"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#kI1oDMWmlzE:360
- Xavi (CM) 90.000
- Iniesta (LW) 90.000
- Ramos (CB) 127.000
- Alves (RB) 160.000
- Messi (CAM) 900.000
- Ronaldo (LW) 999.000
Heeft er iemand het geduld om daarvoor te sparen? Ik heb ook een Nederlands team dat ik kan verkopen, waar eigenlijk alleen Sneijder 23.000 oplevert.
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#brtzoL8olzK:360
Age of Empires III - Definitive Edition
Vraag me af of Ramos en Alves een verschil zullen maken trouwens.
Messi en Christiano daarintegen wel, mja....
die 23000 van sneijder zal het verschil ook niet echt meer maken.
Gewoon veel spelen en toernooien winnen!
Sergio Ramos maakt echt wel een verschil, hij is een stuk sneller dan de andere verdedigers.
Casillas en Ramos zijn toch wel de gewenste versterkingen, maar ja, vier dagen handelen en kijken hoever ik kom
We beginnen vandaag met 12.000 en een volle trade pile
[ Voor 10% gewijzigd door Rutgertje op 12-10-2012 15:26 ]
Is het mogelijk om tegen vrienden te spelen en "coins" te verdienen? want mijn laatste potjes kostten wel contracten maar leverden niks op!
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
Volgens mij kan dat niet.Paul1987 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:47:
Ik weet niet of dit in dit topic al eerder gevraagd is maar met de zoek functie kon ik het in ieder geval niet vinden.
Is het mogelijk om tegen vrienden te spelen en "coins" te verdienen? want mijn laatste potjes kostten wel contracten maar leverden niks op!
Even de PC spelers plagen hoor het gaat hier om de normale gouden contracten van 13 wedstrijden
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 12-10-2012 15:51 ]
Hetzelfde heb ik gehad met de TOTW uitdaging, wel contract eraf, maar geen puntenPaul1987 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:47:
Ik weet niet of dit in dit topic al eerder gevraagd is maar met de zoek functie kon ik het in ieder geval niet vinden.

Edit:
Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt.. ik haal namelijk op de PC ook Contracts voor weinig, voor maar liefst het laagst mogelijke aantal coins, 150..cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Even de PC spelers plagen hoor het gaat hier om de normale gouden contracten van 13 wedstrijden![]()
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Satom op 12-10-2012 15:54 ]
Het aantal auctions is ook gewoon 5 maal zo hoogcypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Volgens mij kan dat niet.
Even de PC spelers plagen hoor het gaat hier om de normale gouden contracten van 13 wedstrijden![]()
[afbeelding]
Gebeurd er zo weinig op de AH van de PC??
Dit is nog rustig, vanavond staat de teller zeker op de 1,3 - 1,5 miljoen
DRAMA! Ach ja, iig is de gameplay hetzelfde mits je een controller hebt
Maar wat een zegen, traden wordt veel leuker met 8x zoveel items in de piekuren!
Wel om ze ff opnieuw de markt op te schoppen, maar goed

Op de PS3 zitten we nu al op 1,2 miljoen auctions!
Moet zeggen dat ik de afgelopen avonden op de ps3 alleen maar +-1 miljoen auctions zagPaul1987 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:06:
[afbeelding]
Op de PS3 zitten we nu al op 1,2 miljoen auctions!
http://www.ea.com/soccer/...show-off#f0j8HGWInHFEP:pc
En dan hopen op zondagavond een Sneijder + van der Vaart, en maybe een van Persie. Heb nu nog ongeveer 15K... word vele matches spelen dan + EAFC+1000 munten per match aanzetten.
Iemand al die EAFC credits ontvangen (10.000 geloof ik?)?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Is het niet een optie om Douglas linksback te zetten? of misschien zelfs wel Urby, en dan babel linksbuiten?GerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:26:
Nouja dat probleem loop ik dus wel tegen aan. Alleen wij Nederlanders hebben geen goede linksbackmannen die ook goed kunnen verdedigen en snel zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Swaxie op 12-10-2012 16:30 ]
Ik heb Willems op links back staan, snel, verdedigend redelijk maar heeft ook een behoorlijk schot in de benen.. van +- 25m strak in de kruising! en als je er voor zorgt dat je een vleugel speler hebt die redelijk diep terug zakt bij het verdedigen compenseert dat aardig het tekort aan verdedigende capaciteit wat een zilveren speler als Willems heeft.GerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:26:
Nouja dat probleem loop ik dus wel tegen aan. Alleen wij Nederlanders hebben geen goede linksbackmannen die ook goed kunnen verdedigen en snel zijn.
