• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vecodo schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:49:
[...]

Ja ben erg benieuwd, Zeker naar zijn 80 shooting.
Mcgeady heeft *5 skills. is ook wel nice om te hebben!

Kost allemaal geen drol, haha! Voor allebei 600 coins :).

Heb nu Honda (CM) maar wie zal ik wisselen Diarra of Witsel?
Oke, Diarra gaat eruit :)
Ik zou honda op rechts zetten, dan kan hij lekker uithalen want witsel is als het goed is rechts.

Koop carlos eduardo of boussoufa op CM, beide hebben 5* skills en zijn goed!!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Eerste upgrade batch: https://docs.google.com/s...m1nRW9TdndmTFBZOGc&gid=26

Lens, Vlaar en falcao alvast

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heb nu een Braziliaans team Speel 4-5-1 en veel op de counter.( Snel naar voren combineren en scoren) http://www.ea.com/nl/voet...how-off#i2dxCKNNnIYV8:ps3. Ben het team inmiddels erg zat en wil graag naar een ander team. Nu is mij dus de vraag welk team kan ik het beste gebruiken bij mijn speelstyl? Dacht zelf aan de Premier league.

* Ik moet echter wel veel voor verlies verkopen. Want ik heb Pato voor 30.000 coins gekost(in het begin) en nu is hij nog maar 10.000. Die is de laatste paar maanden wel erg veel gedaald.

[ Voor 26% gewijzigd door afca123 op 09-02-2013 12:08 ]

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-10 10:36
Zo eindelijk een keer kampioen 1e divisie.. zat er al heel lang in maar telkens net geen kampioen.
NU met http://www.futhead.com/fifa/squads/3928443/ 4-1-2-1-2 BPL team genoeg punten behaald.
Wissels: Cazorla, N'Zogbia, Ben Arfa, Hernandez, Tiote, Kaboul.

Die upgrade.. El Shaarawy 76->81 Echter verdiend! Maar zonde van de CF -> LW..
Kon hem altijd heerlijk gebruiken op CAM en CF.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 21:33
net zo iets raars in futweb app. Ik bied op Iniesta en dacht dat ik hem had , timer staat op 0 en gaat naar completing dan pats een ander bied en meteen heeft hij hem gewonnen. Is dit een truc of een bug? Of is het iets met lag?

hoi

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 12:08
Kr44nVogel schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:34:
net zo iets raars in futweb app. Ik bied op Iniesta en dacht dat ik hem had , timer staat op 0 en gaat naar completing dan pats een ander bied en meteen heeft hij hem gewonnen. Is dit een truc of een bug? Of is het iets met lag?
Was er een Buy Now price?

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:03
Ik stop met FUT! Iemand interesse in 1 van mijn teams? Account staat tekoop 200 euro voor alles in zijn totaliteit. Waarde geschat in coins 5 mil of meer. Teams en de spelers kunnen jullie zien in het filmpje.

(PC versie)

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 21:33
nee begon vanaf 150 coins en geen buy now :L

hoi

• goosche
Kunnen jullie mij vid bekijken?

Verwijderd

Wat vinden jullie de beste 2 CB's als het gaat om Naldo, Felipe Santana, David Luis en Déde? Ik gebruik in m'n Braziliaanse team nu Dedé en Naldo, maar maar zie ook veel mensen met David Luis en Felipe Santana.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:35
ff voor fun een Ajax team gemaakt :)

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fBW2tCcpnIZyc:pc

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• SuperVeloce
Ik wil wel casillas en ramos :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Verwijderd

En ik je Maicon :P

• goosche
kom maar halen voor 5 euro hihihiih

• Maxiootje
  • Laatst online: 03-03 22:12
Hebben jullie de stats van deze man al gezien? 99 free kicks, 96 curve, 98 shot power, 92 long shots en het is geen IF. http://www.futhead.com/fifa/players/12549/

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
net als goosche wil ik best mijn team kwijt voor een leuk aanbod hieronder mijn teams alle met 99 contractdagen en nog zeker 40 beste gouden contracten over
team 1
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#2GNBVB8hnIZCh:pc
team 2
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bKwuLSJnnIZCn:pc
team 3
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#dNV1QKTLnIZCo:pc
team 4 met in form cards
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fp2lMPEFnIZCq:pc

daarnaast heb ik totaal 2650 spelers goud/brons/zilver

• goosche
2650 spelers? WTF maar heb je Ronaldo? maak eens een video net als mij.

[ Voor 70% gewijzigd door goosche op 10-02-2013 17:17 ]

• bartburg
goosche schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:15:
2650 spelers? WTF maar heb je Ronaldo?
haha nee geen ronaldo geen messi ...:S
geen geluk met de pakjes gehad tot nu toe beste speler is iniesta

• goosche
maak eens een vid van je club. Want ik zie niet echt sterren in jou club. En als jij zoveel spelers hebt ga je daar ook nog iets mee doen?

