Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Lees even zo'n 10 posts naar boven. Vanavond komt er een update die dit probleem zou moeten verhelpen.GerbenKwakkel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:59:
Bij mij zit er al een speler in de Watch List vast op completing al 1,5 dag... hebben nog meer mensen steeds kaarten vast zitten?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ah mijn excusses, wel gelezen maar wist niet dat ook daarin zat.EricNL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:00:
[...]
Lees even zo'n 10 posts naar boven. Vanavond komt er een update die dit probleem zou moeten verhelpen.
Zullen we na die update weer 3 gold packs krijgen? ^^
Ik heb geen idee. Ik ben er nog steeds niet over uit waar ik mijn 3 gratis packs vandaan kreeg.GerbenKwakkel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:01:
[...]
Zullen we na die update weer 3 gold packs krijgen? ^^
Een maat van me en ik hebben beide de Ultimate Edition op de PC. Ik kreeg wel 3 gratis packs, en hij niet.
Ik hoop dat er weer 3 packs krijgen
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Hier zijn er ook geen gouden packs bij.. En ben nog jarig vandaag, had toch stiekem wel een pakje verwachtEricNL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:03:
[...]
Ik heb geen idee. Ik ben er nog steeds niet over uit waar ik mijn 3 gratis packs vandaan kreeg.
Een maat van me en ik hebben beide de Ultimate Edition op de PC. Ik kreeg wel 3 gratis packs, en hij niet.
Ik hoop dat er weer 3 packs krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 11-10-2012 12:27 ]
Satom schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:25:
[...]
Hier zijn er ook geen gouden packs bij.. En ben nog jarig vandaag, had toch stiekem wel een pakje verwacht
Same here.... echt heel irritantSjoerd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:23:
Het wordt tijd dat ik ook een keer in de FUT web app kan, mijn account is nog steeds gelocked.
Douglas moet nog vervangen worden door een Douglas met een 4-2-2-2 opstelling.
Iemand enig idee wie ik nou naast Huntelaar zou neerzetten? Narsingh is zo lekker snel maar daar kan ik slecht mee scoren... verder heb ik nog van Wolfswinkel, maar is die beter dan Narsingh? De chemistry is toch al 100 dus daar kan hij niet verder bij dragen. Wel is zijn positie ST dus zal hij beter functioneren dan Narsingh?
Van Persie zal over een aantal weken wel komen, ben nu met dit team net 1 week bezig aan het opbouwen en heb nog rond de 20K.
Suggesties zijn altijd welkom!
Ik had bijna het zelfde elftal!GerbenKwakkel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:
http://www.ea.com/soccer/...show-off#f0j8HGWInHFEP:pc
Iemand enig idee wie ik nou naast Huntelaar zou neerzetten? Narsingh is zo lekker snel maar daar kan ik slecht mee scoren... verder heb ik nog van Wolfswinkel, maar is die beter dan Narsingh? De chemistry is toch al 100 dus daar kan hij niet verder bij dragen. Wel is zijn positie ST dus zal hij beter functioneren dan Narsingh?
Van Persie zal over een aantal weken wel komen, ben nu met dit team net 1 week bezig aan het opbouwen en heb nog rond de 20K.
Ook 4-2-2-2 en bijna de zelfde spelers.
Ik vind v Wolfswinkel een goede spits, scorede er erg veel mee. Hij is ook vrij snel (niet vergelen met Narsingh, maar goed)
Wat echter waardeloos is aan die 4-2-2-2 opstelling, is dat de CAM's niet goed tot zijn recht komen, en als je daar LM/RM of LW/RW neer zet deze ook niet goed tot zijn recht komen.
daarom ben ik iig nu over gegaan op 4-4-1-1.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Hier een aantal dingen die mij te binnen schieten naar aanleiding van je vragen:GerbenKwakkel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:49:
http://www.ea.com/soccer/...show-off#f0j8HGWInHFEP:pc
- Je kunt ook gewoon een 4-2-2-2 formatie kaartje kopen en zodoende de opstelling van Douglas veranderen.