1 seizoen in online fut seasons div1 gespeeld.
Helaas alleen div1 behouden.
Verder wat gehandeld zonder spelers te verkopen en de teller staat op 54.000
Hopelijk vanavond nog Casillas of Ramos.
400-650 meestalSatom schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:24:
Mag ik vragen, wat levert een online seizoen wedstrijd winst ongeveer op (aantal coins)?
Pace 86 dacht ik, dus een prima back is dat.
http://www.ea.com/soccer/...show-off#fJM8WJuHnHHjT:pc
Momenteel heb ik alleen de goedkopere spelers gekocht om in no-time tot een redelijk team te komen. Zoals je ziet zit ik nog om een goede Nederlandse spits verlegen. In de spits heb ik van Wolfswinkel en Muriel(tijdelijk) aangezien zijn pace vele malen hoger ligt. Ik denk dat ik nu ga sparen voor van Persie want Huntelaar lijkt me net iets te langzaam, maar misschien valt hij in-game mee?
Nu zit ik op 92.500 coins, maar hij is 130.000
hoi
Er staat letterlijk "mostly gold & 3 rares".Kr44nVogel schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:22:
vandaag al 8 pakketjes open gemaakt en werkelijk niets zat er in. Zitten zelfs zilveren spelers in. Dacht dat die goldenpacks alleen gouden spelers bevatten.
Mostly...
Ik verwacht niet veel van 16 pakjes, maar door intensief te handelen kun je van die 16 weer coins terugkrijgen om er weer 8 te kopen, daarna weer vier, daarna twee, als laatste 1. Steeds 50% overhouden gemiddeld dus.
Dat komt uit op 31 pakjes...
Zoek Brazilianen, die zijn niet zo duur...afca123 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:31:
Heb net pas 10.000 coins. Wil eigenlijk een team gaan maken. Wil graag een redelijk goed paced team. Liefst goed natuurlijk maar met weinig coins kan dat waarschijnlijk niet. Iemand suggestie's?
Wat is een goede formatie voor beginners?Rutgertje schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:35:
[...]
Zoek Brazilianen, die zijn niet zo duur...
[ Voor 8% gewijzigd door afca123 op 13-10-2012 15:39 ]
Hij heeft maar 10k coins.sumpie schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:38:
Ik heb een Frans squad met López en remy in de spits López kost 3-4k en is absolute baas en remy 7-9k dan nog pastore als Cam (4-5k) en dan als achterhoede een paar gouden voor 1kea vooral SAKHO die gast is baas en goedkoop.
Formatie is niet echt belangrijk qua coins, je zoekt gewoon de spelers in de formatie die jij het fijnst vindt spelen.
4-5-1 is prima, dan heb je RM, LM, CAM, CAM, ST, dat zijn vijf posities die diep aangespeeld kunnen worden.
Weet je zeker dat het een goede keus is om met een 451 team te beginnen? Of zijn de kaarten van andere te duur? En op welke database kijken jullie hoeveel een speler waard is?Rutgertje schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:41:
[...]
Hij heeft maar 10k coins.
Formatie is niet echt belangrijk qua coins, je zoekt gewoon de spelers in de formatie die jij het fijnst vindt spelen.
4-5-1 is prima, dan heb je RM, LM, CAM, CAM, ST, dat zijn vijf posities die diep aangespeeld kunnen worden.
[ Voor 6% gewijzigd door afca123 op 13-10-2012 15:49 ]
4-5-1 is een prima systeem voor runners.afca123 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
Weet je zeker dat het een goede keus is om met een 451 team te beginnen? Of zijn de kaarten van andere te duur? En op welke database kijken jullie hoeveel een speler waard is?
Het is een soort verdedigende 4-3-3. (CAM's in plaats van LW/RW)
En waar kan je zien hoeveel een speler waard is?Rutgertje schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
4-5-1 is een prima systeem voor runners.
