Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56
superbok schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:49:
[...]

Als ik lewandowski er in zet houdt iedereen z'n 9 chem. Misschien wordt hij dan ST. Heb momenteel hart al en ben erg over hem te spreken. Als ik hem er in zet, houdt hij 9 chem, en kost het me minder. Denk dat ik het zo laat, en misschien daarna voor buffon ga sparen.
Ja dat is wel zo handig. Heb zelf ook Lewandowski als ST en hij bevalt prima. Redelijk snel en kopsterk. Wat mij betreft een goeie allrounder.

[ Voor 6% gewijzigd door Riemer op 17-02-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Ben erachter om die cheaters teomzeilen. Als je een noob team ziet ALT+TAB drukken en dan 20 sec wachten en weer teruggaan naar de game en zo verlies je ook geen contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Zijn er hier nog mensen die FIFA 12 FUT teams hebben met TOTY of IF spelers? Neem contact met me op als je er niets meer mee doet, misschien dat ik er nog wat voor wil geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Speedway4 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:20:
Zijn er hier nog mensen die FIFA 12 FUT teams hebben met TOTY of IF spelers? Neem contact met me op als je er niets meer mee doet, misschien dat ik er nog wat voor wil geven :)
Ik heb een IF Raul Garcia 81 en een IF Pieters 78 in mijn FUT 12 squad en aangezien ik geen fifa 12 meer speel wil ik er natuurlijk wel iemand mee helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kluutmaran op 17-02-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 08:38
goosche schreef op zondag 17 februari 2013 @ 19:45:
Ben erachter om die cheaters teomzeilen. Als je een noob team ziet ALT+TAB drukken en dan 20 sec wachten en weer teruggaan naar de game en zo verlies je ook geen contracten.
Wat doe je dan precies? Klinkt wel als muziek in de oren, wordt echt helemaal masjogge van die cheaters....

btw deze site is echt om te huilen, met echt geld spelers kopen, dan moet je wel heel erg ver gezakt zijn.....
http://www.buyfifaplayers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Lol toch ik heb casilas verkocht voor 35 euro xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 08:38
http://www.change.org/pet...fa-13-ultimate-team#share

teken deze petitie tegen de cheaters op fifa, voornamelijk de pc-versie, maar in principe cheaters in t algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol, alsof dat echt gaat helpen. Er zijn andere dingen die een hogere prioriteit hebben dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 17:13
Net een seizoen met dit team gespeeld:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#i1cEKngrnI3tG:ps3

Wat denk je? Bijna alles verloren en gedegradeerd uit divisie 1.
Enige reden: Pace, pace, pace, pace en nog meer pace, ik word er alleen maar uitgelopen door types als Lucas, Javier Hernandez, terwijl die toch wel wat minder zijn dan de spelers waar ik mee speel, maar EA heeft pace de afgelopen 2 jaar belangrijker gemaakt dan de daadwerkelijke kwaliteiten van een speler.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:41
Ik word ook echt helemaal gek van Pace, het is zo sterk geworden dat er bijna niet tegen te verdedigen is. Je hebt van die teams die de hele tijd over je verdediging heen passen, probeer daar maar eens wat tegen te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
triesvan schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:06:
Ik word ook echt helemaal gek van Pace, het is zo sterk geworden dat er bijna niet tegen te verdedigen is. Je hebt van die teams die de hele tijd over je verdediging heen passen, probeer daar maar eens wat tegen te beginnen..
rustig blijven je spel spelen en blijven tikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik merk tegen pace teams is dat je in het begin inderdaad best de tegenstander kan laten lopen, achteraan rondtikken en laat ze hun "sprint" maar gebruiken... Eerste helft is altijd moeilijker tegen pace teams, 2e helft maak ik vaak een achterstand goed omdat ze er compleet doorheen zitten. Meeste spelers kennen maar 1 ding en dat is de stift over de verdediging en lopen lopen lopen.
Doseren is heel belangrijk heb ik gemerkt... gewoon jockeyen en proberen de tegenstander naar buiten te dringen, al word ik er soms zot van als ik tegen een Ibrahimovic of Balotelli kom, kap kap kap kap kap kap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb nog niet vaak tegen Ibra gespeeld, toevallig gisteren een keer. Die gast kon er helemaal niks van, maar wat is Ibra een beest zeg, Elk duel dat je niet 100% wint, staat hij klaar om weer op te pikken en door te dribbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, spelers die echt snel kunnen draaien en keren, daar heb ik het moeilijk mee... Liever spelen tegen een spits met pace 90 dan een type Ibrahimovic... Met 1 speler rond de 16 meter kappen & kappen tot ze een opening zien en BAM, in het hoekje. Ben blij dat ik nog niet veel Ronaldo's & Messi's ben tegengekomen om eerlijk te zijn :-)

Als jullie gewoon een seizoen spelen online (niet FUT), merken jullie dan ook hoe traag & log alles loopt... Dag en nacht verschil met je zelf samengesteld team in FUT.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Nog helemaal geen zelfs in mijn geval. Pendel tussen div. 1 en 2 dus zal niet elk seizoen kans hebben om 1 van die 2 tegen te komen, maar toch.

Heb in ieder geval meer vertrouwen in resultaten in Div.1 met mijn duitse team, omdat ik verdedigend veel minder kwetsbaar ben in 4231 dan in het 442 dat ik speel met mijn portugese team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
Gisteren een nieuw team begonnen. Wat speelt dat heerlijk zeg.

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cx8syCuxnI3RE:pc

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Grrr.. gisteren Nasri gekocht op de auction, juist tijdens completion crashen de origin servers & nu hangt hij al ruim 13 uur op completion. Hij had 98 (of 89) contracts left in de auction en nu staat dat ook op 0.

