PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heb gister alleen maar lopen handelen. 927.728 sta ik in de min kan helemaal niks meer alles moet eerst verkocht worden. Heb nu 20k over om tehandelen maar moet eerst van mijn 8 pagina`s spelers af!!! Die trade pile moeten ze in deze periode groter maken want 40 is echt teweinigOxigeon schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:31:
Heb gisteren niet veel gehandeld en alleen maar gevoetbald. Heb een kleine 10 wedstrijden gespeeld en een ruime 15k rijker. Ben er toch achter gekomen dat ik met mijn Nederlands team niet hoef te vrezen tegen grote teams. Verschillende teams met Wallcot etc tegengekomen maar goed verdedigd.
Ook een keer of 3 gehad dat ik in de 80e minuut gelijk stond. En dat ik dan een vrije trap krijg op ong. 20m van de goal. Sneijder weet daar wel raad mee. Van de 5 zijn er ongeveer 3 in 1x in gegaan. De overige twee knalde tegen de lat en kwamen terug het veld in waarbij ik 1x in de rebound scoorde.
Al met al is Sneijder de man met goals bij mij. Nu zit hij helaas op de bank te wachten tot zijn fitheid weer terug is. (kan wel kaartje inzetten maar dat mag de pret niet drukken). Mocht ik het lastig krijgen in een match wissel ik mijn Maher/emanuelson eventjes voor Sneijder en dan komt alles weer goed
als de trade pile nog groter wordt zal de markt helemaal overlopen ben ik bang. hoe meer spelers op de markt hoe lager de prijzen..goosche schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:35:
[...]
Heb gister alleen maar lopen handelen. 927.728 sta ik in de min kan helemaal niks meer alles moet eerst verkocht worden. Heb nu 20k over om tehandelen maar moet eerst van mijn 8 pagina`s spelers af!!! Die trade pile moeten ze in deze periode groter maken want 40 is echt teweinig
Als Sneijder naar Galatasaray gaat, komt er geen nieuw kaartje. Dan gaat Sneijder helemaal uit packs, dus wordt zijn Inter-kaartje waarschijnlijk weer wat meer waard.Oxigeon schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:11:
[...]
Klopt. Misschien een kleine tip van mijn kant. Mocht er een nieuw kaartje komen van Sneijder omdat hij naar Galatasaray of iets dergelijks zou gaan zou ik toch overwegen het kaartje van Inter te kopen. Ik denk namelijk dat zijn stats er niet op vooruit gaan als er een nieuw kaartje van hem gaat komen.
Mijn Team
Waarom dan wel?kadoendra schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:57:
[...]
Als Sneijder naar Galatasaray gaat, komt er geen nieuw kaartje. Dan gaat Sneijder helemaal uit packs, dus wordt zijn Inter-kaartje waarschijnlijk weer wat meer waard.
http://www.futhead.com/fi...s[]=e&filter-values[]=325
Galatasaray SK is de enige turkse club die WEL in ultimate team zit
Mooi team. Hoe speelt de 4-5-1 opstelling eigenlijk? Speel zelf liefst met 2 spitsen. Speel je nu veel over de flanken? Counter? Ben benieuwd.daboytim schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:59:
Na veel handelen gister eindelijk mijn team af. Kostte een flinke duit maar dan heb je ook wat. Meteen DIV1 ermee gewonnen. Kan niet echt verbeteringen bedenken (behalve Pepe IF, en TOTY spelers).
Mijn Team
Omdat de inhoud van de pakjes gewoon totaal niks meer waard is als je geen TOTW of TOTY of een extreem goede speler er in krijgt....HamburgerHenk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:18:
Nou koop ik 2 35k pakjes, krijg ik normale Ozil en daarna normale Pepe. En toch ben ik best teleurgesteld
Sneijder blijft wel in packs omdat Galatasaray als enige turkse club in FUT zit, MAAR het is moeilijker om dat een goed team om hem heen te maken dus willen sommige mensen hem nog wel van zijn inter kaartje hebben.BraX schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:02:
[...]