Het is een soort verdedigende 4-3-3. (CAM's in plaats van LW/RW)
Maargoed voor de site: Ultimatedb.nl
Edit:
Wooow, op Dede bieden ze nu al 5700
Braziliaan met pace 81 (centrale verdediger).
[ Voor 9% gewijzigd door Rutgertje op 13-10-2012 16:35 ]
75.000 coins...goosche schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:36:
50000 c0ins weg gevlogen beter aan mij geven want ik heb er maar 3152 coins
Edit: echt pech in de laatste wedstrijd 3 geblesseerd kan nu helemaal niks. Alle 3 voor 5 wedstrijden enkel gebroken ook nog eens mijn spits
[ Voor 51% gewijzigd door goosche op 13-10-2012 16:44 ]
xbox.goosche schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:41:
huh gsus hoe ziet je team eruit dan en waar speel je op pc xbox of ps3?
Edit: echt pech in de laatste wedstrijd 3 geblesseerd kan nu helemaal niks. Alle 3 voor 5 wedstrijden enkel gebroken ook nog eens mijn spits
Nu 16 pakjes gekocht. Geen toppers nog...
Bijkomend voordeel is dat al mijn spelers nu rond de 90 contracten hebben.
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#dDmlDN5YlWx:360
Het blijft wel leuk, maar achteraf ook zonde. Je wilt gewoon een keer een klapper maken. :-D
XBL: bterstege
Dit is mijn team.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#isd6Stx4nHydL:pc
Ben nu bezig Busquets en kredira teverkopen inplaats van die spelers wil ik alonso kopen.
Eigenlijk me hele midden veld staat tekoop.
Als ik jou was zou ik nog david silva kopen je hebt toch coins zat.
[ Voor 5% gewijzigd door goosche op 13-10-2012 17:10 ]
Nu is alles helaas op. Silva wil ik nog wel een keer, maar voegt niet direct iets toe. Casillas or Ramos daarentegen wel.goosche schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:06:
nice team hoor maar op de xbox is alles goedkoper ik speel op de pc alles is duur maar wat jij hebt wil ik ook hebben ben op een kwart.
Dit is mijn team.
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#isd6Stx4nHydL:pc
Ben nu bezig Busquets en kredira teverkopen inplaats van die spelers wil ik alonso kopen.
Eigenlijk me hele midden veld staat tekoop.
Als ik jou was zou ik nog david silva kopen je hebt toch coins zat.
Isco is by the way best een goeie!
Verwijderd
Ik vind Huntelaar te langzaam. In de buurt van het doel is hij goed, maar een steekbal haalt hij vaak niet.Scheeve schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:43:
Ik ben momenteel ook bezig een Nederlandse squad neer te zetten en ben momenteel to dit gekomen:
http://www.ea.com/soccer/...show-off#fJM8WJuHnHHjT:pc
Momenteel heb ik alleen de goedkopere spelers gekocht om in no-time tot een redelijk team te komen. Zoals je ziet zit ik nog om een goede Nederlandse spits verlegen. In de spits heb ik van Wolfswinkel en Muriel(tijdelijk) aangezien zijn pace vele malen hoger ligt. Ik denk dat ik nu ga sparen voor van Persie want Huntelaar lijkt me net iets te langzaam, maar misschien valt hij in-game mee?
testje er word namelijk telkens me ouwe team getoont.
Ramos is een aanwinst ja.
Dat ziet er een heel stuk beter uit haha!goosche schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:20:
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#bMCwit1snHHCO:pc
testje er word namelijk telkens me ouwe team getoont.
Ramos is een aanwinst ja.
Je moet iedere keer dat je iets toevoegt opnieuw op share klikken en een nieuwe url aanmaken.
Heb ik op de pc ook..afca123 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:28:
WIl ik met mijn net gekochte team gaan spelen. Staat er steeds (verbinding met je tegenstander is verbroken) Al 100x ofso. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?
Dit had ik net dus ook precies hetzelfde het scherm gaat niet meer verder.CR35 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:11:
Wou daarnet een de finale van toernooi spelen, gaat het scherm niet verder. Ik dus maar afsluiten(alt f4) => lig uit toernooi plus loss... Had nog niet eens shirt gekozen...
