Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wat is jullie mening?

Zal ik mijn Serie A elftal verkopen? Ik kan met dit elftal eigenlijk niets in divisie 1, en zelfs in de offline Seasons vind ik het brak spelen. Ik weet dat het aan de formatie ligt, maar om het hele elftal om te gaan bouwen is mij een beetje duur.

Met de opbrengsten kan ik wel mijn BPL Elftal compleet maken. Suggestie's?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
bartburg schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:24:
[...]

dat denk ik ook ja heb seasons ook even geprobeerd maar daar blijf ik toch echt op divisie 6 hangen nu heel anders toch als FUT.
Daar kan ik helaas nog niet goed over meepraten. Even seasons gedaan, was wel heel erg simpel. Maar dat komt omdat wellicht omdat ik slechts 3 seasons heb gedaan en nu in divisie 7 zit. Feit is wel dat de gameplay wat langzamer is door het ontbreken van de chemistry bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:31:
Wat is jullie mening?

Zal ik mijn Serie A elftal verkopen? Ik kan met dit elftal eigenlijk niets in divisie 1, en zelfs in de offline Seasons vind ik het brak spelen. Ik weet dat het aan de formatie ligt, maar om het hele elftal om te gaan bouwen is mij een beetje duur.

Mijn suggesties zijn inderdaad het verkopen van je Serie A elftal en vervolgens je BPL completen. 3-4-3 is het gewoon niet naar mijn mening, nog nooit moeilijk tegen gehad in die spaarzame momenten dat ik een 3-4-3 tegenkwam. Met je BPL kun je sowieso meer potten breken denk ik: je hebt 1. betere spelers dan en 2. betere formatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:31:
Wat is jullie mening?

wat kost robinho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:33:
[...]

Mijn suggesties zijn inderdaad het verkopen van je Serie A elftal en vervolgens je BPL completen. 3-4-3 is het gewoon niet naar mijn mening, nog nooit moeilijk tegen gehad in die spaarzame momenten dat ik een 3-4-3 tegenkwam. Met je BPL kun je sowieso meer potten breken denk ik: je hebt 1. betere spelers dan en 2. betere formatie :)
Dan gaan we dat doen. Mijn Serie A elftal moet toch wel zo'n 200k op kunnen leveren denk ik, en ik heb nog zo'n 60k op de bank. Aankopen zullen dan worden: Yaya Toure, Kompany en Nani. Dan heb ik gelijk 3 toppers.
Toevallig ervaring met 4-4-1-1?
Gemiddelde prijs van Robinho op de PC ligt zo rond de 21-23k

[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
18500 tot 26000 ligt aan de formatie en contracten. Heb net 2 zilvere pakketten gekregen van EA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]

Dan gaan we dat doen. Mijn Serie A elftal moet toch wel zo'n 200k op kunnen leveren denk ik, en ik heb nog zo'n 60k op de bank. Aankopen zullen dan worden: Yaya Toure, Kompany en Nani. Dan heb ik gelijk 3 toppers.

[...]

Wat is op dit moment het beste qua opstelling? ik speel zelf 442 speelt best prettig maar wil eigenlijk iets anders wat spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
Ik speel eigenlijk alleen maar met de 4-1-2-1-2 formatie, bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
[...]

[...]

Nice, dat zijn goede aankopen! :D
Niet heel erg veel, speelde het heel even. Maar volgens mij zijn de belangrijkste posities de CF en de ST. Wat volgens mij een dodelijke combo is: Balotelli als ST en Aguero als CF.
bartburg schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:39:
[...]

Wat is op dit moment het beste qua opstelling? ik speel zelf 442 speelt best prettig maar wil eigenlijk iets anders wat spelen jullie?
352 is volgens mij de beste formatie op 't moment. Het wordt in ieder geval beschouwd als de noob formatie over het algemeen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Thijmeus op 12-11-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
[...]

[...]