• bartburg
goosche schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:24:
maak eens een vid van je club. Want ik zie niet echt sterren in jou club. En als jij zoveel spelers hebt ga je daar ook nog iets mee doen?
ga ik een keer doen met fraps denk ik was nog vergeten dat ik ook een berg coins heb

• goosche
laat zien dan jongen!!! is in 5 min gebeurd. Ben namelijk echt wel benieuwd!!! En hoeveel is een berg coins?

[ Voor 43% gewijzigd door goosche op 10-02-2013 17:32 ]

Verwijderd

Wat vinden jullie de beste 2 CB's als het gaat om Naldo, Felipe Santana, David Luis en Déde? Ik gebruik in m'n Braziliaanse team nu Dedé en Naldo, maar maar zie ook veel mensen met David Luis en Felipe Santana.

• goosche
ik gebruik Felipe Santana en Dede. Felipe Santana is net iets sneller en groter dan Luis is altijd handig. En heb Luis als wissel. Maar speelt eigenlijk nooit. Ze zeggen dat Luis OP is ik vind van niet. Maar wat ik meestal doe is, koop ze allemaal en die ik niet goed vind spelen verkoop ik weer. Bekijk mij vid eens daar zie mijn opstelling. Verlies echt zelden met dat team. Als je een goed team wilt clone mij team.

Heb net een wedstrijd gespeeld met mijn Braziliaantjes en op genomen voor je kan je checken hoe Santana speeld en Dede.

Eerst ff uploaden.

is al een uur bezig is pas op 41 procent :(

[ Voor 74% gewijzigd door goosche op 10-02-2013 21:54 ]

• SuperVeloce
wat voor internet heb je dan? :P

• goosche
Is 10 gig groot jongen 17 min lang. Heb ziggo i-net + 8) is nu 84 procent. Maar die wedstrijd is erg die gast had gewoon 4 of 5 informs. f()0ing cheater die gast.

• SuperVeloce
100%? ;)

die fut web app werkt ook bijna nooit gelijk, moet altijd paar x proberen

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En ja hoor Martinez upgraded (maar of hij ook voor FUT komt??? )

http://sofifa.com/nl/fifa...547-jackson-mart%C3%ADnez <--Nieuw

http://sofifa.com/nl/fifa...547-jackson-mart%C3%ADnez <--- Oud

Zjn statistieken kloppen nu beter, alleen moet sneller.

edit: Ah hier zijn de FUT upgrades :

http://www.futwiz.com/?p=...ase=Jan%20Upgrades&page=1

Wat een honden die EA... Nu hebben mensen voor niks die IF spelers van sommige gekocht.

[ Voor 32% gewijzigd door iPodKiller op 11-02-2013 00:24 ]

Verwijderd

server traag / down?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb nu zo'n 8000 credits (PS3).
Vooral door bronzen pakjes te kopen en de inhoud te verkopen.
De spelers worden erg lastig verkocht trouwens, contracten gaan wel...
Iemand tips hoe ik hier meer credits van kan maken?
Met aleen maar bronzen pakjes gaat het best langzaam.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Cerberi
iPodKiller schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:21:
En ja hoor Martinez upgraded (maar of hij ook voor FUT komt??? )

http://sofifa.com/nl/fifa...547-jackson-mart%C3%ADnez <--Nieuw

http://sofifa.com/nl/fifa...547-jackson-mart%C3%ADnez <--- Oud

Zjn statistieken kloppen nu beter, alleen moet sneller.

edit: Ah hier zijn de FUT upgrades :

http://www.futwiz.com/?p=...ase=Jan%20Upgrades&page=1

Wat een honden die EA... Nu hebben mensen voor niks die IF spelers van sommige gekocht.
Had ik al ff gepost (kijk maar eerder in toppa). Ik had juist liever gezien dat ze Martinez niet IF hadden gegeven maar wel een Winter Upgrade... Scheelt weer coins. Heb m nu opgepikt voor 19k, nog prima te doen.

Verwijderd

Voor degenen die het geld ervoor hebben;

http://www.futhead.com/fifa/squads/5593587/

Deze squad is werkelijk waar te sterk voor woorden.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11 15:41
dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:21:
Ik heb nu zo'n 8000 credits (PS3).
Vooral door bronzen pakjes te kopen en de inhoud te verkopen.
De spelers worden erg lastig verkocht trouwens, contracten gaan wel...
Iemand tips hoe ik hier meer credits van kan maken?
Met aleen maar bronzen pakjes gaat het best langzaam.
Met 8000 credits kun je wel een leuke basis maken voor een team om uit te breiden.

Je bent overigens niet verplicht om online je coins bij elkaar te schrapen voor betere spelers, je kan ook offline met een bronze team tegen andere bronze teams spelen bijvoorbeeld.

Ga een beetje slim spelers zoeken en je kan een leuk elftal neerzetten waarmee je wel even uit de voeten kan zowel on- als offline, dan rollen de coins vanzelf binnen.

rm -rf ~/.signature

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:10

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb nu een 100% Italiaans team staan, met zilveren spelers en een teamgeest van 100.
Offline speel ik divisie 3 nu, dus daar verdien ik ook wel wat coins mee.
Dat vind ik leuker dan het online handelen :)
Al blijf ik mijn overbodige spelers natuurlijk wel op de veiling aanbieden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cerberi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:26:
[...]