- Ligt eraan wat je prefereert in de spits.. wil je snelheid dan heb je meer aan Narsingh/Lens.
- Of wil je meer scorend vermogen (hoofd/ voet).. dan heb je meer aan een Luuk de Jong/ Bas Dost/ v. Wolfswinkel. Let hier wel op dat zij wel sterker zijn en betere finishing hebben, echter wel minder snelheid.
Aangezien Huntelaar ook niet zo snel is, heb je een aardig statisch duo.
Gister lopen handelen met pedro en pique. Ben er achter gekomen dat Pique niet goed speelt dus geen aanrader. In plaats van pique heb ik rami gekocht en di maria.
Gister een aantal mooie wedstrijden gespeeld.

Een aantal dingen.
- Een 4-2-2-2 kaartje is duurder dan Douglas zelf, dus kan ik beter een Douglas 4-2-2-2 zoeken en mijn oude verkopen. Dan kan ik kiet spelen.
- ~60% van de aanvallen gingen kapot bij mij doordat Narsingh op de grond viel door een duwtje. Hiervoor had ik Narsingh/Babel dus de aanval was puur op snelheid, afmaken ging meestal door precision dribbling en zo kon ik tactisch afmaken.
- De 2 CAM's zijn inderdaad niet supernuttig maar kunnen zo door hun snelheid wel wel goed over de flanken spelen en voorgeven. Nu heb ik dus Huntelaar (nog niet mee gespeelt, vanochtend gekocht) die zou in theorie dus beter zijn in de finishing hoofd/voet.
Wat zouden jullie doen? Luuk de Jong dan kopen en voor Narsingh vervangen of gewoon Narsingh laten staan voor wat Thijsmeus hiervoor al zei dat ik dan een mooi statisch duo heb?
Speel je breed, dan zou ik het team omgooien naar een 4-4-1-1 oid.
Ik speelde een week geleden met bijna het zelfde team in dezelfde opstelling, en mijn speelstijl matchte niet met de opstelling.
Narsingh, lens en afellay zijn ideaal op de vleugel, en niet duur
heb gisteren de verdediging aangepast.
Team ziet er nu zo uit; http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#dHnLhvGaldU:360
sinds de aanpassingen heb ik ineens 5 sterren
Sneijder legt er meer in dan Huntelaar... Dus daar zit iets niet goed
[ Voor 31% gewijzigd door cypher21 op 11-10-2012 16:40 ]
Ook vond ik 3 gold packs in de store (speel op de ps3), mss dat ze die als soort van compensatie hebben gegeven? Zat overigens echt 3x niks in, alleen een paar contract en fitness kaartjes waar ik iets mee kon.
Gister trouwens 2 premium gold packs gekocht voor 15.000 coins en in 1 van die pakjes zat benzema! Meteen verkocht voor 80.000, dus 65k winst in amper 10 minuutjes
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
hmm, apart, ik heb geen goldpack gekregen (op xbox)amahusu schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:41:
na bijna een volle week is het toch nog goed gekomen met de speler die vast zat in m'n watchlist, dus EA heeft de problemen met vastzittende transfers toch opgelost lijkt het.
Ook vond ik 3 gold packs in de store (speel op de ps3), mss dat ze die als soort van compensatie hebben gegeven? Zat overigens echt 3x niks in, alleen een paar contract en fitness kaartjes waar ik iets mee kon.
