Ja dat heb ik idd ookPompi schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:03:
Staat bij andere ook waar eerst match en trade earnings op home pagina nu iets van: *LOC_LB_CAT?
Haha zie nu ook net dat Number of items on action op 0 staat, best wel knap met zoveel spelers
. Wel vervelend dat ik net mijn hele pile opnieuw voor een uur er op heb gesmeten en er dus niks aan heb.
Ik ben dan ook eindelijk begonnen met het spelen met mijn Braziliaanse elftal:
http://www.ea.com/uk/foot...PERSONA_PLATFORM_TEMPLATE
Ik merk alleen wel dat ik in sommige wedstrijden weinig ruimte. Toch denk ik dat 4-2-3-1 wel een degelijke vooruitgang is t.o.v. van mijn Serie A team op 3-4-3. Online in Divisie 1 wil het echter nog niet helemaal lukken (krijg ook wel gigantische klote-goals tegen maar goed).
http://www.ea.com/uk/foot...PERSONA_PLATFORM_TEMPLATE
Ik merk alleen wel dat ik in sommige wedstrijden weinig ruimte. Toch denk ik dat 4-2-3-1 wel een degelijke vooruitgang is t.o.v. van mijn Serie A team op 3-4-3. Online in Divisie 1 wil het echter nog niet helemaal lukken (krijg ook wel gigantische klote-goals tegen maar goed).
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Kappen en schieten dat werkt heerlijk met Sneijder van net buiten de 16Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:43:
Ik speel zelf met een 4-2-3-1 systeem sinds kort. En ik behaal eigenlijk altijd ~15 punten in divisie 1. Het lukt me telkens net niet om voor de 2e keer de titel te pakken, ooit wel hoop ik
Het belangrijkste is dat je in ieder geval begint met defensief of ultra defensief in te stellen. Probeer met je CDM's de gaten dicht te lopen en dan druk te zetten met een 2e man.
Aanvallend is het belangrijk dat je de bal veel rondspeelt en snel. Bijvoorbeeld je begint bij je aanvallende linksback. Speelt de bal naar de CDM's (met LB, zodat het een 1-2tje wordt), de CDM kaatst terug naar de back en de back speelt naar de CAM en je zet voor.
Je kunt ook voor de 1-2 gaan tussen je CF en ST. Maar dit is wat minder makkelijk, want vaak lopen fatsoenlijke verdedigers mee met je ST. Dus hier moet je wat bij dribbelen en vervolgens op het juiste moment de steekpass geven. Je kunt ook wanneer de ST ruimte maakt.. kappen en schieten met je CF. Hier heb je wel een CF met goede schotcapaciteiten voor nodig. Een type Sneijder.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Dat is echt iets waar ik beter in moet worden. Iemand een goed Youtube filmpje?q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:30:
[...]
Kappen en schieten dat werkt heerlijk met Sneijder van net buiten de 16ik speel nu met BvB en Reus is er ook een absolute held in. Wat een pegel heeft die kerel zeg.
XBL: bterstege
Zowel Sneijder als V Persie zijn daar super in!
Ik scoor echt veel goals buiten de 16 met ze.
Ook met Pirlo trouwens
Ook met Pirlo trouwens
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Als ik me niet vergis speel jij ook 4-2-3-1, toch? Schakel jij bij de start gelijk naar Defensive of Ultra Defensive? Gebruik je misschien ook nog andere tactieken?cypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:36:
Ook met Pirlo trouwens
Vannacht geen elke speler verkocht zijn mijn prijzen tehoog?
speel op de PC.
speel op de PC.
Reusq-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:30:
[...]
Kappen en schieten dat werkt heerlijk met Sneijder van net buiten de 16ik speel nu met BvB en Reus is er ook een absolute held in. Wat een pegel heeft die kerel zeg.
Als ik geen Serie A wou, was ik voor een Bundesliga team gegaan voor alleen Reus al
Maar heb alles tegen elkaar afgewogen en de Seria A is het beste voor een 4-2-3-1 imo!
Ik speel 4-2-3-1 en redelijk succesvol in divisie 1. Defensive (of zelfs UD) is wel een must. Ik merk dat wanneer je gebalanceerd speelt, je redelijk kwetsbaar bent op de counter (en dan vooral tegen die lobballen over je CB's heen). Verder verander ik niets.EricNL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:38:
[...]
Als ik me niet vergis speel jij ook 4-2-3-1, toch? Schakel jij bij de start gelijk naar Defensive of Ultra Defensive? Gebruik je misschien ook nog andere tactieken?
Wat ik ook merk is dat een ST met de work rates High/Low echt helpt. De trait 'try to beat offside trap' is ook super handig. Dit zorgt ervoor dat je beter steekpasses kan geven met je CF of je CAM's en zo een 1v1 situatie kunt creëren. Een CF met attacking work rate High is ook ideaal, zoals Sneijder bij mij. Hierdoor gebeurt het vaak dat ik zondanig combineer dat mijn CAM doorloopt, mijn ST een lobbal eroverheen geeft en zodoende de CAM voorzet en Sneijder de bal simpel binnen kopt (door die attacking work rate High komt hij sneller in de 16).
Je backs zijn ook belangrijk. Ik vind het fijn om 1 aanvallende back te hebben (Abate) en vervolgens 1 back die wat achter blijft door een medium attacking work rate. Hierdoor ben je wederom iets minder kwetsbaar wanneer de tegenstander countert.
