• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 22:56
BinaryRun schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:30:
[...]

mhm, fair enough. Heb zelf geen idee, nog nooit mee gespeeld. Zelf ben ik vooral opzoek naar een goede formatie met een LW & RW, dat lijkt mij gewoon prettig spelen.
Ik heb tot heden geen formatie gevonden met een fijne LW of RW. Speel het liefst in 3-5-2 of 4-1-2-1-2 opstelling. Merk dat je dan voldoende gebruik kunt maken van de flanken. Speel wel vaak tegen mensen die 4-3-3 opstelling hebben en zij zijn verrekte snel over de flanken en er is veel speelruimte op een of andere manier.

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:46
iPodKiller schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:19:
4-3-3 moet je niet doen, speelt niet lekker.
Ligt er maar net aan wat je eigen speelstijl is ;).
Zo heb ik eerst altijd met een Nederlands team gespeeld met 4-3-3 formatie en moest toch zeggen dat dit goed te doen was, mits je de goede spelers uitkiest natuurlijk.

Speel echter nu met een Liga BBVA teampje 4-1-2-1-2. En moet zeggen dat ik met Higuain en Soldado hier de nodige doelpunten meepik. Heerlijk team

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 12:08
http://www.futhead.com/fifa/squads/5678366/

Hebben julie nog een goede versterking voor dit team? heb ongeveer 10K

• JEROENrgfgf
triesvan schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:04:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5678366/

Hebben julie nog een goede versterking voor dit team? heb ongeveer 10K
Reus of Götze als afwisseling?

• superbok
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:19
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#cIjPwMRsnI0Ob:ps3
Dit is mijn team tot nu toe. Heb momenteel geen geld meer. Wat zouden jullie eerste aankopen zijn als jullie weer coins hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door superbok op 12-02-2013 20:18 ]

• JEROENrgfgf
Ik kan de UT webapp niet meer openen lijkt het? Elke keer als ik hem opstart krijg ik een rare melding. Meer mensen die hier last van hebben?

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-10 10:36
superbok schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:14:
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#cIjPwMRsnI0Ob:ps3
Dit is mijn team tot nu toe. Heb momenteel geen geld meer. Wat zouden jullie eerste aankopen zijn als jullie weer coins hebben?
Clichy LB/ Johnson / Ben Arfa RM (Links poten op RM doen het bij mij altijd goed)

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
LOL, TOTW maakte net een own goal op professional. Ze deden een paas naar hun keeper van een grootte afstand (langzaam) en hij keek er niet eens naar om.

Edit: Zojuist een attacker met nog 76 contract remaining gekocht. Nice :)

[ Voor 20% gewijzigd door BinaryRun op 12-02-2013 22:37 ]

• JEROENrgfgf
BinaryRun schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:41:
LOL, TOTW maakte net een own goal op professional. Ze deden een paas naar hun keeper van een grootte afstand (langzaam) en hij keek er niet eens naar om.

Edit: Zojuist een attacker met nog 76 contract remaining gekocht. Nice :)
Bekend fenomeen haha!

Heb het zelfde gehad ooit in een potje seizoenen, was alleen online. Ik vond het alleen nogal frustrerend met Casillas tussen de palen..

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Dit team in elkaar geklikt voor 13k.
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#bVDP0i23OYy:360
Enige twijfel bestaat eigenlijk over Lewandowski, vanwege zijn high def WR. Andere optie zou zijn een andere CF en Reus in de spits natuurlijk

[ Voor 17% gewijzigd door Cerberi op 13-02-2013 11:19 . Reden: wel mn team toevoegen natuurlijk... ]

• BraX
Cerberi schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:05:
Enige twijfel bestaat eigenlijk over Lewandowski, vanwege zijn high def WR. Andere optie zou zijn een andere CF en Reus in de spits natuurlijk
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jOBxEMTfOY4:360
Hoezo bijna hetzelfde team. Heb alleen Reus op CAM en Muller op CF.
Heb nog reserve Kroos op CF en Esswien als ST :) lekkere pace abuse.

• Cerberi
BraX schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:05:
[...]

http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jOBxEMTfOY4:360
Hoezo bijna hetzelfde team. Heb alleen Reus op CAM en Muller op CF.
Heb nog reserve Kroos op CF en Esswien als ST :) lekkere pace abuse.
Heb ook op basis van jouw team besloten toch maar een Bundesliga team te maken, en ik wilde 4231 al een tijdje uitproberen ;)

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
ik heb onderstaande 352 team even geprobeerd maar is niet echt lekker zal ik ze omzetten naar de hierboven beschreven 4231?

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bi2AfsUenI03N:pc

• Cerberi
Je hebt ook erg trage CB's voor een 352 volgens mij (heb zelf nooit 352 gespeeld).
Wat als je eens kijkt naar Santana/Boateng/Hummels als verdedigers?

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cerberi schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:05:
Lol, die Santana is denk ik de kutste verdediger om langs te komen in FUT.

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
iPodKiller schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:32:
[...]

Lol, die Santana is denk ik de kutste verdediger om langs te komen in FUT.
ogbonna is erg lastig als de tegenstander hem heeft
http://www.futhead.com/fifa/players/5938/

• Riemer
bartburg schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:13:
ik heb onderstaande 352 team even geprobeerd maar is niet echt lekker zal ik ze omzetten naar de hierboven beschreven 4231?