4-4-1-1 speel ik ook net, met een BPL team, RvP in de spits en erachter Sneijder, die schiet werkelijk vanuit alle hoeken raak! :) weak foot is ook 5 sterren... Wil m'n team hier wel even neerzetten maar weet niet hoe dat gaat met zo'n linkje :|

BTW. ik weet het Sneijder komt niet uit de BPL maar die heb ik erin gemixt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ferdi_lwd op 12-11-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:40:
[...]

Nice, dat zijn goede aankopen! :D
Niet heel erg veel, speelde het heel even. Maar volgens mij zijn de belangrijkste posities de CF en de ST. Wat volgens mij een dodelijke combo is: Balotelli als ST en Aguero als CF.
Als mijn team compleet is dan daag ik je opnieuw uit. Ik moet toeg een keer revanche nemen :).
Bedankt voor de tip over Balotelli. Ik ben mijn Serie A team nu op de AH aan het gooien, dus over een uurtje maar eens kijken wat de opbrengst is. Ik verwacht later op de middag even een update'tje te posten van mijn BPL team.
Ferdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:42:
[...]
*knip*
Wil m'n team hier wel even neerzetten maar weet niet hoe dat gaat met zo'n linkje :|
Ga naar je Active Squad en druk op "Share". Daar kan je een linkje maken welke je hier kan posten

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:43:
[...]

Als mijn team compleet is dan daag ik je opnieuw uit. Ik moet toeg een keer revanche nemen :).
Bedankt voor de tip over Balotelli. Ik ben mijn Serie A team nu op de AH aan het gooien, dus over een uurtje maar eens kijken wat de opbrengst is. Ik verwacht later op de middag even een update'tje te posten van mijn BPL team.

[...]

Ga naar je Active Squad en druk op "Share". Daar kan je een linkje maken welke je hier kan posten
wat heb jij met aguaro gedaan en suarez hun stats klopen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:46:
[...]

wat heb jij met aguaro gedaan en suarez hun stats klopen niet.
+10 All Attribute kaartjes :). Ik had een aantal pakjes geopend, en mijn Consumables zat vol, dus heb ik hun alvast een boost gegeven voor de 1e wedstrijd :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:47:
[...]

+10 All Attribute kaartjes :). Ik had een aantal pakjes geopend, en mijn Consumables zat vol, dus heb ik hun alvast een boost gegeven voor de 1e wedstrijd :)!
heheh maar ik wil wel tegen jou team spelen wil die aguaro wil eens zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:49:
[...]

heheh maar ik wil wel tegen jou team spelen wil die aguaro wil eens zien spelen.
Dan zul je nog even moeten wachten tot mijn elftal compleet is :) Ik wil namelijk niet met een half-bakken elftal aantreden! Speel je trouwens op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Wie is volgens jullie de beste CAM uit BPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:59:
Wie is volgens jullie de beste CAM uit BPL?
Nasri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ik heb indd Nasri voor mijn 352 cam. Mata? Hoe is die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Bedankt EricNL! :)

Dit is mijn BPL team.

http://www.ea.com/uk/foot...how-off#dNj0MnuenH5I4:ps3

Moet Ben Arfa nog even de goeie opstelling hebben en de bank moet ik nog vullen, alleen de coins zijn op het moment even schaars, dus moet even traden.
Iemand nog goeie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
No Ben arfa, ik kan niet op es site. is geblokeerd hier. kan niet zien welke formatie etc je speelt. Maar ik vind Ben arfa een dramaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:04:
[...]

Ik heb indd Nasri voor mijn 352 cam. Mata? Hoe is die dan?
Mata is ook wel oké, maar toch anders. Mata maakt minder snel de 'run' naar de box, is dus minder bij de 16 te vinden. Is wel beter in verdedigen vanwege zijn Med/Med work rates. Maar in een 352 is Nasri de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:06:
No Ben arfa, ik kan niet op es site. is geblokeerd hier. kan niet zien welke formatie etc je speelt. Maar ik vind Ben arfa een dramaaaaaa
Ben Arfa een drama? ik weet het nog niet, hij staat er net in... wie adviseer jij dan op de RM positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:56:
[...]

