Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:47
Kon het niet laten 301k Alves gekocht 4 1 2 1 2 formatie. Vandaag had ik nog 960k nu nog maar 301k het gaan hard met die coins!!!

Edit: Kompany verkocht 369k over http://gathering.tweakers.net/global/smileys/yawnee.gif

[ Voor 26% gewijzigd door goosche op 07-01-2013 22:40 ]

Verwijderd

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#kLzdkWx1nIGDT:ps3
Dit is nu mijn opstelling, maar moet nog 1 spits! Zit te twijfelen tussen ; Rooney, Torres of Rvp.
Zelf heb ik nog 125000 ter beschikking, tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2013 22:41 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:23
Balotelli, snel en super sterk aan de bal. Je kunt hem nu voor 13k ofzo kopen. Ik ga zelf voor Aguerro + Balotelli met Silva als CAM.

Verwijderd

Casual Ruud schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:43:
Balotelli, snel en super sterk aan de bal. Je kunt hem nu voor 13k ofzo kopen. Ik ga zelf voor Aguerro + Balotelli met Silva als CAM.
Heb ik 20 wedstrijden mee gespeeld maar was niet mijn favoriet.

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:40:
http://www.ea.com/nl/voet...how-off#kLzdkWx1nIGDT:ps3
Dit is nu mijn opstelling, maar moet nog 1 spits! Zit te twijfelen tussen ; Rooney, Torres of Rvp.
Zelf heb ik nog 125000 ter beschikking, tips?
Balotelli moet je echt nog een kans geven ;) ! Heb zelf tevez en balotelli in de spits, maar van tevez ben ik niet echt tevreden. Dus ik zal die zal ik binnenkort vervangen door aguëro. Op ander fora ook al gelezen dat er velen Balotelli-Aguero als spitsenduo gebruiken!

• eskymomo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11 22:19
Jizzaa schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:58:
[...]

Balotelli moet je echt nog een kans geven ;) ! Heb zelf tevez en balotelli in de spits, maar van tevez ben ik niet echt tevreden. Dus ik zal die zal ik binnenkort vervangen door aguëro. Op ander fora ook al gelezen dat er velen Balotelli-Aguero als spitsenduo gebruiken!
Ik kan balotelli als spits echt beamen, de eerste 10 wedstrijden 1x mee gescoord, daarna kwam ik erachter hoe ik hem het beste kan gebruiken en sindsdien loop ik 1 op 1 met hem. Als partner gebruik ik hernandez, maar die is wel aan vervanging toe...

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 14:48
hmm 45k aan pakjes en wederom niets nakkes nada, gewoon 35k verlies. morgen weer een dag!

Verwijderd

Als er nog Tweakers zijn rond divisie 1 FUT online die graag eens een potje willen ballen PS3 met Skype stuur maar een PM. Altijd leuk :)

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 08:10
Gister heb ik toch maar toegeslagen, spelers waren erg gedropped qua prijs.
Rooney pakte ik voor 89K CAM 4-1-2-1-2 en Aguero voor 87K 4-1-2-1-2.
Dus heb nu een BPL team. Speelt wel erg lekker

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/215ytx.jpg

automation fanboy

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Punkbuster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:24:
Gister heb ik toch maar toegeslagen, spelers waren erg gedropped qua prijs.
Rooney pakte ik voor 89K CAM 4-1-2-1-2 en Aguero voor 87K 4-1-2-1-2.
Dus heb nu een BPL team. Speelt wel erg lekker

[afbeelding]
Leuk team! Speel zelf al een tijdje met een BPL 4-4-1-1 team en dat gaat toch erg lekker!
http://www.futhead.com/fifa/squads/3466963/#squad-player

Weet iemand trouwens hoe het zit na deze week. Komen de TOTY players dan ook gewoon random in Gold Packs, of op verschillende (aangekondigde) datums/tijdstippen?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 08:10
Jij hebt ook een mooi team, Nani is fijn he. had ik ook altijd!
maar met 4-4-1-1 kan je dan ook veel druk zetten? Speel namelijk altijd met volle druk.

automation fanboy

• EricNL
Punkbuster schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:38:
Jij hebt ook een mooi team, Nani is fijn he. had ik ook altijd!
maar met 4-4-1-1 kan je dan ook veel druk zetten? Speel namelijk altijd met volle druk.
Ik moet zeggen dat op één of andere manier Nani maar weinig voor in te vinden is met 4-4-1-1. Valencia daarentegen is wel redelijk vaak bij de corner vlag te vinden.

