"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Met handelen heb je ook veel meer vrijheid met wat voor team je gaat spelen. Ik speel bijv. 4-3-3 met alleen maar Fransen en heb alle spelers ervoor gekocht, voor in totaal mss 40.000. Denk niet dat als ik 8 pakjes had gekocht zo'n goed team zou hebben gehad, al blijft het altijd aantrekkelijk om een gokje te wagen.cypher21 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:03:
[...]
Tsja.. weeg niet echt op tegen de uitgaven
26*7500=195000
dus alsnog ruim 150000 verlies. Hoewel het verlies minder zal zijn met de verkoop van de rest natuurlijk
Ik kocht voorheen ook veel pakjes. Maar weeg niet op tegen een beetje handelen
Silva, Ramos, Casillas, Alves, Xavi, Iniesta, Benzema en alle IF'scypher21 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:07:
Ik snap em wel
Het blijft natuurlijk leuk die pakjes openen, en dan blijven hopen op een messi/ronaldo/robben/ribery oid
Age of Empires III - Definitive Edition
Die je een op de 99999999 zal krijgen. Als hij er zoveel moet openen voor mata. Dan ga je toch niet meer pakjes openen? Voor die 120.000 had hij flink wat goede spelers kunnen halen.cypher21 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:07:
Ik snap em wel
Het blijft natuurlijk leuk die pakjes openen, en dan blijven hopen op een messi/ronaldo/robben/ribery oid
Ik had daar maar 1 speler voor willen halen: Ramos.afca123 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 15:09:
[...]
Die je een op de 99999999 zal krijgen. Als hij er zoveel moet openen voor mata. Dan ga je toch niet meer pakjes openen? Voor die 120.000 had hij flink wat goede spelers kunnen halen.
Overigens zijn niet alleen de contracts handig, ook de managers met contract boost
Bij mij lukt het sinds afgelopen vrijdag totaal niet meer om een wedstrijd uberhaupt op te starten.Thijmeus schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
Ja dit gebeurt bij mij soms en vaak ook 2x achter elkaar. Wat ik dan doe is ALT f4 en weer opnieuw proberen..
Echt stom dat deze bug er is ja.
Oké! Zag het net ook, pakjes komen te vervallen, maar de coin hoeveelheid ging met 250 omhoog
Ik ben nu wel aangemeld op FUT webapp, dus misschien was het zeer tijdelijk?Anoniem: 315662 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:07:
wordt er ergens gemeld als er maintenance is oid? ik kom er nu niet in op het web
Anoniem: 315662
ik zit er nu inderdaad ook weer in, kan ik weer lekker handelenchengbondkwok schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Ik ben nu wel aangemeld op FUT webapp, dus misschien was het zeer tijdelijk?
Anoniem: 478077
alvast bedankt
Bij EASFC kun je voor 1000 EASFC punten volgens mij 5x 1000 coins krijgen, verdeeld over 5 verdstrijden. Bij lvl 41 kun je er 10 wedstrijden krijgen.Anoniem: 478077 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:22:
Hoi ik ben marci ik heb even n vraag Ik speel sinds vandaag ultimate team op ps3 ik weet n beetje hoe alles in elkaar zit maar 1 iets niet als ik spelers en contracten voor spelers koop dan heb ik te weinig munten (coints) dus dan kan ik geen wedstrijden spelen omdat mijn spelers contracten zijn verlopen en weinig munten heb dus mijn vraag is: hoe kan ik meer munten krijgen of verdienen
alvast bedankt
Hij kan toch niet spelen want zijn contracts zijn verlopen.iPodKiller schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:45:
[...]
Bij EASFC kun je voor 1000 EASFC punten volgens mij 5x 1000 coins krijgen, verdeeld over 5 verdstrijden. Bij lvl 41 kun je er 10 wedstrijden krijgen.
Je kunt proberen wat overbodige spelers te verkopen (of consumables)
Heb ik 220k, denk ik Robben te kunnen kopen, blijkt die met de dag duurder te worden
Iets meer handelen dan maar...