Waarom dan wel?
Nederlands / Turks / Galatasaray hybriddestroye schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:22:
[...]
Sneijder blijft wel in packs omdat Galatasaray als enige turkse club in FUT zit, MAAR het is moeilijker om dat een goed team om hem heen te maken dus willen sommige mensen hem nog wel van zijn inter kaartje hebben.
Speel eigenlijk zelden op de counter, al pik ik natuurlijk wel zo nu en dan een countergoal mee. Meestal rustig opbouwen en dan voorin rondtikken met de spits en CAM's, en wachten tot Robben/Hazard over de flanken eroverheen duikt als de tegenstander iedereen in het midden heeft.RiemerDas schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:13:
[...]
Mooi team. Hoe speelt de 4-5-1 opstelling eigenlijk? Speel zelf liefst met 2 spitsen. Speel je nu veel over de flanken? Counter? Ben benieuwd.
Ik doe het wel slecht tegen snelle spitsen nog, maar dat kan aan mijn verdedigende kwaliteiten liggen...
Het ligt aan de CM die is traag en kan niet verdedigen. Plaats daar Song en het zal een stuk beter gaan.daboytim schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:28:
[...]
Speel eigenlijk zelden op de counter, al pik ik natuurlijk wel zo nu en dan een countergoal mee. Meestal rustig opbouwen en dan voorin rondtikken met de spits en CAM's, en wachten tot Robben/Hazard over de flanken eroverheen duikt als de tegenstander iedereen in het midden heeft.
Ik doe het wel slecht tegen snelle spitsen nog, maar dat kan aan mijn verdedigende kwaliteiten liggen...
Nouja die 2 plus de rest van de spelertjes is wel weer die 70k waard, maarja had liever een IF Cavani of Di NataleBraX schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:19:
[...]
Omdat de inhoud van de pakjes gewoon totaal niks meer waard is als je geen TOTW of TOTY of een extreem goede speler er in krijgt....
Nou op de Xbox zou dat eerder 45k zijn ofzo..HamburgerHenk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:41:
[...]
Nouja die 2 plus de rest van de spelertjes is wel weer die 70k waard, maarja had liever een IF Cavani of Di Natale
Pepe +/- 10k en Ozil +/- 20k
Ja idd. Had zelf gisteren 2 IF's in 1 pak! Xabi.... Prieto. helaas en Jordi Alba. Xabi kan ik aan de straatstenen niet kwijt en Jordi Alba op PC heb ik nu op de trade pile voor 400K. Ben benieuwd. Heb trouwens wel IF Di Natale gekocht en idd. heerlijk!! Had de NIF kaart en daarmee meer dan 300 wedstrijden gespeeld. Vond het bijna jammer om hem weg te doen maar IF Di Natale is gewoon heerlijk.HamburgerHenk schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:41:
[...]
Nouja die 2 plus de rest van de spelertjes is wel weer die 70k waard, maarja had liever een IF Cavani of Di Natale
Oeps, weer wat geleerd.BraX schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:02:
[...]
Waarom dan wel?
[ Voor 11% gewijzigd door goosche op 11-01-2013 12:12 ]
Nou pc is niet veel beter hoor, maar 20k + wat grut wat bij elkaar wel 15k waard is dan zorgt wel voor de 35k per pakjeBraX schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:50:
[...]
Nou op de Xbox zou dat eerder 45k zijn ofzo..
Pepe +/- 10k en Ozil +/- 20k
Wat is 3-5-2 toch een kut formatie. Krijg ontzettend veel corner en hoge voorzetten (goals) tegen. Zodra je tegenstander over de vleugels speelt, ligt heel je verdediging open. Je CB worden er altijd uitgelopen. Middelveld is super waardeloos omdat je CDM noch verdedigen noch aanvallen. En voorin sta je met twee spitsen helemaal geïsoleerd tussen vier verdedigers.
Sta op het punt om te degraderen in D2, is me nog nooit gebeurd.
