My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Daar kan ik helaas nog niet goed over meepraten. Even seasons gedaan, was wel heel erg simpel. Maar dat komt omdat wellicht omdat ik slechts 3 seasons heb gedaan en nu in divisie 7 zit. Feit is wel dat de gameplay wat langzamer is door het ontbreken van de chemistry bonus.bartburg schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:24:
[...]
dat denk ik ook ja heb seasons ook even geprobeerd maar daar blijf ik toch echt op divisie 6 hangen nu heel anders toch als FUT.
Mijn suggesties zijn inderdaad het verkopen van je Serie A elftal en vervolgens je BPL completen. 3-4-3 is het gewoon niet naar mijn mening, nog nooit moeilijk tegen gehad in die spaarzame momenten dat ik een 3-4-3 tegenkwam. Met je BPL kun je sowieso meer potten breken denk ik: je hebt 1. betere spelers dan en 2. betere formatieEricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:31:
Wat is jullie mening?
Zal ik mijn Serie A elftal verkopen? Ik kan met dit elftal eigenlijk niets in divisie 1, en zelfs in de offline Seasons vind ik het brak spelen. Ik weet dat het aan de formatie ligt, maar om het hele elftal om te gaan bouwen is mij een beetje duur.
Met de opbrengsten kan ik wel mijn BPL Elftal compleet maken. Suggestie's?
wat kost robinho?EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:31:
Wat is jullie mening?
Zal ik mijn Serie A elftal verkopen? Ik kan met dit elftal eigenlijk niets in divisie 1, en zelfs in de offline Seasons vind ik het brak spelen. Ik weet dat het aan de formatie ligt, maar om het hele elftal om te gaan bouwen is mij een beetje duur.
Met de opbrengsten kan ik wel mijn BPL Elftal compleet maken. Suggestie's?
Dan gaan we dat doen. Mijn Serie A elftal moet toch wel zo'n 200k op kunnen leveren denk ik, en ik heb nog zo'n 60k op de bank. Aankopen zullen dan worden: Yaya Toure, Kompany en Nani. Dan heb ik gelijk 3 toppers.Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:33:
[...]
Mijn suggesties zijn inderdaad het verkopen van je Serie A elftal en vervolgens je BPL completen. 3-4-3 is het gewoon niet naar mijn mening, nog nooit moeilijk tegen gehad in die spaarzame momenten dat ik een 3-4-3 tegenkwam. Met je BPL kun je sowieso meer potten breken denk ik: je hebt 1. betere spelers dan en 2. betere formatie
Toevallig ervaring met 4-4-1-1?
Gemiddelde prijs van Robinho op de PC ligt zo rond de 21-23k
[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 10:36 ]
18500 tot 26000 ligt aan de formatie en contracten. Heb net 2 zilvere pakketten gekregen van EA
Wat is op dit moment het beste qua opstelling? ik speel zelf 442 speelt best prettig maar wil eigenlijk iets anders wat spelen jullie?EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]
Dan gaan we dat doen. Mijn Serie A elftal moet toch wel zo'n 200k op kunnen leveren denk ik, en ik heb nog zo'n 60k op de bank. Aankopen zullen dan worden: Yaya Toure, Kompany en Nani. Dan heb ik gelijk 3 toppers.
[...]
Nice, dat zijn goede aankopen!EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]
Dan gaan we dat doen. Mijn Serie A elftal moet toch wel zo'n 200k op kunnen leveren denk ik, en ik heb nog zo'n 60k op de bank. Aankopen zullen dan worden: Yaya Toure, Kompany en Nani. Dan heb ik gelijk 3 toppers.
[...]
Niet heel erg veel, speelde het heel even. Maar volgens mij zijn de belangrijkste posities de CF en de ST. Wat volgens mij een dodelijke combo is: Balotelli als ST en Aguero als CF.
352 is volgens mij de beste formatie op 't moment. Het wordt in ieder geval beschouwd als de noob formatie over het algemeenbartburg schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:39:
[...]