Zelf heb ik Pato op ST dus en die heeft na 23 wedstrijden in divisie 1: 26 goals.
Sneijder op CF na 26 wedstrijden: 23 goals. Dit zijn dus wel de belangrijkste posities in de 4-2-3-1 formatie. CAM's scoren ook wel redelijk, maar die zijn er toch voornamelijk om het spel breed te houden. Heb zelf geconverteerde ST's. Miccoli met 85 pace en Muriel met 91 pace.
[ Voor 8% gewijzigd door Thijmeus op 09-11-2012 11:53 ]
Hey, Amsterlona. Die naam komt me bekend voor. Daar heb ik van de week (of in het weekend) tegen gespeeld met mijn FC Rotterdam.goosche schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:39:
Vannacht geen elke speler verkocht zijn mijn prijzen tehoog?
speel op de PC.
[video]
Ik had dat dus woensdag avond ook, ook tegen een volledig bronzen Koreaans team. En het feit dat de spelsnelheid zo laag was herken ik ook, zelfs harde inspeelpassen kropen over het veld. Ik vertrouw dat ook niet...EricNL schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:58:
En zo wordt je weer fantastisch genaaid door EA. Ik kom in Divisie 1 online tegen een gozer met een brons team vol Koreanen. Het grappige is echter, dat AL deze Koreanen sneller, sterker, en beter waren dan mijn gouden Braziliaanse elftal. Dan krijg je vervolgens 2 gigantisch trieste goals tegen, en ook nog 2 eigen doelpunten (bal valt net voor de lijn, en alle verdedigers weten ineens niet meer hoe ze moeten trappen dus beuken ze de bal er zelf maar in).
Het erge vond ik ook nog: de spel snelheid was ZO gigantisch laag. Ik begrijp werkelijk waar niet hoe dit kan. Je kan mij namelijk niet vertellen, dat een bronze koreaan met een rating van 60, sterker is dan Gustavo. En dan heb ik het niet over 1 duel, maar ELK duel.
Nee, 4-4-1-1EricNL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:38:
[...]
Als ik me niet vergis speel jij ook 4-2-3-1, toch? Schakel jij bij de start gelijk naar Defensive of Ultra Defensive? Gebruik je misschien ook nog andere tactieken?
Ik speel op neutraal
Die heb ik tegenwoordig ook beide (RvP/Sneijder) dus dat is goed nieuws!cypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:36:
Ook met Pirlo trouwens
Ben met een 4-4-1-1 opstelling bezig en wil eigenlijk een Premier League team bouwen. Maar sneijder wil ik eigenlijk ook in mn team op de CF positie, omdat ik daar veel goeie dingen over heb gehoord. Chech heb ik op goal. Iemand een idee hoe ik dit verder in moet vullen, dat chemistry wel 100 wordt
Wat doe je dan precies? Ik heb Reus ook. Dus ik ben wel benieuwd.Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:50:
Reus![]()
Als ik geen Serie A wou, was ik voor een Bundesliga team gegaan voor alleen Reus al
Maar heb alles tegen elkaar afgewogen en de Seria A is het beste voor een 4-2-3-1 imo!
Hoe bedoel je? Hoe ik het team om Reus heen zou bouwen?
Nee, je zei toch dat je enorm gemakkelijk met hem van buiten de 16 de ballen erin knalt?Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:37:
Hoe bedoel je? Hoe ik het team om Reus heen zou bouwen?
Bij mij lukt dat nooit zo. Heb voor m'n gevoel altijd zoveel ruimte nodig.
Voor mij heeft de werkzaamheden aan de webapp een keer voordeel! Vannacht 2,7k geboden op José Enrique (normaal +/- 6k). Echter kon blijkbaar niemand meer bieden omdat alles er uit lag. Een erg goedkope speler dus!
@Thijmeus,
Ik heb jou al op Origin als ik me niet vergis (toen ik Aguero aan je verkocht). Zou je anders een keer een potje tegen mij willen spelen? Ik ben namelijk zeer benieuwd naar hoe jij speelt. Ik durf toch wel van mijzelf te zeggen dat ik geen broekie meer ben van Fifa, maar ik heb het toch vaak wel moeilijk tegen Divisie 1 spelers.
Ik ben dan gewoon benieuwd of dat ik toch stukken slechter ben dan ik denk, of dat het echt aan mijn team/opstelling ligt.
Ik heb jou al op Origin als ik me niet vergis (toen ik Aguero aan je verkocht). Zou je anders een keer een potje tegen mij willen spelen? Ik ben namelijk zeer benieuwd naar hoe jij speelt. Ik durf toch wel van mijzelf te zeggen dat ik geen broekie meer ben van Fifa, maar ik heb het toch vaak wel moeilijk tegen Divisie 1 spelers.
Ik ben dan gewoon benieuwd of dat ik toch stukken slechter ben dan ik denk, of dat het echt aan mijn team/opstelling ligt.