Ik denk dat ik voor 4-5-1 of 4-3-3 ga. Maar dan moet ik mijn hybrid bijna helemaal wegdoen.
Verklaar je nader...bartsled schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:20:
.....Je kunt je huidige team relatief goedkoop ombouwen.....
4-1-2-1-2 is de duurste opstelling die er is. Spelers met 3-5-2 formatie zijn over het algemeen veel goedkoper.
kaartjes om spelers naar 4-1-2-1-2 formatie om te zetten zijn naar mijn weten ook niet goedkoop..
Nasri, Cazola, Silva of Mata
Of wie heeft Baloteli, Aguaro, Suarez, Tevez wel eens als CAM gebruikt en hoe vond jij dat spelen?
Cazorla met zijn 5 star weak foot, goede afstandschoten en uitstekende passes vind ik het fijnst.goosche schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:40:
Wie vinden jullie beter als CAM in de BPL voor een 4 1 2 1 2 formatie.
Nasri, Cazola, Silva of Mata
Of wie heeft Baloteli, Aguaro, Suarez, Tevez wel eens als CAM gebruikt en hoe vond jij dat spelen?
Suarez heb ik als CA maar kan het allemaal wel even proberen. Maar als ik Suarez als CAM ga gebruiken krijgt die maar 7 CHEM.
http://www.futhead.com/fifa/squads/3402579/#squad-player
En als ik nasri plaats wel gewoon 9 CHEM. En niet van plan om Dani teverkopen want die word alleen maar meer waard.
En heeft iemand trouwens Torres als CAM geprobeert?
Overigens, Torres is een spits, dus een man die scoort en niet een die de pass moet geven.
Gaude et aude
Its all about PACE!!! eheh maar het zijn wel de spelers die ik het liefst wil hebben. Mis alleen Messi en Ronaldo. Maar het zijn gewoon goeie spelers toch?Mr Hackenbacker schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:22:
Als ik jouw team zie ik: PACE!
Overigens, Torres is een spits, dus een man die scoort en niet een die de pass moet geven.
En heb net Suarez gekocht en CA positie verkocht. Ga hem nu testen hoe die gast speelt in CAM positie.
Dit is mijn team op 't moment:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3639078/#
Koop zo ook wel Nasri maar eerst Suarez checken.bartsled schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:38:
Ik ben zeer tevreden over Nasri op CAM, loopt lekker de ruimtes in en is rap qua handeling. Dembele is ook een goede, geeft wat meer body.
Dit is mijn team op 't moment:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3639078/#
Waarom heeft Suarez 7 Chem en bijv Nasri niet?
[ Voor 6% gewijzigd door goosche op 11-01-2013 16:43 ]
Verwijderd
misschien vanwege de connectie met di Maria?goosche schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:40:
[...]
Koop zo ook wel Nasri maar eerst Suarez checken.
Waarom heeft Suarez 7 Chem en bijv Nasri
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 17:06 ]
Net een wedstrijd gespeeld 2-0 geworden. Ik domineerde de wedstrijd helemaal 30-70 balbezit.Suarez was een beetje ontzichtbaar. Geen enkel schot op doel en maar 14 pasjes heeft die gegeven in de wedstrijd geen astist. Even wennen denk ik. Nog eens een wedstrijd
ThanksCerberi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:16:
Hij is niet rare, Evra wel.
Wat wil het kader wat om de rating van een speler heen staat betekenen?
hoi
Verwijderd
Als hij zilver is of "ingedrukt goud" hebben mensen hem een tijdelijke boost gegeven.bartsled schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:33:
[...]
Thanks![]()
Wat wil het kader wat om de rating van een speler heen staat betekenen?
Na 1 wedstrijd is hij weer normaal.
Verwijderd
Trek net Neymar uit een pakje maar denk dat ik hem een dikke maand ga vasthouden en hopen dat hij weer gaat stijgen (waarde 120K, was 160K)
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:28:
Verschilt per dag dat is ook het lastige aan handelen.
