Hij loop hier ook erg traag! Word zo nu en dan uit Ultimate Team gekickt (PC).. wel kreeg ik één of andere bericht over voorwaarden, maar omdat ik te snel was drukte ik dit weg en zei het spel dat ik het geweigerd heb. Kan (nu) ook geen verbinding maken met EAS FC.. iemand hier ook problemen mee?
Heb ik ook traagheid plus telkens afsluiten van fut.
Pfff in mijn watchlist gezien dat een 4-3-3 Llorente is verkocht voor 2,600... op dat soort momenten baal je dat je net even AFK was.
Nee joh, beter doorsparen voor een Soldado!q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:37:
Pfff in mijn watchlist gezien dat een 4-3-3 Llorente is verkocht voor 2,600... op dat soort momenten baal je dat je net even AFK was.
Age of Empires III - Definitive Edition
die heb ik koop hem van mij dan!!! of ruilen kan ook!!!
HelaeschhhScheeve schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:01:
Hoe haal je in de webapp de verkochte kaarten uit je trade pile? Of is dit niet mogelijk?
Check het rechter vlak daar moet staan remove
Als je op ze klikt zodat ze bovenin komen te staan en dan gaan ze na tijdje automatisch weg of op het moment dat je de webapp opnieuw opstart maar weet dat laatste niet zeker.Scheeve schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:01:
Hoe haal je in de webapp de verkochte kaarten uit je trade pile? Of is dit niet mogelijk?
Bedankt, die eerste methode werkt sowieso!Pompi schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:02:
[...]
Als je op ze klikt zodat ze bovenin komen te staan en dan gaan ze na tijdje automatisch weg of op het moment dat je de webapp opnieuw opstart maar weet dat laatste niet zeker.
pff, FUT auction is momenteel echt waardeloos...
Heb al 2 uur lang 5 verkochte items, en 4 gekochte items vast staan...
Gaat lekker
Voor mensen met het zelfde probleem:
Gaat lekker
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
Stuck items in Trade Pile? Want to help? Please fill this in to assist the team investigating the issue http://bit.ly/T7LJu5 Thanks!
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Vind het redelijk irritant dat juist op de dag dat waarschijnlijk veel mensen online zijn en veel wordt verkocht mijn spelers in de trade pile al zeker 1.5 uur op expired staan en dat ik ze nog steeds niet opnieuw de markt op kan schoppen. Dit zijn echt de moment dat je volgens mij lekker kan verdienen.
Heb gelukkig maar 1 keer gehad dat een speler verkocht werd en geen coins kreeg, maar voor de 800 coins heb ik geen zin om te veel moeite te gaan doen om ze als nog te krijgen.
*klopt op ongelakt hout het af*
Heb gelukkig maar 1 keer gehad dat een speler verkocht werd en geen coins kreeg, maar voor de 800 coins heb ik geen zin om te veel moeite te gaan doen om ze als nog te krijgen.
*klopt op ongelakt hout het af*
[ Voor 26% gewijzigd door Pompi op 06-10-2012 20:36 ]
Idd, aan de andere kant is er ook een groot voordeel (als je coins hebt tenminste
)
Bieden gaat echt retetraag!
Heb vandaag al 8 spelers ver onder de marktwaarde gekocht, bieden duurt soms 15-20 seconden, dus scheelt weer...
Echter kan ik er 4 nu niet aanbieden.. maar goed
lijkt er nu uit te liggen. Zou mooi zijn
heb op vijf items 150 geboden, zijn 2500-3000 waard
Bieden gaat echt retetraag!
Heb vandaag al 8 spelers ver onder de marktwaarde gekocht, bieden duurt soms 15-20 seconden, dus scheelt weer...
Echter kan ik er 4 nu niet aanbieden.. maar goed
lijkt er nu uit te liggen. Zou mooi zijn
[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 06-10-2012 20:38 ]
Gelijk ingevuld.. voor een beginner, zoals mij, zijn 800 coins wel veelcypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:30:
pff, FUT auction is momenteel echt waardeloos...
Gaat lekker
[...]