Vanochtend maar eens de live chat opgestart. Wordt mij verteld dat ik maar even moet bellen om wat dingen te verifieren en dan lossen ze het op. Dat gaan we dan maar doen straks. Hebben jullie ervaring met die telefoon support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je veel over het midden speelt en amper via de flanken? Beresterk middenveld maar geen team waar je de achterlijn mee haalt, wel?
Ik heb een 4-1-2-1-2 team en zoek nu een deftig team om af te wisselen (PS3: Max 250.000 coins)
Ben aan het twijfelen tussen opnieuw een BPL of een La Liga team... Als er iemand goed teampje kent, laat maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

triesvan schreef op zondag 17 februari 2013 @ 23:06:
Idd, gewoon rustig blijven en goed je tackles timen en L2 goed gebruiken. Dan komen ze er echt niet door. Als je slidings gaat maken dan vraag je om problemen, uiteindelijk raakt je tegenstander gefrustreerd en gaat hij iets anders verzinnen. Gewoon een snelle verdediger gebruiken en een technische verdediger, dan komen ze er nooit door.

Sleutel van dit spel is zelfvertrouwen hebben en denken dat je beter bent dan iedereen, dan ga je vanzelf doelpunten maken, met woede los je niks op. ;)
Als je na 2-3 potjes een verlies streak hebt, stop dan gewoon en rust uit. Raak het 1 dag niet aan of op z'n minst 4 uur, ga intussen gewoon lekker traden of een ander spelletje erin gooien. Of ga lekker een potje aftrap of oefenarena wat goals maken. Je zult zien dat je dan opeens weer beter bent.

En denk ook na, sommige pace junkies hebben slechte conditie. Maar FIFA is gewoon té competitief geworden, gewoon vies spelletje geworden. EA moet gewoon niveaus terug brengen(van 11 en ouder) en seizoenen houden als extra, want dit is gewoon veels te competitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:37
iPodKiller schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:57:
[...]

Sleutel van dit spel is zelfvertrouwen hebben en denken dat je beter bent dan iedereen, dan ga je vanzelf doelpunten maken, met woede los je niks op. ;)
Als je na 2-3 potjes een verlies streak hebt, stop dan gewoon en rust uit. Raak het 1 dag niet aan of op z'n minst 4 uur, ga intussen gewoon lekker traden of een ander spelletje erin gooien. Of ga lekker een potje aftrap of oefenarena wat goals maken. Je zult zien dat je dan opeens weer beter bent.
klopt helemaal, soms heb je van die dagen dat het gewoon niet meezit. Ballen stuiteren steeds voor de spits ipv je verdediger of andersom en alles valt net verkeerd. Beste is er dan maar mee te stoppen, want je maakt jezelf helemaal gek en dat levert alleen maar meer nederlagen op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
iPodKiller schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:57:
[...]

En denk ook na, sommige pace junkies hebben slechte conditie. Maar FIFA is gewoon té competitief geworden, gewoon vies spelletje geworden. EA moet gewoon niveaus terug brengen(van 11 en ouder) en seizoenen houden als extra, want dit is gewoon veels te competitief.
Maar dat is juist hetgene dat er voor zorgt dat ik steeds blijf spelen en terug blijf komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

FIFA (als die 100% stabiel is) is gewoon een goed spel hoor, zo competitief is helemaal niet eens nodig, zie FIFA 11 en ouder, waren ook gewoon prima te spelen zonder seizoenen. Seizoenen is net zoals de hardcore modus van een FPS het zijn verschillende dingen, ze doen er alles aan om te winnen en spelen veel te competitief, ook al gaan ze vies spelen. Vies spelen versta ik onder, balletjes openen van LB naar RB, in de 16 rondtikken, net zo lang op de lijn staan zodat jij gaat tackelen de bal voor hem is, 100x op en neer gaan dribbelen zodat er ooit een gaatje komt om te voorzetten.

Ik wil gewoon normaal kunnen tikken zonder al te veel geouwehoer en hier en daar een skillmove doen, bovendien doelt EA op realisme met FIFA , ik kan nu zo een lijstje opnoemen van mensen die 4* sterren skils hebben maar eigenljik in real life gemakkelijk 5* sterren skills kunnen doen.

ik denk imo dat FIFA 11 de beste van z'n generatie is, niet té arcade, niet té realistisch, maar ze moeten toch iets verzinnen om het spel te verkopen elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Pff ik heb al paar uur lang in m'n trading pile bij een aantal spelers "completing.." staan. B)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Vuvuzela schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:31:
Pff ik heb al paar uur lang in m'n trading pile bij een aantal spelers "completing.." staan. B)
ja vinden ze leuk ons trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Over de pace spelers… Tja wie heeft er geen last van. Ik heb een vier mans verdediging met van links naar rechts A. Cole, Lescott, Chiellini en Abate. (Kompany moet nog komen, maar geen centjes).
Zoals jullie weten zijn dit niet de snelste spelers (op Abate na dan, pace van 93). Toch lukt het mij om het tegen de meeste pace speler op te nemen.

Na 2 hoge steekballen over de verdediging in 5 minuten speeltijd weet je dat je tegen een pace tegenstander speelt. Vaak zie je dit ook aan de spelers die zij hebben gekozen.
Je past je direct aan speelstijl aan qua verdediging :-). Ik selecteer meestal mijn CDM en begin naar mijn eigen goal te lopen als zij de bal hebben/verovereren, laat de tegenstander maar een stukje lopen.
De pace spelers spelen op de counter. Als zij niet direct worden aangevallen gaan ze zelf lopen met hun middenveld (ik val ze dus niet aan maar ren meteen richting verdediging).
Als ze een stukje hebben gelopen dan pas spelen ze de insteekbal. Mijn verdediging is dan al terug om de bal te onderscheppen.

Lukt dat niet, meteen keeper uit laten komen. Raken ze vaak van in de stress ;-). (hoge bal vlak voor de 16).

Nog een tip als een speler echt is door gebroken en alleen op goal afgaat. Laat je keeper uit komen voor een klein stukje en laat hem daarna weer terug lopen. Vaak gaan ze meteen schieten als ze de keeper uit zien komen.
Echter loopt je keeper alweer terug waardoor hij draai ballen eruit kan halen (ik speel met Hart op goal).

