Age of Empires III - Definitive Edition
Verwijderd
Ik speel nu met een Frans team met mannen als M'Vila en spitsen met 79 rating. Totaal 4,5 ster dus geen top team maar ik vind het prima en haal er gewoon divisie 1 mee.Rutgertje schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:34:
Ik vind het iedere keer zonde van de coins, maar anderzijds zou ik voor een speler boven de 100.000 nooit gaan sparen, dus zodra ik echt een goed team heb maar nog niet de beste spelers ga ik maar over naar de pakjes.
300 7.5k pakjes? Wow heb je verder niks te doen? hahaVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:18:
[...]
Ik heb inmiddels in Fifa 13 ruim 300 7.5K pakjes open gemaakt merendeel gewoon met munten betaald. 1 IF speler en heel veel 86+ spelers gehad waaronder Gomez, Lennon, Milito, Kroos (IF) en zo nog meer.
In totaliteit 2 keer een IF gehad, vorig jaar Torres maar dan IF2.
Messi is 1 miljoen waard maar Messi IF of TOTM of zelfs TOTY dan praat je over 3-5 miljoen...
Hoe kom je aan zoveel munten...
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
net 2x bronze pack gekocht,Rutgertje schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:20:
Ik had drie contracten in een bronze pack van 400 coins en 9 andere kaarten. In de eerste ronde van een uur heb ik die contracten alledrie verkocht, daarvoor 450 coins minus fee gekregen, dus de rest gaat pure winst zijn...
Maar ja, uiteindelijk levert handelen in andere dingen wel iets meer op, maar voor de beginner leuk om wat extra coins te kunnen krijgen.
1x 200 free coins.
2x contracten verkocht voor 250 p.s.
nu een hele zooi spelers te koop staan en nog een paar contracten.
dus alles wat ik nu verkoop is winst
minus fee dan nog

Vanavond hoop ik nog Coentrao toe te voegen aan de selectie. Daarna wil ik nog gaan zoeken naar een alternatief voor Ander, al moet ik dan nog wel even sparen...
Bronze packs kunnen inderdaad een leuke handel zijn. Maar pas wel op dat je je trade pile niet vol zet met items die niet verkocht worden voor 3 dagen. Dan baal je namelijk wel als je dure items krijgt die je wilt verkopen.Rubeo38 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:25:
[...]
net 2x bronze pack gekocht,
1x 200 free coins.
2x contracten verkocht voor 250 p.s.
nu een hele zooi spelers te koop staan en nog een paar contracten.
dus alles wat ik nu verkoop is winst
minus fee dan nog
XBL: bterstege
Je moet geluk hebben met de kaarten die je krijgt. Je krijgt altijd wel wat contracten die je kan verkopen voor 150-200. Dus je speelt altijd wel minimaal kiet. Alleen het slijten van de spelers kan soms lastig zijn.bterstege schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:28:
Maar verkoopt dat een beetje dan, bronzen kaartjes? Ik heb altijd het idee dat die dingen blijven hangen.
Ik zet ze altijd op 1uur en dan met een buy out van 150 of 200 geloof ik. Dan speel ik een paar wedstrijden tot ze verkocht zijn en dan koop ik daarvan weer een nieuw pakje. Al doe ik het tegenwoordig niet meer zo vaak omdat ik handelen in spelers beter vind. Als je de markt goed kent kan je aardig veel winst maken op spelers. Zo zag ik laatst Xabi Alonso voor 15k verkocht worden terwijl dat ie nu 3 dagen lager niet meer voor minder dan 22k te koop is.bterstege schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:58:
Ok, dus dat kan op zich wel handig zijn. Als je niet veel tijd hebt om te zoeken naar spelers. Maar zet je die dingen gewoon 12h? Raak je die bronzen contracten een beetje snel kwijt?
Vanwege mijn budget richt ik me nu op spelers die +/- 2500 waard zijn, en die ik dan voor bijv 1500 inkoop. Door slim te filteren kan je redelijk vaak zo een leuke winst maken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
1 Braziliaanse keeper (11k) en Giroud TOTY (125k).
En dat met die bronzen pakjes...
Kom op zeg, zoveel moeite voor... 200 coins winst? Speel een potje en je hebt minstens het dubbele (min contracts dan).
