Jeroen87 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:26:
Als je dan toch de stats van Hummels net niet goed genoeg vind, IF Hummels? weet niet of je dat qua coins hebt...300k...Hij is wellicht wat traag, maar met snelle RB/LB los je dat probleem op. je CB's hoeven juist niet mega snel te zijn. Trouwens zou je dan ook niet bijv Benedikt Höwedes IF kunnen overwegen? of Naldo IF, die hebben beide vrij goede CB pace.
Als Hummels goed gepositioneerd staat, dan is pace inderdaad geen probleem. Maar het punt is, ik heb heel vaak tijdens een potje dat Hummels te veel ruimte weggeeft. Snelle backs zijn inderdaad ook handig, maar met Alaba en Lahm heb ik halve links/rechtsbuitens.
IF Hummels is helaas buiten mijn bereik. Heb momenteel 90K coins, en IF Hummels kost ruim 11x zoveel.
IF Höwedes ziet er ook goed uit (Acceleration is wat minder), maar is volgens mij ook 'out of my league'.
IF Naldo lijkt mij ook een baas, alleen zijn hoge Attacking Workrate zorgt voor wat twijfel. Daarnaast is zijn prijs ook 'out of my league'.
Samengevat is de cheapste IF Sokratis, maar of hij beter gaat presteren dan Hummels is nog maar de vraag. Mijn zuurverdiende coins op het spel zetten vind ik ook een hoog risico en om eerlijk te zijn: ik ben hem nog nooit tegengekomen.
10K? Nee, lijkt mij niet. Dat is behoorlijk veel en volgens mij zijn Koscielny en Kaboul redelijke opties indien ze goedkoper te krijgen zijn.
[
Voor 40% gewijzigd door
chengbondkwok op 25-02-2013 16:36
]