Als ze toch snel kunnen counteren en je CDM's lopen achter de tegenstander die de bal heeft. Verdediger selecteren en zelf met sprint meelopen met de spits.
Vaak sta ik dan dat ik allang op de plek waar de bal gaat komen en win dus het kopduel.

[ Voor 5% gewijzigd door Vecodo op 18-02-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Vecodo schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:22:
Over de pace spelers… Tja wie heeft er geen last van. Ik heb een vier mans verdediging met van links naar rechts A. Cole, Lescott, Chiellini en Abate.
Zoals jullie weten zijn dit niet de snelste spelers (op Abate na dan, pace van 91). Toch lukt het mij op de meeste pace spelers tegen te houden.

Na 2 hoge steekballen over de verdediging in 5 minuten speeltijd weet je dat je tegen een pace tegenstander speelt. Vaak zie je dit ook al aan de spelers die zij hebben gekozen.
Je past je speelstijl aan :-). Ik selecteer meestal mijn CDM en begin naar mijn eigen goal te lopen als zij de bal hebben, laat de tegenstander maar een stukje lopen.
De pace spelers spelen op de counter. Als zij niet direct worden aangevallen gaan ze zelf lopen met hun middenveld (ik val ze dus niet aan maar ren meteen richting verdediging).
Als ze een stukje hebben gelopen dan spelen ze de insteekbal. Mijn verdediging is dan al terug om de bal te onderscheppen.

Lukt dat niet, meteen keeper uit laten komen. Raken ze vaak van in de stress ;-).

Nog een tip als een speler is door gebroken. Laat je keeper uit komen voor een stukje en hem daarna weer terug lopen. Vaak gaan ze meteen schieten als ze de keeper uit zien komen.
Echter loopt je keeper alweer terug waardoor hij draai ballen eruit kan halen (ik speel met Hart op goal).

Als ze dan toch snel kunnen counteren en je CDM lopen achter de tegenstander die de bal heeft. Verdediger selecteren en zelf met sprint meelopen met de spits.
Vaak sta ik dan dat ik allang op de plek waar de bal gaat komen en win dus het kopduel.
Abate 93 Pace
Cole 80 Pace
Chielini 80 Pace
Lescott 63 Pace
Een gemiddelde van 79 over je verdedigers... dat vind ik nog steeds aardige pace :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Zojuist gebeld met EA. Door de storing gisteren moeten alle vastgelopen transacties handmatig worden verwerkt. Dit gaat 2-6 weken duren als je het meld, anders moet je hopen dat het vanzelf gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
BraX schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:36:
[...]

Abate 93 Pace
Cole 80 Pace
Chielini 80 Pace
Lescott 63 Pace
Een gemiddelde van 79 over je verdedigers... dat vind ik nog steeds aardige pace :P
Lescott is langzaam.
Abate is snel maar ook 9 van de 10 keer voorin te vinden (High attack workrate) bij een counter.

Cole staat op links en heeft pace van 80, chielini is CB en heeft 80. Die doen echt wel onder tegen een spits of een flank speler met een pace van 90+ hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

BinaryRun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:38:
Zojuist gebeld met EA. Door de storing gisteren moeten alle vastgelopen transacties handmatig worden verwerkt. Dit gaat 2-6 weken duren als je het meld, anders moet je hopen dat het vanzelf gebeurd.
Nou lekker dan, bij mij zit de trade pile ook al sinds gisteren weer vast. Ben spelers en contracten kwijt en kan ook niets meer kopen. Gaat lekker bij EA :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Een speler die ik had gekocht zit ook vast. Hij kwam met 89 contracten, maar die zijn nu ook op 0. Ook een nieuwe card die ik zojuist als test had gekocht hangt op completing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
BinaryRun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:38:
wtf hoe moet je dat melden dan? Dus we kunnen eigenlijk helemaal niks. Alles wat we kopen blijft hangen. Handmatig alles verwerken hahaha wat een noobs GSUS hahaha. EA moet verdwijnen uit de game industrie ze kunnen er niks van.

lees dit: http://www.gamespot.com/n...ca-by-consumerist-6370000

EA the worst company of the USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Eerst moet ik praten via livechat en vervolgens bellen ter verificatie. Maar waarschijnlijk werkt meteen bellen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
had de updates van de silvers gemist trouwens, ( https://docs.google.com/s...m1nRW9TdndmTFBZOGc&gid=27 )

Lekker weer, 2 stuks van Ajax en 1 van Heerenveen. Wordt lekker naar de eredivisie gekeken dus: Wel Finnbogason, niet Pelle, wel van Rhijn (?), geen spelers als Kali, Oar, Djuricic, Boetius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

[quote]goosche schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:49:
[...]

wtf hoe moet je dat melden dan? Dus we kunnen eigenlijk helemaal niks. Alles wat we kopen blijft hangen.

Betekent dus eigenlijk dat iedereen op de PC straks is uitgespeeld.
Je kan geen nieuwe contacten en spelers meer kopen.
En als je af en toe ook nog een cheater tegen komt, gaat het zo en zo al hard met je contracten.

Ik ga maar even verder op de XBOX, daar werkt het bij mij nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Erpeet schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:12:
[quote]goosche schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:49:
[...]

wtf hoe moet je dat melden dan? Dus we kunnen eigenlijk helemaal niks. Alles wat we kopen blijft hangen.

Betekent dus eigenlijk dat iedereen op de PC straks is uitgespeeld.
Je kan geen nieuwe contacten en spelers meer kopen.
En als je af en toe ook nog een cheater tegen komt, gaat het zo en zo al hard met je contracten.

Ik ga maar even verder op de XBOX, daar werkt het bij mij nog wel.
Het probleem lijkt idd alleen PC users problemen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
BinaryRun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:18:
[...]