Gister trouwens 2 premium gold packs gekocht voor 15.000 coins en in 1 van die pakjes zat benzema! Meteen verkocht voor 80.000, dus 65k winst in amper 10 minuutjes
Heb meerdere bugreports ingeschoten, en aangegeven dat ik een redelijk aantal spelers mis
Mja, komt misschien nog. gratis pakjes zijn altijd welkom
200 (op xbox) betaal ik maximaal voor een gouden contract met 13 wedstrijden.Satom schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:44:
Ik speel nu vrijwel alleen nog maar met mijn Bronzen team, heb wel een Gouden team (meerdere zelfs) zo goed als klaar. Maar wat ik mij afvraag, wat willen jullie maximaal voor een common Gouden contract neerleggen? Voor Bronzen weet ik het precies.. maar aangezien ik dus nog vrijwel niet met een Gouden team speel, ben ik wel een beetje benieuwd naar het gemiddelde.. uiteraard snap ik wel dat ik ook zelf naar de market kan kijken.. maar op het moment verschillende prijzen enorm
Ik heb inmiddels een zooi managers gekocht, krijg er 43% bij als modifier
dus voor een 13 wedstrijden contract, krijgt de speler er 20
[ Voor 31% gewijzigd door cypher21 op 11-10-2012 16:46 ]
Ja en de cap ligt op 50%Koppensneller schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:49:
Tellen alle managers in je club dan mee voor die modifier? Ik dacht alleen de actieve manager van het team waar je de contracten besteed!
XBL: bterstege
Precies dit, werkt bij mij vrijwel altijd. Die mensen bakken er vaak verder helemaal niks van.bterstege schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:44:
Als je tegen die gasten komt met alleen maar snelle mensen. Als ze dan gaan counteren, moet je niet naar voren gaan verdedigen. Ren gewoon een stuk naar achter, zodat je constant een aantal meter houdt tussen de aanvaller en jouw verdediger. En stap pas in rond de zestien. Hoogstwaarschijnlijk zijn er dan een aantal van jouw verdedigers alweer terug en die gasten hebben geen idee wat ze moeten doen met naar achter rennende backs. Het is een beetje een zielige manier van verdedigen, maar als ze allemaal van die pase-abusers zijn, dan moet je toch wat doen
Het ultieme wapen tegen dit soort spelers is gewoon snelle verdedigers aanschaffen. Ik heb een centrum met Ogbonna en Chiellini. De tegenstander is ze nooit te snel af (:marijni12 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
Precies dit, werkt bij mij vrijwel altijd. Die mensen bakken er vaak verder helemaal niks van.
Thanks voor de tip:) zal het eens proberen. Ik heb er totaal geen problemen mee dat als je een nederlands team bouwd je dan bijvoorbeeld Narsing en RObben laat spelen die ook snel zijn. Maar ga niet wat snelle spelers bij elkaar rapen en dan alleen maar van die lange balle naar voren pompen dan ga ik me echt ergeren hahaa:)marijni12 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
Precies dit, werkt bij mij vrijwel altijd. Die mensen bakken er vaak verder helemaal niks van.
Klopt ook wel... maar als je net begint en net een beginnend gouden team hebt opgezet heb je daar de centjes niet voor natuurlijk hahaq-enf0rcer.1 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:50:
[...]
Het ultieme wapen tegen dit soort spelers is gewoon snelle verdedigers aanschaffen. Ik heb een centrum met Ogbonna en Chiellini. De tegenstander is ze nooit te snel af (:
[ Voor 28% gewijzigd door Swaxie op 11-10-2012 20:52 ]
Ja, ik heb Ogbonna ook. Wat een beest voor z'n prijs.q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:50:
[...]
Het ultieme wapen tegen dit soort spelers is gewoon snelle verdedigers aanschaffen. Ik heb een centrum met Ogbonna en Chiellini. De tegenstander is ze nooit te snel af (:
Echter is Chiellini is best duur. En zoveel snelle verdedigers in één competitie zijn er niet. Ik heb al m'n posities dubbel bezet. Elke wedstrijd een ander team, dat is nooit blessures.
Extra vraag: Gebruikt iemand de Android Ultimate Team Trader 13 app? En zo ja, hoe is die?