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bi2AfsUenI03N:pc
Uit eigen ervaring (speel veel met 3-5-2) de volgende tip qua verdediging. De buitenste CB's een pace van >75. Voor de Bundesliga zou je dan idd. bij Santana uitkomen en ik gebruik IF Sokrates. In mijn Italiaanse team zijn dit Ogbonna en Chiellini. De middelste CB mag een trage zijn. Gebruik bijv. zelf Vidic, IF Samuel of Hummels / Dante. Ik vind het belangrijk dat dit sterke verdedigers zijn die goed kunnen koppen. Met sterk bedoel ik minimaal 88 strength.

En bij 3-5-2- is het extra belangrijk om verdedigers te hebben met low/medium attacking workrate.

[ Voor 6% gewijzigd door Riemer op 13-02-2013 14:00 ]

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Thiago Silva... de beste

• Riemer
Ja das idd wel een fijne CB.

• JEROENrgfgf

• Riemer
Ogbonna ipv Campagnaro?
Di Natale of Miccoli ipv Cavani?

Workrates van Cavani zijn niet geweldig voor een aanvaller. Ben wel benieuwd naar Asamoah IF als LB. Ik heb hem gisteren uit pakje gehaald en wil hem straks proberen in mijn team!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah, begin daar niet over. Ogbonna ;)

Verwijderd

Mijn Braziliaanse team te koop gezet, en ben nu van plan het volgende te kopen: http://www.futhead.com/fifa/squads/5716065/#squad-player
Wat zijn jullie meningen over dit team?

• Cerberi
de volgende duitse 4231 :-D

Wat ik hier lees (mooie guide vind ik) is wel dat je aan workrate voor je ST een high/low moet hebben in deze formatie. Ik heb nog niet gespeeld met mijn team, dus kan er niet zoveel over zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cerberi op 13-02-2013 15:54 ]

• Riemer
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:49:
Mijn Braziliaanse team te koop gezet, en ben nu van plan het volgende te kopen: http://www.futhead.com/fifa/squads/5716065/#squad-player
Ik vind je CB combinatie te traag. 1 van hen samen met een snellere zou volgens mij beter zijn. Vergeet nl. niet dat zowel Lahm als Alaba high attacking workrates hebben en je zult dus zien dat je vaak maar 2 verdedigers hebt staan. Santana zou een goede vervanger zijn voor Badstuber. I.p.v. Khedira zou ik gaan voor Luiz Gustavo van Bayern.

Mijn ervaring met deze opstelling is dat de CF toch wel sterk moet zijn. Het middenveld is vrij druk en als Reus daar de bal krijgt wordt hij snel van de bal gelopen. Ik zou hem liever op 1 van de CAM posities hebben, mede gezien zijn snelheid. Vervang Ozil voor Reus? Muller op de CF positie?

• Cerberi
http://www.futhead.com/fifa/players/12797/ Sagna als CB. Die gaat een paar coins kosten...

Verwijderd

RiemerDas schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:02:
[...]

Ik vind je CB combinatie te traag. 1 van hen samen met een snellere zou volgens mij beter zijn. Vergeet nl. niet dat zowel Lahm als Alaba high attacking workrates hebben en je zult dus zien dat je vaak maar 2 verdedigers hebt staan. Santana zou een goede vervanger zijn voor Badstuber. I.p.v. Khedira zou ik gaan voor Luiz Gustavo van Bayern.

Mijn ervaring met deze opstelling is dat de CF toch wel sterk moet zijn. Het middenveld is vrij druk en als Reus daar de bal krijgt wordt hij snel van de bal gelopen. Ik zou hem liever op 1 van de CAM posities hebben, mede gezien zijn snelheid. Vervang Ozil voor Reus? Muller op de CF positie?
Ja daar heb je wel gelijk in, het fijne van een team met spelers uit hetzelfde land (in combinatie met een trainer uit dat land) vind ik dat je makkelijk spelers van positie kan wisselen zonder dat je chemistrie omlaag gaat.

• JEROENrgfgf
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:49:
Zou inderdaad voor een iets sneller duo gaan centraal achterin. Je hoeft maar een keer een steekbal erover te krijgen tegen een snelle spits. Dan heeft je verdediging geen poot om op te staan.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Lijkt wel een vrouw! hehe 8)7

• Riemer
Vecodo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:12:
[...]

Wat dacht je hiervan?
http://www.futhead.com/fifa/players/11562/

of van dit team?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5581537/

[ Voor 12% gewijzigd door Riemer op 13-02-2013 17:16 ]

• Riemer
Ja denk ik ook wel idd. Wil zelf Vidal wel hebben!! Of 2IF Alaba

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vecodo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:12:
[...]

Vrouw? Dan heb je M'biwa nog niet gezien. Maar grappige is, die twee zijn juist beesten. Vooral Mbiwa. Die eet je levend op. :+

http://www.footballjustic...ngambiwa-jersey-a4f5b.jpg

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

gisteravond via de android app voor 4-5k gold playercontracts (28 matches) gekocht.. ik heb toen waarschijnlijk een keer gedrukt op clear expired, daarna zag ik ze niet meer. Ik denk ze staan wel bij unassigned..maar ze zijn gewoon weg :s
iemand al eens eerder zoiets meegemaakt? Heeft het nut om contact op te nemen met EA??

