Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantj schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 01:01:
Denk nu 15 gouden pakjes geopend. Maar trek net Aquero eruit :). Maakt het wel waard dan.
Heb zelf rond de 20 pakjes geopend, niet één waardevolle speler..

Je mag van geluk spreken dat je Aguero eruit trekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Vraagje: als er nou een heel dure speler voor 150 ofzo opstaat, en je biedt daarop laten we zeggen 500 en die veiling loopt 2 uur. Dan komt er onderhoud. Win je dan deze speler voor heul weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Oxigeon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:42:
Wilde nunet inloggen krijg ik de melding dat FUT op de pc vol zit met spelers en daarom ik de web-app niet kan openen.

Nog een 2e vraagje, ik heb in mijn Nederlands team nu Vermeer als keeper. Stel ik wissel hem voor Stekelenburg. Merk ik daar ingame echt zeer veel van? Heb het idee dat die Vermeer meer ballen kan hebben :P

EDIT: De engelse versie zegt echter dat ze met werkzaamheden bezig zijn.
Puur op basis van stats is Stekelenburg natuurlijk wel wat beter. Hij heeft alles veel hoger, behalve 1 minder reflexes en minder speed. Maar puur in theorie houdt hij er veel meer uit.
Daantj schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 01:01:
Denk nu 15 gouden pakjes geopend. Maar trek net Aquero eruit :). Maakt het wel waard dan.
Haha lekker hoor! Ik gister na mijn 6e pakje David Villa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30

Satom

Verzamel ervaringen

marijni12 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:53:
Vraagje: als er nou een heel dure speler voor 150 ofzo opstaat, en je biedt daarop laten we zeggen 500 en die veiling loopt 2 uur. Dan komt er onderhoud. Win je dan deze speler voor heul weinig?
Nee, dat lijkt mij niet.. Ik gok erop, dat zodra ze beginnen met onderhoud alles "stil" gezet word. En dat na de onderhoud alles weer verder gaat.

[ Voor 51% gewijzigd door Satom op 10-10-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
De web app is weer online bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Thijmeus schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:59:
De web app is weer online bij mij!
Jup! Hij werk weer :) Kijken of het nu daadwerkelijk gerepareerd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Nou, heb nog steeds een Ruíz die vaststaat op completing... word er onderhand een beetje gek van.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:05
marijni12 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:53:
Ik kwam voor precies dezelfde vraag hierheen. Iemand die het 'officiele' antwoord heeft? Overigens win jij die speler dan voor heel weinig, maar de verkopende partij is natuurlijk zwaar verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
GerbenKwakkel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:11:
Nou, heb nog steeds een Ruíz die vaststaat op completing... word er onderhand een beetje gek van.
Als je daar al moeilijk om doet om die 2k coins. Ik heb nog een xavi op completing staan. Dat is toch net iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
pelt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Ik kwam voor precies dezelfde vraag hierheen. Iemand die het 'officiele' antwoord heeft? Overigens win jij die speler dan voor heel weinig, maar de verkopende partij is natuurlijk zwaar verneukt.
Ja dat is zo :D. Maar je moet niet vergeten dat heel veel mensen dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
destroye schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Als je daar al moeilijk om doet om die 2k coins. Ik heb nog een xavi op completing staan. Dat is toch net iets anders
Het gaat me niet om die coins (geen 2k coins maar 350 coins gekocht)... ik heb hem gekocht en zou hem nu toch wel van gistermiddag nu in me squad willen hebben.

Zowiezo een beetje een 'low'-antwoord, in de zin van niet-nuttig.

[ Voor 4% gewijzigd door GAITii op 10-10-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:41
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#ife8tDE6nHEyL:ps3

Dit is mijn team tot nu toe.
Zit nog te twijfelen om de 4 spelers die geen 4-3-3 hebben als 433 te kopen en deze spelers te verkopen, of andere (betere 433 spelers), moet ik wel de coins ervoor hebben, te kopen.

En me vaste wissels zijn vaak Lukoki, eriksen en babel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik zou sowieso voor de juiste formatie gaan. Dan zijn je spelers op hun best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
OnnoS1991 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:44:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#ife8tDE6nHEyL:ps3

Dit is mijn team tot nu toe.
Zit nog te twijfelen om de 4 spelers die geen 4-3-3 hebben als 433 te kopen en deze spelers te verkopen, of andere (betere 433 spelers), moet ik wel de coins ervoor hebben, te kopen.