Dit is overigens wel pas mijn eerste formatie wat voor mij echt lekker speelt. Ik pas met deze opstelling overigens niets aan m.b.t. custom tactics.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:17

Oxigeon

En zo is dat!

Heb net wat formation cars gekocht. Zie ik later dat de markt in die kaarten flink is gezakt. Gistren heb ik nog liggen handelen met spelers als Hernandez. Ook die is nu niets meer waard (ongeveer 2 a 3k) waar die eerst 9k-12k was

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Oxigeon schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:06:
Heb net wat formation cars gekocht. Zie ik later dat de markt in die kaarten flink is gezakt. Gistren heb ik nog liggen handelen met spelers als Hernandez. Ook die is nu niets meer waard (ongeveer 2 a 3k) waar die eerst 9k-12k was
Beste wat je kan doen is gewoon de oorspronkelijke waarde als beginbod neerzetten en hopen dat mensen het kopen, zo stijgt de waarde weer. Als je erin meegaat door ze er goedkoper op te zetten werkt dat alleen maar tegen ;)

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
er staan er al veel op van toty hellaas zat er niets in de pakjes die ik kocht
morgen de middenvelders?

Verwijderd

Iemand interesse in IF Montolivo 4-3-3 ? 35K :)

Verwijderd

Dag allen... Ik volg deze thread al een tijdje...
Nu heb ik een vraag...

Aangezien de markt redelijk aan het instorten is wil ik een beetje een leuk team gaan kopen, nou heb ik Thiago Silva, Marcelo en Sergio Ramos al gekocht (Benzema had ik al), maar hebben jullie nog leuke/goeie tips?

http://www.futhead.com/fifa/squads/3468680/#

Alvast bedankt :)

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 22:05
xabi alonso
di maria
iniesta
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:20:
Dag allen... Ik volg deze thread al een tijdje...
Nu heb ik een vraag...

Aangezien de markt redelijk aan het instorten is wil ik een beetje een leuk team gaan kopen, nou heb ik Thiago Silva, Marcelo en Sergio Ramos al gekocht (Benzema had ik al), maar hebben jullie nog leuke/goeie tips?

http://www.futhead.com/fifa/squads/3468680/#

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Huh mijn IF speler is weg op de tradepile? Iemand enig idee hoe dat kan? Hij stond er net nog op met 59 minuten te gaan en nu is hij foetsie, ook niet in de club terug te vinden. Nooit eerder gehad dit.

• goosche
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:17:
Huh mijn IF speler is weg op de tradepile? Iemand enig idee hoe dat kan? Hij stond er net nog op met 59 minuten te gaan en nu is hij foetsie, ook niet in de club terug te vinden. Nooit eerder gehad dit.
Dat is een bug dat moet je even melden bij EA. Je kan een case aanmaken of even bellen!!!

+31 20-6589977

En dit is trouwens mij team tot nu toe.
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#g3Qwkn1ZnIGPY:pc

Nog 500k over voor Aguaro en Kompany en misschien ook nog wel een Nani. Het team is misschien een beetje overpowered. De meeste quiten als ze me team zien.

Verwijderd

Vind mijn team beter dan het bovenstaande. Zal even de futhead versie maken.

• EricNL
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:12:
[...]

Dat is een bug dat moet je even melden bij EA. Je kan een case aanmaken of even bellen!!!