• Cerberi
Gisteravond de eerste wedstrijden gespeeld met mijn nieuwe Bundesliga 4231 squad, man wat een zalige formatie/spelers. Reus op CF is echt een god.

• BraX
Cerberi schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:45:
Gisteravond de eerste wedstrijden gespeeld met mijn nieuwe Bundesliga 4231 squad, man wat een zalige formatie/spelers. Reus op CF is echt een god.
Zei ik! Heb zelf een 41212 BPL team van +/- 220k met torres toure balotelli hart etc.. maar mijn 4231 +/- 25k Bundesliga team speeld net zo lekker :D

Maar! IF Vidal <3 Ik denk dat ik weer terug ga vallen op mijn Itally team inclusief balotelli, nieuwe El Sharaawy en IF Vidal _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door BraX op 14-02-2013 10:06 ]

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
ind0mi schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:56:
gisteravond via de android app voor 4-5k gold playercontracts (28 matches) gekocht.. ik heb toen waarschijnlijk een keer gedrukt op clear expired, daarna zag ik ze niet meer. Ik denk ze staan wel bij unassigned..maar ze zijn gewoon weg :s
iemand al eens eerder zoiets meegemaakt? Heeft het nut om contact op te nemen met EA??
Gewoon een paar dagen geduld hebbe. Soms blijven items op Completing staan en als je dan expired items weg gooit dan gooit hij die ook weg. Dus dan zie je ze niet meer.

Zodra ze intern van Completing afgaan of afgehaald worden dan verschijnen ze alsnog in je unassigned lijstje. Dit is niet heel erg handig als je dingen direct nodig hebt. Maar hier valt weinig aan te doen. Contact opnemen met EA zal ook weinig uit maken.

• Cerberi
BraX schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:02:
[...]

Zei ik! Heb zelf een 41212 BPL team van +/- 220k met torres toure balotelli hart etc.. maar mijn 4231 +/- 25k Bundesliga team speeld net zo lekker :D

Maar! IF Vidal <3 Ik denk dat ik weer terug ga vallen op mijn Itally team inclusief balotelli, nieuwe El Sharaawy en IF Vidal _/-\o_
Alleen de workrates van Müller ben ik niet zo gek op, die is na een helft kapotmoe.

• ind0mi

ind0mi

erg eh :( met een paar wissels zit ik zo op 9 chem ;)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

waarom kost die nieuwe UP El shaarawy zo duur? Zie ze voor 40-45k vliegen.

Verwijderd

iPodKiller schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:57:
waarom kost die nieuwe UP El shaarawy zo duur? Zie ze voor 40-45k vliegen.
Grootste verschillen oud vs nieuwe El Shaarawy
Pace (84 vs 81)
Shooting (79 vs 74)
Reactions (95 vs 76)
Long Shot (84 vs 76)
Shot Power (80 vs 72)
Volleys (86 vs 78)
Finishing (77 vs 70)
Voor Finesse shot --> Curve (94 vs 85)

Maar inderdaad, nog altijd redelijk duur voor wat het is :-)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja dat weet ik ook wel, maar dan nog. Waarom zo duur? 20k kan nog wel, maar 40? Die gaat wel price droppen na een tijdje. Net als Balotelli.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
iPodKiller schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:05:
Ja dat weet ik ook wel, maar dan nog. Waarom zo duur? 20k kan nog wel, maar 40? Die gaat wel price droppen na een tijdje. Net als Balotelli.
Iets met marktwerking ;)

De vraag is nu hoog en het aanbod is laag...

Verwijderd

RiemerDas schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:02:
[...]

Heb de eerste wedstrijden met Reus als CAM gespeeld en net een paar als CF. Ik vind hem als CAM wel aardig maar als CF is hij echt geweldig! Nu toch maar Gotze links, Ozil rechts en Reus achter Mario Gomez

• Cerberi
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:06:
[...]

Heb de eerste wedstrijden met Reus als CAM gespeeld en net een paar als CF. Ik vind hem als CAM wel aardig maar als CF is hij echt geweldig! Nu toch maar Gotze links, Ozil rechts en Reus achter Mario Gomez
Nooit als CAM gebruikt maar als CF _/-\o_ Wat een schoten en komt altijd NET op het juiste moment inlopen

• iChaos
  • Laatst online: 11:10

iChaos

It's Lupus.

Ofori-Twumasi doet het uitstekend in een Engelse ploeg als RB, en indien nodig ook op RM te zetten :) Steekt het veld in z'n eentje over en zorgt meestal voor de dreiging bij mij. Denk dat ik Grabban voor Nouble ga zetten in een 4-4-1-1 opstelling, alleen even kijken of ik het geduld heb om te sparen voor de IF van Grabban :)

• Riemer
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:06:
[...]

Oke. Hij is natuurlijk ook ontzettend snel en goed om 1-2'tje mee te spelen!

