Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 16:44
Middenvelders vandaag om 20 uur en aanvallers vrijdag 20 uur.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 09:57
Matige resultaten met de gold packs... en trek er net Thiago Silva uit :)

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Vind aguero en balo ook wel lekker spelen hoor.
Maar denk aguero met hernandez net iets lekkerder.

Ook geen geluk met kaartjes maar dat had ik wel verwacht, blijft toch spannend.
Nu met een Brazil team bezig: http://www.futhead.com/fifa/squads/3519875/#
Iemand nog advies voor verbeteringen??

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Ziekelijk zie net dat mijn barclays team op de pc gewoon nog 1.7 mil waard is.
Xbox komt niet verder dan 500K

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:19:
Ik snap niet waarom iederen balo en aguerro aanval fijn vind. Ik vind het dus vies tegenvallen.
Dat blijft toch voor iedereen anders. Ik las hier op het forum dat Nani niks is/kan, maar bij mij speelt ie de sterren v.d. hemel. Hangt vast ook af van de opstelling (4-4-1-1), maar dat even terzijde.

Ik ga nu eerst nog voor Aguero, dan nog voor Platje _/-\o_ en dan de pakketjes.

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 14:48
Ferdi_lwd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:21:
[...]

Dat blijft toch voor iedereen anders. Ik las hier op het forum dat Nani niks is/kan, maar bij mij speelt ie de sterren v.d. hemel. Hangt vast ook af van de opstelling (4-4-1-1), maar dat even terzijde.

Ik ga nu eerst nog voor Aguero, dan nog voor Platje _/-\o_ en dan de pakketjes.
Dat heb ik met Emerson, die vind ik op LW gewoon lekkerder spelen dan Neymar, terwijl zijn stats er natuurlijk niet bij in de buurt komen. Het is maar net waar je het lekkerst mee speelt..

• Ferdi_lwd
Ik keek net ff in de store, op de web-app. Er zijn ook pakketjes van 35k! Wauw, ik kon me nog net inhouden..

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 22:32
Ferdi_lwd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:48:
Ik keek net ff in de store, op de web-app. Er zijn ook pakketjes van 35k! Wauw, ik kon me nog net inhouden..
en vervolgens krijg je stomme kaartjes :p 4x rare contract en spelers die weinig waard zijn :p

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Ferdi_lwd
SuperVeloce schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:56:
[...]

en vervolgens krijg je stomme kaartjes :p 4x rare contract en spelers die weinig waard zijn :p
Zo dacht ik ook. Vandaar dat ik me in kon houden denk ik ;)

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ben aan het kijken voor een goeie CAM voor m'n 3-5-2 opstelling.. twijfel tussen Podolski, David Silva of Nasri.

iemand deze al geprobeerd?

• Ferdi_lwd
Ik heb het altijd lastig tegen Podolski, zelf geen ervaring met alle drie

• xamirz
ind0mi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:07:
Ben aan het kijken voor een goeie CAM voor m'n 3-5-2 opstelling.. twijfel tussen Podolski, David Silva of Nasri.

iemand deze al geprobeerd?
Yesss. ik heb ze alle 3 gehad in een 3-5-2. Ik vond Nasri de beste.

• ind0mi

ind0mi

bedankt! heb Podolski net voor 5k kunnen kopen..(ps3) dus heb geld over voor Nasri of Silva. Zouden die 2 nog in prijs zakken na vanavond (midfield TOTY kaarten)?

• xamirz
ja, alle spelers gaan nog zakken. Ik zou toeslaan na de release van de aanvallers.

Verwijderd

Heb nu een Frans pace team met benzema nasri en Remy! Dit in 4-1-2-1-2 werkt echt geweldig! Wel raar dat ik telkens rood krijg met kaboul hahah :9

• proosenb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik heb nu een 3-5-2 BPL team met Cazorla als CAM en RvP met IF Dzeko in de spits.
Ondanks de verder kelderende prijzen heb ik me toch niet weten te bedwingen en een Rooney CAM aangeschaft. Doen ipv Cazorla? Of linea recta naar de trade pile en er zonder al te veel verlies afscheid van proberen te nemen?

En verder.... IF1 Fellaini ten opzichte van de reguliere Fellaini op CDM, is dat de moeite waard?

Verwijderd

proosenb schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:34:
Ik heb nu een 3-5-2 BPL team met Cazorla als CAM en RvP met IF Dzeko in de spits.
Ondanks de verder kelderende prijzen heb ik me toch niet weten te bedwingen en een Rooney CAM aangeschaft. Doen ipv Cazorla? Of linea recta naar de trade pile en er zonder al te veel verlies afscheid van proberen te nemen?

En verder.... IF1 Fellaini ten opzichte van de reguliere Fellaini op CDM, is dat de moeite waard?
Mijn favo CAM is en blijft Nasri! Mata is opzich ook wel fijn! Helemaal met zijn free kick's. Maar Nasri blijft geweldig spelen bij mij op die positie :)

• bartsled
Ik ben ontzettend van van Dembele op CAM. Kost je ook bijna niets :)
Heb nu al een tijdje Nasri ipv Dembele staan en ik wil terug switchen. Nog even wat contracten op maken en dan gaat hij terug.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 21:13
Heeft er iemand tips om te handelen? Wanneer kun je het beste wie handelen? Mijn neef vertelde me bijvoorbeeld laatst dat Gotze heel hard ging, en daarmee heb ik mooi wat coins kunnen verdienen. Maar wanneer gaat wie heel hard, hoe houden jullie dat in de gaten?