+31 20-6589977

Nog 500k over voor Aguaro en Kompany en misschien ook nog wel een Nani. Het team is misschien een beetje overpowered. De meeste quiten als ze me team zien.
Natuurlijk niet slecht, maar ik vind het nog wel mee vallen. Je speelt daarnaast met 3 RB's...
Als je de coins hebt, zou ik Podolski vervangen voor Aguero. Zo niet, in ieder geval even Podolski en Torres omruilen van positie. Podolski = Links, Torres = Rechts.

Je kan ook nog kijken voor Rooney op CAM. Roony is voor mij echt een beest!

Verwijderd

http://www.futhead.com/fifa/squads/3473070/

Dit is mijn team, en dit noem ik OP :D
Maar niemand quit als ze dit team zien, dus snap niet waarom ze dat bij jou wel doen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2013 13:21 ]

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:20:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3473070/

Dit is mijn team, en dit noem ik OP :D
Maar niemand quit als ze dit team zien, dus snap niet waarom ze dat bij jou wel doen
quitten is voor noobs :O
mooie teams hoor! dat dan weer wel.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:12:
[...]

+31 20-6589977

waarom speel je met 3RB's? Of geef je niks om chem?

Verwijderd

Snelheid achterin I guess :p

• goosche
Aguaro komt zeker!!! Rooney heb ik gister gekocht maar die vind ik niet fijn spelen. Maar zeker een lekker team. Als je pc speelt wil ik wel een keertje tegen je spelen. Je formatie 3 5 2 heeft 2 zwakte punten je hebt geen echte backs dus als mijn Bale er komt aan wandelen loopt die dwars door je verdediging heen ;)

En waarom ik met 3 of 4 backs speel is voor de snelheid en de chem vind ik best zo me andere team hebben wel allemaal 9 chem.

• Ferdi_lwd
Ik zou nog niet quitten tegen dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/3473442/#squad-player ;)
Leuke uitdaging. Kon die andere CB ff niet bedenken, vandaar Falcao als CB

• Sandeman82
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
nog ff een andere manager en je hebt 100 chem. Nationaliteit punten
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:33:
Aguaro komt zeker!!! Rooney heb ik gister gekocht maar die vind ik niet fijn spelen. Maar zeker een lekker team. Als je pc speelt wil ik wel een keertje tegen je spelen. Je formatie 3 5 2 heeft 2 zwakte punten je hebt geen echte backs dus als mijn Bale er komt aan wandelen loopt die dwars door je verdediging heen ;)

En waarom ik met 3 of 4 backs speel is voor de snelheid en de chem vind ik best zo me andere team hebben wel allemaal 9 chem.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:33:

Sowieso boeit het niet echt omdat het de secondary positions van die spelers zijn. Dus zolang je totale chem maar hoog genoeg is boeit het vrij weinig

• EricNL
Als ik het goed begrijp zijn de TOTY de blauwe kaarten, toch?
In Fifa 12 ben ik volgens mij ook wel eens paarse kaarten tegen gekomen. Weet iemand wat dat zijn? En komen deze ook in Fifa 13?

• Supermach
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:35:
Ik zou nog niet quitten tegen dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/3473442/#squad-player ;)
Leuke uitdaging. Kon die andere CB ff niet bedenken, vandaar Falcao als CB
In mijn ervaring zijn de op papier sterkste teams vaak in handen van vrij zwakke spelers, dus quitten zou echt zonde zijn (en uiteraard kinderachtig). Maar Platje bij mn tegenstander maakt het wel iets anders, is een automatische reset van mijn xbox.

• EricNL
Supermach schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:08:
[...]

In mijn ervaring zijn de op papier sterkste teams vaak in handen van vrij zwakke spelers, dus quitten zou echt zonde zijn (en uiteraard kinderachtig). Maar Platje bij mn tegenstander maakt het wel iets anders, is een automatische reset van mijn xbox.
Platje = gewoon puur cheaten. Zwaar overpowered, en ik report mijn tegenstander ook direct. :P

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-11 22:38
EricNL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:54:
Als ik het goed begrijp zijn de TOTY de blauwe kaarten, toch?
In Fifa 12 ben ik volgens mij ook wel eens paarse kaarten tegen gekomen. Weet iemand wat dat zijn? En komen deze ook in Fifa 13?
Spelers die het goed deden op het EK.