Dan zul je nog even moeten wachten tot mijn elftal compleet is :) Ik wil namelijk niet met een half-bakken elftal aantreden! Speel je trouwens op de PC?
Speel op de PC. Mijn Origin username is Protoz-SeXy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:08:
[...]

Ben Arfa een drama? ik weet het nog niet, hij staat er net in... wie adviseer jij dan op de RM positie?
Voor LM vind ik Valencia de beste. Heeft ook goeie defends. Voor LM is dat wel belangrijk.

EDIT: Lm moet RM zijn

[ Voor 3% gewijzigd door xamirz op 12-11-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ik heb even zitten puzzelen.. dit team is ook zeer leuk om te bouwen! :)
http://www.futhead.com/fifa/squads/1102930/

En dan kun je als wissels Reus ST en Gomez ST gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:11:
Ik heb even zitten puzzelen.. dit team is ook zeer leuk om te bouwen! :)
http://www.futhead.com/fifa/squads/1102930/

En dan kun je als wissels Reus ST en Gomez ST gebruiken!
Haha zo te zien ben je ook Fan geworden van 352

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:09:
[...]

Speel op de PC. Mijn Origin username is Protoz-SeXy.
Ik heb je toegevoegd! Kunnen we binnenkort misschien eens een friendly spelen :)!

On-topic:
Zo, mijn Serie A elftal staat in de verkoop met o.a:
- Buffon
- Chiellini
- Pirlo
- Alexandre Pato
- Robinho
- Marchissio
- Palacio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:13:
[...]

Haha zo te zien ben je ook Fan geworden van 352
Correct. Heb gister een 20k elftal in elkaar gedraaid voor de 352 en daar doe ik het beter mee dan mijn ~250k 4231 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:15:
[...]

Correct. Heb gister een 20k elftal in elkaar gedraaid voor de 352 en daar doe ik het beter mee dan mijn ~250k 4231 :P
I told u. 352 is echt goed. ik zou zeggen verkoop alles en maak een gruwelijke team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Wat is belangrijker dat spelers in de juiste positie spelen of de juiste formatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:16:
[...]

I told u. 352 is echt goed. ik zou zeggen verkoop alles en maak een gruwelijke team
Yes. Wel ietwat OP, maar wat geeft dat.. :)
Met die squad die ik net heb gepost, is dat naar jouw mening te doen met de 2 ST's? Of heb ik daar wat meer snelheid nodig. Ik speel met dat budgetteam namelijk met een ST van 93 en 92 pace up front.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:13:
[...]

Ik heb je toegevoegd! Kunnen we binnenkort misschien eens een friendly spelen :)!

On-topic:
Zo, mijn Serie A elftal staat in de verkoop met o.a:
- Buffon
- Chiellini
- Pirlo
- Alexandre Pato
- Robinho
- Marchissio
- Palacio
ok nice maar krijg geen verzoeken binnen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:19:
[...]

Yes. Wel ietwat OP, maar wat geeft dat.. :)
Met die squad die ik net heb gepost, is dat naar jouw mening te doen met de 2 ST's? Of heb ik daar wat meer snelheid nodig. Ik speel met dat budgetteam namelijk met een ST van 93 en 92 pace up front.
Een snelle spits is sowieso must have. Ik beschouw Benzema als snel. Opzicht wel een vette team, alleen Hulk vind ik beetje raar. Heeft hoge pace maar lijkt erg traag. en is Left foot en is best lastig als je snel een voorzet wil geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:23:
[...]

Een snelle spits is sowieso must have. Ik beschouw Benzema als snel. Opzicht wel een vette team, alleen Hulk vind ik beetje raar. Heeft hoge pace maar lijkt erg traag. en is Left foot en is best lastig als je snel een voorzet wil geven
Oké, dus qua aanval zit het wel snor. Ja inderdaad, Hulk voelt niet als een 90-pace speler, maar toch hij is vrij sterk en een goed schot. Wat je zegt over het Left-footed zijnde als RM is helemaal waar, maar hij is wel de beste Braziliaanse RM en ik wou graag Dede als CV hebben aangezien het op die positie toch wel één van de beste is. Vooral in combinatie met een Barzaghli en een Chiellini ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:28:
[...]