Ik speel UT dit jaar voor het eerst en verdien vooral geld met wedstrijden spelen. Ben toch wel benieuwd wat je bedoelt met ' handelen' ?cypher21 schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:11:
Pfff...
Heb ik 220k, denk ik Robben te kunnen kopen, blijkt die met de dag duurder te worden
Iets meer handelen dan maar...
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team
Spelers en andere kaarten goedkoop kopen, en met winst verkopen
Anders ga je het echt niet redden...
Levert nog geen reet op. Naja, 12.000 coins waarschijnlijk.
Beter dan niets. Mijn eerste IF kaartje ooit.
XBL: bterstege
Haha, ja zo had ik vorig jaar Pienaarbterstege schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 23:45:
Zo, m'n eerste IF kaartje uit een gold premium pack. Is het Gignac.
Levert nog geen reet op. Naja, 12.000 coins waarschijnlijk.
Beter dan niets. Mijn eerste IF kaartje ooit.
Toen ook 12k waard.
Dit weekend 35 premium packs gehaald, alleen Mata, Coentrao en Dede noemenswaardig.
Oh ja, dit seizoen hoef ik in ieder geval geen contracts meer te kopen.
Ik doe dit niet meer, zoveel coins aan packs besteden!!
(tenzij jumbo packs)
[ Voor 25% gewijzigd door Rutgertje op 15-10-2012 02:01 ]
Oke, In de menu, als je op Vierkant drukt, kom je in een soort ander menu terecht, daar zie je catalogus staan.Anoniem: 478077 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:43:
hoi welke wedstrijden moet je dan spelen van EASFC
Als je op r1 drukt, zie je een aantal opties, daar druk je op ultimate team, afhankelijk van je Niveau kun je bonus dingen vrijspelen, ik weet niet welk lvl je bent, maar als het goed is kun je een munten bonus kopen voor een bepaald coins bedrag.
Als je dan speelt, krijg je sowieso munten + je munten bonus. Zo krijg je meer geld. Per wedstrijd, en als je dan fftjes doorspaart, dan kun je betere spelers kopen.
Maar je hebt geen contracten meer.. Dus moet je maar even een paar spelers verkopen.Of spelers kopen voor 250 coins die nog wel contracten over hebben.
Risico van het vak hé xDXenophoben schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:28:
Grrrr open je 4 gouden pakjes 7500.... beste speler... forlan die nog geen 2 k waard is xD
Kan me nog goed herinneren vorig jaar met FUT 12 op de 360. Mijn broer ging even 1 pakje kopen van de laatste microsoft points die nog over waren. Zat er gewoon Lionel Messi in! Bam direct 1.000.000 muntjes.. poe dat waren nog eens tijden
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#b44H64HtnHJlY:ps3
Volgende speler wordt Sneijder en daarna van Persie, maar eerst nog even sparen. Iemand nog tips?
Iets specifieker graag, tips om geld te verdienen of tips mbt het halen van bepaalde spelersBrainstorm86 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:38:
Voor mij eerste keer FUT, dit is mijn team:
Volgende speler wordt Sneijder en daarna van Persie, maar eerst nog even sparen. Iemand nog tips?
Wel leuk Nederlands team verder.
Haal Willems op LB of een andere verdedigerBrainstorm86 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:38:
Voor mij eerste keer FUT, dit is mijn team:
Je hebt al trage CB's erin staan (vd wiel is redelijk vlot)
Maar Kuiper heeft een Pace van 59, daar ga je het echt mee afleggen, en Bouhla kan het ook niet belopen.
Meerendeel speelt online op PACE, je hebt snelle backs nodig om dit fatsoenlijk te kunnen verdedigen
[ Voor 7% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2012 14:43 ]
Maduro is waardeloos
toch grappig dat iedereen bijna begint met een Nederlands team
En daarnaast grappig dat iedereen tegen het LinksBack issue aan loopt...