Trek net Neymar uit een pakje maar denk dat ik hem een dikke maand ga vasthouden en hopen dat hij weer gaat stijgen (waarde 120K, was 160K)
Verwijderd
Misschien kan je de gewone Marcelo van real Madrid proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:14:
Wat zijn de beste spelers om mee te handelen. Budget: 40-50k ?
Op de ps3 gaat hij voor rond de 47k en hij blijft redelijk populair.
Probeer de 4-1-2-1-2 formatie te krijgen, die kan je altijd wat duurder verkopen.
Verwijderd
Maakt niks uit. Ikzelf handel nooit in IF, veel te gevaarlijk. Ik handel alleen in de onbekendere spelersVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:32:
Waarmee kan je het beste, Brons, Zilver, Goud (IF)..
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:40:
[...]
Maakt niks uit. Ikzelf handel nooit in IF, veel te gevaarlijk. Ik handel alleen in de onbekendere spelers
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:37:
[...]
Misschien kan je de gewone Marcelo van real Madrid proberen.
Op de ps3 gaat hij voor rond de 47k en hij blijft redelijk populair.
Probeer de 4-1-2-1-2 formatie te krijgen, die kan je altijd wat duurder verkopen.
http://www.ea.com/soccer/.../show-off#eTCGtOCWIvt:360
Verwijderd
Tuurlijk kan dat ook, maar houd er rekening mee dat er altijd 5% af gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:44:
Ik heb hem al ooit gehad. Verkocht voor 5k winst. Ook redelijk chill maar kan je niet beter duurdere spelers kopen en dan voor 20k duurder verkopen ofzo?
[...]
Dus als je duurdere spelers koopt, moet je veel duurder kunnen verkopen om wat winst te maken.
Je kan ook de 59 minuten methode proberen.
Verwijderd
Afrikanen bijvoorbeeld brons en zilveren dat soort mannen en dan in goede formaties. Er zijn zat mannen met 90 pace etc voor 1K of minder. Die raak je easy kwijt voor 2-3k per stuk. Houd er wel rekening mee dat je deze spelers minder snel kwijtraakt dan een V Persie.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:43:
Ook slimmaar wie noem je onbekend daar kijken ze dan toch niet naar...
![]()
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:49:
[...]
Tuurlijk kan dat ook, maar houd er rekening mee dat er altijd 5% af gaat.
Dus als je duurdere spelers koopt, moet je veel duurder kunnen verkopen om wat winst te maken.
Je kan ook de 59 minuten methode proberen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:49:
[...]
Afrikanen bijvoorbeeld brons en zilveren dat soort mannen en dan in goede formaties. Er zijn zat mannen met 90 pace etc voor 1K of minder. Die raak je easy kwijt voor 2-3k per stuk. Houd er wel rekening mee dat je deze spelers minder snel kwijtraakt dan een V Persie.
Verwijderd
Verwijderd
Dit is nu mijn team, alleen ben ik nog bezig met mijn verdediging en CAM, Rooney valt met alles tegen. Ik denk dat hij gewoon te klein is (dat vind ik als spits echt niet fijn). Ook als CAM vind ik hem niet super, dan speelt hij ook niet fijn. Maar heb David silva ook gehad dus of hem terug kopen of Nasri?
Tips?
Vind dit team momenteel wel af, evt had ik liever bale als lm, maar dat is chemistry technisch niet mogelijk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het komt dat als ik robinho voor young ruil, young maar 7 chemistry heeft, terwijl hij dan net als robinho, een rode en twee oranje lijntjes heeft....
[ Voor 34% gewijzigd door eskymomo op 12-01-2013 13:36 ]
Verwijderd
Deze net gemaakt. Kreeg Pepe niet verkocht voor 17K dus dan er maar een teampje mee maken
Verwijderd
Robinho is Braziliaan, Brazilianen staan bekend als hybride en kunnen makkelijker met andere spelers werken.eskymomo schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 13:34:
http://www.ea.com/soccer/...show-off#fAJUhjHsnIJoq:pc
Vind dit team momenteel wel af, evt had ik liever bale als lm, maar dat is chemistry technisch niet mogelijk.