Verwijderd

Jeroen04 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:40:
Heeft er iemand tips om te handelen? Wanneer kun je het beste wie handelen? Mijn neef vertelde me bijvoorbeeld laatst dat Gotze heel hard ging, en daarmee heb ik mooi wat coins kunnen verdienen. Maar wanneer gaat wie heel hard, hoe houden jullie dat in de gaten?
Maak een lijst van 5 a 10 spelers die goed verkopen en blijf die in de gaten houden! Zo verdien ik mijn money! Heb hiermee in begin van FUT echt miljoenen mee verdient. Helemaal met pace silvers!

Verwijderd

Geen Melvin Platje in TOTW :(

• proosenb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:39:
[...]

Mijn favo CAM is en blijft Nasri! Mata is opzich ook wel fijn! Helemaal met zijn free kick's. Maar Nasri blijft geweldig spelen bij mij op die positie :)
Gaan we toch maar eens naar wat andere opties kijken, al ben ik over Cazorla ook zeker nog niet ontevreden. Inmiddels zowel Rooney, als IF Fellaini verkocht met in total 21K winst (vanochtend gekocht).
Niet ontevreden, gezien de duikende prijzen van de afgelopen dagen....

Verwijderd

Hmm, ik krijg Cole maar niet verkocht, iedereen bied hem aan rond de 22-23k een daar begon ik ook mee maar ben onderhand al gezakt naar 16k ! Echt niemand koopt hem..

• Ferdi_lwd
Nee?! :( ik zeg niks.. :X

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
wat heb je er eigenlijk aan om veel mensen in je staff te hebben?

Ik sla die soort mensen die ik krijg op maar doe er verder helemaal niks mee.

Werken die nou alleen als je een traningskaart gebruikt en als je bijv. 3 keer + 2% fitness hebt helpt het dan ook 3 keer bij zo'n fitness kaartje?

Burp

• superbok
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:28
Hebben meer mensen geen daily gift meer? Heb sinds 2013 geen daily gift, en kan er niks over vinden dat het gestopt is.

• SuperVeloce
lijkt idd gestopt

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• superbok
  • Laatst online: 21:28
Dat zou raar zijn, kan nergens iets van EA zelf vinden dat ze zijn gestopt.
Jammer

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Doen ze altijd tijdens het holiday season zeg maar

Burp

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Net echt het naarste potje ooit gehad. In de 20e minuut stond ik al 5-0 achter door alleen maar spelfouten van het spel oa . (2x verkeerde aanamevan keeper) kom ik in de 60e minuut tot 5-4 gaat ie alleen nog maar achterin rondspelen en steeds naar de corner vlag rennen. pfff.

Verwijderd

blindsight schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:54:
Vind aguero en balo ook wel lekker spelen hoor.
Maar denk aguero met hernandez net iets lekkerder.

Ook geen geluk met kaartjes maar dat had ik wel verwacht, blijft toch spannend.
Nu met een Brazil team bezig: http://www.futhead.com/fifa/squads/3519875/#
Iemand nog advies voor verbeteringen??
Mooi team! Bijna gelijk aan het mijne. ik zou IF Neymar als ST. Nog willen hebben, maar die is nogal prijzig
Neymar dan ipv pato

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 12:32
Ik heb al pagina's geleden verteld van mijn tactiek omtrent TOTY...en hoewel ik zie dat meerdere mensen gewoon een team gekocht hebben, hou ik het nog een paar dagen vol.
Zondag of maandag (op toppunt van marktcrash vanwege de vele packs die op dat moment nog gekocht gaan worden) zullen de prijzen, denk ik, het laagste zijn, dus de ideale gelegenheid om een team te kopen :)

FIFA Benelux Administrator

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
MyUtd4Life schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:36:
Ik heb al pagina's geleden verteld van mijn tactiek omtrent TOTY...en hoewel ik zie dat meerdere mensen gewoon een team gekocht hebben, hou ik het nog een paar dagen vol.
Zondag of maandag (op toppunt van marktcrash vanwege de vele packs die op dat moment nog gekocht gaan worden) zullen de prijzen, denk ik, het laagste zijn, dus de ideale gelegenheid om een team te kopen :)
Idem, ik sta te popelen om mijn BBVA team te kopen, maar ik houw nog even vol 8)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

afca123 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 19:50:
Net echt het naarste potje ooit gehad. In de 20e minuut stond ik al 5-0 achter door alleen maar spelfouten van het spel oa . (2x verkeerde aanamevan keeper) kom ik in de 60e minuut tot 5-4 gaat ie alleen nog maar achterin rondspelen en steeds naar de corner vlag rennen. pfff.
Welcome to FIFA ;)

• SuperVeloce
Jizzaa schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:42:
[...]

Idem, ik sta te popelen om mijn BBVA team te kopen, maar ik houw nog even vol 8)
me2, nog Sergio Ramos, Casillas en misschien Alves
en dan eigenlijk nog TOTY Ronaldo en Messi :P

Verwijderd

Hahah gevalletje rage mode activated!