In FIFA 12 alleen al met spelen >400.000 coins verdiend.
Verwijderd
Hoe ik aan zoveel munten kom? Spelen pakje kopen, spelers verkopen, pakje kopen, spelers verkopen, topper eruit halen die voor veel verkopen, meer pakjes kopen enzovoorts.Jer0entjeh88 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:57:
[...]
300 7.5k pakjes? Wow heb je verder niks te doen? haha
Hoe kom je aan zoveel munten...
Waarschijnlijk had je in het begin meteen een paar goeie, want als je de eerste twintig keer niks krijgt ga je niet door natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:46:
[...]
Hoe ik aan zoveel munten kom? Spelen pakje kopen, spelers verkopen, pakje kopen, spelers verkopen, topper eruit halen die voor veel verkopen, meer pakjes kopen enzovoorts.
De waarde van Shaqiri lag toen op ongeveer 5.5K. Ik dacht dan gaat hij voor 5.5K erop zonder Buy Out. Uurtje later weer eventjes gekeken en jawel hoor. Verkocht, en werkelijk voor VEEEEEL meer dan ik hem erop heb gezet. Uiteindelijk verkocht voor 9K. Hup met 1 speler mijn gouden pakje terug. De rest is dus pure winst. Op dit moment een kleine 14K aan coins op mijn account. Ben aan het twijfelen om eerst mijn trade pile leeg te verkopen (40 spelers omdat ik gisteren geupgrade heb via FIFA). en dan voor de dikkere spelers te gaan met meer winst. Of nog eerst een gouden pakje kopen en hopen op een goede speler.
Gisteren een 2e pakje goud gekocht. Daar zat werkelijk niks fatsoenlijks bij. Denk dat daar ongeveer 5k aan coins bij moet. 4 gouden spelers waarvan 1 blinkend. Deze blinkende speler levert me ook max 400 coins op. Dus echt een pakje van niks. Alleen de contractkaarten hebben daar enige waarde
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
Je moet eerst op de PS3 inloggen en een geheime vraag aanmaken etc. Daarna kan je als het goed is inloggen op de web-app. En volgens mij als je de eerste keer inlogt moet je dan die geheime vraag beantwoorden. (Kan het hier niet testen)Swaxie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:08:
Ik kan om een of andere vage reden niet inloggen op de web app? omdat ie zegt dat mijn account geblokkeerd is.
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
Allemaal geprobeerd. Maar heb die vraag al 7x moeten invullen en moeten beantwoorden maar ik kan nog altijd niet inloggen... heel vaag.Oxigeon schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:15:
[...]
Je moet eerst op de PS3 inloggen en een geheime vraag aanmaken etc. Daarna kan je als het goed is inloggen op de web-app. En volgens mij als je de eerste keer inlogt moet je dan die geheime vraag beantwoorden. (Kan het hier niet testen)
Verwijderd
dan gaat het vertrouwen in die pakjes toch wel een beetje weg..
Verwijderd
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#bfaO29yAnHAaq:ps3
Zit te twijfelen om fernandes te verkopen en Pato te kopen en Robinho op de LM positie
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#e7IJ7OQKnHAas:ps3
aan de andere kant ben ik ook bezig met een Braziliaanse team samen te stellen, misschien dat ik ze nog in mijn braziliaanse team ga gebruiken.
wat is handig volgens mij jullie zo houden ?
Ik vind persoonlijk Michel Bastos fijner spelen dan Robinho, dat zou ik dus zo houden. Zelf zou ik Vágner Love verkopen, op die plek Welliton neerzetten en als rechterspits Pato gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:55:
Mijn Serie A team, Cavani is echt een beest.
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#bfaO29yAnHAaq:ps3
Zit te twijfelen om fernandes te verkopen en Pato te kopen en Robinho op de LM positie
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#e7IJ7OQKnHAas:ps3
aan de andere kant ben ik ook bezig met een Braziliaanse team samen te stellen, misschien dat ik ze nog in mijn braziliaanse team ga gebruiken.
wat is handig volgens mij jullie zo houden ?
Verwijderd
Bedankt voor je input, moet weer wat coins verzamelen Pato is nog best duur Love is verloopig een goed alternatief en als ik Hulk heb dan is het compleetmarijni12 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:21:
[...]
