Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Misschien heeft hij 5* skill moves? Was het Trundle?
EDIT: nee, het was dus Sinclair. Misschien om zijn snelheid? Z'n shooting is trouwens ook best fascinerend voor een bronzen speler.

[ Voor 60% gewijzigd door marijni12 op 08-10-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

sinclair IF is 160k waard

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

heb al wel gemerkt dat pace van spitsen zo doorslaggevend is. je loopt matige verdedigers er zo vaak uit

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Ik heb een bronzen-team en ben aan het bouwen aan een silver team. Moet ik nu voor beide teams kits aanschaffen? Of kan ik mijn kit gewoon voor al mijn teams gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 11:25
Je kit is club gebonden... je hoeft die dus niet te kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Dit is mijn huidige team, wat kan ik er eigenlijk nog aan verbeteren behalve de keepert? http://futhead.com/fifa/squads/128332/#.UHL2nU0xr4U

Hulk als RM.

[ Voor 27% gewijzigd door marijni12 op 08-10-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

marijni12 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:52:
Dit is mijn huidige team, wat kan ik er eigenlijk nog aan verbeteren behalve de keepert? http://futhead.com/fifa/squads/128332/#.UHL2nU0xr4U

Hulk als RM.
Misschien een andere rechtsback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
afca123 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:20:
[...]

Misschien een andere rechtsback?
Probleem is wel dat ik daarvoor eigenlijk een CB nodig heb, in verband met mijn opstelling, en die zijn er niet zoveel.. Ik zet er wel gewoon een rechtsback neer, met mijn manager haal ik toch wel die 100 chem.
Jonathan gekocht, 88 pace, leek me prima. Bestaat er een RB>CB kaartje?

[ Voor 23% gewijzigd door marijni12 op 08-10-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:52:

Hulk als RM.
Misschien Ronaldinho vervangen voor bijvoorbeeld Lucas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:25:
[...]

Misschien Ronaldinho vervangen voor bijvoorbeeld Lucas?
Als hij nou 5* skill moves zou hebben had ik het gedaan, maar dat heeft hij niet. Vind Ronaldinho echt een fijne speler eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30

Satom

Verzamel ervaringen

Klein vraagje, kun je ook met een FUT team tegen elke willekeurige team (naar keuze) spelen? :$

En een kleine show-off van waar ik toch wel blij mee ben: Goud - Spanje. Zo goed als klaar, moet nog een paar wisselspelers / reserves halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carlos Vela er net opgezet beginbod 500 in 4-1-2-1-2 (waarde 600) en bod is nu al 3.3k LOL!

@Satom Ja je speelt tegen iedereen random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:56:
Carlos Vela er net opgezet beginbod 500 in 4-1-2-1-2 (waarde 600) en bod is nu al 3.3k LOL!

lekker toch heb net Santi Corzorla gekocht met 49 contracten voor maar 17k hopelijk kan ik hem verkopen voor 23k a 25k en dan Dia maria kopen of Pique. Maar die gast stijgt iedere dag 2 to 4k. Vorige week kostte die maar rond de 25 a 30k en nu rond de 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar dagje gehandeld voor een BPL team met van Persie. Ben benieuwd hoe het speelt.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#hcBeSSUGnHDp8:ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 10:13
Vandaag Xabi Alonso (87) en Callejon (79) gekocht. Callejon slechts 79, maar is erg snel en dat is wel fijn voor in de counter.

http://www.ea.com/soccer/.../show-off#hYv2PUxSkjk:360

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Xbox2go schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:56:

Na het terug lezen van mijn eigen post, bedenk ik mij dat ik de vraag anders had moeten stellen. Is het ook mogelijk om mijn FUT team te kiezen bij "Aftrap", zodat ik tegen een vriend kan spelen op 1 pc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:39

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan begonnen met het maken van een "simpel" gouden team. Wil dat het allemaal Nederlanders zijn in de 4-1-2-1-2 opstelling. Alle spelers zijn gewoon voor een goedkope prijs gekocht waarna ik het met de verdiende centjes ga aanvullen met dure speler a la Sneijder en Robben etc. Maar om online te spelen moet ik toch wel een gouden team hebben merk ik.