• Riemer
iChaos schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:52:
Ofori-Twumasi doet het uitstekend in een Engelse ploeg als RB, en indien nodig ook op RM te zetten :) Steekt het veld in z'n eentje over en zorgt meestal voor de dreiging bij mij. Denk dat ik Grabban voor Nouble ga zetten in een 4-4-1-1 opstelling, alleen even kijken of ik het geduld heb om te sparen voor de IF van Grabban :)
Je speelt met een bronze team? Speelt dat een beetje? Heb tijdje met zilver team gespeeld en dat was wel super.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ik speel momenteel met een bronze inderdaad, mede omdat je met golds al snel tegen mensen met IF's en hoge chemistry's speelt met hele goede spelers. Op Bronze heb ik momenteel een 95 chem Engels team waar ik zeer tevreden over ben :) Als je tegen andere bronzes speelt is het heel fijn als je een hoge chem hebt, maar ook menig goud team met chem <65 kan je met enige moeite wel verslaan (online). Kan het iig zeker een keer aanraden :) Wellicht dat ik de stap naar zilver nog maak binnenkort, maar momenteel wil ik eerst een echt goede bronze neerzetten.

• Riemer
iChaos schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:30:
Ik speel momenteel met een bronze inderdaad, mede omdat je met golds al snel tegen mensen met IF's en hoge chemistry's speelt met hele goede spelers. Op Bronze heb ik momenteel een 95 chem Engels team waar ik zeer tevreden over ben :) Als je tegen andere bronzes speelt is het heel fijn als je een hoge chem hebt, maar ook menig goud team met chem <65 kan je met enige moeite wel verslaan (online). Kan het iig zeker een keer aanraden :) Wellicht dat ik de stap naar zilver nog maak binnenkort, maar momenteel wil ik eerst een echt goede bronze neerzetten.
Leuk, is weer eens wat anders dan alleen maar tegen Welliton en Emenike spelen. Wat mij wel opviel is dat mensen met Brozen en Zilveren teams toch ook voor pace gaan. Agbonlahor, etc. Dat vond ik wel jammer. Probeer nu met mijn (gouden) team zoveel mogelijk op balbezit te spelen en niet op de counter. Balbezit is geen probleem maar veel scoren is lastiger. Veel succes / plezier met je bronzen team (wil je hem eens posten) ben wel benieuwd.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

http://www.futhead.com/fifa/squads/5788657/

Er moet nog wel het een en ander veranderen. De keeper ben ik voor nu wel tevreden mee, Ofori-Twumasi is een beest in de verdediging en kan als het nodig is ook een goede kans opzetten. Ravel Morrison kan ook wel een aanval opzetten, en Nouble is een uitstekende spits. Buiten deze vier spelers heb ik nog niet gericht nagedacht over het team, dus de rest wil ik nog veranderen. Ik hoop Grabban, zo mogelijk IF, naast Nouble te zetten en op de LB ook nog een speler te zetten die indien nodig de flank snel kan afrennen :)

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 12:00
jaja t/m maandag a.s weer daily gifts :)

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11 18:52
Hmm, heb nu 400k coins liggen, wil graag upgrades maken aan m'n BPL team.

http://www.futhead.com/fifa/squads/4986196/

Iemand tips? :)

http://specs.tweak.to/18230

Verwijderd

birdie25 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:21:

Rooney vervangen voor Mata, IF Kosc.

• ind0mi

ind0mi

birdie25 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:21:

Hart voor Cech
SIF Fellaini of Ramires voor Mata
Nasri voor Cazorla/Podolski
Sagna CB voor Vermaelen

of gewoon een Hybrid team maken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 15-02-2013 09:12 ]

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-10 13:32
Iemand tips voor upgrades voor deze squad met een beperkt budget (<50k coins)? :P

http://www.futhead.com/fifa/squads/5807787/

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:22:
Iemand tips voor upgrades voor deze squad met een beperkt budget (<50k coins)? :P

http://www.futhead.com/fifa/squads/5807787/
Squad is leeg?

• Grimmie187
Hm vreemd, verouderde browser hier op werk doet raar.. 8)7

• Cerberi
Is inderdaad leeg.. Vind je 4312 prettig spelen? ik heb het een tijdje geprobeerd, maar vond het echt een vreselijke formatie.

• Grimmie187
Cerberi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:36:
Is inderdaad leeg.. Vind je 4312 prettig spelen? ik heb het een tijdje geprobeerd, maar vond het echt een vreselijke formatie.
Op een of andere manier is mn squad leeg nadat ik op save druk.. :?

Maar 4312 vind ik op zich wel fijn. Ben nog niet heel lang bezig met UT en je moet op een gegeven moment ook gewoon een opstelling kiezen en er bij blijven. Anders ben je de hele tijd bezig om formation cards te verzamelen.

Beetje jammer dat FUT een lege squad laat zien, ben wel benieuwd naar tips voor andere opstellingen..

*edit* dan maar een beetje provisorisch:

GK: Abbiati
LB: Evra
CB: Mexes
CB: Badstuber
RB: Lahm
CM: M'Vila
CM: Montolivo
CM: Khedira
CF: Kaka
ST: Milito
ST: Huntelaar

[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 15-02-2013 09:46 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:58
Mijn IF Eredivisie Squad was absoluut geen succes (divisie 3 nu). Ik heb nu een 4231 Bundesliga team en dat speelt werkelijk fantastisch, misschien nog wel beter dan mijn oude BPL team.