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ja wordt bijelkaar opgeteld
Wii4all schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:32:
wat heb je er eigenlijk aan om veel mensen in je staff te hebben?

Ik sla die soort mensen die ik krijg op maar doe er verder helemaal niks mee.

Werken die nou alleen als je een traningskaart gebruikt en als je bijv. 3 keer + 2% fitness hebt helpt het dan ook 3 keer bij zo'n fitness kaartje?

• ind0mi

ind0mi

mijn Hybrid-team sinds gisteren :

http://www.futhead.com/fifa/squads/3424735/

Nasri wissel ik af met Podolski
Torres wissel ik af met Balotelli

Verwijderd

ind0mi schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:22:
mijn Hybrid-team sinds gisteren :

http://www.futhead.com/fifa/squads/3424735/

Nasri wissel ik af met Podolski
Torres wissel ik af met Balotelli
Netjes team. Alleen hulk bevalt mij niet, staat wel pace 90 maar voelt aan als 50. Of is dat inmiddels anders?

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:48:
[...]

Netjes team. Alleen hulk bevalt mij niet, staat wel pace 90 maar voelt aan als 50. Of is dat inmiddels anders?
Heb je wel een beetje gelijk in.. hem wissel ik af met Walcott of Sturridge :)

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
Na jaren, vooral thuis op de bank met vrienden, Fifa te hebben gespeeld, heb ik FUT maar eens een keer aangezwengeld. Ik speel op de PS3.

Totaal geen spijt van; ik vermaak me over het algemeen prima!

Ik heb me de afgelopen week redelijk soepel door de lagere leagues heengespeeld en ben inmiddels actief op het 'hoogste niveau'. Ik heb vrijwel nog geen coins en ook dat gat in de trading markt heb ik helaas nog niet ontdekt.

Met mijn voorlopig nog beperkte middelen, heb ik daarom een vooral leuk Nederlands team gebouwd.
Futhead: Dutch Delight

Op de bank heb ik nog o.a. Anita, Willems, Maher, Wijnaldum, Siem de Jong, Luuk de Jong (van ST naar CF gebouwd), van Wolfswinkel, Nigel de Jong - die worden regelmatig gebruikt, voor de afwisseling als spelers niet fit zijn, maar vooral ook om in het thema te blijven. Ik heb gisteravond een bod gedaan op Stekelenburg en zag vanochtend dat dat gelukt is.
Vooral de invulling van de LB positie is natuurlijk niet al te best, maar ik moet zeggen dat van Aanholt en Willems door hun snelheid nog redelijk mee kunnen online.

Begrijp me niet verkeerd: ik snap dat dit een vrij slecht team is, maar ik verbaas me erover hoe goed ik me vaak nog staande kan houden tegen volgens mij veel betere teams en daarmee vooral ook snellere teams.

Ik moet dan ook wel vrij defensief spelen - naar voren rennen zorgt ervoor dat ik door de Walcott's en
Eminike's van deze wereld keihard wordt overlopen. Huntelaar is ook echt zo sloom als maar zijn kan, maar ik moet zeggen dat ik vooral in de lucht mijn goaltjes wel meepik.

Ik heb nu een klein aantal wedstrijdjes in div. 1 gespeeld. Dat is met dit team pittig maar het lijkt er op dat ik me in ieder geval kan handhaven. Ik ben wel 2x behoorlijk overlopen, 6-2 en 5-0 dacht ik. Tegen tegenstanders die het echt een beetje kunnen en hun overmacht ook echt kunnen 'verzilveren' ben ik vrij kansloos. Het jammere is alleen dat dat meestal vrij snel duidelijk is, dus dan is het de rit uitzitten en de schade beperken...

De oplossing is natuurlijk niet heel lastig: het is tijd voor een nieuw team. Ik zat zelf te denken aan een Bundesliga team, maar misschien hebben jullie nog wat suggesties voor een leuk team 'on a budget' (?).

Het hoeft echt niet meteen belachelijk goed te zijn en een beetje vreemd mag wel. Daarbij vind ik het stiekem ook wel weer mooi om af en toe van de Premier League en Spaanse competitie-teams te winnen met de mindere goden van FiFa 8).

Butt-kicking! For goodness!

Verwijderd

Garion schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:09:
Na jaren, vooral thuis op de bank met vrienden, Fifa te hebben gespeeld, heb ik FUT maar eens een keer aangezwengeld. Ik speel op de PS3.

Ik heb me de afgelopen week redelijk soepel door de lagere leagues heengespeeld en ben inmiddels actief op het 'hoogste niveau'. Ik heb vrijwel nog geen coins en ook dat gat in de trading markt heb ik helaas nog niet ontdekt.

Met mijn voorlopig nog beperkte middelen, heb ik daarom een vooral leuk Nederlands team gebouwd.

Op de bank heb ik nog o.a. Anita, Willems, Maher, Wijnaldum, Siem de Jong, Luuk de Jong (van ST naar CF gebouwd), van Wolfswinkel, Nigel de Jong - die worden regelmatig gebruikt, voor de afwisseling als spelers niet fit zijn, maar vooral ook om in het thema te blijven. Ik heb gisteravond een bod gedaan op Stekelenburg en zag vanochtend dat dat gelukt is.
Vooral de invulling van de LB positie is natuurlijk niet al te best, maar ik moet zeggen dat van Aanholt en Willems door hun snelheid nog redelijk mee kunnen online.