Gisteren met mijn bronzen team tegen een gouden team gebalt online. Maar was geen beginnen aan. Hoop dat het nu dus wat beter gaat :). Vind het alleen raar dat ik totaal geen LB kan vinden. Is geen een nederlandse speler die op die plaats kan spelen op dit moment op de Trade

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb ook een Nederlands team.
Sneijder, vd Vaart en Huntelaar heb ik inmiddels, Robben en v Persie zijn bijna onbetaalbaar :S

Ben er alleen niet uit wat ik qua verdediging moet nemen.
Nederlandse verdediging is namelijk behoorlijk ruk

heb nu links Willems, dan twee cb's die ik kies uit mathijsen/boula/heitinga/douglas en rechts vd Wiel

Tegen de meeste teams kan ik prima winnen, echter wanneer ze een hele sterke voorhoede hebben leggen de verdedigers het zwaar af

[ Voor 33% gewijzigd door cypher21 op 09-10-2012 08:33 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cypher21 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:32:
Sneijder, vd Vaart en Huntelaar heb ik inmiddels, Robben en v Persie zijn bijna onbetaalbaar :S

heb nu links Willems, dan twee cb's die ik kies uit mathijsen/boula/heitinga/douglas en rechts vd Wiel

Tegen de meeste teams kan ik prima winnen, echter wanneer ze een hele sterke voorhoede hebben leggen de verdedigers het zwaar af
Dan heb je toch ook al een aardig middenveld en een goede spits. Ik zit op dit moment een beetje zwaar in de financiele problemen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Haha, dat ken ik.
Ik begon twee dagen geleden ook met maar 5k op de bank.
In twee dagen 150k coins verdiend. Dus nu gaat het wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
cypher21 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:32:

Mocht je geinteresseerd zijn, dan heb ik nog een (overbodige) Tim Krul op de bank zitten. Mag voor een simpel prijsje weg :). Platform: PC.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
EricNL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:59:
[...]

Mocht je geinteresseerd zijn, dan heb ik nog een (overbodige) Tim Krul op de bank zitten. Mag voor een simpel prijsje weg :). Platform: PC.
Bedankt voor het aanbod, maar heb Stekelenburg erin staan, en krul op de bank ;)
Daarnaast speel ik op de xbox

zit alleen met de opstelling te klooien...
vd Vaart en Sneijder zijn beiden CAM, ik speelde 4-2-2-2 waar een CAM niet handig is, zou ze dan als linker en rechter middenvelder moeten gebruiken, maar dat komt niet uit.

Zat nu naar 4-4-1-1 of 4-2-1-2-1 te kijken, echter is 4-2-1-2-1 een vrij dure optie..

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#F9VPPLEFknS:360

[ Voor 34% gewijzigd door cypher21 op 09-10-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cypher21 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:01:
[...]

Bedankt voor het aanbod, maar heb Stekelenburg erin staan, en krul op de bank ;)
Daarnaast speel ik op de xbox

zit alleen met de opstelling te klooien...
vd Vaart en Sneijder zijn beiden CAM, ik speelde 4-2-2-2 waar een CAM niet handig is, zou ze dan als linker en rechter middenvelder moeten gebruiken, maar dat komt niet uit.

Zat nu naar 4-4-1-1 of 4-2-1-2-1 te kijken, echter is 4-2-1-2-1 een vrij dure optie..

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#F9VPPLEFknS:360
Zijn er geen kaartjes in de auction om een speler een andere posisite te geven van CAM--->ML?
Dan zou dan een goede optie zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Ik snap echt niet waarom bijna iedereen een BPL/Liga BBVA/Serie A team maakt. Zo saai is dat... Iedereen die ik tegenkom heeft het.

Waarom ga je niet voor bijv. een Belgisch team? Of een leuke hybrid? Ik ben bezig met een Ivoorkust/Italiaanse hybrid bijv. (Link)

[ Voor 12% gewijzigd door boe.i op 09-10-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ben van plan een team Kameroens temaken eigenlijk ben ik eral mee bezig heb de keeper al en de linksback. Het doel is om eto binnen tehalen. Maar dit duurt nog wel een tijdje voordat ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
goosche schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:32:
Ben van plan een team Kameroens temaken eigenlijk ben ik eral mee bezig heb de keeper al en de linksback. Het doel is om eto binnen tehalen. Maar dit duurt nog wel een tijdje voordat ik hem heb.
Dat is bijvoorbeeld weer wel erg gaaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Oxigeon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:24:
[...]