Ik vind persoonlijk Michel Bastos fijner spelen dan Robinho, dat zou ik dus zo houden. Zelf zou ik Vágner Love verkopen, op die plek Welliton neerzetten en als rechterspits Pato gebruiken.
Waar wil je Hulk dan neerzetten eigenlijk?Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:26:
[...]
Bedankt voor je input, moet weer wat coins verzamelen Pato is nog best duur Love is verloopig een goed alternatief en als ik Hulk heb dan is het compleet
Verwijderd
Op de RM positiemarijni12 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:28:
[...]
Waar wil je Hulk dan neerzetten eigenlijk?
Geloof dat het beter is om een buitenlandse met de goede formatie te doen.Brainstorm86 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:29:
Kan ik in een nederlands 4-1-2-1-2 elftal beter een nederlands manager zetten met een andere formatie of een buitenlandse met de goede formatie?
Volgens mij krijg je per zelfde nationaliteit +1. Dus als je 11 Nederlandse spelers hebt, krijg je +11. Dat is denk ik meer dan de juiste opstelling toch, plus dat je altijd nog een kaartje kunt kopen om de opstelling te veranderen van de manager.Brainstorm86 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:29:
Kan ik in een nederlands 4-1-2-1-2 elftal beter een nederlands manager zetten met een andere formatie of een buitenlandse met de goede formatie?
ik was een vergelijkbaar iets aan het tikkenThijmeus schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:52:
[...]
Volgens mij krijg je per zelfde nationaliteit +1. Dus als je 11 Nederlandse spelers hebt, krijg je +11. Dat is denk ik meer dan de juiste opstelling toch, plus dat je altijd nog een kaartje kunt kopen om de opstelling te veranderen van de manager.
Klopt idd!
4-1-2-1-2 formation kaartjes zijn echter best prijzig!
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 05-10-2012 12:54 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
NeeTwammo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:27:
Maakt het voor je chemie ook uit of je zilveren of gouden spelers in je team zet?
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#fBVeGk6kiyd:360
Volgende speler wordt of Pepe of Pique, aangezien ik terug moet vallen op een zilveren centrale verdediger of Song die eigenlijk CDM is.
Wel vreemd eigenlijk dat er geen kaartje is om een CDM in een CB te veranderen. Vorig jaar was het Mascherano die alleen als middenvelder gebruikt kon worden, nu is het Song...
Tevens kan het omgekeerde ook, Heitinga en Maduro spelen wel eens als middenvelder.
cypher21 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:54:
[...]
ik was een vergelijkbaar iets aan het tikken
Klopt idd!
4-1-2-1-2 formation kaartjes zijn echter best prijzig!
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#cnhqU94dnHAkq:ps3
Burp
Brons, zilver en goud spreekt voor zich. Als ik me niet vergis is zwart een "Team of the Week" kaart. Maar in Fifa 12 zag ik ook Blauw en zelfs Paars (of is het "zag ik paars en zelfs blauw"). Wat zijn de benamingen hier van, en wat is de meerwaarde van de kleur?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Hele goede vraag, ik snap de verwarring.EricNL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:02:
Het spijt me zeer dat ik het moet vragen, maar wat is een IF (In Form) speler? Ik speel al jaren Fifa, maar pas sinds eind Fifa 12, begin Fifa 13 begin ik me te verdiepen in FUT.
Brons, zilver en goud spreekt voor zich. Als ik me niet vergis is zwart een "Team of the Week" kaart. Maar in Fifa 12 zag ik ook Blauw en zelfs Paars (of is het "zag ik paars en zelfs blauw"). Wat zijn de benamingen hier van, en wat is de meerwaarde van de kleur?
IF kaarten zijn spelers waarvan hun stats bij deze kaart heel wat hoger zijn dan de oorspronkelijke gouden kaart.
IF kaarten zijn áltijd zwart.
De zwarte kaarten die je in de ''Team of the Week'' tegenkomt zijn dus de nieuwe IF's.
Blauwe en paarse kaarten van fifa 12 zijn ''Team of the Year'' kaarten.
Deze bovengenoemde zul je voorlopig niet in fifa 13 tegenkomen, denk pas over 7/8 maanden.
(aangezien het een jaar duurt voor ze uitkomen).
De meerwaarde ervan is niet zo ingewikkeld;
Namelijk de ''Team of the Year'' kaarten (blauw & paars) zijn het duurst. (en ook het best).