En me vaste wissels zijn vaak Lukoki, eriksen en babel
Wordt jouw middenveld niet snoeihard overlopen? :P
xamirz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:45:
Ik zou sowieso voor de juiste formatie gaan. Dan zijn je spelers op hun best.
Hij hoeft toch maar 1x een 4-3-3 kaart te kopen voor 100 chemistry? Of zie ik dat nu verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Voor elke speler moet je appaart een formatie kaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
dit artikel over chemistry is wel even leuk en handig om te lezen ;)
fifaaddiction.com/3055/fifa-ultimate-team-chemistry-myth/

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
@Thijmeus, heb pas 1 wedstrijd in deze formatie gespeeld en vooral me pace voorin laat de tegenstander zweten.
Ik weet dat veel mensen dat triest spelen vinden, maar ik heb aardig wat geinvesteerd in dit team en juiste formatie/positie kaartjes ervoor gekocht. Ik vind dit anders dan bv de bug in fifa09 ofzo dat je vanaf de aftrap de bal de goal in knalde.

Moet ook miss nog wat anders verzinnen voor janssen/seedorf, maar dat vond ik gewoon leuke spelers voor me team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ah oké. Ja ik had een een soortgelijk team, 2 posities anders. Maar ik weet niet in welke divisie jij zit? Maar in divisie 3-2 begon het met die spelers voor mij te moeilijk worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:48:
dit artikel over chemistry is wel even leuk en handig om te lezen ;)
fifaaddiction.com/3055/fifa-ultimate-team-chemistry-myth/
Interessant, maar of dit ook 100% waar is? Ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Thijmeus schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

Interessant, maar of dit ook 100% waar is? Ik betwijfel het.
Dit ging over fifa 12 of het indd in 13 ook zo is...
Ik merk zelf wel verschil als de chemistery niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
Zit in divisie 5 hah.
Maar ik speel alleen voor die trophy van win de titel ofzo.

Ben een offline gamer, heb een bloedhekel aan online fifa'en. Zulke trieste spelers en vooral trieste goals worden ergemaakt ala PES style. En vooral het leaven als je binnen no-time 3-0 voor staat. Heb in vorige fifa's vaak goals expres laten maken anders wist ik zeker dat de tegenstander leafde, nou die tijd ben ik voorbij, ik speel het gewoon niet meer online. Maar ben ook weer niet zo goed dat ik ff in divisie 1 kan mee doen, waar er minder geleaved wordt.

En speel FUT alleen maar voor het traden, vind ik echt leuk om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Giester van divisie 1 naar divisie 2 gekickt. Het was totaal een OFFDAY. Echt alles maar dan ook alles verloren.
Maar goed, eigenlijk valt het mee met tegenstanders die te vroeg weggaan. Heb maar 1 keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
OnnoS1991 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:56:
Zit in divisie 5 hah.
Maar ik speel alleen voor die trophy van win de titel ofzo.

Ben een offline gamer, heb een bloedhekel aan online fifa'en. Zulke trieste spelers en vooral trieste goals worden ergemaakt ala PES style. En vooral het leaven als je binnen no-time 3-0 voor staat. Heb in vorige fifa's vaak goals expres laten maken anders wist ik zeker dat de tegenstander leafde, nou die tijd ben ik voorbij, ik speel het gewoon niet meer online. Maar ben ook weer niet zo goed dat ik ff in divisie 1 kan mee doen, waar er minder geleaved wordt.

En speel FUT alleen maar voor het traden, vind ik echt leuk om te doen
Ik vind juist bij FUT dat er weinig mensen leaven.
Als ik merk dat een tegenstander slecht is, dan probeer ik iig niet in de eerste vijf wedstrijdminuten te scoren, maar daarna ga ik er vol tegenaan :P
bij FUT gaat je multiplier namelijk omlaag als je quit, dat is goed in de coins te merken vind ik.

Persoonlijk vind ik fifa geen donder aan offline, maar goed ieder zijn ding natuurlijk ;)

Zie net dat een rustige markt iig goed is voor de verkopen!
Van de 30 items in een uurtje 15 verkocht!
Mja, wat nu terug kopen...

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 10-10-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
Ja precies ieder zijn ding. Ik kan urenlang in de transfer periode in de managermode talenten proberen weg te plukken. En nu zoals bij FUT, heerlijk lang in de 59e minuut proberen koopjes te scoren. Is me vooralsnog niet gelukt btw =( Echte koopjes dan, meestal wel 1k winst, maar wil klappers maken.