Gaude et aude

Verwijderd

Melvin Platje moeten ze gewoon bannen van het spel. Of ze moeten hem 2 miljoen maken, maar 300 coins voor zo'n goede spits die er elke wedstrijd 10 intikt vanaf zijn eigen helft is niet eerlijk.

• Ferdi_lwd
Platje _/-\o_

Verwijderd

Ga NFS spelen joh..

• Ferdi_lwd
Dat is dè revelatie van het eredivisie seizoen. Die maakt, als het niet deze winter is, in de zomer een megatransfer naar een buitenlandse topclub.

Er waren trouwens vorig jaar diverse kleuren kaarten, ook oranje.. wat was dat ook alweer? dat was niet van het ek, aangezien kaka er ook een had.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 16:44
Haha nu ben ik het helemaal kwijt.... NFS?

Verwijderd

Need for speed! Als je Platje niet kent mag je geen voetbal games spelen ;)

• xamirz
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:51:
Need for speed! Als je Platje niet kent mag je geen voetbal games spelen ;)
hahahhahahah. Ik heb hem opgezocht op futhead. Om eerlijk te zijn volg ik nederlandse comp niet :o
En nec al helemaaaaaaal niet :P

Verwijderd

xamirz schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:56:
[...]

hahahhahahah. Ik heb hem opgezocht op futhead. Om eerlijk te zijn volg ik nederlandse comp niet :o
En nec al helemaaaaaaal niet :P
Hij heeft een tijd gehad dat die inviel in de 80ste minuut, en altijd op de goede plek stond om de winnende te maken in de laatste minuten. Positioning moet 100 zijn ..

• Supermach
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:58:
[...]

Hij heeft een tijd gehad dat die inviel in de 80ste minuut, en altijd op de goede plek stond om de winnende te maken in de laatste minuten. Positioning moet 100 zijn ..
Supermelvin heeft ook de gave keepers van tegenstanders de meest idiote dingen te laten doen, waardoor hij de bal binnen kan lopen. Moet een soort hidden attribute zijn!

Verwijderd

Dit is nu mijn team, alleen wel lage chemistry dat zal beter moeten... http://www.futhead.com/fifa/squads/3477292/

Wel nadeel dat iedereen weg gaat als ik de opstelling bekijk net voor de wedstrijd -_-.

Ik ga nu denk ik een Eredivsie team een keer maken is kijken hoe dat uitpakt..

• bartsled
  • Laatst online: 17-11 09:57
Sinds kort ook actief aan FUT begonnen.
Heb dit team op het moment:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3477830/#

• Casual Ruud
Mijn team is nu af.

http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jalY9bA3HOi:360

Wellicht dat ik Nani nog koop en misschien Kompany.

Denk nog na over een andere CAM. Vind Cazorla niet zo goed en Silva niet super.

RvP, Rooney of Mata misschien.

[ Voor 28% gewijzigd door Casual Ruud op 08-01-2013 16:44 ]

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 15:21
Casual Ruud schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:43:
Mijn team is nu af.

http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#jalY9bA3HOi:360

Wellicht dat ik Nani nog koop en misschien Kompany.

Denk nog na over een andere CAM. Vind Cazorla niet zo goed en Silva niet super.

RvP, Rooney of Mata misschien.
Driehoekje Kompany, Fellaini, Hazard?

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 00:50
BraX schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:50:
[...]

En dan casillas ipv valdes :*)

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Iemand enig idee hoe ik hier Rossi en Dede op 9 chem. krijg?

http://www.futhead.com/fifa/squads/3484419/#squad-player

Verwijderd

Opstelling kaart spelen ligt eraan welke opstelling je speelt en of ze dat systeem fijn vinden..

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heb nu een beetje in de gaten hoe het werkt met traden. Heb nu op dit moment 15000 coins winst gemaakt d.m.v. traden. Ik heb nu steeds winst marges van 400-1000. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om grotere marges te halen?