Momenteel zuigt de Nederlandse verdediging behoorlijk
[ Voor 66% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2012 14:46 ]
Ja inderdaad, 1x met Maduro achterin gespeeld, direct daarna weer op de transferlijst gezet ..
Elke hoge steekpass was een 1 op 1 kans met de keeper

Linkje: http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#sXJckUMUkHi:360
Anoniem: 244101
Wat wil je met je team bereiken?boe.i schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:46:
Mijn team is zo goed als af, heb alleen nog wat wissels nodig
Linkje: http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#sXJckUMUkHi:360
Het is nu een mix van zilveren en gouden speler.
Je hebt vd Wiel op de bank zitten, en een slechtere zilveren opgesteld.
's avonds tussen 1800 - 2400Anoniem: 244101 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:50:
Wat zijn de beste tijdstippen voor ons om te handelen op FUT? Behalve in het weekend?
[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 15-10-2012 14:51 ]
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#fh9nmNrsnHJpl:ps3
Jup, maar niet met MaduroXenophoben schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:51:
Ik gebruik heitinga in mijn pl team... die voldoet prima! Ik speel vaak tegen spitsen met 90 pace en als je een beetje kan fifa'en dan is dat prima te doen met 74 pace.
Wat ook belangrijk is voor een goede CV is de skill 'Marking'. In mijn team heb ik nu John Terry als CV staan, wat een held is dat. Heel fijn om mee te verdedigen, met slechts 51 pace.
Oeps, verkeerde team. Met dat team loop ik nu trouwens al wel 3 seizoenen in Divisie 1cypher21 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:51:
[...]
Wat wil je met je team bereiken?
Het is nu een mix van zilveren en gouden speler.
Je hebt vd Wiel op de bank zitten, en een slechtere zilveren opgesteld.
[...]
's avonds tussen 1800 - 2400
Ik bedoel deze: http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#kB6HlUH6mFA:360
Ah, da's idd een heel ander elftalboe.i schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
Oeps, verkeerde team. Met dat team loop ik nu trouwens al wel 3 seizoenen in Divisie 1![]()
Ik bedoel deze: http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#kB6HlUH6mFA:360
Abate is een held! Die heb ik er ook in staan.
Alleen jammer van zijn zwakke been.
eto-o in de spits erbij?
Ik overweeg ook om terry te halen... ik was alleen bang dat hij wel ECHT te traag was.... Dit is dus niet zo?Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:55:
[...]
Jup, maar niet met Maduro
Wat ook belangrijk is voor een goede CV is de skill 'Marking'. In mijn team heb ik nu John Terry als CV staan, wat een held is dat. Heel fijn om mee te verdedigen, met slechts 51 pace.
Gelukkig heb ik wel walker op die flank dus als pace nodig is dan vlamt hij er wel naar toe
Nee, 1e divisie is de hoogste. Btw voor de mensen die het niet weten. In 1e divisie krijg je minder coins bij championship dan divisie 2. Dit heeft te maken met het feit dat je ook een GoldPack naast je championship coins krijgt.Xenophoben schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:03:
is er nu ook weer een topdivisie?
Anoniem: 244101
Anoniem: 244101 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:50:
Wat zijn de beste tijdstippen voor ons om te handelen op FUT? Behalve in het weekend?
cypher21 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:42:
[...]
Haal Willems op LB of een andere verdediger
Je hebt al trage CB's erin staan (vd wiel is redelijk vlot)
Maar Kuiper heeft een Pace van 59, daar ga je het echt mee afleggen, en Bouhla kan het ook niet belopen.
Meerendeel speelt online op PACE, je hebt snelle backs nodig om dit fatsoenlijk te kunnen verdedigen
Vind Terry echt een held, ook gewoon een leider in het elftalXenophoben schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:05:
[...]
Ik overweeg ook om terry te halen... ik was alleen bang dat hij wel ECHT te traag was.... Dit is dus niet zo?