Had ik al ff gepost (kijk maar eerder in toppa). Ik had juist liever gezien dat ze Martinez niet IF hadden gegeven maar wel een Winter Upgrade... Scheelt weer coins. Heb m nu opgepikt voor 19k, nog prima te doen.
Slaat nergens op, waarom Falcao wel een upgrade geven terwijl er al 3-4 kaarten van hem zijn. Nutteloos.. Voortaan moeten ze gewoon de hele winter update overzetten naar FUT, scheelt je weer gezeik.

• Cerberi
iPodKiller schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:27:
[...]

Slaat nergens op, waarom Falcao wel een upgrade geven terwijl er al 3-4 kaarten van hem zijn. Nutteloos.. Voortaan moeten ze gewoon de hele winter update overzetten naar FUT, scheelt je weer gezeik.
Helemaal eens. Zie ook het futhead blog waarin de vergelijking met vorig jaar gemaakt wordt. Ze willen de IF's niet waardeloos maken ofzo, daarom is de IF van Falcao ook nog steeds beter dan de UP, en krijgt Michu een kleine upgrade..

Maar het blijft echt bizar om Martinez dan een IF te geven en een paar dagen hem uit de upgrades te laten..

[ Voor 8% gewijzigd door Cerberi op 11-02-2013 11:33 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ze konden veel meer spelers een upgrade geven, wat mij nog helemaal opvalt aan de winter update van alle spelers, is dat Lucas Moura helemaal geen stats erbij heeft of eraf, dus ook geen 5* sterren skills bij, wat imo hij die dik heeft.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Laatst heb ik een RF speler gekocht, wat normaal een aanvallende positie is net als LF. (Ik heb de naam van de speler even niet bij de hand)

Echter heeft deze speler tijdens een match een groen bolletje van midfielder i.p.v. attack (blauw) bolletje. Hoe komt / kan dit? Ik heb deze speler overigens op futhead gechecked en ook daar staat hij als LF. Hij is dus niet van positie veranderd door een vorige eigenaar.

• goosche
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:45:
Hier nog even Santana en Dede in actie.

Verwijderd

Ik weet niet of je die wedstrijd hebt gewonnen maar ik moet wel zeggen dat het zwaar onverdiend was,
die tegenstander at je echt helemaal op haha. (niet slecht bedoeld trouwens).

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
BinaryRun schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:59:
Laatst heb ik een RF speler gekocht, wat normaal een aanvallende positie is net als LF. (Ik heb de naam van de speler even niet bij de hand)

Echter heeft deze speler tijdens een match een groen bolletje van midfielder i.p.v. attack (blauw) bolletje. Hoe komt / kan dit? Ik heb deze speler overigens op futhead gechecked en ook daar staat hij als LF. Hij is dus niet van positie veranderd door een vorige eigenaar.
Volgens mij heeft dit te maken met zijn 'in game' positie. Bijv. de IF kaart van David Silva is een LM kaartje. In game is hij echter een CAM en als je hem dan wisselt naar die positie dan zal hij daar 9 chem halen. Dit geldt volgens mij ook voor Mata zijn IF kaartje en andere spelers die bijv. van ST naar LW of RW gezet zijn.
Check anders www.futguide.com en kijk hier naar de ingame stats van sommige IF spelers

• goosche
Ja die heb ik gewonnen 3-1 die gast raged quite in de 68 min. Hij maakte een domme fout en ik score daar uit. Maar heb je dat team gezien? 4 informs en het bal bezit was 49 om 51 hij had 7 schoten op doel en ik 10. En ik verdiende die overwinning omdat hij eigenlijk 2 rode kaarten moest krijgen. Maar daar ging het niet om het ging om Dede en Santana hoe ze speelden.

Maar Alves is de man van de wedstrijd die saves waren zo goed van hem. Dede en Santana deden goed hun werk. Aantal goeie ballen onderschept en Aguaro, Rooney en Balotelli kregen weinig kansen om teschieten. Die gast was alleen gevaarlijk in corners. Het was geen mooie wedstrijd dat geef ik toe maar dat team was veel sterker maar ik was slimmer :P

Hier het laatste stukje van die wedstrijd.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Godverdomme... nulletje te weinig... zojuist Honda verkocht voor 1K in plaats van 10K...