Oh, nee ik bedoelde meer met Sneijder. Maar in principe is het hetzelfde natuurlijk.. Sprinten, kappen met LT of zelfs gebruik maken van LT + RT en zo ruimte maken en snel schieten. Werkt bij Sneijder in ieder geval en bij Reus zou dit ook moeten lukken
Ok, ga ik ook is proberen. Probeer zelf altijd te 'kappen' met Ronaldo-heelchop, maar als een verdediger tegen je aan dendert dan is je kans alweer verkeken.Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:41:
Oh, nee ik bedoelde meer met Sneijder. Maar in principe is het hetzelfde natuurlijk.. Sprinten, kappen met LT of zelfs gebruik maken van LT + RT en zo ruimte maken en snel schieten. Werkt bij Sneijder in ieder geval en bij Reus zou dit ook moeten lukken
Ja dat klopt inderdaad! Lijkt me leuk, ook wel benieuwd naar jouw speelstijl. We PM'en nog wel over de tijd andersEricNL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:41:
@Thijmeus,
Ja, vind de 'schijnschot' methode zelf ook wat effectiever. Na een succesvolle uitvoering kun je meestal direct aanleggen voor een schot in de verre hoek.bterstege schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:43:
[...]
Ok, ga ik ook is proberen. Probeer zelf altijd te 'kappen' met Ronaldo-heelchop, maar als een verdediger tegen je aan dendert dan is je kans alweer verkeken.
[ Voor 24% gewijzigd door Thijmeus op 09-11-2012 12:45 ]
Prima, gaan we doen! Lijkt me inderdaad leuk, want dan kan ik me ook eens "meten"Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:44:
[...]
Ja dat klopt inderdaad! Lijkt me leuk, ook wel benieuwd naar jouw speelstijl. We PM'en nog wel over de tijd anders
Had gewonnen tegen me of verloren en hoe zag je team eruit?kadoendra schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:55:
[...]
Hey, Amsterlona. Die naam komt me bekend voor. Daar heb ik van de week (of in het weekend) tegen gespeeld met mijn FC Rotterdam.
Maar iemand een speler kopen van me? Voeg toe me als je wilt traden of tegen me wilt gamen
Verwijderd
Wat voor manieren gebruiken jullie om geld te genereren? Naast wedstrijden spelen en bijv. de bronze pack method. Zijn er spelers die je voor weinig kunt oppikken en duur kunt verkopen?
bronze pack methode is waardeloos, zeker als je eenmaal wat geld hebt.
Je moet iig goed op zoek gaan naar spelers waarvan de vraag hoog is, en drukke tijden de prijs laag, Nene is zo'n speler. Kun je vaak voor 700-1000 kopen, en voor 1900-2000 verkopen.
Let wel op de formaties!
Zelf heb ik inmiddels aardig wat coins, en verdien per dag minimaal 30k met Robbens kopen en verkopen.
Robben is in de minder populaire formaties voor 230-240k te koop. ik zet hem naar 4-4-2, gooi er een zooi contracten op, zorg dat zijn fitness en moreel maximaal zijn, en dan raak ik hem binnen een paar uur kwijt voor 270k
Formaties veranderen is echter ALLEEN interessant bij duurdere spelers (10k+) anders kost een formatiekaart teveel en levert dit te weinig op.
Zoek iig naar spelers, hou de markt in de gaten, deze week gaat het vrij goed met Nene, maar volgende week kan het zo weer anders zijn
Je moet iig goed op zoek gaan naar spelers waarvan de vraag hoog is, en drukke tijden de prijs laag, Nene is zo'n speler. Kun je vaak voor 700-1000 kopen, en voor 1900-2000 verkopen.
Let wel op de formaties!
Zelf heb ik inmiddels aardig wat coins, en verdien per dag minimaal 30k met Robbens kopen en verkopen.
Robben is in de minder populaire formaties voor 230-240k te koop. ik zet hem naar 4-4-2, gooi er een zooi contracten op, zorg dat zijn fitness en moreel maximaal zijn, en dan raak ik hem binnen een paar uur kwijt voor 270k
Formaties veranderen is echter ALLEEN interessant bij duurdere spelers (10k+) anders kost een formatiekaart teveel en levert dit te weinig op.
Zoek iig naar spelers, hou de markt in de gaten, deze week gaat het vrij goed met Nene, maar volgende week kan het zo weer anders zijn
Gewonnen,(3-1 dacht ik) maar het was wel een leuke pot. Ik had Elia-Huntelaar-Narsingh voorin. Weet niet of ik toen Sneijder al had. En ik speelde in het tenue van Feyenoord (thuisshirt denk ik).goosche schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:55:
[...]
Had gewonnen tegen me of verloren en hoe zag je team eruit?
Maar iemand een speler kopen van me? Voeg toe me als je wilt traden of tegen me wilt gamen
Heb woensdagavond ook eens fifa 13 gekocht voor een kleine 21,5 euro
(fifa 12 nooit gespeeld, wel fifa 11, maar dat is al weer een tijdje geleden)
nu ja, het gaat vrij goed eigenlijk, dit is mijn cheap team atm: (thumbnail, aangezien die fut web plat ligt)

-> sommige formaties zijn niet de juiste, maar dat was doordat het ofwel spotgoedkoop was of de goeie zo'n 2x + meer koste (op dat moment) (bv. doumbia voor 1100, given voor 350 etc)
-> heeft mij een 13k gekost
nu ja, het gaat vrij goed eigenlijk, dit is mijn cheap team atm: (thumbnail, aangezien die fut web plat ligt)

-> sommige formaties zijn niet de juiste, maar dat was doordat het ofwel spotgoedkoop was of de goeie zo'n 2x + meer koste (op dat moment) (bv. doumbia voor 1100, given voor 350 etc)
-> heeft mij een 13k gekost
[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2012 13:52 ]
Hij werkt niet ;pVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:53:
Wauw de auction search functie werkt zowaar nog slechter dan gister avond
Verwijderd
Jup. Nog twee potjes en ik ben door mn contracten heen voor 4 spelers

Daarom heb ik ook altijd 1 bronze team met 99 contracten (en die laat ik eigenlijk nooit onder de 25 contracts komen). Zo kan ik in ieder geval altijd wel iets spelenVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:03:
[...]