En doordeweeks valt er sowieso weinig te scoren op FUT, het weekend daarentegen... dan zijn de heerlijke noobs die denken dat rare zilveren of bronzen spelers maar buy now 500 coins waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

OnnoS1991 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:
En doordeweeks valt er sowieso weinig te scoren op FUT, het weekend daarentegen... dan zijn de heerlijke noobs die denken dat rare zilveren of bronzen spelers maar buy now 500 coins waard zijn
Dank u O-) haha nee, ik gebruik bij rare geen buy now, heb wel geleerd dat ik mij daarmee in de vingers snij. Wel gebruik ik buy now voor de bronzen kaartjes :9

[ Voor 0% gewijzigd door Satom op 10-10-2012 13:14 . Reden: hm.. geen zijn, maar snij! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
naja tis kwestie van vraag en aanbod.
Ultimatedb.nl kan wel 10k voor een speler gemiddeld stellen. Maar als er maar 10 van op de markt zijn, is de prijs al gauw 30k.

Zoals bv Rodriguez (LB) van Boca juniors, had ik gekocht voor 8k en verkocht voor 40k.
Nu inmiddels zijn daar heel wat kaartjes van hem bij gekomen, dus is hij stukke minder waard geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Satom schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Dank u O-) haha nee, ik gebruik bij rare geen buy now, heb wel geleerd dat ik mij daarmee in de vingers zijn. Wel gebruik ik buy now voor de bronzen kaartjes :9
ik gebruik altijd de buy now ;) Kun je aardig coins mee verdienen namelijk

Maar zorg wel dat ik weet wat een item waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:55:
Dit is nu mijn team http://futhead.com/fifa/squads/182946/#
Iemand tips welke speler ik het best hierna kan kopen? Geen spelers zoals van Persie, maar iemand van rond de 10K
julio cesar of Bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ik keek net toevallig weer even op de FUT web app.. en zag tot mijn verbazing dat er 3 golden packs klaar lagen in de shop. Is dit compensatie van de problemen met de web app? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Thijmeus schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:40:
Ik keek net toevallig weer even op de FUT web app.. en zag tot mijn verbazing dat er 3 golden packs klaar lagen in de shop. Is dit compensatie van de problemen met de web app? :)
Lucker :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ik snap er niets van. Op @EASPORTSFIFA Twitter lees ik niets.
Heb jij dit niet dan? Of anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:52
1 season ticket, 1 pre-order en de andere had je nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Nee had destijds gewoon een digitale code voor 35 euro gekocht ergens. Maar vanmiddag rond half 1 waren ze er niet.. echt vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 bronzen spitsen gekocht met 88 en 91 snelheid voor 2k totaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thijmeus schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:40:
Was handig om je platform te vermelden, maar goed.
Speel je toevallig op de pc? En heb je een Ultimate edition?

Daar waren problemen mee, kan zijn dat die nu opgelost zijn en je daarom eindelijk je ultimate gold packs krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Was handig om je platform te vermelden, maar goed.
Speel je toevallig op de pc? En heb je een Ultimate edition?

Daar waren problemen mee, kan zijn dat die nu opgelost zijn en je daarom eindelijk je ultimate gold packs krijgt.
PC. En ja dat komt vast door die problemen ;)
Jammer genoeg geen gave speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Ik heb ook geen UE, maar er stonden wel mooi 3 gold packs klaar zonet in de web app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
@KS

Ook op de PC neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Frustratie hier.... Speel ik competitie 4e klasse met m'n silver team tegen een compleet gold team. 85e minuut, maak ik 4-2 om zeker te zijn van de game..... "u heeft de verbinding met origin verbroken" En daarna de melding dat ik gedisconnect heb. Baaaaaaaah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Vanaf het begin ook tot nu toe 6 wedstrijden gespeeld met mijn team online in de 5e divisie.
De eerste wedstrijd gespeeld met mijn bronzen team welk 96 chemie heeft. Hiermee werd ik geloot tegen een gouden team met 100 chemie waarmee ik dan ook kansloos verloor.

Gisteren wat wedstrijden gespeeld met mijn "nieuwe"elftal wat nu compleet nederlands goud is. Ben er tot nu toe redelijk tevreden mee. Sta nu totaal 3 gewonnen, 0 gelijk en 3 verloren wedstrijden. Promotie naar de 4e divisie heb ik dus nu al afgedwongen. Nu wordt het strijden om de titel. Met nog 3 wedstrijden te gaan moet ik nog 3 punten zien te pakken.