Jezus...hoe dom kan je zijn :(

• BinaryRun
RiemerDas schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Volgens mij heeft dit te maken met zijn 'in game' positie. Bijv. de IF kaart van David Silva is een LM kaartje. In game is hij echter een CAM en als je hem dan wisselt naar die positie dan zal hij daar 9 chem halen. Dit geldt volgens mij ook voor Mata zijn IF kaartje en andere spelers die bijv. van ST naar LW of RW gezet zijn.
Check anders www.futguide.com en kijk hier naar de ingame stats van sommige IF spelers
Het gaat hierbij niet om een IF speler maar om:

http://www.futhead.com/fifa/players/7815/

Ohh ja, volgens FUThead is hij inderdaad een RM speler. Verklaard ook zijn technieken. :F

Ik zie trouwens dat er bijna een LF or RF spelers zijn. Is het in dit geval een te raden om CF's te trainen als LF of RF of hebben jullie andere tips? Ik speel namelijk 3-4-2-1

[ Voor 10% gewijzigd door BinaryRun op 11-02-2013 13:37 ]

• Riemer
  • Nu online
BinaryRun schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:35:
[...]

Het gaat hierbij niet om een IF speler maar om:

http://www.futhead.com/fifa/players/7815/

Ohh ja, volgens FUThead is hij inderdaad een RM speler. Verklaard ook zijn technieken. :F

Ik zie trouwens dat er bijna een LF or RF spelers zijn. Is het in dit geval een te raden om CF's te trainen als LF of RF of hebben jullie andere tips? Ik speel namelijk 3-4-2-1
Ik nam als voorbeeld twee IF spelers maar kan ook voor anderen gelden. Een CF kan je niet met een trainingskaartje omzetten naar RF of LF. Wel naar CF, CAM, CM en CDM. Je kunt wel een RM of LM speler naar LF ombouwen.

• BinaryRun
RiemerDas schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:47:
[...]

Ik nam als voorbeeld twee IF spelers maar kan ook voor anderen gelden. Een CF kan je niet met een trainingskaartje omzetten naar RF of LF. Wel naar CF, CAM, CM en CDM. Je kunt wel een RM of LM speler naar LF ombouwen.
Klopt het trouwens dat er maar 3 officiele FIFA LF spelers zijn? Bij futhead komen er met de filter namelijk maar 3 tevoorschijn. http://www.futhead.com/fi...rs[]=e&filter-values[]=LF

• Cerberi
Klopt, wanneer je een LF wilt gebruiken zul je een kaartje moeten gebruiken, deze zijn gelukkig absoluut niet duur op de markt :)

• bartburg
welke opstelling gebruikt een LF?

• Cerberi
4321 in ieder geval

• BinaryRun
4-3-1-2 too :)
RiemerDas schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:47:
[...]

Dat is bijzonder, ik heb deze CF speler namelijk als LF gekocht op de auction en hij is dan ook erg goed in die positie.

• Cerberi
Welke speler gaat het om dan? Dat kan namelijk niet :)

@Riemer: dan kun je hem nog steeds niet van CF->LF veranderen, zoals gezegd werd :)

[ Voor 44% gewijzigd door Cerberi op 11-02-2013 14:59 ]

• Riemer
  • Nu online
Cerberi schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:34:
Welke speler gaat het om dan? Dat kan namelijk niet :)
Als hij Podolski bedoelt dan zou het kunnen. Die is natuurlijk met zijn IF kaartje ook van positie gewijzigd. Ik gebruik hem met zijn IF kaart in een 4-2-1-2 opstelling en moet zeggen dat het niet tegenvalt.

• BinaryRun
http://www.futhead.com/fifa/players/5358/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nqV3fKL.png

Kijk en vergelijk :P

(Ryan Griffiths)

[ Voor 16% gewijzigd door BinaryRun op 11-02-2013 14:41 ]

• Riemer
  • Nu online
Is een fout op Futhead. Zijn normale positie is LF en er zijn dus geen CF kaartjes van hem in omloop.

[ Voor 11% gewijzigd door Riemer op 11-02-2013 14:43 ]

Verwijderd

Even sparen voor dit team;

http://www.futhead.com/fifa/squads/5603458/

}:|

• BraX
Met een Ramos en een Pique die telkens bij de tegenstander in de 16 Lopen... nee doe mij maar een stel verdedigers met Medium/High of Low/High workrates :)

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Falcao eruit, platje erin ;) wat een wereldgoal weer van die gast dit weekend. Is er al een IF kaartje van hem?

Heb bijna weer 150k binnen weten te harken.
Weet echt niet welk team ik nu zal maken. Heb een BPL team.
Iemand een gouden tip?

[ Voor 17% gewijzigd door Ferdi_lwd op 11-02-2013 15:58 ]

• Riemer
  • Nu online
Ferdi_lwd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:52:
[...]

Falcao eruit, platje erin ;) wat een wereldgoal weer van die gast dit weekend. Is er al een IF kaartje van hem?

Heb bijna weer 150k binnen weten te harken.
Weet echt niet welk team ik nu zal maken. Heb een BPL team.
Iemand een gouden tip?
Heb zelf 2IF santi Cazorla en die speelt heerlijk op CAM in zowel 3-5-2 als 4-1-2-1-2. Ben ook zeer te spreken over Remy. Snel en sterk.

• iChaos
  • Laatst online: 07:34

iChaos

It's Lupus.