Wat is op dit moment het beste qua opstelling? ik speel zelf 442 speelt best prettig maar wil eigenlijk iets anders wat spelen jullie?
[ Voor 22% gewijzigd door Thijmeus op 12-11-2012 10:42 ]
4-4-1-1 speel ik ook net, met een BPL team, RvP in de spits en erachter Sneijder, die schiet werkelijk vanuit alle hoeken raak!EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]
[...]
BTW. ik weet het Sneijder komt niet uit de BPL maar die heb ik erin gemixt
[ Voor 5% gewijzigd door Ferdi_lwd op 12-11-2012 10:42 ]
Als mijn team compleet is dan daag ik je opnieuw uit. Ik moet toeg een keer revanche nemenThijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:40:
[...]
Nice, dat zijn goede aankopen!
Niet heel erg veel, speelde het heel even. Maar volgens mij zijn de belangrijkste posities de CF en de ST. Wat volgens mij een dodelijke combo is: Balotelli als ST en Aguero als CF.
Bedankt voor de tip over Balotelli. Ik ben mijn Serie A team nu op de AH aan het gooien, dus over een uurtje maar eens kijken wat de opbrengst is. Ik verwacht later op de middag even een update'tje te posten van mijn BPL team.
Ga naar je Active Squad en druk op "Share". Daar kan je een linkje maken welke je hier kan postenFerdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:42:
[...]
*knip*
Wil m'n team hier wel even neerzetten maar weet niet hoe dat gaat met zo'n linkje
[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 10:44 ]
wat heb jij met aguaro gedaan en suarez hun stats klopen niet.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:43:
[...]
Als mijn team compleet is dan daag ik je opnieuw uit. Ik moet toeg een keer revanche nemen.
Bedankt voor de tip over Balotelli. Ik ben mijn Serie A team nu op de AH aan het gooien, dus over een uurtje maar eens kijken wat de opbrengst is. Ik verwacht later op de middag even een update'tje te posten van mijn BPL team.
[...]
Ga naar je Active Squad en druk op "Share". Daar kan je een linkje maken welke je hier kan posten
+10 All Attribute kaartjesgoosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:46:
[...]
wat heb jij met aguaro gedaan en suarez hun stats klopen niet.
heheh maar ik wil wel tegen jou team spelen wil die aguaro wil eens zien spelen.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:47:
[...]
+10 All Attribute kaartjes. Ik had een aantal pakjes geopend, en mijn Consumables zat vol, dus heb ik hun alvast een boost gegeven voor de 1e wedstrijd :)!
Dan zul je nog even moeten wachten tot mijn elftal compleet isgoosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:49:
[...]
heheh maar ik wil wel tegen jou team spelen wil die aguaro wil eens zien spelen.
Nasri.xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:59:
Wie is volgens jullie de beste CAM uit BPL?
Ik heb indd Nasri voor mijn 352 cam. Mata? Hoe is die dan?
Dit is mijn BPL team.
http://www.ea.com/uk/foot...how-off#dNj0MnuenH5I4:ps3
Moet Ben Arfa nog even de goeie opstelling hebben en de bank moet ik nog vullen, alleen de coins zijn op het moment even schaars, dus moet even traden.
Iemand nog goeie tips?
Mata is ook wel oké, maar toch anders. Mata maakt minder snel de 'run' naar de box, is dus minder bij de 16 te vinden. Is wel beter in verdedigen vanwege zijn Med/Med work rates. Maar in een 352 is Nasri de beste keus.xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:04:
[...]
Ik heb indd Nasri voor mijn 352 cam. Mata? Hoe is die dan?
Ben Arfa een drama? ik weet het nog niet, hij staat er net in... wie adviseer jij dan op de RM positie?xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:06:
No Ben arfa, ik kan niet op es site. is geblokeerd hier. kan niet zien welke formatie etc je speelt. Maar ik vind Ben arfa een dramaaaaaa
Speel op de PC. Mijn Origin username is Protoz-SeXy.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:56:
[...]