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#txbB1QKinHHNc:ps3
[ Voor 4% gewijzigd door iPodKiller op 13-10-2012 20:05 ]
tsja als je een team met alleen snelle spelers neemt score je vaak wel een of twee goals uit een counter
Speed abusing is te lame. Je kunt ook gewoon goede spelers gebruiken ipv alles op snelheid te willen doen.
Ik zou toch maar eens position cards gaan aanschaffen.
Heb mijn team geupdate, Chiellini verkocht en van de credits heb ik Sneijder en Pirlo gekocht. Verder nog 2 gold packs gehaald maar daar zat helaas niks in
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#knU9EsGdnHHZg:pc
[ Voor 30% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 13-10-2012 23:13 ]
Wel een aantal goede formations gehad (4-3-3, 4-1-2-1-2, 4-3-2-1, 4-2-2-2) en 3x squad fitness +30.
Ik heb toch sterk het idee dat er betere spelers in de jumbo packs zaten. Echt te weinig nu.
21x7500=157.500
Daar kun je 5 goeie teams mee maken onderhand...
Op skill winnen? Ik denk dat dat voor bijna niemand is weggelegd. Voorheen speelde ik met Jo en Adriano en Ronaldinho erachter en dan verlies je alles op snelheid-> Fifa is snelheid.
Voor de moraalridders die zogenaamd anti pace zijn: waarom zie ik Welliton dan zo vaak voorbij komen of Pato/Muriel/Miccoli/Elia/Remy?[deze spelers presteren zijn zeer overgewaardeerd door Fifa] En dan heb ik het over de aanvallers, want de verdedigende equivalenten zijn er uiteraard ook.
FUT is zo verloederd dat ik nauwelijks meer speel.
[ Voor 5% gewijzigd door Cum Grano Salis op 14-10-2012 11:56 ]
Gaude et aude
Ik wilde eerst ook geen 'sweaty' goals maken, maar goed. Ik heb er nu een aantal wedstrijden op verloren en iedereen doet het. Dus ga ze ook maar weer maken.
Heb trouwens nog een vraagje: Het is dus zo dat spelers door EA beter gemaakt worden dit jaar op bepaalde momenten..? Worden je huidige spelers, als je geluk hebt, dan beter en dus meer waard? Of is het net als met de IF spelers dat er nieuwe bijkomen?
[ Voor 33% gewijzigd door wouter03 op 14-10-2012 12:18 ]
Wat zijn sweaty goals precies? Zo'n Engelse dude had het er laatst ook al over...bterstege schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:11:
Ja, op een gegeven moment moet je ze zelf wel kopen, anders wordt het wel lastig.
Ik wilde eerst ook geen 'sweaty' goals maken, maar goed. Ik heb er nu een aantal wedstrijden op verloren en iedereen doet het. Dus ga ze ook maar weer maken.
Gewoon vreselijk irritante goals, die ik nu ook zelf maar weer maak (anders kan ik 't het niet winnen
Maar het is toch logisch dat je het zo doet. Je komt door eigen toedoen met twee man voor de keeper, wat inderdaad een luxe positie is, maar je hebt het wel zelf bereikt, meestal dan... Het spreekt dan toch voor zich dat je voor een bijna zekere goal gaat. Zo gaat het in het echt toch ook..? Alleen als ik met een paar punten voor zou staan zal ik overwegen iets anders te doen. Maar tot die tijd geef ik hem gewoon af. Als je je keeper niet laat uitkomen wordt er voor de tegenstander al een stuk lastiger in zo een situatie.bterstege schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:25:
Dat je met twee spelers op de keeper afloopt 'm aflegt en erin tikt.
Gewoon vreselijk irritante goals, die ik nu ook zelf maar weer maak (anders kan ik 't het niet winnen)
Het schijnt dat als je met Robben speelt, dat je dan wel op de pass knop kan drukken, maar dat ie dan toch echt zelf schiet.wouter03 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:30:
[...]
Maar het is toch logisch dat je het zo doet. Je komt door eigen toedoen met twee man voor de keeper, wat inderdaad een luxe positie is, maar je hebt het wel zelf bereikt, meestal dan... Het spreekt dan toch voor zich dat je voor een bijna zekere goal gaat. Zo gaat het in het echt toch ook..? Alleen als ik met een paar punten voor zou staan zal ik overwegen iets anders te doen. Maar tot die tijd geef ik hem gewoon af. Als je je keeper niet laat uitkomen wordt er voor de tegenstander al een stuk lastiger in zo een situatie.