Ook maar eens begonnen aan FUT (PS3). Heb een Engels brons team waar ik de vijfde divisie mee heb gehaald vandaag met 14 punten. Daarna wat bij elkaar gespaard en Felipe Luis voor 700 en Arda Turan voor 800 gekocht. Marktwaardes liggen rond de 14/1500 volgens futhead, dus ik hoop dat ik er wat winst op pak.. Geen idee wat ik verkeerd doe, zit iets onder de marktprijs en bied ze aan voor een uur. So far wil het nog niet echt lukken met beide spelers nog steeds zonder biedingen met 40 minuten op de teller. Iemand tips om het makkelijker verkocht te krijgen of zijn dit slechte deals geweest? Deze twee zullen nog wel van pas komen bij een Braziliaans/Turks team (met Arda/Felipe als verbinding via Atl. Madrid, waarna de verdediging Braziliaans is en in de voorhoede Burak Yilmaz rondloopt), maar in het algemeen lijkt het me toch wel handig als ik spelers verkocht krijg voor de marktprijs :P

• Maxiootje
  • Laatst online: 03-03 22:12
iChaos schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:28:
Ook maar eens begonnen aan FUT (PS3). Heb een Engels brons team waar ik de vijfde divisie mee heb gehaald vandaag met 14 punten. Daarna wat bij elkaar gespaard en Felipe Luis voor 700 en Arda Turan voor 800 gekocht. Marktwaardes liggen rond de 14/1500 volgens futhead, dus ik hoop dat ik er wat winst op pak.. Geen idee wat ik verkeerd doe, zit iets onder de marktprijs en bied ze aan voor een uur. So far wil het nog niet echt lukken met beide spelers nog steeds zonder biedingen met 40 minuten op de teller. Iemand tips om het makkelijker verkocht te krijgen of zijn dit slechte deals geweest? Deze twee zullen nog wel van pas komen bij een Braziliaans/Turks team (met Arda/Felipe als verbinding via Atl. Madrid, waarna de verdediging Braziliaans is en in de voorhoede Burak Yilmaz rondloopt), maar in het algemeen lijkt het me toch wel handig als ik spelers verkocht krijg voor de marktprijs :P
Het meeste wordt verkocht in de laatste 5 minuten van de auction en als het onder de marktprijs is zal het altijd wel verkopen na een paar keer relisten..

• Woolfy681
  • Laatst online: 26-09 10:34
Ik volg dit topic al een tijdje en speel zo nu en dan ook FUT, maar ben nu op zoek naar wat een goede upgrade voor mijn team zal zijn.

Iemand een idee ?

Budget is nog zo'n 50k

http://www.futhead.com/fifa/squads/5625357/

[ Voor 6% gewijzigd door Woolfy681 op 11-02-2013 20:44 ]

• BinaryRun
If-form Konko! http://www.futhead.com/fifa/players/11808/ (Gaat voor +/- 35k volgens FUT)

In career stelt hij mij nooit teleur!

Verwijderd

Woolfy681 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:42:
Ik volg dit topic al een tijdje en speel zo nu en dan ook FUT, maar ben nu op zoek naar wat een goede upgrade voor mijn team zal zijn.

Iemand een idee ?

Budget is nog zo'n 50k

http://www.futhead.com/fifa/squads/5625357/
Ik zou kijken naar een CB met wat meer pace. Als je tegen een pacewhore team komt rent hij zo je CB's eruit...

• goosche
Iemand ervaring met Cavani in de CAM positie? Heb namelijk Micoli in de positie staat maar ik mis toch een persoon die goed kan koppen. In SP positie sucked hij hard met zijn high high workrate.

[ Voor 30% gewijzigd door goosche op 11-02-2013 22:56 ]

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

4 gouden spelers die voor 500 binnen waren gekomen verkocht voor 1000 p/stuk. Vervolgens Ofori-Twumasi kunnen vinden voor 400, die volgens futhead op 1335 waard is. Even twee wedstrijden kijken of hij bevalt, en anders mag hij voor 1000 weer in de verkoop :)

Maargoed, vergeleken met de zaken die sommigen hier doen met xxK aan munten is dit wisselgeld :P

• goosche
iChaos schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:05:
4 gouden spelers die voor 500 binnen waren gekomen verkocht voor 1000 p/stuk. Vervolgens Ofori-Twumasi kunnen vinden voor 400, die volgens futhead op 1335 waard is. Even twee wedstrijden kijken of hij bevalt, en anders mag hij voor 1000 weer in de verkoop :)

Maargoed, vergeleken met de zaken die sommigen hier doen met xxK aan munten is dit wisselgeld :P
Dude welk platform speel jij en hoeveel coins heb je?

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

PS3. ~5200 coins atm. Hoezo? Doe ik iets verkeerd? :P

Edit: klopt Futhead wel met zijn prijzen? Ik vind nu uit een bronzen pakje Faisal Al Margab voor ~1850, Musab Al Otaibi voor ~2450 en Terry Kennedy voor ~850. Is dit een mooi pakje of kloppen de prijzen op Futhead niet? :?