Dan zul je nog even moeten wachten tot mijn elftal compleet isIk wil namelijk niet met een half-bakken elftal aantreden! Speel je trouwens op de PC?
Voor LM vind ik Valencia de beste. Heeft ook goeie defends. Voor LM is dat wel belangrijk.Ferdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:08:
[...]
Ben Arfa een drama? ik weet het nog niet, hij staat er net in... wie adviseer jij dan op de RM positie?
EDIT: Lm moet RM zijn
[ Voor 3% gewijzigd door xamirz op 12-11-2012 11:12 ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1102930/
En dan kun je als wissels Reus ST en Gomez ST gebruiken!
Haha zo te zien ben je ook Fan geworden van 352Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:11:
Ik heb even zitten puzzelen.. dit team is ook zeer leuk om te bouwen!
http://www.futhead.com/fifa/squads/1102930/
En dan kun je als wissels Reus ST en Gomez ST gebruiken!
Ik heb je toegevoegd! Kunnen we binnenkort misschien eens een friendly spelen :)!goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:09:
[...]
Speel op de PC. Mijn Origin username is Protoz-SeXy.
On-topic:
Zo, mijn Serie A elftal staat in de verkoop met o.a:
- Buffon
- Chiellini
- Pirlo
- Alexandre Pato
- Robinho
- Marchissio
- Palacio
Correct. Heb gister een 20k elftal in elkaar gedraaid voor de 352 en daar doe ik het beter mee dan mijn ~250k 4231xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:13:
[...]
Haha zo te zien ben je ook Fan geworden van 352
I told u. 352 is echt goed. ik zou zeggen verkoop alles en maak een gruwelijke teamThijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:15:
[...]
Correct. Heb gister een 20k elftal in elkaar gedraaid voor de 352 en daar doe ik het beter mee dan mijn ~250k 4231
Yes. Wel ietwat OP, maar wat geeft dat..xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:16:
[...]
I told u. 352 is echt goed. ik zou zeggen verkoop alles en maak een gruwelijke team
Met die squad die ik net heb gepost, is dat naar jouw mening te doen met de 2 ST's? Of heb ik daar wat meer snelheid nodig. Ik speel met dat budgetteam namelijk met een ST van 93 en 92 pace up front.
ok nice maar krijg geen verzoeken binnenEricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:13:
[...]
Ik heb je toegevoegd! Kunnen we binnenkort misschien eens een friendly spelen :)!
On-topic:
Zo, mijn Serie A elftal staat in de verkoop met o.a:
- Buffon
- Chiellini
- Pirlo
- Alexandre Pato
- Robinho
- Marchissio
- Palacio
Een snelle spits is sowieso must have. Ik beschouw Benzema als snel. Opzicht wel een vette team, alleen Hulk vind ik beetje raar. Heeft hoge pace maar lijkt erg traag. en is Left foot en is best lastig als je snel een voorzet wil gevenThijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:19:
[...]
Yes. Wel ietwat OP, maar wat geeft dat..
Met die squad die ik net heb gepost, is dat naar jouw mening te doen met de 2 ST's? Of heb ik daar wat meer snelheid nodig. Ik speel met dat budgetteam namelijk met een ST van 93 en 92 pace up front.
Oké, dus qua aanval zit het wel snor. Ja inderdaad, Hulk voelt niet als een 90-pace speler, maar toch hij is vrij sterk en een goed schot. Wat je zegt over het Left-footed zijnde als RM is helemaal waar, maar hij is wel de beste Braziliaanse RM en ik wou graag Dede als CV hebben aangezien het op die positie toch wel één van de beste is. Vooral in combinatie met een Barzaghli en een Chiellinixamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:23:
[...]
Een snelle spits is sowieso must have. Ik beschouw Benzema als snel. Opzicht wel een vette team, alleen Hulk vind ik beetje raar. Heeft hoge pace maar lijkt erg traag. en is Left foot en is best lastig als je snel een voorzet wil geven
Hij is een leftie en heeft maar een 2star weak foot rating. Ik heb het niet geprobeerd met hem, maar ik heb IF Jakub daar staan (kost wel 90k, maar je kan ook de normale nemen). Als je dan Santana rechts zet op CB haal je ook 9 chem.Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:28:
[...]