Geen idee, ga uit van wel, dat is hun officiele twitter account.
Heb zelf ook niet zoveel coins maar ach ben liever lui dan moeSatom schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:40:
[...]
Gelijk ingevuld.. voor een beginner, zoals mij, zijn 800 coins wel veelEn dat formulier word bekeken door EA zelf?
Ik zit er nog 1 maar een pagina laden op a.h duurt voor me gevoel een uurcypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:35:
lijkt er nu uit te liggen. Zou mooi zijnheb op vijf items 150 geboden, zijn 2500-3000 waard
[ Voor 60% gewijzigd door Pompi op 06-10-2012 20:48 ]
Oké! Bedankt, even afwachten dus.. ben benieuwd! Ik houd het voor vandaag voor gezien betreffende FUT..cypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:41:
Geen idee, ga uit van wel, dat is hun officiele twitter account.

Haha! En het was ook een speler die ik graag wou.. maakt het eigenlijk dubbel zuur, alhoewel er vast wel betere spelers waren geweestPompi schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:42:
[...]
Heb zelf ook niet zoveel coins maar ach ben liever lui dan moe
hier ook enorm traag op PC en word soms verbinding verbroken enzo..
ze kunnen gewoonweg de drukte niet aan..
online is ook een enorme ramp, enorm veel lagg opeens!
Klopt, dit staat net op hun Twitter-account:Downstar2 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:24:
hier ook enorm traag op PC en word soms verbinding verbroken enzo..
During the first few wks after launch, FIFA 13 sees an extremely high no. of users. To ensure the best possible gameplay for all users we may perform brief periods of maintenance where you may experience connectivity lags or have challenges logging into apps and modes.
Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.
Ik heb Llorente al. Maar Llorente past ook veel beter bij mijn speelwijze dan Soldado.Rutgertje schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 19:54:
[...]
Nee joh, beter doorsparen voor een Soldado!
Ja zijn DEF is omhoog gebracht. Is dat tijdelijk of altijd?goosche schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:47:
vergelijk eens met een andere samba
Dat geldt voor één wedstrijd.pelt schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:51:
[...]
Ja zijn DEF is omhoog gebracht. Is dat tijdelijk of altijd?
Vrij simpel antwoord 
Er is een trainings card op de speler toegepast
Er is een trainings card op de speler toegepast
Verwijderd
ik kom niet meer in fut sinds 12 uur. Balen want had net pato te koop staan en wil balotelli hebbe
Verwijderd
Kom hier ook al heel de avond niet in FUT
jammer dat dit nou in het weekend moet gebeuren
Het lijkt erop dat het weer werkt? Ik ben ingelogd via de browser app en het loopt allemaal toch erg soepel, zoals ik gewend was! 
En ik vind dat de gouden Engelse spelers voor een 4-4-3 opstelling toch flink duurder zijn geworden.. waar je gemiddeld een speler voor max. 350 kon krijgen, moet je nu toch al snel rekenen op 700+, wat ik weer erg jammer vind. Had bijna mijn Engelse team compleet
En ik vind dat de gouden Engelse spelers voor een 4-4-3 opstelling toch flink duurder zijn geworden.. waar je gemiddeld een speler voor max. 350 kon krijgen, moet je nu toch al snel rekenen op 700+, wat ik weer erg jammer vind. Had bijna mijn Engelse team compleet
Klopt, vannacht was er een soort onderhoud. Posten ze altijd op hun twitteraccount 'easportsfifa'.
Oké.. maar hoorde dat vele mensen er gisteren de hele dag last van hadden, ik alleen maar gister avond, ben ook nog eens een speler kwijt geraakt..
Als je spelers kwijtraakt, altijd even contact opnemen met help.ea.com hè!
lol net speler gekocht voor 250 en verkocht voor 7000. Niet slecht dacht ik
.
hoi
En dan krijg je een standaard antwoord terug dat ze er alles aan doen om bugs te verhelpen.marijni12 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:01:
Als je spelers kwijtraakt, altijd even contact opnemen met help.ea.com hè!
Daar moet je het dan mee doen.
