Ik heb een android stick met ook AMLogic M3 Cortex A9.. (ST-M3).
enig idee welke XBMC (of eventueel ook andere firmware), wel goed zou werken?/Kan de firmware die hier genoemd wordt, er op.. of kan dat niet? Als iemand dit weet... (ben het spoor een beetje bijster intussen).
Edit: hier staat weer iets over bricken, vandaar dat ik het niet durf:
http://www.j1nx.nl/product/smart-tv-stick/
"Ps. dont try any random f16ref firmware, since not every f16rev is the same gbox midnight firmware for example bricked mine".
"others like the gbox midnight and geniatech bricked mine."
Ok, kan ik dan toch niet doen dus..
Daar staat ook een andere firmware.. maar ik weet niet 100% zeker of het de goede /zelfde is.
(Pivos firmware lukte niet, wegens signature... daarom weet ik ook niet of de firmware van deze box er op zou kunnen... al is het dezelfe AMLogic).
(720p werkt niet goed met MX player, ook niet vanaf usb, standaar mediaplayer lijkt beter).
Kan ook met wifi te maken hebben, maar ethernet zie ik niet staan in instellingen.. (al knippert de adapter wel), en al zou dat lukken.. Voor XBMC moet je die er uit trekken (black screen..).
Ik dacht juist goed af te zijn met deze AMlogic en hardware versnelling... Of heb ik mn geld weggegooid?
(Koop ik een keer iets voor mezelf.. ). Zucht, sorry hoor.. ben er nu zo lang mee bezig, zoveel geprobeerd/gelezen, bekeken, etc.. (en er niet van geslapen). Ook van tevoren uitgezocht en opgeschreven.. moest kunnen, maar ja..
de chipset is iig hetzelfde als de box in dit topic..
(maar volgens mij heeft de stick geen button om te flashen; zou via reboot recovery moeten.. of via upgrade).
(Heb er ook over gepost in " Mini Android TV discussie deel 1", had dit topic nog niet gezien).
[
Voor 61% gewijzigd door
Verwijderd op 29-03-2013 17:26
]