Oké, dus qua aanval zit het wel snor. Ja inderdaad, Hulk voelt niet als een 90-pace speler, maar toch hij is vrij sterk en een goed schot. Wat je zegt over het Left-footed zijnde als RM is helemaal waar, maar bij is wel de beste Braziliaanse RM en ik wou graag Dede als CV hebben aangezien het op die positie toch wel één van de beste is. Vooral in combinatie met een Barzaghli en een Chiellini
True, snatana is ook erg goed. In pri kan je wel proberen. Als je met je Rm naar binnen gaat is Hulk wel prima. Maar buitenom is wel lastig met Hulk.pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:31:
[...]
Hij is een leftie en heeft maar een 2star weak foot rating. Ik heb het niet geprobeerd met hem, maar ik heb IF Jakub daar staan (kost wel 90k, maar je kan ook de normale nemen). Als je dan Santana rechts zet op CB haal je ook 9 chem.
Nu heb ik jullie advies nodig.
Ik heb nu
Aguero Bent/Hernandez
Nasri
Optie:
Benzema Remy
Nasri
Welke koppel is beter volgens jullie?
EDIT: Beetje onduidelijk zie ik, hopelijk snapen jullie wat ik bedoel
[ Voor 12% gewijzigd door xamirz op 12-11-2012 11:41 ]
een houten tonnetje misschien wel,EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:41:
Kom op jongens, is hier nou niemand die een tonnetje over heeft voor mijn Buffon? Ik heb de knaken nodig
die andere ton heb ik helaas niet
Lastig. Maar persoonlijk zou ik voor Benz - Remy gaan. Meer snelheid en lengte + dat de work rates beter op elkaar afgestemd zijn.xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:39:
Exact. Het is al druk en dan ook nog eens met je RM/LM naar binnen
Nu heb ik jullie advies nodig.
Ik heb nu
Aguero Bent/Hernandez
Nasri
Optie:
Benzema Remy
Nasri
Welke koppel is beter volgens jullie?
EDIT: Beetje onduidelijk zie ik, hopelijk snapen jullie wat ik bedoel
lastigggggg
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#djHfKKoenH5KD:pc
Ik zat zelf aan Micah Richards te denken. Geld gaat, als het goed is, geen rol spelen.
Walker? van spurs. Hele goeie en goedkopeEricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:50:
Iemand suggestie's voor een goede RB voor mijn BPL team?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#djHfKKoenH5KD:pc
Ik zat zelf aan Micah Richards te denken. Geld gaat, als het goed is, geen rol spelen.
Kan je doen, moet je wel rekening houden met EA tax..goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:56:
Koop ze allemaal en pak de speler die het fijnst vind spelen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1104066/
Misschien is Ramires als CMD nog een toevoeging en wellicht en ben ook niet heel erg tevreden over Carlos Eduardo als CAM, dus moet misschien nog wat gaan schuiven en kopen.
Ik speel om en om met dit team en een Ligue1 team, maar daar ga ik misschien een serie A hybrid van maken:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#hMhughguu1o:360
Eduardo vond ik ook tegenvallen. Het was wel 451 formatie. Je zou Ronaldinho IF kunnen gebruiken. Het is wel wat duurderpelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:08:
Hier mijn 3-5-2 Brasil/Bundesliga/Russian League Hybrid:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1104066/
Misschien is Ramires als CMD nog een toevoeging en wellicht en ben ook niet heel erg tevreden over Carlos Eduardo als CAM, dus moet misschien nog wat gaan schuiven en kopen.
Ik speel om en om met dit team en een Ligue1 team, maar daar ga ik misschien een serie A hybrid van maken:
http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#hMhughguu1o:360
Dan ga ik gewoon voor Walker.Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:26:
Inderdaad. Is 't ook niet echt waard, heb 'm een keer gehad.. maar vind Walker toch echt net zo fijn zo niet fijner spelen.