Ik heb nog van niemand gehoord dat ze de spelers/coins terug hebben gekregen.
PSN ID = Jorco
Bedankt mensen! Ben toch even naar de website gegaan en kwam dit artikeltje tegen
Dus maar even een mail sturen..UPDATE 10.5.12: We are still working on resolving this issue and are one step closer to a solution. Some FIFA gamers may see their team players in their Trade Pile. However, please give your trade pile up to 3 hours to appear. Thank you for your patience while we resolve this issue as quickly as possible.
We are aware of an issue involving FUT Auctioned/Trade players getting stuck and our FIFA team is investigating this bug. A fix will be applied as soon as possible.
Be sure to check your Watch List, Trade Pile, and Club - your player may be there. If you cannot find your player in your Watch List, Trade Pile, or Club, please contact us to reach one of our FIFA advisors for assistance.
We apologize for any inconvenience this may have caused while our team resolves this issue. Thank you for your continued patience!
Weet iemand toevallig een makkelijke manier om op Formation kaarten te zoeken? Ik ben dus hevig op zoek naar een aantal 4-3-3 kaarten, maar de Auction House is zo leuk gemaakt dat je niet op de formatie kan zoeken.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
dat is helaas niet mogelijk
Geldt voor alle training/development/contract kaarten
[ Voor 51% gewijzigd door cypher21 op 07-10-2012 13:33 ]
Hoe kom ik dan ooit aan 4-3-3 kaarten. Ze zullen vast te koop staan, maar het lijkt me een beetje onhandig om 1000en kaarten door te gaan om een 4-3-3 kaart tegen te komen. Ik weet de prijzen niet zo goed, dus voor mij is dat erg lastig. Is er ook geen "hulpmiddeltje" ergens?cypher21 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:33:
dat is helaas niet mogelijk
nee, helaas niet.
Ik ben echt een tijd bezig geweest een CM>CDM kaart te scoren. Helaas ook tijdrovend op deze manier
Ik ben echt een tijd bezig geweest een CM>CDM kaart te scoren. Helaas ook tijdrovend op deze manier
Spelers zijn flink duurder geworden.
Pepe gekocht voor 32.000 waar hij eerst voor 25.000 te krijgen was.
Mata is nu 48.000 i.p.v. 37.000
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#eh0EpgugjBJ:360
Oh en het blijft vervelend dat snelheid voor spelers verreweg de meest belangrijke attribuut is.
Oh en het blijft vervelend dat snelheid voor spelers verreweg de meest belangrijke attribuut is.
[ Voor 18% gewijzigd door Rutgertje op 07-10-2012 14:08 ]
Klopt zeker, Pato kon je eerst ook makkelijk voor 20-25k vinden, maar dat is nu ook verleden tijdRutgertje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:07:
das dan mooi k*t!! Heb Eto'o afgelopen vrijdagavond gekocht voor 31k, netjes voor gespaard, maar hij zit nu nog steeds vast in m'n trade pile, kan em niet in mn active team zetten, en die 31k aan coins zijn foetsieJorco schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 12:29:
[...]
En dan krijg je een standaard antwoord terug dat ze er alles aan doen om bugs te verhelpen.
Daar moet je het dan mee doen.
Ik heb nog van niemand gehoord dat ze de spelers/coins terug hebben gekregen.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
zie een van mijn eerdere berichten. Screenshot maken en mailenamahusu schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:19:
[...]
das dan mooi k*t!! Heb Eto'o afgelopen vrijdagavond gekocht voor 31k, netjes voor gespaard, maar hij zit nu nog steeds vast in m'n trade pile, kan em niet in mn active team zetten, en die 31k aan coins zijn foetsie
Verwijderd
Waar kan ik meer info vinden over hoe het werkt?
Dus hoe krijg je die lijntjes groen, hoe weet je welke opstelling bij welke speler hoort enzo?
Dus hoe krijg je die lijntjes groen, hoe weet je welke opstelling bij welke speler hoort enzo?
http://www.ultimateteam.c...ide-fifa-13-ultimate.htmlVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:23:
Waar kan ik meer info vinden over hoe het werkt?