Het probleem lijkt idd alleen PC users problemen te geven.
Top.... :(
Als je spelers op de trade pile heb staan en niet verkocht blijven die ook op "completing..!" staan.

Kan vanavond maar 1 wedstrijd spelen want heb geen fitness kaarten meer en ze staan al op 91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik meld al niets meer bij EA... Als je iets meld doen ze er niets aan en na een half jaar sluiten ze de melding zonder commentaar....

Ik hoef voorlopig geen EA spel meer. Toch maar kijken naar PES, want speel op deze manier al veel minder FUT en meer seasons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik neig ook al langer naar PES, ik had PES 2010 geprobeerd een paar jaar terug, wat mij meteen opvalt, is dat de servers zeer stabiel waren(helemaal geen lag!), denk dat dit ook het geval is bij 2013, alleen vind ik het iets te houterig.
Ik moest niks van PES hebben altijd, maar de demo en de definitieve versie (op de PC) vind ik echt heerlijk spelen dit jaar, eerlijk is eerlijk. Ben nog steeds niet weg van de animaties en de gezichten maar dan ben ik eindelijk af van die klote EA servers en die klote seizoenen, en wat een heerlijke passes kun je af en toe geven met die losse balletjes, ziet er erg realistisch uit.

Misschien eens maar kopen als voetbalspel om te genieten buiten FIFA(want die blijf ik spelen), jammer dat het wel een online pass dit jaar heeft gekregen.. anders kocht ik hem wel 2e hands voor n prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier op de PC alleen last van dat ik mijn spelers niet opnieuw te koop kan zetten. Contracten kopen gaat nog wel gewoon. Voor de zekerheid maar meteen genoeg gekocht om een tijd vooruit te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Vraagje, hoe kan je vrienden toevoegen op de PC? Ik zie die optie echt nergens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
iPodKiller schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:25:
Misschien eens maar kopen als voetbalspel om te genieten buiten FIFA(want die blijf ik spelen), jammer dat het wel een online pass dit jaar heeft gekregen.. anders kocht ik hem wel 2e hands voor n prikkie.
De PC versie had altijd al een serienummer nodig om online te mogen gaan.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
De season pass is er alleen op de consoles en niet op de PC. Verder geeft een season pass je alleen korting op fifa points, welke je met echt geld moet betalen. Het heeft geen effect op het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Season pass voor FIFA? Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. We hebben het over een online pass,een eenmalige code waarmee je de online features activeert.

Ik bedoel dat PES 2013 dit jaar voor het eerst een online pass heeft gekregen om het spel online te kunnen spelen, dit was er voorheen niet. Anders had ik hem zeker naast FIFA ook in huis gehaald 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht ook Hazard paar dagen terug voor 81k kreeg hem vervolgens helemaal niet, toen ik FIFA 13 de dag erop had opgestart stond hij meteen in het beginscherm? vreemd.. Ook had ik mijn laatste wedstrijd gewonnen in offline seizoen div3. en werd dus dik kampioen en ik kreeg keurig mijn muntjes maar ik had nog steeds hetzelfde aantal punten(18) dus ik dacht mooi nog een keer die munten innen maar toen ik die wedstrijd vervolgens speelde en ik hem had gewonnen kreeg ik daarna niks meer en bleef ik in div 3?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook gewoon een season pass bij fifa/fut.
als je die aanschaft krijg je korting op pakjes aanschaf met fifa points..
iPodKiller schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:44:
Season pass voor FIFA? Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt. We hebben het over een online pass,een eenmalige code waarmee je de online features activeert.

Ik bedoel dat PES 2013 dit jaar voor het eerst een online pass heeft gekregen om het spel online te kunnen spelen, dit was er voorheen niet. Anders had ik hem zeker naast FIFA ook in huis gehaald 2e hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik weet heus wel wat een Season pass is.. :+ (mij hoef je bijna niks uit te leggen over FIFA..)Maar we hebben het over een online pass en geen season pass..

Nogmaals, ik had het over PES 2013 die dit jaar een online pass kreeg voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik had geen online pass bij fifa hoor. FUT zit bij fifa in. Daarover gesproken, auctions werken weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens weet iemand een goede site voor actuele FUT Speler prijzen, www.futhead.com klopt voor geen reet. (David Silva IF staat er 450k, vind ik zijn laagste buy-now op de ps3 voor 250k :) )

dit is nu mijn team ( http://www.futhead.com/fifa/squads/6022288/ ) wie zal ik nog meer kopen, net van Persie verkocht die vent kan niks.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BinaryRun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:54:
Ik had geen online pass bij fifa hoor. FUT zit bij fifa in. Daarover gesproken, auctions werken weer.
Elke EA sports titel heeft een online pass, een eenmalige code, een season ticket is apart, dat is gewoon korting en andere acties voor een prijs. Je vindt een online pass vind je meestal in de inleg van een cover, ik weet niet hoe het met origin zit(edit, daar moet je ook met een seriecode gaan activeren) , maar het kan niet zijn dat je season ticket tevens je online pass is. Nooit gezien of van gehoord.

[ Voor 12% gewijzigd door iPodKiller op 18-02-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neig ook al langer naar PES, ik had PES 2010 geprobeerd een paar jaar terug, wat mij meteen opvalt, is dat de servers zeer stabiel waren(helemaal geen lag!), denk dat dit ook het geval is bij 2013, alleen vind ik het iets te houterig.
Ik moest niks van PES hebben altijd, maar de demo en de definitieve versie (op de PC) vind ik echt heerlijk spelen dit jaar, eerlijk is eerlijk. Ben nog steeds niet weg van de animaties en de gezichten maar dan ben ik eindelijk af van die klote EA servers en die klote seizoenen, en wat een heerlijke passes kun je af en toe geven met die losse balletjes, ziet er erg realistisch uit.

