Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dfivJrCQnH5WZ:pc

Mijn corners gaan gevaarlijk worden, hehe ;) Iedereen achterin is >192 centimeter en Falcao.
Nu alleen nog Benzema kopen, Schweinsteiger ipv Bender en heel misschien IF Howedes.

Op 't eind maar gaan sparen voor Neuer o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Thijmeus schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:00:
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#dfivJrCQnH5WZ:pc

Mijn corners gaan gevaarlijk worden, hehe ;) Iedereen achterin is >192 centimeter en Falcao.
Nu alleen nog Benzema kopen, Schweinsteiger ipv Bender en heel misschien IF Howedes.

Op 't eind maar gaan sparen voor Neuer o.i.d.
Dat begint een leuk elftal te worden! Ik vindt Luiz Gustavo echt een held op CDM. Omdat het een CDM is valt die misschien niet zo op, maar die man is mijn Braziliaanse elftal echt onmisbaar.

Edit: Zojuist mijn eerste wedstrijd online gespeeld met mijn BPL team op 4-4-1-1. Resultaat: 8-1 winst. Nu is het nog moeilijk te pijlen of dit door de zwakte van de tegenstander kwam, of de sterkte van het team maar dit bevalt me wel. Nog 2 wedstrijden te gaan, en nog exact 6 punten nodig voor kampioenschap in Divisie 1.

[ Voor 21% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 17:48 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Is Ultimate Team down? Ik wordt met een 2-0 voorstand gedisconnect, en ik kom er niet meer op. EA zal dan wel weer zo zijn dat ik zeker de boosdoener ben, en een 3-0 verlies er bij krijg...

EDIT: JA HOOR, HET IS WEER ZO VER. Als een tegenstander tegen mij disconnect, dan krijg ik de punten van de stand op dat moment. Disconnect ik (DOOR EA!!!) dan krijg ik godver weer een 3-0 verlies. Ik krijg hier zo ontiegelijk de scheit van.

[ Voor 39% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Wat vinden jullie van dit 352 elftal? Ik twijfel zelf een beetje over de back-line. Heb ik in een 3-5-2 pacey verdedigers nodig? http://www.futhead.com/fifa/squads/1112498/#

[ Voor 14% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 12-11-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:52:
Wat vinden jullie van dit 352 elftal? Ik twijfel zelf een beetje over de back-line. Heb ik in een 3-5-2 pacey verdedigers nodig? http://www.futhead.com/fifa/squads/1112498/#
Ik persoonlijk vindt Welliton gigantisch tegen vallen. Het enige waar hij goed in is is sprinten. Hij heeft geen strength, hij kan niet koppen, en zelfs het afronden valt vaak nog tegen. Past niet echt in jouw elftal denk ik, maar ik vindt qua Brazilianen dan Vagner Love toch echt fijner in de spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
cypher21 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:23:
Ze hebben deze tests ook met Fifa 11 en 12 gedaan.
Ik geloof dat ze wel goed getest hebben, en ik merk zelf ook geen donder verschil.

In FUT 12 hebben ze destijds een toernooi gedaan met minimaal 90 team chemistry om de chemistry te promoten, het lijkt dat ze iig wel ervoor gezorgd hebben dat team chemistry nu wel invloed heeft in FUT 13.

Eigenlijk zijn dus maar 3 dingen van belang in Fifa 13.
Team chemistry
Morale
Fitness

Ik heb nog 10 teamtalk kaarten, en zorg eigenlijk dat het morale altijd op VH staat, komt (net als fitness) nooit onder de 80
Hoe kan je eigenlijk zonder kaarten zorgen voor een goede Morale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:11:
[...]

Dat begint een leuk elftal te worden! Ik vindt Luiz Gustavo echt een held op CDM. Omdat het een CDM is valt die misschien niet zo op, maar die man is mijn Braziliaanse elftal echt onmisbaar.

Edit: Zojuist mijn eerste wedstrijd online gespeeld met mijn BPL team op 4-4-1-1. Resultaat: 8-1 winst. Nu is het nog moeilijk te pijlen of dit door de zwakte van de tegenstander kwam, of de sterkte van het team maar dit bevalt me wel. Nog 2 wedstrijden te gaan, en nog exact 6 punten nodig voor kampioenschap in Divisie 1.
Thanks. Ja inderdaad zeg, net ook tegen mijn broeder een puik afstandsschot! :D

Mooi ook dat je formatie gelijk zijn vruchten afwerpt! Jammer van die naaiactie van EA tho....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
pelt schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:30:
[...]

Hoe kan je eigenlijk zonder kaarten zorgen voor een goede Morale?
door te winnen :)

Bij winst krijgen de spelers ongeveer tussen de 1 en 3 punten erbij. Bij verlies tussen de 2 en 6 eraf

Je bent het makkelijker kwijt dan erbij.

Nu zijn die squad team talk kaarten niet heel duur, dus dat scheelt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:06:
[...]