Auction house lijkt vandaag goed te werken!
Net twee 4-1-2-1-2 player formation cards gekocht voor 400 en 500
Voor zover ik kan zien mis ik sinds gisteren geen spelers.
[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 07-10-2012 14:46 ]
Goed team heb je ben wel een beetje jaloers hahaha. Die prijs gaan hard omhoog maar ook omlaag. Ben al een paar dagen bezig mij narsing teverkopen maar dat wil maar niet lukken. Begin van de week verkocht ik hem voor 6000 tot 9000 maar nu wilt niemand hem kopen voor 3000. Ben nu zelf opzoek naar Pique van Barca begin van de week koste die nog rond de 20000 nu rond 35000 tot 60000.Rutgertje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:07:
Edit: Net Marcherano gekocht voor 10000 dat is denk ik wel een koopje.
[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 07-10-2012 15:16 ]
Net de Division 1 gehaald met een half zilver eredivisie-teampje.
Wat me wel opvalt is dat als je Division 2 wint 10.000 coins krijgt en als je Division 1 wint krijg je 8.000 coins.
Wat me wel opvalt is dat als je Division 2 wint 10.000 coins krijgt en als je Division 1 wint krijg je 8.000 coins.
Is het ook mogelijk 100% chemistry te halen als je spelers niet allemaal dezelfde formatie hebben, maar wel veel van dezelfde club zijn? Ik wil namelijk zoveel mogelijk spelers van Feyenoord in mijn silver-team aangevuld met andere Eredivisiespelers. Maar als ik moet wachten totdat ik ze allemaal in dezelfde formatie vind, dan ben ik pas klaar als FIFA 15 uit is.
Spelers die je koopt kun je selecteren op formatie waardoor je alleen spelers jin je team hebt die dezelfde formatie hebben.kadoendra schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:22:
Is het ook mogelijk 100% chemistry te halen als je spelers niet allemaal dezelfde formatie hebben, maar wel veel van dezelfde club zijn? Ik wil namelijk zoveel mogelijk spelers van Feyenoord in mijn silver-team aangevuld met andere Eredivisiespelers. Maar als ik moet wachten totdat ik ze allemaal in dezelfde formatie vind, dan ben ik pas klaar als FIFA 15 uit is.
Dat snap ik, maar dan krijg ik 2 resultaten. Zo ben ik bijvoorbeeld al een eeuwigheid op zoek naar de bronzen 4-3-3 Te Vrede. Maar die komt nooit voorbij.Kluutmaran schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:38:
[...]
Spelers die je koopt kun je selecteren op formatie waardoor je alleen spelers jin je team hebt die dezelfde formatie hebben.
klopt. Dat is niet zijn standaard positie, en een player formation modifier van 4-3-3 is veel te duur om te verspillen aan een bronzen speler
Spelers hebben geen standaardpositie. Je kunt van Narsingh bijvoorbeeld een 3-4-3, 4-3-3, 4-4-2 te cetera versie kopen.cypher21 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:58:
klopt. Dat is niet zijn standaard positie, en een player formation modifier van 4-3-3 is veel te duur om te verspillen aan een bronzen speler
Lekker is dat een contract dat weg ging voor 250 coins en ik zie hem nergens meer en heb geen coins gekregen, zelfde voor een tenue dat was gekocht voor 150 coins. Een speler die ik verkocht kan ik nog wel zien alleen die staat op completing dus heb daar me 450 coins ook nog niet van gehad. Best wel frustrerend, twijfel nu of ik nog wel dingen moet aanbieden.
Het rare is dat ze wel op de lijst staan bij trade feed op beginpagina van webapp
Het rare is dat ze wel op de lijst staan bij trade feed op beginpagina van webapp
[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 07-10-2012 17:48 ]
Oh, vraagje.. welke land of league is om een team mee te maken? Want heb nu een (simpele) Gouden Engelse, Spaanse, Italiaanse team
Zat te denk aan een team van overver, Brazilië, Argentinië (als die niet te duur zijn)? Iemand misschien nog meer ideeën? 