Het blijft altijd een grote strijd tussen Fifa en PES. Ik speel al jaren fifa, terwijl een vriend echt jaren PES speelt. Ik vind dat je het totaal niet met elkaar kan vergelijken want het heeft allebij zijn voordelen en nadelen. Maar wat ik echt het grootste nadeel van PES vind is dat je met Robben, Messi, Aguero en Ronaldo echt alles maar dan ook alles kan. De jongens die met pes een beetje kunnen dribbelen doen echt alles met die jongens en dan gaat de lol er ook snel van af hoor!

Zoals dit:
YouTube: PES 13 - Lionel Messi Dribbles Compilation

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
iPodKiller schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:05:
[...]

Elke EA sports titel heeft een online pass, een eenmalige code, een season ticket is apart, dat is gewoon korting en andere acties voor een prijs. Je vindt een online pass vind je meestal in de inleg van een cover, ik weet niet hoe het met origin zit(edit, daar moet je ook met een seriecode gaan activeren) , maar het kan niet zijn dat je season ticket tevens je online pass is. Nooit gezien of van gehoord.
Op de pc zijn geen online paases, want origin is verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Dit kwam ik gisteren tegen :S
http://www.futhead.com/fifa/squads/6039195/
Hoezo gemiddeld 87 Pace :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik probeer momenteel een 3-5-1 team te maken met spelers van 81 gold of daarboven met volledige groene lijnen onderling en zonder posities aan te passen. Dit lijkt echter onmogelijk vooral vanwege de CAM.

Met Liga BBVA kom ik niet verder dan hier: http://www.futhead.com/fifa/squads/6042249/#squad-player, waarbij ik dus blijf hangen bij de CAM & LM.

Weten jullie toevallig een League waarmee het zou moeten lukken om een krachtig volledig green team te maken?

P.S. Toen ik vandaag sprak met iemand van EA aan de telefoon en vertelde dat ik coins van iemand had gehad, legde ik dus uit dat ik coins voor iemand vasthield en dat ik wat mocht houden. Vervolgens vroeg ik of hij dat vroeg om in de gaten te houden dat mensen niet online coins gaan kopen en hij zei dat ze daar niet eens om geven, zolang je maar niet je login-gegevens uitgeeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
BinaryRun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:40:
Ik probeer momenteel een 3-5-1 team te maken met spelers van 81 gold of daarboven met volledige groene lijnen onderling en zonder posities aan te passen. Dit lijkt echter onmogelijk vooral vanwege de CAM.
En dan met twee keepers? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wat denken jullie: denken jullie dat ik een veel groter risico zou lopen als ik Ashley Cole op linksback zet in plaats van Gael Clichy. Clichy heeft 9 meer pace, maar voor de rest is Cole vrijwel overal superieur.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:33:
Wat denken jullie: denken jullie dat ik een veel groter risico zou lopen als ik Ashley Cole op linksback zet in plaats van Gael Clichy. Clichy heeft 9 meer pace, maar voor de rest is Cole vrijwel overal superieur.
Ik vind Cole niet slecht op de LB maar het speelt vlotter met Clichy omdat hij zowel met links al rechts de pas deftig kan geven (4* weak foot). Pace is altijd handig en de andere verschillen zijn miniem.

Gisteren een La Liga team gemaakt... Pique / Pepe CB daarvoor Xabi Alonso op CDM en Fabregas op de CAM. Falcao & Benzema in de spits. Om eerlijk te zijn voelt het allemaal serieus sloom aan en prefereer ik nog altijd men BPL 41212 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Ik speelde eerder altijd BPL 4-3-3, en dat was opzich best fijn. Zowel voorin als achterin.

Nu een nieuwe club gemaakt heb ik BPL 4-3-1-2 gemaakt en daarin lijkt het wel of ik zowel achterin als voorin tekort kom. Word gewoon helemaal overlopen. Iemand enig idee hoe of wat ik kan veranderen? Zelfs als ik mijn speelstijl op Ultra verdedigend zet word ik er vaak met een counter uit gespeeld.

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cLgK64eBnI4sk:pc

[ Voor 11% gewijzigd door GAITii op 19-02-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Maakt het uit al je squad 100 chem heeft maar niet alle spelers ieder 9 chem? Ik mis bij nog wat spelers een paar punten chem, maar in totaal zit ik wel aan de 100.

Verder heb ik inmiddels gespaard naar 50k coins maar weet niet zeker meer wie ik moet gaan kopen.. Heb in het verleden een paar spontane aankopen gedaan die veel coins kostte en waar ik nu spijt van heb :P

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dnMFwvMBnI4uI:pc

Zit zelf te denken aan Ozil. Ook zou ik graag Van Persie willen halen maar dan heb ik weinig meer aan Kaka op CF..

p.s. Hoe kunnen sommige van jullie een 4-1-2-1-2 team betalen?? Die formation cards gaan op de PC voor dik 15k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BinaryRun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:40:

Met Liga BBVA kom ik niet verder dan hier: http://www.futhead.com/fifa/squads/6042249/#squad-player, waarbij ik dus blijf hangen bij de CAM & LM.

Weten jullie toevallig een League waarmee het zou moeten lukken om een krachtig volledig green team te maken?
Ik zou dan voor zoiets gaan http://www.futhead.com/fifa/squads/6058668/#squad-player
Niet iedereen boven de 81, maar wel de beste voor je team. Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar je zou natuurlijk nog voor wat informs kunnen gaan als je genoeg hebt

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Grimmie187 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:05:
Maakt het uit al je squad 100 chem heeft maar niet alle spelers ieder 9 chem? Ik mis bij nog wat spelers een paar punten chem, maar in totaal zit ik wel aan de 100.

Verder heb ik inmiddels gespaard naar 50k coins maar weet niet zeker meer wie ik moet gaan kopen.. Heb in het verleden een paar spontane aankopen gedaan die veel coins kostte en waar ik nu spijt van heb :P

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dnMFwvMBnI4uI:pc

Zit zelf te denken aan Ozil. Ook zou ik graag Van Persie willen halen maar dan heb ik weinig meer aan Kaka op CF..

p.s. Hoe kunnen sommige van jullie een 4-1-2-1-2 team betalen?? Die formation cards gaan op de PC voor dik 15k...
Koop carlos vela ipv higuain, wat een speler met zijn linker finesse shot. _/-\o_ Je moet 1 pacey spits hebben en een afmakertje op z'n minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:15:
[...]