Ik persoonlijk vindt Welliton gigantisch tegen vallen. Het enige waar hij goed in is is sprinten. Hij heeft geen strength, hij kan niet koppen, en zelfs het afronden valt vaak nog tegen. Past niet echt in jouw elftal denk ik, maar ik vindt qua Brazilianen dan Vagner Love toch echt fijner in de spits.
Als ik Welliton eruit haal dan ben ik ook verplicht Emenike eruit te halen vrees ik. Tenzij ik Martins erin zet. Maar dat lijkt me ten opzichte van Welliton een nog mindere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ik vind overigens dat ze die (donker)grijze bal af moeten schaffen in Online-wedstrijden. Ik heb zelf dan wel, maar ook met een 50" televisie zie ik dat ding gewoon niet. Ik heb in de vorige wedstrijd blijkbaar een goal gemaakt, maar ik heb hem gewoon zelf niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n Serie A team begint vorm te krijgen. Ik speel 3-4-1-2 en er staan nu nog wat goedkope placeholders in.

Boven aan m'n lijstje staat die lelijkerd Chiellini hebben jullie verder nog suggesties qua spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Petr Cech begint mij inmiddels zwaar te irriteren. Penalty recht door het midden: ik blijf staan, Petr Check beukt de bal er gelukkig zelf in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubeo38
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 07:49
http://www.futhead.com/fifa/squads/733971/

remy en sagna toegevoegd, speelt een stuk lekkerder moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
GODVERDOMME!!!

Ja sorry hoor, maar ik wordt hier DOOD moe van!!!! Dit is nu godverdomme de 3e keer, dat ik een potje win, en dat zodra ik op de "Advance" knop druk ik daarna de melding krijg "blalbalbal Servers unavailable"

IK KRIJG DAARNA GODVER WEL EEN DNF!!! EN DUS VERLIES!!!!!!

Ik wordt hier zo, maar dan ook zo gods gruwelijk moe van! Ik wordt aan één stuk door genaaid door dat kut bedrijf van een EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

Wen er maar aan zulke dingen gebeuren wel vaker met FUT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:57:
:)

Wen er maar aan zulke dingen gebeuren wel vaker met FUT :+
Ja op zulke momenten kan ik echt mijn woede niet beheersen. Het gebeurd ook gewoon 2e keer direct achter elkaar! Ik heb dagen lopen klooien met een Serie A elftal op 3-4-3, en werd ik elke keer weg getikt. Mijn Braziliaanse Squad op 4-2-3-1 draaide redelijk. Nu speel ik met m'n BPL team op 4-4-1-1, en eigenlijk tik ik vrijwel iedereen hiermee weg. Als je dan 2x wint met meer dan 3 doelpunten verschil, en vervolgens wordt je op het allerlaatste menu genaait door EA, dan hou ik het echt niet meer.

Nu Divisie 1 behoud met 13 punten en ik had nog 2 wedstrijden te gaan. Oftewel, ik had nu op 19 punten gestaan, met nog 2 wedstrijden...

BEDANKT EA!

Edit: Ik heb nog 120k coins, en ik moet mijn bank eigenlijk nog vullen. Suggesties?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#jL3qTjUWnH6ic:pc

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 12-11-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:14:
[...]

Edit: Ik heb nog 120k coins, en ik moet mijn bank eigenlijk nog vullen. Suggesties?
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#jL3qTjUWnH6ic:pc
Joe Hart en dan Cech op de bank?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:54:
[...]

Joe Hart en dan Cech op de bank?
Zojuist Joe Hart gekocht. Ook nog Evra, Vermaelen en Podolski gekocht.
Mis nu eigenlijk alleen Ashley Young nog voor LM, maar die zal ik vanavond binnen halen.

Dit is nu mijn Squad:
http://www.ea.com/uk/foot...show-off#fao4TzPwnH6um:pc

Ik heb gister zo'n 8-9 potjes online gespeeld in Divisie 1. Het speelt echt geweldig. Tegen verdedigende spelers krijg ik altijd wel mijn ruimte en Touré, Ramires en Suarez hebben echt een belachelijk goed schot.

Aanvallende spelers combineer ik vaak helemaal stuk met o.a. combinatie's tussen Suarez en Aguero.
Het heeft een beetje gekost, maar ik denk dat ik eindelijk een team heb waarmee ik lekker mee kan draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
EricNL schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:06:
Ik vind overigens dat ze die (donker)grijze bal af moeten schaffen in Online-wedstrijden. Ik heb zelf dan wel, maar ook met een 50" televisie zie ik dat ding gewoon niet. Ik heb in de vorige wedstrijd blijkbaar een goal gemaakt, maar ik heb hem gewoon zelf niet gezien :P
dit. zwarte of grijze ballen en een wedstrijd met regen of in een stadion met schaduw :-(

overigens ook super irritant en ongelofelijk dat het nog steeds gebeurt; als 1 van de teams in het zwart speelt, trekt de scheids zich daar soms niks van aan en gaat ook passend in het zwart gekleed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Oh jee. Geboden op een speler voor 65k.. er staat ook dat ik 'm gewonnen heb.. maar vervolgens is de speler zoek! Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:42:
Oh jee. Geboden op een speler voor 65k.. er staat ook dat ik 'm gewonnen heb.. maar vervolgens is de speler zoek! Help!
Even een minuutje of 10 wachten > opnieuw aanmelden > Unassigned of Watch List?
Btw: Wie heb je gekocht :D?