Gisteren tegen een compleet spaans elftal moeten spelen met 100 chemie en 5 sterren (ik zelf heb er 4.5). Dacht dat het een zeer lastige wedstrijd zou worden maar het tegendeel ging komen. Na 3 minuten stond het 1-0. De eerste helft eindigde in 4-0. Toen de 2e helft bijna op zijn einde was (85e minuut) verbrak die muppet de verbinding. Maar goed dat EA het met me eens was en me mooi een 6-0 overwinning gaf (wat het op dat moment ook stond)

EDIT: Gisteravond nog voor een prikkie Narsingh binnen kunnen hengelen. Jonge die gast is snel. Heb eens eventjes gekeken maar het blijkt de 6e snelste gast van FUT te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 10-10-2012 15:47 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Oxigeon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:46:
Vanaf het begin ook tot nu toe 6 wedstrijden gespeeld met mijn team online in de 5e divisie.
De eerste wedstrijd gespeeld met mijn bronzen team welk 96 chemie heeft. Hiermee werd ik geloot tegen een gouden team met 100 chemie waarmee ik dan ook kansloos verloor.

Gisteren wat wedstrijden gespeeld met mijn "nieuwe"elftal wat nu compleet nederlands goud is. Ben er tot nu toe redelijk tevreden mee. Sta nu totaal 3 gewonnen, 0 gelijk en 3 verloren wedstrijden. Promotie naar de 4e divisie heb ik dus nu al afgedwongen. Nu wordt het strijden om de titel. Met nog 3 wedstrijden te gaan moet ik nog 3 punten zien te pakken.

Gisteren tegen een compleet spaans elftal moeten spelen met 100 chemie en 5 sterren (ik zelf heb er 4.5). Dacht dat het een zeer lastige wedstrijd zou worden maar het tegendeel ging komen. Na 3 minuten stond het 1-0. De eerste helft eindigde in 4-0. Toen de 2e helft bijna op zijn einde was (85e minuut) verbrak die muppet de verbinding. Maar goed dat EA het met me eens was en me mooi een 6-0 overwinning gaf (wat het op dat moment ook stond)
Zou je je team eens kunnen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

GerbenKwakkel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Zou je je team eens kunnen delen?
Bij deze http://www.ea.com/nl/voet...how-off#hJ0R7R0BnHEKK:ps3

Dit is nog gewoon een eenvoudig elftal wat ik ga vernieuwen als de centen het toelaten. Maar moest gewoon snel een team hebben om online te kunnen spelen. Narsingh zal ik echter gewoon laten staan omdat ik die perfect vind om te laten staan (ook bij mijn "vast" elftal wat gaat komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Narsingh is idd met zijn snelheid echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Klopt, maar komt hij niet veel beter tot zijn recht op de RW? RM is niet echt een positie voor hem.
Voordat ik hem inwisselde voor Lennon, had ik hem op de RW positie en scoorde hij best wel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Oxigeon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

Bij deze http://www.ea.com/nl/voet...how-off#hJ0R7R0BnHEKK:ps3

Dit is nog gewoon een eenvoudig elftal wat ik ga vernieuwen als de centen het toelaten. Maar moest gewoon snel een team hebben om online te kunnen spelen. Narsingh zal ik echter gewoon laten staan omdat ik die perfect vind om te laten staan (ook bij mijn "vast" elftal wat gaat komen)
Bedankt hoe vallen van Wolfswinkel en de Jong bij jou in de spits? Ikzelf speel 4-2-2-2, en heb voorin Babel en Narsingh en die scoren aan de lopende band.

Edit: Woppa ook ineens 3 golden packs :-), wel zit Ruíz nog steeds vast in de Watch List... :/

[ Voor 6% gewijzigd door GAITii op 10-10-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb vanmiddag ook drie golden packs gekregen. Maar net, tien minutne geleden kreeg ik er weer drie :S
had bij de eerste lichting een kaka die ik inmiddels al verkocht heb. Bij die van net zat een Elia, verder niet veel bijzonders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

GerbenKwakkel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

Bedankt hoe vallen van Wolfswinkel en de Jong bij jou in de spits? Ikzelf speel 4-2-2-2, en heb voorin Babel en Narsingh en die scoren aan de lopende band.