Zijn er geen kaartjes in de auction om een speler een andere posisite te geven van CAM--->ML?
Dan zou dan een goede optie zijn toch?
Nee, je kunt alleen "in de lijn" van positie veranderen.

LWB <-> LB
RWB <-> RB
LM <-> LW <-> LF
RM <-> RW <-> RF
CDM <-> CM <-> CAM <-> CF <-> ST

CB en GK kunnen uiteraard niet van positie veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#bs0LibCsnHDFL:pc

Ik had eerst een semi Nederlands team, maar dat werkte niet goed. Er zat geen balans in het elftal..
Gister heb ik mijn team gereformed tot deze formatie en heel goed gelet op de Work Rates van spelers en de attributes van de spelers die niet op het kaartje zelf staan.

In dit team zit de perfecte balans en dat bleek toen ik direct de Gold Cup won. Met mijn vorige team strandde ik 3x in de 1e ronde en 1x in de halve finale (dit team was ook 4.5 ster en 100 chem.).

Echt, Work Rates maken een groot verschil.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha kwam laatst een team tegen vol met keepers.
Jammer genoeg voor die persoon werd het 8-0 in mijn voordeel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Haha, dat vind ik echt een goede, vol met keepers....

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Thijmeus schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:53:
Mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#bs0LibCsnHDFL:pc

Ik had eerst een semi Nederlands team, maar dat werkte niet goed. Er zat geen balans in het elftal..
Gister heb ik mijn team gereformed tot deze formatie en heel goed gelet op de Work Rates van spelers en de attributes van de spelers die niet op het kaartje zelf staan.

In dit team zit de perfecte balans en dat bleek toen ik direct de Gold Cup won. Met mijn vorige team strandde ik 3x in de 1e ronde en 1x in de halve finale (dit team was ook 4.5 ster en 100 chem.).

Echt, Work Rates maken een groot verschil.. :)
In Fifa 12 kon je de work rate van een speler aanpassen.
Heb hier nog niet naar gekeken in 13. Weet je of dit mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
cypher21 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

In Fifa 12 kon je de work rate van een speler aanpassen.
Heb hier nog niet naar gekeken in 13. Weet je of dit mogelijk is ?
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk, vandaar dat het best belangrijk is dit te checken via Futhead.
Heb ook op diverse fora gelezen dat mensen het geprobeerd hebben door in de wedstrijd direct te pauzeren en via teammanagement dit te fixen. Echter merkten al deze mensen geen verschil.

Je kan dit ook niet aanpassen in het FUT menu of bij teammanagement voor aanvang van de wedstrijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben het over een bepaalde ''work rate'', ik speel al 2 jaar UT maar heb hier nog nooit over gehoord.

Iemand die mij hier meer over kan vertellen? En waar ik dit kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
WR (Work Rate) is niet anders dan de hoeveelheid energie die een speler legt in zijn aanvallende of defensieve taken. Bijvoorbeeld een linksback (LB) met offensive work rate High en defensive work rate Low gaat veel verder naar voren staan op de linkerflank dan een LB die het bijvoorbeeld andersom heeft (helaas zijn die er niet). Zo is dat met alle posities.

Dus hoe hoger de offensieve WR, des te meer ze meegaan naar voren en loopacties maken. MAAR hoe meer gaten er in je verdediging bijv. vallen. Hoe hoger de defensieve WR, hoe meer ze inzakken. De taak is dus om hier balans in te vinden in je elftal.

Deze stats kun je hier vinden. Tik de naam van de speler in en je krijgt alle stats die je nodig hebt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De uitleg kon niet beter, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Thijmeus legt het perfect uit.
Zeker die balance is belangrijk.
Bv ik heb jordi alba op LB, die heeft attack rathe High en defence Medium. Op LM heb ik pedro, attack High en defence High. Mocht alba niet terug zakken dan gaat pedro wel zeker zijn plek invullen. Zo heb je meer balance in je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit bij stilgestaan, vooral het balans bij de links en rechts backs.