[ Voor 7% gewijzigd door bterstege op 11-10-2012 20:57 ]
Wist niet eens dat die bestaat. Officiële app?bterstege schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:56:
[...]
Extra vraag: Gebruikt iemand de Android Ultimate Team Trader 13 app? En zo ja, hoe is die?
Ah, ik zie het, ziet er wel goed uit.
[ Voor 6% gewijzigd door marijni12 op 11-10-2012 21:02 ]
Hier een alternatief: hij staat in het middenbterstege schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:56:
[...]
Ja, ik heb Ogbonna ook. Wat een beest voor z'n prijs.
Echter is Chiellini is best duur. En zoveel snelle verdedigers in één competitie zijn er niet. Ik heb al m'n posities dubbel bezet. Elke wedstrijd een ander team, dat is nooit blessures.
http://www.futhead.com/fifa/squads/145443/
@Marijn
Nee, die is niet officieel.
Bij FUT mag je niet binnen 5 minuten opgeven (gelukkig, behalve als je zelf lag hebt). Je krijgt dan hogere DNF-ratio en dus mindere multiplier en je contracten gaan er gewoon af. Nooit doen dusM.F.H. schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:06:
Hoe zit het nu als je direct na de start opgeeft? Ik begon net een FUT wedstrijd met giga veel laag. Stopte ik in minuut 3 had ik 0-3 verloren? Net dus weer veel lag, bijna niet speelbaar en dus bij 3-2 voor laatste 10 minuten uitgetikt, kreeg ik natuurlijk de tegenstander over me heen dat ik laf speelde...
Manager in verkeerde formatie heeft helemaal geen nut. Alleen in de juiste formatie geeft hij een boost aan het teamgevoel. Dus of juiste formatie coach of geenmarijni12 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:12:
Dit: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cjSHDT6MnHF0g:ps3 is nu mijn team. Verbeteringen houden in een beetje fatsoenlijke prijsklasse inmiddels wel op. Wat zouden jullie doen, toch maar door blijven sparen voor de Robinho / Hulk-achtige types, of alles verkopen en een BBVA / Serie A / BPL team maken in eventueel een andere opstelling? Ben al wel een beetje klaar met die 3 verdedigers eerlijk gezegd.
Borussia Dortmund / Bayern Munchen / Schalke team! Genoeg goede voetballers en goede goedkope voetballers om te starten.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:25:
Net heel mn premier league te koop gezet. Iemand idee voor een leuk ander team?
Verwijderd
Zat ik zelf ook aan te denken. Wilde eerste een team van spaanse competitie starten, maar die spelers zijn wel erg duur. Heb je tips voor een opstelling? Wilde zelf 4-1-2-1-2 gaan spelenKluutmaran schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:28:
[...]
Borussia Dortmund / Bayern Munchen / Schalke team! Genoeg goede voetballers en goede goedkope voetballers om te starten.
Ik speel zelf altijd met buitenspelers en opkomende backs dus een 4-3-2-1, idealiter met Robbery erin maar vooralsnog met Afellay en Blaszczykowski. Maar je kunt ook met Gomez/Huntelaar en Lewandowski in de spits gaan spelen.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:30:
[...]
Zat ik zelf ook aan te denken. Wilde eerste een team van spaanse competitie starten, maar die spelers zijn wel erg duur. Heb je tips voor een opstelling? Wilde zelf 4-1-2-1-2 gaan spelen

Huntelaar is ook gewoon een dikke miskoop, bied zich nooit aan, staat altijd verstopt, jaagt niet, gister toen ik nog met een Babel en Narsingh in de spits speelde met een 74 chemistry heb ik van de 20 wedstrijden misschien 2 online verloren...
Hoe kan dit?
Misschien, zou zomaar kunnen, omdat je 10 chemistry hebtGerbenKwakkel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:00:
Volgens mij maakt het ook weinig uit wat voor chemistry je hebt... Althans ik merk er weinig van. Zelf net 3 wedstrijden gespeeld met een 10 chemistry tegen net een zilveren 65 chemistry, gouden 94 chemistry en een gouden/zilveren 34 chemistry... alle drie keihard verloren.