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 13-11-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Het mag allemaal niet baten ;(
Maar goed, heb inmiddels een mailtje naar EA gestuurd.. dus hoop dat het gefixed wordt :)

Ik heb Joe Hart gekocht voor mijn 433 formatie. Dat blijft in mijn ogen toch de mooiste formatie.. speelt het lekkerst/leukst :)

Mijn kwalitatief goede 352 systeem pakte online dramatisch uit, terwijl het tegen mijn broer echt goed ging.. (en die is beter, heeft immers 3x div. 1 en zelfs de invention cup gister gewonnen). Maar gelukkig heb ik mijn low budgetteam 352 nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik heb gister ook dat daily invitational toernooi gewonnen :P
Heb nu ongeveer 600k en een zooi op de trade pile. op naar de miljoen!

Blijft leuk, echter heb ik nu ook CODBO2 binnen ...

ben bang dat Fifa hierdoor even op een lager pitje komt te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Black Ops.. Ieder zijn smaak natuurlijk! :)

Maar netjes! Ik stond gister in die finale, echter met 1-0 verloren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Haha, ja, dat had ik ook al 2x.
Moet zeggen dat de tegenstanders in toernooien beter zijn dan in seasons is mijn mening.

En idd ieder zijn ding :P ik koop eigenlijk ieder jaar Fifa en COD, die speel ik een jaar lang online, andere spellen wil ik nog wel eens tussendoor spelen, maar dat is vaak maar een paar weken, en dan weer terug naar FIFA of COD.
Sowieso blijven de Fifa toernooitjes met een paar vrienden ongeveer 1x per maand een vast ritueel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Weten jullie nog wat hidden gems in uit de barclays premier league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
vanavond nieuw toernooi met FUT:
FUT 13 Tournament - Movember Cup

Prepare yourselves FUTers… the new FIFA 13 Ultimate Team tournament - Movember Cup will be live at 6pm (UK time) Tuesday, 13th November 2012!

Check out the details below to see what the rewards are for both online and offline wins! The offline difficulty is professional!

For live FUT 13 updates (Including Happy Hour reminders and TOTW details)

Entry Requirements:
Exact Team Chemistry: 100

Online Win Reward:
4,000 coins

Offline Win Reward:
2,500 coins

Offline Difficulty:
Professional

Good luck to everyone playing and let us know how you get on in the comments below!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eens een nieuw team gemaakt met de 3-5-2 opstelling. Wil het eigenlijk een Nederlands tintje geven op de verdedigende posities na. Ook wil ik een snelle LM en RM. Duitsers leken me wel geschikt voor de verdedigning aangezien ik Wiese als GK en Hummels als CB extreem bruikbaar vind tijdens het spelen.

Heb nu dit gecreerd maar ik ben eigenlijk alleen nog op zoek naar een betere optie voor Nigel de Jong. Die staat er nu als linker CDM maar is niet links of tweebenig en bovendien niet 9 chemie (maakt dit wat uit als chemistry al 100 is?). Iemand een betere optie? Anders toch maar eens naar een Italiaanse verdediging kijken.

http://www.futhead.com/fifa/squads/1105841/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
cypher21 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:21:
vanavond nieuw toernooi met FUT:
[...]
Is weer lekker de moeite waard: 4,000 coins. Als ze er nou nog een 5,000 of 7,500 gold-pack (desnoods éénmalig) bij hadden geplakt was het nog de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:00
EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:33:
[...]

Is weer lekker de moeite waard: 4,000 coins. Als ze er nou nog een 5,000 of 7,500 gold-pack (desnoods éénmalig) bij hadden geplakt was het nog de moeite waard.
inderdaad een beetje jammer weer.

Hebben jullie nog tips voor 1-op-1 met een keeper komen te staan? Ik heb op zich weinig moeite met het maken van doelpunten, maar als ik alleen op een keeper afkom, ongeacht welke keeper, schiet ik ze er maar zelden in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:36:
[...]

Hebben jullie nog tips voor 1-op-1 met een keeper komen te staan? Ik heb op zich weinig moeite met het maken van doelpunten, maar als ik alleen op een keeper afkom, ongeacht welke keeper, schiet ik ze er maar zelden in.
Erop aflopen, dan met je RS met een tikje om hem heenspelen, oftwel de keeper echt uitspelen. Daarnaast een geplaatst schot. Je kan niet verwacht dat enkel op schieten drukken een doelpunt in een 1-1 situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:40:
[...]

Erop aflopen, dan met je RS met een tikje om hem heenspelen, oftwel de keeper echt uitspelen. Daarnaast een geplaatst schot. Je kan niet verwacht dat enkel op schieten drukken een doelpunt in een 1-1 situatie is.
In Divisie 1 online kom je vaak tegen dat ze de keeper een stuk uit laten komen, en dan weer terug laten lopen om je van slag te maken. Zodra je dus de steek-pass hebt gegeven, en je weet dat je vrije doorgang hebt kijk dan altijd even op je radar. Wat ik dan vaak doe is een hard finesse schot (RB + Schieten), en dan krul ik hem er 7 van de 10 keer over de keeper heen. Let wel op: dit moet je wel doen met spelers met aardige finishing/shooting (bij mij lukt het vrijwel altijd met Aguero/Suarez).

Als je al wat dichterbij de keeper bent (randje 16), dan probeer ik altijd een beetje schuin aan te komen lopen en hem dan gewoon de hoek in te strepen. Wat je ook doet, een beslissing maken is denk ik de sleutel tot een goeie oplossing. Ik heb vaak van die twijfel moment gehad, en dat liep niet goed uit. Maak van te voren een keuze, en voer dat uit.