De meeste LB en RB's komen altijd op als een gek en bij een counter zijn ze dan veels te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
ik neem aan dat je dan de counter van de tegenstander bedoeld??
in dat geval moet je zorgen dat je LM of RM defence rate hebben van High.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de counter van de tegenstander bedoelde ik ja.

Goed dat ik hier nu vanaf weet, zal er in de toekomst rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb bijna mijn gouden team klaar onder de 10K
http://www.futhead.com/fifa/squads/179989/#
Ik had brayn ruiz in een pack zitten, heb daar een team omheen gebouwd. Ik merkte dat veel andere mensen erg op snelheid spelen en weinig met sterke bal vaste spitsen. Daarom heb ik 2 relatief kleine en snelle centrale verdedigers. Als dat niet werkt wissel ik Figueroa voor Mertezaker. Dan denk ik zo een team te hebben dat erg veel balbezit kan hebben door de goede passing en aannames van de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Mooi, graag gedaan!
Trouwens Pedro raakt wel snel moe, zijn work rates zijn High/High en zijn Stamina is slechts 77 :P

Dus dat moet je ook goed in de gaten houden met de balans in je elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
boe.i schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:28:
Ik snap echt niet waarom bijna iedereen een BPL/Liga BBVA/Serie A team maakt. Zo saai is dat... Iedereen die ik tegenkom heeft het.

Waarom ga je niet voor bijv. een Belgisch team? Of een leuke hybrid? Ik ben bezig met een Ivoorkust/Italiaanse hybrid bijv. (Link)
ik heb een belgisch team gebouwd, best wel een bazenteam voorlopig.

zonder hazard, want die is nog te duur. maar wel een hoop snelle jongens.

alleen tis jammer dat belgie niet alles goud heeft, dus moet het ook met zilveren jongens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:29
Dit is het eerste jaar dat ik Fifa speel. Heb nooit echt voetbalgames gespeeld. Ben nu vooral met carrière bezig en ben dit van plan te blijven doen.

Heb nu een vraagje over die bronze muntjes die je verzamelt en het uitgeven hiervan. Als je naar de shop gaat kan je de optie carrière selecteren. Hier kan je dan kiezen uit extra balvaardigheid, verdedigingboost, etc. Hebben deze boosts betrekking op de carrièremodus manager, of alleen op de modus speler? Vind het zonde om muntjes uit te geven voor niks namelijk :P

Alvast bedankt voor het antwoord!

edit; ik zie dat ik verkeerd zit, sorry!

[ Voor 3% gewijzigd door Renzzie op 09-10-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:07:
Zo ik heb bijna mijn gouden team klaar onder de 10K
http://www.futhead.com/fifa/squads/179989/#
Ik had brayn ruiz in een pack zitten, heb daar een team omheen gebouwd. Ik merkte dat veel andere mensen erg op snelheid spelen en weinig met sterke bal vaste spitsen. Daarom heb ik 2 relatief kleine en snelle centrale verdedigers. Als dat niet werkt wissel ik Figueroa voor Mertezaker. Dan denk ik zo een team te hebben dat erg veel balbezit kan hebben door de goede passing en aannames van de bal.
Opzich een goed team, al betwijfel ik of Berbatov de juiste spits is in deze formatie. Hij staat nu op een eiland met Low/Low als workrate. Ik denk dat je op deze plek meer hebt aan een hard werkende spits :)

Verder heb je ook 2 opbouwende CV's. Dit kun je zien aan het feit dat ze beiden Med/Med als work rate hebben en relatief hoge passing. Het zijn geen echte mandekkers (al gaf je dit zelf ook al aan dat je dit prefereert). Maar mijn tip is dat je er toch 1 CV neerzet die Med/High of Low/High als workrate heeft. Dit zorgt ervoor dat 1 man in ieder geval rugdekking geeft en de duels goed kan winnen (een type Skrtl van Liverpool bijvoorbeeld). Deze is ook aardig snel, heb 'm zelf ook!