Maar nu zit ik met een 'probleem', kan er nog wat verbeterd worden aan mijn team? Een eventuele hybrid zou ook kunnen (budget 42K).

Momenteel heb ik dit:
http://www.ea.com/soccer/...show-off#jYZxqBk6nI12N:pc

Verwijderd

Ik zou Reus als CF doen en dan mario gomez of Lewandowski in de spits. Verder kan je nog Neuer op doel zetten en Schweinsteiger als CDM

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:13:
Ik zou Reus als CF doen en dan mario gomez of Lewandowski in de spits. Verder kan je nog Neuer op doel zetten en Schweinsteiger als CDM
Ik had dat overwogen, maar Lewandowski is vaak niet in de 16 te vinden bij mij. Neuer weet ik niet, maar die is ook peperduur (+- 100/120K). Adler heeft een update gekregen en ziet er best goed uit (vandaag pas gekocht).

Gomez kan ik eventueel proberen, maar Kroos heeft wel briljante stats en Reus wil ik ook hebben. Misschien in de plaats van Götze (speelt niet heel lekker).

Schweinsteiger is voorlopig ook out of my reach (80-100K). Ook zijn High/High workrate zorgt ervoor dat er een 'gat' in mijn middenveld ontstaat.

Bedankt voor je input.

• Cerberi
Vind je Kroos prettig op CF? de snelheid van Reus is juist wat mij zo aantrekt aan het plaatsen op CF, aangezien lewandowski niet zo snel is.

• chengbondkwok
Cerberi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:05:
Vind je Kroos prettig op CF? de snelheid van Reus is juist wat mij zo aantrekt aan het plaatsen op CF, aangezien lewandowski niet zo snel is.
Voorlopig vind ik Kroos heerlijk spelen op de CF positie. Snelheid heb ik op de 'flanken' met Muller en Gotze. Kroos kan heerlijke passes geven en kan ook goed van afstand schieten, want in mijn ogen de taken zijn van een CF.

Ik merk wel dat als Reus op de CF positie staat, dat ik dan geen steekpass op Kroos kan geven, omdat hij door alles en iedereen ingehaald wordt (op Mertesacker na dan). Daarom is het belangrijk dat er een spits staat die niet al te vaak meeverdedigd.

Lewandowski is idd niet supersnel, maar hij staat ook vaak niet in de spitspositie. Dat vind ik het jammere. Ik kon ook IF Mandzukic kopen, maar ook hij heeft High/High, wat niet lekker werkt lijkt mij.

SIF Kroos lijkt mij goddelijk, alleen er staat geen een op de trade pile op de PC markt. Jammer dat IF Muller en IF Reus vleugelspelers zijn geworden.

• Cerberi
Ik heb nog niet veel last gehad van de workrates van Lewandowski, maar heb ook nog niet veel wedstrijden gespeeld met dit team, ben benieuwd hoe het gaat bevallen en of het storend wordt.

• Riemer
chengbondkwok schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:11:
[...]

Voorlopig vind ik Kroos heerlijk spelen op de CF positie. Snelheid heb ik op de 'flanken' met Muller en Gotze. Kroos kan heerlijke passes geven en kan ook goed van afstand schieten, want in mijn ogen de taken zijn van een CF.

Ik merk wel dat als Reus op de CF positie staat, dat ik dan geen steekpass op Kroos kan geven, omdat hij door alles en iedereen ingehaald wordt (op Mertesacker na dan). Daarom is het belangrijk dat er een spits staat die niet al te vaak meeverdedigd.

Lewandowski is idd niet supersnel, maar hij staat ook vaak niet in de spitspositie. Dat vind ik het jammere. Ik kon ook IF Mandzukic kopen, maar ook hij heeft High/High, wat niet lekker werkt lijkt mij.

SIF Kroos lijkt mij goddelijk, alleen er staat geen een op de trade pile op de PC markt. Jammer dat IF Muller en IF Reus vleugelspelers zijn geworden.
Heb vorige week IF Mandzukic uit pakje gehaald en paar wedstrijden mee gespeeld naast Lewandowski. Speelt niet verkeerd kan ik zeggen. Als CAM (4-1-2-1-2 opstelling) heb ik 2IF Kroos en idd. Hij is niet snel maar als er een gaatje is dan schiet je en is het een doelpunt. Je mag een bod doen op mijn 2IF Kroos maar wel meer dan 550k

• chengbondkwok
RiemerDas schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:06:
[...]

Heb vorige week IF Mandzukic uit pakje gehaald en paar wedstrijden mee gespeeld naast Lewandowski. Speelt niet verkeerd kan ik zeggen. Als CAM (4-1-2-1-2 opstelling) heb ik 2IF Kroos en idd. Hij is niet snel maar als er een gaatje is dan schiet je en is het een doelpunt. Je mag een bod doen op mijn 2IF Kroos maar wel meer dan 550k
Dankje wel, maar eh, ik heb nog nooit de 200K coins grens bereikt xD 550K zal voorlopig buiten bereik zijn ;w

Overigens, wat me opviel. De nummer 1 in de leaderboards op de PC heeft 42.488.639 match coins binnengeharkt. Er van uitgaande dat elke match 600 coins oplevert, heeft hij in totaal 70815 matches gespeeld. Elke match duurt zo'n 12-15 minuten, wat een totaal van 846780 minuten oplevert. Delen door 60 levert 14163 uren op, en delen door 24 levert 590 dagen op.