Oké, dus qua aanval zit het wel snor. Ja inderdaad, Hulk voelt niet als een 90-pace speler, maar toch hij is vrij sterk en een goed schot. Wat je zegt over het Left-footed zijnde als RM is helemaal waar, maar bij is wel de beste Braziliaanse RM en ik wou graag Dede als CV hebben aangezien het op die positie toch wel één van de beste is. Vooral in combinatie met een Barzaghli en een Chiellini ;)
Hij is een leftie en heeft maar een 2star weak foot rating. Ik heb het niet geprobeerd met hem, maar ik heb IF Jakub daar staan (kost wel 90k, maar je kan ook de normale nemen). Als je dan Santana rechts zet op CB haal je ook 9 chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:31:
[...]

Hij is een leftie en heeft maar een 2star weak foot rating. Ik heb het niet geprobeerd met hem, maar ik heb IF Jakub daar staan (kost wel 90k, maar je kan ook de normale nemen). Als je dan Santana rechts zet op CB haal je ook 9 chem.
True, snatana is ook erg goed. In pri kan je wel proberen. Als je met je Rm naar binnen gaat is Hulk wel prima. Maar buitenom is wel lastig met Hulk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ja precies. Ik overweeg nu ook om de opties die pelt aandraagt toe te passen. Want in een 352 ga je eigenlijk niet echt naar binnen met je RM/LM. Alleen jammer dat het dan wel ten koste gaat van Dede.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Exact. Het is al druk en dan ook nog eens met je RM/LM naar binnen :p

Nu heb ik jullie advies nodig.

Ik heb nu

Aguero Bent/Hernandez

Nasri

Optie:
Benzema Remy

Nasri

Welke koppel is beter volgens jullie?

EDIT: Beetje onduidelijk zie ik, hopelijk snapen jullie wat ik bedoel

[ Voor 12% gewijzigd door xamirz op 12-11-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Kom op jongens, is hier nou niemand die een tonnetje over heeft voor mijn Buffon :(? Ik heb de knaken nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:41:
Kom op jongens, is hier nou niemand die een tonnetje over heeft voor mijn Buffon :(? Ik heb de knaken nodig :)
een houten tonnetje misschien wel,

die andere ton heb ik helaas niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:39:
Exact. Het is al druk en dan ook nog eens met je RM/LM naar binnen :p

Nu heb ik jullie advies nodig.

Ik heb nu

Aguero Bent/Hernandez

Nasri

Optie:
Benzema Remy

Nasri

Welke koppel is beter volgens jullie?

EDIT: Beetje onduidelijk zie ik, hopelijk snapen jullie wat ik bedoel
Lastig. Maar persoonlijk zou ik voor Benz - Remy gaan. Meer snelheid en lengte + dat de work rates beter op elkaar afgestemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
hmm lastig indd. Ik ben bang dat als ik Aguero weg doe dat ik best veel inlever. Remy vind ik goed. Maar dit: http://www.futhead.com/fifa/players/compare/3699/2736
lastigggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Iemand suggestie's voor een goede RB voor mijn BPL team?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#djHfKKoenH5KD:pc

Ik zat zelf aan Micah Richards te denken. Geld gaat, als het goed is, geen rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:50:
Iemand suggestie's voor een goede RB voor mijn BPL team?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#djHfKKoenH5KD:pc

Ik zat zelf aan Micah Richards te denken. Geld gaat, als het goed is, geen rol spelen.
Walker? van spurs. Hele goeie en goedkope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
Sagna is ook wel een aardige lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Koop ze allemaal en pak de speler die het fijnst vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:56:
Koop ze allemaal en pak de speler die het fijnst vind spelen.
Kan je doen, moet je wel rekening houden met EA tax..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Walker van de Spurs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Hier mijn 3-5-2 Brasil/Bundesliga/Russian League Hybrid:

http://www.futhead.com/fifa/squads/1104066/

Misschien is Ramires als CMD nog een toevoeging en wellicht en ben ook niet heel erg tevreden over Carlos Eduardo als CAM, dus moet misschien nog wat gaan schuiven en kopen.