Ik denk ook dat je op de plek van Scholes beter een breker kunt neerzetten met High defensive work rate. Scholes is niet nodig als verbindingspeler met 2 CAM's ervoor en een Heitinga als opbouwende man! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

Opzich een goed team, al betwijfel ik of Berbatov de juiste spits is in deze formatie. Hij staat nu op een eiland met Low/Low als workrate. Ik denk dat je op deze plek meer hebt aan een hard werkende spits :)

Verder heb je ook 2 opbouwende CV's. Dit kun je zien aan het feit dat ze beiden Med/Med als work rate hebben en relatief hoge passing. Het zijn geen echte mandekkers (al gaf je dit zelf ook al aan dat je dit prefereert). Maar mijn tip is dat je er toch 1 CV neerzet die Med/High of Low/High als workrate heeft. Dit zorgt ervoor dat 1 man in ieder geval rugdekking geeft en de duels goed kan winnen (een type Skrtl van Liverpool bijvoorbeeld). Deze is ook aardig snel, heb 'm zelf ook!

Ik denk ook dat je op de plek van Scholes beter een breker kunt neerzetten met High defensive work rate. Scholes is niet nodig als verbindingspeler met 2 CAM's ervoor en een Heitinga als opbouwende man! :D
Berbatov hoeft ook niet te werken alleen daar voorin blijven, zodat je hem hard de bal kan inspelen 2 of 3x met hem kappen en draaien en zo hou je de bal in het spel en zijn er ruimtes op de flanken. (blijft theorie weet niet of het werkt). Over scholes zat ik te twijfelen idd, heb hem nog op de watch list staan. Ik denk dat het dan toch Mikel word, sterk en verdedigend goed. Thnx voor de tip van Skrtel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zit beetje met een dilemma, kan geen RW vinden voor mijn Italiaanse Team.. heb net even een RF -> RW kaartje gekocht en ga denk ik nu Diamanti kopen, maar dan wil graag nog één RW hebben, als wissel. Iemand die mij een beetje op weg kan helpen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:27:
Zit beetje met een dilemma, kan geen RW vinden voor mijn Italiaanse Team.. heb net even een RF -> RW kaartje gekocht en ga denk ik nu Diamanti kopen, maar dan wil graag nog één RW hebben, als wissel. Iemand die mij een beetje op weg kan helpen? :$
Lamela is toch een leuke wissel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Christian Maggio is een leuke speler voor je Satom. Je kunt hem makkelijk om de RW positie zetten, chemistry is al 100. En je kunt altijd nog een RM > RW kaart kopen. In ieder geval een betere optie dan Diamanti, ben bang dat hij niet echt gaat renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Maggio is een beeeeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Thijmeus schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:31:
Christian Maggio is een leuke speler voor je Satom. Je kunt hem makkelijk om de RW positie zetten, chemistry is al 100. En je kunt altijd nog een RM > RW kaart kopen. In ieder geval een betere optie dan Diamanti, ben bang dat hij niet echt gaat renderen.
Oké! Bedankt, ga zeker even een paar coins bij elkaar harken om deze speler te halen! Ziet er veel belovend uit :)
Dat belooft nog wat, kan niet wachten :9
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Lamela is toch een leuke wissel?
Ik heb een bod geplaatst, 750 (nog maar) met 5 uur te gaan :) Ziet er al goed uit, ben benieuwd :+

Heren (en eventueel dames), bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Mijn team:

Vorm
Azpiliqueta-Ferdinand-Mbia-Enrique
Cabaye-Wilshere-Arteta
Benarfa-Kone-Arshavin

En nu nog 13k coins om te handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hierbij danmaar mijn team;

http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#f5s7A2Sekq7:360

Iemand die hier nog iets aan zou verbeteren en/of tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel net 2x een wedstrijd bij online seizoen. 2x verlaat de tegenstander de wedstrijd direct na de aftrap. Daarna krijg ik
1. heel weinig coins (dat is nog wel logisch)
2. Geen punten (er staat ook niet dat de wedsrijd is gespeeld)
3. Bij alle spelers is een wedsrijd van hun contract weg.