Maar inderdaad raar.. kreeg in Divisie 2 nog 7.500 en nu in Divisie 1 maar 3.500.. maar dat krijg ik zelf nu al niet meer. Moet 28 van de 30 punten hebben, dus 1 keer gelijk spelen is maximale, dus gelijk tweede wedstrijd al gelijk spelen en de vijfde wedstrijd stond ik netjes voor, 2-1 en in de allerlaatste seconde.. beetje knullig verdedigt en een tweede gelijk spel was een feit
Hmm.. waarschijnlijk heb ik dan geluk gehad, namelijk 3x een 4-3-3 kaart gekocht, die samen 500 warenEricNL schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:31:
Weet iemand toevallig een makkelijke manier om op Formation kaarten te zoeken? Ik ben dus hevig op zoek naar een aantal 4-3-3 kaarten, maar de Auction House is zo leuk gemaakt dat je niet op de formatie kan zoeken.
Ik doe het met een Bronzen teamboe.i schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:20:
Net de Division 1 gehaald met een half zilver eredivisie-teampje.
[ Voor 10% gewijzigd door Satom op 07-10-2012 19:40 ]
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bas0AA4SnHAKo:ps3 - 50-60kSatom schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:37:
Oh, vraagje.. welke land of league is om een team mee te maken? Want heb nu een (simpele) Gouden Engelse, Spaanse, Italiaanse teamZat te denk aan een team van overver, Brazilië, Argentinië (als die niet te duur zijn)? Iemand misschien nog meer ideeën?
Zat eerlijk gezegd aan een iets goedkopere team te denken
Aangezien ik nog niet zoveel Coins heb
haha Maar ik ga dat team zeker in het achterhoofd houden
Een van de weinigen hier die niet op pace speelt:
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#fqWasjQEjPK:360
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#fqWasjQEjPK:360
Gaude et aude
nice teamRutgertje schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:07:
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Zojuist Sergio Ramos van Real Madrid in een gold pack.. Jammer dat ik premier league team maak, dus die gaat de verkoop in!
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Waardeloze zooi zit er in die Gold Packs van mij.
Heb er weer 2 gekregen door de pre-order en season ticket.
Zitten in totaal 6 spelers in waarvan 2 zilver en de andere rond de 76.
Verder alleen maar contract en training kaartjes.
Hopen dat er dan op een dag Messi in zit om te compenseren.
Heb er weer 2 gekregen door de pre-order en season ticket.
Zitten in totaal 6 spelers in waarvan 2 zilver en de andere rond de 76.
Verder alleen maar contract en training kaartjes.

Hopen dat er dan op een dag Messi in zit om te compenseren.
PSN ID = Jorco
Hoe werkt dat ultimatedb en/of futhead precies om achter de prijzen te komen? Berekenen zij het gemiddelde van de verkochte cards? De prijzen komen namelijk niet overeen.
En wat is het verschil tussen de Trading tabs en Database tabs bij ultimatedb? Niet alle namen komen namelijk in de trading tabs voor.
En wat is het verschil tussen de Trading tabs en Database tabs bij ultimatedb? Niet alle namen komen namelijk in de trading tabs voor.
Ook weer niets met die Ultimate edition pack
Je kan goed coins krijgen voor Ramos. Luckyyyy B*****Schizo007nl schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:51:
Zojuist Sergio Ramos van Real Madrid in een gold pack.. Jammer dat ik premier league team maak, dus die gaat de verkoop in!
net ook twee gratis gold packs geopend.
Qua spelers geen drol..
Maar wel thuis kit ManU, Athletico Madrid en Real Mallorca.
En een All-squad fitness card.
kan slechter...
De issues met spelers die vast zitten op expired zouden nu opgelost moeten zijn zie ik net.
Ook de issues met het benaderen van de webapp
Qua spelers geen drol..
Maar wel thuis kit ManU, Athletico Madrid en Real Mallorca.
En een All-squad fitness card.
kan slechter...
De issues met spelers die vast zitten op expired zouden nu opgelost moeten zijn zie ik net.