Nu even een dilemma: Kompany... Kopen voor ongeveer 80k?
Ik heb nu De Gea, hij laat alle longShots door. Lloris is een beest maar te duur.
352 Formation is GK alleen met central CB verbonden of ook met die andere 2 CB?
Wat s je formation?EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:28:
[...]
Dan ga ik gewoon voor Walker.
Alleen met de middelste CB.xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:29:
Ik zit eigenlijks met een keeper dillema.
Ik heb nu De Gea, hij laat alle longShots door. Lloris is een beest maar te duur.
4-4-1-1
Heb je Kaboul/Luiz/M'bia uitgeprobeerd? Zo niet zou ik eerst doen, Zijn goedkoop en veel sneller.
petr cech, bevalt mij prima!xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:29:
Ik zit eigenlijks met een keeper dillema.
Ik had hem gehaald gister, maar na 2 games weer verkocht. Ik vond hem erg traag. En dook best wel SlowMotion.
Zijn er ook goedkope keepers die goed zijn? Iemand ervaring met Vorm?
Kaboul en Luiz heb ik nu inderdaad staan. Dan laat ik het voorlopig eerst even zo.xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:32:
[...]
Heb je Kaboul/Luiz/M'bia uitgeprobeerd? Zo niet zou ik eerst doen, Zijn goedkoop en veel sneller.
Waarschijnlijk komt het omdat ik nu ongeveer zo'n 200k aan Coins heb (zojuist Buffon en nog wat andere toppers verkocht).
Misschien eens verstandig om niet gelijk alles uit te geven...
Dan nog eentje:
Voor RM... Antonio Valencia of Aaron Lennon?
Goeie keuze.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:33:
[...]
Kaboul en Luiz heb ik nu inderdaad staan. Dan laat ik het voorlopig eerst even zo.
Waarschijnlijk komt het omdat ik nu ongeveer zo'n 200k aan Coins heb (zojuist Buffon en nog wat andere toppers verkocht).
Misschien eens verstandig om niet gelijk alles uit te geven...
Dan nog eentje:
Voor RM... Antonio Valencia of Aaron Lennon?
Zekers Valencia, Vooral met 4411
Hmm.. nog geen last mee gehadxamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:33:
[...]
Ik had hem gehaald gister, maar na 2 games weer verkocht. Ik vond hem erg traag. En dook best wel SlowMotion.
Zijn er ook goedkope keepers die goed zijn? Iemand ervaring met Vorm?
Dit zou ik ook wel willen weten! Is vorm goed?
In het echt een beest, maar fifa?Ferdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:44:
[...]
Hmm.. nog geen last mee gehad, als dit anders wordt doe ik m ook weer weg.
Dit zou ik ook wel willen weten! Is vorm goed?
Nobodyy?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#jx9OazYSnH5MA:pc
Ik zou Balotelli nog kunnen halen, en dan Aguero CF maken (na een eerdere suggestie), maar dat betekend dat Suarez dan zou gaan banken (wat ook zonde is
Suggestie's blijven natuurlijk welkom, ik heb ook nog een bank om te vullen! Vanavond gaan we eens kijken hoe dit speelt.
ik heb nog een walker voor in jou opstelling traden of heb je hem al?EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:28:
[...]
Dan ga ik gewoon voor Walker.
Heb ook Baloteli allebei met veel contracten.
[ Voor 7% gewijzigd door goosche op 12-11-2012 12:51 ]
Zie mijn linkje hier boven: ik heb hem algoosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:50:
[...]
ik heb nog een walker voor in jou opstelling traden of heb je hem al?
ok nice en baloteli?EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:51:
[...]
Zie mijn linkje hier boven: ik heb hem alToch bedankt!
Daar zit ik nog over te twijfelen. Voor alsnog heb ik nog geen wedstrijd gespeeld met dit team, dus het moet nog maar blijken hoe het speelt. Mocht Suarez echt tegen vallen op CF, dan denk ik dat Aguero mijn CF gaat worden en dat ik Balotelli in de spits ga zetten. Ik ga vanavond eerst eens kijken hoe dit speelt.