De IF (zwarte) kaarten zijn ook aardig prijzig, maar lange na niet in de buurt van de blauwe en paarse.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 15:12 ]
Maar om hierop in te haken, als ik een zwarte kaart krijg, blijft deze dan zwart voor altijd of kan het ook zo zijn dat die de week erop weer "gewoon" is. En kan een speler die ik in mijn team heb ook zwart of In Form worden?Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:11:
[...]
Hele goede vraag, ik snap de verwarring.
IF kaarten zijn spelers waarvan hun stats bij deze kaart heel wat hoger zijn dan de oorspronkelijke gouden kaart.
De zwarte kaarten die je in de ''Team of the Week'' tegenkomt zijn dus de nieuwe IF's.
Deze bovengenoemde zul je voorlopig niet in fifa 13 tegenkomen, denk pas over 7/8 maanden.
Namelijk de ''Team of the Year'' kaarten (blauw & paars) zijn het duurst. (en ook het best).
De IF (zwarte) kaarten zijn ook aardig prijzig, maar lange na niet in de buurt van de blauwe en paarse.
*edit* typo
Deze blijft voor altijd IF (dus zwart). En nee, andersom kan dus ook niet.Twammo schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:31:
[...]
Maar om hierop in te haken, als ik een zwarte kaart krijg, blijft deze dan zwart voor altijd of kan het ook zo zijn dat die de weer erop weer "gewoon" is. En kan een speler die ik in mijn team heb ook zwart of In Form worden?
Mwa, " blinkende spelers" zijn rare, deze leveren in de quick sell option minimaal 600 opOxigeon schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:05:
Ik koop alleen maar pakjes van 7.5K dan is de kans groter dat je een Rare kaartje erbij hebt zitten. Gisteren een pakje gekocht voor 7.5K, zat Shaqiri van Bayern Munchen erbij. Ik de database even raadplegen en zag dat die ongeveer 6k moest opleveren. Ik daarna zelf de auction eventjes gecheckt.
De waarde van Shaqiri lag toen op ongeveer 5.5K. Ik dacht dan gaat hij voor 5.5K erop zonder Buy Out. Uurtje later weer eventjes gekeken en jawel hoor. Verkocht, en werkelijk voor VEEEEEL meer dan ik hem erop heb gezet. Uiteindelijk verkocht voor 9K. Hup met 1 speler mijn gouden pakje terug. De rest is dus pure winst. Op dit moment een kleine 14K aan coins op mijn account. Ben aan het twijfelen om eerst mijn trade pile leeg te verkopen (40 spelers omdat ik gisteren geupgrade heb via FIFA). en dan voor de dikkere spelers te gaan met meer winst. Of nog eerst een gouden pakje kopen en hopen op een goede speler.
Gisteren een 2e pakje goud gekocht. Daar zat werkelijk niks fatsoenlijks bij. Denk dat daar ongeveer 5k aan coins bij moet. 4 gouden spelers waarvan 1 blinkend. Deze blinkende speler levert me ook max 400 coins op. Dus echt een pakje van niks. Alleen de contractkaarten hebben daar enige waarde
dus even een van mijn verveelbezigheden verklappen;
http://www.fifauteam.com/...alues-fifa-ultimate-team/
zijn een hoop die ze alsnog voor 3-500 op de markt zetten, is toch een snelle optie om ff 100 coins mee te pikken.
Wel tijdrovend, maar goed.
Ik ga niet verklappen welke, maar zoek iig goed naar bepaalde spelers. Ik heb er nu een gevonden die vrij makkelijk gekocht kan worden voor 1000-1500 in de buy now (verkocht door onwetenden) en vrij snel 3000 oplevert.
zijn vaak gouden spelers met een vrij lage rating (75-79) maar goede eigenschappen (90+ pace , 5* skills e.d.)
Dus de kleur van de kaarten heeft wel impact op de stats van een speler als ik het goed begrijp? (ik kan dit natuurlijk zelf controleren door even in de trade shop te kijken, maar ik zit op m'n werk dus vandaar toch de vraag).Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:11:
[...]
Hele goede vraag, ik snap de verwarring.
Het zou dus kunnen dat een Gouden Pedro (van Barcelona) een overall rating van 84 heeft, en een zwarte Pedro 85 (of zelfs nog hoger?).