Edit: Woppa ook ineens 3 golden packs :-)
Beide scoren aan de lopende band. Zodra ik meer geld heb zullen van Wolfswinkel en De Jong op de bank plaatsnemen. Hier in de plaats zullen dan Huntelaar en waarschijnlijk van persie zijn. Maar gezien wat deze spelers kosten moet iemand of een fout maken met het zetten van deze spelers op de trade-pile. Of ik moet nog zeer lang sparen wil me dit lukken.

Gisteren kwam ik met van Bommel bij de rand van het strafschop gebied. Ik dacht ik knal die bal als een malle op de goal. Sjeezus, die gast kan hard schieten. Tevens gisteren met Maher eens een afstandschot proberen te doen. Ongeveer vanuit het midden van het midden (jaja lomp om te omschrijven). de bal ging zeer mooi in de kruising.

Wel moet ik zeggen dat de keeper best lomp reageerde de hele wedstrijd. Nu weet ik het echter wel niet of dit kan komen omdat de andere speler alleen met de keeper speelde? Ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
waarom cf :S wtf
Bony is trouwens wel echt fijn... ik had de gewone voor ik bent en hernandez in de spits had :)

[ Voor 75% gewijzigd door Xenophoben op 10-10-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Die moet ik hebben! *Vitessefan*

Heb trouwens net de hele middag gekeken naar Ronaldinho filmpjes, is hij nu ook nog eens IF. Die moet ik dus ook hebben, past perfect in mijn Braziliaanse team http://www.futhead.com/fifa/squads/128332/#.UHWI4U0xr4U

[ Voor 28% gewijzigd door marijni12 op 10-10-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
gheh, idd, maar als CF heb ik Sneijder al staan... Had dan liever bony als ST gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
cypher21 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:48:
gheh, idd, maar als CF heb ik Sneijder al staan... Had dan liever bony als ST gehad
Gewoon zo'n CF>ST kaartje kopen. Die bestaan toch?

Iemand enige idee wat zo'n Ronaldinho IF moet gaan kosten? (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik speel voor het eerst UT en heb een vraag :)
Er zijn kaarten die geven bijvoorbeeld +15 pace of +15 heading, maar zijn die permanent,
Of gelden die maar voor een wedstrijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:27:
Ik speel voor het eerst UT en heb een vraag :)
Er zijn kaarten die geven bijvoorbeeld +15 pace of +15 heading, maar zijn die permanent,
Of gelden die maar voor een wedstrijd ?
Gelden voor 1 wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Open net UT, en zie opeens dat ik 3 gouden packs heb :) Iemand die weet waarom dit is? Heb nooit wat gekocht en ook geen ultimate edition. Helaas niet echt een bijzondere speler, maar wel veel contracten.
ps. Ik speel op PC

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Wat zijn volgens jullie de beste opstelling? Formatie? Welke spelers etc. (paced) Ik ben nu bezig om een team te bouwen. Heb op dit moment 11.000 coins. En daar kunnen nog 10.000 bijkomen als ik de rest verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
marijni12 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:49:
[...]

Gewoon zo'n CF>ST kaartje kopen. Die bestaan toch?

Iemand enige idee wat zo'n Ronaldinho IF moet gaan kosten? (PS3)
Klopt, maar voor de coins die het totaal moet gaan kosten zet ik liever v persie in de spits :-)
IF spelers zijn vaak minimaal 50k en VEEEEEEEL meer voor gewilde IF spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is 4-5-1 een bagger opstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:46:
Open net UT, en zie opeens dat ik 3 gouden packs heb :) Iemand die weet waarom dit is? Heb nooit wat gekocht en ook geen ultimate edition. Helaas niet echt een bijzondere speler, maar wel veel contracten.
ps. Ik speel op PC
Ik had zelfs 2x3 pakjes. Weet niet waarvoor dit is. Ben er best blij mee zat Kaka in en zooitje contracten.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Nou, die IF Ronaldinho kan ik wel vergeten voor onder de 150k zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 19:32
Weet iemand toevallig uit ervaring wanneer de happy hours over het algemeen zijn? Want las er laatst iets over en dan wacht ik liever nog even met pakjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Pompi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:27:
Weet iemand toevallig uit ervaring wanneer de happy hours over het algemeen zijn? Want las er laatst iets over en dan wacht ik liever nog even met pakjes kopen.
Die waren altijd op woensdagavond om 20:00 Engelse tijd (uit m'n hoofd, correct me if I'm wrong), maar ze zijn er nog niet geweest bij FIFA 13 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
marijni12 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

Die waren altijd op woensdagavond om 20:00 Engelse tijd (uit m'n hoofd, correct me if I'm wrong), maar ze zijn er nog niet geweest bij FIFA 13 volgens mij.
Ok, bedankt. Dan zal ik over ongeveer half uurtje eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:32
Lekker dan, heb ik afgelopen maandag Howedes uit een goud pakje getrokken en in mijn team gezet via de web app, log ik nu in op m'n PS3 staat ie er niet tussen.....