Ook de issues met het benaderen van de webapp
Weet er iemand misschien een handige manier om kaarten aan vrienden te verkopen? Aangezien er geen trade-functie is.
Weet iemand misschien de gemiddelde waarden van 4-3-3 kaarten op de PC. Ik ben nog niet zo thuis in de waarde van verschillende kaarten, en ik zoek me echt rot naar deze kaarten.
Weet iemand misschien de gemiddelde waarden van 4-3-3 kaarten op de PC. Ik ben nog niet zo thuis in de waarde van verschillende kaarten, en ik zoek me echt rot naar deze kaarten.
Er is wel een trade functie.
Als hij een item op de auction zet wat jij makkelijk kunt vinden, kun jij kaarten in ruil aanbieden
Zo doe ik dat met een paar vrienden iig
Als hij een item op de auction zet wat jij makkelijk kunt vinden, kun jij kaarten in ruil aanbieden
Oh, dan heb ik dat gemist. Dus dan zou je bijvoorbeeld een kaart voor 1 mil er op kunnen zetten, en een maat van me kan dan bijvoorbeeld een bronze contract bieden?cypher21 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:24:
Er is wel een trade functie.
Klopt helemaalEricNL schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:29:
[...]
Oh, dan heb ik dat gemist. Dus dan zou je bijvoorbeeld een kaart voor 1 mil er op kunnen zetten, en een maat van me kan dan bijvoorbeeld een bronze contract bieden?
Is er toevallig op GoT ook een FUT trade topic (o.i.d.)? Misschien anders wel een leuk idee
Weet iemand hoe het werkt met de coaches en managers in FUT? Je kan natuurlijk maar één manager hebben, maar ik heb inmiddels 2 gouden Fitness Coaches die beiden +3% geven. Is het dan zo dat na elke wedstrijd mijn spelers 6% extra fitness terug krijgen? Ik zou graag willen weten hoe dit werkt.
Ik denk dat het indd 6% fitness bij komt als de kaarten geen duplicates zijn. Maar 100% zeker weet k het niet.
Volgens mij verliezen de spelers dan 6% minder fitness na een wedstrijd.
nee, heeft pas effect wanneer je een conditie kaart op een speler/team gebruikt. dan krijg je extra %
automation fanboy
Ach idd.Punkbuster schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:11:
nee, heeft pas effect wanneer je een conditie kaart op een speler/team gebruikt. dan krijg je extra %
Zat ff verkeerd te denken.
Alle staff heeft alleen betrekking op extra % op kaarten.
Als je een fitness kaart van 50 toepast krijg je ipv 50 extra nu 53 (50+6%)
Is er iemand die veeeeeeeeeel coins heeft en Torres wil verkopen voor koopje
?
Is er iemand die heel veel geld op zijn bankrekening heeft staan en mij een beetje wil geven ?xamirz schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:26:
Is er iemand die veeeeeeeeeel coins heeft en Torres wil verkopen voor koopje?

Gisteren vijf packs met coins gehaald. Eentje met Sneijder erin
Dat zet idd zoden aan de dijk.
Ik krijg echt geen drol uit die premium packs van 7500.
Beste was een 4-1-2-1-2 player modification card
Dan heb je wel echt dikke pech.. Heb wel een aantal slechte pakjes er tussen zitten waarbij je enkel spelers hebt van 75/76 maar vaak vind ik toch ook wel leuke spelers. Even grofweg wat ik uit mijn pakjes heb gehaald:cypher21 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:02:
Dat zet idd zoden aan de dijk.
- Kaka
- Higuain
- Barzagli
- Sagna
- Milito
- Parker
- Ter Stegen IF
Dus je moet maar net geluk hebben.
PSN: Edgyi-
Ik heb momenteel nog een vrij goedkoop fut team, en ik heb bij het verlopen van het contract van bijvoorbeeld vermeer en van bommel de spelers gewoon opnieuw gekocht i.p.v. verlengd. Zitten hier nog nadelen aan?