Jup. Nog twee potjes en ik ben door mn contracten heen voor 4 spelersIk hoop dat die flapdrollen bij EA de zaak snel weer op orde hebben.
dankzij die shit die ik de afgelopen week in de pakjes kreeg hebben AL mijn spelers (ook de reserve en wissels) tussen de 90 en 99 contracten...
En mijn hele consumables zit nog vol met contracten
Heb nu 30 gouden contractkaarten te koop op de AH voor 150 en 200 BIN
[ Voor 15% gewijzigd door cypher21 op 09-11-2012 14:08 ]
+ dat mijn hele trade pile vol staat met contracts. Krijg ze nu niet kwijt doordat het AH bugged iscypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:07:
dankzij die shit die ik de afgelopen week in de pakjes kreeg hebben AL mijn spelers (ook de reserve en wissels) tussen de 90 en 99 contracten...
Hehe, op de PC vang ik er altijd 500-600 coins voor
[ Voor 20% gewijzigd door Thijmeus op 09-11-2012 14:09 ]
Ik herken het. Ik Quick-sell nu ook gewoon de (glimmende) manager contracten.cypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:07:
Op de PC krijg ik hier toch altijd nog ~700 coins per stuk voor hoorEricNL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:14:
[...]
Ik herken het. Ik Quick-sell nu ook gewoon de (glimmende) manager contracten.
De MANAGER contractenThijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:16:
[...]
Op de PC krijg ik hier toch altijd nog ~700 coins per stuk voor hoor
700 misschien overdreven. Maar 500 tot 600 coins moet je er zeker wel voor kunnen vangen. In ieder geval meer dan de 60 coins van het discarten
op de xbox is 200-250 toch wel aardig de max wat je voor normale gouden contracten vangt.
350-450 voor de glimmende
Er is namelijk gruwelijk veel aanbod
speel jij met dit team: huntelaar, dejong, marchisio, balzaretti, ogbonna, koulou en van der wiel in de 4-3-3 opstelling?kadoendra schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:48:
[...]
Gewonnen,(3-1 dacht ik) maar het was wel een leuke pot. Ik had Elia-Huntelaar-Narsingh voorin. Weet niet of ik toen Sneijder al had. En ik speelde in het tenue van Feyenoord (thuisshirt denk ik).
dan wil ik wel een rematch tegen je spelen.
PS3 controller op MotionInJoy zeker? Even op Disconnect drukken in MotionInJoy en dan gewoon je controller weer aanzetten (als je bluetooth gebruikt hoef je niet opnieuw te pairen).Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:29:
Volgens mij heeft m'n controller een epileptische aanval hij trilt nu al een minuut
Verwijderd
Xbox 360 voor windows controller heb de batterijen er maar ff uit en weer in gedaan dat heeft het opgelostEricNL schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:30:
[...]
PS3 controller op MotionInJoy zeker? Even op Disconnect drukken in MotionInJoy en dan gewoon je controller weer aanzetten (als je bluetooth gebruikt hoef je niet opnieuw te pairen).
Aha! Dan weten we dus ook gelijk weer dat het probleem vermoedelijk in Fifa 13 zit, want met een PS3 controller via MotionInJoy gebeurd het mij ook wel eensVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:32:
[...]
Xbox 360 voor windows controller heb de batterijen er maar ff uit en weer in gedaan dat heeft het opgelost
Verwijderd
M'n 4-2-3-1 team draait nog steeds niet lekker. Ik heb het gevoel alsof ik veel te gemakkelijk onder druk word gezet en in de omschakeling mis ik snelheid. Ik speel nu met Muller en Gotze als CAMs ze pikken af en toe wel een goaltje mee maar vooral Gotze valt me tot nu toe erg tegen.
Iemand nog suggesties voor andere CAMs of andere aanvullingen
Speel met dit team http://www.futhead.com/fifa/squads/988653/#squad-player
Esswein als ST.
Reus, Podolski als CAM's.
Ozil/kroos/gotze CF.
Al is er niets mis met jouw spelers. Maar ik reageer puur op je punt dat je snelheid mist in de omschakeling, dan zijn mijn opties de aangewezen aanpassingen.
Ozil/kroos/gotze CF.
Al is er niets mis met jouw spelers. Maar ik reageer puur op je punt dat je snelheid mist in de omschakeling, dan zijn mijn opties de aangewezen aanpassingen.
[ Voor 58% gewijzigd door Thijmeus op 09-11-2012 15:37 ]
Ik heb het zelfde probleem een beetje nog niet het idee dat het lekker loopt. Gaat wel steeds beter moet ik zeggen. Heb nu Italiaans team maar wil over gaan naar serie A. Die CAM positie is moeilijk in te vullen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:21:
M'n 4-2-3-1 team draait nog steeds niet lekker. Ik heb het gevoel alsof ik veel te gemakkelijk onder druk word gezet en in de omschakeling mis ik snelheid. Ik speel nu met Muller en Gotze als CAMs ze pikken af en toe wel een goaltje mee maar vooral Gotze valt me tot nu toe erg tegen.
http://www.ea.com/nl/voet...PERSONA_PLATFORM_TEMPLATE
http://www.futhead.com/fifa/squads/999877/#
Vind Miccoli wel erg goed
[ Voor 7% gewijzigd door Daantj op 09-11-2012 16:29 ]
IF Montolivo CAM is erg goed, en redelijk goedkoop
Gewoon CAM Muriel! 91 pace is dodelijk
ja klopt die heb ik geprobeerd(IF Montolivo) maar speelde niet lekker vond ik
[ Voor 10% gewijzigd door Daantj op 09-11-2012 15:46 ]
Verwijderd
Hmm ben best tevreden over Gomez in de spits eigenlijk maar podolski/reus op de flanken is wel een goed idee. Dan heb ik iig een linkspoot als LAM.Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:31:
Esswein als ST.