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het komt dat als ik robinho voor young ruil, young maar 7 chemistry heeft, terwijl hij dan net als robinho, een rode en twee oranje lijntjes heeft....
En idd het lijkt erop dat de ps3 prijzen weer wat omhoog zijn gegaan.
Merkte dat ook op! Naar mijn ondervinding gaat het vooral om liga BBVA spelers. Mss door de vele promotie van de spelers van TOTY dat heel wat mensen ze nu gewoon willen kopen...ind0mi schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:48:
Ligt het aan mij of zijn de prijzen (ps3) weer omhoog gegaan?
Merkte wel dat de spelers uit barclays league wel stuk gedaald waren in prijs
http://www.futhead.com/fifa/squads/3745535/
Mits ik toulalan en pereira zou kopen dan, die heb ik nog niet in bezit. Heeft iemand misschien betere ideetjes voor zo'n team.
Ik zou eventueel ook di natale kunnen vervangen met Cavani en Aguero met Suarez ook voor 100 chem
Edit: Nu 2 wedstrijdjes met dat team gespeeld, gaat best heel aardig.
Dit zou ook een variant kunnen zijn dan:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3745673/
Dan is het een "spaanse" rechterkant met dan een Aguero of Suarez geisoleerd. Helaas zijn er dan geen geweldige alternatieven voor Pereira(rb)
[ Voor 29% gewijzigd door Terranova op 13-01-2013 01:40 ]
Ja echt Baloteli gekocht voor 12k RPV gekocht voor 25K 4 1 2 1 2 formatieJizzaa schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 16:46:
[...]
Merkte dat ook op! Naar mijn ondervinding gaat het vooral om liga BBVA spelers. Mss door de vele promotie van de spelers van TOTY dat heel wat mensen ze nu gewoon willen kopen...
Merkte wel dat de spelers uit barclays league wel stuk gedaald waren in prijs
Nice man!!!! Heb hem zelf nog niet maar dat is echt een koopjeiPodKiller schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:02:
Heb Fabregas voor 14k gekocht, niet verkeerd.
Net me pakjes open gemaakt de beste spelers waren Mirales en Milito
[ Voor 17% gewijzigd door goosche op 12-01-2013 23:55 ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3755680/#
voor in de plaats en Toite in de CDM positie. Ik denk zo dat dit rond de 3k a 5k kost.
Succes
Goosche zegt het al. Gebruik een echte spits. Hernandez is een goedkope optie. Je zou dan Dembele als CAM ipv lampard kunnen doen. Lampard is vrij langzaam. Als CDM is Ramirez natuurlijk super maar je kan idd ook Tiote gebruiken, goedkoper dach ik zo. Een andere RB zou ik ook aanbevelen. Hij is nogal traag. denk eens aan Walker of iets goedkoper: Azpilicueta, ook van Chelsea. Zijn beide veel sneller. Zijn volgens mij niet hele grote investeringen. Als je dan toch bezig bent zoek dan ook een vervanger voor Berbatov. Eentje met meer dan 75 pace zou ik zeker aanbevelen.superbok schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:08:
Heeft er iemand nog tips voor mijn team. Heb niet al teveel geld tot mijn beschikking.
Speel je op console of PC trouwens?superbok schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:08:
Heeft er iemand nog tips voor mijn team. Heb niet al teveel geld tot mijn beschikking.
PS3
Edit: Meer zoiets als dit?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3760420/#squad-player
[ Voor 20% gewijzigd door superbok op 13-01-2013 11:55 ]
Verwijderd
Deze drie spelers zou ik er i.i.g in willen hebben en me totale budget is ongeveer 130k( PS3). Formatie mag 352 of 4321. Het liefst geen Serie A strikers omdat ik de meeste niet fijn vindt werken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 12:00 ]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, ben blij als ik binnen één uur 7 1/2 k binnen haal.goosche schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:06:
Jajajaja het is me gelukt 18k binnen een uur tehalen en heb de speler binnen ook nog eens TOFW speler
Zeker weten dat je geen Serie A spits wil hebben? Cavani is namelijk echt een beest! Qua prijs/kwaliteit verhouding is Ogbonna voor 1 van de CB posities ook een must, supergoedkoop terwijl hij heel groot is en een hoge pace heeftVerwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:59:
Kan iemand mij helpen met afmaken van dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/3760539/#squad-player?