Dat is wel écht realistisch!Rutgertje schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Het schijnt dat als je met Robben speelt, dat je dan wel op de pass knop kan drukken, maar dat ie dan toch echt zelf schiet.
Een beproefd recept inderdaad, maar die messages die je krijgt zijn vaak van mensen die zuur zijn, omdat het hen niet gelukt is.
Gaude et aude
Was een mooie pot vond ik, maar aan de voicemessages in mijn inbox te merken was hij het daar niet mee eens
Dat kan komen door zijn 'selfish' trait..Rutgertje schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Het schijnt dat als je met Robben speelt, dat je dan wel op de pass knop kan drukken, maar dat ie dan toch echt zelf schiet.
Echt ongelofelijk, die traits worden steeds gekker.
Verder speel ik op dit moment met dit team in divisie 1. De eerste keer gehandhaafd en nu 9 punten uit 3 wedstrijden met slechts 1 doelpunt tegen. Ja ook tegen de pace teams, het gaat er ook gewoon om hoe je verdedigd..
Ja als je volle pressing gebruikt en de gaten niet dicht loopt achterin, dan word je geslacht..
Ja dan noem je ook 3 spelers.. iedere onbenul kan zien dat dat niet gaat werken omdat ze alle 3 heel erg traag zijn natuurlijk..Cum Grano Salis schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 11:55:
Voorheen speelde ik met Jo en Adriano en Ronaldinho erachter en dan verlies je alles op snelheid-> Fifa is snelheid.
jammer..
We apologize for a delay in the FIFA 13 Title Update. A knock-on issue was detected in the patch planned for this weekend. We’re working with our partners to establish a new schedule for the update and we will provide information as soon as it becomes available. http://bit.ly/SMNHnA
[ Voor 61% gewijzigd door cypher21 op 14-10-2012 12:53 ]
Jij hebt de afstandsschoten van Sneijder dus ook al ontdekt. Het mooie is dat hij het ook nog met beide benen kan. Daarom speel ik met Sneijder als CF. Ik maak het veld breed met mijn snelle flank spelers zodat er ruimte ontstaat en dan geef ik Sneijder de bal die de ruimte kan benutten voor een schot net buiten de 16. Werkt heerlijk (:cypher21 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:47:
Lol, ik speel weinig op de counter, gisteren een gast volledig vernederd, lange afstand schoten van sneijder gingen in de kruising, stuk of 4. Hij had een 84 team met alle Barcelona spelers( op mes si na).
Was een mooie pot vond ik, maar aan de voicemessages in mijn inbox te merken was hij het daar niet mee eens
Ditto!q-enf0rcer.1 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:06:
[...]
Jij hebt de afstandsschoten van Sneijder dus ook al ontdekt. Het mooie is dat hij het ook nog met beide benen kan. Daarom speel ik met Sneijder als CF. Ik maak het veld breed met mijn snelle flank spelers zodat er ruimte ontstaat en dan geef ik Sneijder de bal die de ruimte kan benutten voor een schot net buiten de 16. Werkt heerlijk (:
Sneijder ook als CF in 4-4-1-1. V Persie staat er nog voor, dus als er geen ruimte voor een schot is, dan is dat een killer in de 16
Al vind ik Dembélé ook wel erg fijn daar. Scoorde vorige wedstrijd nog 4 goals, omdat ie enorm fysiek en bewegelijk is.
[ Voor 22% gewijzigd door afca123 op 14-10-2012 14:03 ]
Leuk man... het gaat om het spelen van leuke wedstrijden.afca123 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:02:
Met offline seizoen kun je easy punten verdienen. In de eerste 5 min proberen te scoren. Daarna achterin rondspelen. Zo speel ik op dit moment en heb nu 2 toernooien zonder verspeelde punten gewonnen op hoog niveau. Wel saai maar zo win je wel elke keer + je krijg ongeveer 500 coins per wedstrijd. Doordat je balbezit en hoog passing hebt.
afca123 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:02:
Met offline seizoen kun je easy punten verdienen. In de eerste 5 min proberen te scoren. Daarna achterin rondspelen. Zo speel ik op dit moment en heb nu 2 toernooien zonder verspeelde punten gewonnen op hoog niveau. Wel saai maar zo win je wel elke keer + je krijg ongeveer 500 coins per wedstrijd. Doordat je balbezit en hoog passing hebt.