• Casual Ruud
Precies, heb nu Vermaelen, maar dat is niet alles.
BraX schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Verwijderd

Grotere spelers inkopen.. of een beetje de markt in de gaten houden wie sterk stijgt en of daalt,,

:P
afca123 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:26:
Heb nu een beetje in de gaten hoe het werkt met traden. Heb nu op dit moment 15000 coins winst gemaakt d.m.v. traden. Ik heb nu steeds winst marges van 400-1000. Hoe krijgen jullie het voor elkaar om grotere marges te halen?

Verwijderd

Vraagje: Ik heb van Persie al een tijdje, gekocht voor 49k. Nu twijfel ik alleen erg want als ik Suarez zie die kost de helft minder en doet niet erg veel onder voor hem ook Tevez staat in mijn rijtje. Wat zal ik doen?
1: van Persie verkopen en Tevez kopen wat 20k bespaart en niet veel verschilt.
2: van Persie verkopen en Suarez kopen wat 27k bespaart en niet veel verschilt.
3: van Persie behouden.

Van Persie heeft 88, Suarez 86 en Tevez ook 86.

Hopen dat een van jullie me kan adviseren want ik vind het een moeilijke keuze...

• snoepbanaan
Felipe(IF) ipv Buffon, Nocerino ipv Guarin.
Dan zit je op 9 chem met alles.

• Maxiootje
snoepbanaan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:11:
[...]

Felipe(IF) ipv Buffon, Nocerino ipv Guarin.
Dan zit je op 9 chem met alles.
Dankje, ik zie het, alleen IF Felipe in goal zal niet zo'n enorm succes worden vrees ik :P

• snoepbanaan
Maxiootje schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:15:
[...]

Dankje, ik zie het alleen IF Felipe in goal zal niet zo'n enorm succes worden vrees ik :P
Gewoon goed verdedigen :9
Als je geld hebt kan je ook nog T. Silva ipv Dede doen en dan Sirigu op goal.

• Maxiootje
snoepbanaan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:17:
[...]

Gewoon goed verdedigen :9
Als je geld hebt kan je ook nog T. Silva ipv Dede doen en dan Sirigu op goal.
Haha, makkelijker gezegd dan gedaan het goede verdedigen. Maar mijn ervaring met Dede is op de een of andere manier iets beter dan met Thiago Silva. Bovendien ik vind het prijsverschil van 160k niet opwegen tegen de 2 chemisty. Zo merkbaar is het nou ook weer niet heb ik het idee.

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:32:
Melvin Platje moeten ze gewoon bannen van het spel. Of ze moeten hem 2 miljoen maken, maar 300 coins voor zo'n goede spits die er elke wedstrijd 10 intikt vanaf zijn eigen helft is niet eerlijk.
Is ie in FUT echt zo goed?
De stats zijn nou niet om over naar huis te schrijven(?)

• goosche
99 max watchlist GSUS K*Tspel!!! Hoe is dat eigenlijk op de Xbox groter of kleiner? Kwam er net achter dat je voor de Xbox gewoon coins kan kopen en spelers WTF zijn dat voor noobactie????

(speel PC)

• SuperVeloce
  • Laatst online: 21-11 22:32
kan je ook expired items wissen via webapp??
of moet je perse in game verwijderen?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• goosche
Via webapp kan ook REMOVE BLBALBABA....

• SuperVeloce
  • Laatst online: 21-11 22:32
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:39:
Via webapp kan ook REMOVE BLBALBABA....
nooit gezien bij trade pile

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• goosche
ben in de war met de watchlist. het is 1 keer klikken op de speler die verkocht is dan gaat de van zelf weg als de tradepile opnieuw laad.

• Maxiootje
Iemand interesse in Paulinho IF op de PS3? 48500, laagste op de markt. 433 trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Maxiootje op 08-01-2013 19:57 ]

Verwijderd

Iemand interesse in Ashley Cole 84, LB ? 18.750. Gemiddelde prijs is 20k. Wie o wie? PS3?