Begrijp me niet verkeerd: ik snap dat dit een vrij slecht team is, maar ik verbaas me erover hoe goed ik me vaak nog staande kan houden tegen volgens mij veel betere teams en daarmee vooral ook snellere teams.

Ik moet dan ook wel vrij defensief spelen - naar voren rennen zorgt ervoor dat ik door de Walcott's en
Eminike's van deze wereld keihard wordt overlopen. Huntelaar is ook echt zo sloom als maar zijn kan, maar ik moet zeggen dat ik vooral in de lucht mijn goaltjes wel meepik.

Ik heb nu een klein aantal wedstrijdjes in div. 1 gespeeld. Dat is met dit team pittig maar het lijkt er op dat ik me in ieder geval kan handhaven. Ik ben wel 2x behoorlijk overlopen, 6-2 en 5-0 dacht ik. Tegen tegenstanders die het echt een beetje kunnen en hun overmacht ook echt kunnen 'verzilveren' ben ik vrij kansloos. Het jammere is alleen dat dat meestal vrij snel duidelijk is, dus dan is het de rit uitzitten en de schade beperken...

De oplossing is natuurlijk niet heel lastig: het is tijd voor een nieuw team. Ik zat zelf te denken aan een Bundesliga team, maar misschien hebben jullie nog wat suggesties voor een leuk team 'on a budget' (?).

Het hoeft echt niet meteen belachelijk goed te zijn en een beetje vreemd mag wel. Daarbij vind ik het stiekem ook wel weer mooi om af en toe van de Premier League en Spaanse competitie-teams te winnen met de mindere goden van FiFa 8).
Je moet farfan is proberen! Die speelt zeer fijn en hij is 5 skiller. nvm i was wrong!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:24:
[...]

Je moet farfan is proberen! Die speelt zeer fijn en hij is 5 skiller. nvm i was wrong!
4*
http://www.futhead.com/fifa/players/3092/

Verwijderd

Told ya i was wrong :9 Maar hij speelt erg fijn moet ik zeggen!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:03
Ik ben net zo begonnen als jou, ook met een Nederlands team, deze verkocht en een bronzen elcheapo team gemaakt, daar heb ik heel veel offline mee gedaan, zo kon ik dat geld + het geld van mijn verkochte Nederlandse spelers een BPL-team maken. Ik raad dat dan ook echt aan, wat een leuke spelers heb je daarin rond lopen. Je hebt aardig veel goedkope spelers met redelijke pace. In het begin zelf had ik het volgende:

Krul (DM) -> De Gea
Assou Ekotto (LB) -> Clichy (Baines als wissel)
Heitinga (CV)
Distin (CV) -> Touré
Johnson (RB) -> Richards (Johnson als wissel)
Milner (CM) -> Gerard
Fellaini (CM) (Milner als wissel)
Diaby (CM) -> Ramires
Gervinho (LV) (Young als wissel)
Cisse (SP) -> Balotelli (Hernandez als wissel)
Sturridge (RV) (Walcott als wissel)

Speel er nu ongeveer een 2 maand mee en het verveeld nog niet, wel heb ik al wat wijzigingen door gebracht. Die heb ik vermeld met ->. Hiermee kun je met een redelijk fifa-skil toch gewoon Divisie 1 mee winnen (zelf al 2 keer gehad).

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:17

Oxigeon

En zo is dat!

Garion schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:09:

Heeft wel wat weg van mijn team. De stats zijn ongeveer hetzelfde (gemiddelde) http://www.futhead.com/fifa/squads/3572581/ uiteindelijk een zeer leuk team. Zit op dit moment zelf in de 3e divisie en met 2 wedstrijden gespeeld en 6 punten hoop ik daar dit seizoen uit te komen. Ben nu voornamelijk coins aan het sparen om eigenlijk van persie nog te kopen. Dus een mooie meevaller zou mooi zijn ergens. Schat dat ik vanmiddag ergens rond de 40k te hebben.

EDIT: Op de bank heb ik nog zitten, Boularouz, Fleuren (als linksback), Ola John, Van Wolfswinkel, Narsingh en Vermeer, Emanuelson en van Bommel

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• bartsled
Voor Nederlandse teams zou ik Emanuelson adviseren, vind ik persoonlijk veel prettiger spelen dan VdV en kost niet veel. Veel betere versnelling en loopt lekker de gaatjes dicht!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:21
Mijn team verkocht en met zwaar verlies het volgende BPL team opgezet.

http://www.futhead.com/fifa/squads/3387866/#squad-player
Nog tips?
Eerst volgende aankoop zal waarschijnlijk Clichy op LB zijn.

Nog even een vraagje? Wanneer komen de spelerupdates/ transfer er aan.
Bijvoorbeeld Ba naar Chelsea, iemand een idee?