Dan zijn er ook nog de glanzende gouden kaarten. Wat houd dat precies in? En is er nog een verschil tussen Blauw en Paars (misschien qua stats?)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
gouden kaarten zijn "rare" komen dus minder voor. Dit heeft niets met stats te maken.EricNL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Dus de kleur van de kaarten heeft wel impact op de stats van een speler als ik het goed begrijp? (ik kan dit natuurlijk zelf controleren door even in de trade shop te kijken, maar ik zit op m'n werk dus vandaar toch de vraag).
Het zou dus kunnen dat een Gouden Pedro (van Barcelona) een overall rating van 84 heeft, en een zwarte Pedro 85 (of zelfs nog hoger?).
Dan zijn er ook nog de glanzende gouden kaarten. Wat houd dat precies in? En is er nog een verschil tussen Blauw en Paars (misschien qua stats?)
De andere kaarten (Zwart, Paars, Blauw) hebben betere stats dan de normale, en zijn nog zeldzamer, vandaar ook duurder.
Als je googled op "FUT purple black blue cards" vindt je een veel betere uitleg dan ik kan geven
heb je dit vandaag ook geprobeerd? Zie net dat ze vannacht onderhoud hebben gedaan om dit issue op te lossenSwaxie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:33:
[...]
Allemaal geprobeerd. Maar heb die vraag al 7x moeten invullen en moeten beantwoorden maar ik kan nog altijd niet inloggen... heel vaag.
[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 05-10-2012 16:33 ]
zie kaat17 in "[Multi] Fifa 13"goosche schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:24:
is het commentaar eigenlijk bij jullie opgelost bij mij werkt het nog steeds niet.
dit is het FUT topic
tnxcypher21 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:54:
[...]
zie kaat17 in "[Multi] Fifa 13"
dit is het FUT topic
Wel vroeg ik mij af hoe het zit met de conditie van de spelers, als ze veel spelen (offline seizoen) dan merk zie ik dat de stamina(?) balkjes al niet zo vol zijn als de wedstrijd begint. Hoe word dit weer "bijgevuld"? Door de spelers een wedstrijd niet te spelen en dus even mijn andere bronzen team te pakken? Of zal ik echt wissel spelers nodig zijn?
En als ik een wedstrijd win met mijn Bronzen team zie ik staan: vermenigvuldiger (o.i.d.): 0.67. Hoe krijg ik die waarde hoger? Door met een Zilveren of Gouden team te spelen / hogere rating? Want dacht als ik nu tegen Arsenal of Liverpool speel dat het wel hoger zou zijn.. maar niet dus..
Ik heb er al 2 gehad..q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:02:
Zou vandaag niet die gold pack van de Ultimate Edition komen? De eerste... ik heb namelijk nog niks ontvangen.
Maar wel 1x David Villa
En die past perfect in mijn team
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#jwymRBDti8U:360
komen op maandagen.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:02:
Zou vandaag niet die gold pack van de Ultimate Edition komen? De eerste... ik heb namelijk nog niks ontvangen.
Ik heb er ook al 2 gehad op de xbox, gok dat je op de pc speelt, was handig dat ff te vermelden
Ik word echt langzaam maar zeker gek hoor.Rutgertje schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:15:
Vandaag vier packs van 7500 gekocht, waarvan ik twee keer doelman Ter Stege kreeg
Maar wel 1x David Villa![]()
Al zeker 10 van die packs gekocht en daarvan waren Evra en Afellay de beste spelers.

PSN ID = Jorco
ik speel inderdaad op de pc, ik wist niet dat er verschil in zat. maar het lijkt me dat ik dus nu wederom een probleem heb met Origin. Altijd weer gezeik met dat programma.cypher21 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:26:
[...]
komen op maandagen.
Ik heb er ook al 2 gehad op de xbox, gok dat je op de pc speelt, was handig dat ff te vermelden
In Origin staat er dat ik een standard edition heb terwijl ik toch echt de ultimate edition heb gekocht. Heb net dus contact opgenomen met EA en het zou over een paar dagen gefixed moeten zijn. Helaas kan ik wel fluiten naar de al gegeven gold packs...