Huntelaar is ook gewoon een dikke miskoop, bied zich nooit aan, staat altijd verstopt, jaagt niet, gister toen ik nog met een Babel en Narsingh in de spits speelde met een 74 chemistry heb ik van de 20 wedstrijden misschien 2 online verloren...
Hoe kan dit?

Volgens mij is het idd ook placebo effect hoor, maar goed
Heb net V Persie gekocht! Goede deal voor 72k! Hopelijk speelt die wat beter dan Huntelaar, want in de afgelopen wedstrijden scorede de vleugels en CF meer dan huntelaar...
[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 12-10-2012 00:21 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Had laatst uit 1 gouden pakje Quagliarella en Simone Pepe. Daarna uit een goud pakje Amelia en Nesta (OK, Nesta speelt dan wel niet bij Milan of Juve, maar tot ik genoeg coins heb om alternatieven te kopen blijft hij even staan
Vervolgens nog Montolivo weten te scoren voor maar 2.400 coins. Voorlopig ben ik blut, en gaat het sparen of traden mij slecht af, maar mijn volgende doel zijn de echte toppers. Robinho, Pirlo, Chiellini.
PS: Ik zie dat jullie allemaal een link kunnen maken naar jullie Ultimate Team, hoe doe ik dit? Ik kan het niet vinden.
In de webapp staat als je bij je active squad bent onder je formatie save and share, met share kan je jouw team delen.EricNL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:49:
PS: Ik zie dat jullie allemaal een link kunnen maken naar jullie Ultimate Team, hoe doe ik dit? Ik kan het niet vinden.
Er zijn ook CAM>CF en CF>ST kaarten te krijgen mocht je dat nodig hebben
Maar volgens mij is chemistry placebo, merk geen verschil
[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 12-10-2012 09:07 ]
Weet iemand de gemiddelde prijs van een cf-st kaart op de ps3 en wat formatie kaarten 4-1-2-1-2 kosten?cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:06:
ligt eraan hoeveel chemistry je andere spelers opleveren. Anders is het niet eens nodig.
Er zijn ook CAM>CF en CF>ST kaarten te krijgen mocht je dat nodig hebben
Maar volgens mij is chemistry placebo, merk geen verschil
Ik moet en zal iedereen 9 chem hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Xenophoben op 12-10-2012 09:29 ]
4-1-2-1-2 formation kaarten zijn 4-5k
CF>ST 2-3 k
oftewel, zonde om uit te geven voor een speler die <10k als waarde heeft
edit,
mocht iemand een zeer goedkope, maar zeer goede RM zoeken.
Kijk eens naar Aiden McGeady. RM spartak Moscowa
te krijgen rond de 1k,
http://www.futhead.com/fifa/players/2856/#
hier in vergelijking met Narsingh:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/2856/7633
4 star weak foot, en 5 star skills!
[ Voor 47% gewijzigd door cypher21 op 12-10-2012 09:47 ]
Haha ja bedoelde 100 chem.cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:16:
gok dat hij 100 bedoelde
Volgens mij is het idd ook placebo effect hoor, maar goed
Heb net V Persie gekocht! Goede deal voor 72k! Hopelijk speelt die wat beter dan Huntelaar, want in de afgelopen wedstrijden scorede de vleugels en CF meer dan huntelaar...
Mag ik jou team eens zien? Omdat je nu van Persie hebt?
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#k19cPOOxlpX:360GerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:46:
[...]
Haha ja bedoelde 100 chem.
Mag ik jou team eens zien? Omdat je nu van Persie hebt?
Dat is een beest, zoveel heading en finishing en positioneert zich ook beter dan de Hunter.
Had zelf Huntelaar in mijn 4-3-3 opstelling in de spits, rendeerde voor geen meter.