Deze drie spelers zou ik er i.i.g in willen hebben en me totale budget is ongeveer 130k( PS3). Formatie mag 352 of 4321. Het liefst geen Serie A strikers omdat ik de meeste niet fijn vindt werken.
Ik heb deze spelers allemaal zelf ook gebruikt in mijn serie A team en ze zijn voor mij stuk voor stuk waardevol geweest
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#j6wxrjeiIRK:360
Hopelijk kun je hier wat mee!
4 1 2 1 2 kaartje verkocht en de rest allemaal meuk verkocht en paar direct verkocht kwam precies uit nog 840 coins over. Mirales is erg gewild op de pc daar had ik er 3 van verkocht ben meestal wel de goedkoopste op de pc want ik wil zo snel mogelijk coins hebben. En nu de volgende poging moet 5k hebben ook nog ongeveer een uur over. Wil Castaignos hebben voor me NL Teamsuperbok schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:08:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, ben blij als ik binnen één uur 7 1/2 k binnen haal.
Heb zelf een serie a 3-5-2 formatie met italiaanse spitsen. Een combi van bijv. di Natale en cavani met sneijder als Cam werkt voor mij prima. Je zou ook als cam fredy guarin kunnen gebruiken en dan muriel en falcáo als spitsen. Werkt ook goed. Cb's zou ik ook chiellini gebruiken maar dan als LCB. Je zou barzagli in het midden kunnen gebruiken en Ogbonna op rechts. Als CDM vidal en de Rossi.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:59:
Kan iemand mij helpen met afmaken van dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/3760539/#squad-player?
Ja idd. Wat een verschil qua snelheid! Je zou op Rm nog kunnen overwegen om valencia of walcott te gebruiken. Volgens mij iets duurder maar niet schrikbarend. En wellicht sessegnon als CAm?superbok schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:42:
[...]
PS3
Edit: Meer zoiets als dit?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3760420/#squad-player
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#eDhrYbbDnIJ6K:pc
Wil alleen nog Cole hebben als mijn Linksback. Maar dit is een sterk team heb alleen nog maar gewonnen met dit team
En dit word mijn NL team
Wat vinden jullie hiervan? Robben gaat niet komen gaat me telang duren. 500K is een beetje veel.
En de 5k had ik zo binnen bleef in de eerste divisie.
[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 13-01-2013 13:00 ]
Verwijderd
Helemaal niet aan Falcao gedacht en me enige goeie ervaring met een spits van de Serie A was idd Muriel wat een beest is dat. Ogbonna ook een favoriet van mij dus dit gaat hem wss worden: http://www.futhead.com/fifa/squads/3764620/#squad-playerHeb zelf een serie a 3-5-2 formatie met italiaanse spitsen. Een combi van bijv. di Natale en cavani met sneijder als Cam werkt voor mij prima. Je zou ook als cam fredy guarin kunnen gebruiken en dan muriel en falcáo als spitsen. Werkt ook goed. Cb's zou ik ook chiellini gebruiken maar dan als LCB. Je zou barzagli in het midden kunnen gebruiken en Ogbonna op rechts. Als CDM vidal en de Rossi.
Bedankt voor de tips allemaal.
Lijkt me niet verkeerd, maar ik denk dat die emnes veel gaat missen.goosche schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:57:
sessegnon is een goeie kan ook verdedigen heb je wel nodig in die opstelling. Johnson als RM kan ook is goedkoper vind ik fijner spelen. Bent in de spits is misschien wel beter. Zo ziet mijn UK team er uit.