Ik speel om en om met dit team en een Ligue1 team, maar daar ga ik misschien een serie A hybrid van maken:

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#hMhughguu1o:360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:08:
Hier mijn 3-5-2 Brasil/Bundesliga/Russian League Hybrid:

http://www.futhead.com/fifa/squads/1104066/

Misschien is Ramires als CMD nog een toevoeging en wellicht en ben ook niet heel erg tevreden over Carlos Eduardo als CAM, dus moet misschien nog wat gaan schuiven en kopen.

Ik speel om en om met dit team en een Ligue1 team, maar daar ga ik misschien een serie A hybrid van maken:

http://www.ea.com/uk/foot.../show-off#hMhughguu1o:360
Eduardo vond ik ook tegenvallen. Het was wel 451 formatie. Je zou Ronaldinho IF kunnen gebruiken. Het is wel wat duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik zit zojuist naar Maicon te kijken, maar bijna 200k voor een RB vind ik toch wel aan de dure kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Inderdaad. Is 't ook niet echt waard, heb 'm een keer gehad.. maar vind Walker toch echt net zo fijn zo niet fijner spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:26:
Inderdaad. Is 't ook niet echt waard, heb 'm een keer gehad.. maar vind Walker toch echt net zo fijn zo niet fijner spelen.
Dan ga ik gewoon voor Walker.
Nu even een dilemma: Kompany... Kopen voor ongeveer 80k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ik zit eigenlijks met een keeper dillema.
Ik heb nu De Gea, hij laat alle longShots door. Lloris is een beest maar te duur.

352 Formation is GK alleen met central CB verbonden of ook met die andere 2 CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:28:
[...]

Wat s je formation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:29:
Ik heb nu De Gea, hij laat alle longShots door. Lloris is een beest maar te duur.

Alleen met de middelste CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
4-4-1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Heb je Kaboul/Luiz/M'bia uitgeprobeerd? Zo niet zou ik eerst doen, Zijn goedkoop en veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:29:

petr cech, bevalt mij prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:32:
[...]

petr cech, bevalt mij prima!
Ik had hem gehaald gister, maar na 2 games weer verkocht. Ik vond hem erg traag. En dook best wel SlowMotion.
Zijn er ook goedkope keepers die goed zijn? Iemand ervaring met Vorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:32:
[...]

Heb je Kaboul/Luiz/M'bia uitgeprobeerd? Zo niet zou ik eerst doen, Zijn goedkoop en veel sneller.
Kaboul en Luiz heb ik nu inderdaad staan. Dan laat ik het voorlopig eerst even zo.
Waarschijnlijk komt het omdat ik nu ongeveer zo'n 200k aan Coins heb (zojuist Buffon en nog wat andere toppers verkocht).

Misschien eens verstandig om niet gelijk alles uit te geven...

Dan nog eentje:
Voor RM... Antonio Valencia of Aaron Lennon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:33:
[...]

Kaboul en Luiz heb ik nu inderdaad staan. Dan laat ik het voorlopig eerst even zo.
Waarschijnlijk komt het omdat ik nu ongeveer zo'n 200k aan Coins heb (zojuist Buffon en nog wat andere toppers verkocht).

Misschien eens verstandig om niet gelijk alles uit te geven...

Dan nog eentje:
Voor RM... Antonio Valencia of Aaron Lennon?
Goeie keuze.
Zekers Valencia, Vooral met 4411

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:33:
[...]