Klose nu 19 doelpunten uit 19 wedstrijden.
Edit: typo's
[ Voor 3% gewijzigd door Thijmeus op 12-10-2012 09:49 ]
[ Voor 146% gewijzigd door Thijmeus op 12-10-2012 10:12 ]
Maar het is niet anders.
Helaas is Klose geen NederlanderThijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:47:
Voor de mensen die Huntelaar niet fijn vinden heb ik wellicht een tip. Koop Klose.
Dat is een beest, zoveel heading en finishing en positioneert zich ook beter dan de Hunter.
Had zelf Huntelaar in mijn 4-3-3 opstelling in de spits, rendeerde voor geen meter.
Klose nu 19 doelpunten uit 19 wedstrijden.
Edit: typo's
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bUK0T11KnHGnE:pc
Deze heet natuurlijk niet voor niets, "AC Juve".
Zolang je maar 100 chem. in het algemeen hebt, is er niets aan de hand!GerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:06:
[...]
Helaas is Klose geen NederlanderDus zal die erniet in passen qua chem.
Even kijken hoor, volgens mij is er wat mis gegaan met die post van mij daar.Brainstorm86 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:35:
Oke vies! Wordt die rating naar verloop van tijd weer gereset?
[...]
Maar om jouw vraag proberen te beantwoorden, welke rating heb je het precies over?
Thijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:43:
[...]
Even kijken hoor, volgens mij is er wat mis gegaan met die post van mij daar.
Maar om jouw vraag proberen te beantwoorden, welke rating heb je het precies over?
Maakt niet uit, kijk maar eens naar mijn team.GerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:06:
[...]
Helaas is Klose geen NederlanderDus zal die erniet in passen qua chem.
Nationaliteit is maar 1 van de dingen die invloed hebben om chemistry.
Zelfde team, competitie e.d. wegen zwaarder
Oh je DNF Modifier. Ja die gaat even omlaag, maar als je weer genoeg wedstrijden speelt zonder te DC'en komt ie weer vanzelf op de max. 1.25. Volgens mij gaat ie iets van 0.1 omhoog per wedstrijd volledig uitgespeeld.Brainstorm86 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:45:
Ja hoe noemen ze het ook alweer, als je disconnect gaat een ... rating naar beneden waardoor je minder coins krijgt in de daarop komende wedstrijden.
[...]
Plus dat wanneer je toch al veel Nederlanders hebt, je chem. al op 100 zit. Of als dat niet zo is.. Klose met de juiste formatie en positie toch nog wat chem. punten geeft en je zo de 100 aantikt.cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:46:
[...]
Maakt niet uit, kijk maar eens naar mijn team.
Nationaliteit is maar 1 van de dingen die invloed hebben om chemistry.
Zelfde team, competitie e.d. wegen zwaarder

Miroslav KloseGerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:52:
Klose speelt toch bij Lazio? En is toch een Duitser? Kan hem nergens vinden...
Club Lazio
League Serie A
Nation Germany
Zelfs ben ik gister gepromoveerd naar de 2e divisie, ondanks dat mijn individual chemistry per speler met Klose in de spits vele malen lager was dan met Carrol in de spits. Terwijl ik wel beide keren 100 team chem. had. Vandaar dat ik denk dat alleen 100 team chem. genoeg is, maar goed.
Je merkt dat als het moraal zakt, de speler minder moeite doet voor een bal.
Ik zou me eerder daarop focussen dan op chemistry
Helemaal mee eens.cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:08:
Moraal van een speler boven de 90 is belangrijker dan individuele of team chemistry.
Je merkt dat als het moraal zakt, de speler minder moeite doet voor een bal.
Ik zou me eerder daarop focussen dan op chemistry
Xenophoben schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:13:
Wow dat scheelt inderdaad behoorlijk! Ik keek hier nooit naar!