Geen idee of het uitmaakt, maar open jij je pakjes op de web app of op je console?Encryla schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
Dan heb je wel echt dikke pech.. Heb wel een aantal slechte pakjes er tussen zitten waarbij je enkel spelers hebt van 75/76 maar vaak vind ik toch ook wel leuke spelers. Even grofweg wat ik uit mijn pakjes heb gehaald:
- Kaka
- Higuain
- Barzagli
- Sagna
- Milito
- Parker
- Ter Stegen IF
Dus je moet maar net geluk hebben.
zou niet weten waarom.Brainstorm86 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:21:
Ik heb momenteel nog een vrij goedkoop fut team, en ik heb bij het verlopen van het contract van bijvoorbeeld vermeer en van bommel de spelers gewoon opnieuw gekocht i.p.v. verlengd. Zitten hier nog nadelen aan?
Echter is een gouden contract goedkoper dan 300 coins voor een nieuwe speler. en een contract heeft meer wedstrijden.
Kan nu eindelijk spelen met m'n Franse gouden team. Zijn er nog spelers die ik er echt in moet hebben?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hKTMZrPtnHCKm:pc
Heb al wel een beetje zitten kijken, opties zijn:
-Sagna
-Clichy
-Evra
-Koscielny
Vooral vind ik het al prima eigenlijk. Het is vooral het middenveld dat wel wat beter kan. Maar helaas zijn er verder geen goede CM's meer uit Frankrijk. Ik zou natuurlijk wel kunnen overwegen om een CAM of CDM te nemen en die dan te veranderen in CM. Weet iemand hoeveel zo een kaartje ongeveer mag kosten op de pc?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hKTMZrPtnHCKm:pc
Heb al wel een beetje zitten kijken, opties zijn:
-Sagna
-Clichy
-Evra
-Koscielny
Vooral vind ik het al prima eigenlijk. Het is vooral het middenveld dat wel wat beter kan. Maar helaas zijn er verder geen goede CM's meer uit Frankrijk. Ik zou natuurlijk wel kunnen overwegen om een CAM of CDM te nemen en die dan te veranderen in CM. Weet iemand hoeveel zo een kaartje ongeveer mag kosten op de pc?
Hangt van het platform af hoor. Op de pc betaal je 450 op z'n laagst, waar dit aan het begin nog boven de 1000 was.cypher21 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:27:
[...]
zou niet weten waarom.
Echter is een gouden contract goedkoper dan 300 coins voor een nieuwe speler. en een contract heeft meer wedstrijden.
i know, maar hij vermeldt zijn platform niet. Dan ga ik voor het gemak maar uit van consolewouter03 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Hangt van het platform af hoor. Op de pc betaal je 450 op z'n laagst, waar dit aan het begin nog boven de 1000 was.
Ik speel op de ps3 en ik kan vermeer via de quicksell met verlopen contract verkopen voor iets van 308. Dus eigenlijk maak ik nog winst ook.
cypher21 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:27:
[...]
zou niet weten waarom.
Ook een leuke manier om geld te verdienen, spelers kopen voor 300 en discarden voor 308
zijn er zat die dat doen, mijn inziens echter teveel moeite voor "pocketchange"
als je em discard voor 308, opnieuw koopt voor 300-350 dan kost het je idd bijna niets.
Tsja, met zulke spelers zou je dat idd kunnen doen. Zitten geen nadelen aan.Brainstorm86 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:35:
Ik speel op de ps3 en ik kan vermeer via de quicksell met verlopen contract verkopen voor iets van 308. Dus eigenlijk maak ik nog winst ook.
[...]
als je em discard voor 308, opnieuw koopt voor 300-350 dan kost het je idd bijna niets.
[ Voor 73% gewijzigd door cypher21 op 08-10-2012 14:39 ]
Meestal via de console. Met FIFA12 maakte het wel degelijk uit maar nu lijkt het niet meer uit te makenmarijni12 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
Geen idee of het uitmaakt, maar open jij je pakjes op de web app of op je console?
Waar kreeg je bij 12 de beste dan, console of web app?Encryla schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:40:
[...]