Vind het alleen wel zonde om Balotelli op voorhand te kopen, dus daar wacht ik nog even mee
[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 12:53 ]
Ben benieuwd hoe je nieuwe team speelt. Speel je op de pc? Zo ja, zin in een potje vanavond? Speel met 2 teams. Zie eerdere posts van paar dagen terug. Weet mijn origin ID even niet maar post die later.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:53:
[...]
Daar zit ik nog over te twijfelen. Voor alsnog heb ik nog geen wedstrijd gespeeld met dit team, dus het moet nog maar blijken hoe het speelt. Mocht Suarez echt tegen vallen op CF, dan denk ik dat Aguero mijn CF gaat worden en dat ik Balotelli in de spits ga zetten. Ik ga vanavond eerst eens kijken hoe dit speelt.
Vind het alleen wel zonde om Balotelli op voorhand te kopen, dus daar wacht ik nog even mee
Wat ik wel weet is dat Balotelli de beste all-rounder is in het spel voor de BPL. Dus in principe een klasse spits om te kunnen renderen in een 1 spitsen formatie.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:53:
[...]
Check je PMRiemerDas schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:58:
[...]
Ben benieuwd hoe je nieuwe team speelt. Zpeel je op de pc? Zo ja, zin in een potje vanavond? Speel met 2 teams. Zie eerdere posts van paar dagen terug. Weet mijn origin ID even niet maar post die later.
Hmm, nu begin ik toch te twijfelen. Misschien is Balotelli wel handig als een soort van breekijzer tegen de Chiellini's enzo. Ik denk er nog even over na!Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:59:
[...]
Wat ik wel weet is dat Balotelli de beste all-rounder is in het spel voor de BPL. Dus in principe een klasse spits om te kunnen renderen in een 1 spitsen formatie.
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:04:
[...]
Check je PM
[...]
Hmm, nu begin ik toch te twijfelen. Misschien is Balotelli wel handig als een soort van breekijzer tegen de Chiellini's enzo. Ik denk er nog even over na!
Ja ik denk dat ik hier wel een poging mee durf te wagen. Zal hier en daar nog zeker wel wat gesleuteld moeten worden, want ik heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld. Daarnaast zal dit mijn eerste wedstrijd (OOIT) worden in een 4-4-1-1 formatie, dus dat zal ook even wennen zijn. Doen we één dezer dagen wel even een rematch :)!Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:09:
[...]
. Met dit team klaar voor de revanche binnenkort dan? Ik heb dan als het goed is ook een 'nieuw' team.. dus dat kan leuk worden
Maar je moet idd wel een voetballende en snelle spits hebben. Balotelli of v Persie is iig top in die opstelling
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dan zou ik met Aguero toch de perfecte spits hebben?cypher21 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:26:
4-4-1-1 is top.
Maar je moet idd wel een voetballende en snelle spits hebben. Balotelli of v Persie is iig top in die opstelling
Check je PM!Rubeo38 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:28:
als er nog mensen op de PC willen spelen hou ik me ook altijd aanbevolen
Nu ook Petr Cech redelijk goedkoop binnen weten te hengelen: 28k.
[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 13:34 ]
Ik heb zelf nooit met Aguero gespeeld, maar die lijkt idd prima te gebruiken als enkele spits.EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:27:
[...]
Dan zou ik met Aguero toch de perfecte spits hebben?
Ik zou zeggen (mits je de coins hebt) probeer het eens! Je kunt hem ook gewoon als ST op de CF positie zetten, zodat je een indicatie krijgt hoe het speelt.