Ik had hem gehaald gister, maar na 2 games weer verkocht. Ik vond hem erg traag. En dook best wel SlowMotion.
Zijn er ook goedkope keepers die goed zijn? Iemand ervaring met Vorm?
Hmm.. nog geen last mee gehad :/ , als dit anders wordt doe ik m ook weer weg.
Dit zou ik ook wel willen weten! Is vorm goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:44:
[...]

Hmm.. nog geen last mee gehad :/ , als dit anders wordt doe ik m ook weer weg.
Dit zou ik ook wel willen weten! Is vorm goed?
In het echt een beest, maar fifa?
Nobodyy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Cech slecht? No way, hij is juist een klasbak in FIFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Zo, de basis is op dit moment wel rond. Ik heb nog genoeg ruimte om uit te breiden, maar ik denk dat we het zo eerst maar eens gaan proberen:

http://www.ea.com/uk/foot...show-off#jx9OazYSnH5MA:pc

Ik zou Balotelli nog kunnen halen, en dan Aguero CF maken (na een eerdere suggestie), maar dat betekend dat Suarez dan zou gaan banken (wat ook zonde is :)).

Suggestie's blijven natuurlijk welkom, ik heb ook nog een bank om te vullen! Vanavond gaan we eens kijken hoe dit speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:28:
[...]

ik heb nog een walker voor in jou opstelling traden of heb je hem al?

Heb ook Baloteli allebei met veel contracten.

[ Voor 7% gewijzigd door goosche op 12-11-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
goosche schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:50:
[...]

ik heb nog een walker voor in jou opstelling traden of heb je hem al?
Zie mijn linkje hier boven: ik heb hem al :) Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:51:
[...]

Zie mijn linkje hier boven: ik heb hem al :) Toch bedankt!
ok nice en baloteli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Daar zit ik nog over te twijfelen. Voor alsnog heb ik nog geen wedstrijd gespeeld met dit team, dus het moet nog maar blijken hoe het speelt. Mocht Suarez echt tegen vallen op CF, dan denk ik dat Aguero mijn CF gaat worden en dat ik Balotelli in de spits ga zetten. Ik ga vanavond eerst eens kijken hoe dit speelt.

Vind het alleen wel zonde om Balotelli op voorhand te kopen, dus daar wacht ik nog even mee :)

[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:35
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:53:
[...]

Daar zit ik nog over te twijfelen. Voor alsnog heb ik nog geen wedstrijd gespeeld met dit team, dus het moet nog maar blijken hoe het speelt. Mocht Suarez echt tegen vallen op CF, dan denk ik dat Aguero mijn CF gaat worden en dat ik Balotelli in de spits ga zetten. Ik ga vanavond eerst eens kijken hoe dit speelt.

Vind het alleen wel zonde om Balotelli op voorhand te kopen, dus daar wacht ik nog even mee :)
Ben benieuwd hoe je nieuwe team speelt. Speel je op de pc? Zo ja, zin in een potje vanavond? Speel met 2 teams. Zie eerdere posts van paar dagen terug. Weet mijn origin ID even niet maar post die later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:53:
[...]

Wat ik wel weet is dat Balotelli de beste all-rounder is in het spel voor de BPL. Dus in principe een klasse spits om te kunnen renderen in een 1 spitsen formatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
RiemerDas schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:58:
[...]

Ben benieuwd hoe je nieuwe team speelt. Zpeel je op de pc? Zo ja, zin in een potje vanavond? Speel met 2 teams. Zie eerdere posts van paar dagen terug. Weet mijn origin ID even niet maar post die later.
Check je PM :)
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:59:
[...]

Wat ik wel weet is dat Balotelli de beste all-rounder is in het spel voor de BPL. Dus in principe een klasse spits om te kunnen renderen in een 1 spitsen formatie.
Hmm, nu begin ik toch te twijfelen. Misschien is Balotelli wel handig als een soort van breekijzer tegen de Chiellini's enzo. Ik denk er nog even over na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:04:
[...]

Check je PM :)

[...]