• goosche
Gekken huis hier op de pc. Word helemaal lijp hier gvd man alles is hier cheap niet normaal meer.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:40
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:07:
Gekken huis hier op de pc. Word helemaal lijp hier gvd man alles is hier cheap niet normaal meer.
Klopt zag het ook, hoe kan dit eigenlijk?

• Maxiootje
tumtum100 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:12:
[...]

Klopt zag het ook, hoe kan dit eigenlijk?
Maxiootje schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:08:
[...]

Bij TOTY zullen veel mensen een gokje wagen om een TOTY-speler te krijgen, dit zullen ze doen met het openen van pakjes. Doordat er heel veel pakjes geopend zullen worden komen er weer meer en meer spelers. Wat resulteert in een groter aanbod en minder schaarste in spelers. En hoe meer aanbod, hoe lager de prijs immers is.

Echter denk ik dat de market crash vooral door de angst voor prijsdalingen wordt veroorzaakt waardoor iedereen zijn spelers op de auction mikt, wat ook weer in meer aanbod resulteert etc.

• snoepbanaan
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:07:
Slecht voor verkoop, goed voor inkoop :)
Mocht ook wel eens tijd worden dat de PC markt wat goedkoper werd, vooral spelers.
Ik wacht nog wel een week of 2 voordat ik mijn 3 mil erdoorheen jas :9

[ Voor 9% gewijzigd door snoepbanaan op 08-01-2013 20:21 ]

• goosche
Ja zeker heb als een gek contracten gekocht en al me spelers contracten gegeven.

Verwijderd

Zielige figuren heb je ook bij Fifa. Tegenstander kwam net met heel veel geluk op voorsprong terwijl ik veel beter was. Hij had zelf ook wel door dat hij toch niet zou gaan winnen, dus gaat hij vervolgens van de 60e(!) minuut de bal alleen maar achterin rondspelen ;(

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

iemand een idee hoe ik dit team kan verbeteren?? Wil eigelijk Pepe (CB) nog kwijt in dit team. En wil Boateng eigenlijk proberen te behouden in dit team :(

http://www.ea.com/nl/voet...how-off#gN1Vi3W0nIG9i:ps3

• goosche
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:45:
Zielige figuren heb je ook bij Fifa. Tegenstander kwam net met heel veel geluk op voorsprong terwijl ik veel beter was. Hij had zelf ook wel door dat hij toch niet zou gaan winnen, dus gaat hij vervolgens van de 60e(!) minuut de bal alleen maar achterin rondspelen ;(
Gewoon een speler neerhalen. krijg die een vrijtrap en zo waarschijnlik verover je de bal als niet ultra aanval ben vollen druk.

Maar dit is pas het begin van TOTY als de aanvallers komen crash alles dan sla ik toe xD

• snoepbanaan
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:55:
[...]

Gewoon een speler neerhalen. krijg die een vrijtrap en zo waarschijnlik verover je de bal als niet ultra aanval ben vollen druk.

Maar dit is pas het begin van TOTY als de aanvallers komen crash alles dan sla ik toe xD
Inderdaad, dan inslaan, hard. Prijzen van consumables zullen vast wel weer stijgen, iedereen blijft contracts nodig hebben. Spelers niet dus daar kan ik wel mee wachten :*)

Verwijderd

Wat is jullie NV-Niveau en Vermenigvuldiger?

• bartsled
  • Laatst online: 17-11 09:57
Ik ben nog nieuw, maar hoe kan ik snel wat verdienen binnen fut op de ps3?

• toogjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:40
Waar kun je die stats vinden? Ben wel benieuwd namelijk

Verwijderd

Oke, ik wordt dus net enorm hard gewhiped en degradeer zonder pardon. Nu moet ik zeggen dat ik ook uitgekeken ben op dit team.

Iemand suggesties voor een nieuwe formatie + welke spelers te verkopen en op te halen?