Vind ik erg onlogisch van fifa, als je geen punten krijgt, en er ook staat dat je geen wedstrijd hebt gespeeld, waarom lopen contracten dan wel af? Ze zouden het eigenlijk zo moeten doen dat je of gewoon 3 punten krijgt, of dat je contracten niet aflopen als de tegenstander direct de wedstrijd verlaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:49
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:18:

Kijk eens naar mijn nieuwe ploeg, zitten misschien wat leuke spelers voor je bij.

http://www.futhead.com/fifa/squads/181378/#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:34:
Speel net 2x een wedstrijd bij online seizoen. 2x verlaat de tegenstander de wedstrijd direct na de aftrap. Daarna krijg ik
1. heel weinig coins (dat is nog wel logisch)
2. Geen punten (er staat ook niet dat de wedsrijd is gespeeld)
3. Bij alle spelers is een wedsrijd van hun contract weg.

Vind ik erg onlogisch van fifa, als je geen punten krijgt, en er ook staat dat je geen wedstrijd hebt gespeeld, waarom lopen contracten dan wel af? Ze zouden het eigenlijk zo moeten doen dat je of gewoon 3 punten krijgt, of dat je contracten niet aflopen als de tegenstander direct de wedstrijd verlaat
De eerste 5 minuten van een wedstrijd krijg je de optie om de wedstrijd te verlaten zonder dat je punten verliest en/of strafpunten krijgt.

Dit hebben ze zo gedaan omdat je dan de mogelijkheid krijgt om de wedstrijd te verlaten als er bijvoorbeeld vertraging is, of als dat de verbinding van de tegenstander zodanig slecht is dat de wedstrijd niet valt te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

De eerste 5 minuten van een wedstrijd krijg je de optie om de wedstrijd te verlaten zonder dat je punten verliest en/of strafpunten krijgt.

Dit hebben ze zo gedaan omdat je dan de mogelijkheid krijgt om de wedstrijd te verlaten als er bijvoorbeeld vertraging is, of als dat de verbinding van de tegenstander zodanig slecht is dat de wedstrijd niet valt te spelen.
Oke dat wist ik niet. Maar dan vind ik het nog steeds raar dat er bij mij contracten weg gaan als de tegenstander de wedstrijd verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

Is dit ook zo als je in de wedstrijd naar het menu gaat en dan wedstrijd beeindigen doet? Omdat ik namelijk dan ook bericht krijg van dat je dan zult verliezen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerbenKwakkel schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Is dit ook zo als je in de wedstrijd naar het menu gaat en dan wedstrijd beeindigen doet? Omdat ik namelijk dan ook bericht krijg van dat je dan zult verliezen...?
Zolang het binnen de eerste 5 minuten valt wel ja,
klopt dat je dan alsnog die melding krijgt maar je krijgt er geen strafpunten voor.

Er gaan wel contracten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
Je DNF modifier gaat omlaag (Did Not Finish) en je contracten.

Normaal gaan je coins x 1.25

Elke keer als je het spel voortijdig verlaat gaat er 0.01 vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
is dit 5 minuten game tijd of real tijd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:11:
is dit 5 minuten game tijd of real tijd??
Game tijd, echt de eerste 5 minuten van de wedstrijd zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:09:
[...]

Zolang het binnen de eerste 5 minuten valt wel ja,
klopt dat je dan alsnog die melding krijgt maar je krijgt er geen strafpunten voor.

Er gaan wel contracten af.
Contracten worden er inderdaad wel af gehaald, dit gebeurt namelijk zodra de wedstrijd begint. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:18:

Patoooooo

EDIT: En het is weer zo ver. Speler gewonnen op de veiling, blijft haken op 'Completing...'

[ Voor 13% gewijzigd door marijni12 op 09-10-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Fraai is dat. Verkoop ik een speler. Staat hij op expired een half uur. Daarna verdwijnt de speler en krijg ik geen centen. Gaan mijn duur verdiende centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:36:
Fraai is dat. Verkoop ik een speler. Staat hij op expired een half uur. Daarna verdwijnt de speler en krijg ik geen centen. Gaan mijn duur verdiende centjes
Die muntjes krijg je achteraf wel, EA is druk bezig met dit probleem.