Of inderdaad je rechter analoge stick een tikkie geven zoals robberdobber1 zegt, als je vlak bij de keeper bent. Als je die goed timed ligt de keeper kansloos op de grond, en schuif je hem er zo in met een finesse shot.

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 13-11-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:49:
[...]

In Divisie 1 online kom je vaak tegen dat ze de keeper een stuk uit laten komen, en dan weer terug laten lopen om je van slag te maken. Zodra je dus de steek-pass hebt gegeven, en je weet dat je vrije doorgang hebt kijk dan altijd even op je radar. Wat ik dan vaak doe is een hard finesse schot (RB + Schieten), en dan krul ik hem er 7 van de 10 keer over de keeper heen. Let wel op: dit moet je wel doen met spelers met aardige finishing/shooting (bij mij lukt het vrijwel altijd met Aguero/Suarez).

Als je al wat dichterbij de keeper bent (randje 16), dan probeer ik altijd een beetje schuin aan te komen lopen en hem dan gewoon de hoek in te strepen. Wat je ook doet, een beslissing maken is denk ik de sleutel tot een goeie oplossing. Ik heb vaak van die twijfel moment gehad, en dat liep niet goed uit. Maak van te voren een keuze, en voer dat uit.

Of inderdaad je rechter analoge stick een tikkie geven zoals robberdobber1 zegt, als je vlak bij de keeper bent. Als je die goed timed ligt de keeper kansloos op de grond, en schuif je hem er zo in met een finesse shot.
Beide oplossingen zijn alleen zo saai....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:49:
[...]

Zeer goede tips. De opties die jij geeft werken inderdaad het beste. Vooral het niet twijfelen is een goede.. je moet gewoon DOEN. Beter missen met volle overtuiging dan niet durven en de keeper de bal van je speler zien afpakken. Probeer ook de lobjes te vermijden, deze zijn lang niet zo effectief meer in FIFA 13.. of het moet regenen, dan is het nog enigszins te doen. Maar hoe vaak de keeper de bal nog had na een lobje, ongelofelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:55:
[...]

Beide oplossingen zijn alleen zo saai....
Ja, maar wat wil je anders? Ik begin online altijd "zakelijk". Oftewel: eerst 2 á 3 doelpunten verschil voor staan, en dan ga ik Gallery play spelen. Maar als je alleen maar "gallery play" wil spelen, dan denk ik niet dat je andere moet vragen om tips, maar je eigen creativiteit de vrije loop laten. Er is ook niet echt een standaard manier om bijvoorbeeld met een omhaal vanaf de middenlijn te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:56:
[...]

Zeer goede tips. De opties die jij geeft werken inderdaad het beste. Vooral het niet twijfelen is een goede.. je moet gewoon DOEN. Beter missen met volle overtuiging dan niet durven en de keeper de bal van je speler zien afpakken. Probeer ook de lobjes te vermijden, deze zijn lang niet zo effectief meer in FIFA 13.. of het moet regenen, dan is het nog enigszins te doen. Maar hoe vaak de keeper de bal nog had na een lobje, ongelofelijk..
zijn inderdaad goede tips. Ben er in het begin wel achter gekomen dat lobjes slechts in bijzondere situaties nog effectief zijn. En dat het saai zou zijn, tja als ik met een schitterende aanval alleen voor de keeper sta moet die bal er gewoon in, klaar. Als het 4-0 staat kan je wat creatiever worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supermach schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:36:
[...]

Kort naar buiten kappen en dan direct strak over de grond schieten. Zijn de meeste keepers wel uit positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Iemand hier misschien geinteresseerd in een RW, Di Maria met 4-3-3 formatie?
Ik verkoop m voor 45000 coins BIN @pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog 1 op 1 verdigings tips? Het verdigen gaat opzich best goed maar 1 op 1 tegen dribbelaars ben ik toch vaak zwak ze glippen er naar mijn mening nog te vaak te makkelijk langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:46:
Heeft iemand nog 1 op 1 verdigings tips? Het verdigen gaat opzich best goed maar 1 op 1 tegen dribbelaars ben ik toch vaak zwak ze glippen er naar mijn mening nog te vaak te makkelijk langs.
Laat je verdediging inzakken en hap niet te snel toe. Meestal gaat de tegenstander dan twijfelen over wat te doen en dan kunnen je defensieve middenvelders aansluiten om de bal af te pakken. Zo voorkom je dat er een gat ontstaat in je verdediging :) Mocht de tegenstander je 16 meter gebied naderen dan moet je toch echt ingrijpen middels een blok of een tackle... maar tegen die tijd staat je 16 meter gebied dan meestal wel vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:58:
[...]

Ja, maar wat wil je anders? Ik begin online altijd "zakelijk". Oftewel: eerst 2 á 3 doelpunten verschil voor staan, en dan ga ik Gallery play spelen. Maar als je alleen maar "gallery play" wil spelen, dan denk ik niet dat je andere moet vragen om tips, maar je eigen creativiteit de vrije loop laten. Er is ook niet echt een standaard manier om bijvoorbeeld met een omhaal vanaf de middenlijn te scoren :)
Ik vroeg niet om tips, dat was iemand anders. Maar jij gebruikt dit forum als chatbox, dus je ziet vast wel eens wat over het hoofd lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:59:
[...]