[ Voor 68% gewijzigd door iChaos op 12-02-2013 00:44 ]

• goosche
Wou je 25k geven maar helaas speel je PS3. Futhead prijzen kloppen niet. http://ultimatedb.nl/ kijken de meeste naar.

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ah vandaar, vond het al zo vreemd met die prijzen :) Spelers die op de PS3 op 1800 waren en op de X360/PC op 180 stonden zag er al zo apart uit :P

• Riemer
  • Nu online
goosche schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:54:
Iemand ervaring met Cavani in de CAM positie? Heb namelijk Micoli in de positie staat maar ik mis toch een persoon die goed kan koppen. In SP positie sucked hij hard met zijn high high workrate.
Heb hem in een 4-2-3-1 opstelling op CAM positie gehad. Tsja Cavani. Op een of andere manier kan ik hem niet verkopen maar overtuigen doet hij niet. Hij is zo nu en dan bijna een LB bij mij en dus altijd uit positie. Probeer anders Boateng of Sneijder eens op de CAM positie. Ik kom toch altijd weer bij Sneijder uit voor de CAM positie. Voor de ST positie kan je voor een kopsterke man denken aan Pato, Balotelli of Klose? Laatste heb ik een paar wedstrijden gehad maar vond ik vrij traag.

[ Voor 10% gewijzigd door Riemer op 12-02-2013 07:24 ]

• BinaryRun
goosche schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:57:
Wou je 25k geven maar helaas speel je PS3. Futhead prijzen kloppen niet. http://ultimatedb.nl/ kijken de meeste naar.

Mocht iemand nog een beginnende PC fut speler willen helpen. :D

• goosche
RiemerDas schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 07:19:
[...]

Heb hem in een 4-2-3-1 opstelling op CAM positie gehad. Tsja Cavani. Op een of andere manier kan ik hem niet verkopen maar overtuigen doet hij niet. Hij is zo nu en dan bijna een LB bij mij en dus altijd uit positie. Probeer anders Boateng of Sneijder eens op de CAM positie. Ik kom toch altijd weer bij Sneijder uit voor de CAM positie. Voor de ST positie kan je voor een kopsterke man denken aan Pato, Balotelli of Klose? Laatste heb ik een paar wedstrijden gehad maar vond ik vrij traag.
In die formatie is Boa wel goed ja maar ik speel 4 1 2 1 2 heb hem een tijdje gehad 5 wedstrijden mee gespeeld maar vond het niks in de cam positie. Sneijder heb ik ga die gast wel eens proberen. Heb eigenlijk elke speler behalve de echte dure. Check mij vid daar die zie mij teams. Maar ik heb nu Marchisio gekocht in de CAM positie opzich best aardig. Kan leuke pasjes geven en kan ook een beetje verdedigen en dat is altijd handig. Maar Cavani koop ik wel dan heb ik elke serie a spits. En Boa ook wel denk ik misschien maak ik hem wel CMV.

But tnx

• BraX
Ha, eergisteren een 4231 Bundesliga in elkaar geschroefd voor ene kleine 40k
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jWJC7bWwONM:360

Win er bijna alles mee en als je dan tegen een team met bijv aguero speeld, dan krab je jezelf wel op je kop dat je met zon goedkoop team gemakkelijk mee kan komen :D

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:01
goosche schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:57:
Ik speel op de PC en zou wel 25K willen hebben :o :+

• goosche
BinaryRun schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:57:
[...]

Mocht iemand nog een beginnende PC fut speler willen helpen. :D
Wat is er aan de hand dan? heb je coins nodig :Y zeker _O-

• BinaryRun
goosche schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:28:
[...]

Wat is er aan de hand dan? heb je coins nodig :Y zeker _O-
Idd. Die contracten kosten evenveel als dat ik binnenkrijg.

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

BraX schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:27:
Ha, eergisteren een 4231 Bundesliga in elkaar geschroefd voor ene kleine 40k
http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jWJC7bWwONM:360

Win er bijna alles mee en als je dan tegen een team met bijv aguero speeld, dan krab je jezelf wel op je kop dat je met zon goedkoop team gemakkelijk mee kan komen :D
Mijn team maakt gehakt van je

vaio-fer op xbox

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#we2pHGw5ONX:360

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/16gixjk.jpg

The Sartorialist

• BraX
Komen we gelijk bij het volgende, wou gisteren tegen een vriend spelen. Maar kon maar geen connectie krijgen, telkens connection lost of time out. Dat terwijl andere online potjes prima gingen. Iemand enig idee hoe ik dat zou kunnen fixxen? Iets met router instellingen ofzo?

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

staat je firewall melding wel open? ik heb dat soms oo bij iemand kan ook aan hun end liggen

The Sartorialist

• BinaryRun
fstieger99 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:17:
staat je firewall melding wel open? ik heb dat soms oo bij iemand kan ook aan hun end liggen
Bij mij kan fifa (bijna) nooit matches finden bij bronze tournament, maar bij seizoen is dit geen probleem. Zijn er meer mensen die dit ervaren?