Mail EA zelf ook even met dit probleem, des te duidelijker het voor hun wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nu mijn team http://futhead.com/fifa/squads/182946/#
Iemand tips welke speler ik het best hierna kan kopen? Geen spelers zoals van Persie, maar iemand van rond de 10K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Die muntjes krijg je achteraf wel, EA is druk bezig met dit probleem.

Mail EA zelf ook even met dit probleem, des te duidelijker het voor hun wordt.
Dat had ik dus al gedaan, des te sneller lost het probleem zich op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik heb nog altijd het probleem dat ik niet op de webb app kom en dat ik elke keer als ik op de ps3 FUT opstart, weer die domme beveiligingsvraag moet invullen. en op de website van EA kom ik niet verder dan dat het opgelost zou moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Swaxie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:11:
Ik heb nog altijd het probleem dat ik niet op de webb app kom en dat ik elke keer als ik op de ps3 FUT opstart, weer die domme beveiligingsvraag moet invullen. en op de website van EA kom ik niet verder dan dat het opgelost zou moeten zijn....
Als ik de beveiligingsvraag invul kom ik gewoon verder... ooit zelf eens een beveiligingsvraag ingesteld en toevallig vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Hmm, al mijn kaartjes blijven 'completing...'. Vreselijk irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijmeus schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:15:
Hmm, al mijn kaartjes blijven 'completing...'. Vreselijk irritant |:(
hiet hetzelfde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
GerbenKwakkel schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

Als ik de beveiligingsvraag invul kom ik gewoon verder... ooit zelf eens een beveiligingsvraag ingesteld en toevallig vergeten?
Ik durf het je niet te zeggen.
maar het is dus zo dat ik elke keer als ik FUT opstart opnieuw een nieuwe vraag moet instellen. als ik dit gedaan heb en probeer 2 uur later weer via de PS3 FUT te doen moet ik deze weer opnieuw instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Bel of mail EA zou ik zeggen, dat is de enige manier om het op te lossen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09-09 21:01
Kunnen jullie hier is naar kijken? Geen idee of het goed is maar ik wil een Duits team maken en hier een paar spelers bij elkaar gezocht. Ik heb het wel behoorlijk aanvallend ingesteld.

http://www.futhead.com/fifa/squads/184076/#.UHRBcxUxrIg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
De fouten van de eerste paar dagen zitten er weer in.

Bij een iets te complexe zoekopdracht crasht de web app :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
giganielsie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:26:
Kunnen jullie hier is naar kijken? Geen idee of het goed is maar ik wil een Duits team maken en hier een paar spelers bij elkaar gezocht. Ik heb het wel behoorlijk aanvallend ingesteld.

Je verdediging heeft veel te weinig pace, tegen tegenstanders die op de counter loeren met hun pace-whores is dit levensgevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:41:
[...]

Je verdediging heeft veel te weinig pace, tegen tegenstanders die op de counter loeren met hun pace-whores is dit levensgevaarlijk.
Ook voorin weinig pace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giganielsie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:26:

Ik zou met een Bundesliga team denk ik eerder voor 4-1-2-1-2 gaan denk ik. Of voor 4-2-2-2. Er zijn veel goede CAM, LM en RM maar niet zoveel hele goede CM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Hier ook, het vreemde is dat een van de kaarten die ik heb gekocht nu een andere formatie heeft en ook geen contract meer. Ik weet zeker dat dat eerst wel het geval was. Lijkt net alsof iemand er al mee aan de haal is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Ik zal ook mijn team eens delen: http://www.ea.com/nl/voet...how-off#frje3vStnHDZK:ps3

Ben nog op zoek naar een CAM, wellicht Boateng?
Ik zoek ook nog een verbetering voor de spits positie, wil daarvoor misschien Pato halen, maar ik kan hem natuurlijk ook op de CF positie zetten. Iemand tips?

Edit: aantal betere spelers zitten op de bank i.v.m. conditie, staan normaal wel in de basis natuurlijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Encryla op 09-10-2012 17:53 ]

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bterstege
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 22:41
Gewoon Sneijdertje kopen, die schiet ze vanuit alle hoeken in de bovenhoek.