Ozil/kroos/gotze CF.
Ik heb trouwens ook Badstuber vervanger voor Boateng. Hij is sneller en beter in verdedigen + z'n voornam is Jerome
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 15:50 ]
Je kan ook gewoon een ST in cam omveranderen door ST >> CF en dan nog CF >> CAM
(cf >> cam is niet altijd even goedkoop)
Ja precies. Gomez is inderdaad wel goed met wat snelheid d'r omheen. Sterk, kan koppen en finishen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:49:
[...]
Hmm ben best tevreden over Gomez in de spits eigenlijk maar podolski/reus op de flanken is wel een goed idee. Dan heb ik iig een linkspoot als LAM.
Ik heb trouwens ook Badstuber vervanger voor Boateng. Hij is sneller en beter in verdedigen + z'n voornam is Jerome
Santana is trouwens ook niet mis. Een verdediger met 81 pace naast je 65 pace Hummels is zeer welkom. Heb ik zelf ook met Chiellini en Barzaghli.
ah, heb je ogbonna toch maar verruilt voor Barzaghli?
Nooit Ogbonna gehad. Gebruikte eerst Diakité, maar die is nu wisselcypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:20:
ah, heb je ogbonna toch maar verruilt voor Barzaghli?
Op pc met bnp haal ik rond de 600 en voor glimmende 1000. Zo verdien je de goldpacks nog aardig terug moet ik zeggencypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:28:
op de xbox is 200-250 toch wel aardig de max wat je voor normale gouden contracten vangt.
Verwijderd
Is het de moeite waard om een kapitaal uit te geven aan Neuer? Ik heb nu Wiese op doel staan en die doet het eigenlijk prima.
Volgens mij is Neuer de beste keeper in de game dus dan moet hij het wel waard zijnVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:04:
Is het de moeite waard om een kapitaal uit te geven aan Neuer? Ik heb nu Wiese op doel staan en die doet het eigenlijk prima.
Verwijderd
Casillas is de beste in de game daarna Neuer en buffon. Meh misschien moet ik toch maar gaan sparen voor Neuer.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:29:
[...]
Volgens mij is Neuer de beste keeper in de game dus dan moet hij het wel waard zijnHoor alleen maar goede dingen over hem.
Imo is het 't niet waard om veel in een keeper te investeren. Alleen wanneer geen enkele upgrade meer mogelijk is binnen je 10 veldspelers, upgrade ik de keeper pas. Een keeper is er om ballen te stoppen, verder heb je er niet veel aan.
Welke garantie heb je dat een keeper van 100k meer ballen stopt dan één van 5k? Of geen blunders maakt.
Welke garantie heb je dat een keeper van 100k meer ballen stopt dan één van 5k? Of geen blunders maakt.
[ Voor 3% gewijzigd door Thijmeus op 09-11-2012 19:06 ]
Qua total stats, dus diving, reflexes, kicking etc. bij elkaar is Lloris degene met de hoogste stats: http://www.futhead.com/fifa/players/compare/44/157/3866/3936Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:38:
[...]
Casillas is de beste in de game daarna Neuer en buffon. Meh misschien moet ik toch maar gaan sparen voor Neuer.
Ik was trouwens van plan om een goedkope squad van 25k te maken. Wat denken jullie hiervan: http://www.futhead.com//fifa/squads/1007210/
[ Voor 14% gewijzigd door Maxiootje op 09-11-2012 20:31 ]
Je hebt gedeeltelijk gelijk.Thijmeus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:06:
Imo is het 't niet waard om veel in een keeper te investeren. Alleen wanneer geen enkele upgrade meer mogelijk is binnen je 10 veldspelers, upgrade ik de keeper pas. Een keeper is er om ballen te stoppen, verder heb je er niet veel aan.
Als je een beetje kunt verdedigen, en goede verdedigers hebt, dan zou je aan een flutkeeper genoeg hebben.
Maar er breekt altijd wel iemand door, en als ik zie wat Buffon er voor ballen uithaalt... Damn.
En een ERG groot voordeel van Buffon is dat hij veel meer ballen vangt en klemvast heeft in vergelijking met bijvoorbeeld Stekelenburg. Toen ik Stekelenburg in de goal had, werd er echt vaak gescored uit de rebound. Buffon heeft veel meer ballen klemvast
wel leuk om te zien dat sommige kits best veel opleveren. Heb vanavond 3 kits gekocht van totaal 1500 bij elkaar en verkocht voor 10.000+
hoi
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met de Daily Gift? Kreeg er net weer een maar niet zegen dat ik die dingen echt Daily krijg. Laatste keer was minimaal 2 weken geleden.
WTF...Nou al 3 wedstrijden achter elkaar waarbij ik met 3-0 voor kom te staan (1e divisie) en daarna legt de tegenstander de controller neer............