Gelukkig heb ik wel walker op die flank dus als pace nodig is dan vlamt hij er wel naar toe
Maar voor de rest, zijn skills en strenght is ongekend. Heading ook. Maar je moet gewoon niet happen en goed containen. Zorg wel voor een wat snellere CV ernaast (zelf heb ik Vermaelen), zodat het compenseert.
Chiellini en Ogbonna
Geen zin om super lang te sparen voor één peler die slechts iets meer toevoegt. Gewoon lekker in divisie 1 blijven en maak zelfs nog kans dit seizoen de cup te pakken!
Plus dat packs nog handige spullen als contracts geven!
[ Voor 6% gewijzigd door Thijmeus op 15-10-2012 15:34 ]
Idd,Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:32:
Mijn team staat inc. wissels. Vind het wel prima zo, alle coins vanaf nu investeren in gold packs.. houdt het tenminste leuk door het gok-element![]()
Geen zin om super lang te sparen voor één peler die slechts iets meer toevoegt. Gewoon lekker in divisie 1 blijven en maak zelfs nog kans dit seizoen de cup te pakken!
Plus dat packs nog handige spullen als contracts geven!
Ik spaar nog voor Robben, en dan vind ik het ook wel leuk
Maar misschien dat ik eerst voor een miljoen coins ga
hahahah idd.... daar speel ik liever niet tegen xD Al heb ik daar gerrard voor... als ik tegen dat soort verdedigers speel dan knal ik gewoon van een metertje of 30 met gerrard ( 98 schotkracht?!?!?!?!?!! ) Vliegen er altijd wel 1 of 2 inxamirz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:27:
Ik heb nachtmerrie van elke team als CB.
Chiellini en Ogbonna
Pakje is wel nice!xamirz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:
[...]
Nee, 1e divisie is de hoogste. Btw voor de mensen die het niet weten. In 1e divisie krijg je minder coins bij championship dan divisie 2. Dit heeft te maken met het feit dat je ook een GoldPack naast je championship coins krijgt.
Haha, ja als het kan.. waarom niet! 1.000.000 coins altijd leuk.
Maar ik vind het handelen op de PC ook gewoon niet leuk, met maar 180.000 items op de markt.
Eto'o speelt helaas in Kameroen en niet in Ivoorkust. Wel chem met Russian league idd maar gaat geen 9 chem. halen en ook niet connecten met het middenveld.cypher21 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:05:
[...]
Ah, da's idd een heel ander elftal
Abate is een held! Die heb ik er ook in staan.
Alleen jammer van zijn zwakke been.
eto-o in de spits erbij?
Drogba zou ik wel willen...
Maar een normale Goldpack of 1tje van 7500 coins?xamirz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:07::
[...]
Nee, 1e divisie is de hoogste. Btw voor de mensen die het niet weten. In 1e divisie krijg je minder coins bij championship dan divisie 2. Dit heeft te maken met het feit dat je ook een GoldPack naast je championship coins krijgt.
[ Voor 40% gewijzigd door Thijmeus op 15-10-2012 15:48 ]
Anoniem: 379205
Hoezo niet? Je hebt nu niet echt een goede "verdedigende" verdediger, ik zou veel banger zijn voor Chiellini op links en dan Barzagli op rechts. Zit je met snelheid, kracht en verdedigen goed.Xenophoben schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:41:
[...]
hahahah idd.... daar speel ik liever niet tegen xD Al heb ik daar gerrard voor... als ik tegen dat soort verdedigers speel dan knal ik gewoon van een metertje of 30 met gerrard ( 98 schotkracht?!?!?!?!?!! ) Vliegen er altijd wel 1 of 2 in
Het is een van 7500.Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
Maar een normale Goldpack of 1tje van 7500 coins?
Ik weet niet of dit eenmalig is of elke keer zo is. Het is me een keer gelukt om divisie een te winnen
Hoei! Dat is toch wel een flinke motivator om vanavond nog even vol gas te geven die laatste wedstrijden.xamirz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:52:
[...]