• Garion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12-2022
bartsled schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:32:
Voor Nederlandse teams zou ik Emanuelson adviseren, vind ik persoonlijk veel prettiger spelen dan VdV en kost niet veel. Veel betere versnelling en loopt lekker de gaatjes dicht!
Thanks! Die had ik inderdaad al een tijdje in het vizier. Volgens mij is die niet echt prijzig, dus ik zal ns ff kieken.
Oxigeon schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:31:
[...]
Heeft wel wat weg van mijn team. De stats zijn ongeveer hetzelfde (gemiddelde) http://www.futhead.com/fifa/squads/3572581/ uiteindelijk een zeer leuk team. Zit op dit moment zelf in de 3e divisie en met 2 wedstrijden gespeeld en 6 punten hoop ik daar dit seizoen uit te komen. Ben nu voornamelijk coins aan het sparen om eigenlijk van persie nog te kopen. Dus een mooie meevaller zou mooi zijn ergens. Schat dat ik vanmiddag ergens rond de 40k te hebben.

EDIT: Op de bank heb ik nog zitten, Boularouz, Fleuren (als linksback), Ola John, Van Wolfswinkel, Narsingh en Vermeer, Emanuelson en van Bommel
Misschien dat ik Elia ook maar eens ga uitproberen. Misschien Sneijder dan achter Huntelaar. Van Persie is volgens mij inderdaad een flinke upgrade, maar voorlopig heb ik daar de coins nog niet voor.
Verder was ik Ola John helemaal vergeten...
GerbenKwakkel schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:30:
Ik ben net zo begonnen als jou, ook met een Nederlands team, deze verkocht en een bronzen elcheapo team gemaakt, daar heb ik heel veel offline mee gedaan, zo kon ik dat geld + het geld van mijn verkochte Nederlandse spelers een BPL-team maken. Ik raad dat dan ook echt aan, wat een leuke spelers heb je daarin rond lopen. Je hebt aardig veel goedkope spelers met redelijke pace. In het begin zelf had ik het volgende:

..............

Speel er nu ongeveer een 2 maand mee en het verveeld nog niet, wel heb ik al wat wijzigingen door gebracht. Die heb ik vermeld met ->. Hiermee kun je met een redelijk fifa-skil toch gewoon Divisie 1 mee winnen (zelf al 2 keer gehad).
Mmmm, decisions decisions. Ik heb namelijk Johnson al en net ook Dembele, die er goed uitziet, op de kop getikt. Ik neig nog steeds naar een Bundesliga team - ik wil bv graag met Götze spelen, maar dit is zeker het overwegen waard.

Ik heb ook net ontdekt dat er een EA webapp is - stiekem tijdens werk toch wat handelen. Moet kunnen :P...

Butt-kicking! For goodness!

• ind0mi

ind0mi

BraX schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:01:
Mijn team verkocht en met zwaar verlies het volgende BPL team opgezet.

http://www.futhead.com/fifa/squads/3387866/#squad-player
Nog tips?
Eerst volgende aankoop zal waarschijnlijk Clichy op LB zijn.

Nog even een vraagje? Wanneer komen de spelerupdates/ transfer er aan.
Bijvoorbeeld Ba naar Chelsea, iemand een idee?
EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA
A batch of January transfers just went live in packs ft. Lucas Moura, Sturridge, Demba Ba and more. Full list: http://bit.ly/UV2kpH #FUT

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Garion schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:07:
[...]

Thanks! Die had ik inderdaad al een tijdje in het vizier. Volgens mij is die niet echt prijzig, dus ik zal ns ff kieken.

[...]

Misschien dat ik Elia ook maar eens ga uitproberen. Misschien Sneijder dan achter Huntelaar. Van Persie is volgens mij inderdaad een flinke upgrade, maar voorlopig heb ik daar de coins nog niet voor.
Verder was ik Ola John helemaal vergeten...

[...]

Mmmm, decisions decisions. Ik heb namelijk Johnson al en net ook Dembele, die er goed uitziet, op de kop getikt. Ik neig nog steeds naar een Bundesliga team - ik wil bv graag met Götze spelen, maar dit is zeker het overwegen waard.

Ik heb ook net ontdekt dat er een EA webapp is - stiekem tijdens werk toch wat handelen. Moet kunnen :P...
Als je het voor het kiezen hebt zou ik kiezen voo r Elia. Is net iets sneller dan John. Sinds ik Elia heb kom ik via de flanken ook veel sneller door. Speelt gewoon heerlijk. Voor de prijs hoef je het eigenlijk ook niet te laten. Zit niet zo veel verschil in ;)

• xamirz
Oxigeon schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:09:
[...]

Als je het voor het kiezen hebt zou ik kiezen voo r Elia. Is net iets sneller dan John. Sinds ik Elia heb kom ik via de flanken ook veel sneller door. Speelt gewoon heerlijk. Voor de prijs hoef je het eigenlijk ook niet te laten. Zit niet zo veel verschil in ;)
vergeet niet dat Elia 5 stars skills heeft en john niet.

• Thijmeus
  • Laatst online: 08-12-2023
Geen spijt van dat ik een ~maandje geleden mijn team heb verkocht. Kan nu een echt mooi team maken op de PC, wat zijn die prijzen gezakt zeg. Om een voorbeeldje te geven: Robben nu voor ~450k ipv ~720k :)

• xamirz
Thijmeus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:17:
Geen spijt van dat ik een ~maandje geleden mijn team heb verkocht. Kan nu een echt mooi team maken op de PC, wat zijn die prijzen gezakt zeg. Om een voorbeeldje te geven: Robben nu voor ~450k ipv ~720k :)
Weer van de partij zie ik. Je bent tijdje niet meer hier geweest of wel?