Ik moet even contact opnemen met die kerel. Volgens mij kan hij time travelen of heeft hij een manier gevonden om een dag langer dan 24 uur te laten duren.

Of hij is een cheater, netzoals de rest van de top 10

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:15
Nog steeds kan ik niet normaal tegen mensen spelen. Elke keer word ik er halverwege gewoon weer uitgeknikkerd en is de score onbepaald... kut cheaters!

Ik zit er nu aan te denken om mijn club te verwijderen (een 150k squad + 300k coins) en overnieuw te beginnen in Division 5. En dan hopen dat ik niet weer in die cyclus beland. Of is er iemand op PC die mijn team wil/kan overnemen? En dat ik vervolgens het weer terugkoop?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Scheeve
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-11 21:08
GerbenKwakkel schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:26:
Nog steeds kan ik niet normaal tegen mensen spelen. Elke keer word ik er halverwege gewoon weer uitgeknikkerd en is de score onbepaald... kut cheaters!

Ik zit er nu aan te denken om mijn club te verwijderen (een 150k squad + 300k coins) en overnieuw te beginnen in Division 5. En dan hopen dat ik niet weer in die cyclus beland. Of is er iemand op PC die mijn team wil/kan overnemen? En dat ik vervolgens het weer terugkoop?
Waarom verlies je gewoon niet een aantal wedstrijden achter elkaar zodat je degradeerd naar divisie 2, daar heb je dat veel minder. Ik wil je team wel overnemen zodat je hem later terugkoopt, maar dat gaat denk ik niet lukken omdat we ongetwijfeld veel dezelfde spelers hebben. Gratis geld zeg ik natuurlijk geen nee tegen :>

• Grimmie187
Hierbij even een nieuwe poging:

Iemand nog adviezen m.b.t. upgrades (<50k coins) of opstelling?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cvWbV6nfnI180:pc

Ben dus nog niet zo lang bezig en redelijk gewend aan 4312 maar dit kan wellicht beter/anders?

*edit* ben vooral op zoek naar V. Persie ipv Milito en Ozil ipv Montolivo, zijn echter beide rond de 50k, en zit nu op 10k coins ^^

[ Voor 21% gewijzigd door Grimmie187 op 15-02-2013 14:15 ]

• Cerberi
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:13:
Hierbij even een nieuwe poging:

Iemand nog adviezen m.b.t. upgrades (<50k coins) of opstelling?

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#cvWbV6nfnI180:pc

Ben dus nog niet zo lang bezig en redelijk gewend aan 4312 maar dit kan wellicht beter/anders?

*edit* ben vooral op zoek naar V. Persie ipv Milito en Ozil ipv Montolivo, zijn echter beide rond de 50k, en zit nu op 10k coins ^^
Als ik je link volg kom ik in het inlogscherm van FUTWEB terecht, en niet in je team..

• Grimmie187
Cerberi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:21:
[...]

Als ik je link volg kom ik in het inlogscherm van FUTWEB terecht, en niet in je team..
Kan het niet op een andere manier laten zien volgens mij, dus dan houd het op tot ik weer thuis ben :P

Bedankt voor de moeite iig!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:15
Ik ben sinds een maandje ook begonnen met FUT en het bevalt me tot nu toe ontzettend goed. Vind het een erg leuk spel! Ben begonnen met een italiaans team die een vriend van me heeft aangeraden, wat een fijn team is dit om mee te spelen zeg! Wil alleen nog chiellini achterin hebben en misschien abate ipv lichsteiner. Ook heb ik net sneider gekocht als CM, deze wou ik in het midden proberen en dan guarin er uit halen. Verder heb ik nog een ManCity Balotelli om uit te proberen, deze heb ik gekocht als investering.

http://www.futhead.com/fifa/squads/5819239/

Dit is mijn andere team waar ik mee bezig ben met bouwen, heeft iemand hier nog tips? Zat zelf te denken om te sparen voor kompany, clichy en nasri.

http://www.futhead.com/fifa/squads/5818942/#squad-player

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Verwijderd

Robinho voor Giovinco
Sneijder voor Guarin (Sneijder in het midden zetten ivm zn steekballen)
Chiellini voor Gamberini
Abate voor Lichtsteiner
Pereira voor Nagatomo
Buffon voor Steek

• Cerberi
@Grimmie: Lag aan mij blijkbaar, doet het nu wel!

Huntelaar hangt er een beetje bij voor mijn gevoel, beide spitsen eigenlijk. Ik zou ook eerder gaan voor een argentijnse spits als Higuain naast milito ipv van persie naast de Hunt.