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#dlJkXTHpnIG9H:ps3

• goosche
Ik sta weer 900k in de min deze 2 dagen 1.2 mil uitgegeven. Ik kan niet stoppen met kopen lol hihiihhi 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:03:
Oke, ik wordt dus net enorm hard gewhiped en degradeer zonder pardon. Nu moet ik zeggen dat ik ook uitgekeken ben op dit team.

Iemand suggesties voor een nieuwe formatie + welke spelers te verkopen en op te halen?

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#dlJkXTHpnIG9H:ps3
Verkoop die handel je hebt totaal geen snelheid in je team. koop Song, Isco en Adrián voor meer snelheid.

[ Voor 71% gewijzigd door goosche op 08-01-2013 21:18 ]

• snoepbanaan
goosche schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:07:
Ik sta weer 900k in de min deze 2 dagen 1.2 mil uitgegeven. Ik kan niet stoppen met kopen lol hihiihhi 8)7

[...]

Verkoop die handel je hebt totaal geen snelheid in je team.
1.2 Mil om winst te maken of gewoon spelers die je gaat gebruiken?
@Radi 038, probeer anders een BPL of een Serie A team te maken, wel fijne competities :)

[ Voor 11% gewijzigd door snoepbanaan op 08-01-2013 21:18 ]

• goosche
snoepbanaan schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:16:
[...]

1.2 Mil om winst te maken of gewoon spelers die je gaat gebruiken?
@Radi 038, probeer anders een BPL of een Serie A team te maken, wel fijne competities :)
beide maar ik denk dat ik alles verkoop vandaag of morgen. Of alleen mijn rechterkant van mijn team omdat bijv Alves zijn er nog maar 3 op de markt ( pc). Verkoop is nu 400k en ik hem gekocht voor 315. en als ik hem verkoop pak ik een lekkere winst mee. Maar dit team speel zo lekker scoort zo makkelijk. 8 wedstrijden gespeeld 2 gelijk gespeeld en de rest gewonnen en de cup gewonnen :D

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#gM1w1EhWnIHbo:pc

Edit: ga voor de gein Alves voor 550k erop zetten. er zijn nog maar 2 op de markt misschien hapt er iemand.

[ Voor 11% gewijzigd door goosche op 08-01-2013 22:12 ]

• Supermach
Ook maar eens mijn huidige team neerzetten:

http://www.futhead.com/fifa/squads/3467678/

Iemand nog tips voor versterkingen? Zit momenteel even niet dik in de coins, dus Thiago Silva of Dani Alves zijn even geen optie. (Speel Xbox)

• Jizzaa
Zo raar, in futhead staan spelers zoals falcao xavi en dergelijke als toty in de lijst?

Edit: gaat om "predicted stats"!

[ Voor 19% gewijzigd door Jizzaa op 09-01-2013 09:05 ]

• xamirz
Jizzaa schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:02:
Zo raar, in futhead staan spelers zoals falcao xavi en dergelijke als toty in de lijst?

Edit: gaat om "predicted stats"!
Klopt, maar dat zijn predicted stats. Wanneer die orginele aankomen worden die aangepast..

• Jizzaa
Dit team zou ik mij volgende week aanschaffen: http://www.futhead.com/fifa/squads/3518179/
Enkel Alonso, CDM, ben ik niet van overtuigd wegens de trage snelheid, maar veel opties zin er niet. En de RB alves vind ik net te duur.

Mensen met ervaring met soortgelijk team?
Of wat zou jij er aan veranderen?

Verwijderd

Krijg Pato, Lucas en IF Montolivo 4-3-3 (enige op de tradepile) gewoonweg niet verkocht op de PS3 :P Maar ik ga de prijs niet verlagen maar dan nog....

Voor de gein maar even 8x Naldo opgekocht voor 800 :)

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:19:
Krijg Pato, Lucas en IF Montolivo 4-3-3 (enige op de tradepile) gewoonweg niet verkocht op de PS3 :P Maar ik ga de prijs niet verlagen maar dan nog....