Ik vroeg niet om tips, dat was iemand anders. Maar jij gebruikt dit forum als chatbox, dus je ziet vast wel eens wat over het hoofd lijkt me...
Ik geloof dat tot nu toe alles over Ultimate Team gaat, dus ik zie het probleem ook niet. Ik zag inderdaad over het hoofd dat jij niet de vraag stelde, maar dat doet er eigenlijk ook niet toe.

Ja, beide tips zijn saai
Nee, er is geen standaard manier om geweldige creatieve wonder-goals te scoren. Anders wordt het complete spel saai, denk je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Mijn duitse team is eindelijk speelklaar, betere spelers moet ik nu voor sparen.
Heb nu 2 keer een 4-4-1-1 en één 3-5-2 team, kijken welke het beste speelt.
Het kan zijn dat ik een zwak middenveld heb, moet alleen kijken hoe ik dit vind spelen omdat ik nog 0 potjes heb gespeeld, maar dat merk ik vanzelf wel :)

Duits: http://www.ea.com/uk/foot...show-off#bEWm5KXtnH6Cm:pc
BPL: http://www.ea.com/uk/foot...show-off#hid1D7OtnH6Cs:pc
Russisch: http://www.ea.com/uk/foot...show-off#grG7qyyBnH6Cy:pc

Owja, als iemand een potje wilt spelen moet je me maar toevoegen op origin, het is dezelfde username als hier ;)

[ Voor 9% gewijzigd door snoepbanaan op 13-11-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Gotze CF en dan Luis Gustavo of Bender CM is wellicht een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-07-2023
M'n Ligue 1 team stukje bij beetje aan het verkopen, gaat langzamer dan verwacht.

Wist niet dat het zo moeilijk was Lavezzi te verkopen.. :|
Staat erop voor 29.500 Buy Now. Dat is toch niet zo gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Imo wat te duur. Hij is nauwelijks ergens in te passen door zijn league en nationaliteit.

Wat zouden jullie doen? Bale of Nani op de positie LW in dit team..
http://www.ea.com/nl/voet...show-off#jT2oNIlhnH6DS:pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:25:
Imo wat te duur. Hij is nauwelijks ergens in te passen door zijn league en nationaliteit.

Mooi team!!
M'n gevoel zegt Bale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:06:
Haha, ja, dat had ik ook al 2x.
Moet zeggen dat de tegenstanders in toernooien beter zijn dan in seasons is mijn mening.

En idd ieder zijn ding :P ik koop eigenlijk ieder jaar Fifa en COD, die speel ik een jaar lang online, andere spellen wil ik nog wel eens tussendoor spelen, maar dat is vaak maar een paar weken, en dan weer terug naar FIFA of COD.
Sowieso blijven de Fifa toernooitjes met een paar vrienden ongeveer 1x per maand een vast ritueel :P
Haha precies hetzelfde hier, ik speel ook elk jaar weer alleen die 2 spellen, en GTA uiteraard.

Jij speelt ook op de 360 right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:25:

Mijn gevoel zegt juist Nani. Ik heb hem zelf op LM staan in mijn 4-4-1-1. Verdedigend is Bale dan stukken beter, maar zelfs Nani houdt zich bij mij makkelijk staande op het middenveld. De keren dat ik een combinatie met Nani aan ga is hij ook gigantisch snel weg, dus een steekbal de hoek in kan vrijwel altijd.

Nani is bij mij in het spel minder opvallend, maar ik ben zéér tevreden over Nani!

http://www.futhead.com/fifa/players/compare/1901/4610

Work-rates zijn van beide overigens hetzelfde. Maar als je al ziet dat Nani het zelfs verdedigend op het middenveld bij mij prima uit houdt, dan denk ik dat je beter af bent met Nani. Kijk vooral even op het tabbladje "Physical"... Zal je overigens ook nog zo'n 20-30k coins besparen.

Edit: Nu ik nog eens naar je team kijk weet ik het zeker: Nani! Bespaar die 20-30k en koop Ramires en knikker Arteta er uit. Ramires is echt een beest.

[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 13-11-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:20:
Gotze CF en dan Luis Gustavo of Bender CM is wellicht een betere optie.
Ik heb inderdaad over deze 2 nagedacht, maar ik kan altijd nog veranderen als ik meer body nodig heb op het middenveld. Heb gotze namelijk altijd een zeer fijne speler gevonden, dus eerst even dit uitproberen, qua passing kan het niet echt verkeerd gaan ga ik van uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
Afgelopen dagen telkens een Daily Gift gehad alleen telkens een waardeloos bronze pack, kan je ook een gold pack als Daily Gift krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:28:
[...]

Mooi team!!
M'n gevoel zegt Bale...
Danku! :)
EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:32:
[...]

Mijn gevoel zegt juist Nani. Ik heb hem zelf op LM staan in mijn 4-4-1-1. Verdedigend is Bale dan stukken beter, maar zelfs Nani houdt zich bij mij makkelijk staande op het middenveld. De keren dat ik een combinatie met Nani aan ga is hij ook gigantisch snel weg, dus een steekbal de hoek in kan vrijwel altijd.