Als je Evra vervangt door pereira, en M'Vila met Marchisio, heb je daar ook overal 9 chem.

edit: zo dus: http://www.futhead.com/fifa/squads/5820047/ alleen Milito heeft dan geen 9chem

[ Voor 12% gewijzigd door Cerberi op 15-02-2013 15:20 ]

• Grimmie187
Cerberi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:16:
@Grimmie: Lag aan mij blijkbaar, doet het nu wel!

Huntelaar hangt er een beetje bij voor mijn gevoel, beide spitsen eigenlijk. Ik zou ook eerder gaan voor een argentijnse spits als Higuain naast milito ipv van persie naast de Hunt.

Als je Evra vervangt door pereira, en M'Vila met Marchisio, heb je daar ook overal 9 chem.

edit: zo dus: http://www.futhead.com/fifa/squads/5820047/ alleen Milito heeft dan geen 9chem
Higuain is een goed idee idd! Heb me een beetje blind gestaard omdat ik graag Hunter en RVP naast elkaar wil, maar met Kaka op CF is Higuain top natuurlijk.

Denk je dat er nog andere opstellingen zijn die beter werken met dit team? Heb weinig zin om alles weer aan te passen maar als er echt betere opstellingen zijn voor dit team dan wil ik het wel proberen natuurlijk.

*edit* Higuain kost ook helemaal geen drol! Scheelt weer, dan kan ik mn coins bewaren voor Ozil op de plek van Montolivo :)

[ Voor 6% gewijzigd door Grimmie187 op 15-02-2013 15:41 ]

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
chengbondkwok schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:20:
[...]

Dankje wel, maar eh, ik heb nog nooit de 200K coins grens bereikt xD 550K zal voorlopig buiten bereik zijn ;w

Overigens, wat me opviel. De nummer 1 in de leaderboards op de PC heeft 42.488.639 match coins binnengeharkt. Er van uitgaande dat elke match 600 coins oplevert, heeft hij in totaal 70815 matches gespeeld. Elke match duurt zo'n 12-15 minuten, wat een totaal van 846780 minuten oplevert. Delen door 60 levert 14163 uren op, en delen door 24 levert 590 dagen op.

Ik moet even contact opnemen met die kerel. Volgens mij kan hij time travelen of heeft hij een manier gevonden om een dag langer dan 24 uur te laten duren.

Of hij is een cheater, netzoals de rest van de top 10
Hahaa!! mooi, diegene heeft in ieder geval geen leven :P

Iemand ervaring met het spelen met Robben?
Daar ga ik maar voor, ik wil 'm graag in mijn BPL team zetten.

Dit is mijn team inclusief Robben: http://www.futhead.com/fifa/squads/5821291/
Alleen vind ik het niet zo mooi dat het 7 chemistry is bij Robben en Walker. Hoe krijg ik die op 9? iemand tips?

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:50:
[...]

Hahaa!! mooi, diegene heeft in ieder geval geen leven :P

Iemand ervaring met het spelen met Robben?
Daar ga ik maar voor, ik wil 'm graag in mijn BPL team zetten.

Dit is mijn team inclusief Robben: http://www.futhead.com/fifa/squads/5821291/
Alleen vind ik het niet zo mooi dat het 7 chemistry is bij Robben en Walker. Hoe krijg ik die op 9? iemand tips?
lahm gebruiken

• Ferdi_lwd
Nice! thanx!

Dit wordt 'm: http://www.futhead.com/fifa/squads/5822169/

Alleen beetje raar dat de chemistry totaal nu op 99 staat...(?)
Eerst nog even sparen voor Robben en dan komt Lahm!

• chengbondkwok
Ferdi_lwd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:06:
Nice! thanx!

Dit wordt 'm: http://www.futhead.com/fifa/squads/5822169/

Alleen beetje raar dat de chemistry totaal nu op 99 staat...(?)
Eerst nog even sparen voor Robben en dan komt Lahm!
99 is zonder een manager. 100 is met een manager in dezelfde formatie of zelfde land.

• Ferdi_lwd
Duidelijk! bedankt.

Verwijderd

Ik heb nu het volgende team: http://www.futhead.com/fifa/squads/5717988/#squad-player

Welke speler zouden jullie nu kopen?

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
Neuer

• Ferdi_lwd
Ik heb hier wel eens gelezen dat Boateng van Bayern een topper is.

• chengbondkwok
Muller is een aanrader. Hoe speelt Gomez bij jou? Ik heb bijna hetzelfde team, alleen heb ik Reus in de spits en Kroos op de CF positie, met op de flanken Muller en Gotze.

Daarnaast lijkt mij het centrale duo wel goed. Had eerst Santana en Boateng wat al goed ging, maar nu ik Hummels voor de plaats van Boateng heb, ben ik in de lucht enorm sterk (qua verdediging). Ik heb wel op snelheid in moeten leveren, maar daar heb ik Alaba en Lahm dan ook voor.

Adler is echt goed. Pakt enorm veel ballen, maar schoten in de kruising zijn helaas nog steeds onhoudbaar :p

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik denk dat Arnautovic de gok waard is(sowieso voor op de bank), die speler is 192cm, heeft flair,is sneller(82 versnelling) dan Gomez, heeft een afstandsschot trait ,is balvast heeft 4 sterren skills. Het is de duitse versie van Jackson Martinez. En het mooiste, hij kost niet meer dan 1k! Zijn defending workrate is low terwijl die bij gomez op medium staat dus hij zal niet meelopen naar achter.