Het is een van 7500.
Ik weet niet of dit eenmalig is of elke keer zo is. Het is me een keer gelukt om divisie een te winnen
Hopelijk is het niet eenmalig, maar daar komen we vanzelf achter
Barzagli is in het echt een goede verdediger. Maar in FUT speelt pace een te belangrijke rol. Neem je Barzagli dan kom je tegen teams met 2 spitsen in de problemen als ze het welbekende counter-pace spelletje gaan spelen.Anoniem: 379205 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
Hoezo niet? Je hebt nu niet echt een goede "verdedigende" verdediger, ik zou veel banger zijn voor Chiellini op links en dan Barzagli op rechts. Zit je met snelheid, kracht en verdedigen goed.
Anoniem: 420818
Drogba zit toch niet in Ultimate Team van fifa13?boe.i schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
Eto'o speelt helaas in Kameroen en niet in Ivoorkust. Wel chem met Russian league idd maar gaat geen 9 chem. halen en ook niet connecten met het middenveld.
Drogba zou ik wel willen...
NeeAnoniem: 420818 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:46:
[...]
Drogba zit toch niet in Ultimate Team van fifa13?
Trouwens, als je in Divisie 1 blijft (zonder de cup te winnen) krijg je in ieder geval geen pakje. Dan kun je dus beter in divisie 2 blijven, dan krijg je meer coins. Cup winnen in div. 1 is lastiger.
Ik speel nu met Gamberini en Campagnaro samen. Dat speelt gewoon heel goed samen, 1 links andere rechts, 1 weer wat sneller ander weer wat sterker enz.q-enf0rcer.1 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:44:
[...]
Barzagli is in het echt een goede verdediger. Maar in FUT speelt pace een te belangrijke rol. Neem je Barzagli dan kom je tegen teams met 2 spitsen in de problemen als ze het welbekende counter-pace spelletje gaan spelen.
Onzin. Zoals ik eerder al aangaf, met bijv. een John Terry met 51 pace kun je makkelijk verdedigen. Als je dit niet kunt.. zijn je skills in het verdedigen ook niet zo heel goed..q-enf0rcer.1 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:44:
[...]
Barzagli is in het echt een goede verdediger. Maar in FUT speelt pace een te belangrijke rol. Neem je Barzagli dan kom je tegen teams met 2 spitsen in de problemen als ze het welbekende counter-pace spelletje gaan spelen.
Dankje wel, dat is percies wat ik bedoelde.Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:57:
[...]
Onzin. Zoals ik eerder al aangaf, met bijv. een John Terry met 51 pace kun je makkelijk verdedigen. Als je dit niet kunt.. zijn je skills in het verdedigen ook niet zo heel goed..
En met pace counters, dat gebeurt alleen als je zelf knullig balverlies hebt op het middenveld.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 379205 op 15-10-2012 17:06 ]
Idd, een langzamere centrale backs is geen probleem.Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:57:
[...]
Onzin. Zoals ik eerder al aangaf, met bijv. een John Terry met 51 pace kun je makkelijk verdedigen. Als je dit niet kunt.. zijn je skills in het verdedigen ook niet zo heel goed..
Als je de buitenbacks maar een beetje vlot hebt scheelt al enorm
Juist. Ben met je eens dat genoeg pace wel een vereiste is voor een back.cypher21 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:07:
[...]
Idd, een langzamere centrale backs is geen probleem.
Als je de buitenbacks maar een beetje vlot hebt scheelt al enorm
Wat je gewoon niet moet doen met je CV is instappen op de middellijn (lees: A of RB indrukken).
Enige wat nodig is, is de man voor je houden.. daar zijn ze sterk in. Want is die steekpass goed, dan ben je gezien tegen elke aanvaller.. Goede CV's excelleren in het feit dat ze op de rand van je eigen 16 schoten blokken en/of ballen afpakken.