En lekker nep, als laatste onderdeel van mijn managerstaken moet ik nog even het team van de week uitdagen. Win ik 5-2, wedstrijd afgelopen en terug naar menu en op dat moment de melding 'Kan geen contact maken met EA servers, verbinding wordt verbroken.'

Wat een rommel is het toch ook.

[ Voor 47% gewijzigd door M.F.H. op 10-10-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
M.F.H. schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:46:
Lekker dan, heb ik afgelopen maandag Howedes uit een goud pakje getrokken en in mijn team gezet via de web app, log ik nu in op m'n PS3 staat ie er niet tussen.....

En lekker nep, als laatste onderdeel van mijn managerstaken moet ik nog even het team van de week uitdagen. Win ik 5-2, wedstrijd afgelopen en terug naar menu en op dat moment de melding 'Kan geen contact maken met EA servers, verbinding wordt verbroken.'

Wat een rommel is het toch ook.
Dat is niet zo erg staat gewoon in je club. Wat echt genaait is win het tournooi loopt het spel vast dag gewonnen wedstrijden en goud pakje. Ik kan die gasten van ea wil op hun bek slaan en hard ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
goosche schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:23:
[...]

Dat is niet zo erg staat gewoon in je club. Wat echt genaait is win het tournooi loopt het spel vast dag gewonnen wedstrijden en goud pakje. Ik kan die gasten van ea wil op hun bek slaan en hard ook!!!
Ik zie het inderdaad in mijn club staan, maar hoe krijg ik hem nu in mijn actieve selectie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
M.F.H. schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

Ik zie het inderdaad in mijn club staan, maar hoe krijg ik hem nu in mijn actieve selectie dan?
eerder pebkac dan rommel dus ;)

Gewoon naar je active squad gaan, en daar klikken op een lege plek, dan kun je in je club zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
cypher21 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:28:
[...]

eerder pebkac dan rommel dus ;)

Gewoon naar je active squad gaan, en daar klikken op een lege plek, dan kun je in je club zoeken
True, het is inderdaad gelukt nu, thanks :-). Het feit dat de EA Servers eruit klappen valt nog wel onder die noemer overigens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Haha, idd! Gelukkig weinig last van hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Kr44nVogel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:42:
[...]

Ik had zelfs 2x3 pakjes. Weet niet waarvoor dit is. Ben er best blij mee zat Kaka in en zooitje contracten.
Ik kreeg ook 2x3 en ik had ook een Kaka, apart.

Zijn alle problemen trouwens vooral op de pc, of hebben de consoles er net zo veel last van. Vind dat op de pc het ook nogal lang kan duren voordat je een game gevonden hebt online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:37
http://www.futhead.com/fifa/squads/207742/#squad-player: Mijn team tot nu.
Wil Pato nog toevoegen. Verder iemand nog tips? Team speelt wel lekker moet ik zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:07
Waarom de keuze voor Welliton? Robinho op als LF op LM...

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Het blijft jammer in FIFA dat wanneer je ultra defending instelt, dat vaak de verdediging nog 50 meter moet sprinten en tegenstanders zonder enige skills er zo toch op snelheid doorheen kunnen komen. Noem het dan geen ultra defending...

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ik dacht dat ze het hadden opgelost met kaarten die verdwijnen maar geen coins opleveren. Had nu dat 2 spelers wel zichtbaar waren verkocht maar dat stanford bridge die was niet zichtbaar en het viel me alleen op toen ik door me kaarten in de trade pile ging en omdat er op voorpagina stond verkocht, dus dat wordt wachten of het straks wel verschijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:06
Je zou ook nog bij die handmatige instellingen kunnen invoeren dat je geen druk naar voren zetten. Scheelt ook een hele hoop.