Hmm, nu begin ik toch te twijfelen. Misschien is Balotelli wel handig als een soort van breekijzer tegen de Chiellini's enzo. Ik denk er nog even over na!
d:)b . Met dit team klaar voor de revanche binnenkort dan? Ik heb dan als het goed is ook een 'nieuw' team.. dus dat kan leuk worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:09:
[...]

d:)b . Met dit team klaar voor de revanche binnenkort dan? Ik heb dan als het goed is ook een 'nieuw' team.. dus dat kan leuk worden :D
Ja ik denk dat ik hier wel een poging mee durf te wagen. Zal hier en daar nog zeker wel wat gesleuteld moeten worden, want ik heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld. Daarnaast zal dit mijn eerste wedstrijd (OOIT) worden in een 4-4-1-1 formatie, dus dat zal ook even wennen zijn. Doen we één dezer dagen wel even een rematch :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
4-4-1-1 is top.
Maar je moet idd wel een voetballende en snelle spits hebben. Balotelli of v Persie is iig top in die opstelling

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
cypher21 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:26:
4-4-1-1 is top.
Maar je moet idd wel een voetballende en snelle spits hebben. Balotelli of v Persie is iig top in die opstelling
Dan zou ik met Aguero toch de perfecte spits hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
als er nog mensen op de PC willen spelen hou ik me ook altijd aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Rubeo38 schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:28:
als er nog mensen op de PC willen spelen hou ik me ook altijd aanbevolen :)
Check je PM!

Nu ook Petr Cech redelijk goedkoop binnen weten te hengelen: 28k.

[ Voor 14% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:27:
[...]

Dan zou ik met Aguero toch de perfecte spits hebben?
Ik heb zelf nooit met Aguero gespeeld, maar die lijkt idd prima te gebruiken als enkele spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ik heb met Aguero gespeeld in een 4-2-3-1 systeem. Vind hem niet tot zijn recht komen.. hij is niet sterk genoeg om duels te winnen met de Dede's en Chiellini's van deze wereld. En hij heeft maar 85 sprintsnelheid, wat niet super ideaal is voor de lange steekballen. Zijn dribbel, acceleratievermogen (94!) en work rates komen super tot zijn recht in een systeem waar hij op de CF staat en Balo/v. Persie voor hem staat.

Ik zou zeggen (mits je de coins hebt) probeer het eens! Je kunt hem ook gewoon als ST op de CF positie zetten, zodat je een indicatie krijgt hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:39:
Ik heb met Aguero gespeeld in een 4-2-3-1 systeem. Vind hem niet tot zijn recht komen.. hij is niet sterk genoeg om duels te winnen met de Dede's en Chiellini's van deze wereld. En hij heeft maar 85 sprintsnelheid, wat niet super ideaal is voor de lange steekballen. Zijn dribbel, acceleratievermogen (94!) en work rates komen super tot zijn recht in een systeem waar hij op de CF staat en Balo/v. Persie voor hem staat.

Ik zou zeggen (mits je de coins hebt) probeer het eens! Je kunt hem ook gewoon als ST op de CF positie zetten, zodat je een indicatie krijgt hoe het speelt.
Ik denk dat ik hem gewoon aan ga schaffen, maar dan moet er wel even iemand mijn Chiellini, Pirlo of Robinho kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ik ga Vorm halen vanav en als hij me niet bevalt ga ik voor Guilherme (Russin League) Met het laastse heb ik goeie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Hmm, best interessant. Als ik het goed lees, maakt individuele chem. dus geen donder uit.. Als ze maar in hun favoriete positie spelen (favoriete ingame positie). En is dus alleen de TG belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:11:
Hmm, best interessant. Als ik het goed lees, maakt individuele chem. dus geen donder uit.. Als ze maar in hun favoriete positie spelen (favoriete ingame positie). En is dus alleen de TG belangrijk..
Sterker nog, ze geven eigenlijk aan dat "Morale" het belangrijkst is. Hoe hoger deze is, des te beter de speler te gebruiken is (als ik de tekst goed heb begrepen, want het is nogal krom engels op sommige stukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Inderdaad. Nu is natuurlijk de vraag of dit ook daadwerkelijk waar is, natuurlijk weet ik ook wel dat ze niet domweg onzin gaan verkondigen en heus wel die 150 games hebben gespeeld.. maar het blijft iets wat niet 100% te meten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ze hebben deze tests ook met Fifa 11 en 12 gedaan.
Ik geloof dat ze wel goed getest hebben, en ik merk zelf ook geen donder verschil.