XBL: bterstege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nu mijn team http://futhead.com/fifa/squads/182946/#
Iemand tips welke speler ik het best hierna kan kopen? Geen spelers zoals van Persie, maar iemand van rond de 10K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

pff, ik heb nu net 10.000 coins weten te sprokelen. En jullie zitten met spelers *10, Snap dat nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Weet iemand nog de pagina waar je melding kon maken als een van je auctions "vast" zit? Ik heb een auction gewonnen, maar kan hem niet binnen halen (Auction House very busy blablablabla). Gaat precies om de laatste kaart voordat ik dat gratis gouden pakje krijg van manager tasks.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Meer mensen last van dat heel veel van wat in de trade pile staat op updating blijft staan? Ik kan niks meer doen met die spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al vanaf 5 uur ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Dat gaat me dan hopelijk geen coins kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:28:
[...]

Dat gaat me dan hopelijk geen coins kosten.
Nee, steeds als ze bij mij bij verkocht staan krijg ik gewoon mijn coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
zeggen dat je 3 uur moet wachten :S

https://help.ea.com/artic...ers-in-fifa-ultimate-team

kan niks moet eerst die spelers verkocht hebben staan er nu 17 vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Had hetzelfde probleem, stonden 2 uur vast en daarna stonden ze op verkocht. Gelukkig geen muntjes kwijt :)

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Komt omdat het zo druk is servers kunnen het niet aan. Maar ik vind als een game zoveel problemen heeft bugs en nu maar op mag EA best die mensen fifa points geven voor compensatie. Maar dat doen ze niet vind ze echt gierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Net Falcao gekocht op de PC voor 40k. Helaas zit het proces wel vast waardoor ik hem nu niet in mijn team kan plaatsen :(

Ben ik trouwens de enige die vind dat de stats van Falcao totaal niet overeen komen met de werkelijkheid? 78 voor dribbel en speed en maar 83 shooting?

Ik heb hem eigenlijk maar gekocht omdat ik groot fan van hem ben. Dus ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen in mijn 4-4-1-1 formatie

[ Voor 54% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 09-10-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
Nu breekt toch echt mijn klomp.
Ik zit in de 1e divisie met een zilver/goud eredivisie teampje, kom ik een gouden Italiaans team tegen.
Win ik 9-1...
Daarnaast: ik snap nog steeds niet waarom je in de 1e divisie minder coins krijgt als je de divisie houdt dan in de 2e divisie...

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/68v70g.png

[ Voor 9% gewijzigd door boe.i op 10-10-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Ik vond het ook al heel vreemd dat je in de 2e divisie meer verdient...

Zit nu gelukkig weer in de 2e divisie omdat ik 1 punt te kort kwam om te blijven in de 1e divisie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
klopt, is idd apart!

Baal er ook van, maar om nu expres te gaan verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
ik heb nu 2 teams, 1 goud/zilver belgen team
http://www.ea.com/soccer/...show-off#dNyL2okBnHEo4:pc

en 1 bronzen wales team:
http://www.ea.com/soccer/...show-off#gQIRnSWvnHEo7:pc

jammer van de CAM, die brons niet beter te krijgen is,
maar zijn lekkere teams.
sinds ik ze heb win ik tenminste nog wel eens :D

[ Voor 7% gewijzigd door Rubeo38 op 10-10-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
pffff ik denk dat ik door de weken heen zon 20/30 gouden pakjes heb geopend en ik heb echt nog geen 1 goede speler gekregen. Beste rating was 83.... en ook nog eens een speler die voor weinig op de markt stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:02
Denk nu 15 gouden pakjes geopend. Maar trek net Aquero eruit :). Maakt het wel waard dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wilde nunet inloggen krijg ik de melding dat FUT op de pc vol zit met spelers en daarom ik de web-app niet kan openen.

Nog een 2e vraagje, ik heb in mijn Nederlands team nu Vermeer als keeper. Stel ik wissel hem voor Stekelenburg. Merk ik daar ingame echt zeer veel van? Heb het idee dat die Vermeer meer ballen kan hebben :P

EDIT: De engelse versie zegt echter dat ze met werkzaamheden bezig zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 10-10-2012 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Even twitter.com/easportsfifa checken, en je ziet dat er tot 9:30 onderhoud is
Pagina: 1 ... 7 ... 82 Laatste