Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:40:
[...]
Oja Sagna is er ook nog. Kan ik ook nog proberen.
Wat je een paar berichten eerder al zei dat je tegen zo'n soort teams als die van mij defensief speelt doen steeds meer mensen tegen me.. Blijft vervelend voetballen tegen zo'n handbal verdediging.
Punt is dat veel teams de truc gebruiken om het befaamde lobje over de laatste man te geven, als je tegenstander dan beetje goeie Pace ST hebt ben je vaak kansloos en komen ze vaak 1 op 1 met je keeper, Meer defending spelen en dus meer op de counter is dan goede strategie (ben er trouwens geen fan van) maar om te winnen is het soms helaas wel nodig, wanneer ik merk dat een tegenstander wil voetballen (ipv 312.000 trucjes) ga ik wel op normal spelen.
wizzlewaxx schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:46:
Ik volg dit topic al een tijdje om wat tips op te doen maar vraag me toch een aantal dingen af. Als ik zo vrij mag zijn om dit aan jullie te vragen? Ik zie jullie echt met coins smijten daar word je bang van. Ik speel al sinds 1998 fifa, maar bij fifa 13 ben ik eindelijk begonnen met ultimate team. Ik snap het hele gebeuren van spelers kopen en verkopen en kaartjes en weet ik veel. Maar sommige in dit forum zie ik echt duizenden coins winst maken op de trade.
Qua wedstrijden speel ik nu in de eerste divisie (Online). Qua spelen kan ik het ook wel aardig dus, heb ook wel een redelijk team, maar de echte toppers ontbreken nog in mijn team.
Ik koop regelmatig wat spelers en probeer die dan met winst door te verkopen door goed te kijken voor welke prijs de spelers die ik koop worden aangeboden door andere personen. Nu maak ik ook wel wat winst enzo maar dat gaat met 100 coins tot maximal 600 coins wat ik dan winst maak op een speler. Tevens probeer ik spelers die ik zelf koop zo goedkoop mogelijk binnen te halen. Ik heb nu iets van 25.000 coins, dus lang niet genoeg om de echte grote jongens binnen te halen (en die dan weer door te verkopen). Hoe komen jullie op zoveel winst? Doe ik iets verkeerd? Ik heb zelf wel wat geld geinversteerd door fifa points te kopen (dus met echt geld) om packs te openen en die spelers ook te verkopen, maar om te zeggen dat ik nou veel winst maak... Mijn duurste speler is nu Hulk (Brazil) gekocht voor 21.500 coins op de trade. Ik wil die gozer best weer verkopen (ook al een aantal keer geprobeerd) voor bijvoorbeeld 23.000 maar geen hond die, die gozer voor een knap prijsje wil hebben.
Dus hebben jullie misschien wat tips?
Er zijn wat guides beschikbaar, en die kloppen in essentie wel, echter is het lastig om nu nog veel coins te verdienen, je zal er dan echt uren aan moeten besteden, en constant de lijsten moeten scouten om de koopjes eruit te halen van mensen die de prijs niet goed kunnen inschatten.
Formations leveren ook goed geld op, zeker de 4-1-2-1-2 en de 4-3-3. mocht je deze goedkoop kunnen vinden leveren ze ook een paar K op.
Een truc die ik gebruik en ook werkt is bijv net voor een Champions League duel bepaalde spelers kopen.
Gisteren AC Milan - Barcelona. Een aantal Milan spelers is duurder geworden omdat ze gisteren goed speelden en wonnen.
Contracten die je eventueel uit packs haalt kunnen ook al goed geld opleveren. golds 13+ gaan voor 250 coins en 28+ gaan voor 400-450 coins. Ook hier kun je met rustig wachten en koopjes speuren leuk coins verdienen. Het kost echter wel gewoon tijd en moeite.
[
Voor 62% gewijzigd door
Jeroen87 op 21-02-2013 16:11
]