Ik zeg, doe eens gek d:)b

Ik ga sowieso eens een duitse squad maken gebasseerd op hem!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:07:
[...]

Muller is een aanrader. Hoe speelt Gomez bij jou? Ik heb bijna hetzelfde team, alleen heb ik Reus in de spits en Kroos op de CF positie, met op de flanken Muller en Gotze.
Gomez vind ik erg goed! Schoten binnen de 16 gaan er altijd in, hij kan goed koppen en heeft een redelijk afstandsschot.
iPodKiller schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 18:55:
[...]

Ik denk dat Arnautovic de gok waard is(sowieso voor op de bank), die speler is 192cm, heeft flair,is sneller(82 versnelling) dan Gomez, heeft een afstandsschot trait ,is balvast heeft 4 sterren skills. Het is de duitse versie van Jackson Martinez. En het mooiste, hij kost niet meer dan 1k! Zijn defending workrate is low terwijl die bij gomez op medium staat dus hij zal niet meelopen naar achter.

Ik zeg, doe eens gek d:)b

Ik ga sowieso eens een duitse squad maken gebasseerd op hem!
Bedankt voor de tip! Zijn reviews zien er allemaal goed uit, dus ga het zeker proberen ;)

Verwijderd

Arnautovic IF aanrader

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wow, zijn IF stats zien er mooi uit! Alleen waarom RM(zijn wedstrijd positie maarja), hij moet gewoon in de spits!

• bazat
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Na een aantal maanden amper tot niet gespeeld te hebben FUT weer opgepakt, momenteel het volgende team:
http://www.ea.com/intl/fo...how-off#hMhi6vRanI2mR:ps3

Heb momenteel 55k te besteden, suggesties en/of verbeteringen?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haal Carlos vela voor op rechts en zet falcao op links, geloof me, kijk niet naar zijn stats. Zijn pace en zijn afmaken is zoo goed. Die kerel heeft een finesse shot attribute.

• Sandeman82
  • Niet online
Heb ik met 2x Toure gehad. ea gemaild waarna er een dossier is gemaakt. Na een maand reactie; afgewezen. Log ik de volgende dag in op de webapp en daar staat Toure 2x bij unassigend. Kan toeval zijn, maar lijkte wel of ze pas terug konden komen als het dossier is afgerond. Dus eerst een paar dagen de tijd geven of ze niet vanzelf terug komen.
ind0mi schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 07:56:

Verwijderd

bazat schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:34:
Na een aantal maanden amper tot niet gespeeld te hebben FUT weer opgepakt, momenteel het volgende team:
http://www.ea.com/intl/fo...how-off#hMhi6vRanI2mR:ps3

Heb momenteel 55k te besteden, suggesties en/of verbeteringen?
Marcelo als LB?

• superbok
Ben van plan om dit team te gaan maken. Nog tips?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5867617/

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 12:00
Ik ben zelf niet zo'n fan van podolski als ST, vooral door zn lage heading, maar dat hangt toch erg van je speelstijl af. Al heb je met elk alternatief dat ik je biedt een chemistry probleem....

mss buffon ipv hart als GK?

• superbok
eskymomo schreef op zondag 17 februari 2013 @ 00:42:
[...]

Ik ben zelf niet zo'n fan van podolski als ST, vooral door zn lage heading, maar dat hangt toch erg van je speelstijl af. Al heb je met elk alternatief dat ik je biedt een chemistry probleem....

mss buffon ipv hart als GK?
Buffon zou inderdaad kunnen. Zat ook al te twijfelen over podolski. Dank je wel en dan ga ik maar eens sparen.

• Riemer
superbok schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:42:
[...]

Buffon zou inderdaad kunnen. Zat ook al te twijfelen over podolski. Dank je wel en dan ga ik maar eens sparen.
Je moet je wel afvragen of Buffon de investering waard is. Ik heb beide en ben over allebei tevreden. Ja, ze laten beide wel eens een bal door en idd. Hart is minder op voetballend gebied maar is ook lang en houdt afstandschoten goed uit het doel. Zat nog te denken aan vervanging voor Podolski. Kon alleen Remy bedenken maar dan krijgt hij maar 7 chem. Weet niet of dat een probleem is?

• superbok
RiemerDas schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:12:
[...]

Je moet je wel afvragen of Buffon de investering waard is. Ik heb beide en ben over allebei tevreden. Ja, ze laten beide wel eens een bal door en idd. Hart is minder op voetballend gebied maar is ook lang en houdt afstandschoten goed uit het doel. Zat nog te denken aan vervanging voor Podolski. Kon alleen Remy bedenken maar dan krijgt hij maar 7 chem. Weet niet of dat een probleem is?
Als ik lewandowski er in zet houdt iedereen z'n 9 chem. Misschien wordt hij dan ST. Heb momenteel hart al en ben erg over hem te spreken. Als ik hem er in zet, houdt hij 9 chem, en kost het me minder. Denk dat ik het zo laat, en misschien daarna voor buffon ga sparen.
Pagina: 1 ... 67 ... 82 Laatste