Voor de gein maar even 8x Naldo opgekocht voor 800 :)
Heb mijn Pato geloof ik ook al 1,5 week op de tradepile staan. al gezakt van 18k tot 10k ;(

• xamirz
Mijn verkoop van Marcelo TOTY was ook pijnlijk. Toen ik hem uit pakje kreeg was hij 800 K waard. Binnen 1 uur was die gedaald naar 550 K. Maar goed ik ben nog steeds blij :)

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:44:
Mijn verkoop van Marcelo TOTY was ook pijnlijk. Toen ik hem uit pakje kreeg was hij 800 K waard. Binnen 1 uur was die gedaald naar 550 K. Maar goed ik ben nog steeds blij :)
Zitten die kaarten ook in de gewone 7,5k pakjes?

Heb gister Kompany toch maar gekocht voor 47k. Volgens mij wel een redelijke aankoop. Probeer 'm toch nog met wat winst te traden.

• xamirz
ik denk t wel. ik kreeg hem uit mn 2 pakje van 25k. hahaha jij met je kompany :P
toch maar gekocht. :P

• Ferdi_lwd
Ja ik kon mezelf niet meer in bedwang houden :P nu nog opzoek naar een voordelige aguero.
Maar misschien kan ik de verleiding ook weer niet weerstaan om zo'n pakketje open te trekken ;)

Wel super dat je toty marcelo eruit haalt!

[ Voor 11% gewijzigd door Ferdi_lwd op 09-01-2013 09:55 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:17

Oxigeon

En zo is dat!

Ferdi_lwd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:55:
Ja ik kon mezelf niet meer in bedwang houden :P nu nog opzoek naar een voordelige aguero.
Maar misschien kan ik de verleiding ook weer niet weerstaan om zo'n pakketje open te trekken ;)
Ik denk ook steeds nog even een pakketje openen. Ik maak hem open en uiteraard zit er niets in. En daarna denk ik weer. Waarom doe ik dit in godsnaam ook. Traden levert me meer op :S.

Maarja, je zal maar eens net een messi uit een pakje trekken. Dan loop je binnen haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 20:48
had gister met mijn laatste paar coins, precies 15.000, een pakketje geopend. En pats Thiago Silva erin :) dus soms loont het wel.

hoi

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:55:

Wel super dat je toty marcelo eruit haalt!
Ik moet ook eerlijk toegeven, ik heb echt heel veel pakjes geopent. In begin kreeg ik David Silva en toure maar daarna helemaal nikssssss. Nu ineens Marcelo. O-)
Met Aguero moet je sowieso wachten. Want na de release van TOTY aanvallers as Vrijdag zal de prijs van aguero rond 65 a 70 k worden. Heb geduld en hou jezelf in bedwang :P

• Ferdi_lwd
Ja precies dat heb ik dus ook! het blijft een gok! en het zal maar net dat....
Traden werkt wel het snelst inderdaad. Dat is de veilige manier om het zo maar te zeggen.

@ xamirz: Dan moet ik eerst even nog wat traden, ik heb nu bijna 60k.
Dan haal ik aguero nog, en ga daarna alleen nog voor de pakjes.
Al hoewel, die toty spelers, hoe lang blijven die in die pakjes verkrijgbaar?

[ Voor 39% gewijzigd door Ferdi_lwd op 09-01-2013 10:04 ]

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:01:
Ja precies dat heb ik dus ook! het blijft een gok! en het zal maar net dat....
Traden werkt wel het snelst inderdaad. Dat is de veilige manier om het zo maar te zeggen.

@ xamirz: Dan moet ik eerst even nog wat traden, ik heb nu bijna 60k.
Dan haal ik aguero nog, en ga daarna alleen nog voor de pakjes.
Al hoewel, die toty spelers, hoe lang blijven die in die pakjes verkrijgbaar?
Verdedigers gister tot 18 uur uk tijd. 2 dagen zeg maar

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:03
Wanneer komen de midfielders? :)

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Verwijderd

Ik snap niet waarom iederen balo en aguerro aanval fijn vind. Ik vind het dus vies tegenvallen.
Pagina: 1 ... 55 ... 82 Laatste