• Cerberi
BinaryRun schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:49:
[...]

Bij mij kan fifa (bijna) nooit matches finden bij bronze tournament, maar bij seizoen is dit geen probleem. Zijn er meer mensen die dit ervaren?
Dat komt dan weer omdat bijna niemand bronzen toernooien speelt

• goosche
BinaryRun schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:50:
[...]

Idd. Die contracten kosten evenveel als dat ik binnenkrijg.
Daar heb ik ook last van jongen iedereen toch? maar ik kan je 1 tip geven je moet contracten goedkoop inslaan en spelers zoveel mogelijk contracten geven. Ik kan bijv nu geen seizoenen meer spelen telkens kom ik cheaters tegen dus mijn coins gaan niet meer zo snel omhoog. Toen die hackers er nog niet waren verdiende ik zo rond 60k per week met alleen maar seizoenen tespelen en tewinnen. Kan nu alleen maar tournooien spelen en die win ik maar zelden dus dat schiet niet op. Maar gelukkig heb ik elke speler max aan contracten gegeven. Maar FUT speel ik nu nog maar zelden. Dit weekend wou ik nog stoppen met FUT. Handelen doe ik ook eigenlijk niet meer want heb elke betaalbare speler al. Bekijk mij vid maar eens. Maar ok ik wil je wel een paar contracten geven. Maar hoeveel coins heb jij? Kan jij daar een screenie van maken?

En heb net trouwens EA aan de lijn gehad en die werken zo ongecoördineerd zit totaal geen logica in.
Moest ik even kwijt :P

• fstieger99

fstieger99

www.Isaia.it

goosche schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:27:
[...]

Daar heb ik ook last van jongen iedereen toch? maar ik kan je 1 tip geven je moet contracten goedkoop inslaan en spelers zoveel mogelijk contracten geven. Ik kan bijv nu geen seizoenen meer spelen telkens kom ik cheaters tegen dus mijn coins gaan niet meer zo snel omhoog. Toen die hackers er nog niet waren verdiende ik zo rond 60k per week met alleen maar seizoenen tespelen en tewinnen. Kan nu alleen maar tournooien spelen en die win ik maar zelden dus dat schiet niet op. Maar gelukkig heb ik elke speler max aan contracten gegeven. Maar FUT speel ik nu nog maar zelden. Dit weekend wou ik nog stoppen met FUT. Handelen doe ik ook eigenlijk niet meer want heb elke betaalbare speler al. Bekijk mij vid maar eens. Maar ok ik wil je wel een paar contracten geven. Maar hoeveel coins heb jij? Kan jij daar een screenie van maken?

En heb net trouwens EA aan de lijn gehad en die werken zo ongecoördineerd zit totaal geen logica in.
cheaters? hoe dan? nog nooit iets van gemerkt tbh

The Sartorialist

• goosche
speel op pc

• Riemer
  • Nu online
[...]

Speel ook op PC en zijn laatste weken idd. veel meer cheaters actief. Ik check het nog steeds door zelf van thuis en uit tenue te wijzigen en als zij dat niet doen dan is het meestal een cheater. Waarvoor had je EA aan de lijn? Ivm je ban op twitter?

• BinaryRun
[...]

Sure thing, ik zal het wel even in een DM sturen.

Ben ik trouwens de enige die online nooit eens een thuiswedstrijd heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 12-02-2013 13:35 ]

• goosche
RiemerDas schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:26:
[...]

Speel ook op PC en zijn laatste weken idd. veel meer cheaters actief. Ik check het nog steeds door zelf van thuis en uit tenue te wijzigen en als zij dat niet doen dan is het meestal een cheater. Waarvoor had je EA aan de lijn? Ivm je ban op twitter?
Ik had ze aan de lijn omdat mijn case was gesloten en de cheaters die heb aan gegevens nog steeds actief zijn. Ik heb ze bewijs stukken gestuurd van een chat gesprek met de script/hack die ze gebruiken. Echt een ducking lame cheat denk je dat je een wedstrijd speeld. speel je ook maar onder tussen sta je 20 - 0 achter. En nog een aantal stukken heb ik gestuurd.

Dit is 1 van de stukken die ik gestuurd heb. lijkt mij toch genoeg om gebanned teworden. Let op de tijd!!! Het zijn matchcoins. Ik vind het gewoon oneerlijk die gasten spelen maar door kopen alles en hacken als een gek laten die hacks dagen lang aan staan. 4mil aan matchcoins dat zijn ongeveer 6500 wedstrijden. Een ban lijkt mij terecht toch? Maar die ban krijgen schat ik zo pas in mei juni. Doen ze elk jaar. Maar dat is natuurlijk veelste laat!!! En ik word gebanned op Twitter en het forum van EA omdat ik er over post.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/20t2ucz.jpg
Team waar hij mee speelt.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34j24vb.jpg

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

hoe kan je zien met welk team hij speelt?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:01
BinaryRun schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:33:
[...]