Het blijft altijd een grote strijd tussen Fifa en PES. Ik speel al jaren fifa, terwijl een vriend echt jaren PES speelt. Ik vind dat je het totaal niet met elkaar kan vergelijken want het heeft allebij zijn voordelen en nadelen. Maar wat ik echt het grootste nadeel van PES vind is dat je met Robben, Messi, Aguero en Ronaldo echt alles maar dan ook alles kan. De jongens die met pes een beetje kunnen dribbelen doen echt alles met die jongens en dan gaat de lol er ook snel van af hoor!

Zoals dit:
YouTube: PES 13 - Lionel Messi Dribbles Compilation
Hoe is dit anders dan mensen die lopen te pace-rushen in FIFA? In PES heb je maar een handjevol spelers die een hoge pace hebben en fantastisch kunnen dribbelen, in FIFA word je er mee doodgegooid.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
YES een INFORM, althans dat dacht ik voor 1 min.
IF Isco, waarde ongeveer 15K :(
http://www.futhead.com/fifa/players/12791/
Achja na ongeveer 100 pakjes geopend te hebben toch eindelijks een IF te pakken. Volgende keer mag het er wel 1 met iets meer waarde zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Wie gebruiken jullie als CDM's in een Bundesliga 4231? Ik heb nu Gustavo en L. Bender staan, maar twijfel om te investeren in Schweinsteiger in plaats van Bender. redelijk prijzig voor mijn doen, maar is hij zijn 45k waard?

Beter gevraagd: als ik moet kiezen tussen:
- Bender vervangen voor Schweini
- Piszcek vervangen door Lahm

wat zouden jullie dan doen?

[ Voor 24% gewijzigd door Cerberi op 19-02-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:56
Cerberi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:39:
Wie gebruiken jullie als CDM's in een Bundesliga 4231? Ik heb nu Gustavo en L. Bender staan, maar twijfel om te investeren in Schweinsteiger in plaats van Bender. redelijk prijzig voor mijn doen, maar is hij zijn 45k waard?
Ik heb een 4-1-2-1-2 opstelling en heb op CDM Luiz Gustavo en als wissel Gundugan. Ik heb met Schweinsteiger gespeeld maar vond hem te traag en zijn high attacking workrate zorgt ervoor dat hij uit positie is. (heb ik ook met Gundogan maar die is stuk sneller). Ik zou Lars Bender gewoon houden, die doet het volgens mij net zo goed als Schweinsteiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Cerberi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:39:

Beter gevraagd: als ik moet kiezen tussen:
- Bender vervangen voor Schweini
- Piszcek vervangen door Lahm

wat zouden jullie dan doen?
Ik speel ook 4231 Bundesliga, en ik heb Gustavo en Martinez als CDM. Verdedigiend top, maar in balbezit vaak klungelig. Khedira heb ik ook, maar nooit getest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Precies eigenlijk waarom ik twijfel. Maar wat Riemer zegt: Bender kan zijn high/high WR's wel beter compenseren door net wat meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:14
Cerberi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:47:
Precies eigenlijk waarom ik twijfel. Maar wat Riemer zegt: Bender kan zijn high/high WR's wel beter compenseren door net wat meer snelheid.
Ik ben bang dat hij te vaak voorin te vinden is, op het moment dat er verdedigd moet worden. Ik heb dat bijvoorbeeld met Muller op de LCAM positie. Op het moment dat ik een aanval aan het opzetten ben, dan staan alleen Reus, Gotze en de 'übersnelle' maar wel technisch sterke Kroos voorin. Een snelle tegenaanval is dan niet mogelijk, omdat ik maar 1 optie heb wanneer het niet door het centrum lukt: over de rechterflank. Muller staat dan als CB of LB in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:12:
[...]

Ik zou dan voor zoiets gaan http://www.futhead.com/fifa/squads/6058668/#squad-player
Niet iedereen boven de 81, maar wel de beste voor je team. Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar je zou natuurlijk nog voor wat informs kunnen gaan als je genoeg hebt
Thx, ik ben alleen geen fan van Bundezliga. Ik ga dus voor http://www.futhead.com/fifa/squads/6058460/#squad-player (Met IF Isco @ hierboven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
BinaryRun schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Thx, ik ben alleen geen fan van Bundezliga. Ik ga dus voor http://www.futhead.com/fifa/squads/6058460/#squad-player (Met IF Isco @ hierboven :P)
Leuk team maar je wint met die verdediging geen wedstrijd in hoge divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
chengbondkwok schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Ik ben bang dat hij te vaak voorin te vinden is, op het moment dat er verdedigd moet worden. Ik heb dat bijvoorbeeld met Muller op de LCAM positie. Op het moment dat ik een aanval aan het opzetten ben, dan staan alleen Reus, Gotze en de 'übersnelle' maar wel technisch sterke Kroos voorin. Een snelle tegenaanval is dan niet mogelijk, omdat ik maar 1 optie heb wanneer het niet door het centrum lukt: over de rechterflank. Muller staat dan als CB of LB in het veld.
Bender voldoet voorlopig maar ik ga Martinez wel nog even proberen daar.
Muller kan me maar niet overtuigen op LCAM, kan er de vinger niet echt op leggen. Misschien inderdaad puur omdat hij in de omschakeling niet voldoende aanspeelbaar is, i.t.t. Gotze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Cerberi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:
[...]

Ik kwam op dit uit met 4-1-2-1-2, je bent haast genoodzaakt om PEPE & Macherano te nemen met nog beetje Pace in het team.
http://www.futhead.com/fifa/squads/6064194/

Nog tips? Ga proberen mijn 4-1-2-1-2 BPL team te verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Cerberi schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:23:
[...]