Ja dat is waar. Als je toch de coins over hebt..cypher21 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:33:
[...]
Je hebt gedeeltelijk gelijk.
Als je een beetje kunt verdedigen, en goede verdedigers hebt, dan zou je aan een flutkeeper genoeg hebben.
Maar er breekt altijd wel iemand door, en als ik zie wat Buffon er voor ballen uithaalt... Damn.
En een ERG groot voordeel van Buffon is dat hij veel meer ballen vangt en klemvast heeft in vergelijking met bijvoorbeeld Stekelenburg. Toen ik Stekelenburg in de goal had, werd er echt vaak gescored uit de rebound. Buffon heeft veel meer ballen klemvast
Wat je zegt over Buffon klopt ook, zeer fijne keeper. Wel ietwat overpriced tho
Total stats en rating zeggen ook niet alles.Maxiootje schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:39:
[...]
Qua total stats, dus diving, reflexes, kicking etc. bij elkaar is Lloris degene met de hoogste stats: http://www.futhead.com/fifa/players/compare/44/157/3866/3936
Ik was trouwens van plan om een goedkope squad van 25k te maken. Wat denken jullie hiervan: http://www.futhead.com//fifa/squads/1007210/
Casillas mag dan wel de hoogste rating hebben, hij is wel erg klein voor een keeper.
Het zou me niets verbazen als Stekelenburg even goed is als Casillas. Gewoon door het grote verschil in lengte.
Stekelenburg pakt voor mij af en toe de meest onmogelijke ballen. Het enige nadeel van de Steek vind ik dat hij heel weinig speed heeft. Hij kan dus niet snel uit zijn goal komen.
Voor je squad:
RB: Konko
CMR: Guarin
CML: Nainggolan
ST: Muriel(als het in je budget past en je een pace monster geen probleem vindt)
[ Voor 7% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 10-11-2012 01:11 ]
Ik heb nu Lewandowski in de 4-4-1-1, maar hij begint me flink tegen te vallen. Mist gewoon heel veel.
Gomez een veel betere optie?
Gomez een veel betere optie?
wie is DE trainer van Fifa 13? Aangezien Mourinho bijv. niet in het spel zit.
of maakt trainer niet veel uit?
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Yay! Voor de tweede keer kampioen geworden van divisie 1 
Kan bij deze zelf bevestigen dat je weer 8000 coins en een pakje krijgt.
Was wel even spannend op het laatst.. had er 6 gewonnen en had dus nog 4 wedstrijden over. Echter verloor ik daarna 2x met 4-2 en 5-1.. Gelukkig had ik die laatste match het geluk mee
TEAM
Was wel even spannend op het laatst.. had er 6 gewonnen en had dus nog 4 wedstrijden over. Echter verloor ik daarna 2x met 4-2 en 5-1.. Gelukkig had ik die laatste match het geluk mee
TEAM
Ook bij de 3e keer krijg je weer dezelfde beloningen.Thijmeus schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:09:
Yay! Voor de tweede keer kampioen geworden van divisie 1
TEAM
Ik had 7 wedstrijden op een rij gewonnen, en een aantal nog dik ook
Nice nice 
Das wel mooi, bij de Gold Cup krijg je namelijk slechts 1x een pakje extra..
Welke formatie gebruik je?
Maakt geen donder uit.SuperVeloce schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:16:
wie is DE trainer van Fifa 13? Aangezien Mourinho bijv. niet in het spel zit.
Voor een gouden manager krijg je +10 chem (bij de juiste formatie). En voor iedere speler met dezelfde nationaliteit +1
Verwijderd
Je hebt wel iets van 3 of 4 managers met zowel +3% contracts als +2% team talks maar als je manager stacked maakt dat eigenlijk geen fuck uit.
Bah. Net een tegenstander die speelde met welliton/pato etc. Nu is dat niet erg.. maar wel dat hij na de 1-0 alleen achterin bleef rondtikken. En dus als je druk zet.. countert.
Ook dat is FIFA
Ook dat is FIFA
ja, dat geldt dan weer voor teamtalks en contracten.Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:52:
Je hebt wel iets van 3 of 4 managers met zowel +3% contracts als +2% team talks maar als je manager stacked maakt dat eigenlijk geen fuck uit.
Met max 50% extra.
Maar in het team zelf maakt het niets uit of je een "rare" manager met +3 en +2 neer zet of een gewone gouden
Dit is mijn team: http://www.ea.com/nl/voet...how-off#kHBWlZovnH4dF:ps3Thijmeus schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:45:
Nice nice
3-4-1-2
Rond 50-60e minuut wissel ik (meestal) Milito voor Vargas, en (meestal) Hamsik voor Insigne. Je loopt dan zo door de verdediging heen op volle snelheid.
Lekker hoor. Iemand was na de 4-0 best wel klaar met het potje geloof ik.

Edit: Hij had nog een Ajax-logo ook. Schaam je!

Edit: Hij had nog een Ajax-logo ook. Schaam je!
[ Voor 14% gewijzigd door bterstege op 11-11-2012 11:30 ]
lol, jammer dat je maar voor 4 doelpunten coins krijgt 
Max 200 coins voor doelpunten
Max 200 coins voor doelpunten
Hoe zit het eigenlijk met die daily gifts?
Gisteren kreeg ik een mini gold pack, en vandaag een mini bronze.
Eerder heb ik deze nooit gehad.
Krijg je deze nu echt elke dag, of hoe zit dit?
Gisteren kreeg ik een mini gold pack, en vandaag een mini bronze.