Nani is bij mij in het spel minder opvallend, maar ik ben zéér tevreden over Nani!

http://www.futhead.com/fifa/players/compare/1901/4610

Work-rates zijn van beide overigens hetzelfde. Maar als je al ziet dat Nani het zelfs verdedigend op het middenveld bij mij prima uit houdt, dan denk ik dat je beter af bent met Nani. Kijk vooral even op het tabbladje "Physical"... Zal je overigens ook nog zo'n 20-30k coins besparen.

Edit: Nu ik nog eens naar je team kijk weet ik het zeker: Nani! Bespaar die 20-30k en koop Ramires en knikker Arteta er uit. Ramires is echt een beest.
Bedankt voor de input. Denk ook dat Nani uiteindelijk de beste keuze is, vooral omdat ik het verdedigende van Bale niet nodig heb op de LW positie. Nani is beter in de actie en het naar binnen trekken, komt goed van pas. Arteta is een held, heel anders dan Ramires. Arteta onderschept echt vaak de bal en blijft heel goed gepositioneerd door Med/Med work rates. En zijn skill stats... _/-\o_ Zijn vrije trappen en corners zijn echt magistraal, heeft 90+ schotkracht en 90+ accuracy :)

Mijn Box to Box CM is namelijk wilshere al. Wat wel een optie is om Ramires als wissel aan te trekken voor Wilshere natuurlijk.

EDIT: Nani inmiddels voor slechts 60k opgeraapt. Ideaal dat hij al 4-3-3 en LW is (op dat kaartje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Sorry niet goed gelezen. Ik dacht LM positie :F
Nani inderdaad om LW, maar Bale had ik op LM gezet gezien z'n verdedigende kwaliteiten.

Goeie aankoop, Nani!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:45:

Bedankt voor de input. Denk ook dat Nani uiteindelijk de beste keuze is, vooral omdat ik het verdedigende van Bale niet nodig heb op de LW positie. Nani is beter in de actie en het naar binnen trekken, komt goed van pas. Arteta is een held, heel anders dan Ramires. Arteta onderschept echt vaak de bal en blijft heel goed gepositioneerd door Med/Med work rates. En zijn skill stats... _/-\o_ Zijn vrije trappen en corners zijn echt magistraal, heeft 90+ schotkracht en 90+ accuracy :)

Mijn Box to Box CM is namelijk wilshere al. Wat wel een optie is om Ramires als wissel aan te trekken voor Wilshere natuurlijk.

EDIT: Nani inmiddels voor slechts 60k opgeraapt. Ideaal dat hij al 4-3-3 en LW is (op dat kaartje).
Is voor mij toch redelijk schokkend dat Arteta zo goed presteerd in FUT. Dan ga ik misschien maar eens kijken of hij naast Fellaini kan spelen (als mijn Touré en Ramires moe zijn :)).
Wat betreft vrije trappen heb ik eigenlijk ook geen enkel probleem. Daar heb ik namelijk deze grote vriend voor: http://www.futhead.com/fifa/players/4815/

Één voor één vliegen ze de hoek in!

Ik voel spoedig een rematch aan komen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Iemand ervaring met een Liga Portuguesa team? Ik zie ze nooit voorbij komen, en heb er een kunnen bakken voor bijna niets. http://www.ea.com/nl/voet.../show-off#k7BXOmwmvlx:360

Heb op RM de keuze uit Gaitan of Salvio, waarbij Salvio sneller is maar Gaitan verder een stuk beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Ik wil Toure Yaya toevoegen aan mijn BPL team.
Is dit de beste CM of is er nog een betere (voor minder coins ;))?
Ik speel in een 4-4-1-1 systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ferdi_lwd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:26:
Ik wil Toure Yaya toevoegen aan mijn BPL team.
Is dit de beste CM of is er nog een betere (voor minder coins ;))?
Ik speel in een 4-4-1-1 systeem.
Ik speel zelf ook 4-4-1-1 met mijn BPL team. Het duo Ramires - Touré werkt voor mij prima. Toure heeft overigens een geweldig afstands schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Fellaini net goedkoop op de kop weten te tikken, 5.300 coins :) wordt een goeie stand-in voor Toure.

Wat is trouwens de perfecte manier om een vrije trap te nemen?
Ik heb verschillende "specialisten" hiervoor, alleen ikzelf werk niet echt mee.
Ik schiet er wel eens een in, met L1 ingedrukt en roeien, maar dat is dan meer toeval dat ie erin vliegt. (denk ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:13:
[...]

Is voor mij toch redelijk schokkend dat Arteta zo goed presteerd in FUT. Dan ga ik misschien maar eens kijken of hij naast Fellaini kan spelen (als mijn Touré en Ramires moe zijn :)).
Wat betreft vrije trappen heb ik eigenlijk ook geen enkel probleem. Daar heb ik namelijk deze grote vriend voor: http://www.futhead.com/fifa/players/4815/

Één voor één vliegen ze de hoek in!

Ik voel spoedig een rematch aan komen :)?
Suarez net nog in een pakje gekregen ;)
Arteta is idd het proberen waard, niet al te duur. En die rematch gaat zeker komen.