Tot nu toe heb ik altijd wissels gehad, maar het een hybrid team is dat een stuk lastiger i.v.m. chemistry. Ik wil Fitness niet onder 90 laten zakken, na 3 potjes is dit al het geval...
Als je 2 squads hebt, laadt je andere squad toch niet op als je met de ene squad speelt? Of hoe doen jullie dat? Want squad fitness kopen is wel echt weggegooid geld.
Het beste is denk ik gewoon om ervoor te zorgen dat je wissels hebt. Ze zijn misschien wat minder goed, je houdt wel die 100 chemistry. Heb een Frans team met overal goede spelers en verder ook prima wissels als back-up. teampjeboe.i schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:20:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met team fitness?
Tot nu toe heb ik altijd wissels gehad, maar het een hybrid team is dat een stuk lastiger i.v.m. chemistry. Ik wil Fitness niet onder 90 laten zakken, na 3 potjes is dit al het geval...
Als je 2 squads hebt, laadt je andere squad toch niet op als je met de ene squad speelt? Of hoe doen jullie dat? Want squad fitness kopen is wel echt weggegooid geld.
Ik vraag me eigenlijk ook af of je het verschil tussen een goede speler en een hele goede speler wel merkt. In mijn geval Sagna-Debuchy en Evra-Beria bijvoorbeeld. Tijdens het spelen heb je het gewoon niet door. Dan is het natuurlijk geen probleem om te wisselen. Mocht je echt een topper in je team hebben zitten dan zou ik daar gewoon wat fitnesskaartjes op gooien. Die uit bronzen pakjes werken uiteraard ook. Met wat fitnesstrainers komt daar zo 25 fitness bij... Als je toch al gouden pakjes koopt heb je waarschijnlijk een overloed van die dingen. Ik in elk geval wel.
Zodra ik erop klik blijft het spel hangen en kan ik er alleen nog maar uit met ALT F4 door het spel af te sluiten.
Dit heb ik nu al ongeveer 4 dagen. Heeft verder nog iemand hier last van ?
Heb wel eens gehad gisteren dat het scherm inderdaad bleef hangen en ik moet alt-f4'en, waardoor ik uit het toernooi lagKalloewase schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:36:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar op de PC kan ik nog steeds geen online FUT spelen.
Zodra ik erop klik blijft het spel hangen en kan ik er alleen nog maar uit met ALT F4 door het spel af te sluiten.
Dit heb ik nu al ongeveer 4 dagen. Heeft verder nog iemand hier last van ?
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#heRwVOVbnHJrB:ps3
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Dan heb jij meer geluk dan mij, vanaf de "update" op de PC heb ik geen enkel potje FUT online meer kunnen spelen. Dan maar even chatten met EA want dit is echt waardeloos.wouter03 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:50:
[...]
Heb wel eens gehad gisteren dat het scherm inderdaad bleef hangen en ik moet alt-f4'en, waardoor ik uit het toernooi lagMaar dit was een enkele keer. Kan verder gewoon spelen, vooral de seasons mode doet is al wat constanter dan vlak na de release.
ik gebruik inderdaad 2 teams. Bij team 1 zitten de spelers van team 2 op de bank en vice versa. Ik gebuik nooit fitnesskaartjes, en speel alleen maar met 95+ fitnessboe.i schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:20:
hoi
ff op de webapp kijken.Kr44nVogel schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:51:
waarom is het Ajax tenue zo duur. weet iemand waar je de prijzen van de tenues kan zien ?
Vitesse shirt is ook duur, komen er kennelijk maar weinig van in de packs...
Ik ben ook voor het eerst kampioen geworden in divisie 1 en je krijgt idd een premium gold pack erbij! Helaas kan ik ook nog niet vertellen of dit eenmalig is of niet. Is er al iemand vaker kampioen geworden in Division 1?Thijmeus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:55:
[...]
Hoei! Dat is toch wel een flinke motivator om vanavond nog even vol gas te geven die laatste wedstrijden.