Behoorlijk jaloers op jouw team moet ik zeggenRutgertje schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:15:
Vandaag vier packs van 7500 gekocht, waarvan ik twee keer doelman Ter Stege kreeg
Maar wel 1x David Villa![]()

Ik speel nu hiermee: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bas0AA4SnHAKo:ps3
Zal ik dit team versterken of gewoon de hele zooi verkopen en met een nieuw team beginnen (met eventueel een andere opstelling)? Ik heb nog zo'n 35k coins.
Of pakjes kopen natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door marijni12 op 05-10-2012 21:39 ]
edit: ben er al achter
[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 05-10-2012 21:52 ]
Ik zou doorbouwen aan deze ploeg. Je hebt een groot voordeel doordat je niet hebt gekozen voor 1 competitie of 1 team... jij hebt gewoon spelers die Braziliaans zijn en er zijn zat betere Brazilianen die je kan toevoegen.marijni12 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:35:
[...]
Behoorlijk jaloers op jouw team moet ik zeggen
Ik speel nu hiermee: http://www.ea.com/uk/foot...how-off#bas0AA4SnHAKo:ps3
Zal ik dit team versterken of gewoon de hele zooi verkopen en met een nieuw team beginnen (met eventueel een andere opstelling)? Ik heb nog zo'n 35k coins.
Of pakjes kopen natuurlijk
Bedankt, heb je nog concrete tips? Ik zat er aan te denken om als eerste versterking Pato te kopen om hem vervolgens naast Welliton te laten spelen.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:57:
[...]
Ik zou doorbouwen aan deze ploeg. Je hebt een groot voordeel doordat je niet hebt gekozen voor 1 competitie of 1 team... jij hebt gewoon spelers die Braziliaans zijn en er zijn zat betere Brazilianen die je kan toevoegen.
Ik zou proberen Diego Alves aan te trekken. Dat is echt een fenomenale doelman, ondanks zijn rating van 82. 91 voor diving en 90 voor reflexen. Heb hem een paar keer online bij de tegenstander aan het werk gezien en hij was echt moeilijk te kloppen.marijni12 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
Bedankt, heb je nog concrete tips? Ik zat er aan te denken om als eerste versterking Pato te kopen om hem vervolgens naast Welliton te laten spelen.
Hem dus als eerst proberen te kopen? De keeper die ik nu heb, Rafael, vind ik eigenlijk al een erg goede keeperq-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:52:
[...]
Ik zou proberen Diego Alves aan te trekken. Dat is echt een fenomenale doelman, ondanks zijn rating van 82. 91 voor diving en 90 voor reflexen. Heb hem een paar keer online bij de tegenstander aan het werk gezien en hij was echt moeilijk te kloppen.
Ik heb Pato gekocht
Voor de geïnteresseerden, dit is nu mijn team: http://futhead.com/fifa/squads/128332/
[ Voor 19% gewijzigd door marijni12 op 05-10-2012 23:03 ]
Dat moet je zelf weten. Ik weet niet waar jij meer moeite hebt. Met scoren of met verdedigen. Een goede doelman kan een leuke bijdrage leveren aan het voorkomen van goals. Natuurlijk moet je hem zelf ook wel goed besturen maar dat lijkt me logischmarijni12 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:53:
[...]
Hem dus als eerst proberen te kopen? De keeper die ik nu heb, Rafael, vind ik eigenlijk al een erg goede keeper
Ik zou er gewoon spelers van kopen. In the long run is dat de voordeligste optie, pakjes moet je geluk bij hebben en bij geluk hebben hoort een grotere kans op verlies dan winstbterstege schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:51:
Ik zit echt te twijfelen. Heb nu 50k over, zal ik nu pakjes gaan kopen of gewoon maar voor 25-30k een goede spits en nog een goede speler.
Nee, die raak je niet kwijt.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:30:
[...]
ik speel inderdaad op de pc, ik wist niet dat er verschil in zat. maar het lijkt me dat ik dus nu wederom een probleem heb met Origin. Altijd weer gezeik met dat programma.
In Origin staat er dat ik een standard edition heb terwijl ik toch echt de ultimate edition heb gekocht. Heb net dus contact opgenomen met EA en het zou over een paar dagen gefixed moeten zijn. Helaas kan ik wel fluiten naar de al gegeven gold packs...
Het is iedere week 1 pakje voor 24 weken lang.