Mijn Hart is nog steeds zoek. Echt beschamend gewoon dat mijn 66k nog steeds kwijt is. Dat beantwoorden van die tickets gaat ook niet al te snel of wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Thijmeus schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:52:
[...]
*knip*
Dat beantwoorden van die tickets gaat ook niet al te snel of wel dan.
Toen ik laatst een ticket in schoot duurde het ongeveer één werkdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Dat is wel zuur dan.. Wou graag vanavond nog met Hart spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Iemand Balotelie nodig? 40k wil ik voor die gast hebben en heeft 50 contracten en speelt in de 4-5-1. Andere opstellling kan ook!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

afgelopen dagen paar slechte dagen gehad, mis echt scherpte denk ik, met zeer veel moeite kampioen geworden in div 1 met een heleboel 1-0 uitslagen.
speel nu 4-3-2-1. Op de een of andere manier heb ik nu ook een beter team terwijl met mijn vorige Serie A team het makkelijk aankon in div 1. ligt dit nu aan mij?

huidige team ( zeer veel moeite div 1) 4-3-2-1

- Valdes
- Arbeloa - Pepe - Puyol - Contrao
- Essie, Xabi Alonso. Modric
- Di Maria - Villa
- Benzema
-
- oude serie A team

- buffon
- chiellini - barzagli - ogbonna
- gioninco -de rossi- nocerino- palacio
- cassano
- di natale / miccoli

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Denk eerder dat het aan de tegenstanders ligt. Zo ben ik een keer fluitend div. 1 kampioen geworden met destijds mijn 4-2-3-1.. om vervolgens het volgende seizoen weer bijna te degraderen naar div. 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

ja het rare is ik krijg bijna geen tegengoals. maar ik leg ze er oo kniet meer overtuigend in, speel eigenlijk veel door het midden mis ik misschien toch de CAM.

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
HAPPY HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
En, iemand al iets nuttigs gekregen? Weet iemand of het ook double-chance is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Om te testen had ik ook een 3-5-2 team gemaakt, en het speelt echt beter dan mij 4-3-3 team.
BBVA 4-3-3: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#gbqs53vKnH2GR:pc
BPL 3-5-2: http://www.ea.com/nl/voet...show-off#fnv2KPNbnH6Q1:pc

Met de eerste wedstrijden die ik heb gespeeld met mijn BPL heb ik zelfs de daily invitational gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Hoezo is het happy hour?
Ik zie alleen een jumbo pack staan die een dag te koop is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Raar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
En die jumbo pack is eigenljik 2x premium gold maar dan 1 rare meer..
Prijs is ook precies t dubbele van een premium gold pack.

Premium gold = 12 items 3 rare
jumbo gold = 24 items 7 rare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samiej6 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:18:
Hoezo is het happy hour?
Ik zie alleen een jumbo pack staan die een dag te koop is...
Happy Hour…or more like a Happy Day! Find Premium Gold Jumbo (15K) packs from NOW until 10am PT/6pm UK tomorrow! Limit of 5. No 2x chance.
- @EASPORTSFIFA

het is dus wat langer dan een hour, dat jumbo pack is alleen te koop tijdens deze happy hours/days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
In de store staat er doodleuk more high quality items & .......
Tweeten ze dat er geen 2x chance is. Oké, laat maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Wat mij betreft niet echt de moeite waard om nu ineens wel n pakje te kopen als je dat normaal niet deed.
Als je wel pakjes koopt, dan kan je die jumbo pack uiteraard wel gebruiken door de +1 rare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
EricNL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 19:13:
[...]

En, iemand al iets nuttigs gekregen? Weet iemand of het ook double-chance is?
3 gehaald en 3 keer niets :)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:32
Heb net zoon jumbo pack gekocht zat Walcott in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n eerste potje van de dag. Het staat nog 0-0 maar het gaat redelijk goed en dan 'you lost your connection to the origin server' ;w

Dag punten, dag dnf multiplier |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:19
Zelfde verhaal. Lijkt wel alsof er in die jumbo pack vooral meer rare consumables zitten t.o.v. normale packs. Heb nog niet 1x een topspeler gehad in zo'n jumbo pack.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net de sutter (IF) en hulk in een jumbo pakje, dat maakt de kosten van 3 van die wel weer een beetje goed.

ik wacht overigens nog even met verkopen tot na de happy day, contractprijzen (en spelers waarschijnlijk ook) zitten echt op een dramatisch laag niveau (mooie tijd om goedkope spelers te kopen en later te verkopen dus)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Wtf heb je trouwens aan die healing kaarten? Mijn spelers zijn nooit geblesseerd en als je op de markt kijkt dan worden er nauwelijks healing kaarten aangeboden behalve voor de gein voor 15000000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantj
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:33
Me Braziliaanse team in de verkoop ga nu een BPL team bouwen. Zit alleen erg te twijfelen over de opstelling. 4-3-3/3-5-2/4-4-1-1. Ik neig naar 3-5-2.
Nu ongeveer 120k om een team te maken. Iemand ervaring met de opstelling?
Net jumbopack gehaald zat weinig in helaas. Maar mag niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 02-09 20:57
iemand is balotelie aan het kopen maar dan allemaal. Zijn er nog maar 9 in de verkooplijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
Ik krijg ineens de laatste paar dagen iedere dag een daily gift. Een aantal coins of een mini pack. Ben er blij mee, maar waarom? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
@pelt , je speelt waarschijnlijk met hoge fitness? Bij lage fitness krijg je nog wel eens een blessure, maar dan is het al bijna onmogelijk om mee te spelen(spelers stoppen gewoon midden in het veld en kunnen een normale sprint niet eens afmaken of te moe voor een actie).

edit2: ga komende week ff niet meer FIFA spelen. 3 keer gehad dat ondanks winst of voor de verbinding verbrak(na de wedstrijd) en ik alsnog een loss had. Kampioenskansen gemist in eerste divisie en meerdere malen niet geadvanced in tournooi(dan geen loss of DNF maar geen advancement) Super irritant allemaal.