Hopelijk is het niet eenmalig, maar daar komen we vanzelf achter
Ik ben vanavond 1x kampioen geworden van de eerste divisie, ook premium pack, daarna echt tegen topteams, dus nu terug naar divisie 2
Maar die is echt veel te makkelijk.
Vanavond nog 5 potjes gespeeld in de 2e divisie, waarvan er 3 de verbinding verbraken...
Mja, makkelijk puntjes scoren
Ik kap er iig nooit mee, dan gaat je DNF multiplier snel omlaag
Wel wat mooie doelpunten gescored.
Dit was in de 6e minuut, daarna verbrak hij de verbinding
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139199230
Deze was vernederend http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139197546
Hij nam het iig sportief op, verloor 9-1 maar bleef iig goed doorspelen.
Ik kwam eerst met 1-0 achter...
Nou er zijn wel mooiere doelpunten hoorcypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:07:
Zo, vrouw van huis, ff avondje Fifa spelen
Ik ben vanavond 1x kampioen geworden van de eerste divisie, ook premium pack, daarna echt tegen topteams, dus nu terug naar divisie 2
Maar die is echt veel te makkelijk.
Vanavond nog 5 potjes gespeeld in de 2e divisie, waarvan er 3 de verbinding verbraken...
Mja, makkelijk puntjes scoren
Ik kap er iig nooit mee, dan gaat je DNF multiplier snel omlaag
Wel wat mooie doelpunten gescored.
Dit was in de 6e minuut, daarna verbrak hij de verbinding
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139199230
Deze was vernederend http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139197546
Hij nam het iig sportief op, verloor 9-1 maar bleef iig goed doorspelen.
Ik kwam eerst met 1-0 achter...
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/139213823
Elke keer als je kampioen wordt krijg je een premium gouden pakket en 5000 coins!Scheeve schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:00:
[...]
Ik ben ook voor het eerst kampioen geworden in divisie 1 en je krijgt idd een premium gold pack erbij! Helaas kan ik ook nog niet vertellen of dit eenmalig is of niet. Is er al iemand vaker kampioen geworden in Division 1?
Er zijn uiteraard veel mooiere goalsAnoniem: 379205 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:40:
[...]
Nou er zijn wel mooiere doelpunten hoor![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/139213823
Blijft leuk om te zien; http://t.co/DsuctVa9
Ik heb ook mooiere gemaakt, mja, dat was ff een greep van gisteren, wel apart dat het niveau verschil zo groot is tussen divisie 2 en 1 trouwens.
Laatste 5 wedstrijden in divisie 2 won ik met 9-1, 5-1, 1-0 ( in de 6e minuut, toen werd de verbinding verbroken), 7-2 en 3-0 (ook verbinding verbroken)
Ach ja, vanavond maar weer in divisie 1 kijken na 10k te winnen
8000 coins tochBosluis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:03:
[...]
Elke keer als je kampioen wordt krijg je een premium gouden pakket en 5000 coins!
edit,
Ze zijn met onderhoud bezig. Zal dan eindelijk de patch verschijnen??
[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 16-10-2012 08:53 ]
Ik heb 2 teams... een goed team en een minder team....boe.i schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:20:
Als ik 2 seizoen potjes gespeeld heb, dan speel ik met mijn b team een toernooi wedstrijd ( puur om de fitness omhoog te gooien )
ik heb 2 squads 1 vol met brons spelers
en 1 met gouden spelers
als ik na 2 potjes brons overstap op 2 potjes goud krijgen de bronzen spelers geen fitness erbij
Xenophoben schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:51:
[...]
Ik heb 2 teams... een goed team en een minder team....
Als ik 2 seizoen potjes gespeeld heb, dan speel ik met mijn b team een toernooi wedstrijd ( puur om de fitness omhoog te gooien )
[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 16-10-2012 09:11 ]
Bij team 1 zitten alle spelers van team 2 dus op de bank en andersom. Dus niet bij je bronzen team bronzen spelers op de bank, dat werkt niet.