• Thijmeus
Haha ja inderdaad :) Was een tijd erg druk, had toen mijn team in z'n totaal verkocht en weinig tijd om te spelen en op het forum te zijn. Nu dus weer tijd om een team te kopen en aan de slag te gaan!

• xamirz
Thijmeus schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:22:
Haha ja inderdaad :) Was een tijd erg druk, had toen mijn team in z'n totaal verkocht en weinig tijd om te spelen en op het forum te zijn. Nu dus weer tijd om een team te kopen en aan de slag te gaan!
oke dan. Welkom terug :)

• Thijmeus
Bedankt! :D

• GAITii
Haha same here, tot ongeveer begin november gespeeld en nu sinds de kerstvakantie weer actief hier en op FUT :). Nog even zien of goedkope spelers kan vinden die ik dan weer voor wat meer kan door verkopen. Iemand nog tipjes?

• xamirz
Boyz, wie zullen er een January update krijgen?
Ik gok zelf op Fellaini, david luiz....

• toogjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:40
Michu...

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
Mag hopen op een geupgrade Suarez of van persie :P Komt mijn BPL team ten goede

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 14:48
gelden eventuele upgrades ook voor de al bestaande kaarten?

• xamirz
Nee, de oude kaarten zullen bestaan. Er komen dan nieuwe kaarten.

Verwijderd

Zal ik mijn IF Montolivo in 4-3-3 van de tradepile halen en over een aantal weken weer toevoegen? De enige op de trade in 4-3-3 CM en toch een 40K waard. Zal die dan gaan stijgen? Ik verwacht geen nieuwe IF van hem namelijk.

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Opvallend dat spelers een update krijgen wbt stats ook, deden ze dat voorgaande jaren ook? Maakt IF's van voor de update meteen waardeloos dan :)

• GAITii
Zo te zien is de transfer update uitgevoerd want er zijn al kaarten uit van Ba - Chelsea en Sturridge - Liverpool.

• Ferdi_lwd
Klopt het dat de prijzen crash van nu, alleen de eerste weken rondom de toty is? Hoe was dat vorig jaar, trekt dat wel weer aan?

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
sturridge als ST is wel mooi overigens als hij een beetje betaalbaar blijkt!

• GAITii
Ja de prijs ligt nu op 10.000 buy now (PC). Ben benieuwd of je dan ook een Sturridge ST en een Sturridge RW naast elkaar kan zetten. Ben helemaal weg van de RW versie. Die heeft bij mij al zo'n 200 wedstrijden gespeeld, en zit rond de 150 goals en dat voor een RW, heerlijke snelle counter speler is het (stel hem boven Walcott, Walcott zijn manier van positie vind ik niet lekker (teveel naar buiten, terwijl Sturridge maar naar binnen speelt).

Verwijderd

Nee kan niet. Tevens raad ik Zaha aan als LW/RW, goedkoper en beter ;)

• GAITii
Sturridge is op bijna alle fronten beter btw... en Zaha kost op alle platformen meer als 10K...

Verwijderd

Zaha kost 6K want dat is de prijs waarvoor ik hem meerdere malen te koop heb staan ;)

Ga niet uit van stats van Sturridge, Zaha speelt echt heerlijk samen met Beckford bijvoorbeeld. Oja en de prijzen op FutHead en UltimateDB kloppen nooit ;)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GerbenKwakkel schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:24:
Zo te zien is de transfer update uitgevoerd want er zijn al kaarten uit van Ba - Chelsea en Sturridge - Liverpool.
Lucas moura zit ook al bij P$G hoor, althans bij divisies.

• ind0mi

ind0mi

op de ps3 gaat STurridge ook niet onder de 10k eruit helaas :(

zal die prijs alleen maar hoger worden? of zal die ook nog zakken? wil hem toch wel eens testen in mn team

[ Voor 47% gewijzigd door ind0mi op 10-01-2013 15:29 ]

Verwijderd

Zahaaaaa like a baws

Verwijderd

Wat een onzin, kom er net achter dat Torres in TOTW heeft gezeten. En RVP nog niet..

• Edzeau
  • Laatst online: 16-11 21:13
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:42:
[...]
Maak een lijst van 5 a 10 spelers die goed verkopen en blijf die in de gaten houden! Zo verdien ik mijn money! Heb hiermee in begin van FUT echt miljoenen mee verdient. Helemaal met pace silvers!
Maar hoe zie je welke spelers goed verkopen?! :p Ik heb nu 20k te besteden, wat zou ik nu het beste kunnen verhandelen bijvoorbeeld, en waarom?

Verwijderd

Jeroen04 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:33:
[...]

Maar hoe zie je welke spelers goed verkopen?! :p Ik heb nu 20k te besteden, wat zou ik nu het beste kunnen verhandelen bijvoorbeeld, en waarom?
Zelf even logisch nadenken welke spelers populair zouden kunnen zijn ;)

Tevens handelen in Bronzen spelers werkt het beste. Gasten met veel pace in 4-4-2 en 4-3-3 opkopen en gewoon voor 0-5k extra verkopen. Houd er wel rekening mee dat je ze niet in 5 minuten verkoopt. Zo heb ik sommige spelers wel 3 dagen erop staan voordat ik ze met een massive winst verkoop.