Dat kan zo zijn en er zijn ook wel betere spelers maar die kan ik (nog) niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
BinaryRun schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 15:02:
[...]

Dat kan zo zijn en er zijn ook wel betere spelers maar die kan ik (nog) niet betalen.
voor de 78k die futhead zegt dat dit team kost, is er genoeg keuze aan verdedigers met wat meer snelheid, in verschillende competities. La Liga is alleen niet zo geschikt denk ik voor deze insteek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Ik speel nu met in 352 met deze squad: http://www.futhead.com/fifa/squads/5675057/

Na 15 potjes pas 1 duel verloren en dat maar voor 50k. Wellinton is trouwens verschrikkelijk OP: heeft na 16 duels, 30x gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb nu deze (gister toevallig divisie 1 mee gewonnen)
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#gzsAIssOnI4Br:ps3

wissel continue een aantal spelers door, heb voor elke plek een backup zeg maar.

Wil misschien nog is kijken voor wat versterkingen...
LB - Marcelo
CB - Silva
RB - Maicon

Maar daar heb ik totaal de coins niet voor.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Vecodo schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:32:
Vraagje, hoe kan je vrienden toevoegen op de PC? Ik zie die optie echt nergens :S
Via origin client kan je op de PC vrienden toevoegen. Denk meld het even voor als mensen dezelfde vraag hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Lalll, ik ben weer een lucky boy vandaag, ghehe! Open 1 pakje, BAM meteen IF Cassano van Inter, 2e IF deze maand al.

4e pakje, Benzema. Mijn avondje is weer goed!

[ Voor 17% gewijzigd door GAITii op 19-02-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Heeft iemand nog Victor Valdés in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:21
De markt heeft allesinds een pagina of 8 Valdés'sen in de aanbieding :)

nee serieus, platform?

[ Voor 15% gewijzigd door trees op 19-02-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
trees schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:53:
De markt heeft allesinds een pagina of 8 Valdés'sen in de aanbieding :)

nee serieus, platform?
Ben niet zo rijk :P

PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trees
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 20:21
hoeveel heb je er dan voor over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
trees schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:05:
hoeveel heb je er dan voor over? :)
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
chengbondkwok schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:44:
[...]

Ik speel ook 4231 Bundesliga, en ik heb Gustavo en Martinez als CDM. Verdedigiend top, maar in balbezit vaak klungelig. Khedira heb ik ook, maar nooit getest eigenlijk.
Khedira is echt prul, geen snelheid, hele trage balaanname en zelden op de goede plaats te vinden. Mijn middenveld met Khedira liep zo slecht dat ik hem niet eens meer als wissel gebruik.

Ik speel 4321 met als middenvelders Gotze, Kroos, van der Vaart (heerlijke trap en passing), Gundogan en Lars Bender. Heb Muller al als IF op RF dus die kan ik niet als middenvelder gebruiken, al zou die daar beter tot zijn recht komen volgens mij.

Wil nog Schweinsteiger halen maar geen zin om voor te sparen. Özil Robben Ribery en IF Reus LF staan ook nog op mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlies bijna geen wedstrijd met dit team:

http://www.futhead.com/fifa/squads/6114339/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Team zit ook erg lekker in elkaar, wat ik meestal tegen dit soort sterkere tegenstanders doe is mijn playing style aanpassen naar Defending, blijven je backs langer achterin rondhangen.
Zelf speel ik met een Bayern / Dortmund / Real Hybride. http://www.futhead.com/fifa/squads/6115896/.

Met Lewandowski en Benzema nog op de bank om te forceren mocht het nodig zijn.
Hummels zorgt bij corners in ieder geval voor het nodige gevaar, en pakt regelmatig zijn goaltje mee.
Reus is echt heel goed, zeker in combi met Podolski. Benzema is eigenlijk iets beter, maar in deze 4-2-3-1 opstelling heb je met Podolski meer waarde.

Aangezien mijn team op de linkerkant wat zwakker was hier Marcelo en Ramos neergezet, meteen het probleem / Alaba, Boateng opgelost die het imo net niet zijn.

Verlies hiermee bijzonder weinig in ieder geval.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen87 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:34:
[...]

Team zit ook erg lekker in elkaar, wat ik meestal tegen dit soort sterkere tegenstanders doe is mijn playing style aanpassen naar Defending, blijven je backs langer achterin rondhangen.
Zelf speel ik met een Bayern / Dortmund / Real Hybride. http://www.futhead.com/fifa/squads/6115896/.

Met Lewandowski en Benzema nog op de bank om te forceren mocht het nodig zijn.
Hummels zorgt bij corners in ieder geval voor het nodige gevaar, en pakt regelmatig zijn goaltje mee.
Reus is echt heel goed, zeker in combi met Podolski. Benzema is eigenlijk iets beter, maar in deze 4-2-3-1 opstelling heb je met Podolski meer waarde.

Aangezien mijn team op de linkerkant wat zwakker was hier Marcelo en Ramos neergezet, meteen het probleem / Alaba, Boateng opgelost die het imo net niet zijn.

Verlies hiermee bijzonder weinig in ieder geval.
Zit er netjes uit! Mis alleen de echte snelheid op de flanken. Vooral Muller ben ik niet kapot van. Wel een solide verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik speel ook niet echt op de Pace, al zou C. Ronaldo/Ribery goed op de LM positie passen :P Buiten dat kan ik dit team eigenlijk niet veel meer versterken voor zover ik kan zien, tenzij je op de RM Robben zou gaan zetten.....die jokers kosten alleen flink veel coins.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Je speelt toch 4231, en hebt daarom toch geen LM/RM? Of bedoel je een LM dan op de LCAM plek te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Cerberi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:45:
Je speelt toch 4231, en hebt daarom toch geen LM/RM? Of bedoel je een LM dan op de LCAM plek te zetten?
Yes ;) de LCAM, maar das effectief gewoon de LM positie natuurlijk.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
Hoe hoog krijg je de Chem dan max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik ga denk ik hiervoor binnenkort, africa!

http://www.futhead.com/fifa/squads/6120975/#squad-player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Cerberi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:48:
Hoe hoog krijg je de Chem dan max?
Met Ronaldo en Robben zou je op 99 chem uitkomen, met Ribery ipv Ronaldo op 96. Individueel krijgen ze dan maximaal 5 chem. Dus niet ideaal maar wel prima te spelen.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
Jeroen87 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:58:
[...]