Waar zo'n forum handig voor is
Valt me op dat de Morale Squad Training kaarten spotgoedkoop zijn i.v.m FUT 09, 10, 11 en 12./..
Ik heb er een zooi gekocht voor 400-500 coins.
Weet nog wel dat ik in FUT09 niet meer mee kon komen omdat het moraal van de spelers te laag was, en die kaarten VEEL te duur waren
En ik gebruik nooit van die kaarten?
Kan, heb ik ook. Als je wint gaat het moraal van de spelers omhoog.bterstege schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:17:
Bij mij is het moraal altijd High of Very High?
En ik gebruik nooit van die kaarten?
Als je op een gegeven moment een beetje 50/50 zit qua winnen/verliezen, dan zakt het moraal van de spelers (daalt harder dan het stijgt nml
kaartjes kunnen dan handig zijn
Een offline toernooi op simpele moeilijkheid doet echter ook wonderen
[ Voor 7% gewijzigd door cypher21 op 12-10-2012 11:23 ]
Moraal is belangrijk, zorgt ervoor dat spelers harder werken etc. etc.
Dus met hoger moraal, grotere winst kans.
Vaak lees je dat mensen verliezen tegen een low chemistry team en dan zich afvragen of chemistry wel werkt.
Volgens mij heeft chemistry nihil effect op je prestaties van je team.. moraal daarentegen merk je juist wel op wanneer dat te laag is.
Dus mijn punt is ook dat hoe hoger de individual chemistry en de team chemistry, hoe meer moraal je krijgt met een winst en hoe minder moraal je verliest. Zie ik dit goed? Dit zou alles in ieder geval wel veel logischer maken..
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 12-10-2012 11:41 ]
gewoon een hoop managers in je staff zettenEricNL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:40:
Ik las eerder dat je 50% extra contracten kan krijgen per kaart als je maar genoeg managers hebt. Weet iemand hoe dit dan werkt? Je kunt toch maar 1 Manager per team hebben, en als je een goede manager hebt dan geeft deze +5% contracts, wat effectief dus nog steeds 0 extra contracten inhoud.
Ik heb die managers altijd maar onzin gevonden.. Je hebt er echt zo goed als niks aan (misschien 1 contract bij een shiny gold contract). Dus ben benieuwd waar je het over hebt.EricNL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:40:
Ik las eerder dat je 50% extra contracten kan krijgen per kaart als je maar genoeg managers hebt. Weet iemand hoe dit dan werkt? Je kunt toch maar 1 Manager per team hebben, en als je een goede manager hebt dan geeft deze +5% contracts, wat effectief dus nog steeds 0 extra contracten inhoud.
Dat ook natuurlijk.GerbenKwakkel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:43:
Een stadion met een moraal van +8 heeft ook misschien zin? Ikzelf heb het wel gedaan, ipv 1 met een moraal van +4.
Maar het was ook maar een theorie, die te testen is.
Hahaha serieus? Dat zou wel heel lekker zijn. Als je 10 managers koopt met +5%, dan is dat wel een zeer rendabele winst. Weet iemand toevallig ook of het naar boven of onder wordt afgerond (zit nu op me werk, dus kan het niet checken). Met andere woorden: een bronze contract op een bronze speler is +5. Met +50% extra contracten, wordt dit dan +7 of +8?Thijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:45:
Je moet ze gewoon in je CLUB dumpenDan krijg je vanzelf bij genoeg 50% extra.
Al betaalt het zichzelf meer dan uit natuurlijk.
Een 5 wordt naar boven afgerond, dus denk dat het hier ook het geval is.
Kan het zelf ook niet checken helaas.
Ik heb er zelf nog niet echt naar gekeken, maar zijn de Goude Glimmende Managers (die +5% geven) zo duur dan?Thijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:55:
Ja dat is de beste investering die je eigenlijk kunt doen, ook een dure.
Al betaalt het zichzelf meer dan uit natuurlijk.