[ Voor 36% gewijzigd door CR35 op 13-11-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

net 2 jumbo's gekocht van de happy hour. in mijn 1e pakje zat Samba IF. Waarde was ongeveer 10k. Heb ik direct verkocht. Al met al zal ik met dat pakje kiet draaien. 2e pakje zat werkelijk geen klote in. Maak ik dus ook dikke verlies op. ongeveer een 10k

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Gister ook 3 happy packs gehaald en damn, in de eerste zat Wallyson. De meeste zullen wel weten wie dat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
xamirz schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:06:
Gister ook 3 happy packs gehaald en damn, in de eerste zat Wallyson. De meeste zullen wel weten wie dat is :P
Haha lucker :)

Gisteren een aantal mooie matches gespeeld. Zat helaas weer in divisie 2 en moest dus zien te promoveren met mijn gloednieuwe 4-3-3 team.. Speelt echt super, was na 7 wedstrijden weer kampioen. Hoogtepunt van de avond was een vrije trap van 34 meter afstand, die schoot ik vol in de kruising met Arteta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
Ik heb gisteren voor het eerst de Div 1 titel binnengesleept en ontving naast de coins ook een Premium Gold Pack, is dit de standaard beloning of slechts de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Dit is voor altijd zo. Dus elke champ.ship een pr. Goldpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Note to self: nooit meer voor 's-ochtends vroeg voor het werk Online Fifa spelen.
Vanochtend 2 keer de wedstrijd verloren door een eigen doelpunt. En als ik zeg "eigen doelpunt" dan bedoel ik een doelpunt van mijn David Luiz, die op wonderbaarlijke wijze de bal zo'n 4 á 5 keer kan missen zonder ook maar iets of iemand in de buurt.

Dan denk je in de laatste 2 minuten in ieder geval nog gelijk te spelen: Neen. Suarez lobt de bal over de keeper van een meter of 20. De bal stuitert, en stuitert, en stuitert.... binnenkant paal. Ook hier had ik geen geluk. De bal stuitert tegen de binnenkant van de paal, rolt exact over de doellijn... Aguero komt aan lopen om het laatste tikje te geven en wat doet hij: SNOEKDUIK VOL OVER DE BAL 8)7 ! Vervolgens pakt de keeper de bal op z'n gemakje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Jeej al mijn items op de trade pile staan weer eens op completing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Hier een hele lijst op 'expired'! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Mijn team is nu als volgt:

RvP

Sneijder

Hoilett - vd Vaart - Agustien - Ben Arfa

Gibbs - Heitinga - Cahill - Walker

Cech

Mijn volgende aankoop zal zijn: Toure Yaya, Bale of Suarez. jaja, 1 van de 3 want de coins groeien hier nog niet aan de boom. Wat is jullie tip, en waarom? Als ik Toure op de plaats van Agustien zet, heb ik dan nog wel 100 chemistry? Aangezien Sneijer niks met Toure te maken heeft en vd Vaart ook niet.. Of moet ik Sneijder laten vallen en eerst voor Suarez gaan? Al is Sneijder wel een beast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ferdi_lwd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:25:

RvP

Sneijder

Cech

Mijn volgende aankoop zal zijn: Toure Yaya, Bale of Suarez. jaja, 1 van de 3 want de coins groeien hier nog niet aan de boom. Wat is jullie tip, en waarom? Als ik Toure op de plaats van Agustien zet, heb ik dan nog wel 100 chemistry? Aangezien Sneijer niks met Toure te maken heeft en vd Vaart ook niet.. Of moet ik Sneijder laten vallen en eerst voor Suarez gaan? Al is Sneijder wel een beast ;)
Ik zou sowieso Bale de laagste prioriteit geven. Suarez speelt heerlijk in mijn BPL team. Gister nog een potje 4-0 gewonnen: 4x Suarez. Ik vind de keuze tussen Suarez en Touré wel moeilijk. Wat je echter wel zou kunnen doen is Suarez kopen, en dan i.p.v. Bale koop je Ashley Young erbij. Heb je 2 prima spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
En v.d Vaart wisselen voor Arteta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ferdi_lwd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:25:

RvP

Sneijder

Cech

Vul je team in Futhead.com kan je exact zien of je 100 chem haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Thanx! Das een goeie, nog nooit gedaan maar dit werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmeus
Ferdi_lwd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:44:
Thanx! Das een goeie, nog nooit gedaan maar dit werkt perfect!
Niet altijd overigens. Heb al een keer gehad dat Futhead 9 chem. voor een speler aangaf, maar dat het uiteindelijk slechts 7 chem. bleek te zijn ;(

EDIT: dat is voor individuele chem. dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Thijmeus op 14-11-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdi_lwd
Maakt dat héél veel uit als de chemistry "slechts" 7 is? Ik snap dat 9 natuurlijk beter is, maar wat zal het verschil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
7 is goed. Lager dan 7 is onvoldoende
Pagina: 1 ... 31 ... 82 Laatste