Ik denk dat ik hem gewoon aan ga schaffen, maar dan moet er wel even iemand mijn Chiellini, Pirlo of Robinho kopen!Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:39:
Ik heb met Aguero gespeeld in een 4-2-3-1 systeem. Vind hem niet tot zijn recht komen.. hij is niet sterk genoeg om duels te winnen met de Dede's en Chiellini's van deze wereld. En hij heeft maar 85 sprintsnelheid, wat niet super ideaal is voor de lange steekballen. Zijn dribbel, acceleratievermogen (94!) en work rates komen super tot zijn recht in een systeem waar hij op de CF staat en Balo/v. Persie voor hem staat.
Ik zou zeggen (mits je de coins hebt) probeer het eens! Je kunt hem ook gewoon als ST op de CF positie zetten, zodat je een indicatie krijgt hoe het speelt.
http://fifaaddiction.com/...hemistry-in-ultimate-team
Sterker nog, ze geven eigenlijk aan dat "Morale" het belangrijkst is. Hoe hoger deze is, des te beter de speler te gebruiken is (als ik de tekst goed heb begrepen, want het is nogal krom engels op sommige stukken).Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:11:
Hmm, best interessant. Als ik het goed lees, maakt individuele chem. dus geen donder uit.. Als ze maar in hun favoriete positie spelen (favoriete ingame positie). En is dus alleen de TG belangrijk..
Ik geloof dat ze wel goed getest hebben, en ik merk zelf ook geen donder verschil.
In FUT 12 hebben ze destijds een toernooi gedaan met minimaal 90 team chemistry om de chemistry te promoten, het lijkt dat ze iig wel ervoor gezorgd hebben dat team chemistry nu wel invloed heeft in FUT 13.
Eigenlijk zijn dus maar 3 dingen van belang in Fifa 13.
Team chemistry
Morale
Fitness
Ik heb nog 10 teamtalk kaarten, en zorg eigenlijk dat het morale altijd op VH staat, komt (net als fitness) nooit onder de 80
[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 12-11-2012 15:25 ]
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hBP5sufAnH5R2:pc
Nieuwe aankopen:
- Balotelli
- Fellaini (breedte)
- Lennon (breedte)
Ik ga eerst kijken hoe het draait met Suarez (CF) en Aguero (ST). Mijn volgende aankoop gaat denk ik Kompany worden, want ik krijg vaak goals tegen met corners (al weet ik nog niet hoe dat met dit team gaat).
[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 15:24 ]
Verwijderd
40Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
Even een vraagje, hoeveel moraal gaat erbij als je een large squad moraal kaart op je squad doet?
en afhankelijk van je managers tot 50% extra, dus max 60
Als je voor heading wil doen, heb je niks aan Kompan. Is geen goeie header\jumperEricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:23:
Nu nog maar even een keer een update van mijn BPL team dan:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hBP5sufAnH5R2:pc
Nieuwe aankopen:
- Balotelli
- Fellaini (breedte)
- Lennon (breedte)
Ik ga eerst kijken hoe het draait met Suarez (CF) en Aguero (ST). Mijn volgende aankoop gaat denk ik Kompany worden, want ik krijg vaak goals tegen met corners (al weet ik nog niet hoe dat met dit team gaat).
http://www.futhead.com/fifa/players/1990/
Serieus, dat had ik nog niet eens gezien. Belachelijk natuurlijk, want ik denk dat er maar weinig voetballers IRL zijn die een kop-duel winnen van Kompany, maar goed; dit is natuurlijk FUT.xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:30:
[...]
Als je voor heading wil doen, heb je niks aan Kompan. Is geen goeie header\jumper
http://www.futhead.com/fifa/players/1990/
Dan denk ik dat ik er zo wel even ben. Ik heb nog wel een wissel nodig voor LM. Dat wordt dan denk ik Ashley Young. Misschien Bale, maar dan zou ik toch wel wat ervaringen horen als iemand al met hem heeft gespeeld in FUT.
Ik speel toch niet meer met m'n Franse team..
Heb alle 35 items per ongeluk op 24 uur gezet
irritant..
Kreeg een mini gold pack vanmorgen, en twee goldpacks van de season pass en ultimate edition. Zat alleen troep in
Verwijderd
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#bJ6UjTT9nH5WA:pc