Meestal via de console. Met FIFA12 maakte het wel degelijk uit maar nu lijkt het niet meer uit te maken
ik vind het zelf wel het leukste om het via spel ibj elkaar te krijgen, maar het is net met die panninipaatjes van vroeger zwaar veel geluk nodig voor die ziveren.
eerst met me 800 points vlledig aan goldpacks met als enigste echt fraaie gast Sergio busquets na 7 of 8 packs.
Gisteren 2 packs gekocht van coins heb in in 2 packs 1x Xavi en 1x Robben.
Adviseren jullie om die te verkopen of te houden? heb nu 20k coins en heb 2 bronzen teams dus heb niet echt de pieken nodig.. zit in dubio wil wel upgraden naar silver maar ben ook nog geen ster online dus beter eerst wat oefnene met brons lijkt me.
eerst met me 800 points vlledig aan goldpacks met als enigste echt fraaie gast Sergio busquets na 7 of 8 packs.
Adviseren jullie om die te verkopen of te houden? heb nu 20k coins en heb 2 bronzen teams dus heb niet echt de pieken nodig.. zit in dubio wil wel upgraden naar silver maar ben ook nog geen ster online dus beter eerst wat oefnene met brons lijkt me.
The Sartorialist
Mwa, voor offline toernooien heb je ook een zilveren of gouden team nodig.fstieger99 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:59:
ik vind het zelf wel het leukste om het via spel ibj elkaar te krijgen, maar het is net met die panninipaatjes van vroeger zwaar veel geluk nodig voor die ziveren.
Dus het online/offline verhaal maakt niets uit.
zou gewoon een goedkoop zilveren en gouden team erbij nemen, daar nog wat offline toernooien mee spelen
Zullen de prijzen van spelers vanaf nu gaan stijgen of dalen? Er komen natuurlijk steeds meer spelers bij, want iedereen koopt pakjes, maar het is ook zo dat mensen steeds meer coins te besteden hebben waardoor spelers weer duurder kunnen worden..
Is er nog iemand die een van de vorige FIFA's heeft gespeeld en het antwoord weet?
Is er nog iemand die een van de vorige FIFA's heeft gespeeld en het antwoord weet?
Via de web app. Via de console was het echt baggerwouter03 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:42:
[...]
Waar kreeg je bij 12 de beste dan, console of web app?
Vraag en aanbod.. Wanneer de vraag groter is dan het aanbod dan zal de prijs hoog zijn. Wanneer het aanbod groot is dan zal de prijs dalen. Dus ik verwacht dat de prijzen zullen dalen. IF spelers zullen wel duur blijvenwouter03 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:04:
Zullen de prijzen van spelers vanaf nu gaan stijgen of dalen? Er komen natuurlijk steeds meer spelers bij, want iedereen koopt pakjes, maar het is ook zo dat mensen steeds meer coins te besteden hebben waardoor spelers weer duurder kunnen worden..
iemand intresse in robben of Xavi, kan wel een ruiltopic openen
The Sartorialist
Xavi zou ik sowieso verkopen, ik vind hem echt niet fijn spelen voor al dat geld
welk platform?fstieger99 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:30:
iemand intresse in robben of Xavi, kan wel een ruiltopic openen
Hoe kan het dat een bronzen speler meer dan 70.000 euro waard is? Wat maakt diegene zo duur.
64 TOTW 3 ST 142,645 134,142 72,500 89 71 49 64 42
Dit zijn ze stats overigens. Had deze gast laatst gekocht voor 350 coins en verkocht voor 7.000. Achteraf had ik dus veel meer kunnen vragen
gaat over sinclair inderdaad ( dacht dat ik dat had meegenomen)
64 TOTW 3 ST 142,645 134,142 72,500 89 71 49 64 42
Dit zijn ze stats overigens. Had deze gast laatst gekocht voor 350 coins en verkocht voor 7.000. Achteraf had ik dus veel meer kunnen vragen
gaat over sinclair inderdaad ( dacht dat ik dat had meegenomen)
[ Voor 10% gewijzigd door Kr44nVogel op 08-10-2012 16:57 ]
hoi