In FUT 12 hebben ze destijds een toernooi gedaan met minimaal 90 team chemistry om de chemistry te promoten, het lijkt dat ze iig wel ervoor gezorgd hebben dat team chemistry nu wel invloed heeft in FUT 13.

Eigenlijk zijn dus maar 3 dingen van belang in Fifa 13.
Team chemistry
Morale
Fitness

Ik heb nog 10 teamtalk kaarten, en zorg eigenlijk dat het morale altijd op VH staat, komt (net als fitness) nooit onder de 80

[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 12-11-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Nu nog maar even een keer een update van mijn BPL team dan:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hBP5sufAnH5R2:pc

Nieuwe aankopen:
- Balotelli
- Fellaini (breedte)
- Lennon (breedte)

Ik ga eerst kijken hoe het draait met Suarez (CF) en Aguero (ST). Mijn volgende aankoop gaat denk ik Kompany worden, want ik krijg vaak goals tegen met corners (al weet ik nog niet hoe dat met dit team gaat).

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, hoeveel moraal gaat erbij als je een large squad moraal kaart op je squad doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:26:
Even een vraagje, hoeveel moraal gaat erbij als je een large squad moraal kaart op je squad doet?
40

en afhankelijk van je managers tot 50% extra, dus max 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:23:
Nu nog maar even een keer een update van mijn BPL team dan:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hBP5sufAnH5R2:pc

Nieuwe aankopen:
- Balotelli
- Fellaini (breedte)
- Lennon (breedte)

Ik ga eerst kijken hoe het draait met Suarez (CF) en Aguero (ST). Mijn volgende aankoop gaat denk ik Kompany worden, want ik krijg vaak goals tegen met corners (al weet ik nog niet hoe dat met dit team gaat).
Als je voor heading wil doen, heb je niks aan Kompan. Is geen goeie header\jumper
http://www.futhead.com/fifa/players/1990/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
xamirz schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:30:
[...]

Als je voor heading wil doen, heb je niks aan Kompan. Is geen goeie header\jumper
http://www.futhead.com/fifa/players/1990/
Serieus, dat had ik nog niet eens gezien. Belachelijk natuurlijk, want ik denk dat er maar weinig voetballers IRL zijn die een kop-duel winnen van Kompany, maar goed; dit is natuurlijk FUT.

Dan denk ik dat ik er zo wel even ben. Ik heb nog wel een wissel nodig voor LM. Dat wordt dan denk ik Ashley Young. Misschien Bale, maar dan zou ik toch wel wat ervaringen horen als iemand al met hem heeft gespeeld in FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ja het is belachelijk. Ik heb kompany als de middelste CB in een 352 formatie. Hij verliest vaak kop duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Iemand nog een Lavezzi nodig? ;) (PS3).
Ik speel toch niet meer met m'n Franse team..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Iemand ervaring met Bale op LM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Haha lolll, ik zat even m'n "Franse" team op de trade pile te zetten, komt er opeens een contract tussen te staan die ik daar helemaal niet op had gezet. Ik dacht zet ik die ook te koop, is ie weer weg... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ja, gebruikte hem in mijn 41212. Daar kwam hij niet echt tot zijn recht. In jouw 4-4-1-1 wel meer denk ik, je moet wel rekening mee houden dat hij aardig traag op gang komt.. maar als hij eenmaal op stoom is! Niet te stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ugh...

Heb alle 35 items per ongeluk op 24 uur gezet :(

irritant..

Kreeg een mini gold pack vanmorgen, en twee goldpacks van de season pass en ultimate edition. Zat alleen troep in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 30 ... 82 Laatste