Ja precies, in theorie klinken die CDM's heel mooi.. alleen valt het in de wedstrijd vies tegen allemaal. Een beetje tegenstander heeft je zo door en hoeft niet echt uit te kijken op de flanken. Of je moet heel goed zijn in skills en dribbling, ik was dat helaas niet.. en heb dus vleugels nodigq-enf0rcer.1 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Ik wilde graag eens met 2 defensieve middenvelders speler om meer controle op het middenveld te krijgen. Maar dat faalde dus flink doordat ik inderdaad geen vleugelspelers meer had. Daardoor kon ik eigenlijk alleen nog door het midden combineren. Ik hoopte dit op te lossen door Marchisio en Nocerino goed te gebruiken(2 vrij snelle en sterke middenvelders). Maar dat werkte dus niet...
Er is volgens mij wel 1 tactiek met zowel 2 defensieve middenvelders als vleugelspelers(ik meen 4-5-1). Die zou ik ook nog kunnen proberen.
4-5-1 heb ik geprobeerd. Echter komen daar naar mijn mening de vleugels niet echt goed tot hun recht (dat vind ik altijd met RM's en LM's, maar goed). Verder had ik als spits RVP en als CF Santi Carzorla en de twee CAM's Gerrard en nog een langzame gozer. Ik denk dat ik hier de fout heb gemaakt dat de CF gewoon te langzaam was, maar goed. 4-3-3 it is voor mij.
Als je 4-5-1 gaat raad ik je wel aan of de CF Podolski oid of de spits wat >88 pace te laten hebben. Met de 78 pace van RVP schoot het niet op in ieder geval.