• Riemer
  • Laatst online: 23:25
Heren,

Wil graag een la liga / spaans team maken in een 3-5-2 opstelling. Er van uitgaande dat coins geen probleem zijn (als het maar geen TOTY spelers zijn) kan ik aardig investeren.

Reeds in bezit: Casillas en als CB zowel puyol (middelste CB) Pepe op rechts en Ramos op Links. Als wissel wil ik Macherano gebruiken. Voor LM wil ik Pedro en David Villa aanschaffen en op RM Di Maria. Welke CDM en CAM zou goed bij dit team passen, ook als je naar snelheid en workrates kijkt?

• SuperVeloce
puyol is langzaam..

http://www.futhead.com/fifa/squads/3583098/

en ipv alonso kan busquetes nog

[ Voor 58% gewijzigd door SuperVeloce op 10-01-2013 15:57 ]

• Riemer
SuperVeloce schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:53:
puyol is langzaam, pak dan alves

LB Marcelo CB Pepe GK Casillas CB Pique RB Alves
In een 3-5-2 opstelling gebruik ik geen LB en RB maar zie idd. Wel veel mensen die ze gebruiken in deze opstelling. De workrates van een back zijn echter voor een 3 mans achterhoede niet geschikt. Dat Puyol niet zo snel is maakt mij voor de middelste CB niet zoveel uit. Heb in mijn Italiaanse team ook WALLter Materazzi en ook hij is niet de snelste maar komt weinig langs hem! ( maar ja, als je er langs bent dan is het ook een goal...)

Verwijderd

Puyol gebruiken is niet verstandig. 1 steekbal door het midden en dan heb je weinig aan je andere 2 CB's ;)

• daboytim
  • Laatst online: 14-10-2024
BBVA Team

Dat BBVA Team had ik "vroeger". Speel nu met een ander team met meer competities (1x Serie A, 2x Bundesliga, 4x BPL en 4x BBVA.

Vond Busquets en Alonso beter dan Khedira. Van Busquets kun je zelfs nog de IF versie overwegen, die is niet achterlijk duur. Puyol heb ik ook tijdje erin gehad maar die was al snel weg ivm zijn snelheid.

[ Voor 23% gewijzigd door daboytim op 10-01-2013 16:59 ]

Verwijderd

daboytim schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:57:
BBVA Team

Dat BPL Team had ik vroeger. Speel nu met een ander team. Vond Busquets en Alonso beter dan Khedira. Puyol heb ik ook tijdje erin gehad maar die was al snel weg ivm zijn snelheid.
Meh met zo'n team spelen lijkt mij niks aan. Die heb je ook in seasons :P

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:59:
[...]

Meh met zo'n team spelen lijkt mij niks aan. Die heb je ook in seasons :P
lijkt me sterk en ik denk juist dat dit heerlijk zal spelen!

Verwijderd

Geef mij maar Emenike en Wellington samen met daarachter iemand als Sessegnon :)

• goosche
  • Laatst online: 00:47
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fGayDLkCnIIj2:pc Teampie
Wie zal ik nog meer kopen? Aguaro net verkocht CF ingekocht 89k SP gemaakt verkocht voor 137k.
Business :P

• Riemer
daboytim schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:57:
BBVA Team

Dat BBVA Team had ik "vroeger". Speel nu met een ander team met meer competities (1x Serie A, 2x Bundesliga, 4x BPL en 4x BBVA.

Vond Busquets en Alonso beter dan Khedira. Van Busquets kun je zelfs nog de IF versie overwegen, die is niet achterlijk duur. Puyol heb ik ook tijdje erin gehad maar die was al snel weg ivm zijn snelheid.
Thanks, ziet er idd. Goed uit. Denk zelf om links eerder voor Pedro IF of David Villa te denken. Zal dit weekend maar eens wat gaan inkopen ;)

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
http://www.futhead.com/fifa/squads/3600224/
Dit is mijn mooie team:p. Had veel mazzel met Walcott:)
Nu zit ik alleen te twijfellen om vidic te halen inplaats van vermaelen.
of heeft iemand nog andere goede tips om het team te versterken.

alvast bedankt.

• goosche
  • Laatst online: 00:47
pruimman schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:39:

alvast bedankt.
Doe wat aan je positions van de Players. Vidic is traag dus een slecht koop. Koop Walker en hou sagna als wissel. Maar lekker teampie hoor!!!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
pruimman schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:39:

alvast bedankt.
Trekt veel op het mijne.

Tips: LLoris, als def kun je mss IF koscielny overwegen.(twijfel zelf nog of hij het geld wel waard is )
Bale op LM ben ik heel te vreden over! Alsook Balotelli ;)

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
goosche schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:47:
[...]

Doe wat aan je positions van de Players. Vidic is traag dus een slecht koop. Koop Walker en hou sagna als wissel. Maar lekker teampie hoor!!!
De posities zijn nu allemaal goed was het alleen in futhead vergeten, maar ik heb walker ook alleen nog nooit mee gespeeld. Ik zal het eens gaan proberen
Jizzaa schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:51:
[...]