Een 5 wordt naar boven afgerond, dus denk dat het hier ook het geval is.
Kan het zelf ook niet checken helaas.
50% is de cap.boe.i schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:56:
Kun je nog hoger stapelen? Tot bijv. 100% winst?
Nou ja, ik kijk net even en de prijzen liggen rond de 3k - 5k per gouden RARE manager. (Platform: PC)EricNL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:56:
[...]
Ik heb er zelf nog niet echt naar gekeken, maar zijn de Goude Glimmende Managers (die +5% geven) zo duur dan?
Hoogste wat ik kan vinden is +3% Contracts +2% Team talk. Eentje met alleen +3% contracts gaat voor ond 500 coins (Xbox), koop er hier dan 16 van (8000 coins) en je hebt 48% winst?Thijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
50% is de cap.
[...]
Nou ja, ik kijk net even en de prijzen liggen rond de 3k - 5k per gouden RARE manager. (Platform: PC)
Ja stom van me, ik kon natuurlijk zelf kijken in de WebApp (dat doe ik nu ook).Thijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:58:
Nou ja, ik kijk net even en de prijzen liggen rond de 3k - 5k per gouden RARE manager. (Platform: PC)
Die 3-5k is overigens wel buy-out. Natuurlijk moet je met bieden gewoon geluk hebben.
Overigens moet ik mijzelf even corrigeren, want er zijn volgens mij geen +5% contract managers. +3% is het hoogste als ik me niet vergis.
Waarom die managers dan...Thijmeus schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
50% is de cap.
[...]
Pak gewoon 17 +3% managers die je kunt krijgen voor 300 coins
Of nog meer zilveren/bronzen die je voor 150-200 kunt krijgen
Dat heb ik iig gedaan, hebnu iets van 40 managers, geldt namelijk ook voor teamtalks.
voor del bosque of ferguson vragen ze belachelijke bedragen
ik heb nu +50% voor team talks, en inmiddels ook voor contracts.
Heb nooit meer dan 350 voor een manager betaald
betaalt zich iig wel terug aangezien ik vrij veel speel
[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 12-10-2012 12:03 ]
Ik weet niet waar jij op speelt, maar voor die prijzen ga ik ze iig niet op de PC markt vindencypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:02:
[...]
Waarom die managers dan...
Pak gewoon 17 +3% managers die je kunt krijgen voor 300 coins
Of nog meer zilveren/bronzen die je voor 150-200 kunt krijgen
Dat heb ik iig gedaan, hebnu iets van 40 managers, geldt namelijk ook voor teamtalks.
voor del bosque of ferguson vragen ze belachelijke bedragen
Als ik FutHead en UltimateDB bekijk zijn de prijzen op de xbox idd stukken lager.
Denk dat dit met name te maken heeft dat in Engeland de xbox wat populairder is dan dan de ps3/pc en daar VEEL voetbalfanaten zijn
Zeker wel, hij heeft dezelfde nationaliteit, dus +11 chem.Kluutmaran schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:26:
[...]
Manager in verkeerde formatie heeft helemaal geen nut. Alleen in de juiste formatie geeft hij een boost aan het teamgevoel. Dus of juiste formatie coach of geen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
PSN: jannvsdvinvs
Moraal? Dat is een slechte vertaling van het Engels.cypher21 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Kan, heb ik ook. Als je wint gaat het moraal van de spelers omhoog.
Als je op een gegeven moment een beetje 50/50 zit qua winnen/verliezen, dan zakt het moraal van de spelers (daalt harder dan het stijgt nml)
kaartjes kunnen dan handig zijn
Een offline toernooi op simpele moeilijkheid doet echter ook wonderen
Ik denk dat je moreel bedoelt
Age of Empires III - Definitive Edition
lolRutgertje schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
Moraal? Dat is een slechte vertaling van het Engels.
Ik denk dat je moreel bedoelt
Nu maar even afwachten of ik nog een antwoordje krijg.