Sure thing, ik zal het wel even in een DM sturen.

Ben ik trouwens de enige die online nooit eens een thuiswedstrijd heeft?
Nee, en ik heb wel een vermoeden. De cheaters willen allemaal thuis spelen, zodat ze die hack kunnen uitvoeren (je moet volgens mij links staan). Veel mensen anticiperen daarop en willen dus zelf links staan.

Aan de andere kant: ik kwam laatst een cheater tegen die uit speelde, maar goed...

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
is die cheat gedoe alleen op de pc of ook op consoles?

• goosche
chengbondkwok schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:07:
[...]

Nee, en ik heb wel een vermoeden. De cheaters willen allemaal thuis spelen, zodat ze die hack kunnen uitvoeren (je moet volgens mij links staan). Veel mensen anticiperen daarop en willen dus zelf links staan.

Aan de andere kant: ik kwam laatst een cheater tegen die uit speelde, maar goed...
Het kan aan beide kanten.

• Vecodo
Even over een andere boeg, aangezien de cheat al vaak voorbij is gekomen!

http://www.ea.com/nl/voet...show-off#ge8YlG5MnI0EC:pc
Is mijn huidige team.. Heb diverse andere teams geprobeerd maar blijft terug komen bij dit team.

Ik vind persoonlijk Juan Mata fijner spelen dan Nasri. Alleen krijg dan 9 chem als ik Ramires op de CMD zet. Ramires is totaal niet mijn speler.

Juan Mata – Ramires = beide 9 chem
Nasri – Toure = beide 9 chem

Iemand nog verbeteringen c.q. aanvulling? Kompany wil ik halen voor Lescott!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Vecodo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:38:

Is mijn huidige team.. Heb diverse andere teams geprobeerd maar blijft terug komen bij dit team.

Ik vind persoonlijk Juan Mata fijner spelen dan Nasri. Alleen krijg dan 9 chem als ik Ramires op de CMD zet. Ramires is totaal niet mijn speler.

Aguero ipv Balotelli? ben ook geen fan van Sneijder maar weet daar geen andere oplossing ivm RvP

• Riemer
  • Nu online
Wat bedoelde je precies met 20-0 achter staan? Die ken ik nl. niet. Zou je dat uit willen leggen?

• Riemer
  • Nu online
Vecodo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:38:

Je zou Clichy kunnen proberen. Vindt hem fijner spelen dan Cole, met name door zijn snelheid. Op rechts heb ik zelf IF Konko ipv Abate. Zijn Workrates vind ik fijner aangezien Abate bij mij nog wel eens rechter spits wil spelen. Om Sneijder te vervangen zou je kunnen denken aan Miccoli en Di Natale op CAM en ST. Kan ook omgekeerd. Heb ze ook in een 4-2-2-2- opstelling gehad en vanuit de CAM rol vond ik ze zeer goed. Kan je ook Pato als ST nemen natuurlijk of nog meer OP: Muriel....

[ Voor 12% gewijzigd door Riemer op 12-02-2013 16:16 ]

• Vecodo
RiemerDas schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Je zou Clichy kunnen proberen. Vindt hem fijner spelen dan Cole, met name door zijn snelheid. Op rechts heb ik zelf IF Konko ipv Abate. Zijn Workrates vind ik fijner aangezien Abate bij mij nog wel eens rechter spits wil spelen. Om Sneijder te vervangen zou je kunnen denken aan Miccoli en Di Natale op CAM en ST. Kan ook omgekeerd. Heb ze ook in een 4-2-2-2- opstelling gehad en vanuit de CAM rol vond ik ze zeer goed. Kan je ook Pato als ST nemen natuurlijk of nog meer OP: Muriel....
Goede tips! ik ga zeker Clichy eens proberen..
Vind Abate wel aardig spelen maar komt net te vaak op.. Denk dat Konko ook een goede tip is :)

• Riemer
  • Nu online
Vecodo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:52:
[...]

Goede tips! ik ga zeker Clichy eens proberen..
Vind Abate wel aardig spelen maar komt net te vaak op.. Denk dat Konko ook een goede tip is :)
Zo heb ik het nu staan:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5669420/

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dit is mijn huidige teampje nu :

http://www.futhead.com/fifa/squads/5668201/

Dit komt er nog bij als 2e team :D :

http://www.futhead.com/fifa/squads/5669432/

• BinaryRun
Ik had bedacht dat een 4-3-3 team wel leuk zou zijn. Maar die kaarten zijn echt duur! Is die opstelling zo populair?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

4-3-3 moet je niet doen, speelt niet lekker.

• BinaryRun
iPodKiller schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:19:
4-3-3 moet je niet doen, speelt niet lekker.
mhm, fair enough. Heb zelf geen idee, nog nooit mee gespeeld. Zelf ben ik vooral opzoek naar een goede formatie met een LW & RW, dat lijkt mij gewoon prettig spelen.
Pagina: 1 ... 66 ... 82 Laatste