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Eerste title update is er al op de pc, en komend weekend voor consoles:
http://bit.ly/SMNHnA

Daarnaast gaat FUT en EAFC vannacht plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
cypher21 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:45:
Daarnaast gaat FUT en EAFC vannacht plat
Bedankt voor de heads-up, wel handig om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:46:
ps. Ik speel op PC
Waar zag je dit staan dan? Speel ook op PC en zover ik kan zien, geen pakjes.. ;(

Nu ik weer een jaar ouder ben, had ik ook wel gehoopt op een paar coins van EA :+ Helaas.. geen extra coins! haha

[ Voor 12% gewijzigd door Satom op 11-10-2012 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
gisteren eindeeelijk een bazen kaart uit pakje ! 4-2-2-2 IF Hamsik! (86)
Wat moet dit opleveren? Ik ben nu de goedkoopste met start price 90k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Hoeveel pakjes heb je geopend al?
Xenophoben schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:04:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Xenophoben schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:04:
Nice!
Ik heb echt geen geluk met die pakjes.
Zorg wel eerst dat ik de spelers heb die ik wil, en als ik coins over hou ga ik misschien weer pakjes openen..

Gisteravond kamioen geworden op seasons niveau 1.
Met nog een wedstrijd te gaan had ik 3 punten nodig.
Start het spel, en zie iemand die een volledig Manchester United team in FUT had. Was in eerste instantie ff slikken, maar die gast bakte er geen drol van :D Toen ik in de 60e minuut 4-0 scorede verbrak hij de verbinding :P

wel jammer dat het maar 8000 coins zijn ipv 10000 die je krijgt als je kampieon wordt van niveau 2 :S

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 11-10-2012 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Podolski, Van der Vaart, Giggs en nog een aantal andere sicko's uit pakjes gehaald, helaas geen IF dit keer op naar de volgende 100 pakjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Haha, ik heb m'n eerste 20 pakjes ook gekocht. Vind het eigenlijk stiekem wel leuk. Dat team dat ik heb is redelijk genoeg om naar de eerste klasse te komen (speel nu in de tweede).
Maar tot nu toe alleen Vorm die voor 9k werd verkocht. Dus al met al dik verlies.
Maar ja, het blijft spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Vorm voor 9k??
Dan was die koper ook blind :P

Gisteravond waren er kennelijk een hoop mensen dingen op de auction aan het gooien die geen idee hadden wat het waard was.

Ik heb vier kaarten gekocht met buy now 600, en verkocht voor 9k
zit nu op ongeveer 200k coins en een redelijk volle trade pile, eerst de miljoen halen en dan maar kijken welke spelers/packs ik ga kopen

[ Voor 78% gewijzigd door cypher21 op 11-10-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Ja, maar had een goede formatie. ;)

Wholy fuck.. dat is een aardige profitmarge. Dat is me echt nog nooit gelukt.

[ Voor 53% gewijzigd door bterstege op 11-10-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mja, dan nog, Vorm is niet zoveel waard ;)
Je kunt Stekelenburg ook voor 2k krijgen, en zelfs al betaal je de volle pond voor een 4-3-3 of 4-4-2 kaart, zit je aan max 6k bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:05
Wat gebeurt er met kaarten die niet meer uit pakjes gehaald kunnen worden? Zero weight noemt men dat volgens mij.

Kan je die niet meer verhandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
Naja, dan heb ik misschien een beetje geluk gehad. Mag ook weleens. Maar ik heb gekeken naar de toen geldende prijzen op de WebApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook 2 bronzen spitsen met 88 en 91 snelheid, samen voor 2.000 gekocht. Volgens UltimateDB (waardes kloppen vaak niet trouwens) zijn ze 200 waard (ze staan er voor 7-10k per stuk gemiddeld op ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pelt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:30:
Wat gebeurt er met kaarten die niet meer uit pakjes gehaald kunnen worden? Zero weight noemt men dat volgens mij.

Kan je die niet meer verhandelen?
Die kun je blijven verhandelen, en die kunnen behoorlijk prijzig worden!
Als een populaire speler in de winterstop van club veranderd, en vervolgens in een club komt die niet in FUT zit, dan wordt ie goud waard ;)
bterstege schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:30:
Naja, dan heb ik misschien een beetje geluk gehad. Mag ook weleens. Maar ik heb gekeken naar de toen geldende prijzen op de WebApp.
idd! Iedereen hoopt op een mazzeltje, wel fijn als je die af en toe krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Gister ook los gegeaan met goldpacks. Podolski, David Silva, Gotze en Walcot waren de grootste namen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
bartburg schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:06:
Hoeveel pakjes heb je geopend al?