Trekt veel op het mijne.

Tips: LLoris, als def kun je mss IF koscielny overwegen.(twijfel zelf nog of hij het geld wel waard is )
Bale op LM ben ik heel te vreden over! Alsook Balotelli ;)
koscielny vind ik een beetje aan de dure kant 1mil op de pc. Balotelli daar in tegen is niet duur.

bedankt voor de tips :*)

• Riemer
goosche schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:47:
[...]

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Heb ervaring met Vidic en hij is idd. Erg traag. Hij is daarnaast ook slecht aan de bal maar als een aanvaller bij hem in de buurt komt is de bal voor Vidic die hem daarna heel snel moet afgeven aan een medespeler! En goals uit corner is geen probleem.

Verwijderd

iPodKiller schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:48:
[...]

Lucas moura zit ook al bij P$G hoor, althans bij divisies.
Bij FUT ook, alleen volgens de stats zit er weinig/geen verschil in.
Hij zou nu wel een betere chem moeten hebben met Michel Bastos.

• MisterLBP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25
http://www.futhead.com/fifa/squads/3618306/#

Om alle Muriels, Wallysons en Wellitons van div. 1 te bestrijden heb ik een muur van Thiago-Chiellini-Ramos gebouwd. Twee 5* en vier 4* skillers. Een vrijetrap en penalty specialist. Defensieve middenvelder en twee snelle spitsen. Een all-round perfecte team naar mijn mening. Wat vinden jullie?

(Hier een goedkopere versie voor rond de 100k: http://www.futhead.com/fifa/squads/3618241/#squad-player)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb gisteren niet veel gehandeld en alleen maar gevoetbald. Heb een kleine 10 wedstrijden gespeeld en een ruime 15k rijker. Ben er toch achter gekomen dat ik met mijn Nederlands team niet hoef te vrezen tegen grote teams. Verschillende teams met Wallcot etc tegengekomen maar goed verdedigd.

Ook een keer of 3 gehad dat ik in de 80e minuut gelijk stond. En dat ik dan een vrije trap krijg op ong. 20m van de goal. Sneijder weet daar wel raad mee. Van de 5 zijn er ongeveer 3 in 1x in gegaan. De overige twee knalde tegen de lat en kwamen terug het veld in waarbij ik 1x in de rebound scoorde.

Al met al is Sneijder de man met goals bij mij. Nu zit hij helaas op de bank te wachten tot zijn fitheid weer terug is. (kan wel kaartje inzetten maar dat mag de pret niet drukken). Mocht ik het lastig krijgen in een match wissel ik mijn Maher/emanuelson eventjes voor Sneijder en dan komt alles weer goed

• Riemer
Oxigeon schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:31:
Heb gisteren niet veel gehandeld en alleen maar gevoetbald. Heb een kleine 10 wedstrijden gespeeld en een ruime 15k rijker. Ben er toch achter gekomen dat ik met mijn Nederlands team niet hoef te vrezen tegen grote teams. Verschillende teams met Wallcot etc tegengekomen maar goed verdedigd.

Ook een keer of 3 gehad dat ik in de 80e minuut gelijk stond. En dat ik dan een vrije trap krijg op ong. 20m van de goal. Sneijder weet daar wel raad mee. Van de 5 zijn er ongeveer 3 in 1x in gegaan. De overige twee knalde tegen de lat en kwamen terug het veld in waarbij ik 1x in de rebound scoorde.

Al met al is Sneijder de man met goals bij mij. Nu zit hij helaas op de bank te wachten tot zijn fitheid weer terug is. (kan wel kaartje inzetten maar dat mag de pret niet drukken). Mocht ik het lastig krijgen in een match wissel ik mijn Maher/emanuelson eventjes voor Sneijder en dan komt alles weer goed
Ik herken je ervaring met Sneijder. Hij speelt bij mij achter Miccoli en Di Natale en in 110 wedstrijden (online) 55 goals. Vind ik niet slecht. Hij scoort vrij veel vanaf rand 16 maar staat soms ook gewoon 1 op 1 met de GK.

Verwijderd

Sneijder scoort op de 1 of andere manier altijd met het hoofd bij mij..

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RiemerDas schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:57:
[...]

Ik herken je ervaring met Sneijder. Hij speelt bij mij achter Miccoli en Di Natale en in 110 wedstrijden (online) 55 goals. Vind ik niet slecht. Hij scoort vrij veel vanaf rand 16 maar staat soms ook gewoon 1 op 1 met de GK.
Bij mij staat hij ook op de CAM positie. Meestal scoort hij hier bij mij ook vanaf de 16. Staat ook vaak alleen voor de keeper. Van de 25 wedstrijden dat ik hem heb heeft hij 14 goals gemaakt. Verder maken Huntelaar en De Jong er ook aardig wat.

• Terranova
  • Laatst online: 20-11 21:34
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:01:
Sneijder scoort op de 1 of andere manier altijd met het hoofd bij mij..
Yups heb ik ook, zijn hoge dieptepassjes op Pato/Muriel en op Di Natale/Cavani komen ook altijd perfect aan.
Pagina: 1 ... 56 ... 82 Laatste