Eerder heb ik deze nooit gehad.
Krijg je deze nu echt elke dag, of hoe zit dit?
hmm, ik heb tot dusver alleen 500 en 2000 coins gekregen
Verwijderd
Vandaag kreeg ik 2500 coins gister en eer gister een mini silver pack. Maar dat is voor het eerst in een maand ofzo dat ik weer daily gifts krijg.
Ik heb alleen maar bullshit gekregen. Wel twee keer achter elkaar nu een pakje.
-- nvm --
geen zin meer om tegen players uit division 1 te spelen, meer dan de helft doet gewoon steekbal door lucht elke keer opnieuw.. hoe saai is dat? ..
geen zin meer om tegen players uit division 1 te spelen, meer dan de helft doet gewoon steekbal door lucht elke keer opnieuw.. hoe saai is dat? ..
[ Voor 98% gewijzigd door SmokingCrop op 11-11-2012 16:36 ]
Ik speel nu met twee teams 3-5-2, maar wil eens 4-2-3-1 uit gaan proberen. Welke league/nation heeft de beste cdm en cma en cf? Zit te denken aan serie A of Bundesliga. Maar een hybride maken vind ik op zich ook wel leuk, maar kost mij veel tijd.
Dat is mij nog niet of nauwelijks gebeurd, misschien staat je verdediging te ver naar voren en lokt dat deze manier van spelen uit?SmokingCrop schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:09:
-- nvm --
Ik zou een Seria A doen. Vidal, Nocherinno etc. als CDM, als CF Zarate, Moralez enz.. en als CAM Countinho, Boateng etc.pelt schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:34:
Ik speel nu met twee teams 3-5-2, maar wil eens 4-2-3-1 uit gaan proberen. Welke league/nation heeft de beste cdm en cma en cf? Zit te denken aan serie A of Bundesliga. Maar een hybride maken vind ik op zich ook wel leuk, maar kost mij veel tijd.
Een verdediging met Nagatomo-Chiellini-Ogbonna-Abate(of Lichtsteiner, abate is vrij duur) is vre-se-lijk moeilijk te kloppen, puur door de snelheid. Leuk om de pace-misbruikers keer op keer te ergerenpelt schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:34:
Op het middenveld heb je met Pirlo-Vidal-Marchisio een relatief goedkoop(plusminus 40k) middenveld met goed uithoudingsvermogen, en zowel aanvallend als verdedigend sterk.
Ik speel zelf in een 4-3-1-2 dus met een CF en 2 spitsen, Cassano als CF is geweldig voor mij, wordt niet meteen van de bal gezet door sterkere spelers, is enkel wat traag. Verder Milito en Pato voorin, als je het geld hebt Cavani en/of Di Natale(Balotelli is volgens velen ook 'n beest).
In de goal is Marchetti altijd betrouwbaar geweest bij mij. Buffon is veels te duur, en als Nederlander zal je misschien Stekelenburg liever kiezen.
Heb ik nog 2 wedstrijden om kampioen te worden in divisie 1, kom ik tegen iemand die na de aftrap quit, krijg ik geen win en kan ik niet meer kampioen worden...
Gaat weer helemaal nergens over
Edit:
In dit team: http://www.ea.com/uk/foot...show-off#gdrRHBamnH5AZ:pc heb ik nog een CF nodig, zat te denken om Muller of Kroos te gebruiken, daar ik Reus in de spits heb gezet. Of heeft iemand een beter idee?
CM plek wil ik Götze neerzetten, altijd fijne speler gevonden namelijk, alleen geen idee of hij rendeert op CM.
PS: geld voor mega dure spelers, ~30k+ heb ik momenteel niet

Gaat weer helemaal nergens over

Edit:
In dit team: http://www.ea.com/uk/foot...show-off#gdrRHBamnH5AZ:pc heb ik nog een CF nodig, zat te denken om Muller of Kroos te gebruiken, daar ik Reus in de spits heb gezet. Of heeft iemand een beter idee?
CM plek wil ik Götze neerzetten, altijd fijne speler gevonden namelijk, alleen geen idee of hij rendeert op CM.
PS: geld voor mega dure spelers, ~30k+ heb ik momenteel niet
[ Voor 51% gewijzigd door snoepbanaan op 12-11-2012 02:38 ]
Goed spel maar echt teveel bugs er staan nu rond 15 spelers in mijn watchlist die ik heb gekocht vast.
GVD h game
GVD h game
En het is me inmiddels gelukt om niet uit Divisie 1 te degraderen (online natuurlijk).
Dit is de 2e keer dat ik in Divisie 1 zit, en na 3 wedstrijden op rij verloren te hebben, heb ik er nu 5 op rij gewonnen. Ik heb dus nog 2 wedstrijden over, en kan zelfs nog kampioen worden maar dat wordt lastig denk ik.
Ook bijna genoeg coins binnen geharkt om Yaya Touré aan te kunnen schaffen. Dan begint mijn BPL team ook bijna compleet te worden.
Braziliaanse squad waarmee ik nu in divisie 1 speel:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#sXKyy622nH5EW:pc
BPL Team:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fE6kCflunH5E1:pc
Wilshere gaat er dan uit voor Touré. Op LM wil ik eigenlijk Nani, maar die is best prijzig dus ik denk dat ik begin met Ashly Young. Op RM is Aaron Lennon wel een goedkope optie, maar misschien komt daar Antonio Valencia, daar ben ik nog niet helemaal over uit. David Luiz zal op den duur vervangen worden door Vincent Kompany
Dit is de 2e keer dat ik in Divisie 1 zit, en na 3 wedstrijden op rij verloren te hebben, heb ik er nu 5 op rij gewonnen. Ik heb dus nog 2 wedstrijden over, en kan zelfs nog kampioen worden maar dat wordt lastig denk ik.