[...]
stuk of 25 goude 7500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Laatst online: 10-09 11:13
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:32:
Ik heb ook 2 bronzen spitsen met 88 en 91 snelheid, samen voor 2.000 gekocht. Volgens UltimateDB (waardes kloppen vaak niet trouwens) zijn ze 200 waard (ze staan er voor 7-10k per stuk gemiddeld op ;) )
Waardes kloppen wel, verschilt alleen heel erg per formation. Ga naar Xbox trading -> price per formation. Alleen de veel verkochte kaarten staan daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Is het overigens zo dat elke goude (spelers)kaart minimaal 300 coins oplevert in de quick-sell?
Ik ben zelf echt een drama met traden (ik vraag vaak, onbedoeld, te weinig voor mijn kaarten, en betaal teveel). Heeft er iemand misschien een tip? Want ik zie hier mensen die binnen 1 dag 100k coins winnen etc...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
EricNL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:36:
Is het overigens zo dat elke goude (spelers)kaart minimaal 300 coins oplevert in de quick-sell?
Ik ben zelf echt een drama met traden (ik vraag vaak, onbedoeld, te weinig voor mijn kaarten, en betaal teveel). Heeft er iemand misschien een tip? Want ik zie hier mensen die binnen 1 dag 100k coins winnen etc...
Heb em al eens eerder gepost, maar hierbij:
http://www.fifauteam.com/...e-team-quick-sell-values/

tsja, tips. Ik heb mijn aanpak al een paar keer uitgelegd, lees het topic eens door :)

Het belangrijkst is iig dat je kijkt naar de kaarten waar je mee handelt!!

Dus als je een leuke speler wilt verkopen, zoek deze op in de markt en voeg er eerst eens een paar toe aan de watchlist om te kijken waarvoor ze verkocht worden voordat je ze er zelf op zet!

Dit geldt natuurlijk niet voor spelers met een waarde <1000 coins, en als je daar winst mee probeert te maken, verdoe je je tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
EricNL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:36:
Het is echt een kwestie van wat onderzoek doen. Als je de waarde van een speler wilt weten moet je verschillende exemplaren van die speler opzoeken in de trade en kijken wat er uiteindelijk voor betaald wordt. Welke prijs er gevraagd wordt is namelijk niet altij even relevant.

En dan zijn er nog wat zaken die invloed hebben op de waarde van een speler. Formation kan een paar duizend coins schelen, en op het ene moment is een speler meer waard dan op het andere moment. Zo zijn de meeste spelers bijvoorbeeld 's avonds en in het weekend meer waard (omdat de vraag dan hoger is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Godsamme, het lijkt Wall Street wel :) Is er geen makkelijke manier waarop ik aan een paar 100.000'en coins kan komen :P?

Nee even serieus: bedankt voor de tips. Ik denk dat ik me gewoon wat meer moet gaan verdiepen in wat veel waard is. Ik begrijp dat vrijwel iedereen "geilt" op hoge Pace spelers. Het enigste waar ik maar moelijk inzicht in krijg is de waarde van bepaalde formatie's.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pianoman schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Het is echt een kwestie van wat onderzoek doen. Als je de waarde van een speler wilt weten moet je verschillende exemplaren van die speler opzoeken in de trade en kijken wat er uiteindelijk voor betaald wordt. Welke prijs er gevraagd wordt is namelijk niet altij even relevant.

En dan zijn er nog wat zaken die invloed hebben op de waarde van een speler. Formation kan een paar duizend coins schelen, en op het ene moment is een speler meer waard dan op het andere moment. Zo zijn de meeste spelers bijvoorbeeld 's avonds en in het weekend meer minder waard (omdat de vraag dan het aanbod hoger is).
fixed ;)

Hoewel voor sommige spelers idd het omgekeerde geldt. Maar meestal worden de prijzen juist lager door het overweldigende aanbod.

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 11-10-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:59:
[...]
Waar zag je dit staan dan? Speel ook op PC en zover ik kan zien, geen pakjes.. ;(

Nu ik weer een jaar ouder ben, had ik ook wel gehoopt op een paar coins van EA :+ Helaas.. geen extra coins! haha
Stond gewoon bij mijn Packs ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 82 Laatste