Jouw eerste week begint alleen wat later
opstelling klopt natuurlijk ook niet helemaal
http://www.ea.com/soccer/...show-off#ddP1q8jxnHAXq:pc
[ Voor 27% gewijzigd door SuperVeloce op 06-10-2012 01:00 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik heb nu
-Armero (LB)
-Ogbonna(CB)
-Campagnaro(CB)
-Konko(RB)
En als reserves (ik heb m'n teams altijd dubbel, bijna geen blessures)
-Peluso (LB)
-Burdisso (CB)
-Astori (CB)
-Cassani (RB)
Ben alleen niet zo tevreden over m'n reserves.
EDIT: Bij deze dan mijn team
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#jnKta8hHnHA65:ps3
[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 06-10-2012 11:04 ]
Je maakt dan echt kans als je tegen een gouden team speelt die geen hoge chemistry heeft.
hoi
Heb vandaag weer geprobeerd. en weer moest ik opnieuwe een veiligheidsvraag invullen en weer kon ik niet op d eweb app komen... heel vaag allemaalcypher21 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:24:
[...]
[...]
heb je dit vandaag ook geprobeerd? Zie net dat ze vannacht onderhoud hebben gedaan om dit issue op te lossen
de volgende melding verschijnt als ik hem naar m'n active team wil verplaatsen:
"Sorry for the inconvenience, but we're currently experiencing a high volume of trades. Please check back later to see the results of this auction."
Maar het is nu inmiddels al meer dan 12 uur geleden dat ik de auction heb gewonnen (was de enige die een bod had uitgebracht op die speler), en de coins zijn wel van m'n tegoed afgetrokken.. iemand een idee hoe ik dit kan fixen of hoe lang het duurt voordat de deal afgerond wordt?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
\Moet zeggen dat ik hier nu ook problemen mee ondervind. Heb een contract kaartje verkocht voor 250. Ongeveer een 3 kwartier geleden. Deze staat nog steeds op expired en gaat ook niet weg uit mijn trade pile. Lijkt me dus eigenlijk dat het toch wel redelijk druk is ofzo.amahusu schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:32:
Ik heb gisteravond een speler gekocht, maar deze speler staat nog steeds in mijn watch list en lijkt daar vast te zitten
de volgende melding verschijnt als ik hem naar m'n active team wil verplaatsen:
"Sorry for the inconvenience, but we're currently experiencing a high volume of trades. Please check back later to see the results of this auction."
Maar het is nu inmiddels al meer dan 12 uur geleden dat ik de auction heb gewonnen (was de enige die een bod had uitgebracht op die speler), en de coins zijn wel van m'n tegoed afgetrokken.. iemand een idee hoe ik dit kan fixen of hoe lang het duurt voordat de deal afgerond wordt?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
EA Support @AskEASupport
UPDATE! Having trouble with your Auction House in #FIFA13? Please check this FAQ for updated info: http://bit.ly/SjJwLw ^EX
dit is 2 uur geleden oid, ik heb dit probleem ook gehad, met een vrij dure speler. Heb toen een issue aangemaakt op het helpcenterEA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
We're aware of current issues affecting access to Ultimate Team and EA SPORTS Football Club. Our team is working to resolve this.
[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 06-10-2012 11:40 ]
Nu doet hij bij mij werkelijk niets meer. Wilde net mijn spelers opnieuw in de auction gooien. Werkelijk geen een speler kan terug gezet worden op de trade. Hij hangt volledig. Krijg ook een melding van overcapaciteitcypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
[...]
dit is 2 uur geleden oid, ik heb dit probleem ook gehad, met een vrij dure speler. Heb toen een issue aangemaakt op het helpcenter
Net 4 spelers met gruwelijke winst verkocht, en 8 dezelfde cheap teruggekocht
Loopt idd niet altijd even soepel, maar goed
[ Voor 84% gewijzigd door afca123 op 06-10-2012 13:41 ]
Dat bedoel ik.cypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:40:
quick sell, maar dat levert geen drol op. Kunt ze beter op de veiling zetten
tycypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:43:
quick auction of naar de trade pile en dan veilen
Deal je dan met hele dure spelers (20k+)cypher21 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:59:
gelukkig hier geen last van
Net 4 spelers met gruwelijke winst verkocht, en 8 dezelfde cheap teruggekocht
Loopt idd niet altijd even soepel, maar goed
Midden (8k+)
Of low range (1.5k-2k+)
In het weekend vind ik traden echt moeilijk, lastig om goede winsten te pakken.
meestal tussen de 1 a 2k kopen, en tussen de 2,5 en 5k verkopen.bterstege schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:48:
[...]