Ook bijna genoeg coins binnen geharkt om Yaya Touré aan te kunnen schaffen. Dan begint mijn BPL team ook bijna compleet te worden.
Braziliaanse squad waarmee ik nu in divisie 1 speel:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#sXKyy622nH5EW:pc
BPL Team:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fE6kCflunH5E1:pc
Wilshere gaat er dan uit voor Touré. Op LM wil ik eigenlijk Nani, maar die is best prijzig dus ik denk dat ik begin met Ashly Young. Op RM is Aaron Lennon wel een goedkope optie, maar misschien komt daar Antonio Valencia, daar ben ik nog niet helemaal over uit. David Luiz zal op den duur vervangen worden door Vincent Kompany
Gisteren online gepromoveerd naar divisie 1. divisie 2 titel gewonnen op het nippertje.
startte erg slecht in divisie 2 met een paar verliezen. maar gelukkig kon ik het nog ophalen en dus uiteindelijk de titel. ga nu maar eens kijken hoe ze in divisie 1 spelen, ben wel benieuwd hoe ik het daar ga doen.
heb nu 3 squads. waarvan ik er met 2 offline speel en 1 offline
hiermee speel ik nu online, maar ik ga binnenkort switchen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/734102/
offline squads:
http://www.futhead.com/fifa/squads/733971/
http://www.futhead.com/fifa/squads/735190/
met elke squad speel ik 2 wedstrijden, dus voldoende afwisseling.
startte erg slecht in divisie 2 met een paar verliezen. maar gelukkig kon ik het nog ophalen en dus uiteindelijk de titel. ga nu maar eens kijken hoe ze in divisie 1 spelen, ben wel benieuwd hoe ik het daar ga doen.
heb nu 3 squads. waarvan ik er met 2 offline speel en 1 offline
hiermee speel ik nu online, maar ik ga binnenkort switchen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/734102/
offline squads:
http://www.futhead.com/fifa/squads/733971/
http://www.futhead.com/fifa/squads/735190/
met elke squad speel ik 2 wedstrijden, dus voldoende afwisseling.
Gedegradeerd uit Div 1 helaas, heb het toch wel moeilijk met mijn eredivisie team. Zeker tegen idd de hoge balletjes bij elk balcontact en dan maar wachten tot hij een keer goed valt. Ook in Div. 1 eindelijk tegenstanders die 3-5-2 goed weten te gebruiken, dan kom ik er echt niet aan te pas...
Degradatie was wel naar, had 2 wedstrijden om 1 punt te winnen. Bij gelijke stand en nog 10 min te spelen begon vervolgens 1 van mijn koters boven te huilen :((((((( Laatste wedstrijd vervolgens gewoon kansloos verloren
Degradatie was wel naar, had 2 wedstrijden om 1 punt te winnen. Bij gelijke stand en nog 10 min te spelen begon vervolgens 1 van mijn koters boven te huilen :((((((( Laatste wedstrijd vervolgens gewoon kansloos verloren
Jammer man, ik moet zeggen ik ben ook uit de flow. Na twee keer achter elkaar winnen van division 1 ben ik nu de vaste klant geworden van div2.Cerberi schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:38:
Gedegradeerd uit Div 1 helaas, heb het toch wel moeilijk met mijn eredivisie team. Zeker tegen idd de hoge balletjes bij elk balcontact en dan maar wachten tot hij een keer goed valt. Ook in Div. 1 eindelijk tegenstanders die 3-5-2 goed weten te gebruiken, dan kom ik er echt niet aan te pas...
Moet even mijn innerrrr ik weer eens terug vinden
In welke divisie zit de gemiddelde Tweaker eigenlijk? Ik vind mezelf een matige speler (dit jaar voor het eerst FUT en online) en blijf nu constant 'hangen' in Div 1. Ben een keer gedegradeerd, 1 keer kampioen geworden en nu denk ik 5 keer achter elkaar in Div 1 gebleven. Wordt een beetje saai zo. Kan op zich wel overgaan op toernooien, maar daar krijg je niet echt heel veel extra's voor mi.
2x in de invetational cup finale en 2x verliezen pffff geen 7500 coins vind het jammer dat je geen 3000 ofzo krijgt als verliezend finalist... echt frustrerend!!
Denk dat de meesten in divisie 1 zitten. Is niet zo gek moeilijk namelijkpelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:09:
In welke divisie zit de gemiddelde Tweaker eigenlijk? Ik vind mezelf een matige speler (dit jaar voor het eerst FUT en online) en blijf nu constant 'hangen' in Div 1. Ben een keer gedegradeerd, 1 keer kampioen geworden en nu denk ik 5 keer achter elkaar in Div 1 gebleven. Wordt een beetje saai zo. Kan op zich wel overgaan op toernooien, maar daar krijg je niet echt heel veel extra's voor mi.
dat denk ik ook ja heb seasons ook even geprobeerd maar daar blijf ik toch echt op divisie 6 hangen nu heel anders toch als FUT.Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:14:
[...]
Denk dat de meesten in divisie 1 zitten. Is niet zo gek moeilijk namelijk