Wil alleen nog Cole hebben als mijn Linksback. Maar dit is een sterk team heb alleen nog maar gewonnen met dit team![]()
En dit word mijn NL teamhttp://www.futhead.com/fifa/squads/3753445/#squad-player
Wat vinden jullie hiervan? Robben gaat niet komen gaat me telang duren. 500K is een beetje veel.
Ogbonna is een cheat in FIFA 13, snap nog steeds niet waarom hij weg is uit Torino. In FIFA 12 was hij ook al zo'n beest, man man man.Mr. Maluku schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:09:
[...]
Zeker weten dat je geen Serie A spits wil hebben? Cavani is namelijk echt een beest! Qua prijs/kwaliteit verhouding is Ogbonna voor 1 van de CB posities ook een must, supergoedkoop terwijl hij heel groot is en een hoge pace heeftAls je een goedkope, goede keeper zoekt kom je al snel uit bij Marchetti van Lazio, ook zeker een aanrader. Verder kom ik zo snel nog op Vidal als cvm, hij heeft een hoge workrate en op momenten dat hij wel voor de goal komt heeft ie ook nog eens een goed schot in z'n benen. Voor de LM positie kun je voor Giovinco gaan, ongelooflijk hoge pace en dribbel en hij is niet eens heel duur. Anders zou ik naar Zuniga kijken, is een soort light-versie van Giovinco
. En voor de CF/CAM positie heb je veel verchillende opties afhankelijk van wat je zelf fijn vindt spelen: Sneijder, Muriel (origineel een spits maar dat is met een positie-kaartje zo opgelost), Di Natale (prijzig maar wel 1 van de beste spelers uit de Serie A) of bijvoorbeeld Pato.
Ik heb deze spelers allemaal zelf ook gebruikt in mijn serie A team en ze zijn voor mij stuk voor stuk waardevol geweestOnderstaand nog even snel een linkje naar mijn serie A team:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#j6wxrjeiIRK:360
Hopelijk kun je hier wat mee!
En Miccoli, voor 10k heb je een kleine spits, maar o zo goed. Abel Hernandez ook niet verkeerd, snel en kan redelijk afmaken.
4-4-2 formatie zelfs, ben er echt blij mee. Ik post zo straks mijn teampje welgoosche schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:50:
[...]
Nice man!!!! Heb hem zelf nog niet maar dat is echt een koopje
Net me pakjes open gemaakt de beste spelers waren Mirales en MilitoHet waren 8 pakjes
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:34:
Ik handel met 1 zilveren eindbaas 5-10k winst per kaartje, gaat wat sneller
Als iedereen dit zou zeggen dan blijft er geen goede handel markt meer over.
Noem het beroepsgeheim
Verwijderd
snoepbanaan schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:09:
[...]
Als iedereen dit zou zeggen dan blijft er geen goede handel markt meer over.
Noem het beroepsgeheim
Dit is het team geworden:
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#e7jLEcxunIKmy:ps3
Inmiddels ook al die 7,5k online cup én divisie 1 mee gewonnen en dat in de twee dagen dat ik dit team heb:)
Helaas bij lange na niet (20k) de coins om Sergio Ramos te kopen als vervanger van Ogbonna, maar voor de rest zeer te spreken over mijn team.
Iemand nog andere suggesties voor spelers in plaats van Sergio Ramos, kijkend naar de chemistry en een reële prijs?
[ Voor 18% gewijzigd door MyUtd4Life op 13-01-2013 18:35 ]
FIFA Benelux Administrator
Zin in een potje een keer? Ben wel benieuwd om een keer tegen een tweaker te spelengoosche schreef op zondag 13 januari 2013 @ 12:57:
sessegnon is een goeie kan ook verdedigen heb je wel nodig in die opstelling. Johnson als RM kan ook is goedkoper vind ik fijner spelen. Bent in de spits is misschien wel beter. Zo ziet mijn UK team er uit.
Wil alleen nog Cole hebben als mijn Linksback. Maar dit is een sterk team heb alleen nog maar gewonnen met dit team![]()
En dit word mijn NL teamhttp://www.futhead.com/fifa/squads/3753445/#squad-player