Deal je dan met hele dure spelers (20k+)
Midden (8k+)
Of low range (1.5k-2k+)
In het weekend vind ik traden echt moeilijk, lastig om goede winsten te pakken.
Heb een speler gevonden die erg gewild is, en voor vaak weinig verkocht wordt, wel kopen op de rustige momenten, en verkopen op de drukke
edit,
nu staan er ook drie vast hier in de trade pile...
edit2...
Drie verkochte spelers kwijt zonder geld te hebben gekregen
edit3, nu zijn ze weer terug en kreeg de coins
edit 4 pff, nu staan er drie gekochte spelers vast...
Ook leuk, ik kocht ze terwijl het leek of ze contracten hadden. Nadat ik ze won blijken ze ineens contractloos te zijn.. Ze hebben genoeg te fixxen
[ Voor 28% gewijzigd door cypher21 op 06-10-2012 14:08 ]
automation fanboy
Verwijderd
maak een squad aan (waarmee je niet gaat spelen dus chem en formatie boeien niet) en gooi daarin je basisspelers van 2 teams + res. en sub. volzetten. Koop een team morale en/of fitness card. Gebruik die op je net aangemaakte squad en je morale en/of fitness voor je andere 2 teams is weer opgekrikt
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#jnWAMViiezf:360
EDIT:: Jongens vraagje, van welk club is deze kit.
http://tinypic.com/r/2llnm9y/6
[ Voor 71% gewijzigd door xamirz op 06-10-2012 15:47 ]
http://www.ea.com/soccer/...show-off#isd6Stx4nHydL:pc
Seizoenen is wel leuk voor de herspeelbaarheid van ultimate team.
automation fanboy
Ik heb 'm ook, doet het goed en ik zal 'm gebruiken totdat ik Torres hebgoosche schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 17:33:
Soldado is een beest scoort even 4 keer in een wedstrijd. Is een goeie aankoop
Wat heeft FUT web het moeilijk op dit moment zeg; het kraakt aan alle kanten
als ik het uit me hoofd goed zeg, kan je als je in FUT in het spel bent rechtsboven onder je naam zien hoeveel gewonnen/gelijk/verloren je hebt.goosche schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:42:
Dit is mijn team. Presteert zeer goed 2 wedstrijden verloren ik weet niet hoeveel precies gewonnen. kan je dat ergens zien?
http://www.ea.com/soccer/...show-off#isd6Stx4nHydL:pc
Zit er eigenlijk verschil in als je een pakje koopt op FUT app of ingame hoe groot de kans is dat je een waardevolle speler krijgt? Heb nog niet veel pakjes gekocht en vroeg het me af, weet wel dat tijdens Happy Hour je in het algemeen meer kans hebt

hoi
Ja, zit nu ook al half uur te wachten totdat een aankoop van mij eindelijk wordt vrij gegeven, wel slecht dat de servers het 2de weekend al overbelast zijn( als dat het is). Want wil niet weten wat er gebeurd als nog meer mensen fifa kopen.Kr44nVogel schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:47:
Is bij jullie die web app ook zo traag of onbereikbaar? Ook ingame gaat het retetraag met switchen van volglijst en zoeklijst ben zo aardig wat koopjes misgelopen omdat ik overboden werd
hoi
Bij mij staat er dit 84-12-4. Al die EA games werken slechte is altijd wat mee. Maar wilt iemand nog narsing of Solado van me kopen van Valencia? Heb ze namelijk dubbel.Pompi schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:20:
[...]
als ik het uit me hoofd goed zeg, kan je als je in FUT in het spel bent rechtsboven onder je naam zien hoeveel gewonnen/gelijk/verloren je hebt.
Zit er eigenlijk verschil in als je een pakje koopt op FUT app of ingame hoe groot de kans is dat je een waardevolle speler krijgt? Heb nog niet veel pakjes gekocht en vroeg het me af, weet wel dat tijdens Happy Hour je in het algemeen meer kans hebt