playlist aan in youtube terzijnertijd, maar ik ben bang dat ze mobile devices zoals mijn mediaspelers uitsluiten omdat die geen reclame toelaten en ze willen er vast op verdienen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hij word in 2013 een keer op SyFy uitgezonden en de DVD/Blu-Ray is al te pre-orderen:

http://www.nbcuniversalst...-102871&pa=PRF-NBC-102871

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:34:
Hij word in 2013 een keer op SyFy uitgezonden en de DVD/Blu-Ray is al te pre-orderen:

http://www.nbcuniversalst...-102871&pa=PRF-NBC-102871
Ah top, 2013 duurt trouwens nog wel lang, ben bang dat ik hem toch op youtube dan maar ga kijken (gezien ik fan van deze serie ben). Maar dan heb ik ook nog wat om naar uit te kijken, die screenshot hier bevalt me namelijk meer dan goed.

Ook een unrated version, youtube zal wel een gekuisde versie tonen ben ik bang. Maarja, beter dan niks en volgens mijn sickbeard zijn er 2 afleveringen op youtube gezet, ga het straks eens bekijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:22:
Dat was allang terug :+ Kan ook door de zomer-break komen natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Arrow is echt tenenkrommend slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ah, aflevering 2 van Blood and Chrome staat inmiddels ook al online:
YouTube: Battlestar Galactica: Blood and Chrome Episode 2

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2012 19:11 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lensflares zijn wel rete-irritant zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ey, ga jij eerst eens BSG kijken voor je je hiermee gaat bemoeien :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Aangezien ik nu zelfs een aantal TV series niet meer kan downloaden die ik maanden terug ben kwijtgeraakt én dankzij de Morganelli groep die steeds meer content verwijderd die ik leuk vind heb ik zojuist besloten om maar eens met deze hobby te stoppen.

Voor degenen die nog wel doorgaan, veel plezier nog verder (zolang het duurt). Het was leuk. Tot ziens :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Welke series ben je kwijt geraakt dan?

Je kan natuurlijk als laatste redmiddel natuurlijk altijd nog bol.com/amazon.com proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Raymond schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:39:
Welke series ben je kwijt geraakt dan?
Een hoop. Maar ik heb net de conclusie getrokken dat het toch zowiezo geen zin meer heeft. Steeds meer content zal er worden verwijderd. Tevens heb ik geen zin om dozen vol met seizoenen hier in huis te hebben staan die ik uiteindelijk toch maar een keer kijk en vervolgens niet verkocht krijg.

Misschien start ik weleens weer, als er een goed legit alternatief zoals Netflix of de TV Shows categorie van iTunes US naar Europa komt. Maar dat zie ik voorlopig echt niet gebeuren (en of die net zoveel aanbod zullen hebben als in de US is ook nog eens de vraag).

Dus: stop er voorlopig gewoon mee. Volledig cold turkey. Voordelen heeft het wel, je hebt ineens een hoop schijfruimte em tijd voor nieuwe dingen. (Legit) spellen van 12 gigabyte bijvoorbeeld, die je al maanden terug hebt gekocht maar waar je nog geen tijd voor had om te spelen. Nu heb je ineens daarvoor wel én schijfruimte én tijd :)

[ Voor 18% gewijzigd door mindcrash op 10-11-2012 15:49 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03
Ik ben nu wel benieuwd wat er allemaal verwijderd is. Heb (gelukkig) nog nergens last van, maar ik volg ook weinig 'oude' series.
Pagina: 1 ... 8 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.