Voor de volledigheid, zo moet het er uit zien in jouw geval:
Team 1:
gouden spelers
subs: 7 bronzen spelers uit team 2
reserves: 4 bronzen spelers uit team 2
1 plek beschikbaar voor bijvoorbeeld een speler uit een ander team of een invaller
Team 2:
bronzen spelers
subs: 7 gouden spelers uit team 1
reserves: 4 gouden spelers uit team 1
1 plek beschikbaar voor bijvoorbeeld een speler uit een ander team of een invaller
Dit geldt voor zowel offline als online seizoen?Bosluis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:03:
[...]
Elke keer als je kampioen wordt krijg je een premium gouden pakket en 5000 coins!
Staan ze wel bij je reserves? Alleen je reserves die krijgen fitnessbartburg schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:07:
het gekke is dat mij dat niet lukt
ik heb 2 squads 1 vol met brons spelers
en 1 met gouden spelers
als ik na 2 potjes brons overstap op 2 potjes goud krijgen de bronzen spelers geen fitness erbij
[...]
Ik heb het over ofline. 5000 coins bij winst van divisie 1 en elke keer een premium gouden pakket. Online weet ik niet. Ben ik mee gestopt omdat ik alleen maar van die pace abusers tegen kom. Speel graag een potje online maar niet op deze manier.Satom schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:14:
[...]
Dit geldt voor zowel offline als online seizoen?
welk niveau is divisie 1 offline ?Bosluis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:47:
[...]
Ik heb het over ofline. 5000 coins bij winst van divisie 1 en elke keer een premium gouden pakket. Online weet ik niet. Ben ik mee gestopt omdat ik alleen maar van die pace abusers tegen kom. Speel graag een potje online maar niet op deze manier.
ehh, divisie 1
Ja, ik ook. AI begint vrij voorspelbaar te worden na 10+ potjesThijmeus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:53:
Ik speel 100x liever tegen zogenoemde 'pace-abusers', dan tegen de AI. Dat is zo ongelofelijk slaapverwekkend, maar goed
edit; FUT is weer online
[ Voor 49% gewijzigd door cypher21 op 16-10-2012 10:03 ]
wereldklasse of hoe heet de hoogste stand van de ai?cypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:02:
[...]
ehh, divisie 1
[...]
Ja, ik ook. AI begint vrij voorspelbaar te worden na 10+ potjes
Geen idee, ik speel niet offline
maar gok op worldclass of legendary
Oké! Want het gaat mij ook over offlineBosluis schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:47:
[...]
Ik heb het over ofline. 5000 coins bij winst van divisie 1 en elke keer een premium gouden pakket. Online weet ik niet. Ben ik mee gestopt omdat ik alleen maar van die pace abusers tegen kom. Speel graag een potje online maar niet op deze manier.
Nu de game update nogWe will be performing important maintenance on FIFA 13: Ultimate Team on October 15th from 10-1am PT (Oct 16th 6am-9am UK time).
FUT, the Web App, and EASFC will be down. Online service for all other game modes will be unaffected.
The expected downtime for all online services is 3hrs.
During maintenance, we will address the following:
• Clubs matches being cancelled after a player backs out.
• FIFA Ultimate Team accessibility.
• Optimizing the FIFA Ultimate Team Trade Pile.
• Work on the Auction House in FIFA Ultimate Team.
• Changes to error messaging in FIFA Ultimate Team Web and the EA SPORTS Football Club app.
• Leaderboards not displaying the correct gamertag.
Thank you for your patience.
Ow dat wist ik helemaal niet, na het nieuws dat de update een andere keer zou komen heb ik me er niet meer echt druk over gemaakt en gedacht merk wel wanneer het komt. Maar dit kan het dus verklarencypher21 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:39:
FUT is net pas weer online, ze hebben idd een hoop gefixed;