Dank je. Maar 75 snelheid is traag? Compensatie met fysiek is niet aan de orde? Adriano is wellicht een extreem voorbeeld.Ja dan noem je ook 3 spelers.. iedere onbenul kan zien dat dat niet gaat werken omdat ze alle 3 heel erg traag zijn natuurlijk..
Met mijn huidige team loop ik overal zo langs, omdat Fifa snelheid boven kwaliteit verkiest.
Gaude et aude
Ben bezig met een team te maken. Als je normaal tegen team speelt van legendarisch niveau krijg je altijd kut goals tegen. Ik bouw gewoon op net zolang ik een dieptebal kan sturen. Zo win ik meestal en zo speelt elk team in het echt ook. (jullie bedoelen steeds bij de keeper etc) Dit doe ik dus NIET. Gewoon net zo lang rondspelen tot iemand diep gaat. 1-1 scoor ik meestal wel.boe.i schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:05:
[...]
Leuk man... het gaat om het spelen van leuke wedstrijden.
[ Voor 14% gewijzigd door afca123 op 14-10-2012 14:21 ]
Volgende keer krijg je iets minder, bijvoorbeeld 1500Satom schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:40:
Hoe zit het eigenlijk met de offline toernooien, als je één voltooid hebt, waar 2.500 coins voor krijgt. Kan ik deze dan nog een keer spelen om weer 2.500 coins te krijgen? Of krijg je die coins maar eenmalig?
De IF versie mag ik hopen?Rutgertje schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:35:
Eindelijk! In het 26e pakje op fut web, de eerste goede speler: Mata.
Dat is jammer.. dacht dat het de ideale oplossing was om iets meer muntjes te verdienenRutgertje schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:41:
[...]
Volgende keer krijg je iets minder, bijvoorbeeld 1500
Vervallen meestalSatom schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:43:
[...]
Dat is jammer.. dacht dat het de ideale oplossing was om iets meer muntjes te verdienenMaar hoe zal het gaan met pakjes dan? Die worden van Goud dan bijvoorbeeld Zilver?
Ja dit gebeurt bij mij soms en vaak ook 2x achter elkaar. Wat ik dan doe is ALT f4 en weer opnieuw proberen..eskymomo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:53:
Ik speel UT nu vanaf de release voor pc, maar kan niet meer online spelen, ik denk sinds de meest recente patch voor de pc. Als ik een online wedstrijd start en het team selecteer blijft het beeld freezen op het witte scherm. Heb al op meerdere forums gekeken, maar kon geen oplossing vinden. Zijn er nog andere PC FUT spelers die dit probleem hebben of zelfs opgelost hebben?
Echt stom dat deze bug er is ja.
Tsja.. weeg niet echt op tegen de uitgavenRutgertje schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:44:
[...]
Nee, de gewone, maar toch nog 42.500 coins
26*7500=195000
dus alsnog ruim 150000 verlies. Hoewel het verlies minder zal zijn met de verkoop van de rest natuurlijk
Ik kocht voorheen ook veel pakjes. Maar weeg niet op tegen een beetje handelen
[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 14-10-2012 15:04 ]
Weet je wat het is, ik begon met 120.000, dus alles wat ik daarna koop met de verkopen van die pakjes, vind ik nog steeds bij die 120.000 horen. Tevens behoud ik alle contracts.cypher21 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:03:
[...]
Tsja.. weeg niet echt op tegen de uitgaven
26*7500=195000
dus alsnog ruim 150000 verlies. Hoewel het verlies minder zal zijn met de verkoop van de rest natuurlijk
Ik kocht voorheen ook veel pakjes. Maar weeg niet op tegen een beetje handelen
Nu inmiddels van die 120.000 27 pakjes kunnen halen en 50.000 coins over mede door Mata.
Overigens had ik die 120.000 binnen 1 dag puur door 1 seizoen te spelen en voor de rest handelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Rutgertje op 14-10-2012 15:07 ]