Met Ronaldo en Robben zou je op 99 chem uitkomen, met Ribery ipv Ronaldo op 96. Individueel krijgen ze dan maximaal 5 chem. Dus niet ideaal maar wel prima te spelen.
Als je team 100 chem heeft maakt het dan nog uit of alle spelers ook 9 chem hebben? Heb nu 1 of 2 spelers met chem 7 ofzo, maar als team wel 100. Wat is hier het effect van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
GK: Willy Caballero, Málaga CF - 79>80
RB: Rod Fanni, Olympique de Marseille - 76>78
CB: Mats Hummels, Borussia Dortmund - 85>86
LB: José Enrique, Liverpool - 79>81
CDM: Gary Medel, Sevilla FC - 78>80
LM: Marco Reus, Borussia Dortmund - 84>86
CM: Juraj Kucka, Genoa - 76>78
RM: Ryad Boudebouz, FC Sochaux - 77>79
CM: Clément Grenier, Olympique Lyonnais - 73>74
ST: Stefan Kießling, Bayer 04 Leverkusen - 79>81
ST: Stevan Jovetić, Fiorentina - 83>84

SUBS

GK: Jamie Langfield, Aberdeen - 61>64
CB: Jan-Marc Riegler, SV Ried - 64>64
RB: Danilo, FC Porto - 77>78
RWB: Ikechi Anya, Watford - 64>64
ST: Glenn Murray, Crystal Palace - 70>73
ST: Luis Gabriel Rey, Jaguares de Chiapas - 70>73
ST: Paul Heffernan, Kilmarnock - 68>72

Danilo mooi voor mijn Portuguesa squad, mooie (kleine, maar toch) upgrade
Reus echt enorm goed, jammer dat hij weer LM is, maar ik had daar toch nooit coins voor gehad :)

[ Voor 5% gewijzigd door Cerberi op 20-02-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:38
Erg jammer dat de (offline) actuele toernooien vrijwel nooit worden vernieuwd. Voor mijn gevoel gebeurde dit vorig seizoen toch minimaal wekelijks terwijl we nu alweer bijna een maand tegen dezelfde aan moeten kijken.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Grimmie187 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Als je team 100 chem heeft maakt het dan nog uit of alle spelers ook 9 chem hebben? Heb nu 1 of 2 spelers met chem 7 ofzo, maar als team wel 100. Wat is hier het effect van?
Chemie gaat op voor het gehele team, en werkt individueel door, dus als je een speler met 5, of 7 chem hebt, heb je daar uiteindelijk geen last van. Zolang de team chem boven de 95 zit, zit je goed. Het is wel belangrijk dat je keeper chem 9 heeft, verschil met bijv. 7 is al duidelijk te merken.

Een truc om te zorgen dat je chem niet daalt en als je bijv C. Ronaldo in de spits zou willen zetten. Is om hem te wisselen als de wedstrijd begonnen is. Dit zorgt ervoor dat de chem niet aangepast wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Jeroen87 op 20-02-2013 22:24 ]

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:04
Jeroen87 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:17:
[...]

Chemie gaat op voor het gehele team, en werkt individueel door, dus als je een speler met 5, of 7 chem hebt, heb je daar uiteindelijk geen last van. Zolang de team chem boven de 95 zit, zit je goed. Het is wel belangrijk dat je keeper chem 9 heeft, verschil met bijv. 7 is al duidelijk te merken.

Een truc om te zorgen dat je chem niet daalt en als je bijv C. Ronaldo in de spits zou willen zetten. Is om hem te wisselen als de wedstrijd begonnen is. Dit zorgt ervoor dat de chem niet aangepast wordt.
Dit is echt onjuist. Het gaat juist niet om de teamchem, maar om de individuele chem. Een speler met een lagere chem krijgt lagere stats.

• Jeroen87

Jeroen87

Bier Connaisseur

Dersan schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 23:07:
[...]

Dit is echt onjuist. Het gaat juist niet om de teamchem, maar om de individuele chem. Een speler met een lagere chem krijgt lagere stats.
Het gaat om beide, "the weighting is approximately 75% individual, 25% team" een speler met 9 chem op zijn ideale positie maar team chem van laten we zeggen 40, speelt nog steeds slecht.

Maar ben het met je eens dat ik het beetje krom vertel :P Ideaal is dus iedereen op 9 individueel.
Speler krijgt echter geen lagere stats met lagere chem, wel zal hij andere loop routes pakken, en vaker verkeerd lopen etc.

[ Voor 20% gewijzigd door Jeroen87 op 21-02-2013 02:24 ]

Craft beer specialist

Verwijderd

win ik vandaag divisie 1 krijg ik 8.000 coins en 1 goed pakje
en wie komt er uit ?? HUMMELS IF !!!!!! waarde ong 265.000 coins!
mijn team is dit
3-5-2
lindegaard
jones smalling mbia

lennon anita tiote jarvis

remy hernandez

• Cerberi
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 03:01:
win ik vandaag divisie 1 krijg ik 8.000 coins en 1 goed pakje
en wie komt er uit ?? HUMMELS IF !!!!!! waarde ong 265.000 coins!
mijn team is dit
3-5-2
lindegaard
jones smalling mbia

lennon anita tiote jarvis

remy hernandez
mazzelaar! gefeliciteerd :)
Pagina: 1 ... 68 ... 82 Laatste